Blogia
La llibreta virtual.

XI DUATLO DE MUNTANYA DE MATARO

XI DUATLO DE MUNTANYA DE MATARO

Matí fresc, 7 graus a l’hora de començar la cursa, però molt bon ambient. Cares més conegudes i alguna amb moltes ganes de fotre-li canya. Malauradament ha quedat en això, en les ganes. Estan molt forts.


En Quini ha quedat el 12è amb un temps de 1h 29’. En Vicenç, de La Moto, 86è amb 1h 41’. Jo he fet el 116 en 1h 47'.

 

Encara queda molt per recórrer però ja m’hi estic acostant. Estic content perquè he rebaixat el temps respecte a l’any passat, malgrat que els 3 darrers kms eren més suaus que no pas l'edició anterior.

Entreneu-vos que després no serviran excuses de si fa tant de temps que no netejo la bici, que si avui he hagut d'anar a Madrid, i d'altres tipus.

 

Records d’en Quini a tota la penya d’Arenys de Munt. Està molt fort i té opcions de revalidar el títol de campió.

69 comentarios

TONI -

Entrenament d'avui:
18 kms, 1h31' carrera 146ppm.

Estic content perquè el mèrit és haver sortit havent anat a dormir tard i amb bastant d'alcohol en el cos.

Pau i herba.

Roger -

Entrenament secret dissabte, 31 Gener: 21km, +700m

Carles, em demanaves música? Avui he tingut tan bones sensacions que la música que m’ha acompanyat ha estat tangos d’energia descontrolada, de virtuositat contagiosa:

Itzhak Perlman (& John Williams) – Gardel's "Por una cabeza" tango
http://www.youtube.com/watch?v=AxoVAFgFC3Y&feature=related
… o incl. entrevista amb J. Williams http://www.youtube.com/watch?v=fWRzQBwPT-c

Yo Yo Ma – Piazzola’s Libertango
http://www.youtube.com/watch?v=_tMgVMxG95A&feature=related

Stephane Grappelli & Yehudi Menuhin - BBC Live "Jealousy"
http://www.youtube.com/watch?v=xV0IcFyXUWs

No sé fins a quin punt aquestes peces us podran fer arribar les bones sensacions que he tingut sobre la bici avui – En qualsevol cas, espero que gaudiu d’aquestes interpretacions; irrepetibles al meu parer.

Anónimo -

5. MEYO - Honor

El Auténtico samurai solo tiene un juez de su propio honor, y es él mismo. Las decisiones que tomas y cómo las llevas a cabo son un reflejo de quien eres en realidad. No puedes ocultarte de ti mismo.
Entrenamiento de toda la semana UN SANTO GRIPAZOOOOOOOOOO
salut i forsça base

Marc -

Pep, ens veiem demà a les 8.

M'afegeixo a la vostra idea; una sortida per Collserola amb en Roger de guia. Sortirem des del Calisay?

Salut!

TONI -

Entrenament d'avui:
- 55 kms carretera.

He sortit amb el mega triatleta. Ha estat de pau i herba perquè m'ha respectat.

Però Marc, jo no sóc en Ricard. Ja tens la bici neta? Demà en Pep t'espera.

Pau i herba

pep -

Diumenge també sortiré a les 8 al Calisay
Toni tens raó una sortida per Collserola amb un
guia com en Roger estaria molt be.

Salut i co………s

TONI -

Pensament 379:

RESPECTE.

Llegeixo i rellegeixo la regla número 4 del Samurai, Cortesia. M'inspiro en Sun Tzu quan diu que no s'ha d'humiliar l'enemic.

I he de tenir respecte.

Pau i herba ¿?

Marc -

Benvolguts cracks i megacracks esportistes (dir ciclistes ja queda curt):

Demà netejaré la bici i diumenge sortiré a les 8h. Espero que surti algú més, sinó hauré d'anar a córrer amb en Toni i no tinc ganes de patir tant.. Sol·licito respecte pels que estarem un temps fent base, estaria bé una sortideta de paaaaaau i herba. Potser ja estic demanant massa i mereixo una pallissa per posar-me les piles..

