Blogia
La llibreta virtual.

Truiterada estival mallerenga.

Truiterada estival mallerenga.

Malgrat algunes absències (Tendo, recupera’t ben aviat !), ahir es va fer la tradicional truiterada estival mallerenga.

Fidel al programa de festa major arenyenc, el més destacable de la sortida va ser l’esmorzar a can Serrador -- després d’una llarga nit de negociacions, retallant tots els recorreguts plantejats per l’organització, al final es va optar per arribar a Vallgorguina per la via més ràpida. Just abans d’entaular-nos, foto oficial amb en Martí i en David (que estaven “estirant cames” per la zona)

La nit anterior, sopar al xiringito amb pregó i repartiment d’obsequis varis per part del gran mestre. Malauradament el passi de premsa va estar totalment restringit, i no ha transcendit cap informació (tot i que es comenta que l’scotland yard ha requisat algun document gràfic de la redacció del NoW, i pot sortir a la llum en qualsevol moment)

Comentar que la LWS Nonstop pel proper 6 d’agost s’està acabant d’ultimar. En breu s’obriran inscripcions en aquest mateix blog (atenció, vist l’allau de peticions que s’està rebent, es limitarà als 15000 primers inscrits)

Bon estiu a tothom!

29 comentarios

Carles -

Pensament 2265

ESPERANT LA RESPOSTA DE LA NÚRIA TRES

.- Els dolors d'una espera infructuosa, amb el pas del temps, poden esdevenir inspiració de pensaments plens d'esperança.
.- No se si és ella que no ha respòs a la crida o soc jo qui esta massa lluny per escoltar la resposta. El que si se és que la seva veu és la música dels déus.
.- "Vaig esperar" i "vaig desitjar" són encapçalaments de frases filles del fracàs.
.- La manera més categòrica d'esperar és confiar en la vida.
.- Només una simple paraula, "si", talment com una insignificant volva de neu, pot ser la causant d'un allau... d'il.lussions.

Carles -

Pensament 2265

ESPERANT LA RESPOSTA DE LA NÚRIA DOS

.- El temps d’aquesta espera solament durar uns breus moments... però se’m faran eterns.
.- Si l’espera se’m fa eterna oblido allò que espero mentre desespero.
.- Unes misèrrimes molletes d’esperança fan oblidar la desesperança.
.- Ell se la imagina nua... habillada amb culot i mallot.
.- És un lligaire tant impacient que s’ha especialitzat en interpretar els silencis.

TONI -

Melcior, jo no puc ser candidat al Leònides, home! No m'he tirat 1 setmana, dia a dia, fent les bestieses que feu tu i en Mitjà. No fotem!!!!

"Sóc un mortal de tan poc supòsit al món, que no compta gran cosa el que jo faci, digui o pensi. I si arriba el pitjor, el món ja procurarà tirar endavant sense mi".

No obstant intentaré sortir a la llista dels TOP10, això sí, tirant del FUUUUAAAAAAAAA!
http://www.youtube.com/watch?v=YjXyWiSXMag&feature=related

Demà sortiré en bici amb els del club.

Pau i herba

Melcior -

Estic estupefacte!!! Que hi ha de cert en tot aixo de la Nuri i el gran mestre??no potser!!! No voldria posar pressio al mestre pero... Diria que les que han esgotat les vacants...pero be,perdre's la Volta tampoc seria tan greu,dic jo...
Mestre,esta clar que l'home de ferro es un serios candidat al leonides i treballa en silenci,cal marcar-lo de ben a prop!!
Avui quan duia mitja horeta tot fent corriols he trencat cadena,aixi que avui res d'entreno...malament!!dema o fent carretera amb els del club o btt caldra compensar-ho,ja queda un dia menys pels grans reptes!!!

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 9 kms carrera.

Estic angoixat veient com els minuts s'escolen en l'esfera del rellotge i la Nuri encara no ha donat resposta.

Quants llits buits deuen quedar a Prats de Molló?

