Blogia
La llibreta virtual.

Pujant a l'estany de Ratera

Pujant a l'estany de Ratera

Aquest cap de setmana en Marc i la jugadora nº8 han fet un entrenament de 4h 30’ i +700m caminant des de l’aparcament de l’entrada al Parc Nacional d’Aigüestortes fins a l’estany de Ratera, passant pel llac de Sant Maurici i el salt d’aigua de Ratera. Un dissabte assolellat i fantàstic per gaudir d’aquest meravellós entorn.

En sortir el divendres al migdia una confusió em va fer agafar l’AP2 en comptes de l’A2, havent de fer un tram pel mig del Penedès entre vinyes fins enllaçar a Igualada. La jugadora nº8 llavors, mapa en mà, va dubtar de la meva orientació i es va negar a fer el coll de Pal i passar per la mítica localitat de Rubió, on la parella 40 no va arribar mai. Llavors vam pactar pujar per la banda de la Pobla de S. i cap a Sort, on venen loteria i disposen de servei de taxi.

A la foto dos isards que vam observar sense fer soroll, just sota l’Ermita de Sant Maurici.

Bona setmana Guiño

67 comentarios

SANTI -

Entrenament secret d'avui:
20km btt
1000 metres piscina

aquesta es la part de l'entrenament secret que es pot explicar.......

TONI -

Entrenaments secrets:
- dimarts: 7 kms carrera
- dimecres: 3.000 mtrs

Pau i herba

Melcior -

Avui això duplica les notes!!

Melcior -

Marc, si estic bé m'apunto a Lliçà! confirmes cursa??

Melcior -

Marc, dius d'anar a Lliçà??si estic bé m'hi apunto!

SANTI -

Entrenament secret del dilluns:
1.200 nedant (per mi ja es molt.......i no us poso el temps)
Toni ens falta la teva crònica, estic segur que vas fer bon paper!!!
Carles la meva eufòria es poder ser mallerengo i sumar alguns punts que ja estem a mitja temporada i en portava ben pocs ( per mi ja es una gran exit tal i com se'm plantejava a principis d'any la temporada).
Roger m'han dit que n'estas preparant una de bona per l'agost, si pot ser que sigui una mica més plana i ves traien les pedres a mesura que hi passis.
Marc tu a tope, tope........i quan acabis canya i més canya. Que em la rebifalla que vas fer a Collsacreu vas estar a punt d'arribar al clímax.
P.D Que bonic va ser pujar a Sta. Fe i al costat del rierol tot bevent aigua sentir la mallerenga.

Marc -

Ara resulta que els dos millors estudiants del MCT no volen dir la nota de l'últim examen.. Vinga, segur que vau apretar fort..

Carles, em va agradar gaudir amb tu la sortida de diumenge. Com vam patir allà darrere el 'pelotón' pujant a Santa Fe.. M'agrada les promeses de no atacar que fas just dos minuts abans de fer-ho..

Toni, 1900m nedant a tu no et deuen semblar res, però.. uff, i al teu ritme. Vah, crònica.. Roger també..

Avui tocava descans, tampoc hauria tingut temps d'entrenar. Ja penso en el proper cap de setmana. Hi ha una cursa de 60kms a Lliçà de Vall (Com diria la Maria Teresa Campos: 'LIKI DE VAL'). En Marc, el que està fort, vol anar-hi. També em feià gràcia la Gòsol-Berga però em cau lluny. Algú s'apunta?

Saluti,

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 1900 mtrs nedant.

Veient els entrenaments que heu fet i que es fan por ahí, m'estic rumiant si he de penjar la crònica de Zarautz, perquè em sembla que quedaré com el tontet del grup.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 14 de juny St. Eliseu: Descans , que em feia molta, molta falta.
Comentaris:
.- Aquestes últimes setmanes soc del parer que el meu preparador esta abusant en excés en els entrenaments que m’imposa. Els dissabtes i diumenges per la tarda soc una autentica piltrafa humana, no serveixo ni per pujar escales. No se quant de temps podré aguantar aquest ritme infernal.
.- Avui he llegit que un corredor de 71 anys de Sant Celoni va fer els 600 km de Barcelona a Perpinyà en tres hores menys que en Fenoy. l’any que bé anirà a la Paris- Brest- Paris de 1200 km. Pep, a tu i a mi encara ens queda molta corda.
.- Marc no es per afalagar-te però estic esparverat com amb els pocs entrenaments que fas tires en bici com una bestia. M’agradaria saber quin és el teu secret.
.- Toni espero la cronica de Zarauz.
Salut i força.



