Blogia
La llibreta virtual.

QUI LA SEGUEIX, L'ACONSEGUEIX

QUI LA SEGUEIX, L'ACONSEGUEIX

Sortida amb el CCADM. Avui no hi havia els primeres espases però sí animadors de grup.

El primer coll, Orrius; per escalfar ja era dels durs. Tot com esperat. En German donant el do de pit i en Sergi acomplint.

Després etapa de transició fins a St. Esteve de Palautordera on realment ha començat lo bo. Quan semblava que el gran mestre Carles s'havia de resignar al paper de comparsa, ha sabut veure l'oportunitat de passar en Toni en l'ascens del dur Mortirol·lo i l'ha deixat clavat. Aquesta lluita, aquest ànim de superació l'han portat a tenir un premi insospitat a dalt de les antenes. Hem trobat la professora d'anglès amb qui ha departit uns instants. La cara de felicitat i satisfacció d'en Carles era digna de ser vista.

Després d'uns minuts de descans i una parada tècnica a St. Celoni, hem tornat amb el gran Sergi marcant el ritme a Collsacreu i ben fosos.

Al final han estat 116 kms.

32 comentarios

Carles -

Pensament 2275



DESPRÉS DE LA RESPOSTA DE LA NÙRIA QUATRE



Núria accepto totes i cascuna de les teves condicions:

.- Em tenyiré el cabell per semblar mes jove.

.- No escriure versos indecents per no ferir els teus sentiments.

.- Defugiré fer dreceres per ser honest.

.- M’ho depilaré tot per no punxar-te.

.- Prometo no explicar res del que succeeixi a l’habitació per no posar en entredit la teva honorabilitat.

.- Si així ho desitges farem un trio, encara que serà la meva primera experiència.

.- La vaselina la compro jo, per si de cas agafaré el pot gros.

.- Donaré tot el que porto a dins per arribar entre els primers.

.- T’explicaré histories per fer-te riure i així vulguis repetir.

.- Quan siguem al Canigó ens farem una foto per publicar al bloc.

.- Procuraré que la suor que traspuí el meu cos faci una pudor excel·lent.

.- Intentaré fer-te feliç, encara que només sigui per dos dies.

.- I tot, tot, el que tu vulguis... però diguem “si vull”



Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 27 St. Pantaleó: 134 Km bicicleta de carretera, bones sensacions.
Comentaris:
.- Toni porto 36 hores enganxat al telefon esperant la trucada de la Nuri i res de res; que faig?
.- Demà s'obren les inscripcions per la LWS? Espero que aquesta vegada no demanin tenir parella, perquè sinó em passara com a la Transpyr i a la Volta a la Cerdanya, que al final em quedaré fumant amb pipa.
Salut i força.

Roger -

Estic perdut. Algú em pot fer cinc cèntims de com està el tema més seguit al twitter aquests darrers dies? Hi haurà parella Núria-Carles? O trio? O el retorn més esperat des del 2009: la 38 a la volta a la Cerdanya???

Entrenaments secrets:
Cap de setmana: Intent de sortida (10km, +350)
Dimarts 26, 36km +1250 (2h20)
Dimecres 27, 42km +1450 (2h25 a ritme més viu)

Demà s’obren les inscripcions per la non-stop.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3.000 mtrs nedant.
- 15 kms carrera.

Melcior, no subestimis el poder de la força. I en Carles en té molta.

Pau i herba

EL FULL PARROKIAL -

Continuen les negociacions a porta tancada.

Poca cosa n'ha sortit de les intenses negociacions que han començat aquest matí a les 9. Res n'ha transcendit, només quatre esbossos, com ara condicions de no tocar, no agafar dreceres, no fer servir la vaselina si no és per sortir en bici, com s'han de repartir els punts de la victòria. Encara queden molts punts per acabar de matissar i serrells per acabar de polir el contracte del trio 38.

D'altra banda un membre de l'Uci ha confirmat que s'han posat en contacte amb l'organització de la Volta a la Cerdanya i aquesta ha promès una Wild Card. L'interès de l'Uci és màxim en aquest afer perquè ja tenen la placa en el seu poder i no volen encarregar-ne una segona.

Melcior -

entrenament secret 27: 29,6km btt, +955dpa

Avui en companyia d'en Xavi C. ens hem mullat de valent, estic content però, perquè almenys he sortit, la Nonstop és molt a prop i estic baix de forma, i no sé perque però darrerament entrenar em costa molt.

