Blogia
La llibreta virtual.

Esperit Mallerengo

Esperit Mallerengo

73 comentarios

Toni -

Marc i Carles, demà procuraré ser a l'hora per anar cap a Montjuïc.

Pau i herba

Carles -

Pensament 5087

EM SEMBLA

.- Em sembla que durant anys m’he reprimit en excés.
.- Em sembla que la màgia es perd amb el pas dels anys i que un, al capdavall, anhela paradisos reals.
.- Em sembla que tots els arbres, i potser totes les plantes, s’assemblen.
.- Em sembla que cada cop és més difícil trobar quelcom que m’apassioni de veritat.
.- Em sembla que algunes experiències costen de recordar.
.- Em sembla que una cosa és el que jo penso i una altre el que diuen els meus aforismes.
.- Em sembla que la veritat, a voltes, és nomes una qüestió de punt de vista.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts14 a Dijous 16: 9h corrents, bicicleta, gimnàs, sauna, jakuzzi i massatge.

Comentaris:
.- Demà pujaré amb el CCAM a Montjuïc. Marc, ens trobem a Mataró.

Carles -

Pensament 5086

Antoine de Saint-Exupéry

– I de què et serveix tenir els estels?
– Així sóc ric.
– I de què et serveix ser ric?
–Per comprar altres estels, si algú en troba.

Marc -

Hola nois, no pareu!
Em sembla xulo anar a Montjuic el dissabte amb el Club! Us espero a Mataró sobre les 8.25h.
Demà faig festa i espero rodar una estona cap al migdia amb 'manguitos'.
Salut i fins aviat,
Marc

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres: 7 Km trotant amb la Keta, 30’ gimnàs.
.- Dissabte 11: 15 Km trotant amb la Keta, 40’ sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 12: 21Km a la mitja marató de Barcelona en companyia d’en Marc, el meu fill.
.- Dilluns 13: 2h bicicleta estàtica fent series, 40’ sauna i jakuzzi.

Comentaris:
.- Marc dissabte un molt bon entrenament. Rocko estàs intractable. Toni em vaig deixar esmaperdut a la mitja de Barcelona.

roko -

Entrenamets secrets :

Dilluns : Descans
Dimarts : btt 38.5kms +1317dpa
Dimecres: Road 58kms +419dpa
Dijous : Road 66.5kms +660dpa
Divendres:btt 34kms +790dpa
Dissabte : Road 111kms +1248dpa
Diumenge : Road 142kms +2241dpa

Tanco la setmana amb un total de 451kms i +6675dpa .

Setmana de càrrega per començar a prepara futurs objectius ... he acabat força trinxat

Dissabte sortida de Carretera fins Monjuïc amb el club !! qui s'apunta ?? s'Haugura una forta representació Mallarenga

Salut

Marc -

Hola nois! Espero tothom bé.
La setmana passada vaig veure en Pep a Girona, està fet tot un avi jove i va i ve amb la bici moltes vegades..
A casa hem començat a preparar la Half, la Laia fa uns 2000m de piscina uns 4 cops la setmana, jo ja vaig fent bici.
Entrenaments:
-Dissabte: 140kms carretera (7.30-13h) entre Mataró i Girona, amb companyia d'en Lluís C. i esmorzar a La Fàbrica al carrer de la Llebre a Girona (vaig viure allà uns mesos).
-Diumenge: 20kms btt per Sant Mònica i baixada per corriol fins Mataró, impressionant!!!
Molt bona setmana a tots i fins aviat,
Marc

Carles -

Pensament 5086

A: Com ho puc fer per deixar-la?
B: Amic meu, qui t'obliga a tornar-hi?

Carles -

Pensament 5085

TROTANT AMB LA KETA

.- La Keta és un dels meus millors amics: no fa preguntes, ni critica res de res.
.- Quan passejo amb la Keta tot el que li dono es transforma amb la meva riquesa.
.- Una de les coses més agradables que he fet avui és trotar pel bosc en companyia de la Keta. Hem compartit el paisatge de sempre, però l'hem contemplat amb una nova mirada.
.- Saber compartir vivències amb la Keta és un camí, no un lloc.
.- Que feliç seria la Keta si sabes com n'és de feliç.

Carles -

Pensament 5084
DISSABTE CORRENTS:
.- Avui l'hi he dit a l'ametller: "Amic, parlem de tu" I l'ametller s'ha cobert de flors.
.- Potser si quan corres parles sol escoltaràs les veus mudes enclotades en el silenci.
.- Quan corrents pel bosc més bé em sento menys me'n adono del bé que estic.
.- Cada dia que surto a corre em proposo recomençar. Viure és fascinant, perquè viure és recomençar, sempre, a cada instant.
.- Un minut corrents pel bosc no és només un minut. És un recipient ple de sons, olors, llums i pensaments.

El Full Parrokial -

Brutal entrenament d'en Marc.

Avui en Marc ha fet un entrenament en bici de prop de 6 hores.

Les nostres càmares detectores de mallarengus l'han enregistrat sortint de casa seva a les 8:30, i no ha tornat fins a les 2.

