Blogia
La llibreta virtual.

100 KMS - CALELLA - FPTv

100 KMS - CALELLA - FPTv

Connexió en directe amb el circuit dels 100 kms de Calella.

Hores d’ara en Carles ja porta 30 kms. Només 70, només!!!! per acabar la gran proesa.

Ambient de gal·la al Passeig de Mar de Calella. Els heròics corredors són animats per bandes de música, speakers de renom i vora 20.000 persones, que s’espera que cap a la tarda siguin vora 90.000. La Guàrdia Urbana ja comença a acordonar algun carrers preveient l’assitència massiva de públic. Els Mossos comencen a desviar el trànsit per la Nacional sense deixar entrar a Calella.

En l’avituallament del passeig hem pogut veure exposat el LWS ’11. Serà una premonició pel gran Carles?

En Carles fa molt bona cara i se’l veu animat i segur que els acabarà. També hem pogut veure al campió del món de la distància, anava caminant però a la seva edat no és estrany, i no hi ha ningú que li faci ombra. Im presionante.

Seguirem emetents.

http://www.youtube.com/watch?v=t4H_Zoh7G5A

ACTUALITZACIÓ (29.03.2011)

El prestigiós rotatiu Arenyenc “El Full Parrokial” ha destapat un cas únic i excepcional sobre una misteriosa aparició divina el darrer dissabte a Calella.

La fotografia de l’esquerra s’observa la imatge captada en un primer moment. El fotògraf però insistia haver presenciat una llum intensa que es desprenia del corredor, o si més no, provinent d’algun punt al voltant del mateix. Després d’un meticulós procés de revelat i tractament d’imatge en uns reconeguts laboratoris als Estats Units, la fotografia de la dreta revela allò que el fotògraf del Full Parrokial va presenciar i saber captar amb la càmera.

Entitats i fonts qualificades en tractament d’imatge consultades, han estat unànimes: La fotografia de la dreta no presenta cap evidència d’estar manipulada.

33 comentarios

TONI -

Entrenaments secrets:
- Divendres: 70 kms bici (http://connect.garmin.com/activity/76853676), 2.000 mtrs nedant i 1h carrera (http://connect.garmin.com/activity/76853177).
- Dissabte: 17 kms bici (http://connect.garmin.com/activity/76853660) i 55' carrera (http://connect.garmin.com/activity/76853187)

Que us vagi molt bé a tots per Llavaneres. Espero que feu molt bons resultats. Hauré d'apretar per agafar-vos en punts.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 2 d'abril: 97 Km bicicleta de carretera +1500, 40' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Marc demà a 3/4 de 8 seré a davant de casa teva per anar plegats cap a Llavaneres

PEP -

Perdoneu el silenci he tingut l´ordenador espatllat.
Encara que sigui tard felicitar en Carles per acabar els 100 km.
Aquesta setmana tres entrenaments secrets.
1º carretera Sant Celoni i tornada 1h
2º carretera Calella i tornada
3º pujada a la Pedra de la Ferradura per sentir lárribada de la primavera al bosc.
Avui dissabte pujada a Collformic amb el cc Arenys de Munt ells han continuat jo he baixat al poble de Montseny direcció Santa Fe, Sant Celoni i Collsacreu, total 105 km.

Diumenge no puc venir a Llavaneres avui tinc un sopar que acabarà molt tard i dema un dinar en una vinya (fabada) que vagui be i ha fer un bon temps.

Marc -

Aquest matí 33kms carretera per la NII, a estirar les cames. No he sortit per carretera i necessitava fer alguna cosa.

Xavi, felicitats per aquesta ruta! Estàs molt fort, i taaaant.

Demà Llavaneres. Si algú ve, jo sortiré a les 7,45h de casa pedalant.

Ara toca pensar amb la TransCatalunya i intentar entrenar bé. Xavi, Tendo? Santi? Ja triarem bus per pujar junts si voleu, hi ha tres opcions.

Bons entrenaments a tothom!!