Melcior -

Estic amb tu Marc...els entrenos cada vegada són més ferotges i queden per escrit, sense peu a confussió...espero reprendre entrenaments després de grip d'estómac o el que collons sigui, que m'ha deixat trinxat...i a mida que llegia i llegeixo, encara em fa més mal tot, i només llegeixo!!!a veure si m'instal.lo un motoret tipo "cancellara" així us aguanto alguna sortida!!!

Marc -

Gran sortida i gran ambient a la sortida marató d'avui. Un fart de pujar per muntanya fins a Santa Fe, un bon entrenament per Madrid.

Sovint em recriminen que hi ha massa piloteig al blog. Però haig de dir que tothom està molt fort; en Santi va com un cohet, no es cansa i sempre en vol més per més inclinació que hi hagi. En Vadó igual, va molt fort. En Tendo sorprendrà a les 24h sol, ha entrenat molt bé. I en Carles, l'Ironman del MCT, té molta resistència, molta.

Roger, segur que segueixes tant fort com sempre, espero que hagis gaudit entrenant en alçada.

Toni, esperem crònica.

Bona setmana,

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 13 de juny St. Antoni P.: 107 Km btt +2300. Sortida dura, d'ultrafons, amb molt bon rotllo. En Marc, en Tendo, en Santi i un servidor hem sumat 10 puntets més.
Comentaris:
.- La llista de megacraks que aspirant a ser nomenats mallerengos la nit de la Gran Gala no para de creixer. Avui en Vador ha fet molts mèrits per aconseguir ser admès a l'MCT.
.- Roger no publiquis el teu entrenament d'ahir, no em vull desmoralitzar, segur que el desnivell positiu acumulat és estratosfèric.
.- Santi estic content que sumar punts et posi euforic, però ves en compte, hi ha companys que no diuen res i sumant i sumant i sumant.
Salut i força.

Roger -

Pretenia publicar el meu entrenament d’avui. Creia que havia fet una bona sessió, però últimament cada cop que obro el bloc em precipito al buit.

Santi, ben retrobat! Et felicito per les 5h de Llinars, i els mega entrenaments que t’estan foten. És acollonant.

Felicitar en David i en Martí per la Transcatalunya. Seguint els consells d’en Carles, he obert el blog del CC ADM i he quedat esparverat.

Jose, l’entrenament d’ahir jo no puc seguir ni amb quad.

Carles, la Leònides 24 non-stop es farà quan estiguis en condicions. Espero que l’operació sigui senzilla i el post operatori i recuperació siguin ràpids.

Tinc ganes de saber com haurà anat Zarautz, i el mega entrenament d’avui a Sta. Fe... Però no sé si tindré valor d’obrir el blog avui al vespre.

SANTI -

Avui estic euforic!!! m'han caigut del cel 50 punts....més el 10 d'avui.....60 en un dia!!!!
hauré d'afluixar el ritme sinó la UCI no sabrà contar tant!!! jjeejejej
ha estat una llàstima que haguem sortit 5 mallarengos i acabessin la volta 2, però us vull agraïr que m'acompanyessiu fins a St.Feliu.
ADVERTENCIA A LA UCI!!!!!
els dos mallerengos que han acabat la volta han fet trampa!!! han passat per l'autovia amb la bici per on està prohibit!!!! ( una dona espartana se'ls ha trobat pel camí )
PAU I HERBA.

pep -

Entrenament
com molt be explica en Carles 140 km bona preparació per la pujada a Andorra, bon ritme de marxa, bones sensacions, dema no puc venir que vagui be Santa fe.
Doni amb onades de 1.5m jo agafaria ulleres i tub de bussejar, bona cursa

Salut i pedals

Marc -

Aquest matí he fet gamba i no m'he despertat a l'hora prevista. Disculpeu nois.. També veig que hi havia algun nou ciclista que s'hi està aficionant per moments.
He sortit cap al migdia a fer la volta de Tordera, Hostalric, Sant Celoni i Arenys. Promig de 30,7km/h, 2h 15'.
A l'alçada de Pineda he vist dos Mallerengus, amb el 38 i el 50 en sentit contrari.

Demà sí que em despertaré, tinc ganes de pujar a Santa Fe per muntanya. Carles, a les 6.45 sortim amb en Vadó de la riera i venim al Caly.

Jose, però què fas??? 20km/h de mitjana habitualment en sortides per muntanya?? Això és ritme de Copa Catalana.. Felicitats!

La gent està molt forta, encara bo que tinc bici de carretera i faig algo, sinó em sembla que tornaria al Ping-Pong.