Som estupefactes amb un entrenament de fons digne d'Ironman.

Les accions d'aguantaforte han repuntat a borsa.

Carles -

Pensament 5083

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- La resposta del lligaire a la pregunta “dona” és l’erecció.
.- Si el pintor pensa en formes i colors, en que pensa el lligaire?
.- Cada seducció és un combat.
.- Tenir un desig és prendre partit?
.- No escric aforismes, els ejaculo.

Carles -

TRIBULACIONS

Pensament 5082

.- La saviesa, ben mirat, és més satisfacció que no pas coneixement.
.- Abans creia amb les metàfores, ara crec amb les metamorfosis.
.- Viure el dia a dia fent camí. El meu nivell d’exigència a tocat fons.
.- (Cal repetir idees) Som allò que acabem sent.
.- Una certesa? El nínxol.

Carles -

Pensament 5081

PENSAMENT D'ALTRES

.- La frase que tant agradava a Greoges Braque: “La veritat no té contrari”
.- Xavier Carreras ho diu ben clar: “L’odi és més fidel que l’amor”
.- Perquè diu Albert Cutillas que viure mata? Potser perquè abans de morir-se té previst viure?
.- Ho escric jo, però ho podria dir qualsevol altre: “Les renuncies són unipersonals... fins i tot les de tot un poble”

Carles -

SÓC JO?

Pensament 5080

.- Cito de memòria: “som allò que acaben sent”
.- Qui sóc? Potser primer hauria de saber qui no sóc. La identitat també es pot assolir per eliminació.
.- El meu jo més personal se’l va inventar un altre jo que ara desconec?
.- No hauríem de dir: “jo sóc”, sinó: “jo he arribat a ser”
.- Davant la impossibilitat de saber verament qui sóc puc adoptar dos actituds: dir que és una recerca impossible o inventar-me-la.
.- Qui és aquest que escriu sobre el meu jo?

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 7: 74 bicicleta de carretera, 6 trotant amb la Keta, 40’ gimnàs.
Comentaris:
.- Diumenge participo a la mitja marató de Barcelona i també hi corre en Toni.... quina minutada em clavarà.

Carles -

Entrenaments:

.- Del 16 al 24 de gener: 12 hores entrenant, no recordo on ni com.
.- Del 26 al 29 de gener he fet 150 Km +5000 de pur btt a la Costa Blanca Bike Rice per les muntanyes de Finestrat, Benidorm, Altea, Polop, Vila Joiosa i Albir. Finisher!!!!! en contra de tot pronòstic.
.- Del 1 al 6 de febrer: 13 hores trotant en companyia de la Keta; hem fet poc més de 40 Km

COMENTARIS:

.- Després de llegir el watsapp d’en Roger trames des de Suècia i veure la imatge d’ell amb bicicleta rodant sobre el mar Bàltic glaçat estic amb una descomposició intestinal permanent.
.- Proper objectiu travessar l’estret de Bering el mes de gener.

roko -

Entrenaments Setmanals :

200kms BTT +5.000Dpa amb caiguda inclosa que m'ha deixat una lucxació a l'espatlla , per sort sembla que lleu

Sort a tots els mallarengos que participareu a la CBR , jo per la meva part participaré a la Mitíca Montaltbike a ritme de PRE-Temporada

Per cert , aquet any el gran premi quedarà definitivament desert ?? No hi haurà gala ???

Carles -

Entrenaments
Del 10 al 16: 149 bicicleta de carretera, 80 btt, 41 corrents, 3h gimnàs, 1h massatge, 40' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Ahir vaig anar a casa d'en Toni i em va explicar per sobre objectius i entrenaments pel 2017. Porto 24 hores reclòs a la sala del Doctor Burxa.

Carles -

Pensament 5079

MÉS PERSONATGES

.- Un moralista: “En la vida no hi ha decisions correctes o incorrectes, sinó conseqüències”
.- Un enamoradís: “És veritat que no es pot trobar l’amor etern, però està bé que es busqui”
.- Un cast: “Molt aviat en sexe sovint és massa tard”
.- Una mallerenga. “L’actitud és la meitat del destí”

Carles -

Pensament 5078

.- Poncela: “Quan ha de decidir el cor, és millor que decideixi el cap”

.- Carles: “Quan ha de decidir el cor, és millor que decideixi el nap”

Carles -

Pensament 5077

PERSONATGES

.- Un experimentat: “No puc controlar el que passa, però si el que faig amb el que em passa”
.- Un casat: “Un bon llit fa bons matrimonis”
.- Un adulador: “Fuig dels afalac, però tracta de merèixer-los”
.- Un mentider: A qui m’és més fàcil enganys és a mi mateix”
.- Un sastre: “Fins i tot la model més espectacular està despullada dins el seu vestit”

Carles -

Pensament 5076

COMPLIR SEIXANTA ANYS IV

.- Estic arribant a aquella edat meravellosa en la qual el cervell en lloc de dir-me que no ho digui, em diu, tu deixa-ho anar i a veure que passa. Fantàstica edat!
.- No em preocupa gens l'edat que tinc avui, segur que l'any que ve estaré pitjor!
.- A la meva edat tot es veu diferent. Si als 60 ho veies igual com ho veia als 20, hauria perdut 40 anys de la meva vida.
.- Envellir és com escalar una muntanya; mentre es puja les forces disminueixen però la mirada es fa més lliure i la vista més amplia i clara.
.- Una cosa positiva d’arribar a la meva edat és que ja no has de tenir por de les caigudes, si fa o no fa, gairebé totes les hòsties ja te las has donat.

