Blogia
La llibreta virtual.

IRONCAT '10

IRONCAT '10

Puntual a les 7 del matí començava l’Ironcat a L’Ampolla. Un
matí bastant fred i amb molt de vent.

3,8 kms per nedar, amb unes onades que, a estones, costava agafar aire. 2 voltes a un circuit en forma de rectangle, i, per acabar, entrada al port i un parell de ziga-zagues pels molls fins a la zona de transició. He acomplert. 1h 2’. Dins del temps marcat.

I a començar els 180 quilòmetres de la bici. Pujadeta/baixadeta per anar fent boca. Passo una rotonda i ja enfilo cap a Camarles. Una altre rotonda i cap els arrossers. Encaro la primera recta. Ja em comencen a passar els bons. Si jo vaig a 40 kms/h, a quant van aquests? Ep, aquí hi ha gat tancat. No apretis que després s’ha de tornar i si el vent ara és a favor, després serà en contra. Dos girs de 45 graus, amb les seves rectes i directe cap a l’avituallament on hi ha el canvi de sentit. Confio en la meva estratègia. De tornada en bici, ja pica el vent. Cops de vent que si bado se m’emporten. Un gir i una recta. Tot seguit, puja pinyons que el vent apreta molt. El de davant meu va tombat com la vela d’un vaixell. La darrera recta abans la rotonda d’entrada al poble és infernal, la velocitat m’ha baixat fins a 16/18 kms/h. Una altre rotonda i ja enfilo cap al poble per completar la primera volta. A l’arribada hi ha gent que anima força. Primera volta he mantingut el promig que vull fer: 30 kms/h. En voltes successives el vent apreta molt més, fins un moment que he arribat a anar a 12 kms/h. A la 5a volta em doblen els primers, quines bèsties. Quan jo començo la darrera volta en bici, n’hi ha que ja estan corrent la marató. Els temps de pas de les voltes ha anat augmentant. No he mantingut els 30 kms/h de promig que volia. Al final 6h 45’ per fer els 180.

Començo la marató a conservar, però em trobo bé i faig un parell de voltes per sota de 6 minuts/km. Però a la 3a volta ja noto el cansament. 3 voltes de passa com puguis i a la quarta torno a engegar. En un avituallament me n’adono que només em queda 1 volta i mitja per acabar, llavors sí que decideixo cremar les naus.

A l’arribada en Leònides ja ha marxat feia estona. Ha deixat una nota que havia d’anar a Llavaneres tot passant pel Castanyer de’n Cuc, i no volia que se li fes tard.

Però jo ja sóc un IronCat.

62 comentarios

Melcior -

Sense masses ganes però siguent conscient que per intentar almenys seguir l'estela del grupet d'èlit aquí omnipresent...l'entrenament secret ha sigut: 34 km Btt. Em sento molt lluny de tots vosaltres i tots aquests "intents" d'entreno que faig només podrien apropar-me a una nova "estatueta" batejada com: "voluntarioso" ( nunca hizo nada relevante, pero le puso ganas... ).
Roger, com ha anat el podi a sant just?? la resta, imagino que seguint aquests entrenos inhumans...

Melcior -

Toni, Roger...tot això té ja caràcter professional...no em fa cap gràcia, així que el.laboraré un bon manual d'excuses per amagar el cap sota l'alta quan toqui...

Carles -

Comentaris:
.- Avui en Fenoy i altres pros de la zona fan 600 Km: Barcelona- Pepinya-Barcelona (http://www.ciclisme.cat/noticia.php?id=3046 ) Estic absolutament acollonit del nivell d'autoexigència del personal . Toni molt bon entrenament.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 130 kms +2.040
Collsacreu, Santa Fe, Montseny, La Roca, Font de Cera, El Masnou, Arenys de Mar.

Avui primer entrenament pre Cavalls al Vent. Bones sensacions. No he pogut fer la transició perquè s'ha fet tard.

Melcior, veient que els craks tiren del llibre d'excuses per no sortir amb tu, no seré jo qui els hi porti la contraria, i també tiraré d'excusa, la 359 tinc un compromís a Mataró.

Demà veuré en Ricard. Que en les primeres curses que ha fet està fortíssim.

Pau i herba

Roger -

Millor ho ajornem. Jo també m’he adonat que la meva proposta era un pèl massa espontània/precipitada, i el tema logística familiar no em quadrava sense forçar per algun lloc. De cara el Juliol a veure si fem alguna ruta llarga fins al Montseny (GR5?) tots plegats. Aneu proposant dates per sincronitzar aquestes agendes (esportives) tan plenes que tenim.

Carles i Pep, em feu por. Ja fa molts caps de setmana que us foteu aquestes pallisses per carretera, i temo que el meu preparador n’està prenent nota.

Carles -

Comentaris:
.- Roger i Melcior demà no puc acompanyar-vos, excusa 442 (sortida familiar).
.- Pep que vagui be la sortida nocturna i sort pels mallerengos que fan les 5 hores de reistència de Llinars.

