Blogia
La llibreta virtual.

3 NACIONS

3 NACIONS

El matí s'ha aixecat assoleiat, malgrat que un xic fred, 9 graus. Des de la finestre de l'hotel es resseguia el perfil de La Molina. El cel blau, la muntanya verda, colors vius, llampants. Pressagi d'un bon dia.

La sortida ha estat puntual i des de la primera baixada la gent anava a sac. M'he anat integrant a pilots per no perdre pistonada. El ritme era bastant exigent però es feia bé anant de paquet. Només una vegada m'he quedat penjat però m'he agafat a les banyes de la bici i fins que no he atrapat el grup no he parat. El crono em marca 41 kms la primera hora. Però vaig bé, no em sento les cames pesades.

L'entrada a Andorra ha canviat el ritme. D'aquí fins al Port d'Envalira a ritme per no cansar-me ni que les cames patissin. S'ha fet llarg però no feixuc. He passat a més gent que no pas me n'han passat a mi.

El descens de vertigen per a mi. Comencen els 3 kms fins al Coll de Puymorens. Reservant perquè no sé què em trobaré. A partir d'aquí altre cop descens bastant ràpid. M'he quedat sol amb un altre noi i li demano si encara queda pujada. Em comenta que pensa que potser un petit repetxó abans de Bourgmadame. Així que hem apretat donant-nos relleus fins que ell a dit prou. Llavors hem esperat un altre grup, d'un 10/12 corredors i entre 3 hem anat tirant del grup fins a Puigcerdà. No sé si era possible baixar de les 5 hores.

El darrer quilòmetre és de pujada fins al pavelló, l'he fet a ritme, còmode.

La veritat és que he gaudit molt de la cursa. No havia tingut mai la sensació d'anar en pilot. El dia ha estat esplèndit i ha acompanyat. La vista molt bonica.

No ho he pogut arrodonir baixant de les 5 hores. El temps oficiós ha estat de 5h 4'.

44 comentarios

Carles -

Comentaris:

Us aconsello llegir l’edició digital del Full Parrokial on es fa avinent que l’Ironman que el diumenge 3 de juliol correrà en Toni a Klagenfurt (http://www.ironmanaustria.at/ ) es pot seguir en temps real posant el seu numero de pitrall, que es el 1990. En aquest moments ja es a l’Hotel de concentració a l’espera de l’arribada de la seva família demà pel matí. Malauradament aquesta setmana no ha pogut entrenar per la infecció al braç i pel antibiòtics que li ha recepta el metge. La moral es alta i la il•lusió infinita. Tots els mallerengos som al seu costat.

Carles -

Entrenaments:

.- Dimecres 29: 13 Km corrents, 25’ gimnàs
.- Dijous 30: 65’ gimnàs 70’ massatges relaxant.
.- Divendres matí 1: 35 Km bicicleta de carrtera.
Comentaris:
.- Toni t’he trucat i ja havies sortit cap a Àustria, gaudeix de l’aventura amb els companys de l’equip i la família; aquesta és una experiència única i cal viure-la minut a minut.
.- Melcior demà comença la gran aventura de la Transpyr, alerta amb la tercera etapa de la Seu d’Urgell al Pont de Suert de 128 Km amb + 3500, seguiré les teves cròniques.
.- Soc molt, molt feliç, entre d’altres coses pel nivell de motivació dels mallerengos. Si no guanyo el Leònides perquè algú altre fa més punts estaré enormement satisfet pel nivell assolit enguany.
.- Demà aniré amb els club ciclista d’Arenys de Munt a Vic, a les 7 a l’Ateneu.

Melcior -

Companys, moooltes gràcies pel vostres ànims, realment aquests dies estic molt dubtós de tot plegat, i això em genera certa angoixa, cosa que no m'agrada.

Des de dimarts no pedalo, només menjo i gaudeixo de la familia, sens dubte, el que més trobaré a faltar ( mentalment m'atreviria a dir que m'he estat preparant aquest dies ) i potser m'acabi costant més estar sense ells que patir sobre la bici.

Tinc pràcticament tot a punt, equipatge de mecànica i personal. A les 16:30 amic Pons em recollirà per casa i a Roses briefing, acreditació i primera pasta party.