Diria que han tancat les incripcions a Volta a la Cerdanya, turuturuturu....

EL FULL PARROKIAL -

Darreres teletips de diverses agències confirmen la reactivació de les converses entre en Carles i la Núria.
La Volta està per fer i tot és possible.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 26 Sta. Anna: 50' gimnàs.
Comentaris:
.- Núria diuen que em constància i perserseverança s'aconsegeuix quasi tot ... i alguna cosa més. És per això que et voldria fer una contraproposta però no tinc el teu telefon, em podries trucar tu?. Si el que vols és un trio en podem parlar.
.- Santi i Tendo falta poc més d'una setmana per la Leònides Wolrd Series 2011 i no publiqueu entrenaments i això em posa neguitós. Caldria saber si en Viudes i el seu amic finalment vindran.
.- Toni segons L'edició digital del Full Parrokial finalment l'UCI t'ha concedit els 100 per la travessa nedant de Mataró a Arenys. Es confirma que s'han presentat dues impugnacions al TAS.

Xavier -

Entrenament dia 26 : 25 Km BTT Passats per Aigua.

Melcior -

entrenament secret 25: 84,5km, +390dpa N-II-Mata

Avui descans, demà espero fer algo, si el temps ho permet.
Estic molt neguitós, Toni, el gran triatleta, prendràs part a la Volta?? què fort, si això es confirma t'emportes novament el Leònides segur, a sobre amb en Roger caldrà apretar el cul per no sentir els esbufecs del gran Mestre al clatell. Toni, els teus no perque no et canses, de no ser que el mestre et porti collat, cosa que dubto ara mateix. M'alegra molt saber que aleshores l'absolut ens donarà la bona nit i potser el mestre mostra alguns gels i trucs novedosos.

Estic nerviós. I la nonstop ja mateix. Sino fós per vosaltres faria figa segur en ambdues cites, fareu que hagi de treure el millor de mi, si es queda algo.
No deixo de mirar la web de probike... no veig res d'inscrpipcions, s'hauràn exhaurit ja???

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 2.500 mtrs nedant.

Carles, disculpa però encara estic pensant en la volta a la Cerdanya, aquest vespre t'ho confirmo. Encara que no m'agrada ser segon plat.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2274

DESPRÉS DE LA RESPOSTA DE LA NÙRIA TRES

Puc escriure els versos més tristos aquest matí.

Escriure per exemple: “Ella m’ha deixat plantat i m’ha quedat cara de babau i cos de gripau”

El vent del matí em colpeja la cara entonant el seu nom.

En matins com aquest varem fer curses junts.
La vaig avançar tantes vegades com vaig voler.

Jo volia fer parella amb ella,i creia,
pobre il•lús, que ella es volia aparellar amb mi.

Puc escriure els versos més tristos aquest matí.
Pensar que no la tinc. Sentir que l’he perdut.

Ja no aniré a fer la Volta, he perdut el Leònides,
m’he quedat sense forces ni il•lusions per entrenar.

Que importa que no li pugui seguir la roda.
El matí és gris i ella no farà parella amb mi.

Això és tot. A la plaça un nen plora.
La meva ànima no suporta tant dolor.

Voldria escalar fins al Canigó amb ella.
El meu cor la cerca, i ella no serà a la Cerdanya amb mi.

Ja no la vull, és cert, però com l’he desitjada.
La meva passió la busca entre el vent que m’acarona.

Fara parella amb un altre. Serà d’un altre. Com abans de la meva proposta.
La seva veu, el seu cos clar. Els seus ulls infinits.

Ja no la vull, és cert, però tal vegada la vull.
És tan curt el desig, i és tan llarg l’oblit.

Perquè en matins com aquests varem fer curses junts,
La meva anima és trista en haver-la perdut.

Encara que aquest sigui el darrer dolor que ella em provoca,
I aquests siguin els darrers pensaments que jo li escric.