Carles -

ntrenaments
Dissabte 29 de maig St. Màxim: 110 bicicleta de carretera + 950 : ARENYS DE MAR, MATARO, VILASSAR, MASNOU, ALELLA, FLO DE CERA, VALLROMANES, LA ROCA VALLES, ORRIUS, PARPERS, COLLET, ARGENTONA, MATARO,CARRETERA DE MATA, COLL DEL POLLASTRE, ARENYS DE MUNT!
Comentaris:
.- Avui sortida amb en Pep i l'equip “C” d'Arenys de Munt. Ritme de germanor a les transicions i campi qui pugui a la pujada als ports.
.- Roger a mi en principi em va be quedar a 2/4 d'11 al Calisay. Serà un plaer fer-te de llebre
.- Objectius primera quinzena mes de juny . A veure qui la diu més grosa:

20/06/2010
btt Campionat de Catalunya de Maratho - Lliça d'Amunt
19/06/2010
bttTranspyir 2010- Roses
13/06/2010
bttTranscollserola- Sant Cugat del Vallés
06/06/2010
bttCampionat de Catalunya XC- Tavascan
Salut i força

Melcior -

Ei Roger, si vols sortim plegats, per mi cap perfecte!!!és la bona hora per sortir està clar!!!estàs entrenant moolt i moolt dur, aniré resant tootes aquestes oracions i que la força i la pietat es facin amb mi...

Roger -

Entrenament Secret, 29.05: 25km, +850, incl. 45min de pregaries
“... Raaaaaaise your hands and siiiiiiing with me.... pà-pà/paaa-pa-pa-ra-ra... pà-pà/paaa-pa-pa-ra-ra...”

Comentaris
Avui he fet parada a Sta. Creu d’Olorda, Sta. Maria de Vallvidrera i St. Medir.

El meu preparador ja m’ha enviat la llista pel mes de Juny. M’ha dit que, en cap cas, les publiqui al blog per no fer el ridícul davant Altrimans, 24doce, etc. Però com que m’agrada portar-li la contraria, aquí us passo les botifarrades que em té en ment per preparar la non-stop:

13.06 III Transcollserola: 52km, +1500
20.06 19a Gósol-Berga: 66km, +2000
27.06 La Catllaràs’10: 40km, +1500

Aquest diumenge tinc anotada la pedalada de Sant Just Desvern, però m’ha dit que aquesta era opcional. Demà tinc previst venir a Arenys amb la família per celebrar Sant Ferran (aprofito per felicitar a tots els Ferrans desapareguts del blog), i estic pensant fer una sortida “intensa” pel Montnegre-Corredor (3h non-stop) en el meu horari familiar habitual, 10:30AM. Si a algú se li enganxen els llençols, feu-m’ho saber.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 28 St. Germà: 45’ resant a l’ermita de Sant Corneli de Fogars.
Comentaris:
.- Resar amb convicció et dona una força interior que fins fa poc desconeixia. Tinc una fe cega amb el meu preparador, amb els objectius de la temporada, amb vosaltres i sobretot en Ell. Tot allò que fins fa ben poc considerava impossible avui és al meu abast.
.- Pep demà a 2/4 de 8 al Calisay; espero que coincidim amb en Toni i en Marc Si vols, quan els d’Arenys de Munt acabin, podem fer una altre volta al circuit per agafar fondo.
.- Roger no acabo d’entendre com en una volta de 26 Km el desnivell positiu ha estat de +1100. No se si ho dius per desmoralitzar-nos o perquè l’altímetre va esbojarrat. La propera setmana intentaré millor aquesta marca.
.- Banda sonora d’avui. Aleluia- Aleluia- Aleuia-Aleluia-Aleluia.......... (http://www.google.es/search?q=aleluia&hl=es&prmd=v&source=univ&tbs=vid:1&tbo=u&ei=V-D_S4-JIZyL4gbGnfHLDg&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCUQqwQwAA

Salut i força.

pep -

Jeremy encara et veig traient la pols de la bici ànims com mes serem mes riurem
El dissabte els del cc Arenys de Munt fan una sortida de 90 km segurament sortiré amb ells, i a les vuit de la tarda de la Plaça Església Arenys de Munt sortida nocturna amb sopar al Corredor, diumenge descans.
Bon cap de setmana a tots i pòdiums al que competiu

Salut i pedals


Roger -

Entrenament secret, 28.05 (Carles, no sé quin Sant és avui): 28km, +1100

Bones sensacions, tot i que em costa pujar pulsacions (encara noto la pallissa del darrer cap de setmana). Banda sonora d’avui:

http://www.youtube.com/watch?v=hhKpOz4SROE&feature=pyv&ad=4838258368&kw=applejack

Cadència: pà-pà/paaa-pa-pa-ra-ra... pà-pà/paaa-pa-pa-ra-ra...

Els de la Damm, puntuals a la cita, ens recorden que l’estiu ja és aquí. El moment de la veritat ha arribat. Espero que tots estigueu preparats.

P.D.1 D’acord, la setmana que ve ja tindrem aquesta cançoneta avorrida
P.D.2 Jeremy, ben retrobat al bloc!

Carles -

REGÀRIA NUMERO 7

M'hi obssesiono massa,
sospito que hi és sempre,
que no falla,
que em tè fitxat,
que no tinc escapatoria:
Haig d'entrenar.

Temo que m'amenaci,
que em castigui,
que em renyi,
que m'espïi,
que em segeixi
sinó m'hi esforço prou.
Amen!

Carles -

PREGÀRIA NUMERO 6

.- Que la nostra fe,
en la seva fermesa,
pel seu arrelament en nosaltres,
prevalgui contra la nostra ceguesa.

.- Que la nostra pregària,
en la seva veritat,
per la seva acció en nosaltres,
refermi els nostres passos
en el camí del ser.

Carles -

REGÀRIA NUMERO 5

El que espera de mi
malgrat l'ordre transcendent
que em separa d'Ell.

El que espero ser
de manera autèntica
per mitjà del que ès en mi.

El que surt de mi
quan som un mateix
lucidament.