Esportivament NO em sento preparat ( tot i estar en un moment de forma excepcional atenent les meves limitacions ), és així com em sento, per això, si aconsegueixo acabar serà una grandíssima fita per a mi, no miraré ni mitjes, ni llistat de temps, res, tant me fa, només intentar acabar, una etapa darrera l'altre, regulant pedalada a pedalada, arriscant lo just, sense deixar de mirar el Suunto.

Ahir prenent cafè amb Pons ja ho vam dir, inclús ell creu que serà dur, i ja vam dir, el que vagi més tocat que marqui ritme, així no rebentarem, si ho complim, perfecte, sinònim de que marcaré sempre jo el ritme.

Toni, totes les adversitats que has passat aquesta setmana probablement t'hagin tret pressió de sobre, t'hagin alliberat i m'atreviria a dir que faràs un paperàs n'estic segur. Espero la teva crònica perquè escriure i seguiré el blog diàriament. A hores d'ara el gran Mestre es deu estar mossegant les ungles veient com el Leònies podria tornar a estar en joc.

Marc, ni dimonis ni excuses de duro, estaràs a LWS nonstop, SI ó SI. Menys vida nocturna això si... ;-)

Roger, tens un "cigaló" el dia del xiringo pagat després de la crònica de dissabte, si anar xerrant és seguir roda... jo voldria sempre seguir així roda!!! i sobretot, pensa que no tots tenim les teves facultats, ho dic per si l'organització LWS nonstop et contracta novament com a assessor tècnic per el.laborar ruta...

Carles... gran Carles, sinó fós perquè tinc 32 anys m'atreviria a dir que les primeres pedalades serioses les vaig fer amb tu. Declarat admirador teu, espero haver pogut heredar una petita part de la teva força mental, intentant així superar els moments difícils, que segur hi seràn.

Res cracks, anirem parlant, no deixeu d'entrenar, aquesta Transpyr m'hauria de servir per intentar com a mínim afrontar la LWS nonstop amb alguna garantia.

Gassssssssssssss!!!!

TONI -

L'aeriport està ple, i el sol encara fe no fer ha sortit. Si tot va bé, a migdia ja estaré a punt per fer la prova de com estic. 1 setmana inactiu es fa molt pesada. He perdut part del que havia guanyat amb molt d'esforç, sobretot el pes. Les expectatives ja fe no fer són les mateixes que tot just fa 1 setmana. Desil.lusionat en part, cal rascar bé per trobar una bona motivació. Caldrà tenir molt de cap per aguantar la cursa. Les sensacions no són les millors sobretot després dels antibiòtics. L'entrenador aconsella veure molta aigua per eliminar toxines i altres coses.

Potser un bon paper a la LWS em podria donar una digne classificació final. Qué difícil que serà. Però fe no fer us refieu.

Melcior, m'acullono en pensar el que vas a fer demà.
Xavier, vols dir que cal entrenar tant?

Marc, si vens a fer de dimoniet, també faràs la perceptiva visita a Andorra?

El dia 15 s'ha de portar alguna plca/medalla/diploma per fer mèrits?

Xavier -

Aquesta Setmana entrenaments 0.
Dissabte faré carretera.

Ja he fet L'ingres per la Pujada a Andorra, en tinc moltes ganes.

Carles i Roger , Graciès per L'invitació per participar a la LWS non-stop, hem fà molta il.lusió.
en principi compteu amb mí.

Aquesta tarda he vist dos Mallerengos entrenant amb bici de carretera per Collsacreu.

Melcior que vagi Molt bè la TransPyr.
Toni, Molta sort a Àustria.
Salut.

TONI -

Melcior, que tinguis una molt bona Transpyr, un repte que jo mai faré.

Roger, el teu entrenador t'ha posat les piles. Ja nonembé.

Carles, al tanto, al tanto amb el Leònides.

En Pep amb acoples? A quina cursa t'apuntaràs?

Que vagi molt bé el cap de setmana.