Carles -

Pensament 5075

COMPLIR SEIXANTA ANYS III

.- Carles saps que sóc el teu amic i et serè sincer, no és per alarmar-te però... t'estàs fent vell!!!
.- No en tinc seixanta, en tinc 20 + 40 d'experiència.
.- El meu propòsit és morir jove el més tard possible.
.- Arribats a certa edat els bons moments es converteixen en bons records i els dolents, en bones lliçons.
.- Diuen que tan sols s'és jove una vegada, però sóc del parer que tota la vida es pot ser un immadur.

Carles -

Pensament 5074

COMPLIR SEIXANTA ANYS II

.- Quan arribes a la seixantena t’adones que hi ha quatre períodes a la vida: la infantesa, la joventut, la maduresa, i el bé que et veus.
.- A la meva edat sóc del parer que la vida comença als 60, el d'abans només eren pràctiques.
.- Carles recordes quan eres petit i volies ser gran? Bé, doncs ja s'ha complert el teu desig.
.- I pensar que d’aquí trenta anys estaré igual que al principi, calb, sense dents i amb bolquers!
.- Si segueixo complint anys, acabaré morint-me. Quin pànic!

Carles -

Pensament 5073

COMPLIR SEIXANTA ANYS I

.- Complir 60 anys no és tan dolent si tens en compte l'alternativa!
.- Complir-ne 60 és terrible...ment emocionant!
.- Arribar als 60 té els seus avantatges, no veus les lletres de prop però veus els indesitjables de lluny.
.- Recordo quan era jovenet i em deien ” Ja veuràs quan tinguis 60 anys”, doncs bé, ja hi he arribat i el cert és que cada vegada hi veig menys.
.- Quan es tenen 20 anys, un creu haver resolt l'enigma del món; als 40 reflexiona sobre ell, i als 60 descobreix que és insoluble.

Carles -

Pensament 5072

CONSELLS DE REGINA BRETT DE 90 ANYS V

.- Surt cada dia. Els miracles estan esperant a tot arreu.
.- L'enveja és una pèrdua de temps. Tu ja tens tot el que necessites.
.- Si ajuntéssim els nostres problemes i veiéssim les piles dels altres, voldríem els nostres.
.- El millor està encara per arribar.
.- Cedeix.
.- La vida no està embolicada amb un llaç però segueix sent un regal.

Carles -

Pensament 5070

CONSELLS DE REGINA BRETT DE 90 ANYS IV

.- El temps sana gairebé tot. Dóna-li temps al temps.
.- Per més bona o dolenta que sigui una situació, algun dia canviarà.
.- No qüestionis la vida. Només viu, i aprofita al màxim avui.
.- Arribar a vell és millor que l'alternativa ..... morir jove.
.- Tot el que veritablement importa al final és que hagis estimat.

Carles -

Pensament 5070

CONSELLS DE REGINA BRETT DE 90 ANYS III

.- Sigues excèntric ara. No esperis a ser vell per ser-ho.
.- L'òrgan sexual més important és el cervell.
.- Ningú és responsable de la teva felicitat, només tu.
.- Perdona'ls tot a tots.
.- El que les altres persones pensin de tu, no t'incumbeix.

Carles -

Pensament 5069

CONSELLS DE REGINA BRETT DE 90 ANYS II

.- No comparis la teva vida amb la d'altres. No tens ni idea de com és la seva travessa.
.- Si una relació ha de ser secreta, millor no tenir-la.
.- Elimina tot el que no sigui útil, bonic o alegre.
.- Mai és massa tard per tenir una infantesa feliç. Però la segona només depèn de tu.
.- Quan es tracta de perseguir allò que estimes a la vida, no acceptis un "no" per resposta.

Carles -

Pensament 5068

CONSELLS DE REGINA BRETT DE 90 ANYS

.- La vida és massa curta per perdre el temps odiant a algú.
.- El teu treball no et cuidarà quan estiguis malalt. Els teus amics i família, sí. Estigues-hi en contacte.
.- No has de guanyar cada discussió. Has d'estar d'acord en no estar d'acord.
.- Quan es tracta de xocolata, la resistència és inútil.
.- Fes les paus amb el teu passat perquè no espatllis el present.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 6: 23 Km trotant amb la Keta.
.- Dissabte 7: 65 Km bicicleta de carretera, 40' gimnàs. 6 Km caminant amb la Keta, 40' sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 8: 63 Km +1650 de btt en companyia d'en Cuadratti, en Propica, l'Oscar i en Marc Escamez.
Comentaris:
.- Avui l'entrenament de btt per preparar la CostaBlanca Bike Rice ha estat dur i exigent: 4h 30' de corriols, corriols i més corriols. De mica en mica milloro la tècnica.