Xavier -

Després d'una setmana nefasta en quant a entrenaments, per culpa d'un refredat avui he pugut sortir amb els del club a fer Carretera.
La Ruta Durissíma, el temps espectacular, tret del fort vent que ens hem trovat quan anavem cap Arbucíes.
La Ruta d'avui ha estat la següent:
Arenys de Munt, Collsacreu, St. Celoni, Collformic, Seva, Coll d'Espinelves(Parada tècnica amb Coca-Cola i entrepa Inclòs)- Coll de Ravell- Arbucies, Coll de Norri, Gualba,Campins, St.Celoni, Collsacreu i Arenys de Munt.

Destacar, la pujada de Gualba on ens ha portat en Patiño, crec que més d'ura que el Mortirolo de la setmana Passada amb autèntics Murs infernals.

Dades de la Sortida:
147 Km + 2550 Dpa amb una Mitja de 24.7 Km/h

Demà no podré anar a Llavaneres, ja que he quedat amb un Noi que esta interessat en fer la Transcatalunya i només Podía quedar demà.
Demà esper-ho que os vagi molt bé a la Butifarrada de Llavaneres!!
Salut i Pedals

Roger -

Entrenament secret, divendres 1 d’Abril: 31Km, +1200

Caram, desconeixia que hi haguessin tants cirerers per la zona dels Tres Turons. Potser haurem d’emular al mateix Txèkhov i anomenar-ho “El jardí dels cirerers”. Parlant de jardins, compte que en Pep té el seu molt ben cuidat. No sigui que ens el vulgui ensenyar aviat, i encara hi hagi algú poc entrenat.

PD. Caram. caram amb els cirerers florits, fins i tot a mi em surten els comentaris amb rima; cuidat-aviat-entrenat. I no segueixo, perquè si em surt la vena Màrius Serra diria que darrere d’aquestes tres paraules s’amaga un jeroglífic?)

cARLES -

Pensament 2191:


DISPERSIONS



.- N’hi ha que són agraïts amb el bon Déu per haver-los deixat convertir en agnòstics.
.- Tinc un somni que no em deixa despertar.
.- Una vida sense il•lusions equival a una llarga agonia.
.- Si vols endevinar el futur, aprèn a conèixer el passat.
.- A mesura que envelleixo aprenc a estimar nous i subtils matisos d’allò que anomenem vida.

Carles -

Pensament 2190:

A LA PEDRA DE LA FERRADURA.

Cap al tard corono la Pedra. El sol ponent anuncia l’arribada de l’hora foscant. Arreu s’escolta el refilar dels ocells. Flors de cirerer s’esmunyen lluny enllà. Per un moment em sembla que la terra tremola. Si el que veig no existeix, si el que escolto és un somni, per què el sol es pont?

Melcior -

entrenmament secret: 30,5km btt, +900 dpa, 1h 40', 146 ppm mitjes

Avui, amb el genial dia i temperatura m'he anat exigint i he fet un bon entrenament, un pèl curt ( després d'ahir les cames tampoc estàven fresques..), però el temps no donava per a més.

Vistes les fites que us heu marcat tots i els entrenaments que esteu fent, el preparador m'ha catalogat de tou i diu que em farà "plorar" en els entrenaments, per començar, avui ha tocat fer TOT l'entreno amb el plat gran...

Carles -

Pensament 2189

CIRERES FLORITS

Tants cireres florits
aixecant el cap enlaire,
del Cementiri al Corral,
per recordar, ara que són en flor,
¡que bonic és poder entrenar!

Els cireres, ara,
al ple de sa florida,
pedalejant esguardo.
Voldria collir-ne una branca
per fer un present a l’estimada.

Em sento il•luminat
Pel bany de color blanc,
No necessito res més:
Tot el cor florit
I el cap ben enlaire.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dilluns: 3.500 mtrs nedant.
- Dimarts: 50 kms carretera.
- Dimecres: 3.000 mtrs nedant + 11 kms carrera.

Estic ansiós esperant que passi aquesta setmana que en Carles s'ha marcat de reflexió a l'espera de publicar els nous reptes. De moment ja està apuntat a la Titan. A veure què més.

Veig que no pareu d'entrenar, entrenar i més entrenament. Què més puc fer?