Pau i herba

Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte, 25.6: 42Km +1400 amb en Melcior pel Montnegre-Corredor
Diumenge, 26.6 : 32km +1100
Dijous, 30.6: 28km, +1000

Novament un bon entrenament amb en Melcior dissabte. El “kubata” va funcionar prou bé com antídot a la meva lleugera ressaca de bon matí (ja deien allò de “si tens ressaca, tira de més cubates”). En qualsevol cas, intentant seguir la roda d’en Melcior vaig cremar molt ràpid totes les ingestes de la nit anterior ;-). A la sortida d’avui he recuperat bones sensacions, i m’he notat amb una mica més de nervi . Les dues sessions amb en Melcior estan fent el seu efecte. Li demanaré repetir aviat, a veure si així espavilo :-)

L’organització de la LWS non-stop ja comença a preparar la volta d’enguany. S’espera el millor cartell de participants – Marc, espero que t’ho repensis! Queda un mes llarg, i tu amb dos caps de setmana et poses a to. Consultaré les tècniques persuasives que tan bé li van anar al petit dimoniet de la Cerdanya, i procurarem utilitzar-les el dia del xiringito :-) Xavi, també t’esperem el 6 d’agost a Castellar de n’Hug!

Pep, ben retrobat. Impressionant veure’t amb el reposabraços/acoblament l’altre dissabte.

Desitjar molta sort a en Melcior pel proper dissabte a Roses (i per tota la pròxima setmana) i a en Toni pel cap de setmana a Klagenfurt. Sens dubte, reptes MAJORS. Inabastables pels mortals.

PD. Carles, quan és la volta a Madeira?? Compte que ja no veig tan clar el Leònides d’enguany. En Melcior i en Toni et poden sabotejar això de la “gala avançada a la platja”...

EL FULL PARROKIAL -

VIATJARÀ!!!!!!!

La direcció tècnica ha decidir incloure en Toni a la convocatòria. Arribat aquest matí de les Canàries on ha estat seguint un tractament, la direcció ha decidit de moment incloure'l. El divendres al matí se li faran més proves i la decisió de participar en cursa es prendrà el dissabte en el darrer entrenament de l'equip.

Conscient que participar en l'IM no serà suficient per poder optar al Leònides, si més no, serà un entrenament per la gran LWS del mes d'agost.

EL FULL PARROKIAL -

Continua l'hermetisme al voltant de la lesió. No hi ha declaracions, ni contradeclaracions. Els nostres corresponsals estan a l'aeroport a l'aguait de tots els vols procedents de les Canàries, però cap pista.

Segons les darreres notícies, la lesió continua igual. Sembla ser que per demà hi ha programada una darrera reunió de l'staff tècnic per decidir si en Toni anirà o no convocat.

El cos tècnic no és passa optimista que pugui participar a l'IM del proper diumenge.

Carles -

Entrenaments:

.- Diumenge 26: 38 Km btt
.- Dilluns 29: 2000 piscina, 55’ gimnàs,7 Km cinta fent series.
.- Dimarts 30: 3000 piscina, 25’ arma secreta.

Comentaris:

.- Melcior el dia 2 de juliol és a tocar, ara cal que descansis per poder donar el millor que portes dins. Segur que a la Transpyr faràs un gran paper.
.- Toni com va la infecció al braç? Són certs els rumors que has anat a visitar del Doctor Eufemiano. Quan marxes cap a Àustria? Has entrenat aquesta setmana ? Encara prens antibiòtics?
.- Xavi vindràs el 6 d’agost a la Leònides Wolrd Series?
.- Reserveu a les vostres agendes el sopar del divendres 15 de juliol al xiringuito.

Carles -

Pensament 2250

PANCARTES A PLAÇA CATALUNYA II PART

.- “Disculpeu les molèsties, estem actualitzant el sistema”

.- “Això no és crisi: Se'n diu capitalisme”
.- “La sol•lució és la revolució.”

.- “ Estem fent la revolució, gaudeixin de les molèsties.”

.- “Menys armament i més ensenyament.”

.- “ Mossos: no ens piqueu massa fort, que la sanitat està col•lapsada.”

.- “ Reiniciant el sistema, disculpin les molèsties.”

.-“System reset.”

