Blogia
La llibreta virtual.

I Mallarenga Extrem BTT

I Mallarenga Extrem BTT

El proper Diumenge 4 de Desembre es celebrarà la primera edició de la Mallarenga Extrem , una prova que promet ser referència en el futur

L'organització manté el recorregut en secret però els rumors que circulen per la xarxa parlen d'una possible incursió per el Montseny

A hores d'ara ja han comfirmat la seva assistència una bona part del Star system Mallarengo : en Carles , Roko, Melcior i CuadraTTi

La sortida tindrá lloc al Calisay a les 8 del Matí i l'hora d'arrivada no està estipulada

15 comentarios

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 4: 46 Km +1350 bt en companyia d'en Marc, Rocko, Cuadratti i quatre companys més.
Comentaris:
.- Avui tocava fer la I Mallerenga Extrem i hem acabat fent el primer intent de mallerenga extrem. Quatre gotes han fet modificar la ruta a alguns expedicionaris. L'esperit esparta és mort?
.- Marc un plaer retrobar-nos i gaudir de la teva companyia. Ens tornem a veure aviat.

Marc -

Hola nois, espero que allà on sigueu us ho passeu bé i acabeu bé la ruta. M'ha agradat compartir una estona amb vosaltres fins a la Casa Nova.
Feia molts anys que no veia motxilles al Kalisay. Abans per fer 30-40 kms les portàvem; avui n'haureu fet més de 120..
Dissabte: 45kms carretera
Diumenge: 41kms btt/carretera
Al maig tornem a fer la Half per relleus i el més calent és a l'aigüera.. Falten moltes hores de pedaleig!
Salut i bon pont els que en feu!!

Roko -

Queden algo més de 12h per la primera edició de la mallarenga extrem

La Mallarenga Extrem es presenta com una LWS encoberta on cadascú intentarà donar el màxim de sí mateix e intentar ser finisher de la prova

Jo ja ho tinc tot apunt ! Després del sopar de Nadal Muntbikes , sortir de festa per mataró i dormir molt poc aquet matí he sortit a estirar les potes per la n2

tot recordant el lema de la Mallarenga extrem ....

Demà Farem Història

Marc -

Nois, confirmo assistència. Em fa molta il.lusió venir i pedalar junts.
Fins demà!

Carles -

Pensament 5065

ELS MEUS DOS PRINCIPIS

Tinc els mateixos dos principis que William Somerset Maugham: El primer: Si no vols que et menteixi, no preguntis. I el segon: cal aprofitar l’ocasió quan se’t presenta. Amen.

Carles -

Pensament 5064

Lao Tse: “La virtut s’assembla a l’aigua: s’adapta a tot”
Carles: “O dit d’una altre manera: La virtut és una mercaderia: tot és qüestió de preu”

Carles -

Pensament 5063

Cesare Pavese: “Les coses s’obtenen quan ja no es desitgen”
Carles: “I no hi ha excepcions?”


Carles -

Pensament 5062

Marcel Proust: “En l’amor, és més fàcil renunciar un sentiment que perdre un costum”
Carles: “Possiblement aquest sigui un dels motius de molts divorcis”

Carles -

Pensament 5061

Robert Louis Stevenson: “La meva memòria és molt bona per oblidar”
Carles: “”Els meus oblits tenen molt bona memòria”

Carles -

Pensament 5059

Anton Txekhov: “Som allò que creiem que som”
Carles : Per tant, Anton, el que penso de mi determina el meu destí?

Carles -

Pensament 5060

August Strindberg: “La veritat no té mai vergonya”
Carles: “La vergonya té algun cop la veritat?

Carles -

Pensament 5058

ESCÈPTIC HETERODOXA

Tinc diferents punts de vista sobre quasi tot, igual com tinc diferents creences i opinions, de manera que,, en cert sentit pot ser no crec en res, no tinc opinió pròpia ni tampoc disposo de cap punt de vista. Ras i curt soc un cagadubtes.

Carles -

Comentaris:
.- Vaig arribar tant cansat i exhaust de Transcumbres que, seguint les indicacions del meu preparador, he passat un parell de setmanes practicant descans actiu i em fa molt de respecte el repte de diumenge.
.- Confirmo la meva assistència a la I Mallerenga Extrem de btt, tanmateix, com que l’organització ha previst la sortida a les 8 del Calisay per ser a 2/4 de 9 a Rupit, jo prendre la sortida a les 7; espero poder coronar la Creu de Rupit abans de les 8h 30’.
.- Si algú el necessita li puc facilitar, per privat, el numero de telèfon del taxista ripollenc.
.- Roger et trobarem a faltar.

RoKo -

Roger , Llàstima que No puguis assistir , però a la próxima no t'escapes .

He rebut un e-mail de l'organització de la Mallarenga Extrem

Timming Oficial de la Mallarenga Extrem :

- 7:50 recollida de Dorsals
- 8:00 Sortida desde el Calisay
- 8:10 Parada Bus Arenys de Munt
- 8:30 Creu de Rupit

- El recorregut es Secret i serà desvetllat Diumenge a les 8:45 al pas de La creu de Rupit

- On s'incorporarà l'únic membre de l'expedició amb el Track de la Prova

- L'organització es reserva l'opció de modificar el track durant la prova (Però només serà per allargar el recorregut )
- L'organització recomana portar motxilla amb roba d'abric de recanvi , eines i camara per solucionar posibles averies

- 20e per parades a avituallaments

- Tanmateix l'organització ha instalat radars gps per localitzar El taxista Ripollenc , per evitar que pugui oferir els seus serveis al Moyen

Roger -

Enhorabona per aquesta gran iniciativa – Ens feia molta falta, darrerament sembla que l’esperit mallerengo s’estava desinflant. Llarga vida als mallerengos!
Malauradament me la perdré. Excusa 12834: “Sóc fora de mega pont”. Per la propera compteu amb mi! Que vagi molt bé!!