RoKo -

Molt Bon Any a Tothom

Dilluns : Descans
Dimarts : Road 71.3kms +500dpa
Dimecres: BTT 42kms +187dpa
Dijous : Road 117kms +958dpa
Divendres:Road 45kms +227dpa
Dissabte : BTT 22kms +679dpa
Diumenge : BTT 74kms +1666dpa

Tanco la setmana amb un total de 372.2kms +4.172 mts Dpa

Seguim !!

Carles -

Pensament 5066

REFLEXIONS DES DE POLÒNIA

.- Alguns sentim la neu, altres simplement passen fred.
.- A mesures que envelleixes les preguntes es redueixen a dos o tres: Per quant de temps? Que faig amb els temps que em queda?...
.- En una llibreria de Cracòvia: Uns tenen el poder, d’altres la poesia ¿que ens queda a nosaltres?
.- Sovint la causa dels mals entesos és que es pensa massa amb el que va passar o amb el que passarà i no pas amb el que esta passant.
.- En la fortuna i en la desesperança mai oblidis que ets univers: et donarà una altra perspectiva.
.- El plaer no es pot compartir, només es pot contagiar.

Carles -

Pensament 5067

SOPANT A VARSOVIA
Ell: Li tallo la pizza en 4 o 8 porcions?
Jo: En 4, soc incapaç de menjar-me’n 8.

Carles -

Entrenaments:
.- Del 28 de desembre al 3 de gener: 13 Km corrents, 26 Km caminant, 4h sauna i jakuzzi a Polònia.
.- Dijous 5 mati: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Gracies Roger i Rocko pels vostres entrenaments estratosfèrics, per a mi són una font d’inspiració.
.- Moment inoblidable de la temporada: 2 d’octubre a les 12h 43’ quan la Montse em fa fer un peto a la corba de la Musiva el dia de la meva cinquena Ironman sota un cartel que recordava la seixantena.
.- Bona noticia: He venut les dues inscripcions a la Cap Epic a un preu interessant i m’he tret un pes de sobre. Ara a preparar la Costablanca Bike Rice.
.- Divendres, dissabte i diumenge entrenaré tot el que pugui..

Roko -

Primer de Tot Bon any Nou

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : Road 104kms +441dpa

- Dimarts : Road 103.4kms +668dpa

- Dimecres: Road 77.5kms +318dpa

- Dijous : Road 27kms +200dpa

- Divendres: Malalt

- Dissabte : Road 225kms +2411dpa

- Diumenge : de moment descans

- Acabat el 2016 , ara toca començar a pensar en els nous reptes i motivacions que ens portarà aquetany

- el 2016 ha sigut un any de comfirmació on he intentat mantenir la motivació del 2015 on vaig pedalar 19.200kms .

- No ha estat fàcil , no sóm profesionals entrenem per Hobby després de cumplir les nostres obligacions , però a ilusió no ens guanya ningú

- Del 2016 em quedo amb la Pujada al Angliru amb Propica (demà farà un any)

- Aniversari d'en Carles !

- La Pujada i Baixada a Andorra desde dosrius

- La Pirados 200 Que vam celebrar ahir

- L'irati Extrem que va ser brutal i algunes liades btt com la del turó de l'home de fa unes setmanes

- Com cada any , gracies a la bici vaig conèixent gent nova , indrets nous , curses noves i això no té preu

Tanco l'any amb 18.631kms (Segons un programa és la distància que separa arenys de Nova Zelanda) i mooolts metres de desnivell

Bon any i Gass

Roger -

A les acaballes d’aquest 2016, i com passa cada any, em poso malalt de llegir piulades i referencies aquí i allí de llistes top (que si millor esportista, que si millors gols, que si millor cançó, que si descobriment de l’any, etc.) – per posar-hi remei, jo ara també en faré una :-p

Moment mallerengo: Esmorzar aniversari Carles (aquest no era molt difícil, crec que és l’únic moment on hem coincidit tots els mallerengos)
Moment màster class: Esmorzar a Lourdes amb 3 il·lustres mallerengos (pel Maig crec). Crec que mai havia tingut un rentat de cervell tan bèstia en menys de 3h. Amb 2 dies tenia nou preparador, nou nutricionista, no personal coach... la massatgista no la vaig provar per salvar el matrimoni.
Moment gallina de piel: Creuar línia d’arribada a Hondarribia al costat del Martí. Rebuda de l’Abril, l’Ona i la Mireia (amb equipació mallerenga completa + estelada).