Carles -

Pensament 2249

PANCARTES A PLAÇA CATALUNYA I PART


.- “Mama, no et preocupis per mi, només estic fent la revolució”

.- “Les idees també són armes”

.- “La barricada tanca el carrer però obre el camí”

.- “Si et compres una vida, mai acabaràs de pagar-la”

.- “Roben i ningú crida”

.- “Si no ens deixeu somniar no us deixarem dormir”

.- “Això no és una democràcia, és una fal•làcia”

.- “El kapital dekapita”

.- “No sóc antisistema, el sistema és anti-jo”

Melcior -

entrenament secret dilluns: 105,2km N-II +310dpa ( a 32,3 )
entrenament secret dimarts: 49km btt +1100dpa a ritme i moolta calor ( a 18,5 )

Em sento cansat, crec que no tocaré més la bici fins la sortida de dissabte a Roses, a més, se m'acumula la feina d'última hora i preparar tot el tema "transpyr", tela amb la llista de caprabo que m'ha preparat Pons ( raids, pedals, sillin, cales,etc )...

anirem informant!!!

EL FULL PARROKIAL -

Davant el silenci de l'staff tècnic d'en Toni i d'ell mateix, s'estan fent moltes especulacions sobre la seva participació a l'IM d'Àustria del diumenge que ve.

D'algunes fonts es diu que ha viatjat d'incògnit a Les Canàries per tal de tractar-se el mal amb un tal Dr. Fuentes.

D'altres teletips diuen que en algun foro d'internet s'ha posat a subhasta el seu pitrall.

Nosaltres del cert no en podem dir res, només esperar declaracions.

Continuarem informant

Xavier -

L'anonim sóc Jo. que m'hen he descuidat

Anónimo -

Entrenament Dia 26 : 38 Km BTT + 1200 Dpa.

Avui he anat al Dolmen de Ca L'arenes.
Seguint més o menys la ruta que vam fer amb la gent del Club

Arenys de Mar - Arenys de Munt - El Corral - Creu de Rúpit - Canyamars - Pou de Glaç - Pujada del Dinosaure - Santuari del Corredor - Arenys de Mar

Salut

pep -

Entrenament dissabte
Com ja han explicat els companys Carles i Xavi ruta clàssica per el Montseny bona preparació per la pujada a Andorra m’ha quedat espina de pujar al Turo del Home com han fet en Xavi Alejandro i David, dons amb l’excusa de que era tard hem decidit no pujar-hi-
Entrenament diumenge
Pedra de la ferradura Creu de Rupit a ritme de pau i herba per recuperar-me del dissabte

Salut i pedals

Xavier -

Entrenament dia 25 : 144 Km +3.000 mts Dpa.

Al final m'he decidit a Pujar al Turó de L'home Que era opcional amb en David i L'alejandro.

Avui he patit de valent a Collformic a roda de L'alejandro i a St Marçal a roda d'en Pruna.

Crec que ha sigut el día que me exigit més desde que vaig amb bici de carretera.
I estic molt content d'haver conseguit pujar el turó tot i que al Principi no les tenía totes.

He coronat amb una calor intensa el Polar marcava 28º

Moltes Felicitats Carles, Pep, Tendo i Santi per la Gran etapa que heu fet, crec que tots ja estem apunt per la pujada a Andorra.

Melcior -

entrenament secret: 41,32km btt, +1387dpa

Novament entreno d'alta qualitat en companyia d'en Roger, que està moolt fi ( i sense entrenar pràticament ). Anar xerrant ji ji ja ja, hem anat a tempo toota l'estona i hem pujat el "kubata" a ritme. Ell ha perdut el botellí d'aigua ben al principi, cosa que ha fet endurir l'entreno amb la calor sofocant que hem patit al migdia. Afegir que ell venia algo ressacós ja que ahir va tenir boda, només puc dir: OLÉ!!!! amb ell tens la sensació que no pots afluixar, sinó s'avorriria segur.

Carles, celebro que hagis tornat al lloc que et mereixes dins la grupeta. Estàs entrenant moolt dur, i això dóna resultat.

P.D: home eficient... estàs més eficient que mai però... 1, jo crec que has de fer la LWS'11 i 2, no queda tant per la volta a la Cerdanya, on no cal que et digui que el senyor dels desnivells arribarà en un estat de forma ESCANDALÓS.
Toni, què ha passat al braç? tot bé?