Salut,

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 12 St. Onofre: 140 bicicleta de carretera (Sant Feliu- Llagostera-Arenys)en companyia d'en Santi, Tendo, Pep i Quim (pare d'en Marc). Tots hem sumat 10 punts.
Comentaris:
.- A les 5 hores de resistència de Llinars en Santi va quedar cinquè dels non-stop. 50 punts al sac.
.- Jose i Marc demà sortiré a ¾ de 7 del Calisay per ser a les 7 a la font.
.- Crec que a Zarauz en Leonides lluirà el pitrall 85 ( http://www.zarauzkotriatloia.com/triatloia/?page_id=5 )

JOSE -

SALIDA SABADO: 50km.en 2h.30m.ritmo promedio 20km h. altitud acumulada de 1700m.
RECORRIDO:paseo llavaneras stª.carolina,cruz de rupit,corredor,casa nova, balburguina ,san iscle, la cruz de canet, arenys de munt, arenys de mar

Carles -

Comentaris:
.- Si voleu fer una cura d'humilitat us aconsello llegir les cròniques penjades a la web del club ciclista d'Arenys de Munt ( http://ccarenysdemunt.blogspot.com/ ) sobre la Volta a Tarragona i la TransCatalunya 2010. Senzillament brutal!!!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 10 Sta. Daina: 2h btt, 1h 30’ gimnàs.
Comentaris:
.- Demà a les 7h a l’Ateneu, diumenge a les 7 h a la font d’Arenys de Munt.
.- Toni que vagui bé a Zarauz, en aquests moments ets el mallerengo amb més projecció internacional. Roger si puc el dia 20 t’acompanyaré a Gósol, però no m’inscriuré abans, doncs estic cansat de malbaratar diners amb excuses sobrevingudes.
.- Si la mala sort no existeix, començo a sospitar que una mà negra manipula la meva agenda d’excuses. A mitjans de juliol m’operen del menisc, per la qual cosa la meva presencia a Cavalls del Vent és, en aquests moments, un dubte en funció del grau de recuperació.
Salut i força.

TONI -

Zarautz és una mitja distància (2,5-82-21). Vitòria serà una C (4-120-30). Sí, servirà de subpreparació per Vitòria, tenint en compte que la tot va encaminat pel gran dia.

Sí, molt d'entrenament però a l'hora de la veritat, cagarela.

Ja estic nerviós, el pronòstic és pluja i onades d'1,5 mtrs.

Pau i herba

Marc -

Toni, que vagi tot molt bé a Zarautz! Vas a fer una olímpica o a preparar l'Europeu que veig que fan a Vitoria-Gasteiz d'aquí uns dies? Mare de Déu senyor.. quin nivell!

M'acabo d'agregar en Leònides al facebook. Diu que m'oblidi d'ell, que ni Tossa ni Santa Fe ni collonades vàries. Com a molt intentaria treure el cap a Madrid si veu que a partir de les dotze hores anem ben classificats, però que ho dubta. Toni, té una foto teva de l'Ironcat al perfil, i comenta que està molt content de tenir 'deixebles com en Toni que entrena de veritat'. També té alguna foto d'en Roger pedalant pel Catllaràs i d'en Carles amb un molí de fons.

Melcior, acabo de veure el teu sms. Diumenge suposo que seran uns 100kms arribant aquí per allà la 1-2. Ens veiem a la Font a les 7? Si vols dissabte farem unes 3-4 hores per carretera rodant.

Bé, demà a les 7 a l'Ateneu..

Salut i...

TONI -

Marc, ho sento no podré venir. D'aquí a poc més de 2 hores marxo cap a Zarautz.

No espero trobar-hi en Leònides, entre Sant Feliu i Santa Fe i el Pirineu, va molt enfeinat.

Bons entrenaments a tothom.

Pau i herba

Marc -

Acabo d'arribar de la reunió de Madrid 24h. Se'm planteja el repte més dur que he fet mai. La preparació, gràcies als companys que ja hi han corregut, sembla molt bona.

Dissabte a les 7h a l'Ateneu, vindran en Santi i en Tendo. Carles, Pep, Toni.. us apunteu? Anirem direcció Sant Feliu de Guíxols, ja acabarem de definir recorregut.

Diumenge a les 6.45 sota casa, a la riera, per ser a la Font d'Arenys de Munt a les 7. Pujarem a Santa Fe per muntanya.

Tinc ganes de fer la Gósol-Berga.. ja concretarem. La parella 40 no es rendeix i vol sumar punts.

Salut,

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3.000 mtrs nedant.

