Blogia
La llibreta virtual.

LWS Non-Stop 2014 – Crònica

LWS Non-Stop 2014 – Crònica

Una més, i ja van 6 edicions. Mateixos ingredients de sempre: Colònies, aventura, èpica i, sobretot, esperit mallerengo. Superant inclemències meteorològiques, imprevistos mecànics, ensurts, defalliments i dubtes, molts dubtes existencials. Trobant a faltar un pla B que mai arriba, i havent de tirar de molta fe vers ELL.

Qui escriu aquesta crònica recordarà l’èpica d’enguany; segurament mai superarem la primera edició, però en Leònides ens ha sotmès contra les cordes portant-nos a les portes de la inconsciència/temeritat – afortunadament no he patit mai una hipotèrmia, però imagino que sota un xàfec incessant de més de 2 hores a menys de 8 graus i a més de 1800m d’alçada, aquest cop ens va anar de ben poc.

Breus flashos – El concert de xais a trenc d’alba, un incisiu “em trobo massa bé” pujant cap al pas dels lladres, l’ànec al manillar d’en Martí, la màster class reparant una punxada, l’encertadíssim pronòstic meteorològic arribant a Montlluís, els merci beaucou-bon journée-marquès de Vauban (sisplau, llegeixis ‘vuuv/a/’) i la-mare-que-va-parir-als-gavatxos, la tapada d’orelles al Leònides (estatueta) durant l’espantada del dinar, les aparicions primordials de la Mireia, el puja-baixa a un cotxe en menys de 2 segons, el cafè-au-lait amb coulant caigut del cel a Font Romeu, la tranquil·litat de saber que un Golf voltava ben a prop en cas de rescat, la foto de Puigcerdà, l’etern Absolut de la Creueta, l’arribada apoteòsica a Castellar (benvinguda amb cava de la font inclosa), el futbolí, els balls “elèctrics” fins a altes hores de la matinada... Les abraçades i uns llaços d’amistat que s’enforteixen encara més, edició rere edició.

Fotos: https://picasaweb.google.com/mallarengacarbonera/LWSNonstop2014#slideshow/6054094644373193506

84 comentarios

propica -

Una frase que diu molt del sopar d ahir:
No es per la presio de formar part d un equip, es que jo vui anar a correr on em surti de la polla....

mallerenga12 mallerengaA -

mallerenga12
divendres 9: 4,30 h caminant (circular per un conjunt de llacs)

dissabte: 1h caminant en pendent pronunciat.

diumenge: 1h de caiac

dilluns: 20 km amb bicicleta (senda del oso)

dimecres:4,30h caminant per muntanya. Bon dinar de refugi.

dijous: 2h caminant per muntanya.

mallerenga-A
divendres: ruta circular per un conjunt de llacs: 4,30h caminant.

dissabte: 1,30h caminant en pendent pronunciat per muntanya i a pas ràpid.

dilluns: 20km de bicicleta (senda del oso)

dimceres: 4,30h caminant per muntanya. Entremig, bon dinar de refugi.

dijous: 2h caminant per muntanya.

Andreu -

Brutals els entrenaments que esteu fent.

Aquest cap de setmana començo el meu curs intruductòri al rem. M'han passat les consignes amb danès, no crec que entengui res del que hem diuen però serà interessant. El club fa competicions, és a dir que potser tenim el primer mallot mallerengu en una competició oficial de rem? PUNTS EXTRESSSSSS

Comentaris:
Carles, aquí si deixes la dona sola al cap de 5 minuts un víking de 2 m d'alt per 2 m d'alçada te la rapta.

Rocko m'alegro que recupresis sensacions, serà que algú t'esta apretant desde derrera?

Melcior els teus entrenos em tenen acollonit, fins hi tot el més gran dels grans no ha sortit del lavabo desde que coneix que no pares de correr per muntanya.

Pensament 1:

-Totes les daneses són rosses o totes les catalanes morenes?

-És também vàlida la dita "el color de la ceja marca el de la almeja?" per les daneses.

-Si et trobes una danesa de cara i li mires els pits t'insultarà però no entendràs el que et diu.

Andreu

Rocko -

Entrenament Secret dia 14 :

- 75km amb bici de Carretera amb els Mallarengos Marc & CuadraTTi

- Ahir amb Propica vam anar fins Sabadell a la botiga de bicis Escapa on vam quedar impresionats per el brutal stock que tenen

- Quan tornavem vaig poder comprovar el Poder que té Propica , ens va passar una cosa súper bestia , només es pot explicar amb molt de vi per endavant , demà a la nocturna pot ser una bona ocasió

- qui vulgui venir que ho digui !!!

propica -

Entrenament secret
A les 6,30h del mati sortida btt 39km 1200+
Per la tarde sortida amb premi LWS fins a Bicis Escapa.....

Rocko -

Entrenament secret dia 11 : 58km +600 Dpa bici de carretera amb Marc

Entrenament secret dia 13 : 98km amb Bici de Carretera

Comentaris :

Estic mooolt content últimament estic millorant moltissím tant en pujada com en baixada amb la bici de carretera , continuem picant pedra

Carles -

Pensament 4396

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- ¿Quan cops he practicat amb senyoretes sexe en somnis i l’endemà no m’he atrevit a saludar-les, pensant que en el “bon dia” es notaria la “bona nit” que hem passat plegats?
.- Si, les enganyo, però ho faig per amor... amor propi.
.- ¿Si soc el que tinc, i ella és tot el que tinc, si la perdo, qui soc? .
.- Les coses canvien, elles se’n van i saps que? La vida continua...
.- Que estàs disposat a perdre per por a perdre-la?

