Blogia
La llibreta virtual.

ZARAUZKO TRIATLOA '10

ZARAUZKO TRIATLOA '10

Córrer, córrer ... i més córrer. A les 9 esmorzar amb l’equip. A les 10 briefing a l’Ajuntament de Zarautz i recollir el pitrall. A les 11 dinar d’equip. A migdia ultimar els detalls: beguda, menjar, recanvis, espelmes, medalles de la Verge ... fins ara l’ambient és el normal de qualsevol triatló, participants per tot arreu i la gent local amb la rutina torbada. Els de l’equip ja m’han avisat però: "quan agafis la bici quedaràs acollonit".

Tot seguit cap a boxes, deixar el material ben preparat. Pujar a l’autobús per anar a Getaria, des d’on se surt nedant.

De moment el temps, malgrat estar ennuvolat, vol respectar-nos i no plou. La temperatura ideal, ni fred ni calor.

Arribo a Getaria. Els nervis són arreu, especialment a les cantonades. Qualsevol lloc serveix per fer-hi un riu. A la fi, un moment de repòs. El lloc és tranquil. Tinc un instant pel recolliment interior en mi mateix i l’aprofito per fer les pregàries tot demanant protecció i gràcia al tot poderós que em guia i em dona força. (http://www.youtube.com/watch?v=A3LSrcKksCo)

La mar està calmada, sóm en el port i les conegudes onades dels surferos no es veuen aquí, no serà fins més endavant, gairebé arrivant a Zarautz que no les trobarem.

Són 2/4 i mig de 2 i ja criden a les noies. Sortiran 1/4 abans. Quan els hi donen la sortida els aplaudiments ressonen dins la cala natural que forma aquesta petita platja al costat del port.

Ara ja ens criden a nosaltres. Els pros a la dreta i amb barret de color diferent. Hi ha tensió. Tothom està preparat per pitjar el botó del crono tot just s’escolti la botzina. El silenci és total, fa mal, tensa, eixordeix els timpans. El campanar del poble toca les dues. El toc de campana ressona ben fort. Claror enmig la foscor. Ja és l’hora. No sé com, però em sento alliberat, una mena d’energia m’envaeix. Sí, avui ell és aquí. (http://www.youtube.com/watch?v=piMODx-_KYk&feature=PlayList&p=4B083128AC010C42&playnext_from=PL&playnext=1&index=2)

Després de nedar 2,5 kms arribo a Zarautz. Arribo el 122 de 487 que hem pres la sortida

La platja és plena de gent. Les escales fins al box és un túnel de crits. Encara no m’he tret la son de les orelles. Transició un pèl lenta. Despenjo la bici del cavallet i enfilo cap a la sortida, fins a la línia on es pot pujar. Faig la primera pedalada i ...

8 comentarios

Melcior -

Ok Marc, o surto per aquí o faré la cursa marató de Lliçà d'Amunt, ara, després d'una setmana sense pujar a la bici no sé no sé...em sento malament, tots entrenant com bèsties i jo sense fer res!!!

pep -

Marc jo també sortiré per carretera anirà be com a preparació per Andorra
Si mireu la pagina del club ciclista dissabte es pesarà el vídeo de les tres hores de resistència a la sala Municipal.
Roger bona cursa
Toni esperant la crònica
Bon cap de setmana a tots
Salut i pedals

Carles -

Comentaris:
.- Marc i companyia demà a 2/4 de 8 al Calisay per suar la cansalada. Roger encara no tinc decidit si pujaré a Berga, però ho veig difícil. L'excusa és que m'hauria de llevar molt d'hora i ser de tornada a casa massa tard i tinc problemes de conciliació familiar.
.- La UCI acaba de fer públic que en Toni ja te els 250 punts d'una de les categories dels pemis Leònides. Em consola pensar que per la pujada a Andorra hi ha un bonificació especial de 125 puntets i això podrà equilibrar un xic la balança. No faig públicel que sumaran els mallerengos que vagin a les 24 hores de Madrid per no desanimar-me.
.- Llegint els entrenaments d'en Jose i en Roger quedo estorat dels desnivells positius acumulats, alhora em dona forces per no defallir en els meus entrenaments..
Salut i força.

Marc -

Demà sortiré per carretera a les 7,30. Carles, Pep, Tendo, Santi... ens veiem?! Vull estrenar la roba del club (per fi deixar de donar la nota) i intentar fer l'etapa que considero molt dura: Hostalric, Arbúcies, Coll Ravell, Seva, Collformic.. ufff.
Això em descarta per la cursa de diumenge. Melcior, si vols podem fer una sortida 'noramal' amb btt.. si vas a la cursa que vagi molt bé. Roger, no pujaré a Berga però és una cursa que fa molt bona pinta. Disfruta-ho amb el teu club de fans!

S'acaben les excuses per Madrid. Divendres que ve cap allà a preparar-ho tot. Dic que després d'això voldré calma, pau tranqui·litat.. però sé que al cap de dos dies estaré frisant per la pujada a Andorra i per la Roger's Leòoonides Series al Cadí. Bé, com a mínim ho assumeixo..

Bon cap de setmana!

Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte 12.06, 22km +615 amb el meu germà Ferran, y dos companys més.
Diumenge 13.06, 47km +1540
Dijous 17.06, 22km +810

Comentaris
Jo també estic frisant per llegir la crònica de Zarautz.

Ja estic inscrit a la marxa de Berga per aquest diumenge 19. Marc, Carles, a veure si us animeu. Crec que us pot ser de bon entrenament per les 24doce.

Santi, el recorregut de la non-stop d’enguany encara no està del tot decidit. Però l’organització garanteix rampes dures, molta pedra, llamps i trons. Altrament no entraria dins de la categoria “Leònides non-stop series”. Espero que us hi apunteu!

Melcior, no perdis pistonada. Entrena, que les cases d’apostes segueixen apostant fort per tu. Però vigila que aquest any hi ha moltes candidatures a “sorpresa de l’any”.

El meu preparador em diu que hi ha alguna cosa interessant pel mes de Juliol, i que pot ser un bon entrenament per preparar la non-stop.

Carles -

Emtrenaments:
.- Dimarts 15 St. Abraham: 55 Km bicicleta de carretera 50' gimnàs.
Dimecres 16 St. Quirze: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Toni felicitas per haver assolit un nou objectiu esportiu. D'aquí a un mes seràs un ALTIMAN i això tan sols ho poden dir uns pocs escollits.Aquesta temporada estas intractable. Estic plentajan-me retirar la meva candidatura als premis Leònides, no vull fer el ridícul
.- Aconsello llegir la crònica d'en Jordi Roig ( http://ccarenysdemunt.blogspot.com/ ) de la Bracelona- Perpinya-Barcelona
Salut i força.

Marc -

Felicitats Toni per aquesta triatló i per l'Europeu que tens a tocar. Canya!

Entrenament d'avui: Volta de la Maduixa (Sant Pol, Sant Cebrià, Sant Iscle, Arenys).

EL FULL PARROKIAL -

Tenim en exclusiva les primeres imatges d'un mallerengo a la Triatló de Zarautz:

http://www.corriendovoy.com/video.php?id=214&video=15369