Blogia
La llibreta virtual.

Pau, herba i fang.

Pau, herba i fang.

Aquest matí en Pep i en Marc han fet una sortida per fer base de 38,5kms, passant per ca l'Arquer, cal Peraire, esmorzar a Vallgorguina, Corredor per la pista i Arenys. El temps, com molt bé anunciaven ahir, ens ha respectat.

En Pep ha fet de cap de files marcant un bon ritme per anar fent base, suau però constant (13,5km/h). Continuo pensant que la pista del corredor és un dels millors llocs per posar-se a to. No hem trobat gaire destrossa d'arbres però sí molta aigua que brolla per totes les vessants del Corredor. Aquest estiu no hi haurà sequera!

Salutacions, fins aviat! Sonrisa

44 comentarios

SninkmonFaunk -

1980 S Drug Counterculture
strattera drug
The medication is used to treat ADHD successfully but it is classified as a norepinephrine reuptake inhibitor, which is a type of medication that is also used as an antidepressant.
buy strattera online
Some of the more common side effects include dry mouth, fatigue, nausea, decrease in appetite, dizziness, sweating, night urination, change in libido, obsessive behavior, increased heart rate and blood pressure, as well as increase or decrease in weight.
http://www.searchrockypointrealestate.com/ - strattera drug

Carles -

Pensament 419:

ESTADA A VENECIA

Es el que surt de mi,
quan soc amb tu,
el que de tu m’atrau.

Es el que sento per tu,
sigui o no amb tu,
el que a mi em complau.

Es el desig per tu,
quan estem junts,
el que més m’agrada de mi.

Carles -

Pensament 418:

FOLLETS

M’han dit que hi ha boscos
on no hi viuen follets
i també que hi ha llars
on no hi ha il•lusions.

Carles -

Pensament 417:

EM FAIG GRAN

A: "Em faig gran"
B: "hi ara, què t'empatolles"
A: "Et dic que em faig gran".
B: “¿Si estàs fort, les anàlisis son bones i marques bons temps perquè insisteixes que et fas gran ?
A: “Perquè els meus amics de tota la vida ja són grans”

Carles -

Pensament 416:

REGAL

Si regales
a qui estimes
un llibre d’arquitectura
no li estàs dient
que sigui una totxana.

Marc -

Avui 1000m natació. Tinc mono de bici..

Salut!

El Temps -

EVIDÈNCIES

A: "Em faig gran"
B: "hi ara, què t'empatolles"
A: "Et dic que em faig gran".
B: "Manies teves. Que no ho veus lo jove i fort que se't veu?. Com que fas tant d'esport."
A: "Tant hi fa això. Et dic que em faig gran".
B: "Mira, les anàlisis que et vares fer l'altre dia han donat uns resultats, que per l'edat que tens, són molt bons. Tens la pressió normal, el colesterol baix, l'àcid úric normal ..."
A: "Sí que tot això està bé, però veig que em faig gran".
B: "Tens les pulsacions del cor baixes, les defenses del cos perfectes. Ho diuen les anàlisis".
B: " A més estàs fort com un roure. A la cara amb prou feines se t'hi distingeix una arruga".
A: "Gràcies per veure'm així de bé, però et repeteixo que em faig gran".
B: "Escolta, sí que hi ha estudis que demostren que passada la teva edat comença una davallada física, però és normal. Pots estar content de com estàs ara. No sé què et fa pensar que et fas gran".
A: " Només una sola cosa que no surt en els estudis ni en les anàlisis i que jo m'he vist".
B: " Ah sí? Digues, quina cosa és?".
A: " Em comencen a caure les galtes del cul".

Marc -

Roger, m'apunto el dia 15 de febrer si a tothom li anés bé.. Fa molta gràcia aquesta sortida.

Carles -

Pensament 415:

BET SELLER:

Va aconseguir finalment sentir-se mes segur en no seguir cap dels consells del seu llibre d’èxit: “Com guanyar seguretat”.

Carles -

Pensament 414:

DESPRES DEL COIT

El sexe es la comprensió sensitiva del món en estat de gràcia.