Carles -

Pensament 4395

CASAR-SE?

No em casaré.
No, em casaré.
Amb o sense coma?
Tu esculls.

Carles -

Pensament 4394

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Si l’has d’oblidar millor que sembli un accident.
.- N’hi ha que veuen la pedra de lluny i tanmateix hi ensopeguen.
.- Acabaré tot sol el que ningú ha començat.
.- Elles et posaran obstacles, però els límits els poses tu.
.- Guardaré un minut de silenci per totes les coses que volia escriure i no he confessat.

Carles -

CONVERSES AL CARRER

A: Creus en el miracles?
B: Avui, no

Carles -

Pensament 4392

A: Tot bé?
B. Llevat de la situació econòmica, física, afectiva, sexual i psicològica, sí.

Carles -

Pensament 4391

COMPLICADA HISTÒRIA D’AMOR

Tot el di es barallen, mai s’entenen, però estan boixos l’un per l’altre.

Carles -

Pensament 4390

FINAL PER UNA HISTÒRIA D’AMOR

Així doncs...
s’ha espatllat la cosa.

Carles -

Pensament 4389

T BREU NOVEL•LA D’AMOR

Hi havia una vegada,
però ja no

Carles -

Pensament 4388

CONVERSES AL SOFÀ

A: Ho sento...
B: Ja no m’importa.

Carles -

Pensament 4387

CONVERSES AL LLIT

A: Em fas un peto?
B: On?
A: Sorprèn-me.

Carles -

Pensament 4386

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Folla com puguis, follat a qui puguis, folla tan com puguis i no et preocupis. No et preocupis perquè necessites follar.
.- Les dones i la música mai han de tenir data.
.- No deixis que les teves conquestes et pugin al cap, ni que els teus fracassos et desanimin.
.- Cap femella es mereix les teves llàgrimes i qui se les mereix no et farà plorar.
.- Els teus somnis eròtics no tenen data de caducitat. Respira a fons i torna-ho a intentar.

Carles -

Pensament 4382

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Equivocar-se mil cops i tornar-ho a intentar. En això consisteix el lligar.
.- A l’hora de lligar res és més lliure que la imaginació.
.- Respecto més una dona que digui que només busca sexe, que a una dona que parli de sentiments que no existeixen.
.- Amb el temps aprens com n’és de fàcil perdre la dona que pensaves que seria per sempre.
.- Els històries passades estan sempre amb nosaltres, esperant desordenar les històries presents.


Carles -

Pensament 4384

DOS PUNTS DE VISTA

A: Aquestes petites particularitats que et fan únic i especial.
B: Aquestes putes manies teves.

Carles -

BREU HISTÒRIA D’AMOR

“Si t’estima et trucarà”. I els dos varen pensar el mateix

FI.

Carles -

Pensament 4383

NO PASSARÀ

No passarà
No passarà
No passarà
No passarà
i passa.

Carles -

Pensament 4382

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

Coses que mai has de dir si vol lligar:

.- Estudies o treballes?
.- Que fas tan sola?
.- Tan bonica i sense parella?
.- El meu amic et vol conèixer.
.- Ets diferents a les altres.
.- M’acabo d’enamorar.
.- Em recordes molt a una amiga.
.- Em convides a una copa?
.- Mira, toca el meu braç.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 12: 25 Km +800 corrents a ritme de carrera amb el meu nebot (Arenys- Canet- La Creu- Sant Iscle- Dones d’aigua. Collsacreu- Ca l’Arquer- Arenys de Munt- Arenys) amb un temps de 2h 9’
Comentaris:
.- Ahir havia d’impressionar al meu nebot, que esta molt fort, i vaig donar-ho tot i més. Molt probablement la marca d’ahir mai més la podré rebaixar, per la nit estava ABSOLUTament rebentat, però amb una sensació de satisfacció per la feina ben feta.
Salut.

propica -

:(

Carles -

Pensament 4381

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Diuen que els homes intel•ligents tenen molts dubtes, serà veritat?
.- Ha de ser molt valent aquell qui tornar on, una vegada, li varen trencar el cor.
.- Si una dona et diu OK, repensa el que li has dit i mira on l’has cagat.
.- Un lligaire mai mal parla d’una dona, aquesta és una tasca per les seves amigues.
.- Pot ser ella no plora, però li dol. Pot ser no ho diu, però ho sent. Pot ser no ho demostra, però si que li importa.

Carles -

Pensament 4384

A: Qui ets?
B: Definir-se és limitar-se.

Carles -

Pensament 4383

A: Que faries si no tinguessis por
B: Tot.

Carles -

Pensament 4382

CINC PREGUNTES ESTÚPIDES

- Soc al llit amb un gai i una rosa espectacular, cap a quin canto em giro?
.- Si una dona sempre té raó, que passa quan dues dones discuteixen?
.- El meu pare em va dir que no em creies tot el que em diuen, me’l crec?
.- Si res és impossible, és impossible que quelcom sigui impossible?
.- Si l’avort és assassinat, fer servir condó és segrest?

Carles -

Pensament 4381

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

Aquestes són algunes frases de consol pels qui no lliguen fa temps:

.- Elles no et mereixen.
.- En un futur et riuràs d’aquesta situació.
.- Quan menys t’ho esperis apareixerà la dona de la teva vida.
.- No et donis per vençut. En qualsevol moment tot canviarà.
.- Surts poc, per això no fas noves coneixences.