Quan li adreço aquesta pregària,
en la mesura en què m'és donat
quan em parlo així,
Ell m'escolta
Quan m'escolta així
Ell em parla.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 27 St. Agusti C.: 70 Km bicicleta de carretera, 2000 nedant 30' sauna.
Comentaris:
.- Jeremi a mi em passa com a en Toni ja no se d'on treure el temps per poder entrenar, com que no crec en la sort resso per si sona la flauta.
Salut i força.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3.000 mtrs nedant.

Jeremi, celebro llegir el teu comentari. I ara ja m'està agafant el cangelo. El cagòmetre acaba de pujar més. La tendència dels comentaris al blog ha anat pujant a mesura que s'acosat la part principal i decisiva de la temporada. Els pros hi han entrat ara al final perquè s'estan preparant per a la darrera gran prova, els altres, ja fa temps que anem escrivint. Si ara tu tornes, és que tots els pros han tornat. Si et plau, no publiquis els teus entrenaments que ja no em queden hores per entrenar més!

Pau i herba

Jeremi -

Salutacions de nou companys.
Quina marxa que porteu. La veritat és que m'alegro d'haber-me retirat a temps perquè això s'ha transformat en una desbandada de Ironmans i de Forrest Gums !
De petits ( és a dir quan jo hi era ) no ereu així.
Una abraçada

Melcior -

iep!!entrenament secret dijous 27: 72kms carretera ( nII+mata) 28'2 km/h. Seguim sumant!!

pep -

Impressionant els entrenaments publicats principalment Roger casi de professional, els meus entrenaments mes modestos dilluns 28 km carretera dimarts 26 km carretera dimecres 14 km btt
Marc ens veiem a la reunió del club.
dissabte sortiré per carretera però no vull fer massa pujada i faré una ruta suau exemple Girona i tornar algú s’apunta ? a 2/4 de 8 Ateneu

salut i pedals


TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 40' carrera.

Roger, els teus entrenaments sí que són descomunals i si segueixes a aquest ritme em sembla que tornaré a descuidar-me les sabates.

Carles, l'Altriman no és una Challenge, ni és com la Challenge. És l'Altriman.

Avui al cotxe portava el DVD dels 300. Entre trajecte i trajecte anava mirant la pel·lícula tot cercant inspiració, motivació, gràcia divina i moltes més coses de les que em pugui empaltar.

Roger, què dius que hi haurà una sexta estatueta. Pensaró com puc presentar-hi la meva candidatura.

Dissabte he de sortir en bici de carretera. Unes 3 hores i després transició. Diumenge he d'anar a donar un cop de mà a la triatló de Mataró.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 26 St. Felip Neri: 64 Km btt +750 ( Pedra de la Ferradura- Canyamas- Mataró- Llavaneres- Corredor- Arenys)
.- Comentaris:
.- Roger fer + 4600 és quelcom infernal. Estic content dels teus entrenaments perquè al menys n'hi haurà un que acabarà la Volta al Cadí. De ben segur que noves pregàries renovaran la mava fé en aconseguir el que avui per avui em sembla impossible.
.- Tendo i Santi ho sento de tot cor però dissabte no podré acompanyar-vos a les 5h de resistència de Llinars. Excusa 831: “El meu nebot fa la primera comunió la tarda de dissabte”
.- Recordo als mallerengos que tinguin present els barems de puntuació per optar a alguna estatueta, no sigui que en l'ultim moment hi hagi sorpreses desagradables.
.- Com teniu les vostre agendes per fer dissabte o diumenge una sortida plegats?
Salut i força.


EL FULL PARROKIAL -

SERVEIS

Si voleu fer una ofrena en memòria d'Esparta envieu un SMS al número 300 seguit del codi següent i una espelma s'encendrà en el temple:

- LEO - Al gran rei Leònides.
- GUERRER - En memòria dels 300 a les Termopiles
- ESTATUA - Si penseu que podeu guanyar algun premi.
- ENTRENAMENT - Si voleu fer uns entrenaments com cal.

Melcior -

No ho sé Roger...avui descanso i veient els entrenaments de tots plegats em sento "malament" jeje...el sol fet de poder optar a una estatueta ja és un autèntic honor!!

Roger -

Entrenaments secrets, 22-24.05.10: 140km, +4600
http://connect.garmin.com/activity/34562850
http://connect.garmin.com/activity/34562840
http://connect.garmin.com/activity/34562822

Ahir al vespre vaig trucar puntualment al meu preparador. No em va agafar el telèfon. Segurament voldrà deixar que em baixi l’eufòria del moment. Entre d’altres coses, al contestador li vaig deixar el següent: Estic considerant afegir alguna variant a la Leònides Non-stop d’enguany, no resulti que se’m quedi curta...

Comentaris:
Enhorabona a la jugadora núm. 8. Em reconforta saber que una de les cinc estatuetes potser ja no caurà a mans del tot poderós triatleta. O també?

Carles, si em permets, inclouré les teves pregàries dins de les oracions del meu Xahada diari particular. Les trobo molt adients, sobretot tenint en compte que el moment àlgid de la temporada s’acosta.

Toni, recordo l’any passat quan vaig estar a Les Angles i vaig veure la propaganda de l’Altriman. Eren finals de Juny, quedava més d’una setmana, però l’ambient ja es palpava: Atletes de nivell estratosfèric aclimatant-se a l’alçada; corrent, pedalant, nedant. Gent d’una pasta molt especial. Des d’aquell moment vaig entendre que tu hi series molt aviat entre aquells escollits.