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 25: 132 Km +2600 en companyia d'en Santi, en Tendo, en Pep, en Xavi i altres companyans del club. Hem sumat els punts d'una sortida mallerenga.
Comentaris:
.- Estic força content de la sortida d'avui, per fi no he fet el paper de la trista figura, fins i tot he coronat primer dos dels ports de la jornada (Collsacreu anada i tornada), però encara haig de menjar moltes sopes. En Santi és un senyor, aguantant la seva roda he fet la meitat de la Volta. En Pep esta molt fort, ha coronat primer que no pas jo Collformic. En Tendo és incombustible i amb en Xavi no tinc res a fer.
.- Pel dia 6 d'agost ja han confirmat la participació a la Leònides Wolr Series en Tendo, en Santi, en Melcior, en Roger i un servidor; s'esta a l'espera del que diguin en Pep i en Toni. El suport tècnic anirà a a carrec d'en Marc.
.- Recomano que llegiu l'edició digital del Full Parrokial, sembla que una inoportuna infecció al braç posa en dubte la seva participació a l'Ironman del dia 2 i a l'Altriman del 9 de juliol. Els metges li han recomanat repòs ABSOLUT durant una setmana. Que farà el nostre triatleta?
.- Melcior sentir en Leònides molt a prop dins meu, no es cap garantia e conseguir una estatueta la nit de la Gran Gala.
Salut i força.

pep -

Demano perdo per el meu silenci he tingut poc temps lliure i tenia dues opcions entrenar o escriure.
Primer felicitar a tots per el bon paper fet en totes les curses que heu participat.
Entrenaments
Dissabte 18 volta per Mata 40 km
Diumenge 19 a ritme traqui 116 km Arbúcies Coll de Ravell Sant Marçal, Santa Fe, la Costa, Palautordera Collsacreu.
Dilluns 20 descans
Dimarts 21 btt el Corredor
Dimecres 22 btt Pedra Ferradura Rupit, Collsacreu i baixada per can Colomer
Dijous celebració del solstici d’estiu
Divendres 24 descans
Dema sortiré amb els del club per comprovar com estic de forma de cara a la pujada a Andorra intentaré fer tot el recorregut menys la pujada al Turo de l’home


Salut i pedals

Melcior -

entrenament secret: 40'gym + 30,1km btt, +978 dpa

Entrenament correcte, sense masses ganes però, ha costat.
Carles, comptes pendents? amb qui? en Sergi demà no hi serà segons em va dir, no sé si sereu molts. Un dia d'aquests m'apuntaré a fer la quilometrada de rigor amb vosaltres, espero no despenjar-me. M'agrada que reconeguis que tens el premi Leònides pràcticament ajudicat.
Sobre el curriculum d'en Toni...en sóm conscients del que porta fet ( i l'estat de forma en que està, òbviament ), i ara que ho dius, ja cal que no et despistis, ell va sumant, dos anys seguis siguent el Leònides suposo no ha passat mai oi?? tindrà una cita amb la història? ho podràs impedir gran Mestre?

I l'home eficient...? estic moolt content de que treballi molt.. :-) primer, cal moure l'economia, segon, encara recordo el dia que em va dir que anava a per mi, esportivament parlant... espero hagi oblidat aquell ofuscament transitori.

Pep, avui quan pedalava en silenci pel Montnegre sentia soroll, i he pensat: de qualsevol d'aquests caminots surt en Pep... ha resultat ser un cèrvol.

No us relaxeu, els organitzadors del LWS'11 Nonstop em van rebelar la intenció que tenien per a el.laborar la ruta... esgarrifosament dura.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 24 de juny: 25 Km, 15 corrents, 10 caminant
Comentaris:
.- Avui hem fet una bona sortida amb en Toni. Primer 15 Km corrents, però com que teníem ganes de parlar i gaudir del dia hem tornat caminant de Sant Pol fins Arenys. Em sento amb estat de gracia, amb en Leònides molt aprop. Demà tinc ganes, moltes ganes, de sortir amb els d'Arenys de Munt; hi tinc comptes pendents. La ruta serà: Entrenaments:
.- Divendres 24 de juny: 25 Km, 15 corrents, 10 caminant
Comentaris:
.- Avui hem fet una bona sortida amb en Toni. Primer 15 Km corrents, però com que teníem ganes de parlar i gaudir del dia hem tornat caminant de Sant Pol fins Arenys. Em sento amb estat de gracia, amb en Leònides molt aprop. Demà tinc ganes, moltes ganes, de sortir amb els d'Arenys de Munt; hi tinc comptes pendents. La ruta serà: Collsacreu - Collformic - Seva - St. Marçal - St. Fe - Sta Helena - (Opció Turó de l´Home) - St. Celoni - Collsacreu - Arenys de Munt !!!!!