Avui darrer entrenament. Demà descans i viatge.

Roger, no serà pas que s'està tornant això un tots contra un? no serà que algú ja comença a tremolar?
Encara s'han de fer les curses, tranquil. Cal fer-ho.

Pau i herba

Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte, 5 de Juny: 44km, +1760 pel Catllaràs
Diumenge, 6 de Juny: 35km, +1310 per la Serra de Montgrony
Dijous, 10 de Juny: 18km, +620 (a mig camí he fet mitja volta, anava fatal)

Avui no hi havia manera de pujar pulsacions, i quan ho feia mínimament, costava molt tornar-les a baixar. Trucaré al meu preparador. Hi ha alguna cosa que no estic fent bé.

Banda sonora d’avui, Regina Spektor:
On The Radio - http://www.youtube.com/watch?v=oJVKDerq_7M
Fidelity - http://www.youtube.com/watch?v=oazB5-_2QF8
Aquesta per mi i en Carles ;-) http://www.youtube.com/watch?v=h9GPIrEbR7E&feature=related


Comentaris
Felicitar a en Tendo i Santi, per treure’s el barret. Felicitar també a en Fenoy. Qualsevol cosa queda petita davant la seva proesa.

Penso al•legar formalment las sessió mallarenga ultra secreta del darrer dissabte. Ho he posat en mans dels meus advocats, i m’han comentat que hi ha dues vies que s’estan estudiant per recórrer als punts atorgats als 5 mallarengos. Tot si val.

Carles, si no pots anar a Madrid, el triatleta s’emportarà les cinc estatuetes. Aquest any no hi haurà color, a no ser que en facis alguna de grossa aviat.

En Melcior m’ha comentat que el transcollserola prevista pel proper diumenge s’ha ajornat fins a l’Octubre. Queda confirmat en el següent enllaç: http://www.ucsantcugat.cat/?p=913

A les properes de la meva llista espero no fallar:

20.06 Gósol-Berga http://www.mussolsdelpedra.cat/
27.06 La Catllaràs http://www.lacatllaras.com/lacatllaras.php
(atenció a la foto, hi surten dos mallarengos ;-))

Melcior -

Entrenament dimecres: 50'run i 60' de tenis...mooolt carregat de cames, males sensacions al final. necessari descansar i assimilar.
nonstop

Marc -

Entrenament de dimarts: 54kms de carretera, ritme 29km/h. Molt males sensacions i vent en contra de tornada. Em noto cansat, espero arribar bé a Madrid.

Salut,

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- Nedant 30' sense classe d'espining.

Això està agafant un caire semi professional que fa por. M'estic plantejant com puc ser un semi o ja del tot professional. Només viure per guanyar els premis Leònides.

Jo puc córrer molt quan agafo la bici per les banyes però no deixo ningú, tothom va darrera meu. En canvi quan pujeu muntanyes, colls o ports jo no vaig darrera de ningú.

Pau i herba

Melcior -

Entrenament secret dimarts: 28km Btt. Amb tots aquests entrenos que feu...no sé si penjar els meus, sento que no estàn a l'alçada...com aneu!!
nonstop

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 8 St. Maximím: 4 hores bicicleta de carrtera 1 hora massatge.
Comentaris:
.- Avui sortida en solitari fins a Santa Fé a ritme de pau i herba.Tots entrenem molt però quan en Roger publiqui el que ha fet el passat cap de setmana pel pirineu quederem estorats. M'he trobat en Quim, el tauró d'Arenys, diumenege va fer 205 Km fins el Coll de Bracons i estava molt satisfet del seu actual estat de forma.
Salut i força.

JOSE -

SALIDA SABADO: 97Km bici de carretera en compañia de algun compain de arenys de munt y 4 de los grandes.
SALIDA DOMINGO: 54 Km.2h45m. a un promedio de 19,5 el km. y 2000 m. de desnivel acumulado.
LUNES:30m. nadando y clase de espinnig.

pep -

Dissabte al separar-nos vaig pujar per Valldegata la pujada va ser eterna arribant a Arenys de Munt a ritme de pau i herba, impressionant quant en Toni va agafar la bici per les banyes i es posar a tirar i tots intentant no perdre roda, sort va durar poc
Diumenge a les 5h de la tarda tenia mono de bici i vaig fer una pujada al Corredor
Dilluns 25 km carretera

Salut i pedals

Melcior -

Carles, ressacós, cansat, sense ganes, he sortit a donar pedals... m'ha degut arribar la teva pregària que m'ha fet ressorgir fent un entrenament secret de 28km d Btt amb bastantes bones sensacions...
Marc, demà a quina hora sortiries??? si puc muntar-m'ho conta amb mi!!! ja diràs
nonstop

Marc -

Avui 40' de footing a ritme dominguero, o sigui al meu nivell. Demà tinc previst fer tirada per carretera, si hi ha algun funcionari (per exemple) que faci vaga que s'apunti, perfecte. M'agradaria anar cap a la zona de Girona.