Cuideu-vos!

PD: Roger, si no ens veiem t'enviaré un mail amb el planning, la parella 40 no en pot estar al cas..

TONI -

Entrenament d'avui:
- 25 minuts de carrera.
- 1000 mtrs. nedant.

Roger, em sap greu que demà no puguem sortir. En tenia moltes ganes malgrat que aquesta setmana em sento cansat. Potser serà de justícia que algun dia vinguem a conèixer Collserola.

Carles, el meu nivell d'auto exigència me'l marquen els altres. Friso per sentir com les endorfines recorren el meu cos i poder dir que volat en globus naturalment.

Pep, veig que no pares. No em sorprèn, però sí que em fa respecte.

Com que veig que demà no sortirà ningú, ho faré amb el mega triatleta Ricard. A 2/4 de 9 a la Puntaire.

Potser el samurai s'hi apunta.

Diumenge tinc previst anar a córrer 1h30' però sortiré d'hora que després tinc compromisos familiars.

Pau i herba.

Carles -

Entrenaments:
Divendres 30: Descans.

Comentaris:
-Demà sortiré a correr 6 Km. Per diumenge no tinc decidit si aniré a la mitja de Granollers.
-Roger, Toni, Marc, Pep.. jo fallaré els propers caps de setmana, però no descuidaré l'entrenament.
-Pep força corrons, collons.
Salut i força

pep -

Entrenament.
dimarts i dijous 15 km circuit can Gelpi
de 19h30m a 20h30m. amb llum molt divertit
Carles t’animo a continuar escrivint
Millor puntuació setmana 374 i 368
Diumenge si no surt ningú sortiré amb els de
la font

salut i corriols


Carles -

Pensament 378:

PERSEVERANÇA

Encara que tots els meus pocs lectors coincideixen en aconsellar-me que em dediqui a una altre cosa, em consola pensar que poden estar equivocats.

Carles -

Pensament 377:

RELECTURA

Rellegint els escrits que he publicat en el blog em dona la impressió que la majoria de poemes i pensaments no són acabats; senzillament resten abandonats en una realitat virtual en espera de ser polits.

Roger -

Malauradament no em podré afegir a la sortida programada per demà – Tot i que tinc dinar familiar d’aniversari a Arenys, aquest cop la logística se m’ha complicat; una llàstima, ja que tenia ganes de fer la primera sortida de l’any amb vosaltres.

En qualsevol cas, aquest cap de setmana procuraré sortir a entrenar en algun moment. No si val a badar.

Carles -

Pensament 376:

Escriure, corre o anar en bicicleta es per a mi una forma de teràpia. Fa uns moments em preguntava com s’ho manegen els que no escriuen, no corren, no pinten o no escolten música, per fugir del pànic existencial inherent a la condició humana.

Carles -

Pensament 375:

METICOLÓS

Era tan meticulós que si perdia una mica de temps, es quedava buscant-lo tot el dia.

Carles -

Pensament 374:

ESTUDIANT BELLES ARTS

L’escriptura es la pintura de veu, l’esport es l’escultura del cos, el sexe es l’arquitectura de l’amor.

Carles -

Pensament 373:

EXPERIENCIES LÍMIT

L’esport i el sexe poden esdevenir experiències límit de l’home. Només qui ha arribat a aquestes fronteres coneix en profunditat la font de vida que brolla del seu cos.

Carles -

Pensament 372:

ESTUDIANT TEOLOGIA

Els déus són els nostres fills.