Repàs dels meus descobriments de l’any – els top:
Peli: Em quedo amb una sèrie, Stranger Things (Netflix) – aconsegueix transportar-me a les millors pelis d’infantesa dels 80 (picada d’ullet a E.T., Alien, Goonies, etc. i el millor suspens de l'Stephen King), amb gran repartiment (brutal la nena protagonista, Millie B. Brown)
Artista musical: Luthea Salom
Escriptor: Peter Stamm
Llibre (no ficció): The Zero Marginal Cost Society (Jeremy Rifkin)
Programa TV: Carpool, James Corden (CBS) – m’hi vaig enganxar amb un dels primers episodis amb C. Martin: https://www.youtube.com/watch?v=SADub7W22Zg (genial versió de Heroes al 8:15’)

Me’n deixo un munt, però tampoc ens posarem pesats...

Bon entrada d’Any a tothom!

Roger -

Entrenaments secrets –
Del 22 al 31 desembre (vacances nadalenques), 415km +11mil 20h totals – Climatologia apostoflant, quin luxe!

El 24 em vaig encegar amb una forta llum a les 4 carreteres just quan pujava Collsacreu – Carles, que vagi molt bé aquests dies per Polònia.
El 26 cafetó+croissant de terrasseta a Mataró i ctra. de Mata amb en Marc – Moments de desconnexió total que ajuden a carregar piles per l’any que comença. Gràcies Marc!

PD. Rocko, fins ara no he llegit el teu comentari – llàstima de no haver-nos trobat per la N2, però en el fons me n’alegro: em fas molta por ;-)

el full parrokial -

Avui dia 28 de Desembre Grandissím gran de Grans ha aprofitat per anunciar la seva partcipació a la Austria Extrem Triathlon que és celebrarà el 24 de Juny

Durant tot el matí Grandissím Gran de Grans ha rebut tota mena d'afelacs i ànims del seu inmens club de fans

Les accions d'aguantaforte han pujat com l'espuma al saver-se que Charles Moien ha realitzat una gran comanda d'aguantaforte Plus

Esperem que no hagi estat una Inocentada de Grandissim Gran de Grans .....

TONI -

Dia 26: sortida 13 kms amb el grup BTQI.
Pujar i baixar a la Creu de Canet. Espectacular. Tots els corriols que coneixen en Santi i en Tendo fets a peu i corrent.

Després esmorzar a la la Krusan, on he gaudit del millor moment del dia.
En Melcior ha tingut a bé a seure's al meu costat. M'he sentit com un nen a qui en Messi li regala la seva samarreta.

En tan sols 45 minuts he après el que mai en la meva vida esportiva havia après abans.
Melcior, ets un crak i el putu amo.
Ara entenc perquè en el grup de whats dels BTQI ets tant venerat, escoltat, adorat... i no acabaria mai, però és que no en sé més.

A mesura que anaves donant la teva classe magistral, sentia com m'anava fent més i més petit, insignificant, sense res per aportar o apuntar-te. Res de res.
M'he sentit com el que sóc, una cuca.

Què gran que ets.

Per cert, voldria tancar el tema de la Swim-Run com a molt tard el 31.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 24: 16 Km trotant amb la Keta, 40' sauna i jakuzzi, 29 Km +450 btt
.- Diumenge 25: 10 metres nedant a mar en companyia d'en Toni.
Comentaris:
.- Tanco la setmana amb cinc dinars d'empresa, 2 dinars i 1 sopar familiar. Total 8 fartaneres. Durant dues setmanes no pujaré a la balança.

El Full Parrokial -

Em rebut xivatassu i en breu donarem notícies.

La nostra secció de d'investigació està acabant d'enllestir un correu interceptat.

Roko -

Entrenaments secrets :

- Dilluns : Descans

- Dimarts : BTT 26kms +847dpa

- Dimecres: BTT 31kms +1000dpa

- Dijous : Road 94kms +720dpa

- Divendres : Descans

- Dissabte : Road 140kms +1110dpa
- Dissabte Nit : Somiatruites + Bovery

- Diumenge : Road 90kms +242 dpa

- Tanco la setmana amb un total de 380kms +3900dpa , 6 volldams , 1 estrella , 1 xupito de Jagger i un ABSOLUT amb Taronjada


Roger demà en principi estaré fent carretera amb uns àmics per la n2 ,a veure si ens trobem i rodem una estona plegats

- Bones festes a Tothom

Impoooooossiiiiiiiiibleeeeeeeeee

Toni -

Carles, em sap greu no poder venir demà però tinc una roda de la bici punxada i he de canviar la coberta.
Sortiré per carretera.

Dilluns tinc previst participar a la nedada per Arenys a partir de les 11 del matí a la 1a Platja.

Molt bon Nadal a tothom!!!

Pau i herba
Toni

Roger -

Bon Nadal, bones festes i bona entrada d’Any a tothom!

Carles, enhorabona per les felicitacions mallerengues. Les trobo sublims, molt encertades (exceptuant no-sé-què-de-lliçons ¿? ;-)

Dilluns 26 tinc previst pujar a Arenys amb bici (ctra). M’encantaria arribar a temps per fer la tradicional xocolatada amb xurros del CCADM a Mataró, però dubto que arribi a temps (sortint de Barcelona just quan comença a clarejar no em dona temps de ser-hi abans de les 10). Si algú té ganes de fer una volteta per Mata, jo calculo passaré per Mataró sobre les 11.