Melcior, no pares. Potser haurem d’afegir alguna estatueta més aquest any: Revelació de la temporada?

Marc, m’agrada la teva recomanació musical. Com va la teva nova joguina?

Marc -

Entrenament d'avui: 35min footing suau vora el mar fins a Canet. Bones sensacions.

Dijous espero anar a la reunió del club. Les 24h es van acostant..

Salut,

Carles -

¡Toni si el 10/7/10 a Altriman (www.altriman.com) és una Challenge!
Estàs molt, molt, molt fort.

Carles -

PREGÀRIA NUMERO 4

Oh Gran Leònides! Tu coneixes el nostre sofriment en els entrenaments millor que nosaltres mateixos. Et preguem perquè ens donis el coratge per a vencre la mandra, et preguem perquè siguem dignes de ser nominats la nit de la Gran Gala. Dona'ns la gràcia de rebre humilment l'estatueta que ve de la teva ma i dons'ns força per ser-ne humils mereixedors.


Carles -

PREGÀRIA NUMERO 3

Pare celestial per entrenar amb el cor pur, cal que siguem plenament sincers amb nosaltres mateixos i no amagar-nos res, no tan sols allò que voldriem oblidar, sinò tot allò que no tenim el coratge de dir-nos

Carles -

PREGÀRIA NUMERO 2

Guerrers d'Esparta no vareu morir a les Termóplies per ser admirats, ni tampoc per ser adorats, però la història no ha oblidat el vostre coratge. Beneiu amb el vostre sacrifici aquesta pregària i feu que nosaltres, que cadascú en particular, pugui percebre la vostre presencia, que tots siguem Un.

Carles -

PREGÀRIA NUMERO 1

S'enyor d'Esparta, sigues proper a nosaltres els dies de les grans gestes, per tal que puguem sentir la joisa certesa de cor que no ets lluny de nosaltres, sinó que nosaltres vivim commoguts i som en Tu!

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 25 Sta. Ma. Magadalena: 72 km bicicleta de carretera i 60' gimnàs.
Comentaris:
.- Toni considero absolutament inhumana i brutal fer tres Half tan dures en menys d'un més. Sincerament em sembla una passada de voltes, de moment no em donis el telèfon del teu preparador.
.- Des de la ruta de les ermites un pensament místic religios m'ha inspirat uns pregàries que ressarem plegats.
Salut i força.

TONI -

Acabo de rebre del meu entrenador el correu següent:

"Sens dubte que aquest any els Premis Leònides estaran més disputats que mai.

Els entrenaments que estan fent els teus companys mallarengos són estratosfèrics. Ho tenim difícil, i res és impossible. Només hi ha una manera d'intentar guanyar el Leònides.

Pren nota de les properes proves a les que participaràs, a la darrera t'hi he apuntat personalment.

- 12/6/10 Zarautz (www.zarauzkotriatloia.com)

- 26/6/10 Vitòria (www.triatlonvitoria.es)

- 10/7/10 Altriman (www.altriman.com)

Només hi ha una manera que arribis a la Cavalls de Vent en forma per competir pel Leònides. No t'ho agafis en conya.
Comença't a motivar i a posar-te les piles si no vols acabar parlant de les truiterades (http://www.youtube.com/watch?v=YTDXlM9eqSw&feature=related)
"

Pau i herba

Melcior -

Entrenament secret dimarts: 60' rodillo i 23km btt ( zona creu )...demà merescut descans!!!

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 60 kms carretera

Com que veig que en Roger no ha publicat més entrenament, em sembla que ja puc donar les gràcies a la Moreneta per haver fet que plogués diumenge i dilluns a Castellà De N'Hug.

Estic esperant impacient la trucada del meu entrenador per saber què ha decicit la comissió tècnica.

Pau i herba

Melcior -

entrenament secret dilluns: 28 km btt i partidet de tenis...Toni, ja ho veus, aquí van com motos....

TONI -

Entrenament secret d'avui: 60 kms carretera.

Carles, estàs incomensurable. A aquest pas no podré ni seguir les teves roderes, ja s'hauran esborrat quan jo passí per allà.

Pau i herba

pep -

Carles si et serveix de consol jo a la tarda del dissabte també estava tocat però satisfet per aguantar una sortida amb el desnivell, distancia i velocitat que es va fer el recorregut, el diumenge no hem vaig atrevir a fer la ruta de les ermites i vaig fer descans, i vaig fer amb la família una caminada per Vallgorguina amb esmorzar inclòs.
Amb ganes de fer una sortida mallerenga de pau i herba el dia que es puguin combinar les agendes
Per els que esteu interessats el dissabte 29/05/10 a 2/4 de 8 de la tarda a la plaça Església Arenys de Munt sortida nocturna amb sopar al Corredor sortida tranqui amb gent de diferents nivells amb ganes de pasar-ho be

