Blogia
La llibreta virtual.

Retrobament Mallarengo

Retrobament Mallarengo

14 comentarios

Marc -

Entrenaments: 1h 20' bici de carretera.
Ahir em vaig apuntar a la Marxa On Velo de Mataró (19/03) i a la Ports del Maresme (02/04).
Se m'ha girat feina.. Haurem de començar a espavilar.
Salut!

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 25: 18Km trotant amb la Keta, 1h 20’ bicicleta estàtica al gimnàs.
.- Diumenge 26: 67 Km +1400 btt.
.- Dilluns 27 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per tarda més en companyia de la Keta.
Comentaris:
.- El mes d’agost pot ser, només pot ser, faig la Arenys-Paris en bicicleta de carretera.

Carles -

Pensament 5092

ACCIÓ AMOROSA

.- Gasta’m els llavis a petons.
.- No et quedis amb les ganes, quedat amb mi.
.- Et convido a somriure. Jo pago.
.- Que avui et passi de tot i que tot sigui bonic.
.- Anar a dormir aviat per somiar-te més temps.

Carles -

Pensament 5091

ACCIÒ POÈTICA

.- Les millors coses de la vida no són coses.
.- Estem a res de ser-ho tot.
.- Que la por a fracassar no t’impedeixi intentar-ho.
.- Porta sempre un somriure a la butxaca.
.- L’impossible nomes existeix en el teu cervell.

Carles -

Pensament 5090

LES ANALECTES D’EN CARLES

.- Mestre com se el que no se?
.- Mestre com se que estudio sense pensar o penso sense estudiar?
.- Mestre com se si conec els homes?
.- Mestre com se si he copsat la Via?
.- Mestre com se si sóc auster?

Carles -

Pensament 5089

LES ANALECTES DE CONFUCI.

- El mestre digué: “Saber que saps allò que saps, i reconèixer que no saps el que no saps: això si que és saber”
.- El mestre digué: “ Estudiar sense pensar és enganyós. Pensar sense estudiar, és perillós”
.- El mestre digué: “No m’afligeix que els homes no em coneguin. El que m’afligiria és no conèixer els homes”
.- El mestre digué: “Qui al mati copsa la Via, al vespre ja pot morir content”
.- El mestre digué: “Pocs són els que fallen essent austers”

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 21 tarda: 4h caminant amb la Keta, 1h gimnàs.
.- Dimecres 22: descans.
.- Dijous 23 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més.

Comentaris:
.- Anem bé, gaudeixo del plaer d’anar i tornar de la feina amb bicicleta.

Roko -

Toni ànims !! la pròxima cursa anirà millor

Dilluns si tot va bé tindreu noticíes meves , estic preparant un cop d'efecte ABSOLUTament Impresionaaaanteeeeeeeeeeeeeee

Avui amb la grupeTTa ens em creuat al Gran Mestre que venia de la feina a Gran velocitat

Anirè a parlar amb l'amo del escorxador D'hostalric a veure si em patrocina per la Transportugal

Carles -

Pensament 5088

SOBRE LA HUMILITAT

.- Arquíloc de Paros al segle VII deia: «La guineu sap moltes coses, l'eriçó només una, però important».
.- Miquel Martí i Pol va escriure : “Mirar la vida cara a cara és un recomanable i prudent exercici d’humilitat”
.- Ernesto Sabato recitava: “Per ser humil es necessita molta grandesa”
.- Henri-Frédéric Amiel filosofava: “L’autentica humilitat consisteix en estar satisfet”
.- J. M. Barrie postulava: “La vida és una llarga lliçó d’humilitat”
.- Walt Disney explicava: “Només espero no oblidar mai una cosa: que tot va començar per un ratolí”

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 20 tarda: 4 Km caminant amb la Keta i 1h 10’ gimnàs
.- Dimarts 21 matí. 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més.

Comentaris:
.- Toni la teva humilitat t’honora. Mel hauríem de sortir a entrenar un dia en btt amb en Lluis per preparar l’Empordà Extrem. Rocko encara hi ha places disponibles per la Transportugal.