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- 30 dimecres tarda: 35 Km bicicleta carretera, 40' sauna i jakuzzi, 35' arma secreta.
.- 31 dijous: 70 bicicleta de carretera, 17 btt.
Comentaris:
.- Certament és un privilegi poder entrenar amb aquest bon temps primaveral. Avui els cireres florits estaven espectaculars. La pujada del cementiri i la del camí del Corral banyada pel sol rogent era de cinema.
.- Per reservar places a l'Agència Oficial de Viatges de l'MCT sabem on em puc adreçar?
.- Pep que aniràs a la botifarrada de Llavaneres? Si finalment em decideixo anar-hi ho faré amb bicicleta.

Melcior -

Ostres Roger, aquest entreno que has fet avui, l'has fet a ritme de cursa eh??!!

Espies secrets em comenten que en Pep ha sigut diversos dies entrenant carretera per st.celoni, això si són entrenaments secrets!!!!

Dimarts vaig sorprendre en Carles disposant-se a entrenar, extramotivat per la seva participació a la titan.

Dilluns vaig veure la del mosso... aquí no es pot fer cap entrenament secret, tots entrenem!!

dilluns: 75km N-II
dimarts: 45'gym + 32km btt +700 dpa
dimecres: 25km btt +862 dpa
dijous: 36,5km btt +1420 dpa + 40' gym

Diuen que podrem anar en màniga curta fins diumenge, això és genial, entrenar així és una passada!!!

Diumenge no sé si correré, de fer-ho, dubto entre llavaneres ( 34km +1038dpa i pista 100%) ó open tactic fornells ( circuit 100% corriol i fer voltes... ). De moment, a veure si podem seguir entrenant!!!

Roger -

Entrenament secret, 31.03.2011: 25km, +1050
http://connect.garmin.com/activity/76319527

Totalment d’acord amb la resolució de crear una agència de viatges per l’MCT. Així estarem tots una mica més controlats. Jo ja he passat les meves primeres reserves: Del 8 al 15 d’abril stage a l’Aràbia per preparar el tram decisiu de la temporada (el meu preparador diu que l’any passat no em va anar malament de cara a l’estiu).

EL FULL PARROKIAL -

En la seva reunió setmanal, el Comité de Puntuació de l'UCI ha verificat que la foto feta a en Carles no es tracta d'un muntatge i, en conseqüència, els punts li són atorgats.

L'UCI ha hagut de verificar l'autenticitat de la foto davant l'allau d'impugnacions que ha rebut d'altres participants.

En la mateixa reunió també s'ha debatut i s'ha aprovat la creació de l'Agència Oficial de Viatges de l'MCT.
L'agència es crea per la necessitat dels acompanyants per saber on han d'anar. És una mesura de pressió als corredors perquè facin públics els seus objectius.

Roger -

Entrenaments secrets:
Divendres 25 de Març, 43km +1560 2:35’
Cap de setmana de colònies. Algun partidet de futbol i bàsquet desenfrenat, però res de bici.

Demà i divendres faré mans i mànigues per no desaprofitar aquest temps primaveral. Ja estic inscrit per Llavaneres. Sembla que es confirma que la 40 farà la seva estrena de la temporada el dia 12 de Juny.

Proeses com la d’en Carles em són d’una gran font d’insipiració, com qualsevol de les entrevistes que concedeix en Killian (sembla que mica en mica agafant una petita quota de l’immens reconeixement que es mereix):
http://www.lavanguardia.es/lacontra/20110330/54134476784/poner-el-cuerpo-al-limite-me-hace-llegar-a-lo-mas-hondo.html

Apunt musical:
http://www.youtube.com/watch?v=yoC3580THrc
(més del mateix, cap “novetat”... però estan de moda i potser no és casualitat)

PD. Xavier, benvingut al blog! Nuri, ben retrobada.

Marc -

Carles, ja m'estranyava que no t'apuntessis a les sortides de fèmines.. ves amb compte que la Nuri i l'Ana si s'ho proposen et poden deixar enrere..
-Nuri, Ana, espereu-meeeeeeeeeeee!

De mediocre res, el teu temps. És una victòria de superació personal.

Demà faré btt, dissabte al matí carretera, intentant no carregar molt per diumenge.