Salut i força.

Salut i força.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 23: 70 bicicleta de carretera i 28 btt
Comentaris:
.- Sabíeu que en que en Toni ja porta fetes quatre mitges maratons, una marató, tres Halfs, dues cicloturistes i no se quantes curses més? Qui diu que el LeÒnides és cosa de dos?
.- Heu llegit l'edició digital del Full Prrokila? Explica que en la darrera Junta Directiva de l'UCI, oficiosament, ja es va decidir la guanyadora del premi Gorgo.
.- Toni demà, si no agafo una borratxera, seré a les 9 a casa teva per fer-ne 25 Km corrents. Sigues misericordiós i marca un ritme tranquil.
Salut i força.

Melcior -

entrenament secret: 111km (N-II i Mata ), +539dpa, 30,8km/h mitja

Entreno fàcil i suau, per regenerar després del dur partit de futbol d'ahir la nit. He trobat Segir M. amb qui hem anat xerrant una estona i anar fent.

Xavier -

Entrenament dia 22 : 28 km BTT + 950 Dpa.

Avui he sortit per la creu de canet hi he seguit trams de la pedalada del passat diumenge.
Corriols i trialeras molt divertides i amb molt bones sensacions durant tota la volta.

Salut i bona Revetlla de St. Joan

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 22: 80 Km bicicleta de carretera, 50' gimnàs, 20' arma secreta.
Comentaris:
.- Avui quan tornava d'Hostalric, a l'alçada de Malgrat, m'ha avançat un bicitaura i m'hi he enganxat a roda, en algun tram m'he atrevit a donar-li relleus. El ritme ha estat frenètic, brutal per a mi, però he aguantat com un jabato. En arribar a Arenys estava desfondat i exhaust. Crec que he fet el record personal en aquest tram de la general.
.- Pep fa dies que no publiques entrenaments; que no fas rodillos ni sortides per carretera o muntanya?
Salut i força.

Marc -

Entrenaments zero des de la TransCatalunya. Tinc força feina fins a mig juliol, a veure si aquest dissabte surto una estona.

Sincerament no em veig per fer la Volta al Cadí però potser amb la jugadora nº8 vindrem a fer de dimonis bons i ajudar-vos en algun avituallament.

Tinc moltes ganes que ens veiem al xiringo d'aquí poques setmanes i ja anem perfilant tot el tema gales, premis, reptes...

Salut ;-)

Melcior -

Em sembla llogic i licit a l'hora que l'UCI vulgui sortir al pas de tanta especulacio, dotant els seu rol i les seves decisions de la maxima transparencia i independencia possible. Fins aqui tot molt be, pero la realitat a dia d'avui es que el gran mestre ha fet bones les seves "mitjanades" per guanyar-se una vegada mes el respecte i admiracio de tots i a la vegada ser valedor del prestigios premi Leonides.
Es diu que la mateixa UCI ha demanat al PRESSUMPTE guanyador un esborrany del discurs pel dia de la gran gala. Amb tantes noticies estic confus,o potset es del sol i la calor que pateixo entrenant.
Esperem que els principis de la UCI es cumpleixin.

Melcior -

entrenament secret: 30'gym + 42,8km btt, +1000dpa

Entreno correcte, novament amb un tram de carretera ( sinó m'allargava massa en temps ) al final i el més interessant de tot, introduint navegació via gps. Prou bé, però cal anar atent i això fa que en segons quins trams/desvios la marxa es redueixi força, sinó tornar enrere trenca molt, i en etapes llargues es pot fer pesadet.
A la nit novament futbol....