Salut,

Carles -

PREGÀRIA NUMERO 10

Prego perquè en Pep es concentri serenament en la seva tasca espartana. Prego perquè en Roger ens guií sàviament per camins inexplorats. Prego perquè les trompetes d’en Tendo i en Santi ressonin als quatre vents. Prego perquè en Jose ens beneeixi amb la seva presencia en les sortides mallarenges. Prego perquè en Melcior no perdi la motivació que el renova a cada instant. Prego perquè en marc ens il•lumini amb la seva força. Prego perquè en Toni assoleixi tots els seus objectius. Prego perquè la nit de la Gran Gala surti a mans plenes d’estatuetes.
¡ AMEN !


Carles -

Entrenaments:
Dilluns 7 de junt St. Robert: 2h btt explorant la Vall de Ramió .
Comentaris:
.- Si existís la mala sort, cosa que alguns posant en dubte, diria que darrerament em persegueix. En contra del que tenia programat el 26-27 de juny no podré anar a fer les 24 hores a Madrid; excusa 949: “Per un compromís ineludible seré a Oslo”. Començo estar cansat de pagar curses on finalment no hi puc participar.
Salut i força.


TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 40' carrera.

Ja no sé què més fer per estar a l'alçada dels mallerengus.

Després de veure que n'hi ha que sense entrenar van davant. Que d'altres estan fortíssims. I d'alguns que entrenen a la nit, jo que pensava que aquestes bromes només les feia en Carles. Finalment m'he de creure que el llum de l'estudiant va restà oberta tota la nit. Brutal.

Celebro que en Jose estigués eufòric, potser així s'animarà a apuntar els entrenaments que fa.
Ja estic acollonit només de pensar en els entrenaments que penjarà en Roger després de l'estatge en alçada.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments
Diumenge 6 St. Norbert: 43 Km btt +950.
Comentaris:
.- Estic acollonit amb els 135 Km nocturns d'en Tendo, en Santi i en Vado. En Fenoy va completar els 600 Km en 36 hores i les mans llagades, el promig d'edat dels 180 participants superava els 50 anys. Avui m'he trobat en Jose a dones d'aigua,estava eufòric i anava com una moto. Marc si dijous hi ha trobada per corrdinar l'estada a Madrid avisa'm.
Salut i força.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 60 kms carretera, promig 31 kms/h
- 10 kms carrera, 5'10"

Pau i herba

Marc -

Aquest matí sortida mullada amb en Marc. Carles, hem sortit a 3/4 al final, perdona si ens esperaves. Ha començat a ploure i hem fet 1h de rodar tranki per Arenys de Munt, Llavaneres pel passeig..

A can Jalpí hem trobat en Vadó; resulta que ahir a les 20h sortien ell, en Santi i en Tendo i tot just arribaven. Uns 135kms pedalant a la nit pel Montnegre, amb aventura mecànica amb el tubeless d'en Tendo.. Brutal!
Comentaven de diumenge que ve pujar a Santa Fe per muntanya..

Salut,

Melcior -

Esteu fets uns bèsties...aquest casament vés per on m'haurà salvat d'una duríssima sessió d'entreno entre l'èlit d'arenys...

Marc -

Per cert Carles, va per tu: Es veu que aquest aparell triumfava entre els integrants del Tour..

http://www.gruberassist.com

Marc -

Avui 97kms per carretera. M'he demostrat que puc fer Parpers i Collsacreu amb plat gran (un 50, no un 53 com porten els triatletes).
En Jose, que prepara més base, està sempre davant. En Carles avui nava mig tocat al final però atacant sempre, i en Pep sense perdre pistonada, el més veterà i a totes les batalles. En Toni 'he sentit que li deien moreno' espectacular. Quan agafa les banyes i veus tota aquella musculatura és normal que t'adelanti com si fos un F1. Incredible.. Quan adelantava cantava el 'Pa-pa pa-pa-pa-ra-ra' de l'anunci d'estrella. Estaria pensant amb la morena de l'anunci?

Demà intentaré sortir amb btt a veure què diuen les cames..

Salut i...