Carles -

SILENCI

Avui el silenci es el mateix d’ahir, però el motiu del silenci ha canviat. Pot semblar absurd , però aquests dos silencis són iguals i alhora diferents.

jose -

6. MAKOTO - Sinceridad Absoluta

Cuando un samurai dice que hará algo, es como si ya estuviera hecho. Nada en esta tierra lo detendrá en la realización de lo que ha dicho que hará. No ha de "dar su palabra." No ha de "prometer." El simple hecho de hablar ha puesto en movimiento el acto de hacer. Hablar y Hacer son la misma acción.
carlos no pude correr en granollers estava con gripe .
salut y força base

Carles -

Pensament 412:

A LA PASSARELA GAUDI

Passar de la moda es una altre forma d’anar a la moda?

Carles -

Pensament 411:

CARTA DE COLORS

A la natura hi ha més de deu mil colors diferents i hem reduït l’escala a vint i escaig. La vida ens ofereix més de deu mil oportunitats i hem reduït l’escala a una.

Carles -

Pensament 410:

PREMONICIÓ

Acabo d’escriure un poema d’amor, on hi he abocat tot mon sentiment. Va dedicat a un futur amor, que encara no conec.

Carles -

Pensament 409:

Tot pensament
es un segrest
doncs fossilitza en mots
actituds davant la vida.

Carles -

Pensament 408:

GRAMÀTICA

Pronom feble proclític masculí
Subjecte, verb, complement directe, complement preposicional del nom.
Oració copulativa en present d’indicatiu.
Subjecte masculí, verb auxiliar, adjectiu pronominal.

Perquè?
On?
Com?
Quan?

Carles -

Pensament 407:

EXERCIS DE IOGA

Toqueu el buit.
Escolteu el silenci.
Mireu el no res.

TONI -

Carles, el teu progrés és increïble. Rebaixant cursa rera cursa els teus temps. Ets incombustible.

Marc, el teu estat de forma també és increïble. Després d'un mes sense fer res i estàs igual que abans.

Ja no sé què més he de fer per intentar estar al podi.

Roger, a mi m'anirà bé a partir del 15 de febrer.

Pau i herba

Carles -

Pensament 406:

COMIAT

Des de fa deu any no n’he sabut res més. L’última noticia és un full en blanc damunt la tauleta de l’entrada amb les paraules FINS AVIAT escrites a mà.

Carles -

Pensament 405:

PRESENT, PASSAT I FUTUR

Aquest pensament es el present.

Ara be, el pensament un cop escrit,
o be llegit, esdevé història,
doncs queda enrere en el temps
tan de l’escriptor com del oïdor.
Es qüestió de sentit comú dir:
Aquest pensament es el passat.

La resta del pensament es futur
que existeix més enllà de la nostre voluntat.
Els mots del pensament futur són aquí
però encara no es poden escriure ni llegir.
Es qüestió de fe dir:
Aquest pensament es el futur.

Roger -

Volta a Collserola, propostes: 15 de Febrer? 8 de Març? Massa d’hora? Ho voleu per més endavant?

Em fa molta il•lusió preparar la ruta. Estic frisant per poder-vos ensenyar els indrets dels meus entrenaments secrets.

Comentaris:
Carles, impressionant els 1:36 de Granollers. Llegeixo que en poc mes de dos mesos has fet tres mitges amb uns registres estratosfèrics. Intueixo que a la marató de Barcelona l’1 de Març destrossaràs el crono.

pep -

Com diu en Marc sortida tranqui-la de pau i herba
el temps en ha respectat i únic que ens hem mullat
els peus per la quantitat de basal d’aigua.
per no esta entrenat en Marc esta en bona forma
quan entreni de veritat farà por seguir-lo
la ruta de Collserola poseu un dia jo no tinc cap
compromís,

A la muntanya tan pujant com baixant sempre endavant




pep -

Com diu en Marc sortida tranqui-la de pau i herba
el temps en ha respectat i únic que ens hem mullat
els peus per la quantitat de basal d’aigua.
per no esta entrenat en Marc esta en bona forma
quan entreni de veritat farà por seguir-lo
la ruta de Collserola poseu un dia jo no tinc cap
compromís,