Pau i herba

Carles -

Pensament 2264

ESPERANT LA RESPOSTA DE LA NÚRIA

.- Ell li va fer una proposta i ella va tardar en contestar-li... varen ser els minuts més difícils de tota la temporada.
.- El temps és relatiu. Depèn de si has de donar o esperes la resposta.
.- Jo tinc un grapat d’objectius, ella te un munt de possibilitats. L’atzar només te un objectiu possible, que és el definitiu.
.- El temps per decidir-te, si no el fermes curt, s’escapa de pressa.
.- Fer parella, encara només sigui per donar una Volta, es tot el que et demano.

Carles -

Pensament 2263

CONVERSA AMB LA NÚRIA

Carles: ”Vols fer de parella amb mi”
Núria: “Jo també ho havia pensat, però...”
Carles: “No hi ha peròs que valguin... diguem si”
Núria: “Com ens orientarem? Qui farà el suport mecànic? N’estàs segur?”
Carles: ”Escolta el teu cor i decideix, però tingues present les confessions del lligaire”
Núria: “Escriure al bloc i contestaré al teu oferiment”

TONI -

Estic acollonit amb els entrenaments que esteu fent tots.
En Melcior que no para. En Roger comença a agafar el ritme i els seus entrenaments de desnivell fan respecte. En Carles que ja està tirant de l'arma secreta.

Estic molt acollonit i no sé com plantejar-me el tram final de la temporada per intentar si més no sortir a la llista dels TOP 10, encara que sigui en el darrer lloc.

Melcior, ves en compte amb els tapats i els que es volen tapar.

Carles, no cal exagerar-ho tant. Estic intrigat en això de "triple". Si encara no sé si faré una segona cursa.

Estic estorat amb les noves revelacions de les parelles que es preparen per la volta a la Cerdanya. Li hauré de deixar el maîllot a la Nuri?

Pau i herba

Carles -

Pensament 2261

A LA NÚRIA

Núria digues si.
Núria digues si.
Núria digues si.
Núria digues si.
Núria digues si.
Núria digues si.
Núria digues si.
Núria digues si.
Núria digues si.
Núria digues si.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 20 St. Elies: 80 Km bicicleta de carretera, 20’ arma secreta.
.- Dijous 21 St. Daniel: 70 Km bicicleta de carretera, 2000 piscina.
Comentaris:
.- Núria espero amb il•lusió la teva resposta, si tingues el teu telèfon intentaria convèncer-te que digues “si”...no se si podré aguantar molt amb aquest neguit.
.- Toni tinc constància que la Clara explica amb la gran complaença “El meu pare és un home de ferro”, el que ella no sap es que aquest any seràs un triple home de ferro i això jo ho explicació amb veneració als meus amics.
.- Roger i Melcior fent parella a la Volta a la Cerdanya? Aneu amb compte, si la Núria em dona el si aquest any aniré al límit de les meves forces.
.- Melcior el teu gran rival per assolir enguany el Leònides no soc pas jo, un pobre mortal, sinó l’home de ferro, que vol ser el primer en aconseguir dues vegades seguides la apreciada estatueta.
Salut i força.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3.500 mtrs nedant.

Això ha estat una bomba!!!! Ja veig que no descanseu i ara ja aneu llançats a pel Leònides.

Ara seran 2 entrenadors els que us portaran? I un d'ells el gran Blanchart?
Això fa molta por.

Ara mateix estic desconcertat i necessito fer números per intentar repetir el leònides.

Pau i herba

Núria -

A long time ago...

Després de la meva trobada amb el Gran Mestre i la seva injecció d'ànims, em va comentar que li faltava motivació per això tornaré a publicar els meus entrenaments, si és que se'n pot dir així, ja que estic bastant "relaxada".
Avui:

Carretera : 2H 55km en bona companyia

Melcior aprofito per felicitar-te per aconseguir amb bon resultat ser finisher de la Transpyr, vaig anar seguint les teves cròniques. Sou uns cracks!

P.D. Carles ja et dic alguna cosa de la teva proposició... jajaja

Roger -

Entrenaments secrets:
Dimarts, 31km +1150
Dimecres, 28km +1000

Caram amb la premsa groga. No afluixen ni en ple escàndol a Gran Bretanya.