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 5 de juny St. Bonifaci: 140 Km amb bicicleta de carretera. Males sensacions, avui he patit de valent: cura d'humilitat.10 punts més al sac.
Comentaris:
.- Tothom està molt fort i jo no acabo d'estar fi, em caldrà replentajar-me els propers entrenaments. Felicitar en Pep, Marc, Jose i Toni perquè han demostrat que enguany aspiran a tot. La parella 38 ha aprofitat el tram final de la sortida per comentar detalls tècnics de la temporada. La il.lusió d'en Toni és infinita.
Salut i força.

TONI -

Entrenament oficial d'avui:
- 140 kms, a 27,5 de promig.

Jornada mallerenga. Avui 5 mallarengos han sortit amb els d'Arenys de Munt.

He quedat sorprès de l'estat de forma dels 4 mallerengos. En Carles continua progressant amb els seus entrenaments. En Pep, amb els corrons, està imparable, difícil deixar-lo. En Jose, que sembla que no entreni, potser ho fa més que ningú. En Marc, amb dos entrenaments en té prou. Increïble.

Fa un any que m'estic entrenant per poder guanyar els 5 Leònides i veig que el repte serà molt, però que molt dur.

La jornada d'avui ha estat bastant dura. La ruta era bastant trenca cames i costava agafar un ritme i, sobretot, seguir els d'Arenys de Munt pujant pels colls.

En gigi, el pa pa papapapa, etc, ens han acompanyat en els moments més difícils i gràcies a la motivació de estar ben entrenat hem devorat quilòmetres, amb molta il·lusió.

I aquí us deixo la meva recompensa:
http://www.youtube.com/watch?v=SzugxIgjgG0

No hi ha cap més remei que seguir entrenant.

Pau i herba

TONI -

Proposta de sortida per demà:

Ateneu - Mataró - Parpers - Vallgorguina - St. Pol - Arenys (90 kms aprox) - Mataró - Pollastre - St. Pol - Arenys (125 kms aprox)

Pau i herba

Marc -

Vinga, demà a les 7,30 a l'Ateneu.
Salut,

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 3 de juny Corpus Christi 55 Km bicicleta de carretera., per culpa de dos punxades he fet l’últim tram del trajecte en tren.
Comentaris:
.- Davant la fugida cap endavant en els vostres entrenaments i fites esportives no vull quedar-me enrera, avui m’he inscrit a les 24 hores ciclistes de Montjuïc ( http://www.24hcm.com/cat/index.php ) que tindran lloc el 4 i 5 de setembre .
.- Demà a 2/4 de 8 a l’Ateneu a acompanyar en mega Toni i d’altres mallerengos.
Salut i força.

Marc -

Entrenament d'avui: 41min molt suaus de footing escoltant música fins a Canet.

Roger, moltes felicitats pel teu temps. 4t class. i a res del primer. Això és estratosfèric! El teu club de fans ha d'estar al·lucinat amb tu. De fet, qui no pedala al 200% sabent que t'esperen a l'arribada..?

Toni, si vols demà podem quedar. A mi em va bé aquest entrenament. Quina ruta t'agradaria fer? Ritme?
Tendo, Santi, Pep, Carles.. us apunteu amb el mestre Toni?
Sinó, què teniu pensat per diumenge?

Salut,

Melcior -

Toni, en breu em poso el trajo i cap a la cerimònia...la festa és de tarda-nit. M'encantaria sortir, però...haig de buscar excusa del manual, perquè el meu pensament interior em diu: si estàn fresc patiria de valent per seguirvos, amb ressaca...no vull ni pensar-ho, em fa mal tot de pensar-ho!!si setmana vinent alguna dia hi ha sortida, miraré de donar-ho tot!!!!
nonstop

TONI -

Algú s'apuntaria demà a una sortida en bici de carretera de 120kms com a mínim? Recorregut per decidir.
No sé si els d'Arenys de Munt faran tanta volta.

Algú en sap quelcom?

Roger, ja no sé què fer. Amb el "tot s'hi val" aquesta tarda he estat a punt d'agafar la bici i calés i començar a pedalar, cap a on? no ho sé. Fins a on? Tampoc ho sé. Durant quant de temps? NO en tinc ni idea. Per què? Perquè he d'entrenar més que el premi Leònides, potser així trobaré certa pau interior.

Parlant d'himnes generacionals: Aquest em va marcar molt. Escoltar-ho ara mateix, és sentir-me amb ales als peus.
http://www.youtube.com/watch?v=3-yVcW4eWG8

Marc, el teu temps d'entrenament d'ahir és molt bo, tenint en compte el temps que fa que entrenes. A mi em va costar molt de temps aconseguir els 30 kms/h de promig en aquesta ruta.