EL FULL PARROKIAL -

EL FULL PARROKIAL

Segons informa el nostre corresponsal esportiu a Lausana, l’UCI va celebrar el passat dia 21 de juny una reunió de extraordinària de la Junta Directiva, per sortir al pas als insistents rumors sobre un possible avançament del lliurament dels premis Leòoonides 2011. Un cop acabada aquesta trobada s’ha fet públic el següent comunicat:

“ A la ciutat de Laussana a 21 de juny de 2011 la Junta Directiva de l’UCI fa públic el següent:

PRIMER: El nom dels guanyadors dels premis Leòoonides 2011 no es farà públic fins el dia de la Gran Gala; qualsevol especulació prèvia es pura fabulació, ja que en cap cas el jurat es deixarà manipular per interessos alienes a aquesta entitat esportiva.
SEGON: Fins dos dies abans del sopar seran valorats tots i cadascun dels mèrits del possibles candidats en base als mèrits acreditats de forma fefaent i valorats en base als barems aprovats per aquesta Junta.
TERCERA: L’intent de qualsevol candidat de pressionar perquè s’avanci la data del lliurament o influir en la decisió d’aquesta Junta serà sancionat amb la desqualificació de l’infractor
QUART: Aquesta Junta es complau a fer públic la seva satisfacció pel alt nivell esportiu que s’està assolint en la convocatòria d’enguany no solament pels reptes que afronten els candidats als premis, sinó també dels aspirants a ésser reconeguts com a mallerengos”

Continuarem informant

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 49 kms carretera.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 20: 10 Km corrents.
Comentaris:
.- Toni ja en tens una altre al sac; felicitats. Melcior la teva motivació em fa enveja, els teus entrenaments descomunals, semblen els d’en Roger.
.- Santi dissabte em va costar deu i sa mare arribar a casa, a l’alçada de Calella estava tocadissim. En arribar vaig arrasar amb tot el que hi havia a la nevera.
.- Reservo a la meva agenda el cap de setmana del 6 d’agost per pujar a Castellar de n’Hug. Ahir vaig pujar a Andorra per temes professionals, a la tornada vaig constatar que els quatres escuts espartans són encara a peu de carretera.
Salut i força.

Melcior -

entrenament secret: 65,1km btt +1550dpa

Després de jugar a futbol ahir nit, sopar tard i dormir poc les sensacions avui no han sigut bones, també la calor ha apretat de valent. Amb algún tram de carretera hi hagut de tot avui en quan a recorregut. Lo més "positiu" és anar sumant hores, "patir" i completar alguna tirada més llarga, que em costa força la veritat.

Xavier -

Entrenament Dia 20 : 25 Km BTT + 635 Dpa.

Melcior -

entrenament secret: 1h gym + 29,5km btt +1111dpa

A mi en principi les dues dates em van bé, en tinc moltes ganes, sobretot de sopar, la LWS nonstop serà dura, i per aleshores estareu tots en una punta de forma brutal.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 55' carrera de regeneració.

Roger, res d'això. Amb el noi anàvem fent relleus. Ell va dir que ja no podia, però és que jo no és pogués massa més. Vàrem decidir esperar els que venien darrera. Quan vàrem arribar a Puigcerdà ell va fer l'últim quilòmetre com un jabato, mentre que jo em vaig quedar a la pujada. Al final de la cursa ens vàrem saludar.

confirmaré les 2 dates.

Pau i herba

Roger -

Saaaaaaaaaaaaaanti!!! Què tal el 6 d’agost (primer cap de setmana d’agost)?????? Aquest any esperem rècord ABSOLUT de participació!!

Em disculpareu la impertinència d’interrompre el diàleg entre podi d’enguany; com els hi intento transmetre a l’Abril i l’Ona, quan parlen els grans s’ha d’esperar i saber escoltar... Però si em permeteu (ara que elles dormen):

Toni, em poso de genolls. M’agradaria saber en quin hospital s’està recuperant el noi que ha intentat (gosat) donar-te relleus.

Res, que només volia publicar l’entrenament d’ahir: http://connect.garmin.com/activity/93180330
En poques paraules, en Melcior em va fer treure la llengua. Menys mal que el vaig poder convèncer de fer un entrenament a “tempo” però no a fons. Altrament m’haurien d’haver anat a buscar a Vallgorguina. Crec que els que hi entenen dirien que ahir varem fer una sortideta de qualitat. La 29er i l’estat de forma d’en Melcior, espectaculars. Farà un gran paper a la Transpyr. I quan torni, més val que ens agafin confessats.

Carles, em sembla bona la proposta del quinze de juliol. Falta saber si els d’Amberes i Ginebra tindran l’estatueta apunt.