Carles -

Pensament 4380

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un lligaire és com un arquer, no se’l valora per les seves fletxes sinó per la seva punteria.
.- Quan s’està enamorat, un comença per enganyar-se ell mateix, i acaba per enganyar els altres.
.- Perdonar-la i oblidar-la? No soc Déu, ni tinc alzheimer.
.- Si haig de fracassar, prefereixo fracassar ràpid.
.- Les dones canvien amb el temps? O amb el temps demostren qui eren realment?

Carles -

Pensament 4379

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Els meus gustos són senzills: vull el millor.
.- Molts de nosaltres no vivim els nostres somnis eròtics perquè vivim les nostres pors ancestrals.
.- Si vols que elles t’escoltin parla alt, si vols que t’entenguin parla clar, si vols que et facin cas sigues breu.
.- La major desgracia d’una dona és merèixer ser una desgraciada.
.- Quan una dona reclama justícia és que vol que li donin la raó.

Carles -

Pensament 4378

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Les dones que no tenen opinió pròpia es limiten a portar la contraria.
.- El secret més ben guardat de les dones és el secret que tothom coneix però del que ningú en parla.
.- Una dona nul•la és quelcom horrible. Però hi ha quelcom pitjor: una dona anul•lada.
.- Quan ja no som capaços de canviar la relació, tenim el repte de canviar nosaltres.
.- En una relació, la meitat és desig, i l’altre meitat desengany.

Carles -

Pensament 4377

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- No permetis que els soroll de les opinions d’elles et separin de la teva veu interior. I més important encara, tingues el coratge de seguir el que et diu el teva cigala i la teva intuïció.
.- Com més anys tinc menys cas faig de que elles em diuen. Em limito a observar el que fan.
.- El verí més perillós d’un seductor és caure en el cofoisme. L’antídot és pensar cada nit que és pot fer per millorar en la propera ocasió.
.- Intel•ligència és el que busco en una dona quan se que té tot el demes.
.- El que em fa por d’una relació de parella no és lligar-me a una dona, sinó deslliurar-me de totes les altres.

Carles -

Pensament 4376

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

Aquestes són les regles que sempre ha de tenir un seductor de primera:
.- Seguir sempre el seu pla.
.- Tenir sempre respostes positives.
.- Contagiar sempre gran entusiasme.
.- Ser sempre amo d’ell mateix.
.- Viure sempre disposat aprendre.
.- Estar sempre construint el seu futur.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 12 tarda: 3.000 piscina
Comentaris:
.- Andrew un plaer llegir-te al bloc. Tinc dubtes: Elles són totes roses amb els ulls blaus? Si et descuides la xicota en un bar ningú te la pren? Qui decideix quina ha de ser la teva productivitat? ...
.- Propica divendres no podré acompanyar-te en la sortida nocturna. Excusa 847: “fa trenta anys que som casats amb la Montse i farem un cap de setmana romàntic per practicar entrenaments secrets”. Em vaig guardar al cotxe uns articles que havia comprat per la Laia i en Marc, espero saber-los utilitzar.
.- Rocko i Mel a la Marxassa (https://sites.google.com/site/lamarxassa/home 18 d’octubre amb 66 Km. i 4088 de desnivell acumulat) penso donar la talla. Em consta que per les cases d’apostes soc un perdedor segur, però crec en els miracles, tinc una fe cega en Ell.

propica -

Aquest divendres esdevindra una gran sortida nocturne amb sopar al corredor, es tractaran temes tant importants com l asalt l any vinent al premi LWS per part del Melcior, s espera presencia del gran Carles!!!! Espero nervios a que sigui divendres per poder tornar a pedalar amb ell, desde Lanzarote que no pedalem junts.... s espera tambe a l absolut!!!

RocKo -

Brutal Andreeewww m'en alegro que tot vagi tant bé per terres Nordiques !! bona opció el rem !! jo vaig practicar rem amb banc fix durant 4 anys , suposso que a Dinamarca serà amb Banc Mòvil , es un esport súper exigent i podràs esculpir el teu cos com en CuadraTTi

Desde països més freds -

Després de dues setmanes ha dinamarca, ja començo a estar instal·lat. Estem tenint unes dues setmanes molt bones en quan a temps, fa molt de sol i quan aquí fa sol es més fort que a Barcelona. La veritat la vida aquí és tan diferent, la gent té plena confiança els uns als altres. La gent deixa les bicis pràcticament sense lligar, les portes de casa seva obertes, els mòbils a sobre la taula del tren mentres dormen, les motxilles a qualsevol lloc. Això per mi encara es xocant, estic acostumat a BCN que has de vigilar que no et robin en cada moment. Això sí, tenen una disciplina escandinava, ningú travessa semàfors en vermell, respecten els ciclistes per sobre de tot, és una passada.
Els honrais também són una mica diferente, s'aixequen molt aviar i normalmente a les 7 ja són treballan, a les 12 dinen (Ràpidament) i fan la seva feina, quan la tenen acabada marxen del treball hagin o no hagin fet les seves hores (no importa) el que importa de veritat és ser productius. Si has de fer algo mentres ho fagis els hi és igual si t'estàs 1h o 10 h.
En quan a mi segueixo entrenant (només correr) ja que la piscina de l'universitat està tancada temporalment i no hi puc accedir. També m'estic plantejant seriament canviar de esport, aquí es porta molt el rem i és algo que sempre he volgut provar. Així que he contactat amb un club de rem a vera si hi ha la possibilitat de que un mindundi com jo entreni amb ells.