Demà aniré a buscar dorsal a Canet o Mataró. Si algú vol li recullo.

Salut i sexe en companyia,

Carles -

Entrenaments:

.- Dilluns 28/03/11 tarda: 1h 30’ massatge, 45’ arma secreta.
.- Dimarts 29/03/11: 37 Km btt.
.- Dimecres 30/03/11 matí: 35 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Humilitat: Estic content d’haver acabat els 100 Km de Calella, perquè en les dues darreres edicions vaig abandonar. Tanmateix soc conscient que el meu temps és mediocre. Fa deu anys la meva marca fou de 10h 4’ i ara he trigat tres hores més.
.- Objectius: Em feia il•lusió participar en la copa de món de botifarrades de diumenge a Llavaneres, però la baixa d’última hora de la Nuri fa que la motivació inicial hagi minvat. Espero que el mosso superi aviat el que els ulls de la seva dona varen presenciar fa dos dissabtes. Anna si algun dia quedes em la Nuri per sortir juntes fes-m’ho saber, jo també voldria venir.
.- Visions: Segur que la foto no és trucada? Jo pensava que eren al•lucinacions fruit d’un excés esportiu

Roger -

Leòoooooooooooooooooooooooonides!!!

Carles, felicitats. Les teves proeses enforteixen la meva fe envers a ELL i a la nostra religió espartana.

PD. Estic convençut que des de dissabte en Leònides té un altre fidel: el teu traumatòleg.

Nuri, la del mosso -

Moltes felicitats Carles!!!!l'enhorabona per superar els 100km, corrent ets una màquina, en bici... jajaja ;-)
He trigat a escriure perquè m'ha costat recuperar-me del que els meus ulls van presenciar el disabte que ens vam trobar.
Em sap greu Carles però al final segurament no aniré a la de Llaveneres tot i que m'agrada molt i encara m'enrecordo de l'any passat quan em pensava que ja no et veuria més i em vas acabar atrapant.
(Ara faré propaganda, a Mónbike també et pots inscriure a Llavaneres i a més t'emportes un obsequi!!!)

Ah!!això va per l'Ana, he anat veient que surts amb bici també, jo surto molt sovint però quasibé sempre sola :-( si vols quedar algun dia tan btt com carretera passa'm el correu i ens posem en contacte.Espero que algun dia coïncidim.

Salutacions a la resta de mallerengos, i a tu Melcior que t'he vist avui però encara no has publicat el teu entreno, serà que encara estàs anant amb bici?
jejej

Carles -

PERSONATGES ALS 100 DE CALELLA:

- A la cursa dels 100 km de Calella vaig tenir la oportunitat de parlar amb alguns del participants que em varen regalar perles com les següents:

1.- Henri Girault, 1936 Naintre: Abans de prendre la sortida vaig saludar efusivament a qui ostenta el rècord del món de més curses de 100 km homologades, 558. Em va comentar que va començar a córrer als 30 anys i no ha parat en els darrers 45 anys, el que comporta que en aquest període ha corregut cada mes una cursa de 100km, a banda de maratons, mitges maratons i altre mena de curses. A totes les carreres de 100 km en que he participat, ell també hi era.

2.- JOAQUIM VERDALET I RODRIGUEZ 1974 SANT FELIU DE GUIXOLS: En Quim tan sols fa tres anys que practica l’ultrafons; junts varem fer caminant i trotant més de 10 km junts. Varem mantenir una llarga conversa, de la que em va quedar gravat el següent que em va dir: “La vida et demostra que es millor ser l'últim dels que fan el que volen, que el número u dels que es deixen portar. El meu principal desig es superar els meus límits, el meu camí correr, bici, caiac, natació ... El meu destí un nou repte.”

3.- Rebecca Walter 1980 Alemania: La Rebecca ,amb qui varem caminar bona paert dels últims 10 km de cursa, em va confessar que la lectura del llibre d’un japonés que parla de les virtuts de l’esport extrem li ha canviat la vida. Per forjar la seva disciplina, motivació, constància, ganes de superació, i capacitat de sacrifici, ha fet seva la filosofia d’aquest bestseller. Des que practica esport se sent més viva, eufòrica, comunicativa. És un model de qui a través de la filosofia ha arribat a regular la seva capacitats corporals i animiques.