Jo, com en Carles, encara espero la crònica de la Núria. Un segon lloc a la TransCatalunya mereix molt més ressò!!!

SANTI -

Després de molt de temps sense escriure res i veient que ja s'està acostant el gran dia en que molts mallerengos estan esperant poguer-se treure l'espina i recuperar el seu escut perdut al mig de la carretera vull felicitar-vos a tots per les grans màquines que esteu fets!!!
m'agraderia saber quin dia podriem anar a recuperar l'orgull perdut per poder organitzar la meva agenda i la de la meva familia (això ho diu la meva dona).
PD. Carles dissabte t'esperàvem al bar on ja havíem anat altres vegades amb tu...no vas aparèixer i em vas fer una gran putada, la meva intenció era tornar amb tu i no amb aquelles 3 màquines!!! ( em van deixar trinxat però es van portar mooolt bé amb mi i em van ajuda, aprofito també per donar-li's les gràcies, XAVI, SERGI, ALELJANDRO, vaya trio!!!).
Ens veiem dissabte a l'Ateneo.

Melcior -

Ja ho has dit bé, primer que acabi la transpyr... però igualment el peix és venut, el Mestre està content, satisfet, amb la feina feta.
Fonts extraoficials confirmen que el nom del mestre ha sigut grabat ja.
Sobre el criteri de puntuació no tinc tant clar que no puntuïn totes i cadascuna de les curses que fas.

Ara només caldrà veure si el dia de xiringo es fa l'acte d'entrega o la farsa s'allarga fins a final d'any, en Leònies és d'en Mitjà.

A aquest pas, caldrà plantejar premis cada sis mesos...

TONI -

Melcior, a dia d'avui, si tu acabes la Transpyr, l'Uci tindrà seriosos problemes per decidir qui, si en Carles o tu, s'emporta l'estatueta enguany.
No t'enganyis. Les meves proves no són puntuables pel LWS, o sigui que tinc pocs o cap punt. I avui no era una cursa de gas, malauradament.

Pau i herba

Melcior -

Toni gran cursa, quin gasss tens!!!!!!

En Miquel és molt bò, té classe i quan ha d'apretar sempre té una marxa més, que quan entrenes amb ell sembla no tenir.

Estic inquiet, neguitós, el plàning d'entreaments de la setmana vinent pensava que era dur però començo a veure que no és suficient, i evitaré cites amb vosaltres a curt plaç, no és res personal, però no vull anar a la transyr amb la moral per terra.

Ahir l'entreno amb en Roger va ser cosa fina, i ell sense apretar ni patir va anar fent mano mano. Si entrena un mica, serà millor no sortir amb ell. Tu fotent curses cabrones i triatlons deixat el pavelló altíssim, l'home eficient que sense entrenar sempre hi és, el Gran Mestre que segur reserva algo pel moment adequat...

Estic despenjant el telèfon per parlar amb Blanchart amb caràcter urgent, tot això no em fa cap gràcia, m'estic començant a preocupar. No ho veig clar tot plegat.

Melcior -

Toni, no vull preguntar-te per la distància ni desnivell que has fet perque em desanimaré molt veient que estàs molt fort i que haig de seguir entrenant de valent per poder pedalar algún dia amb tu.
Només llegint la crònica de la teva cursa veig que has fet un paperàs, felicitar-te novament, estàs com un toro. Vas sumant.
Fixa't que com qui no vol la cosa el Gran Mestre proposa data per sopar, entenc que amb discreció vol recepcionar el premi Leònides quan abans millor, per a ell començes a ser un problema, una amenaça en ferm per a guanyar el premi que pressumptament ja té adjudicat aquest any.
Avui repòs, m'espera una setmana dura a nivell d'entrenos, haig d'afinar al màxim ja a partir d'ara.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 140 kms en bici.
http://connect.garmin.com/activity/93432631

Content del temps però visto lo visto, hauria pogut ser un pèl més bo. Queda molt per guanyar i poc temps per entrenar.

Melcior, ni anant a l'Altriman a entrenar, vaig poder seguir als craks mallerengos l'any passat. O sigui que res de res.
Per cert, en Blanchart a Zarautz em va treure molt més d'una hora. O sigui que no li demanis que encara t'entreni més.

Però veig que amb els entrenaments que feu vosaltres de poca diferència amb serveixen.

Pau i herba