Salut i pedals



Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 21 Santa Rita: 143 Km +2100 amb bicicleta de carretera (ARENYS DE MAR, ARENYS DE MUNT, COLLSACREU, ST.CELONI, BREDA, COLL DE NORRI, ARBUCIES, JOANET, ST HILARI SACALM, SANT SADURNI D'OSORMORT, ESPINELVES, ST.MARÇAL, STA. FE DEL MONTSENY, CAMPINS, ST.CELONI, VALLGORGUINA, COLLSACREU, ARENYS DE MAR )
.- Diumenge 22 Pasqua: 87 Km bbt +2000 ruta de les ermites (WWW.TEMPSCANET.COM )
Comentaris:
.- Dissabte l'entrenament per carretera va ser molt més exigent del que m'esprava. En Pep i en Santi estan descomunals. En donar tot el que portava a dins per la tarda estava tocat. Diumenge ha sigut una sortida molt emotica i especial, m'ha encantat la ruta mariana per les ermites maresmenques, no l'he pogut acabar despres de 6 hores pedelajant per culpa de l'excusa 743 (“a les dues tinc que ser a casa”).
.- Roger, Toni, Pep, Jose.... a veure quan les vostres agendes us permeten fer una sortida mallerenga plegats. Toni dimarts estaré amatent per saber els resultats de la comissió tècnica. Roger prepara amb carinyo la ruta del Cadi, enguany procuraré estar a l'alçada d'aquest repte, on és pot decidir bona part dels punts capdals de la temporada. Jugadora número 8 esperem la crònica de l'ascens.
Salut i força.

TONI -

Roger, celebro llegir que estàs a Castellar de N'Hug. Això vol dir que la Mireia ja es troba molt millor, si no és que els mals moments ja han quedat enrera. Ho celebro de debò. Vaig intentar treure el blog de tots els cercadors, fins i tot inhabilitar-lo un temps perquè el teu entrenador no el llegís. Veig que sí, que ho ha fet i ja t'ha sotmès als entrenaments sobrehumans per tal que tornis a guanyar el Leònides per 2n any consecutiu. Quins entrenaments!!

Marc, la suggerència musical m'ha agradat molt. Veig que tu tampoc perds el temps i que estàs entrenant de valent.

Tendo, Santi i Carles, estic acollonit de la vostra voluntad en la preparació espartana. S'acabarà tot a les 24 hores? Hi haurà betzina fins a finals de juliol?

Felicitar també a la jugadora no. 8 per l'ascens aconseguit". Espero amb ànsia les declaracions al Full Parrokial.

Pep, ja sé que tu tampoc estàs perdent passada. M'ha agafat un estat d'ànsia al veure que havies fet 140 kms. Per un moment he estat temptat d'agafar la bici i no parar de pedalar fins demà a la nit.

No he pogut aguantar més i he trucat al meu entrenador:" però què fas? trucant-me un dia de descans. Que no saps que estic a missa de 12?" Deixa de molestar-me."
- "No ho entens? Que no has llegit el bloc i els entrenaments que està fent tothom?"
- "Mira, dimarts hi ha reunió de la comissió tècnica. Espera't al comunicat que es llegirà a la roda de premsa".

I m'ha penjat el telèfon.
Estic neguitós amb els vostres entrenaments.

Pau i herba

Melcior -

Iep!!aquí tothom entrena super dur...a la que et despistes perds pistonada!!!! ja pensava en veure si ens creuàvem Marc...jo he fet 48,5kms a 19,20 km/h ( corredor+sant martí montnegre ). Avui després d'una setmana sense tocar la btt, prou bé de cames!!si demà no tinc "tiretes", demà sortideta suau...

Marc -

Pep, molt bona ruta. Ahir no vaig mirar el blog i aquest matí he sortit a les 8, però ja he vist que no sorties. He anat cap Arenys de Dalt i he trobat en Lluís Clopés que justament sortia. Hem pujat per el camí amagat, pedra de la ferradura, Corredor, casa Nova, Sot de l'Oradella, pujada a la creueta (els de Canet en diuen 'creu' perquè sembli més gran) pel camí del senglar i avall. 35kms a 15km/h.

El proper cap de setmana seré fora. Anirem a caminar al Parc Nacional d'Aigüestortes amb una jugadora de volei (encara per definir..). Aquesta setmana intentaré fer algun entrenament d'aquests curts del vespre.

Tendo, Carles.. espero la crònica de les Ermites, segur que molt dur i divertit.

Roger, ja tornes a entrenar en alçada.. no tindrem res a fer. Aquest estiu Volta al Cadí amb club de fans a l'arribada?

Molt bona setmana ;-)

pep -

Marc dema no sortiré, avui amb els del cc Arenys de Munt hem fet un recorregut molt dur almenys per mi Arenys de Mar, Sant Celoni, Breda, Coll de Orri, Arbúcies i Sant Hilari passant per Joanes, Espinelves, Sant Marçal, Santa Fe, Sant Celoni, Arenys, total 140 km en Carles també ha fet tot el recorregut i dema encara te ganes de fer la ruta de les ermites que vagui be

Salut i pedals

Marc -

Primer de tot felicitar a tothom que aneu tots com una moto.

Aquest matí he sortit més tard a fer una volta per Mata i Sant Pol. Una hora i mitja llarga per carretera.

Pep (i qui s'apunti) demà a les 8 al Kaly. Aquest vespre tinc un sopar amb l'equip de la jugadora nº8, espero venir sencer demà. Avui es celebrarà l'ascens de categoria. Seguim esperant declaracions al blog de la jugadora nº8.

Precisament ahir al vespre vam anar amb la jugadora nº8 a la Diada de l'Enginyer, a l'hotel W (Hotel Vela) de bcn. Hi havia el grup Kavanak, de qui em va agradar molt la cançó 'Foll caliu'.
http://www.myspace.com/kavanak
Sé que no és 'un Jiji' però va bé per relaxar-se després d'un bon entrenament.

Tinc les 24h de Madrid al cap.. el proper dijous suposo que hi haurà reunió del club i podrem anar lligant detalls.