A la muntanya tan pujant com baixant sempre endavant


Carles -

Entrenaments:
Dilluns 2: 10 Km. per camins fangosos i plens de dolls d’aigua que feien quasi impossible corre amb comoditat. La Tordera baixa plena d’aigua de bat a bat; ofereix un aspecte impressionant.
Comentaris:
-La setmana passada vaig córrer els 75 Km que m’havia marcat, aquesta em serà molt difícil repetir tan de quilometratge doncs tinc compromisos , però ho intentaré.
-Jose vas corre la mitjà de Granollers?. Encara no han publicat els temps oficials.
-Roger, Toni, Pep, Marc estic content perquè sembla que tothom ja esta ficat de ple en la preparació d’un temporada que pot deparar moltes sorpreses.
Salut i força.

Carles -

Pensament 393:

TEATRE ABSURD

Per l’esquerra entra la felicitat
recorre l’escenari i se’n va
per la dreta.

PAUSA

S’obre la porta del fons, apareix
l’amistat, diu la seva
i se’n torna

MITJA PARTA

S’aixeca el teló
entra l’esport corrents
i desapareix al fons

PAUSA

Entre per la dreta la felicitat
l’esport i l’amistat
i surten per l’esquerre

FI

Carles -

Pensament 392:

AIXÒ ES VIURE?

Treballar, menjar i cagar
Televisió
Treballar, menjar i cagar

Carles -

Pensament 391:

SENTIT DE LA VIDA

El sentit de la vida
es en tot,
però la formula que ho explica
cap en una sola linea.

Carles -

Pensament 390:

FIOLÒSOF

-Que fas?
-Escric un pensament.
-Ostres! Jo no sabia que et sentis filòsof.
-Ho desconeixies? Doncs no es la primera vegada que me’n sento.

Carles -

Pensament 389:

UN CORREDOR FA ESTIRAMENTS

Un corredor fa estiraments.
La barca surt del port.
Un cotxe busca aparcament.
Passa una parella d’enamorats.
Me’n vaig al gimnàs.
Això es tot.

Carles -

Pensament 388:
TEMPS

Hi ha una hipòtesis física i filosòfica segons la qual el temps no existeix. Si aquesta hipòtesis esdevé teoria i finalment acaba confirmant-se com una realitat no se com podré explicar-me que coi faig en un espai sense temps.

Carles -

Pensament 387:

CISTELL DE BOLETS

Dins del cistell hi havia:
Rovelló, xampinyó i molleró,
bolet de femer, de noguer i de carner,
escarlet, cama-sec i socarrenc,
sureny, albereny i ciureny.

Carles -

Pensament 386:

DOS

Per dos minuts no hi ha record,
Dos intents, dos fracassos.
Un dos.
El nombre dos.
En grup de dos.
Dos cames.
Dos parells de mitjons.
Tos dos.
Sempre dos.
El nombre dos al quadrat.
Gairebé dos.
De dos en dos
Per ser dos.
El segon.
Eren dos.
Cada dos.
Amb dos.
Concepte de dos.
Són dos.
I dos.
Dos.

Carles -

Pensament 385:

FLEMÀTIC:

Avui he rebut una carta urgent. L’obriré demà que encarà serà més urgent.

Carles -

Pensament 384:

ESSERS FABULOSOS

Avui m’imaginava animals fabulosos i figures mitològiques: El drac, la quimera, l’unicorn, l’esfinx, el fènix, l’hidra, el basilisc, el tritó, el tità, la sirena, l’arpa, el griu, la bestia de set caps, el toro marí... Aquests essers fantàstics se m’apareixien representats de forma exòtica i amb colors intensos. Podrien ser un bon reclam publicitari.

Carles -

Pensament 383:

PARELLA

Ell: Mira quina nit més estrellada.
Ella: Amor meu quina sensibilitat tens.