Seguirem explicant,

Andreu

Carles -

Pensament 4375

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un llligaire porta moltes batlles guanyades, però no sempre en la guerra desitjada.
.- La bellesa és a l’interior? A mi, la veritat sigui dita, uns bons pulmons o un bon fetge no em posen massa.
.- Encara que em renti les dents després de fer un 69... el front continua fent-me olor de cul.
.- N’hi ha que creuen en l’amor a primera vista el primer dia que es miren al mirall.
.- N’hi ha que el primer que miren en les dones són els seus ulls. Com més diòptries més possibilitats tenen de sucar.

Carles -

Pensament 4374

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Per mes problemes que tinguis amb elles sempre cal trepitjar de peus a terra, fins i tot enmig del fang i la merda.
.- Des de molt petit tinc la meva part romàntica tancada per reformes.
.- Jo ho tinc tot gran, l’ego, l’autoestima, l’orgull. Tot menys el penis... que el tinc impressionant.
.- A voltes penso que podria ser una part important de la vida d’una dona i ni tan sols saber-ho.
.- Els escacs m’han ensenyat que amb un mal moviment pots perdre la Reina.

Rocko -

Entrenament Secret dia 11 :

-58km amb bici de carretera +600 Dpa amb en Marc

(Arenys - Mataro - Dosrius - Can Bordoi - Llinars - Vallgorguina - Arenys)

Carles -

Pensament 4373

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Tot, en el procés de lligar, passa per una raó, i a vegades aquesta raó és que ets un cagadubtes que no sap prendre decisions.
.- Quan vols lligar no hi ha maca de temps, només manca d’interès. Per què quan realment vols, el capvespres és tronar aurora; el dilluns es torna divendres, i una instant és torna una oportunitat.
.- Hi ha dues coses que defineixen un lligaire: la seva paciència quan no en té cap, i la seva actitud quan les té a totes.
.- Deia el meu avi: “On el cor s’inclina, la cigala hi apunta”.
.- Ensopegar no és dolent. Enamorar-se de la pedra si.

Carles -

Pensament 4372

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Elles es riuen de mi per què soc diferent. Jo em ric d’elles perquè totes són iguales.
.- Elimina de la teva vida les dones que eliminen els teus somriures.
.- És més fàcil enganyar una dona que fer-li veure que un altre l’ha enganyat.
.- Si Ella t’estima t’ho demostrarà, així de simple.
.- No canviïs la teva forma de ser per Ella. Si realment et vol no et canviarà, et completarà. Tu decideixis qui ets, no Ella.

Carles -

Pensament 4371

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Moltes senyores fan peguntes, però poques escolten les respostes.
.- El pitjor que li pot passar a un lligaire és arribar a pensar malament d’ell mateix.
.- Em preocupa el futur de la nostre relació per què és on passaré les pròximes 2 hores.
.- Sovint l’amor ofereix a tots els amants la seva copa d’amargura.
.- No et preocupis pels teus sentiments... et duraran tota la vida.

Carles -

Pensament 4370

PINTADES A LES PARETS DE LA CIUTAT DE TARRAGONA

.- El més revolucionari, avui en dia, es conservar l’alegria.
.- Ser o semblar aquesta és la qüestió.
.- Abans de començar el que has de fer, comença el que hauries d’haver fet.
.- La vellesa comença quan perdem la curiositat.
.- Només els peixos morts... segueixen el corrent.

Carles -

Pensament 4369

PINTADES A LES PARTS DE LA CIUTAT DE TARRAGONA

.- Ens tenen por perquè no tenim por.
.- Les millors coses de la vida no són coses
.- Jo abans tenia dubte, ara no ho se.
.- Algunes coses han de ser cregudes per ser vistes.
.- ¡Que vingui el que mai ha estat!

Carles -

Pensament 4368

PINTADES A LES PARTS DE LA CIUTAT DE TARRAGONA
.- Les parets diuen el que la gent calla.
.- Els somnis només moren si mora el somiador.
.- Estaré boig però al menys puc volar.
.- Penso... a les hores no em deixen existir.
.- Tinc un somni que no em deixa dormir.
.- Persistir, resistir i mai desistir.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 9: 27 Km trotant i corrents amb la Keta (Arenys- Arenys de Munt- La Creu- Sant Iscle- Dones d’aigua. Collsacreu- Arenys de Munt- Arenys)
.- Diumenge 10: 24 Km trotant i corrents amb la Keta (Arenys- Llavaneres- Hípica- Ropit- Lurdes- Arenys)
.- Dilluns 11: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda piscines.
Comentaris:
.- Dissabte a les 7 del matí soc al Calisay per fer una pujada amb la btt al Turo. En Jose amb mal de panxa i en Rocko amb cagarrines no es presenten. Torno a casa, em canvio, i surto a corre amb la Keta.
.- Diumenge no llegeixo el missatge d’en Rocko al bloc i torno a fer sessió de corre, haig de completar els 60 Km de la setmana que reclama el preparador. En llegir les cròniques d’en Propica i en Rocko estic content de no haver sortir amb ells, m’haguessin fos com una cuca.
Salut i coratge.