Carles -

Pensament 371:

MIL I UNA HISTÒRIES

Avui volia rimar versos
sobre llegendes, faules i temes diversos,
però no estava gens inspirat
i m’he encallat tant bon punt he començat.
Només he estat capaç d’escriure
inici d’històries que no arribaran a viure:

1.- Voldria amb aquesta historia fer avinent un cant a la llibertat.
2.- Temps era temps, quan les besties parlaven, Esparta ja existia.
3.- En temps antics, la guerra es va escampar damunt la terra espartana.
4.- Vet aquí una vegada que el rei Xerxes de Persia va envair Tesalia.
5.- Els espartans s’estimaven follament la llibertat.
6.- Una vegada hi havia un rei feliçment casat que es dei Leòoonides.
7.- El nostre protagonista creia en el valor, l’honestedat i la fidelitat.
8.- Un dia plujós de primavera varen partir cap a la guerra 300 espartans.
9.- Molt temps ha, en el pas de les Termopiles, hi hagué una gran batalla.
10.- Aristodemus, que va sobreviure al combat, va tornar a casa sense l’escut.
11.- Dos mil any i escaig desprès encara es parla amb admiració dels 300 pares de família.
12.- Es una gran historia dret a llei

Carles -

Pensament 370:

EN UNA RESIDÈNCIA


La veritable sort d’un malat d’Alzeimer es que no recorda el seu mal.

Carles -

Pensament 369:

EL MILLOR

Es millor procurar no ser sempre el millor; n’hi ha prou en ser millor dia a dia.

Carles -

Pensament 368:

CALLAT
La mare em deia “val més el que es calla que el que es diu”. L’avia deixava caure “callem que no pecarem”. El pare em repetia “qui calla no erra”. I tu em preguntes perquè estic callat?

Carles -

Pensament 367:

RECORDANT

Recordant els vells temps he refrescat la memòria per no perdre de vista i fer present que cal revifar les idees i prendre en compte que de tant en tant cal mirar enrere en commemoració d’allò que tenim gravat del nostre passat.

Carles -

Pensament 366:

RECOLLONS!!

Avui el Senyor Collons!! ha ben agafat la vaca pels collons. Aquest torracollons ha posat els collons sobre la taula hi ha demostrat tenir els collons pelats. Ha dit al seu cap que tallant collons s’aprèn de capar i que no hi ha més collons que tocar-se els collons. Al cap se li han posat els collons per corbata i solsament ha pogut dir: Recollons!! m’ho passaré pels collons.

Carles -

Entrenaments:
Dijous 30: 6 Km trotant pel passeig de mar , 4Km. a la cinta fent series ui 1h al gimnàs.

Comentaris:
-Toni el teu nivell d’autoexigència es molt alt. Si consideres que corre 12,5 Km en 1h es fotre’s una patacada i ser un cagamandurries es que tens uns objectius molt, però que molt, ambiciosos.
-Roger quan llegeixo els teus entrenament en bici quedo acollonit dels desnivells positius que fas en cada sortida, en ocasions Collserola se m’apareix com un Himalaia en petit.
- Els dos properes caps de setmana ( 8 i 15 de febrer) seré fora a Venècia i Madrid; serà qüestió d’acumular entrenaments els dies feiners.
Salut i força.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 1 hora corrent. 12,5 km.

Avui la gran patacada. Després de dos dies molt bons, avui pensant-me ser un homenet, me n'he adonat que encara estic a cagamandurria.

Com diu un il·lustre blogaire, ara toca tornar-me a aixecar.

Hi ha sortida dissabte?

Pau i herba

Roger -

Entrenament secret dijous 29.01: 29km, +1150m

Crec que avui he aconseguit fe un entrenament de “qualitat”, combinant fons i potència (tot i que això és sempre molt relatiu, és clar)

Carles, els teus darrers pensaments són molt bons. De gran inspiració em resulta la seqüència 359 a 361.

Toni, el teu progrés espectacular (36:36’!!!) també em resulta d’una gran font d’inspiració. Segueixo el teu esforç diari, i celebro que es tradueixi en aquesta evolució tan espectacular – però en el fons ho faig egoistament , amb l’esperança que els meus entrenaments es vegin algun dia recompensats com ara els teus.

Marc, necessito començar a definir el calendari pel 2009; altrament, sense clars objectius en ment, la qualitat i quantitat dels entrenaments minvarà molt aviat!