També m’agradaria proposar una truiterada – Com teniu agendes pel dissabte 31?

Marc -

Hola Carles, va bé si quedem a les 9 Rupit? Si volguessis a les 8,15h passaré per el carril bici que puja a Llavaneres venint del Port..
Si sortiu d'Arenys puc venir directe a esmorzar..
Després miro el blog.
Salut i Bon Nadal 😊

Carles -

Comentaris:

.- Dema dissabte a algu li ve de gist anar a fer una truietrada de btt?

Carles -

Pensament 5070

FELICITACIONS MALLERENGUES VI

.- Aquest 2016 m'he adonat que és inútil tenir principis, així que per aquest 2017 he decidit tenir només finals i si pot ser, feliços.
.- Aquest 2016 he enviat a molta gent a la merda, però tranquils perquè encara queden alguns dies perquè acabi desembre i tinc temps d'enviar-ne uns quants més.
.- Aquest 2016 he parlat amb els Maies, han canviat la data per al 2022!
.- Aquest 2016 he decidit que abandonaré les certeses i viure el dia a dia simplement, perquè el cert és que ja no puc estar segurs de res.
.- Aquest 2016 he intentat que només m'omplin de detalls i no de dubtes com cada any, però no me’n he sortit.
.- Aquest 2016 he buscat algú que em comprengui... perquè l’any que ve m'expliqui.
.- Aquest 2016 he seguit els meus somnis, ells saben el camí.

Carles -

Pensament 5068

FELICITACIONS MALLERENGUES V

.- Picanyol si en aquest 2017, algú no et vol a la seva vida, no t'amoïnis, no tothom està acostumat als luxes.
.- Jose aquest 2017 sigues feliç i no et distreguis!
.- Santi aquest 2017, menja't el món, no el cap.
.- Marti que en aquest 2017 tinguis més sexe que no problemes!
.- Pep no esperis el 2017 creient que serà un bon any, comença el primer dia sabent que depèn de tu fer que ho sigui. A per ell, campió!
.- Tendo si en aquest 2017, t’has d'arrugar que sigui de tant riure.

el full parrokial -

Grandissím Gran de Grans treballa en silenci , a l'ombra , quan tothom publica els seus entrenaments , ell calla i observa , somriu i per el seu subconcient és pregunta ... si aquets xixarel.los s'apiguensin que em sotmeto a uns entrenaments ABSOLUTament Brutals caurien al terra

El full parrokial ha pogut interceptar unes fotogràfies de grandissim gran de grans competint a una duatlò , ha sigut caçat con las manos en la masa , que és diu vulgar-ment

Els demés mallarengos en aquets moments han mostrat la seva preocupació davant els rumors que circulen per la xarxa ...

Grandissim Gran de Grans publicarpa tots els seus entrenaments brutals i cròniques de les curses d'una tacada al blog mallarengo

Charles Moyen , el seu arxi-rival ja ha començat a moure fils i ja ha contactat amb el seu bufet d'advocats per tal de saver si es pot impugnar una posible publicació masiva d'entrenaments

D'altres han augmentat sustàncialment la seva dossis diaria D'Aguantaforte Extrem

Seguirem Informant

Carles -

Pensament 5068

FELICITACIONS MALLERENGUES IV

.- Rocko l'únic ritual que has de fer per a aquest Any Nou és posar-li pebrots als següents 365 dies i sortir a entrenar cada dia. Amb això n'hi haurà prou.
.- Toni si no saps que posar-te aquestes festes, posa't gras.
.- Roger, gràcies per totes les lliçons del 2016. 2017, estic preparat!
.- En Cuadratti ha decidit passar unes festes tan bestials que després només l’hi caldrà recuperar la meva dignitat, canviar-se de nom i anar-se'n del país.
.- Mel no culpis al desembre, al Nadal o l'Any Nou. Des de juliol ja estaves gras.

Carles -

Pensament 5068

FELICITACIONS MALLERENGUES III

.- Als que han suportat les meves bogeries mallerengues en aquest 2016, gràcies!!! Tan sols avisar-los que en aquest 2017 empitjoraré ràpidament.
.- Si algú coneix al guionista de la meva vida, per favor, digueu-li que no sigui ronyós i que en aquest 2017 li afegeixi una mica més de sexe i algun premi la nit de la Gran Gal.la.
.- Objectiu 2017: Que ningú, ningú, m'esborri el somni els cinc continents.
.- El meu propòsit per aquest 2017 és perdre pes i guanyar seny. A veure si aquesta vegada no ho faig a l'inrevés com cada any.
.- Benvolgut fetge, això no és fàcil de dir, però tenim compromisos nadalencs i cal ser forts.