Full Parrokial -

Desde la direcció del Full Parrokial em decidit fer un seguiment exhaustiu dels Moviments del ferm candidat a Mallarengo David Propica així que l'hi hem colocat un parell de Microfons

Avui ha deixat anar unes quantes perles al estil Mollen , una d'elles és un video amb un misatge per en Carles que ens les próximes hores publicarem a les xarxes socials

Ara començarem a fer la transcripció de les declaracions durant l'esmorzar a Gualba

Seguirem Informant

RocKo -

Avui sortida Brutal

A les 8h ens trovem amb Mel a la parada del Bus d'arenys de Munt , esperavem ansiosos l'aparicio del Secretario però no va veure la convocatòria del blog

Així que xinu xano ens emfilem per collsacreu , quan a la volta de la paella ens pasa la grupeta de MB , ells mutis , esbufegant a ritme alt

Amb aquestes que amb Mel ens desentenem i anem fent , però en Jordi roig va quedat i em poso davant a tirar una mica per rengantxar-lo al grup

Jo i mel enllasem ràpid , arrivem a l'última rampa abans de coronar , amb aquestes Mel és posa de Peu i Pim Pam !!!

Amb facilitat pasa a tota la grupeta dels MB i corona en solitari , jo desde darrere observo atentament i poc a poc els vaig passant , quan arribo a uns dels membres de MB i els hi donc el bon dia em diu felicita al Campeon !!

Amb Mel ens deixem caure i anem fent , com que em quedat a St Celoni amb Pica i Pons i anem be de temps decidim tirar direcció Llinars per trovar-los

Després d'uns Km ens els creuem i girem , ara anem direcció Hostalric i per fí veiem a Pica amb la Seva Zeus , una reliquia dels anys 50

Amb aquestes que anem per pujar per St Feliu de Buixalleu , comencem tranquils però Pons comença a tensar la corda , a la primera baixada en Mel puntxa roda davantera , amb aquestes em veig alla davant tot sol amb el senglar

Vaig esbufegant , donant-ho tot , si arrivo a portar Pulsometre el revento In-sofacto

Començo a veure les velocitats al meu polar i casi em marejo , pics de 25km/h en plena pujada

Pons continua mantxan i jo darrere aguantant com puc , al final per burro al últim repetxo em deixo anar , quan m'enadono que ja estavem apunt d'acavar el port , aixi que a la baixada vaig a full i cedeixo uns 10 o 15 segons amb el senglar , he patit com un gos pero content

Pica amb la seva Zeus , amb la cadena donant-li problemes i a sobre amb la roda de davant frenada !! acollonant , apart amb la roda del radera torta

A dalt rea-grupem i ens dirigim al coll de Norri per anar a Gualba a esmorzar

Després d'esmorzar , brutal exhibició del Pro , amb la seva bici de 15kg de ferro colat , pedals de descens , seient de Bici anys 70 , el canvi de marxes amb manetes insertades al seu quadro , amb una pinyonera de 5 velocitats !! brutal sense Mots

El tiu s'ha fotut a tirar com un posés per la carretera que porta fins St Celoni

Aqui amb mel ens em desviat per pujar per collsacreu , ells han seguit recte

En total uns 99km i molt bona companyia

propica -

Avui a part de micro del full corre per les reds socials un video per l aspirant a Lws el senyor Carles Mitja, bufff es preveu un gran terratremol despres de les declaracions i el repte, carles agafara gua?????

propica -

100km road amb zeus fins aqui puc escriure....

RocKo -

Missatge adreçat al sr Carles Mitja :

Demà a les 8h sortira una comitiva amb bici de carretera per anar a fer una volta de germanor amb esmorçar inclòs per el montseny

la gracia de la sortida sera veure en acciò a l'aspirant a Mallarengo Propica que fara acte de presencia amb la seva bicicleta la mitica zeus !!

Carles esperem la teva presencia

Rocko -

Entrenament secret dia 9:

- 42km amb bici de carretera +700 Dpa a ritme tranquil

Seguim sumant

RocKo -

Entrenament Secret : 58km BTT +1300 Dpa

avui pujada al castell de burriac amb L'aspirant a mallarengo Propica

bona ruta i millor companyia !!! Ostia ja pateixo amb això dels microfons del full parrokial !!! Avui hi han hagut declaracions mooolt sucoses !!! Estarem atents !!

propica -

Avui sortida xula xula amb presencia del premi Lws 2013. Diuen que hi habien microfons esterem atents al que s ha parlat I s ha fet.....

Carles -

CRONICA DE LA LWS 2104: D’OSSEJA A MONT-LLUIS

En arribar a Osseja a les deu del mati endrapem un bon esmorzar. Em cruspeixo tres croissant de xocolata i dos entrepans de pernil, feia molta estona que la gana era descomunal. Aprofito la parada per inflar la roda i arreglar lleugers desperfectes a la bicicleta a causa de la caiguda. Amb la companyia d’en Marc reprenem a les onze la marxa. La primera hora i mitja se’m va feixuga, he menjat massa i encara estic desconcertar per la caiguda, la sensació que havia abandonar i els problemes mecànics. Em costa deu i ajut seguir el ritme dels companys i quan corono ells ja fa estona que han fet les explicacions turístiques de les vistes. De mica en mica, però, torno a recuperar sensacions, passem per un parell de pistes d’esquí que semblen pobles de l’oest abandonats a la seva sort. El cel és comença a cobrir i l’amenaça de pluja cada cop és més present. Abans no cauen les primeres gotes ja som en un restaurant de Mont-Lluis on es diuen expressions blasfemes contra Leònides i dos integrants del grup tenen seriosos dubtes de continuar. Arriba la Mireia amb el cotxe i en Marc i en Jordi decideixen plegar, és d’inconscients continuar la ruta amb pluja i tempesta. Just quan en Martí, en Roger i un servidor reprenem la marxa, tocades les tres de la tarda, en Jordi canvia de parer i decideix baixar de cotxe i afegir-se a l’expedició. Ara comença el meu moment de Glòria.