Carles -

Pensament 2273

DESPRÉS DE LA RESPOSTA DE LA NÙRIA DOS

.- L’hi he dit que no perquè amb ell no tinc cap possibilitat de guanyar.
.- L’hi he dit que no perquè no ha insistit prou.
.- L’hi he dit que no perquè els peus li fan pudor.
.- L’hi he dit que no perquè escriu uns pensaments molt porcs.
.- L’hi he dit que no perquè ja estic compromesa amb un altre corredor.
.- L’hi he dit que no perquè no tinc ganes de fer la Volta.
.- L’hi he dit que no perquè vull fer un trio.
.- L’hi he dit que no perquè amb ell m’avorreixo.
.- L’hi he dit que no perquè em fa por que em sedueixi.
.- L’hi he dit que no perquè cal que sàpiga que és patir de veritat.
.- L’hi he dit que no perquè he rebut fortes pressions de l’UCI.
.- L’hi he dit que no perquè no m’estima prou.
.- L’hi he dit que no perquè em desitja massa.
.- L’hi he dit que no perquè és un “plasta” insuportable.
.- L’hi he dit que no perquè m’han pagat diners per no corre amb ell.
.- L’hi he dit que no perquè volia dir pot ser
.- L’hi he dit que no perquè en tenia ganes.

Carles -

Pensament 2272

DESPRÉS DE LA RESPOSTA DE LA NÙRIA

¡ No, Noo, Nooo, Noooo, Nooooo, Noooooo, Nooooooo, Noooooooo, Nooooooooo, Noooooooooo, Nooooooooooo, Noooooooooooo, Nooooooooooooo, Noooooooooooooo, Nooooooooooooooo, Noooooooooooooooo, Nooooooooooooooooo, Noooooooooooooooooo, Nooooooooooooooooooo, Noooooooooooooooooooo !

El Full Parrokial -

Es demanen explicacions a l'UCI dels 100 punts extres atorgats a en Toni.

Algú ha vist que atorgar punts extres que no estan en les normes de puntuació de la LWS '11 pot obrir un precedent perillós, a només 3 mesos que s'acabi la temporada.

El o Els denunciants argumenten que en no haver-hi un criteri clar i aprovat per l'Uci, qualsevol pot sumar punts en curses que no estan en el calendari. Així, si algú participa a una cursa a l'Everest, quants punts sumarà? I si algú altra creua l'estret de Gibraltar nedant, quant li valdrà?

Es pot suposar que algú veu perillar l'estatueta però des d'Ambers,només fan que anar enviant plaques amb noms gravats setmana sí, setmana també.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 48 kms carretera.
http://connect.garmin.com/activity/101826940

Núria, gràcies per reincorporar-me al trio.
I la Núria no vol venir a la non-stop?

Carles, què et molesta de la foto on estàs amb la professora d'anglès? Alguna cosa per amagar? no tindràs vergonya després d'escriure un llibre de lligaire.

Melcior, no te n'enfotis tant dels pobres, i menys quan es té per entrenador al campió d'Espanya de mitges distàncies de triatló.

Pau i herba

Núria -

Escric però no aporto resposta, Carles ja em diràs si tan passat el missatge!

Entrenaments motivadors pel Gran Mestre:

Diumenge 24 : btt 2H St. Martí
Dilluns 25 : btt 2H Corriols Creu de Canet + Can Jalpí, apretant i repetint per aprendre a millorar les traçades anant cansada, sumant-hi alguna nata que me fotut, tot sigui per millorar!

Pep si al final faig parella amb ell li faré firmar un contracte on quedaran prohibides les dreceres!!!només faltaria!!!

P.D. Carles per si ja estàs una mica desfasat que sàpigues que en un trio la vaselina no compta! ;-)

Carles -

Pensament 2270

ESPERANT LA RESPOSTA DE LA NÚRIA CINC

Ja porto 48 hores sense dormir enganxat davant l’ordinador i encara no hi ha la resposta promesa; en aquest temps m’he formulat un munt de preguntes. Perquè en Toni va penjar la fotografia de la trobada amb la professora d’angles en el bloc? Com se del cert que qui escriu dient que es la Núria és ella realment? Estic preparat física i mentalment per donar la talla si s’accepta la proposta? Podré assimilar la dolorosa derrota que comportaria una resposta negativa? I si ella accepta i resulta que no hi ha places que farem?... Crec que estic embogint; ja no se com controlar el cervell; mai m’hagués pogut pensar que es pugui patir tant en tant poc temps.

pep -

Toni 10 km mar obert i acabar amb un bon temps felicitats.
Tenies raó per el Montseny de professores res l’únic que vaig trobar un pastor i moltes vaques, boira i fred però la satisfacció d’arribar a dalt o compensa tot.

Núria espero beure mes escrits teus, pensa amb l’oferta de fer parella amb en Carles orientació no es el seu fort però sempre troba camins per arribar dels primers.