Toni -

El dissabte vaig gaudir molt de la sortida per Barcelona. I arribar fins al Castell de Montjuïc va estar molt bé.

Feia molt de temps que volia arribar a la ciutat en bici i mai m'havia atrevit a passar més enllà de Montgat.

També em va agradar per tornar a sentir el ritme d'anar a més de 35 kms/h.
Llàstima que a la tornada vaig perdre el grup en un semàfor.
Però de lluny vaig veure una brillantor davant meu que m'atreia amb moltíssima força i vaig decidir deixar-me anar.

Sort que vaig trobar en Carles perquè si no la tornada hagués estat molt dura.
En Carles va fer una gran feina des de Mataró, on jo ja queia esgotat.

Això que ara s'anomena la post veritat.
Cal matitzar molt el que va passar el dissabte i, sobretot, el diumenge.

Sí que vaig anar i tornar d'Hostalric en bici, però va ser una temeritat. Una incongruència.
El meu afany per imitar als grans mallarengos i ser admirat com ells em va fer perdre bous i esquelles.

La trail d'Hostalric està molt bé. Es corre per molts corriols i les pujades són dures, i es fan molt llargues.
Les baixades per entremig dels corriols no les faria pas en bici.

Hi ha alguns punts de la ruta que són cor prenedors. Veure el castell de Montsoriu a la faldilla de l'imponent massís del Montseny em va agradar molt.
Llàstima que ja no hi hagués neu.

A l'avituallament del km 13 un noi em diu: "Em sembla que vas molt cuit, oi?"
Sense més comentaris. Vaig entendre que havia d'acabar l'intent d'emular als més grans. Que això només és a l'abast d'ells.

Així al km 15 vaig decidir plegar i tornar cap a Hostalric.

Queda clar que les curses et posen a lloc sempre.
La setmana passada a la mitja de Barcelona, tenia l'esperança de poder anar a un ritme millor, però la realitat sempre s'imposa.

I aquest cap de setmana Hostalric m'ho va certificar.

Esbroncada del tècnic i moltes lliçons al sarró.

Cal entrenar més i millor.

Pau i herba.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 18: 104 Km bicicleta de carretera anada i tornada a Montjuic en companyia d’en Rocko, Mel, Toni, Marti, Santi i altres companys del CCAM, 6Km caminant amb la Keta, 40’ sauna i jakuzzi.
.- Diumenge. 4 hores jugant a escacs amb victòria i 31 Km btt.
.- Dilluns 20 mati: 35 Km btt, a primera hora del mati feia molt fred.

Comentaris:
.- La sortida amb el Club fins a Montjuic em va agradar moltíssim, especialment per la bona companyia. A la tornada va ser apoteòsica l’exhibició de força i potencia d’en Toni de Montgat fins Arenys.
.- Diumenge en Toni en va fer una de mooolot grossa: anada i torbada a Hostalric amb bicicleta per fer un trail de muntanya de 26 Km amb +1200. La meva mes sincera felicitació, això nomes és a l’abast dels escollits.

Marc -

Gran sortida ahir fins a Montjuïc. Érem bastants, ruta diferent creuant Barcelona i atac dur fins al Castell de Montjuïc.
A la tornada vaig tornar a esverar el galliner i em van passar per la pedra.
Entrenaments:
Divendres 20kms btt, 1h 5'
Dissabte 72kms road
Diumenge 55kms road

Cal entrenar molt, la motivació és alta però la resistència escassa..

Carles, Toni, heu fet el duatló??

La jugadora n8 segueix entrenant. Aquest migdia he estat a la piscina i un equip de joves francesos apretaven fort.

Bona setmana de temps primaveral..

Salut,
Marc

Roko -

Dissabte vaig estar molt content de tornar a reunir-me amb els companys mallarengos a la sortida del club a Monjuic

Dilluns : Descans
Dimarts : Road 57.4kms +409dpa
Dimecres: Road 56.6kms +569dpa
Dijous : BTT 25.4kms +639dpa
Divendres: Descans
Dissabte : Road 108.5kms +561dpa
Diumenge : Road 145kms +1.754

Tanco la setmana amb un total de 393kms i +3.932dpa