Carles -

Pensament 4367

ALTRES PARAULES D’AMOR

.- Si la Keta no va al cel, quan em mori vull anar on ella anirà.
.- L’amor no és un destí, és l’actitud amb la que es viatja per la vida.
.- Al llit no es tracta d’entendre... es tracta de sentir.
.- El dubte amorós altera l’odre dels productes.
.- Si no li demostres el que sents potser perderes el que vols.

Carles -

Pensament 4366

MÉS PARAULES D'AMOR

.- No oblidis que t’espero. No esperis que t’oblidi.
.- Si habito en la teva memòria no estaré sol.
.- Fins que la realitat ens separi.
.- Deixem comptar els passos que ens separen.
.- Els “per sempre” sempre s’acaben i el “mai” mai es compleixen.

Carles -

Pensament 4365

PARAULES D’AMOR

.- Dóna’m la ma i anem a donar la volta al món.
.- Abans et somiava, ara no em deixes dormir.
.- Més amor si us plau!
.- Soc tot el que soc perquè tu ets tot el que vull.
.- Dóna’m ales per volar i motius per quedar-me.

Carles -

Pensament 4364

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Elles no canvien, senzillament mai varen ser allò que pensaves.
.- Mai és tard per donar-te compte que mereixes una dona millor.
.- Quan et fas gran vols creure que l’edat només és important si ets un formatge o un vi.
.- Les expressions de la seva cara parlen més que les paraules que li surten de la boca.
.- Cada dolor que elles em provoquen em fan més fort, cada traïció més intel•ligent, cada desil•lusió més hàbil, cada experiència més savi.

Carles -

Pensament 4362

WATSPP

Tu estàs en el teu llit
Jo estic en el meu
No és el mateix
Alguna cosa fem malament

Carles -

Pensament 4363

Un taxista: “M’agrada el meu treball, soc el meu cap, ningú em diu que haig de fer”
Un client: “A l’esquerre si us plau!”

Carles -

Pensament 4361

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Algunes dones porten la felicitat allà on van; d’altres, quan se’n van.
.- No estic pixant, estic plorant per on més la trobo a faltar.
.- La clau de l’èxit en les relacions de parella esta en buscar solucions, no culpables.
.- El sexe anal és com el vi, i com el vi a alguns reconforta i a d’altres destrossa.
.- Fins que elles trobin la seva mitja taronja jo els hi deixo el meu plàtan sencer.

Carles -

Pensament 4360

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Madurar és entendre que quan Ella et diu “ja no ets el mateix”, no t’està demanat que canviïs, simplement t’està dient adéu.
.- La dona que tingui el plaer de conèixer-me... no tindrà el privilegi d’oblidar-me.
.- Després de trancar una relació no estic tan bé com voldria, però tampoc tan malament com ella voldria.
.- Les estimo tant que els hi baixaria la lluna, però de moment em conformo baixant-los-hi les calcetes.
.- I si aquest món fos l’infern d’un altra planeta?


Carles -

Pensament 4359

REFLEXIONS DESPRÉS DE LA LWS 2014 IV

.- En una sortida mallerenga el silenci no és temps perdut.
.- Al pa, pa... i al vodka ABSOLUT fons blanc.
.- El problema dels mallerengos sincers es que creuen que els altres també ho són.
.- Com a esparta sóc fort perquè un dia vaig ser dèbil, estic en guardi perquè vaig ser traït, ric perquè vaig estar trist i visc al dia perquè el demà no és segur.
.- Per guanyar un Leònides, has de creure’t que n’ets mereixedor, i si no t’ho creus, fes com si tu creguessis.


Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 7 tarda: 8 Km. caminant amb la Keta, 30’ gimnàs estiraments i abdominals.
.- Divendres 8: 70 Km. Bicicleta de carretera. Al vespre faré la tornada.
Comentaris:
.- Anem bé.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 6 tarda: 8 Km cinta fent series, 30’ gimnàs abdominals i estiraments.
.- Dijous 7 matí: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Ahir, per primer cop des de la lesió al genoll dret a la VCU de fa quasi un mes i mig, vaig posar-me prova corrents amb bones sensacions: tres series d’1 Km a 3’45’’. Aquest matí he posat un ritme alt amb la bicicleta de carretera d’Arenys a Hostalric. Les properes tres setmanes tocant entrenaments de qualitat.
Salut.

RocKo -

Gran Mestre moltes Gràcies per convidar-me a poder acompanyar-vos a l'expedició Mallarenga pel Turó AtacK amb BTT

Demà et diré Quelcom !! desde ahir a la tarda tinc fortes molèsties al lateral del genoll , haveure si s'esvaeixen !!

