La llibreta virtual.

I Mallarenga Extrem, completada

Bruuuuuuuuuuutal, avui, SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! IMPOSSIBLEEEEEEEEEEE

Després de diuemenge passat no haver pogut consumat per inclemències meterològiques, alguns es preguntàven si era possible malgrat les nefastes dates pujar al turó de l’home i l’avioneta, ruta d’uns 119km i +3mil dpa.

La resposta ha sigut fulminant. Avui, a les 8 es trobàven al KLY tres ilustres mallarengos: en Rocko, el Gran Mestre i en Mel. Decidits, esperonats, en silenci enfilàven la ruta per trobar minuts més tard a Àlex Gesa i Fonseca.

La ruta estava definida, la temperatura i el rime ideals fins que el Gran Mestre ha marcat passat StCeloni un ritme infernal ( no baixava de 30km/h, en Gesa s’ha despenjat ) i la temperatura s’ha desplomat als 0 graus.

Passat Breda un nou truc ( moLLen rules ) del mestre ha deixat la resta de company esperant-lo, per sort minuts més tard hi hagut reagrupament.

A partir d’aquí pujar, pujar i pujar. Llarg, ferregós, però es planten a passavets on novament mollen ha manifestat la seva negativa a no pujar, a pesar de tot i demostrant perque és premi LWS vitalici ha pujat, inclús a prop de coronar ha rebut al caliu d’un club de fans que l’esperonàven. Al turó vent fred i molta gent, fotos de rigor i avall.

Un nou coPPerfielD ens deixa a fonsecko, rocko, gesa i mel sols encara amb deures per fer. Malgrat la baixa i la negativa del restaurant l’Avet Blau de fer-nos un trist entrepà, ens diposem a anar a l’avioneta. Tot rodat, fotos de rigor i avall. A les faldes del montseny habituallament obligat en format de pà amb oli i fuet.

La traca final tornar a relleus a més de 30km/h i pujar a la casa nova ful, per arribar a rupit i acomidar-nos.

Repte assolit. Sens dubte una ruta moolt molt exigent, que no deixa ningú indiferent i moltes ganes de repetir ben aviat.

Enhorabona a tots, el bon rotllo ha regnat tota la sortida i està clar que amb companys així no hi ha repte que es ressiteixi. Gràcies a tots per fer-ho possible!!!

Marc -

Perfecte Carles, 8,45 a Rupit. Com mès siguem més estona esmorzarem..!
Salut!

Carles -

.- Marc em va perfecte sortir diumenge a fer btt, si et va be podem quedar a 3/4 de 9 a Rupit, jo sortiré a les 8 del Calisay. Avisaré a en Toni per si s'anima per acompanyar-nos.
.- Quan vulguis et passo el telèfon del taxista de Sant Celoni; és molt més econòmic que el ripollenc.
.- Melcior, Rocko, Cuadratti i altres espartans hi sou convidats.

Marc -

Carles, ja parlaré amb el taxista que estem tancant un tema d'sponsoring..

Demà faria carretera amb el club o sol. Va bé si quedem diumenge per fer uns 40kms i un bon esmorzar? Puc venir al KLY o podem quedar a Rupit (pujo per Santa Mònica).. Ja direu.
Salutacions,

Melcior -

Gran mestre, lamentablement només un escollit com tu i el teu talonari fa que un taxista pugui seguir-te arreu del món.

Jo vaig tancar ruta fins al final... AVIONETA, dinar, RUPIT.... en fi, una més a la llarga llista de mollen rules!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 8: 102 Km +2500 fent un Turo Attak en companyia d’en Melcior, en Rocko i dos companys de Dosrius.
Comentaris:
.- Alguns diuen que estem a la pretomperada, d’altres que ara toca fer un descans actiu, el meu preparador, que és de la vella escola, és del parer que tot l’any cal estar al màxim, com els escoltes el seu lema és “tant com puc i sempre a punt”. Ahir, en l’atac al Turó tots els expedicionaris, llevat d’un servidor, varen desmotar que estan mooooolt forts. Cal continuar picant pedra.
.- Taxista pregunta a en Melcior, les ulleres no són pas meves, aquest cop vaig anar amb el taxista de Sant Celoni.
.- Dissabte o diumenge algú s’anima a fer una sortida de btt amb esmorzar inclòs?

El Taxista Ripollenc -

Bon dia Carles .

Ahir durant el trajecte Santa Fé , Arenys de Mar et vas deixar les ulleres Oakley al taxi

Avui te les faré arribar a casa .

Gracies per confiar de nou amb els meus serveis , espero que arribesis a temps per el dinar familiar

Fins la Propera .

att. El Taxista Ripollenc

Melcior -

Boníssima crònica Rocko, anirem anotant detalls que no han sigut pocs els que ha deixat la sortida!!

Roko -

Turó de L'home + Avioneta : Missió Conseguida

Avui l'hem tornat a fer grossa ! la hem liat però bé .

Els temeraris de sempre , en Carles en Mel i un servidor , més els companys de dosrius Fonsekio i Alex

Segons diuen ara es pre - temporda
Segons diuen nomes toca n2
Segons diuen no toca fer gaires kms
Segons diuen s'ha d'anar a plat petit
Segons diuen està prohibit pujar al Montseny en aquesta època de l'any

bla Bla Bla !!!