Avui descans; he aprofitat el migdia per anar a Probike a formalitzar la inscripció de la VC fent parella amb en Melcior. Jo també havia sentit molts rumors després de confirmar-se que aquest any no hi hauria parella 40. Em vaig dir que no hi aniria, però al meu preparador li va faltar temps per mantenir converses clandestines amb el manager d’en Melcior. I per tal que no em tirés enrere a última hora, el meu preparador ha decidit acompanyar-me avui (empenyent-me literalment a l’entrada de la botiga). Des de llavors no em trec una certa sensació de vertigen (cagalera?), però suposo que aquesta sensació és la que ens mou a tots.

Melcior, espero ser un digne espartà al teu costat!

Toni, amb el teu permís he posat la teva foto del MD com a fons de pantalla a l’ordinador. Primer era per presumir d’amistats, però ara ja és per purament per una qüestió de motivació :-)

Melcior -

Ja se m'han avançat!!!!! aquests periodistes estàn per tot arreu carai!!!

Doncs si, finalment i després de dures negociacions podré ser parella d'en Roger. Extraoficialment us puc dir que el que va fer ahir a altes hores de la matinada acabar de decidir l'equip tècnic d'en Roger per accedir-hi va ser l'afirmació lapidària de Blanchart: " us puc assegurar que treballarem dur, i us garanteixo que en Roger no s'haurà d'esperar més de 10' per hora de pedaleig, serà dur, però els entrenaments fins aleshores no seràn menys".

Estic molt content, torno a tenir un repte dels grans, dels que hi penses casa dia quan entrenes. Tampoc us vull enganyar però, em sento pressionat, aconseguir que no em deixi més de 10' per hora serà dur, i m'exigirà molt i molt, i, tenint present que el primer dia cauen 140km. Avui no he pogut entrenar, però a partir de demà a fondo novament, no puc perdre ni un dia.

P.D: Carles... si per una d'aquelles coses féssiu parella amb en Xavi, per exemple... estaria molt content, però sinó hi forméssis part... són molts punts que deixaries de sumar ( extra amb Tendo i Santi, 4 mallarengos, sííííí ), ho saps oi??!! bueno segur que tampoc et preocupa massa, es rumoreja que l'estatueta en qüestió ja hi té el teu nom grabat...

Esmtb -

ULTIMISSIMA HORA: la sobtada baixa d'en Badosa, fent parella amb l'intractable Roger ( conegut com senyor dels desnivells, pels seus cruels entrenaments en vertical ) ha propiciat aquests dies molts rumors sobre alguns possibles substituts. Des de la redacció ens consta que malgrat l'allau de peticions i súpliques que ha tingut el representant d'en Roger, serà en Melcior qui finalment tingui l'honor i la responsabilitat de fer duet amb el crack Mallarengo.
Sóm conscients que la primicia que us estem lliurant tindrà un gran ressò mediàtic. En lo esportiu, les cases d'apostes en breu començaràn a fer l'agost i s'especula molt sobre les aspiracions d'aquest duet "fantàstic". Seguirem informant.

Marc -

Toni, em cauen els collons a terra per dir-ho clarament, quan et veig a el Mundo Deportivo amb aquesta imatge de tauró assassí sobre la bicicleta cabra en mà.

Gràcies a tots pel bon rotllo del xiringuito i de la truiterada de l'endemà i per ajudar-me a reconciliar-me amb la bici. Aquest cap de setmana tornaré a sortir, poc a poc.

Per la NonStop seré a Castellar però no hi participaré, aquest any no toca. Ens hi veurem i espero que torneu amb l'escut i no a sobre!!! NO HO DUBTO.

Salut, bones vacances i fins aviat.

Melcior -

Toni, escric a part. Ets la o....!!! permete'm el dia sis fer-me mooltes fotos amb tu i sino tens objecció, em signes un maillot!!!!!!!

Melcior -

Xavi... el gran mestre busca parella, ara per ara només puc dir-te que debutar a volta Cerdanya amb gran mestre seria molt gran, ho fa molt fàcil.
I, són molts punts!!!! :-P

EL FULL PARROKIAL -

N'hi ha que fan entrevistes a les ràdios locals i d'altres que surten als diaris.

