Blogia
La llibreta virtual.

I Mallarenga Extrem

I Mallarenga Extrem

Avui era el tipíc dia que teniem anotat en vermell a la nostra Agenda , el que es va iniciar com una petició desde Argentina d’en Carles (Quan torni vull fer un entrenament de Calitat ) s’ha fet realitat però no ha estat gens fàcil ....

L’organització de la Prova havia anunciat el recorregut dies abans , Arenys - Avioneta del Montseny - Turó de L’home per Passavets - Arenys de Mar pero per qüestions metereològiques no s’ha fet el recorregut marcat

A les 8h del Matí ens em trobat al Calisay en Carles , Mel , CuadraTTi , Roko , Anibal i Marc (em sap greu el malentès , pensava que savies que voliem fer una tirada llarga , tenim pendent un bon esmorçar mallarengo) 

A creu de Rupit ens esperaven els àmics de Dosrius , L’Oscar i en FonsecKio dos cracks 

Ja tots junts em anat fins el pi florit , baixant pels buccaners fins la Casa Nova i baixant a Vallgorguina per la pista del camp de Futbol

Aquí em tingut que parar per culpa d’una puntxada , al principi pensavem que era un "llantasu" però uns kms mécs tard em comprovat que la roda anava perdent més pressió així que arribant a sant celoni em parat a possar una cámara

En el Just moment que ens ha caigut un xàfec important , em alçat la mirada per visionar les muntanyes del Montseny hi hem apreciat que el temps estava molt complicat

Així que L’organització de La Mallarenga Extrem ha decidit passar al Plan B amb una ruta igual d’exigent però evitava pujar a més de 1600 mts d’altitut on les condicions climatiques es preveien Preocupants

Desde Aquí volem demanar disculpes a en Leònides per Desistir tant ràpid de l’idea original

Amb el Pla B activat em començat a corriolejar per Olzinelles , improvitzant sense rumb em anat descobrint camins espectaculars que han deleitat als participants de la Mallarenga Extrem

A les 11 del Matí em fet parada d’avituallament a L’Hipica de Vallgorguina on un servei molt lent ha eternitzat l’esmorçar

Després de pensar per on aniriem em decidit que marxariem cap a Sant Martí del Montnegre on CuadraTTi ens tenia preparat una serie d’emboscades fins arribar a Sant Cebrià

Arribant a la cruïlla de Sant Martí del Montnegre i cal Paraire en Carles ha Protagonitzat un CoPPerfield hi ha marxat direcció Sant Iscle (La versió Oficial és que arribava tard a un dinar familiar)

La resta D’expedicionaris em seguit fins Sant Martí del Montnegre desviant-nos per el camí de Can Borra on ens ha caigut un xàfec impresionant durant uns quants Kms

A la Creu dels tres termes , em pujat per un corriol impresionant que ens ha portat cap una ermita que desconeixiem la gran majoria , CuadraTTi ha començat a veure la padrina amb un dolor intens al Pit que la fet passar una mala estona

Tot seguit baixada cap a Sant Cebrià on Melcior ha tingut que marxar (versió oficial .. tinc que guanyar punts per poder fer la pròxma liada , s’ha fet massa tard ..) 

Roko , CuadraTTi , Fonseca i Oscar ens em dirigit fins Canet per pujar a la Creu per els gossos .

Ha sigut la part més divertida del recorregut enllaçant corriols sense parar on em xalat com mai , durs de  pujada i divertits de baixada

Un cop a Arenys de Munt , parada tècnica a un bar de plaça on em fet una Coca-cola i com que Oscar i Fonseca tenien que anar cap a Dosrius , jo i en CuadraTTi em decidit acompanyar-los fins la Creu de Rupit

En Total 88kms i +2500 dpa , 6h de pedaleig , 9h de sortida , ara a recuperar i l’organització de la mallarenga extrem ens emplaça a celebrar la segona edició el proper dijous .

Felicitar a tots els participants de la sortida per el GRAN ROTLLO i COMPANYERISME que ha regnat durant la jornada

7 comentarios

Marc -

Dissabte 3: 40kms amb el Club fins Font de Cera. Massa nivell ara mateix..
Dimarts 6: 45kms rodant per NII fins Montgat. Temps primaveral
Dijous 8: 55kms per NII i maduixa. Moltes bicis, temps més que primaveral.

Nois, un plaer fer esmorzars.. Quan vulgueu. Espero que ens anem veient. Per Nadal cal entrenar ja més en sèrio pensant amb la Half del maig (relleus).

Salut,
Marc

Melcior -

Correctissim, alla hi serem!!! Jo deu minutets abans sere a la krus fent cafeto i pasta, ens veiem dema.