Deu anys desprès

Ella: Mira quina nit més estrellada.
Ell: Deixa’t de ximpleries i prepara el sopar

Carles -

Pensament 382:

MITJA VOLTA

Soc a l’arribada
Enrere! Enrere! Enrere!
Tot tornat al punt de sortida

Carles -

Pensament 381:

VERITAT

Si la veritat te milions de cares diferents, com és que de veritat només n’hi ha una ?


Carles -

Pensament 380:

CODI DEL SAMURAI
-Quan hagis de travessar el riu, cerca sempre un indret poc profund.
-Somia en allò que t’importa i recorda que el guerrer només esta intranquil mentre necessita de la esperança.
-Malfiat del cadell, amb el temps es pot convertir en un tigre poderós.
-Les millors armes del guerrer són: el coratge, la voluntat i la perseverança.
El coratge fortifica, la voluntat disciplina, la `perseverança diverteix i dona tranquil•litat.

Carles -

Entrenaments:
Diumenge 1: 1h 36’ 42’ a la mitja de Granollers, a reserva de la publicació dels temps oficials. No obstant les bones sensacions, per un error en el càlcul del ritme en els primers 10 Km., no he pogut assolir l’objectiu de la temporada que es baixar de 1h 35’; caldrà tornar-ho a intentar.
Comentaris:
-A Sabadell el 7 de setembre de 2008 el temps fou de 1h 38’ 58’’, a Vilanova el 14 de desembre de 2008 1h 35’ 53’’, a Terrassa el 18 de gener de 2009 1h 36’ 50’’ a Granollers 1h 36’ 42’’
-Mallerengos m’apunto a la sortida per Collserola. De moment els meus potencials compromisos son: l’1 de març marató de Barcelona, 15 de març marxa del castells a la Segarra, 28 de març 100 Km de Calella.

Marc -

Toni estàs molt fort física i mentalment. Potser la segona és més important que la primera. Els resultats els tindràs ben aviat, no ho dubto. En bici ja m'has fotut canya en diferents ocasions..

Estaria molt bé parlar de dates per la sortida del MCT per Collserola. Serà un festival. Com ho teniu a finals de mes o primers de l'altre?

Roger, avui mentre pujava la pista del corredor anava recordant el ritme que ens vas fer posar l'últim cop que la vam fer junts. A més l'arribada no va ser compacte que diguem..

Salut!

TONI -

Marc, la tàctica no m'ha funcionat. He fet un temps superior al que havia de fer.

Llegint la crònica de la sortida veig que l'aturada no t'ha afectat gens. Això sí que ho hauries d'explicar, com t'ho fas per mantenir la forma igual que sempre?

Ja no sé si seguir entrenant o què, perquè vist el què hi ha, la propera sortida en Marc em tornarà a repassar.

Roger, ara mateix no sé quin calendari tinc però segur que trobarem el dia i potser no trigarem massa.

Carles, com t'ha anat la 1/2 marató de Granollers? T'he vist a la sortida i com corries darrera els africans. Segur que deus haver batut la teva marca.

Pau i herba

Roger -

Entrenament secret, diumenge 1.02: 16km, +550m molt passats per aigua.

La pluja ha acabat finalment amb la meva paciència i he desistit a fer una volta més llarga. Tampoc les sensacions avui eren per anar tirant de gaires “tangos” ;-)

Comentaris:
Pep, Marc, molt bona sortida. M’alegro de saber que ja esteu escalfant motors. Per cert, crec que ls 13.5km/h de mitja està molt en el llindar del “pau i herba” (> 13.5 ja es considera “competició” ;-))

Per mi seria un honor poder fer-vos de guia per Collserola. Tinc molta il•lusió en preparar una sortida que estigui a l’alçada del Mallerenga Carbonera Team. Només cal que assenyaleu un cap de setmana al calendari – Toni, Carles, anirem més ràpid en convenir una data si ens dieu quan teniu un forat en el vostre atapeït calendari de competició.

Marc -

Toni, demanaré cobrar drets per la tàctica d'anar a dormir tard i content.. M'alegro que també et funcioni.