Salut,

Roger -

Entrenament secret, dissabte 22 de Maig: 62km, +1800

Comentaris:
El dimecres vaig rebre una trucada del meu preparador:
---------------
- Acabo de llegir el bloc
- (penso: No, MEEEEEEERDA!) I què?
- Els entrenaments des teus companys dissabte i diumenge són dignes d’espartans. El triatleta està incommensurable. Ha finalitzat la seva primera Ironman amb un temps acollonant.
- Ja ho he llegit.
- El que no has llegit és que ho va fer amb tots els elements en contra. Sobretot el pitjor de tots ells: Un fort vent que va causar un nombre inusualment alt d’abandonaments en una prova d’aquest tipus.
- Que en Toni està fortíssim no és cap notícia a aquestes alçades per mi
- No ho has entès encara: Està IN-A-BAS-TA-BLE
- O sigui, que no hi ha remei. Què faig, agafo vacances fins l’any que ve doncs?
- Potser encara hi ha remei. La participació mallarenga a les 24doce de Madrid farà que no ho tingui tan fàcil per endur-se’n les cinc estatuetes d’enguany. Pel què fa tu, ara es tracta que almenys et convidin a la gala de Novembre.
- (silenci, dubtes, cagelos varis)
- Per començar, t’envio a Castellar de N’Hug. Sessions llargues a alçada. Ara et passo un email amb tot el pla d’entrenaments detallat. No em truquis fins que no l’hagis completat.
---------------
El meu preparador és dèspota, i sempre pixa fora de test. No sé què cony es pensa.

Però sé que ara escric això des de Castellar, i que demà em toca repetir l’entrenament d’avui.

També sé que el trucaré dilluns, i aquest cop em sentirà.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 40' minuts carrera.

Jo també vull saber si la jugadora no. 8 va assolir l'ascens. I quina va ser la prima que va pagar el club.

Aquesta setmana només sortiré diumenge i a fer poca distància.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous i divendres “0” patatero. El treball i la família han estat els meus entrenaments.
Comentaris:
.- Demà a 2/4 de 8 a l’Ateneu, diumenge a 2/4 de 7 a la Misericòrdia. Necessito entrenar per no fer el ridícul el proper cop que sortim plegats.
.- El dissabte 29 de maig algú s’apunta a les 5 hores de resistència de Llinars? Sol no hi vaig.
.- Que en sabem de la jugadora numero 8? Finalment va assolir l’objectiu de la temporada?
Salut i força.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimarts: 45 kms carretera.
- Dijous: 2.000 mtrs nedant.

El dissabte no puc sortir. El diumenge no puc fer una tirada tant de bicicleta de muntanya. Encara no estic recuperat. L'Aristodemus encara no m'hi vol, diu que he de treballar molt més.

Dimarts la direcció tècnica convoca una roda de premsa per anunciar les curses de juny i juliol.

Ja s'acosta el gran repte de la temporada i s'hi ha d'arribar en la millor forma possible.

Pau i herba

Marc -

Toni, moltes felicitats. Ha de ser molt emocionant completar un repte d'aquest tipus després de tant esforç i patiment. Molts ànims per als nous reptes!

Aquest cap de setmana entrenaré una mica pel meu compte. Diumenge no vindré a ler ermites, dissabte encara no ho sé.

Diumenge 25kms btt
Dilluns 21kms carretera

Salut,

tendo -

Entrenamet secret:Carretera de Mata i pujar a Collsacreu,tot amb plat gran,per estirar les cames.jijijiji

Sortida per diumenge amb btt:
Farem la ruta de les ermites del maresme.
Es sortirà de Canet de l'esglesia de la Misericòrdia a les 06:25, molt puntual!! Ja que el temps per fer tot el recorregut serà de 6/7 hores + o - fent parades a cada ermita d'uns 4 min per fer la foto.

La distància serà entre 80 i 90km amb un desnivell acumulat de 2800 mts

PER MES INFORMACIO: WWW.TEMPSCANET.COM

Melcior -

Entrenament secret dijous...70km carretera,2 20',arenys,blanes,st.vicenç montalt,crta mata,admunt.Roger...estava clar que algo fallava, però teníem clar que havies quedat bé!!

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 18: 45 Km bicicleta de carrtera.
Dimecres 19: 73 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Toni en llegir la teva crònica de l'IRONCAT m'he sentit orgullòs de ser un mallerengo, de poder ser company d'un esportista capaç de tant patiment, esforç i superació. Amb aquesta proesa les accions de club i les de la parella 38 ha fet una pujada espectecular a la borsa. Felicitas per la teva excel.lent classificació ( http://www.triatlo.org/competicions/resultat.aspx?numero_car=953 )
Quedo acollonit com en un mar tan picat vares fer un temps tan bo i no entenc com vares aguantar tres hores pedelejant contra un vent potent i traicioner. Un dia t'adonaràs que en Leònides t'esperava a l'arriabada i et va fer un petó.
.- Roger en aquest moment ets en btt el mallerengo més en forma, molt bon temps a Llavaneres.
.- L'efecte mental i esportiu de la ruta del Cid s'ha fet esperar, però ara em sento ple de pau, sense dubtes, tot te sentit i armonia, estic molt motivat. Si aquesta sensació pugues durar per sempre.......