Els mallarengos continuen fent història.

http://hemeroteca.elmundodeportivo.es/preview/2011/06/12/pagina-26/6829992/pdf.html?search=zarautz%20triatlon

Xavier -

Entrement dia 20 : 35 Km BTT.

Avui, molt males sensacions, s'ha notat les 2 setmanes sense agafar la Bici de Muntanya, hauré de començar Possar-me les Piles.

Ara Mateix tinc molts de Dubtes a participar a la volta a la Cerdanya, per mí seria un gran repte, i sempre m'ha fet especial Il.lusió pendren part, deixarem passar uns dies i decidiré, a més tindría de buscar Parella.

Salut.

Melcior -

Toni, no et vaig veure apretar en cap moment, entenc que per tu lo de diumenge era una autèntica truiterada, i el pols així ho indica, tampoc vas pujar tant...

Carles... el dia 6 tenim una cita moooolt important, amb gran quantitat de punts en joc. Si aconseguim acabar i ens controlem els uns els altres... ets conscient que la Volta a la Cerdanya pot decidir tooota la temporada? penso que seria bò que en Xavi hi prengués part, recordo, que l'any passat per guanyar-me el maillot vaig fer-la malgrat no tenir gens clar poder acabar i menys amb algú tan gran com el gran Mestre. Vaig suar tinta per poder ser un mallarengo, al loro!!!!!!!

Xavi, per tu seria un passeig i seria definitiu, i qui sap, inclús pots optar a alguna estatueta, està tot molt poc clar, tot i que jo, si que tinc clar qui és el LWS'11, que inclús es permet regalar lubricants..brutal!!!

Per la meva part, veient que momentània i provisionalment en Roger queda sol sense parella he encarregat a Blanchart que faci de manager també a veure si aconseguís que fés duet amb ell, que seria brutal ( sóc conscient que hauria d'entrenar molt i molt perque no es florís esperant-me, seria una motivació molt gran!! )

entrenament secret: 32km btt, +1060dpa, aconseguint rebaixar el crono de Santa Mònica a 8'22'', agonitzant això si i siguent conscient que no serà possible per a mi rebaixar-lo...

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dissabte: 86 kms carretera
http://connect.garmin.com/activity/99879866
- Diumenge: 43 kms btt.
http://connect.garmin.com/activity/99884309
- Dilluns: 1h 15' carrera.
- Dimarts: 3.500 mtrs nedant.

Melcior, com veuràs les meves pulsacions són altes, res de 140. Ja m'agradaria a mi poder pujar anar parlant com ho fèieu tu i en Roger. Sort que portava les ulleres i no vares veure'm amb la mirada perduda tot intentant no perdre en Pep de vista.

Carles, ma mare em va demanar con és que en Carles no hi era?

Vaig quedar impressionat del nivell d'en Pep i d'en Marc. Res de nou, però no deixen de sorprendre'm.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2260

PREGUNTES?

.- És honest dir la veritat de mala fe?
.- Pot l'hipocresia fingir el valor i la modèstia?
.- La suma de les parts és el tot?
.- Quan estas sol estas realment sol?
.- Que és l'important ser o fer?

Carles -

Pensament 2259:

LES NENES DE FOGARS

.- Les nenes de Fogars em generen grans desitjos eròtics, però no em deixen assedegar-los.
.- He llegit en un llibre d'auto-ajuda que l'atracció sexual es una qüestió de química, deu esser per això que les nenes de Fogars em tracten com si fos un residu tòxic.
.- No tinc cap mena de por a un atac terrorista; cada matí estic un parell d'hores amb les nenes de Fogars.
.- La manera més efectiva de recordar els aniversaris de les nenes de fogars és oblidar-m'en una vegada.
.- Les nenes de Fogars sempre em perdonen quan estan equivocades.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 18: 49 btt +900
.- Dilluns 19: 2000 piscina
.- Dimarts 19: 45' gimnàs, 21 Km corrents, 20' arma secreta.
Comentaris:
.- Encara estic impressionat amb el ressò a la premsa internacional sobre el nostre home de ferro ( http://www.totmataro.cat/portal//index.php?option=com_content&task=view&id=94030&Itemid=107 ) Aquest dia vaig trobar-me la seva mare i esta encantada amb les proeses esportives del nostre Toni.
.- Melcior si vull participar amb garanties a la Trail Everest hauria de corre algunes proves de muntanya i havia pensat amb la Matagalls Montserrat, que coincideix amb la Volta a la Cerdanya. A partir del teus comentaris m'ho estic replantejant, no vull renunciar a lluitar fins al final pel Leònides. Per cert Roger ja tens parella?
.- Xavier no tinc previst acompanyar als Muntbikes a Valter 2000, el meu preparador m'ho ha desconsellat per por a que faci un ridícul espantós.
Salut i força.

Xavier -

Carles, El passat Dissabte et vaig veure interessat amb la Pujada dels MuntBikes a Vallter 2.000 del dia 24 de Juliol.

Doncs Dijous, és L'últim dia per apuntar-se i per 40Euros, entra el Dinar i la tornada a casa amb Minibus.

La sortida será d'uns 150 Km's.

Salut

Melcior -

Per cert Carles,em va deixar moolt intrigat la teva no participacio a la volta a la cerdanya. Si mires el calendari de puntuacio,la volta te un pes especific,un bon grapat de punts,que de no ser que se't lliuri ja l'estatueta podries perdre en favor del gran Toni,per exemple. Suposo l'home eficient tambe acabara prenent la sortida a prats tot i la negativa actual.
Si feddis duet amb la Nuri,podries tenir doble puntuacio??
En parlem..

Melcior -

Vaig disfrutar molt dissabte a la nit al xiringo amb tots vosaltres, ho necessitava, la meva motivació i el meu lamentable estat de forma després de la Transpyr necessitaven un cop d'efecte.

Seguint la tònica de dissabte a la nit, i malgrat llevar-me un xic confús fruit d'alguna copeta de vi de més, vaig passar-m'ho bé pedalant, com feia temps, vaig sentir-me com quan fa un any més o menys vaig començar a anar en bici ( si si, famosa sortida on al cap de 30km em vau deixar fos, amb rampes i arrossegant la btt ). L'esmorzar i la companyia de traca i mocador, estic d'acord amb el gran Mestre, tot ha esdevingut molt virtual, i l'estratosfèric nivell de tots plegats ens fa oblidar que hi ha moments com els d'ahir que no es poden perdre.

En lo esportiu, i com de costum, el meu màxim respecte per a tots. Bon nivell general. Felicitar en Marc, que desde la transcat no havia tocat la bici ( sort que després d'esmorzar s'acabava, perque semblava començar a despertar-se i no em feia cap gràcia... ). Sembla ser que els gels d'escalfament del gran Mestre poden tenir un gran efecte...

Toni, em tens desconcertat, fas la mateixa cara pujant que baixant, no t'immutes, cosa que em fa pensar que ahir no vas passar de 140ppm, cosa que em preocupa, haig de parlar amb Blanchart urgentment.

Segueixo pensant que la LWS'11 Nonstop és extremadament dura, no sabem el que fem, almenys jo.

entrenament secret: 31km btt +900dpa, 149ppm mitjes
Amb la felicitat i el bon rotllo d'ahir, volia intentar fer un entreno amb cara i ulls. Per sort, ha sortit be, he aconseguit fer una mitja de 19,6km/h, baixant també dels 22' de la porta de casa a meva a Rupit. Espero demà poder-me moure...

Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte 16, 22km +850
Diumenge 17, ~37km +900 (aprox.)
Dilluns 18, 35km +1200

Tant en el xiringito com a can Serrador es van deixar sentir alguns comentaris que de ben segur garantiran la motivació del personal fins a finals de temporada. A mi ja m’ha fet efecte i, aprofitant que em baixa un xic la feina (espero!), avui he fet 2 hores llargues a primera hora de la tarda (temperatura ideal, altrament impossible en ple mes de juliol!)