Blogia
La llibreta virtual.

A les 8 al Calisay

La mallerenga carbonera Team

La mallerenga carbonera Team

 

FUIROSOS

FUIROSOS

Primera jornada d’entrenament per afrontar la Volta a la Cerdanya amb garanties. Hem sortit del Calisay en Pep, en Carles i en Toni.

 

En Carles ha volgut marcar el ritme des del principi. La pujada a ca l’Arquer, en Carles ha imposat un ritme alt però ha acabat cedint a llur exigència. Tots tres hem coronat amb poca diferència.

 

Fins a Riells el ritme ha estat de pau i herba. Hi ha hagut parada a La Batllòria per repostar energia. Hem continuat pel camí del costat de l’autopista fins arribar al trencant que ja puja cap a Fuirosos. El tram fins a la presa de Fuirosos ha estat controlat car s’havia acordat de fer una foto pel blog a la presa. En Carles semblava que havia sopat llengua perquè no parava de xerrar, argumentant que volia evitar qualsevol intent d’escapada.

 

Un cop feta la foto, el primer atac ha estat d’en Carles, a l’estil Pantani -seguiu-me si podeu-, però altre cop ha estat víctima de llur estratègia i ha acabat cedint. Els pendents de Fuirosos no són pas de bufar i fer ampolles, en 5 kms es pugen uns 300 mtrs de desnivell.

 

El sol apretava de valent i hem hagut de fer parada a St. Cebrià per hidratar-nos un xic. Hem continuat per carretera fins a Arenys de Munt.

 

Els quilòmetres totals han estat de 69 amb un desnivell acumulat de 1296 metres.

La font dels ocells

La font dels ocells

Aquest matí en Toni i en Marc han fet una ruta important, passant per el Corredor, Llinars, Sant Martí del Montnegre, l’Esplai, Sant Cebrià, la Creu de Canet i Arenys. Un total de 72 kms amb més de 4h de pedaleig, on Marc ha anat bé durant tota la sortida fins la pujada a la creu on s’ha hagut de menjar una barreta dissimuladament perquè no tirava. En Toni ha demostrat que la Pedals de Foc serà un pur tràmit per ell.

A la foto el triatleta i l’sparring a l’Esplai. El títol d’aquest article correspon a una font en la que ens hem aturat baixant de l’Esplai cap a Sant Cebrià.

PD: en Marc està rebentat. En Toni ha comentat que potser faria 10kms corrents a la tarda...

Cabrils 2008

Cabrils 2008

Aquest 27 d’Abril Pep i Marc han fet la pedalada de Cabrils, completant un circuit de 40kms. El circuit era molt divertit i alhora dur, ja que el desnivell acumulat era de 1.600m. Durant els primers 28kms han anat junts, moment en el que Marc ha marxat sol fins al final. El temps, molt discret, ha estat de 3’05’’.

"En Pep no arribava i jo m’estava preocupant per moments assegut a les taules que hi havia a l’arribada. Ja havia recollit el paravent (un dels regals més útils que m’han fet a una pedalada), l’esmorzar, me l’havia crustpit... Primer penses que els últims quilòmetres has volat i li has tret una minutada, però després t’adones que és impossible tant de temps i que alguna cosa ha passat. Finalment, quan feia gairebé una hora que jo havia arribat veig el casc groc d’en Pep i vaig ràpid cap allà; A les últimes baixades, abans d’arribar al poble, un noi que baixava massa ràpid ha adelantat a en Pep amb tant mala fortuna que ha caigut i ha quedat insconscient. La cara d’en Pep, que s’ha quedat amb el noi fins que ha arribat l’ambulància, ho deia tot. Havia vist tot allò en directe i pel que explicava se’t posava la pell de gallina.

Amb la Rocky ha anat perfecte. Tens aquella sensació que quan estàs amb ella no et falta res, que sap què penses en tot moment, que t’ho fa tot més fàcil, que no penses en res més que no sigui ella i el paisatge que et vas trobant... Tot allò em recordava alguna cosa i no sabia quina. Vull pensar que el plaer era mutuu i que tot just acabava de començar.."

Així doncs, Love the ride!