Fins ara
-roger

Carles -

Entrenaments:
Dimecres 28: 2h 30’ al gimnàs amb 7 Km a la cinta amb un temps de 28´58´´, desprès 30’ a la sauna.

Salut i força.

TONI -

Us adjunto enllaç de la Duatló de Mataró.

Al final del resum tinc els meus 10" de glòria. Es varen oblidar de posar la cinta quan jo entrava.

Pau i herba

http://www.triatlonchannel.com/

TONI -

Entrenament d'avui:
- 8 kms carrera 36'36" i 148 ppm.

Pau i herba.

Carles -

Pensament 365:

UN ACTOR

Em sento com si fos un impostor, un doble, el problema es que no se de qui.

Carles -

Pensament 364:

MEMORIA

La memòria, tant d’un individu com d’una col•lectivitat, es la història del seu passat i també la història d’amagar-se part d’aquest passat

Carles -

PENSAMENT 363:

A LA CURSA DEL BARRI SANT ANTONI

El miracle no es guanyar els companys de cursa o rebaixar el propi temps, sinó ser a la sortida.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 27 21,5 Km corrents fins a l'estació de tren de Mataro amb un temps discret de 1h 49'. La tarde era esplendida.
Salut i força.

Carles -

Pensament 362:

Per entrenar 100% motivats és molt important definir el motiu i marcar l’objectiu pel qual entrenem. La confiança en un mateix és el primer secret de la perseverança en els entrenaments.

jose -

4. REI - Cortesía

Los samurai no tienen motivos para ser crueles. No necesitan demostrar su fuerza. Un samurai es cortés incluso con sus enemigos. Sin esta muestra directa de respeto no somos mejores que los animales. Un samurai recibe respeto no solo por su fiereza en la batalla, sino también por su manera de tratar a los demás. La auténtica fuerza interior del samurai se vuelve evidente en tiempos de apuros.
salut i força base

Marc -

Hola nois!

Toni i Carles felicitats per les proeses que esteu fent. Demostreu que la motivació i la constància porten a tot arreu. Tant la duatló com els 20kms amb aquests temps no estan a l'abast de la majoria.

Roger i Pep, feu molt bé de no baixar gens la guàrdia, estic segur que esteu en molt bona forma, caldrà vigilar-vos de prop.

Sí, aquest dissabte s'ha acabat el descans. Un descans en el que tan sols he fet piscina per anar mantenint, però hauré de fer molta base. Espero que es concreti la sortida de dissabte i ens veiem. Tornarem a lluitar pel podi!

Salut i fins aviat a tots!

TONI -

Entrenament d'avui:
- 8 kms. 37'03" i 146 ppm de promig.

És el millor temps que he fet en 8 kms.

Ho sento Carles, però aquesta tarda tinc feina i no podré sortir a córrer.

I en Marc? Veig que els entrenaments són ultra secrets.

Roger, per dissabte podem quedar però no massa tard. Jo com a molt he de ser a casa a 2/4 d'1.

Pau i herba.

Carles -

Pensament 361

L’ESPORT I L’ART D’ESTIMAR

El cos té una música interna que podem i hauríem de sintonitzar (Franz Halbergh). L’esport, abans de res, es un acte d’amor que permet sintonitzar la música interna del teu cos.

Carles -

Pensament 360:

Les endorfines que segrega el nostre cos desprès d’un entrenament son la droga natural de la felicitat.

Carles -

Pensament 359:

EUFÒRIA

Desprès de l’entrenament
ve l’esta d’eufòria
que converteix el cansament
en una dolça victòria,
t’inunda un esta de ventura
que tot ho cura.