Melcior, demà al matí encara estaràs de casament?

Per cert, ahir vaig veure en Carles entrenant en bici de carretera. No pares, no pares.

Pau i herba

Roger -

Entrenament secret, dijous 03 Juny: 28km, +960
La primera hora a ritme alt, els darrers 30 min a ritme d’applejack “pà-pà/pa-pa-pa-ra-ra... pà-pà/pa-pa-pa-ra-ra...” tot gaudint dels sons del bosc.

Classificacions Sant Just: http://www.acsantjust.com/index.php?option=com_content&view=article&id=67&Itemid=11&lang=ca

Comentaris
Sabem notícies dels trompetistes a les 5h de Llinars?

Estic acollonit del nivell d’entrenaments de tots plegats. Tinc la sensació que com més entreno, més animalades llegeixo en el bloc.

Aquest cap de setmana el meu preparador em torna a enviar a fer entrenament en alçada. M’ha dit que, vist el nivell, potser haurem de tirar d’un pla B: “El tot si val”. No sé ben bé que vol dir amb això, però ara em ve al cap un dels himnes generacionals dels 80:

Everything Counts (it is a competitive world) - Depeche Mode
http://www.youtube.com/watch?v=FVYO56z3j3k&feature=related

Melcior -

Llàstima que tinc boda divendres...snif...però així tindré més temps per entrenar i mirar de no quedar massa despenjat!!:P entrenament secret d'avui:45'run+1 15' tenis.
Nonstop

Marc -

Entrenament d'avui a la tarda: 70kms carretera (Tordera-Hostalric-Sant Celoni-Arenys). 2h20', 30km/h de mitjana. Bones sensacions.
M'he autoatacat a Collsacreu esperant trobar algú entrenant (Pep, Carles..) però res. La recta des d'Hostalric, molt ben asfaltada, es fa pesadeta.

Dissabte si us va bé a les 7,30 a l'Ateneu. Haurem de començar a parlar de Madrid..

Salut ;-)

Melcior -

Entrenament secret dimecres: 35km Btt. M'heu de facilitar el manual d'excuses oficial i homologat per tots...vist lo vist, em podem salvar en més d'una ocasió...
Nonstop

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 30 de maig Sant ?: 2h 30' btt
.- Dilluns 31 de maig Sant ?: 3h btt.
.- Dimecres 2 St Eugèni: 3h 30' btt. A Vallagorguina hem coincidit amb en Pep
Comentaris:
.- Desconec els quilometres i desnivells d'aquestes tres sortides, seguint els consells del meu peparador entreno per sensacions. És un autentic plaer gaudir dels colors, olors sons i sensacions diverses del bosc a la primavera, on sempre hi ha quelcom nou per descobrir. He sentit el cant d'una mallerenga i he tingut l'estranya sensació que m'estava parlant i entenia allò que em deia.
.- Roger en aquests moments de la temporada ja portas molts punts acumulats de botifarrada en botifarrada, i a sobre amb obsequis i arribades multitudinaries.... quina enveja.
.- Marc, Tendo, Santi voldria lligar detalls tècnics de les 24 hores, ja em parlerem.
Salut i força.

Marc -

Entrenaments: dimarts 21kms carretera suaus. Dimecres 37kms btt amb en Gerard, que també està de vacances.

Aquest cap de setmana haig de fer bons entrenaments. Intentaré fer un dia de carretera i l'altre btt.

Roger, impressionant fer 5è. Felicitats! Ens veiem aquest cap de setmana?

Toni, vam intentar no córrer darrere les cabretes.. vam tenir un dia fantàstic i allà dalt la desconnexió era absoluta. Al primer tram (1400-2100m) es notava que el percentatge d'oxigen era menor.

Aquests dies intentaré posar-me una mica en forma perquè estic motivat però em veig fluixet. Madrid s'acosta...

Salut,

pep -

En el entrenament de dissabte faltava pujada nocturna al Corredor.
Amb un grup de uns 30 ciclistes a 2/4 de 9 sortíem direcció el Corredor pujada tranqui-la fen reagrupaments, reposició de forces al Corredor amb botifarra inclosa impressionant les vistes desde el Corredor de nit, i baixada molt rapida ajudats per la llum de la lluna plena, sortida molt bon rotllo amb ganes de tornar-hi

Salut i pedals



TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 40' carrera. No masses bones sensacions.

Ho sento, jo aquest cap de setmana he de seguir els entrenaments en bici de carretera tot preparant-me per a la gran prova Leònides.
Ep Melcior, ja veig que també tires del llibre d'excuses.