Salut i... Sonrisa

 

Sortida puntuable

Sortida puntuable

Aquest dissabte al matí Marc ha fet una sortida combinant muntanya i carretera, sumant un total de 45kms. La ruta ha estat Creu de Canet, Sant Iscle, can Vives de la Cortada, cal Peraire, ca l'Arquer, Arenys, Llavaneres, Canet, Arenys. En començar la sortida en Ferran baixava amb el cotxe i ha dit que al cap d'una estona sortiria a fer una horeta d'entrenament. Queda apuntat. El ritme ha estat suau, controlant sempre el pulsòmetre. La foto ja sabeu d'on és..

Demà molta sort a en Mitjà a la Marató, esperem que no provi gaires atacs.. Que vagi bé la sortida diumenge, ens veiem el proper cap de setmana. Cricricricricric...

salut i entreno Sonriente

Seguim fent base

Seguim fent base

Aquest diumenge una nova sortida per anar fent base. La ruta: camí de la creu de canet, sant iscle, can vives de la cortada, cal peraire, vallgorguina, can serrador (esmorzar), la casa nova, can framis i arenys.

Els participants han estat Toni, Pep, Marc i Marc (semi professional convidat a la sortida i que esperem que s'hagi cansat una mica). A la foto es veu l'ordre del podi. Cal destacar el descens final de Toni per Can Framis (ensenyant a Marc com es baixa) i que un cop a l'Urdes d'Arenys de Munt Pep ha decidit que allargaria una mica la volteta anant cap a no sé on... Esperem ens detalli el recorregut.

El proper cap de setmana més!

Problemes tècnics o excuses..

Problemes tècnics o excuses..

En aquest article podeu anar escrivint excuses, molt cops camuflades com a problemes tècnics, per els que les necessitin quan quedin endarrere en alguna sortida...

Suggerències:

-Se m'ha doblegat la pota del canvi

-M'he quedat a esperar al que se li ha doblegat la pota del canvi

-Porto la molla de l'V-brake mal posada i em frena

-He de tornar aviat que sinó la dona em pela..

A la foto Toni sucant a una bassa entre Can Vives de la Cortada i Cal Peraire.

Fred im-pressionant

Fred im-pressionant

Aquest diumenge Toni, Pep i Marc han fet una sortida de 46 kms, passant per Sant Cebrià, les escombraries, l'Esplai, Sant Martí (esmorzar), cal Peraire i can Colomer. A primera hora una temperatura de 3º i uns camps gelats a Sant Cebrià no acompanyaven gaire, però més tard ha sortit un bon sol.

Toni (que assegura estar fent doble sessió d'entrenaments com a mínim tres cops a la setmana i que no ha publicat aquests entrenaments com marca la normativa) ha mantingut un ritme molt bo i constant durant tota la sortida. Pep ha seguit la roda en tot moment. Marc ha anat prou bé, responent bé als atacs de Toni, sobretot tenint en compte el que es podia esperar d'ell veient la cara que feia a les 8h al calisay.

La base comença a ser sòlida (això va per als que juguen a escacs) i el ritme cada cop va a més.

A la foto Toni i Pep pedalant pel camí que va de l'Esplai cap a Sant Martí del Montnegre.

Salut i entreno! Sonriente

Fent base

Fent base

Aquest diumenge Pep i Marc han fet una sortida puntuable, arribant als 40 kms, passant per ca l'Arquer, cal Peraire, Vallgorguina, Corredor, creu de Rupit..

Ha estat una molt bona ocasió per sumar uns punts importants i anar fent base de cara a la temporada. Pep ha demostrat que o fa entrenaments secrets a les nits o efectivament no té més de 50 anys, ja que després d'esmorzar, pujant al Corredor ha deixat enrere a un Marc que ha posat el pulsòmetre a prova.

A l'hora d'esmorzar hem trobat als constants Oscar i Ferran.

Love the ride!

Dissabte 29.. Sant Mateu

Dissabte 29.. Sant Mateu

Aquest matí fred de desembre, els incansables Toni i Mitjà han anat fins a Sant Mateu, després de no haver-se trobat la setmana passada. A falta de confirmació (a la foto no queda constància dels ciclistes) sembla que Toni ha repassat a Mitjà just abans de tancar la temporada, guanyant uns punts valuosíssims de cara al podi final.

BON08 Sonriente