Carles -

Pensament 358:

VERITAT O MENTIDA

Els aforismes, els apotemes i les sentencies, tant els meus com els dels altres, són sempre contradictoris, doncs pretenen afirmar veritats inqüestionables sense cap dubte, i intrínsecament falsos. I aquest també.
Ara be, si aquesta afirmació es certa es nega a ella mateixa i si es falsa també, doncs en ambdós casos resultaria que hi ha aforismes verdaders. Al final resultarà que les falsedats no deixen de ser veritats moderadament deformades.

pep -

Toni i Carles admiració per la constància
i motivació mental i física tots sabem el
que costa quan tens un bon temps rebaixar-lo
jo he fet una sortida amb el grup de la cabra
esparracada, Arenys de Munt , can Gelpi, el Remei
Caldetes, Santa Mònica, i esmorzar al Corredor,
I baixada per Sobirans, 36 km ritme suau per anar fen
base.

Salut i corriols





Carles -

Pensament 357

EN UN CENTRE DE DIA

T’obliguen a fer el que vulguis, però només quan ells volen

Carles -

Pensament 356:

A LA PRESSO DE QUATRE CAMINS
El pres consola als qui han anat a consolar-lo

Carles -

Pensament 355
ESTUDIANT ÉTICA
La base de la bona educació és no dir-nos a la cara que pensem els uns dels altres.

Carles -

Pensament 354:

FER EL RIDÍCUL

Que hi ha pitjor que fer el ridícul? No adonar-se’n en un primer moment.

Carles -

Pensament 353:

AL WATER

Alguna cosa s’està morint dintre meu i l’expulso pel forat darrer. Que descansi en pau Amen!!.Contemplo estorat com una part del meu cos sura en el fons de la tassa. Fins fa pocs segons aquell excrement formava part del meu jo; sense cap remordiment, com he fet mils de vegades, estiro la cadena i li dic Adéu Carles.

Carles -

Pensament 352:

Matant el temps

Que fa?
Es mora
Quan?
Ara
Com?
Matant el temps
Per què?
No te res millor a fer
On?
On ets tu

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 26: 18 Km. corrents (1h 28') per camins i corriols de la Tordera. Feia molt de temps que no veia tants ocells en aquesta època de l’any.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2.000 mtrs nedant.

Pau i herba.

Carles -

Pensament 351:

GANES DE SUPERACIÓ

No cal eliminar les ganes de superació. Les ganes de millorar són un motor essencial en la continuïtat i la defensa de la vida. N’hi ha prou eliminant l’ansietat que genera unes ganes de superació mal enteses.

Carles -

Pensament 350:

Un se sent satisfet quan guanya una batalla contra la seva pròpia mandra. L’esportista que no té il•lusió, es una il•lusió d’esportista.

Carles -

Pensament 349:

DEURE

Se que tinc un deure, el que desconec és si es una obligació moral o una partida de crèdit en un compte corrent.

Carles -

Pensament 349:

A CLASSE D’HUMANITATS

El coneixement no es solament el que saps, sinó també el que fas amb el que saps.

Carles -

Pensament 348:

TREBALLANT

Hi ha qui treballa de lampista, de venedor, de pescador o d’enginyer . Jo treballo, en canvi, de Carles Mitjà.

Carles -

Pensament 347:

RÀPID

En bicicleta es ràpid com una bala, neda com una centella i corre com una llebre. Vist i no vist ha passat ras arran nostre, tot cagant llets com un cavall de posta. Tot seguit ha tirat ràpid com un coet, talment com un gat entre brases, lleuger com una mostela, a cent per hora i a tot estrep. En un moment ha sortit disparat per la baixada com una fletxa i a tota brida. A gambades a tot gas ha arribat en un tres i no res a la meta en un temps record. De seguida d’un salt i a tot vent ha pujat al podi . En un instant li han donat la medalla i ha marxat amb una correguda.

Carles -

Pensament 346:

EN UNA COMPETCIÓ DE TRIPLE SALT

Una dona només fa marxa enrere per agafar impuls.

TONI -

Carles, enhorabona per uns resultats tant bons. Cursa darrera cursa vas rebaixant les teves marques. El teu nivell de motivació és tant gran que em fas molta por. Avui m'apuntaré a la mitja de Barcelona. Tinc marcat l'objectiu de 1h 38'.