Carles -

Pensament 5066

FELICITACIONS MALLERENGUES II

.- Missatge núm. 9.978: Aquest és un missatge original i personalitzat només per als mallerengos. Bones Festes!
.- Aquest 2017 he decidit felicitar només als esportistes a qui més respecto i com la llista és tan llarga he decidit començar pels millors. Feliç Any Nou!
.- Desitjo que en aquest 2017 ningú et prengui el dret de lluitar pel premi que et mereixes. Feliç Any!
.- Avís urgent a la població espartana: recordeu que el 7 de gener a les 8 del matí, cal retardar la bascula 5 kg. Feliç Any!
.- Aquest 2017, us espero a les 8 al Calisay o surto a entrenar sol?

Carles -

Pensament 5066

FELICITACIONS MALLERENGUES

.- Espartans: Us desitjo que en aquest 2017 cada dia sigueu mereixedors d’un Leònides.
.- A partir de cert punt no existeix retorn. Aquest és el punt des d'on cal començar l'any vinent. Estàs preparat? Doncs entrena i no paris en tot el 2017.
.- He decidit que en aquest 2017 algú haurà de morir; sigui els vostres records esportius o la meva dignitat espartana.
.- Aquest 2017 menys WhatsApp i més entrenaments mallerengos.
.- Caure mil vegades i aixecar-se de nou, en això consisteix l’ètica espartana. Entreneu sense mesura que ja m'encarregaré jo de comprar les tiretes. Feliç Any!

Roko -

Fent cas als consells d'en carles , aquest migdia que em entrat oficialment a l'hivern he sortit a entrenar .

En algun moment he passat calor

Carles , algun dia podem mirar de fer una sortida amb bici de carretera de pau i herba .

Carles -

Entrenaments:

.- Dilluns 19: 1h 15’ gimnàs, 5Km caminant amb la Keta.
.- Dimarts 20: 30’ gimnàs, 4Km caminant amb la Keta.

Comentaris:

.- Rocko em sap greu, voldria acompanyar-te en els teus futurs entrenaments inhumans, però malauradament no estic en condicions físiques per aguantar els teu ritme infernal. Però no et confiïs, la temporada és molt llarga i tinc temps per fer un munt de mitjanades.
.- Avui comença l’hivern, avui és un bon dia perquè els espartans surtin a entrenar.

el full parrokial -

Ahir en RoKo va ser vist entrenant amb BTT sota la pluja , el vent i el fred , després de ser avissats el full parrokial va enviar a un corresponsal per anar a cubrir la noticía , i en efecte és va trobar en Roko corriolejant per Can Jalpí amb una capelina

El nostre enviat especial li va preguntar si és plantejava tornar cap a casa quan el vent i la pluja va incrementar la seva intensitat , i ell va respondre amb Un contundent IMPOSSIBLEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!

RoKo , també Va aclarir que ell no fa CoPPerfils i que aquest entreno valia el doble .

Jo estic entrenant i els meus rivals están a casa mossegant-se les ungles per què volen sortir i no s'atrebeixen .

Cal dir que Roko només és va mullar i passar fred durant els cinc minuts que va durar l'entrevista

Això sí m'entrestant és va dedicar a netejar els camins de branques i troncs caiguts per el temporal

Ja per acabar va llençar la següent amenaça :

Jo no faig vacances per Nadal ... el meu preparador no m'ho permet , m'esperen entrenaments inhumans que haurè de completar estrictament durant les festes , no estaría malament que algún mallarengo em volguès acompanyar

Roko -

Avui sortida LLarga de Road amb la Grupeta , mooolt de fred per el Vallès arribant als 0 graus a Vilanova , després de moolt de temps males sensacions , suposso per causa del fred o potser per que aquesta setmana he descansat massa haha

Quan feiem la volta a Mata ens em creuat amb en Marc que s'esta preparant a consiència per la Half

Dilluns : Descans
Dimarts : road 65kms +647dpa
Dimecres: road 54kms +292dpa
Dijous : Descans
Divendres: Descans
Dissabte : btt 38.5kms +1200dpa
Diumenge : road 145kms +1400 dpa

Tanco la setmana amb 300kms +3400dpa

Carles -

Entrenaments: ç
.- Dissabte 17: 29 Km trotant amb la Keta, 40' sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 34 Km btt amb sortida de germanor i nadalenca del CCAM. 10 punts pers sortida mallerenga amb buff (Marti, Tendo, Santi, Pep i un servidor)
Comentaris:
.- Mooooooltes, mooooolissiiiiiiimes gracies al CCAM per la sortida de Pau i Herba d'avui. He après tantes coses del discursos a l'hora de l'esmorzar. Esperó poder assimilar tots els missatges rebuts.

el full parrokial -

Avui a la Ballena Azul D'arenys de Mar hi ha hagut una reunió Ultra Secreta de dos Mallarengos .

Amb l'escusa de rentar les seves respectives Bicicletes , han estat avistats intercanviant valuosa Informació.

Estarán conspirant contra Charles Moien ?? que preparen ? Inscripcions? conxorxes ? videos pujats de tò del whatssap ??