Entrenaments
Diumenge 96 km temps disponible de 7 a 12
A les 7 de mati començava a ploure però quant un mallerengo vol pujar al Turo de l´Home fan falta mes que quatre gotes per desistir, en arribar a Vallgorguina mes aigua, fins a Sant Celoni, passat Sant Celoni trobo un grup de ciclistes,vull fer una pujada tranqui-la i continuo al darreda guardant distancia, ells agafant direcció Santa Fe, i jo Mosqueroles, la Costa, el Mortirolo i el Turo de L´Home els 3 últims km trobo moltes vaques per el camí que fan molt de respecte per les banyes que porten i a dalt molta boira trobo el pastor abrigat amb anorac i bufanda que fa cara sorpresa amb veurem amb màniga curta, ens saludem i baixada pe les antenes, Santa Fe, Collsacreu, Arenys de Munt i coll de Pollastre,.


Salut i pedals

Carles -

Pensament 2270

ESPERANT LA RESPOSTA DE LA NÚRIA CINC

.- Quan estic trist no m’agrada la meva imatge, a les hores, per mirar-me al mirall, ho faig a les fosques.
.- Voldria que no em passi com aquell conegut que mai no pot recordar la resposta que li ha donat; i l’espera cada dia.
.- No passa res per fer-li la proposta. El fotut es que et doni carbassa i tothom se n’assabenti.
.- Toni un trio es cosa de tres i en el meu cas el terceto som ella, jo i la vaselina.
.- Un pobre il•lús amb una esperança no deixa de ser un pobre il•lús.

Carles -

Pensament 2269

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- En les relacions de parella no hi ha culpables, només assassins de la innocència.
.- Com més dones porto al llit més onanista em torno.
.- El que diu que l’amor tot ho pot és un boig o un enamorat.
.- Si aquesta nit surts diguem amb qui vas... que jo et diré si vinc.
.- Fa cent anys la majoria de les dones eren analfabetes; avui ho semblen, cosa que pels efectes de la seducció és el mateix.

Carles -

Pensament 2268

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Si la teva dona et borda, ves en compte, pot ser una gossa.
.- L’estima tan que els seus pets , per a ell, fan una pudor excel•lent.
.- Els gemecs orgàsmics confereix universalitat al llenguatge eròtic.
.- Les relacions de parella són lliures, per tant tenim el mateix dret a parlar que a callar, d’escoltar o de no escoltar.
.- Algunes dones, per entrar en comunió amb els seus ,marits, utilitzant la mala hòstia.

Carles -

Entrenaments:

.- Dilluns 25 de juliol matí: 2000 nedant.
Comentaris:
.- Toni em consta que a l’UCI han quedat tan impressionats amb la teva travessa de Mataró a Arenys nedant que han convocat una reunió extraordinària del Comitè Executiu per atorgar-te 100 punts extres. Quasi ja tens el Leònides al sac.
.- Ja som dilluns? Algú ha vist la Núria? Com es que encara no ha escrit res la bloc? Porto 36 hores sense dormir esperant la seva resposta.
Salut i força.

Marc -

Núria, ben retrobada al blog! M'agrada (i a ell potser també) que el posis a ratlla!

Carles, l'oli està guardat per una gran ocasió, que no tardarà a arribar.. més informació aviat al Full Parrokial.

Toni, que xula la travessa Mataró Arenys nedant! haurà estat dura però un nou repte aconseguit!!

El dia 6 seré a Castellar per rebre als que tornin amb l'escut. Tenim una habitació reservada a l'Hostal la Muntanya, però aquest any no cal córrer.

Avui entrenament secret caminant amb la jugadora nº8 per can Jalpí, el Remei i Arenys a ritme tranquil (2h 30').

Bona setmana,

Melcior -

Toni, i a part, volia comentar el teu entreno d'avui, espectacular. Estàs molt fort, sigues piedós i no ens deixis en evidència almenys fins al novembre, dónan's una mica de vidilla.
Quan jo feia triatló fa anys, el màxim sense parar van ser 8,5km en piscina, tu, com qui no vol la cosa 10km i a mar obert, jugues amb nosaltres simplement.

Mestre, sóm uns pringats, uns ninots de res, ara ja sé quin és el nom del LWS'11. Sobervi.

Melcior -

Estic novament estupefacte: Toni, faràs Volta a la Cerdanya????????????????
si hi participes, diria que ets el principal favorit al LWS'11 deixant enrere el gran Mestre. Bé, de no haver formalitzat la inscripció encara a hores d'ara potser no podeu fer-la, diuen que hi ha tanta demanda...


entrenament secret 23: sèrie de 66' btt a fondo per corriols i trialeres a la creu, 18,15km +600dpa, a la tarda 90'de tenis a bon ritme

entrenament secret 24: 34km btt, +1000dpa, fent el kubata amb molt bones sensacions i seguint rebaixant cronos personals...