EL FULL PARROKIAL -

Ens fem ressò dels comentaris sobre l'IronCat de la premsa digital internacional:

- http://lluisrey.blogspot.com/2010/05/finisher-ironcat-2010.html

- http://bloc.manelguerra.com/2010/05/17/ironcat/

- http://richard-calle.blogspot.com/2010/05/ironcat-2010.html

- http://www.tricamaleon.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=3075&forum=4

- http://www.corredors.cat/index.php?topic=7123.msg470633&jfile=index.php&option=com_jfusion&Itemid=91

- http://es.paperblog.com/ironcat-2010-149617/

Anónimo -

Roger, quan he vist que eres un Top 13, he fet una genuflexió, he abaixat el cap i he dit, en tu crec senyor. Després, agenollat, he fet l'onada vàries vegades. No, no enviaré la teva classificació al meu entrenador, n'estic convençut que em rescindiria el contracte amb un simple correu: "adéu".
"Impresionante". M'estic qüestionant el meus entrenaments de cara a la part decisiva de la temporada.

Tendo, aquesta nit he somiat el circuit que vàreu fer. Fins i tot, a les 3 del matí m'he aixecat a fer un mos perquè tenia gana. Espero que el dia que sortim plegats no portis la trompeta.

Pau i herba

Roger -

Entrenament secret, dimecres 19 de maig: 21km, +700

Classificacions Llavaneres: http://www.xlcolors.com/downloads/btt_02_sport_bttllarga_2010_05_16.pdf
Ruta: 32km, +1300 (http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=907391)

Agafant la última referència de Cabrils, pel tipus de perfil i kms esperava baixar de les 2 hores. Haver rodat per sota dels 15km/h em va deixar un mal regust, però avui penso que la ruta tenia alguns trams força exigents. Qui no es conforma és pq no vol... :-)

pep -

Toni molt bo el temps tenint en compte el vent i la mala mar que et vas trobar, després un cop acabat el cansament passa i la gloria es queda.
Tendo i companyia encara bo que el dissabte amb l’excusa d’anar a Calella no baix venir, 1º desprès de la sortida del dissabte ja en vaig tenir prou anar i tornar de Calella passant per el coll de en Mora (escombraries de Calella) i riera de Calella, i 2º pensar arribar a casa a 2/4 e 3 ja imagino la rebuda.
Roger tenia ganes de veure la Challenge i per això no vaig venir a la botifarrada,
Entrenaments
Dilluns 30 km carretera dimarts 28 km carretera,

Salut i pedals




tendo -

Entrenament secret dimarts: carretera de mata tot xerrant amb en santi.

SORTIDA DE BTT DIUMENGE 16 DE MAIG

Bona concentracio de bikers a les 7 del mati, som massoques.
Hem sortit 10 bikers,en MARTI A.,DAVID P. , XAVI C., XAVI V., MARC T., CARLES M., CARLES F., VADO, SANTI i jo, en TENDO.
Hem sortit un pel tard, ja que en Marc s’ha dormit,s’ha descuidat els guants,i ha tornat a casa a buscar-los (excusa 18035 ).Sortim direccio a LOURDES a un ritme bastant tranquil, pujem pel FONDO DE CAN FRAMIS direccio a la creu de RUPIT. Continuem cap al PI DE BUAC, els MISTERIS i, merda!! estant quasi impossibles de fer sense peus.Continuem cap el CORREDOR, un cop aqui dos problemes : El primer problema mecànic del dia, en CARLES ha perdut les pastilles de freno,pero cap problema continua sense freno del darrera .En Marc ens deixa, no estar del tot recuperat de la sortida de dissabte per carretera(140 km amb 5 horetes) .
Continuem, ara tot baixada fins arribar a una cruïlla i tres companys ens deixen. Tenen que ser aviat a casa.Marti,David i en Carles F.
Continuem baixant fins arribar a VILLALBA ,travessem el poble i la carretera i ens en- dinsem direccio al MONTSENY. Travessem una urbanització, sempre pel carrer del PI fins trobar-nos la pista que puja per la SERRA LLARGA. Ara tot pujada i mes pujada, fins arribar a una cruïlla que vas a SANT ELIES o a les piscines del MONTSENY. Seguim pujant i pujant fins arribar a SANT ELIES. Ja portem 3 hores de ruta.Fem un kit kat, una barreta,un parell de fotos i continuem ara direccio al Collet dels palestrins .
Segon problema, ara un pel més greu en CARLES trenca el canvi al travessar un riuet
Tenim que treure tota la imaginacio i els macgiver que tenim tots a dintre .I per fi el reparem, com podem.
Ara seguim pujant durant una bona estona mes, fins arribar al COLLET DELS PALESTRINS i per fi arribar a la baixada i ara cap la masia de CAN CUC. La passem i arribem al CASTANYER DEN CUC ,el castanyer mes gran de la peninsula iberica.
Fem les fotos de cortesia. Estic una mica preucopat en Xavi v. no para de dirme que te gana i quan en xavi te gana ha de menjar.Ara seguim baixant i, tercer problema mecanic en Vado punxa la roda del darrera, parem tots i la reparem entre tots (com no!!)
.En Xavi erre que erre!!! Ara arribem al pantà de VALLFORNERS, esta a reventar d’aigua.
Seguim per una pista i arribem a CÀNOVES i com no busquem un “bareto” per fer un moç i tranquilitzar en Xavi ( ¾ h més) .Continuem ara per carretera fins a LLINARS i pujem a can BORDOI i aqui agafem la pista del CORREDOR fins arribar al SOLEY, girem a la dreta i baixem cap els MISTERIS, PI DE BUAC, RUPIT, LA MILANS, RIERA DE LOURDES i cap a casa falta gent.

Es molt tard: Son ¾ de3..........!?