Estic molt refredat, dema el repte es acabar tan dignement com sigui possible.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 6: 38 Km btt +850 en companyia d'en Toni.
Comentaris:
.- Toni un plaer la sortida d'avui de Pau i Herba amb un bon esmorzar. A veure quan repetim, segur que en Marc, si l'avisem amb temps, també s'hi apunta.
.- Rocko, Mel, Cuadratti... dijous 8 a les 8 al Calisay per fer un Turo Attak.

Roko -

Gran matinal de ciclisme avui , no em completat l'objectiu però ho tornarem a intentar

Es cert que em deixat l'escut a la carretera de Sant Celoni , però jo interpreto el meu pinxassu com una senyal divina del Gran Leònides .

Esta clar que haguès molat pujar al Montseny , pero si he aprés alguna cosa a la vida és a No Menysprear la Natura .

Pluja + boira + pujar a més de 1600mts d'altitud ... avui malauradament no tocava

Si no arribo a puntxar segurament haguessim girat pujant cap a Santa Fé i amb tota seguritat destrempats aguessim amagat el cap sota l'ala i haguesim marxat cap a casa capcots i derrotats

El plan b per mí tot un encert , hi havien moments que no teniem ni puta idea on estàvem però ens donava igual ens ho estavem passant de conya

La vostra companyia brutal ! cridar pel Bosc és una experiència mooolt divertida sinònim que ens ho estabem passant d'allò més bé

Aquesta setmana m'agradaria intentar pujar fins l'avioneta del Montseny , ús emplaço a acompanyar-me

En total jo he fet 88kms i +2400 acabant a la Ballena Azul per netejar la bici que donava pena

Fisicament m'he trobat molt bé i amb ganes de més , sembla que a pessar de tota la tralla que porto aquest any ratllan els 18.000kms i els excessos del sopar de Muntbikes el cos aguanta prou bé

He vist en Mel , bé com sempre
en CuadraTTi ja va treient el cap aviat ens tornarà a donar per sac jiji

L'oscar fort i amb cap , ha aguantat com un campió quan a la creu ha tingut una petita crisi

L'anibal , trobo que ha millorat moltissim , cada cop millor i sempre dispossat a fer liades !

el gran mestre , destrempat per el coitos interruptos que em sofert abortant la pujada al seu estimat montseny ha fet un copperfield brutal

I en Fonseca , que més puc dir d'aquet senglar que ja no hagi dit .... bueno resumint diré que cada cop que torno a pedalar amb ell em torna a deixar sense paraules , un crack com a ciclista i com a persona

Demà la portaré a Munt Bikes a possar-la en mans d'en CuadraTTi

Melcior -

Content, molt content d'haver completat un entrenament de qualitat i exigent a parts iguals.

El track original un encert no haver-lo fet per motius meteorològics, no cal anar a trinxar la bici ni agafar una galipàndria del 15.

La ruta alternativa no ha deixat ningú indiferent i ha posat de manifest qui ha fet els deures i qui no. A estones pluja, a estones pista, a estones corriol, sempre amb bon rotllo i disfrutant a tope, aquesta ha sigut la tònica de la matinal de btt.

Jo he arribat a casa 14:30, deixant-me perdre els darrers corriols per la creu, però haver arribat avui a casa tocades les 17h hagués sigut tarjeta i expulssió.

Amb ganes de repetir ben aviat i poder assolir la ruta original.

A mi m'han sortit 72km i +2300dpa, repeteixo super content amb l'entrenament completat.

Es diu, es comenta, que la uci prendrà mesures pel precoç CoPPerfil de Charles MoLLen. Enguany, a les acaballes d'any, no sembla que hi hagi sopar ni tan sols entrega de premis, la NO compareixença del màxim aspirant i vitalici premi LWS a l'open Muntbikes i la prematura retirada d'avui ho deixen tot a l'aire.

Romandrem ben atents als imminents comunicats i continuarem picant pedra de valent.

Oscar -

Nois....moltes felicitats a estat un gran día de btt, ens ho em passat molt be, gracies a tots i ens veiem a la propera.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 4: 46 Km +1350 bt en companyia d'en Marc, Rocko, Cuadratti i quatre companys més.
Comentaris:
.- Avui tocava fer la I Mallerenga Extrem i hem acabat fent el primer intent de mallerenga extrem. Quatre gotes han fet modificar la ruta a alguns expedicionaris. L'esperit esparta és mort?
.- Marc un plaer retrobar-nos i gaudir de la teva companyia. Ens tornem a veure aviat.