PD : Ahir vaig anar a sopar a la Pizzeria de Cardedeu amb Pica , Pons , Oscar i les seves respectives senyores

Espero que el full parrokial hagi colocat micro's sota la taula on van sopar per que hi van haver declaracions ABSOLUTament Brutals

Ojuu amb el Calendari de l'aspirant propica per la temporada 2014/2015 si assoleix tots els seus objectius serà un dels favorits per assolir el gran galardò

Salut

mallerenga12 mallerengaA -

mallarenga12:
dissabte i diumenge : 2h cada dia caminant per muntanya.
dimecres: 5 km caminant

mallarenga-A
dimarts: 5 km run
dimecres: 5 km caminant

Carles -

CRONICA DE LA LWS 2104: DE CASTELLAR DE N’HUG A OSSEJA (56 Km.)
De negre nit i amb els frontals encesos fem uns primers 10 Km. d’ascensió fins la Creueta. Sorprenentment em sento còmode i amb bones sensacions, a un ritme sua però constant cauen els quilometres sense adonar-me’n. Desprès venen 14 Km de baixada fins a Toses i quan comença a clarejar afrontem una pujada dura de més de 12 Km. Els companys m’esperen en un parell d’ocasions perquè no puc seguir el seu ritme, però intento compensar fent la sortida Non Stop. Quan coronem el cim en Roger ens fa un curs intensiu sobre els noms pics dels Pirineus que observem a banda i banda. El matí acompanya i les vistes són espectaculars, són moments per fer fotografies i gaudir de l’espectacle.
En la baixada cap Osseja ensopego en un tram tècnic amb la bicicleta caic per un terraplè de tres metres i punxo la roda. En canviar la càmera me’n adono que la de recanvi també esta punxada i les altres dels companys no serveixen perquè jo tinc una 26 i ells una 29. Per uns moments penso que per a mi l’aventura s’ha acabat i em quedo fotut i cardat. Sort que en Martí és una as de la mecànica i soluciona amb un parxe els problemes de la càmera. Hem perdut quasi mitja hora amb l’averia però reprenem la marxa fins a Osseja on ens espera l’esmorzar i en Marc que s’afegirà a l’expedició.

Carles -

CRONICA DE LA LWS 2104: ELS PREPARATIUS

En la mítica mallerenga la Leònides World Series té un paper privilegiat, és alhora una prova iniciàtica per aquells que volen formar part d’aquest escollit grup d’espartans i una oportunitat per enfortir els vincles personals i els lligams afectius dels qui hem estat cridats.
Per ser a la línea de sortida a Castellar de N’Hug amb un mínim de garanties és menester una aptitud física i una actitud mental que no és l’abast de tots els mortals. En el meu cas enguany no tenia gens clar si tenia aquestes aptituds i actituds per poder ser entre els escollits. Desprès de la visita del divendres a Andorra per practicar el xomping esportiu, del sopar a la fonda per emmagatzemar reserves energètiques i de veure un ABSOLUT com a ritual de benvinguda, a les 4 del mati del dissabte dia 2 d’agost sona el despertador. Preparo la roba, les begudes, els gels, reso una pregaria i m’acomiado de la Keta. A ¾ de 5 soc a casa d’en Roger acompanyat per tres monstres de la bicicleta que porten una temporada triomfal damunt de les seves bicicletes 29 d’última generació. Al seu costat em sento un nan, però ja no puc triar-me enrere i a les cinc del mati en punt sortim de la plaça de l’església en Marti, en Jordi, en Roger i un servidor. ¿Alea acta est!

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 6: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més.
Comentaris:
.- RocKo per dissabte hem quedat a les 7 del matí al Calisay amb en Jose per fer un atac al Turo de l’Home en bbt, i ets convidat tu i qualsevol mallerengo que li vingui de gust una sortida de Pau i Herba.
Salut.

RocKO -

Primerament felictar als Mallarengos que van participar a la sisena edició de la LWS Non Stop

Segon : Felictar-los per completar tot el recorregut superant totes les inclèmencies meteorològiques i diversos contra-temps

Tercer i per Mí més Important per la part que em toca :

Donar les GRÀCIES a tots per la felicitació que em vau fer , la veritat que no m'ho esperava , sobre les 00:45h de la Nit el vaig veure i s'em va possar la pell de gallina , aquet video el guardaré com un autèntic tresor !! moltes gràcies sou Collonuts

Quart : Disculpar novament la meva absència , de veritat que no va ser fàcil esta tant lluny de tots vosaltres una data tant senyalada pels mallarengos , l'any que bé espero no fallar

Entrenaments Secrets :

- Dijous 31 : 42km amb Bici de carretera
- Divendres 1 : 39km BTT +1200 Dpa
- Dissabte 2: 119km +2100 amb bici de carretera
- Diumenge 3: 67km bici de carretera +700 Dpa
- Dimarts 5: 68km bici de carretera +1000 Dpa

PD : El meu preparador em va obligar a fer entrenaments per mirar de cremar la gran quantitat de calories consumides durant 2 dies , pastisos , dinars i sopars copiosos en tenen la culpa

Salut i Glòria a Esparta !!!!

Carles -

Pensament 4358

REFLEXIONS DESPRÉS DE LA LWS 2014 III

.- No cal arribar al cim. Quedat al voral del camí i escolta. O ni tan sols escoltis, limita’t a mirar. Ni tan sols miris, resta senzillament callat i amb els ulls clucs. Els Pirineus se t’oferiran per ser desemmascarats, extasiat per un calma profunda, serpentejaran davant teu.
.- Per uns moments em vaig sentir virtuós, amb una Pau ABSOLUTa amb mi mateix, i la Cerdanya en fou testimoni.
.- Aquesta sensació: “aquí no paro, no paro, no paro” i sentir tot seguit a l’entorn l’onatge agitat del vent que t’empeny.
.- Els dubtes dels altres encenen dins meu un coratge sense límits.
.- La confusió sentimental sovint és aquell meravellós estat mental abans de la claredat.