Avui em Pujat al Montseny
Em fet molta Pujada
Em Obert Gas
Em anat a Plat
i el més important em disfrutat com cabrons

Durant tot el recorregut s'ha anat a molt bon ritme , amb mel i Moyen em pujat a Creu de rupit força ràpid

El descens fins Vallgorguina ha estat frenètic i desde la Via Verda fins Gualba el Secretari semblava Poseït tirant com un animal a 40kms/h

Moyen ha parat a comprar un parell de Crossants de xocolata que s'ha anat menjant durant el camí (i a 1700mts d'altura )

Entrant a Breda el seu ritme era infernal deixant al Mel una mica retrassat ja que havia sortit més tard de la fleca

Però a Moyen a la rampa de Breda l'ha visitat el senyor del Mazo , com que ell marcava ruta ens havia donat varies directrius de per on tenim de pujar , nosaltres intuint que tenim que pujar per Riells em seguit amunt però el Secretario no apareixia així que l'hem esperat durant 10 minuts

Ja preocupats l'hem trucat i l'hem enviat uns whatsaps pero no donava senyals de vida

Aqui ha entrat la psicologia Mallarenga , i em imaginat que Moyen savia d'alguna dracera per evitar fer aquell tram tant pestòs

Així que em pujat per la carretera de Riells on una ciclista que venia de cara ens ha informat que el Secretario ens estava esperant

Un cop coronat em trobat en Moyen s'entat esperant el cabró ens havia fotut una minutada

Apartir d'aqui pista amunt fins Santa Fé que s'ha fet a Ritmillo , un cop a la carretera ens em dirigit cap a Passavets

La pujada impresionant , molt dura , bonica , llarga i amb trams tècnics , després de més de 45' pujant em arribat a la carretera del Turó i per possar la cirereta al pastís em pujat al Observatori a 1700 mts d'altitud

Després de Baixar del Turó en Moyen ens ha fet un nou Copperfield , ja que tenia que arribar a casa a les 15h per un dinar familiar

Fonseca Trist ha amenaçat en fer-li una visita al seu domicili particular

Així doncs ens em quedat sense el gran mestre , desganats ens em dirigit a L'Avet Blau on ens han informat que no ens feien entrepants així que els em enjegat i em pirat d'allà

em decidit anar fins l'avioneta , el camí molt bònic llàstima de la gran quantitat de pixa-pins que no permitin disfrutar del entorn al complert

Després de visitar l'avioneta , allò es impresionant em agafat un gr fins la carretera de sta fé i em decidit de baixar per Asfalt , la gana i el temps jugaven a la nostre contra

En Mel ha comandat un descens vertiginòs i em parat a un restaurant de la falda del Montseny on ens han servit unes torrades amb fuet

Després de recargar forces em anat a full gass desde sant Celoni fins Vallgorguina i em pujat per la pujada del Camp de Futbol , portavem gaire bé 100kms i l'hem pujat moooolt ràpid , un cop a la casa nova em agafat el camí de l'esquerra , el corriol i cap a Rupit

Després de Despedir al FonseKa Air-lines i L'Alex l'hi he propossat al Mel baixar per el camí amagat , he pensat que seria la millor manera d'acabar la sortida .

Dit i fet i ràpidament em arribat a Arenys de Munt

Durant tota la sortida he tingut bones sensacions hi he constatat que estem tots molt forts

liades d'aquestes són el que em fa estimar més aquet esport

Ara a preparar la propera
Gasss i Gloria a Esparta

Melcior -

Companyia, ruta, dia per emmarcar, dels que queden grabats a la memòria i fan afició, malgrat costin molt de poder fer.

Després de dos dies suuper refredat era dubte, sabia el que esperava, però no volia fallar a la cita, tot anava de cara, menys jo. Sabia que patiria, el fort refredat no em deixa respirar, orelles tapades, punxades, estornuts, lo típic vaja, il.lús de mi he pensat que mirar de deixar-lo al turó era una bona opció... jeje....

Doncs res, ens trobem, ens anem agrupant i anem escalant, tot pujada, amb pèrdues de mollen i ritmes diabòlics que ens han exigit molt, lo bò, els 0 graus feien menys mal.

M'ha sobtat un cop a passavets veure com renegava, la resta com podeu imaginar, rient i fent fotos, és el que té sortir a pedalar amb subjectes que estàn més forts que el salfuman!!!!!

Pit i collons, i entre algun tram a peu i algun pedalant, coronem. Baixada i a stFe el mestre ens tornar a deixar tirats com una colilla, no ho entenem, és el segon cop en menys d'una setmana, està clar que algo està canviant, aquí ho deixo.

La resta fotuts de fam ens plantem a l'avet blau, on ens despatxen dient que ni un entrepà ens poden fer... no coment... pit i collons novament i baixem a l'avioneta ( després - després de picar unes avellanes que duia fonsecKo - cal pujar.. ). Baixem a les faldes del montseny, justets, moltes hores i menjant lo just justíssim. Un cop hem pogut refer-nos encarem la recta final, amb sorpresa... si, sorpresa perque del pont trencat a vallgorguina el suunto en cap moment ha marcat menys de 30km/h, si, i la pujada a la casa nova, un via crucis pel ritme yijadista que s'ha agafat. Allà babejant i sense poder respirar, ofegat m'he sentit com el gran mestre quan ho dóna tot.

Per fi arribem a rupit, on ens despedim de Gesa i Fonsecko. Contents, el dia i la companyia sóm IMMILLORABLES!!!!!!

Arribo a casa, cansat, amb les cames molt tobes, però conscient que he passat un brutal dia de btt amb la millor companyia i el refredat com a mínim he deixat anar uns quants virus.

Ara mateix estic fós com una cuca!!! per tant... a recuperar i.. a pensar en la propera!!!!!!!!