El full Parrokial durant els pròxims dies publicarà les conversa en el seu butlletí, ja que casualment tenim accès a les càmeres de seguretat d'aquet establiment de rentat de cotxes

Seguirem Informant

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 13 tarda: 8Km caminant amb la Keta, 50' gimnàs.
.- Dijous15: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Toni com em plauria poder plorar com un ploramiques amb llàgrimes plorareneres com les teves. Tothom ho pensa i tothom a sap: ets l'exemple a seguir.
.- Rocko em sap greu no poder acompanyar-te a la marxa cicloturista dels Llacs de Covadonga. Excusa 987: Descomposició intestinal severa.

Toni -

Sóc impressionat.

Els vostres entrenaments són brutals. Feu més kms en bici en una setmana que jo en 6 mesos.

I pel que veig hi ha rebaixes en les inscripcions.

D'altres mallarengus triomfen a les xarxes. Són admirats, idolatrats, respectats, temuts, venerats. La seva opinió és primordial, tothom el consulta i s'hi vol emmirallar.

Només puc fer que aplaudir-vos ben fort des de la taça estan.

Pau i herba

roko -

Oficialment inscrit a la marxa cicloturista Internacional Lagos de Covadonga , el 20 de Maig tornarem a Asturies

Roko -

IMPOSSIBLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
AIXÒ ÉS UN TRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUC
IMPUGNACIÓOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts mati: 70 Km bicicleta de carretera, per la tarda més.
Comentaris:
.- Sóc en estat de xoc, després de llegir els entrenaments de la setmana passada d’en Rocko m’estic plantejant apuntar-me al equip de bitlles d’en Toni.
.- En relació a la noticia publicada pel Full Parrokial estic convençut que es una maniobra especulativa d’en Moien. La setmana passada es va vendre totes els accions, ara ha provocat un crack per recompra-les a preu de saldo. No se com s’ho fa, però sempre hi surt guanyant, és més llet que una guilla.

el full parrokial -

El full Parrokial aquest mati a les 9:30h ha publicat la següent noticia que ara ajuntem de nou ... a les 9h:31 el nostre director ha rebut una trucada del Ministerio de Justicia demanant que retiressim la noticía

Sembla que Charles Moyen te contactes Importants hi ha mogut tots els fils possibles per poder retirar l'informació publicada

Ara ho tornem a publicar , el full parrokial esta decidit a assumir totes les consequències legals que és poguin empendre contra nosaltres

Avui les Borses s'han desplomnat , desde el crack del 24 no es veia una caiguda d'accions tant important , la preocupació en aquets moments es important

Nikkei , Ibex35 , Dow Jones entre altres han patit una gran devetllada quan s'ha filtrat la noticía del darrer CoPPerfield de Charles Moyen Dijous Passat durant el Transcurs d'una sortida BTT per el Montseny

Els Inversors han patit un atac de pànic i les accions D'Aguantaforte han pujat com l'espuma per l'efecte Boomerang d'una noticía del tal magnitut

A banda d'això també em pogut esbrinar que el comité de puntuació Mallarengo podria declarar el premi Leònides com ha desert .

També ha mostrat la seva preocupació per la falta de noticies de molts mallarengos , entre ells de Propika (no haurà Aguantat la pressió ??? )

Roko -

M'Acaba de trucar un becari del full parrokial explicant que el seu cap ha rebut fortes pressions per part de Charles Moyen per tal que eliminessin el article publicat a llibreta.blogia.com

Ell en un acte de Independència periodistica m'ha promés que el tornarà a publicar

Marc -

El Full Parrokial ha esborrat un comentari? O censura?

roko -

Entrenaments setmanals :

Dilluns : Road 48kms +386dpa
Dimarts : Road 112kms +889dpa
Dimecres: btt 13kms +427dpa
Dijous : btt 119kms +3000dpa
Divendres:Road 47kms +253dpa
Dissabte :Road 125kms +1412dpa
Diumenge :Road 122kms +1713 dpa

Tanco una setmana ABSOLUTament Brutal i productiva complint els deures que m'havia impossat el meu preparador

En total 589kms i +8.162dpa

Marc -

Matí primaveral de btt. A tres quarts de 8 anava direcció Llavaneres per pujar per Sta Mònica i ja m'he creuat amb en Roko. A la carena els del club i ben aviat en Carles i en Jose, amb qui havíem quedat. Hem pujat al Corredor on hem fet un bon esmorzar i hem carregat vitamina D al sol. Es veia perfectament Montserrat i Collserola.
Baixant s'ha afegit en Lluís Clopés, hem fet corriols amb més o menys gràcia en decidir la traçada.
En Jose ens ha dedicat una pirueta a can Jalpí!
En Carles avui ha batut un rècord personal, i no damunt la bici.
Queda pendent una altra sortida per Nadal, de pau i herba.
Bona setmana ;-)

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 10: 17 Km +600 caminant amb la Keta; 40' gimnàs, sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 11: 29 Km +400 btt en companyia d'en Jose i en Marc.
Comentaris:
.- Gracies Marc i Jose per la sortida i esmorzar d'avui, s'ha recuperat l'esperit mallerengo.