Carles -

Pensament 4357

REFLEXIONS DESPRÉS DE LA LWS 2014 II

.- Novament Ell ens va posar a prova. De tants disbarats que es varen dir en Leònides es va tapar les orelles.
.- Com podem gaudir d’Ell si no és refugiant-nos-hi?
.- Si mai l’hem acollit, Ell ja no demana que hi creguem.
.- Mira dins teu amb els ulls d’en Leònides. Ella fa dubtar qui dubta, fa creure el qui creu.
.- No permetis que un excés de confiança et faci creure que podries tenir secrets per a Ell.

Carles -

Pensament 4356

REFLEXIONS DESPRÉS DE LA LWS 2014 I

.- En una LWS a partir d’un cert punt ja no hi ha pla B. A aquest punt cal arribar-hi si o si.
.- La majoria dels errors espartans, quan s’afronta un repta important, són fruit de la impaciència, una interrupció prematura d’allò que és metòdic.
.- Diversitat de perspectives que es poden tenir, per exemple d’un turo: la perspectiva del qui va sobrat i en un tres i no res l’ha coronat, i la perspectiva de qui va cansat i li costa deu i ajut fer el cim.
.- Dues possibilitats: sentir-se ABSOLUTament insignificant o ser-ho. La primera és perfecció i per tant inactivitat, la segona començament i per tant acció.
.- En una LWS hi ha una meta però no un camí; allò que altres anomenen camí per a mi és indecisió.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 5: 17 Km caminant i trotant amb la Keta (Arenys- Pollastre- Pedra de la Ferradura- Ropit- Lurdes- Arenys)
Comentaris:
.- M’haig de posar les piles ja!

EL FULL PARROKIAL -

AGUANTA FORTE PUJA A LA BORSA

Feia dies que s'ensumava aquesta pujada. Després de rebre nombroses cancel·lacions de comandes, l'empresa ho confiava tot al seu màxim patrocinat.

Només ha calgut penjar un parell d'stravas i la parròquia ha tornat a fer fortes comandes.

Les riuades d'aquests darrers dies han tapat el descomunal embús de les clavegueres davant de l'estació del tren.

Ahir Aguanta Forte va tornar a trencar els estocs.
El stravas funcionen.

Aguanta Forte medita patrocinar la propera Marxassa. Hi ha molts rumors d'un gran duel pel LWS.

TONI -

Felicitar als 4 mallarengus i l'aspirant a mallarengu que han tornat a fer la LWS.

Una vegada més han renovat la seva fe vers ELL, demostrant que creient en ELL, tot és possible.

I sense cap dubte felicitar a l'organització que cada any es va superant.

Enhorabona a tots. Sou els meus ídols. Aquesta foto de la portada la penjaré junt amb les altres que tinc al sostre sobre el meu llit, així veient-vos cada matí quan em llevo, renovo la meva fe.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 4: 70 Km. btt, em queden els 35 Km. de tornada.
Comentaris:
.- Avui volia descansar però el meu preparador és inflexible, cal complir el calendari d’entrenaments sense excuses.
.- Mallerenga A els teus entrenaments ja són de qualitat, pateixo pel dia que coincidim en una cursa.
Salut.

Carles -

Pensament 4355

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Si una dona és intel•ligent, perfecta; però si no ho és, res canvia en ABSOLUT, com quan un guitarrista pateix afonia.
.- La meva opinió és aquesta: l’amor és l’exili de la improductivitat dels qui no son capaços de pensar ni de crear expressions.
.- La dona no intel•lectual és més fascinant que la rateta sàvia. Els homes, quan es relacionen amb una dona, no volen tocar el cervell si no més aviat altres parts.
.- La dona és l’animal més femení.
.- Que elles t’expliquin una veritat al cent per cent és tan rar com que et serveixin un whisky cent per cent escocès.

mallerenga-A -

Primerament, enhorabona per la ruta del dissabte, tot i patir, també vau gaudir molt.
Dissabte: 5 km run a bon ritme.

Dilluns: 10' run + abdominals + 6 X 100 en pendent pronunciat + 10' run.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 1: 10 Km. corrents amb la Keta pel passeig de mar a primera hora de matí, quan elles surten a caminar.
.- Dissabte 2: 162 Km +4100 btt a la LWS 2014. 10 punts per sortida mallerenga ( Roger- Marc- Martí i un servidor, en companyia d’un aspirant, en Jordi) i portar el mallot.
Comentaris:
.- Una altra Leònides Wolrd Series al sac, i ja en van sis. Dir que l’edició 2014 ha estat dura i patidora, que hem passat per un munt de dubtes sobre si l’acabaríem, que la pluja i el mal temps ens han fet la guitza durant molta estona, que hem suportat un cansament extrem per estar més de 13 hores damunt la bicicleta , que... és repetir tòpics sobre els reptes que has d’afrontar, que ja coneix qui ha participat en alguna de les edicions anteriors.

Era molt difícil, però enguany novament en Roger s’ha superat. Marcar un itinerari amb vistes impressionats de diferents sectors dels Pirineus passant per set pistes d’esquí, descobrir nous paratges de la Cerdanya francesa , combinar corriols de pur btt amb pistes de muntanya, propiciar un clima mallerengo de suport mutu, viure i compartir experiències úniques, prendre en els moments crítics la millor decisió i gaudir de la inestimable suport de la Mireia, és quelcom que fan de l’edició 2014 una vivència especial. Gracies a tots els qui heu fet possible aquesta experiència esportiva i vital que s’anomena LWS. Roger reservem una plaça per l’edició de l’any que ve.