Per anar a córrer no sé com m'anirà. Si pogués et faria un truc.

Roger, espero que el dissabte ens veiem. Ja parlarem.

Marc, jo també espero amb ànsia llegir els teus entrenaments.

Pau i herba

Carles -

Pensament 345:

RECEPTE ECONOMICA PER SORTIR DE LA CRISI

Qui paga, mana?. Doncs qui mana, que pagui.


Carles -

Pensament 344:

EN UN VELATORI

Em sento culpable de no sentir la tristesa adequada per la mort d’un familiar.

Carles -

Pensament 343:

EXCURSIONISME.

Al cim de la carenada
entre la collada i el congost
s’albira un camí angost
que porta fins a la serralada.

Per cimejar l’altiplà
cal sobrepujar el volcà
emergir per l’encimbellat
que es abrupte i accidentat.

Des del pic del pujol
passant per l’escarpat tarter
cal pujar al muntijol
a ritme constant i munter.

Carles -

Pensament 342:

CONFESSIONS D’UN ESPORTISTA

Encara que no ho sembli fer esport es un camí interior per conèixer-se a un mateix; si ho analitzes atentament t’adones que es filosofia pura. Un dels secrets filosòfics per millorar esportivament consisteix en tenir en objectius prou gran per no perdre’ls de vista mentre els perseguim.

Carles -

Pensament 341

CODI DEL SAMURAI

-El veritable guerrer és invencible perquè no lluita amb ningú. Vèncer significa derrotar la idea de disputa que guardem a la nostre ment.

-Si caus set vegades, aixeca’t vuit

Carles -

Pensament 340:

DE VISITA A UN MANICOMI

El realment preocupant no es saber si estic o no boig, sinó pensar que d’altres decidiran per mi si em tanquen o no.

Carles -

Comentaris:
- Toni felicitats pels teus progressos constants en els teus reptes per millorar. Si en tens ganes dimarts o dijous podríem quedar per sortir a corre plegats.
-Marc tin ganes que comencis a publicar entrenaments, recorda que hi ha mallerengos que estan fent bossa de punts de cara als premis Leòoonides.
-Pep en aquests moments, desprès del gran Roger, ets el que esta més en forma en bici. Al començament de temporada de ben segur que ens donaràs canya; però tu no paris, continua amb els rodillos.
-Roger menys entrenaments i més cançons, que m’ajuden a motivar-me quan la mandra em festeja.
-Jose m’ha agradat això del codi samurai. Si puc hi farè noves aportacions.

Carles -

Entrenaments
Diumenge 25: 10 Km corrents a la XXI Cursa del Barri de Sant Antoni amb un temps de 44’14’’. Satisfacció a l’arribada: havent sortit de marxa la nit abans s’ha assolit l’objectiu de baixar de 45’.

Comentaris:
- L’any passat a Sant Antoni el meu temps era 46’48’’, a la 85ª cursa Jean Bouin fou de 43’ 45’’, ara he fet 30’’ mes que el novembre, però 1’34’’ menys que el gener del 2008.
-La darrera setmana he corregut 65 Km., aquesta n’hauria de fer 10 més. Amb molta probabilitat diumenge corri per lliure a la mitjà de Granollers.-
Salut i força.

Roger -

Gran Toni, molt gran. ENHORABONA!!

A banda del gran resultat d’avui, la meva més sincera admiració per superar els teus registres en competicions oficials setmana rere setmana. Sóc de l’opinió que mantenir aquest nivell requereix un esforç físic, i sobretot mental, només a l’abast dels escollits.

Jo avui he fet un entrenament d’uns 22km i +800m, aprox. – He pogut comprovar els efectes devastadors del cicló, amb arbres arrancats literalment de soca-rel a banda i banda dels camins.

Dissabte tinc dinar familiar a Arenys – Si hi ha sortida, potser m’ho puc combinar i afegir-m’hi. Ja direu quelcom.

Bona setmana
-roger