83 Kilometres totals
5 hores 30 minuts pedalant

Roger -

Entrenament secret, dimarts 18 de maig: 30km, +1000

Comentaris:
A la pedalada de Llavaneres vaig tenir sensacions mixtes. Potser el fang no em va deixar agafar una cadència mínimament constant, o senzillament no vaig tenir el dia. El fet és que els poc més de 30km i +1000 els vaig trobar com 50km i +2000. El meu temps va ser discret (2h10’ oficiosament, a falta de classificacions oficials). La senyalització millor que l’any passat, tot i que vaig fer algun tram extra al final (aquest cop no vaig ser l’únic). Bon entrenament, i botifarrada final digna.

Carles, Marc, Tendo & co, els vostres entrenaments del darrer cap de setmana són acollonants. Espero que el meu preparador no els llegeixi.

Melcior, espero que estiguis millor de la panxa. El diumenge et vaig buscar breument a la línia de sortida, però ràpidament vaig pensar que potser t’hauries apuntat al castanyer del cuc, o a l’open que tenies previst. Potser a la propera podem coincidir.

Roger -

IM-PRESIONANTE

Enhorabona Toni, has assolit una fita mítica. M’imagino que aquesta és una d’aquelles medalles que queden penjades al coll per sempre més; impossible de treure. Mostra-la amb orgull, t’ho tens més que merescut. FELICITATS IRONMAN (CAT)!

P.D1 La crònica és fantàstica. M’imagino vas haver de lluitar contra tots els elements, sobretot aquell fort vent del delta. Això fa la teva proesa més gran, èpica.

P.D2 L’analogia del cronista és molt bona. Confesso que en el decurs d’una simple i breu botifarrada a mi em surten, en temps real, un mínim 10 cròniques mentals diferents (la crònica de l’abandonament, la crònica-excusa de problemes mecànics o caiguda o despistada o pájara o el que sigui, la crònica del possible podi... però que al final no :-))

TONI -

Experiències:

Diferents moments de la cursa en els que, amb el temps que tenia, vaig pensar de tot.

Aquests estadis del pensament els agruparia en 3:

- El periodístic. Ed Asner. La típica figura del redactor de notícies de fa molts anys. Assegut davant d'una màquina d'escriure d'aquelles que se li posaven els papers pels corrons i les lletres es picaven sobre una cinta. Segur que ho recordeu. Vaig arribar a estripar moltes cròniques. Nedant intuïa que anava bé, que estava dins del temps. Quan vaig girar al moll per encarar els darrers 50 metres, la crònica era d'absoluta eufòria, la banda sonora era perfecta, i més quan vaig saber que havia trigat 1h. Al llarg de la bici, vaig anar arrancant papers a cada pas de volta. I absolutament colgat de papers arrugats a la carrera a peu. Fins que al final queda aquesta crònica.

- Les bromes. Els avituallaments.
Sé que començo a anar molt tocat quan passo pels avituallaments i m'hi paro a beure, menjar o el que sigui i faig broma amb les persones que estan en aquests punts o als de control. Llavors penso que ja estic bastant acabat i que he de finir la carrera quan més aviat millor. Quan corria em va passar a les voltes 3, 4 i 5.

- La motivació. Les estàtues.
Quan vaig veure que ja no assoliria la marca que volia fer vaig haver de recórrer al bagul de les motivacions. Vaig enviar una neurona a la recerca de forces per no defallir. Malgrat que he d'admetre que en cap moment vaig pensar en la retirada perquè em trobava bé, sí que havia de mantenir el ritme. Llavors la neurona va tornar al centre de comandament amb molts recursos: acabar la meva 1a triatló llarga. Les vostres cares rient en no haver assolit l'objectiu, les estatuetes de'n Leònides, etc. I la darrera va ser saber que em quedava una volta menys del que em pensava i llavors vaig començar a mirar els braçalets que portava la gent per saber on era, i la sorpresa va ser gran perquè em pensava que alguns corredors ja m'havien passat, però va resultar que no, que jo anava davant. Així és que vaig decidir cremar-ho tot. Les cames ni me les sentia gràcies a un gel de cafeïna directe que em vaig prendre i que em va aguantar fins al final.

- Anècdotes:
L'endemà al matí, a l'hotel vaig coincidir amb un noi que havia caigut de la bici i, tot i intentar seguir, va haver d'abandonar. Explicava que de sobte un cop de vent el va tirar a terra. Va picar amb el casc, que es va trencar, a l'asfalt, i després rascades vàries.

En un altre moment de la part en bici, uns jutges amb moto em varen passar. Al cap de 2 minuts, veia la moto per terra, al que conduïa la moto assegut i agafant-se el braç, mentre que el jutge trucava per telèfon. L'ambulància no va trigar a passar.

Mai abans havia vist ningú abandonar al tram de nedar. Com a mínim 5 persones ho varen fer.

Pau i herba

Melcior -

Toni : felicitats!!!ets digne d'admirar, ets un finisher en una proba molt dura fisica i MENTALMENT, espero algún dia poder arribar a rendir com tu. Brutal. Felicitats crak!!
entrenaments secrets dilluns: 50km bici carretera + 30' run.
P.D: calen mooolts entrenaments així més els de piscina per poder ser un finisher com tu... ;)

TONI -

Jo em pensava que havia fet un entrenament excepcional tot preparant-me per la gran prova mallerenga del mes de juliol/agost, però veig que vosaltres no perdeu el temps i ara ja esteu molts esgraons per sobre meu.
No sé com m'ho faré per aguantar el vostre ritme. Cada vegada ho tinc més pelut i potser l'únic que m'aguanta és la il·lusió de guanyar els 5 Leònides.

No entreneu tant coi!!!!

Pau i herba