Per cert avui Blanchart s'ha proclamat campió d'Espanya de half... brutal!!! n'està al corrent de la Nonstop i Volta a la Cerdanya, adaptarà els entrenaments pensant única i exclussivament ens aquestes dues grans cites. Per la Nonstop em veig molt tou, i ja no hi ha massa temps. Em preocupa.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- Travessa Mataró-Arenys nedant. 10 kms
3h 20'

Carles, ahir no em vaig reservar, simplement estava fos.

Núria, el trio el tens assegurat, pensa que jo sóc l'altre número 38. En Carles sempre porta la vaselina.

Pep, no et pensis que cada dia és festa. Segur que avui no has trobat la professora d'anglès.

Com a en Carles, a mi també em sembla que vaig curt de preparació de cara a la volta. De fet, curt és molt poc. No obstant m'han comentat des de l'Uci que a l'estàtua d'en Leònides encara no hi han posat la placa amb el nom degut als nombrosos pretendents que té.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2267

ESPERANT LA RESPOSTA DE LA NÚRIA QUATRE

.- Núria no et vull pressionar, res més lluny de les mes intencions, el que si vull es deixar de patir. Amb aquesta angoixa que em genera la incertesa de la teva resposta he perdut la gana, fa dos dies que quasi no menjo res, dormo ben poc, em llevo per les nits quatre o cinc vegades per mirar si al bloc ja hi ha penjada la teva contesta. Aquesta espera se'm fa eterna i soc arribat a un punt que sovint oblido allò que espero. Les misèrrimes molletes d'esperança que em queden són el meu únic consol. Diguis si o diguis no el perquè de la teva resposta serà, per a mi, un interrogant. Per un impacient com jo, fins fa dos dies, esperar era un verb en desús, ara és un neguit existencial. Necessito saber la teva resposta a la meva proposta, a les hores ja no desitjaré res més i tindre, per tant, tot el que desitjo. Com pots veure, Núria, no et vull pressionar, però pensa que d'aquí a poc més de nou hores ja serem dilluns. Com a bon perdedor se que sempre ho tinc molt fàcil per assolir les meves fites: només de quedar l'últim

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 23 Sta Brigida: 116 Km +2000 ( N-II - Mataró - Argentona - Òrrius - La Roca - Cardedeu - Sta Maria Palautordera - Mortirol.lo - Fontmartina - Sta Helena (les antenes) - St. Celoni - Collsacreu - Arenys de Mar )
.- Diumenge 24 Sta. Cristina: 21 btt, 35' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- En Toni ahir es va reservar en la sortida per carretera, avui tenia un compromís important, que suma molt, moltíssim, de cara al leònides, i va ser conservador en tot moment, no es volia cremar. Em va fer il.lussió trobar-nos la professora d'angles a les antenes.
.- Roger s'haurien de concretar reserves i temes de logística dels participants a la Leònides Wolrd Series 2011, ja només falten dues setmanes i tinc la impressió que hi arribaré curt de preparació física.
.- Marc ja has provat l'oli d'Andorra?
Salut i força.

Núria -

Carles!!!no em pressionis, jjajaja
En breu (dilluns) tens resposta!em fa ilu que siguem parella però abans tinc altres pretendents, ja ho saps!però sempre som a temps de fer un trio... ;-)

De moment no et puc motivar gaire, m'estic recuperant així que ahir descans i avui carretera 1:30H 40km.

Demà btt un St. Martí/Sta. Maria!
bona nit mallerengos!!

pep -

Carles i Toni bon entrenament pujant a les antenes.
El meu entrenament mes modest he sortit tard 32 km Collsacreu Sant Celoni i tornada, coll del Pollastre o tornada.
La foto ma fet venir ganes de pujar a les antenes i dema intentaré fer el Turo de l´Home, sortiré a les 7 del mati de les Quatre Carreters.


Xavier -

Entrenament dia 22 - 24 Km BTT.

Entrenament Dia 23 : 42 Km BTT + 1140 Dpa.

Avui, no he Pogut venir a la sortida de carretera, ja que m'he adormit, ahir vam sortir amb la colla a fer una sortida Nocturna i vaig arrivar a casa a les tantes.