Reverència per al craks que fans aquestes quilometrades. Escric això dempeus.

Pau i herba

Melcior -

Pep, tens raó, una sortideta plegats seria lo seu!! jo aquest cap de setmana ho tinc complicat, divendres boda, i dissabte sopar d'aniversari, així que "m'han ben fotut"!!! si algun dia entre setmana hi ha quòrum o quan quadrem agendes serà un plaer!!entrenament secret dimarts: 50'run. Bones sensacions.
Nonstop

pep -

Entrenaments
Diumenge amb en Carles i el grup del cc Arenys de Munt sortida tranqui-la 110 km pasant per Flor de la Cera Vallromanes i Parpers i el coll del Pollastre, sempre circulant amb grup fins arribar a la pujada coronant el cim amb pocs segons de diferencia del primer al últim,
Dilluns 35 km carretera bones sensacions
Marc ja veig que fas entrenaments d’altura
Roger encara que es tracti de una botifarrada arribar dels 5 primers esta molt be
Toni la meva admiració per la disciplina amb els entrenaments
Melcior espero fer una sortida tots junts
Impressionant per la gesta dén Fenoy i altres cracs de la zona, 600 km amb semblen una brutalitat, els que amb fet els 250 km d’Andorra pensar que en faltarien 350 km estic cansat de pensa-ho.

Salut i pedals

Melcior -

Entrenament secret diluns 31: 30km Btt,+890 ( avui he portat el two nap, by compegps...). Els dilluns son sempre durs, per moments he tingut temptacions de posar el plat petit al darrer tram de la pedra de la ferradura però...he aguantat.
Nonstop!!

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 2.000 mtres nedant.

Avui no m'aguantava. He hagut de parar perque no podia acomplir amb l'entrenament.

Marc, celebro el teu cap de setmana. L'entrenament era córrer darrera les cabretes? A veure si la jugadora no. 8 fa declaracions després d'assolir l'ascens de categoria. Per cert, es rumoreja una possible estatueta Leònides d'homenatge per l'èxit de l'ascens.

Roger, brutal estar sempre entre els top 10. Ha de ser l'òstia. Enhorabona. A més anant a un promig de 20 kms/h per muntanya. Només a l'abast dels escollits.
Ja em donaràs el telèfon del teu entrenador perquè sap el què et convé, fins i tot sabia que només servien cervesa amb la butifarra
- http://www.vitonica.com/alimentos/una-cerveza-sin-alcohol-para-despues-de-entrenar
- http://www.forospinning.com/beber-cerveza-tras-el-deporte-facilita-recuperar-el-musculo-con-agujetas/

Estic esperant la crònica de la sortida del diumenge del súper màgic. N'estic convençut que deu haver estat una altre sessió brutal.

Pau i herba

Melcior -

volia dir rodes enlloc d'ales, he quedat tant estupefacte en llegir la crònica que no sé ni què escrivia!!

Melcior -

Marc, bona foto, bons indrets segur i en alçada!!Roger, la pregunta és, tu ahir portàves ales enlloc d'ales??sigui como sigui brutal, et confesso que m'alegro d'haver ajornat la sortideta, estàs massa amunt!!

Roger -

Entrenament secret, diumenge 30.05 (Sant Ferran): V Volta dels turons (Sant Just Desvern) 34km, +900

Bones sensacions; de menys a més. Oficiosament he entrat amb 1:30’ aprox., 5è a menys de 5min (segons taula) del primer. Bona organització, i botifarra de rigor digna.

Comentaris
A l’arribada m’esperava el meu club de fans incondicional. M’he donat un bany de multituds (que vol dir abraçar la Mieria-Abril-Ona múltiples vegades, perquè molta més gent no hi havia), he recollit l’obsequi i m’he dirigit al servei de bar per demanar beguda:
- “Hola, teniu alguna beguda isotònica?
- Iso què?
- És igual, tens aigua fresqueta si us plau?
- Aquí només hi ha cervesa, nen”
(el tio se m’ha quedat mirant com dient: Això és una botifarrada, o és que tu no has vingut per la barra lliure de cervesa del final?)
És llavors quan he entès perquè el meu preparador havia marcat aquesta com a “opcional”.

Marc, bon entrenament en alçada. Esperem crònica de la jugadora núm. 8. Què dius del Coll de Pal? On és això?

Ja han arribat els herois de la ciclomarató catalana BPB? Espero que aquesta notícia no la llegeixi el meu preparador; altrament ja podem assumir algun canvi d’itinerari per la propera Leònides non-stop.