Carles -

Entrenaments:

.- Dilluns 28/03/11: 500 metres piscina tonificant el cos,40 minuts sauna i jacuzzi relaxant la musculatura.

Comentaris:
- Avui he anat al traumatòleg i li he comentat que tenia el genoll inflat. M’ha clavat una agulla i m’ha tret 5 xeringues d’un suc groc del genoll. Abans d’entrar a la consulta em costava pujar les escales i en sortir estava a punt per tornar a córrer. Segons ell el genoll que tenia tocat està perfectament recuperat.
- Avui m’ha trucat el meu preparador per “felicitar-me” i encoratjar-me per proposar-me nous reptes, li he respost que necessito reflexionar una setmana abans de decidir-me a fer-ne una de grossa. Tinc la il•lusió i els ànims pels núvols.

Marc -

http://www.santandreudellavaneres.cat/document.php?id=4426

Anticipades fins el dia 1, via web i pagant a Laietana o a les botigues Corriol, Biking Point o DifferentBikes.

Salut,

Marc -

He trucat al 9d9 i he començat a fer el powerpoint. Què us sembla si fem la Gala '11 a principis d'abril?

Carles, la teva força mental és un exemple per mi. Ah, tens a la jugadora nº8 encantada!

Salut i ens veurem les cares a Llavaneres..

Carles -

ULTRA-QUIM

Un dels companys amb qui compartirem instants de fatiga als 100 Km de Calella era en Quin de Sant Feliu de Guíxols. Te un bloc personal ( http://ultra-quim.blogspot.com/ )on dos dies abans de la cursa hi va escriure el següent:

"És realment dur, arriba un moment, en que tot comença a fer mal, l'important és que no surti cap dolor desconegut, si són els de sempre, ja ens coneixem, se que són musculars, que no porten lesió, només agulletes de cavall, els 2 dies posteriors, al arribar a aquest punt, l'important és dur les idees clares i tirar de força mental".

Melcior -

Gran Mestre, oohhhh gran Mestre!!! què gran ets, les teves fites conjuguen dos conceptes sovint amb els que se t'identifica: un punt èpic i heroic i un punt de bojeria. La meva enhorabona, si segueixes així abans d'estiu t'emportes totes les estatues.

Lo de la Titan va en sèrio?? començo a pensar que si, igual m'hi apunto i m'amago a la teva maleta.

El nivell està alt, esteu tots acumulant moltes hores i entrenaments de qualitat, em sento petit i ridicul al vostre costat.

Vull reunir-me amb el meu entrenador per mirar de triplicar entrenos, torno estar com al principi: mirant de picar pedra per no perdre pistonada.

Xavier -

Carles Felicitats !! El que has aconseguit es impresionant desde aqui vull expresar la meva total admiració.
aixó només ho aconsegueixen els escollits.

Entrenaments Cap de setmana.

Dissabte 26 de Març- 125 km carretera amb el club durissím pero com va dir en Marc, també Molt content per acavar la ruta, va ser una petita Victòria i a més amb el gran companyerisme que ens van demostrar els companys del club increíble.

Diumenge 27 de Març- 36 km Btt + 960 dpa.
St Iscle - Can Ginebra "el cubata" - St María de Montnegre - Sot d'oradella - St Iscle.

Día impressionant de Btt, la pluja m'ha agafat pujant el cubata i amb molta boira,però he decidit continuar, ha valgut la pena.
Salut !!

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 26 de març: 100 Km corrents a Calella amb un temps de 13h 9'
Comentaris:
.- Aquest cop si, aquesta vegada he aconseguit acabar. He patit de valent: que si el genolls, que si la planta de peu, que si la calor, que si el vent... però estava ABSOLUTament decidit a no fallar. Ja en tinc una altre al sac.
.- Més endavant publicaré histories sobre els fites que assoleixen els altres corredors que han participat en els 100 Km de l'Alt Maresme, però he pres consciència que soc un cagamandúrries poca pena.
.- En creuar la meta esperava trobar-me en Lleòooooooonides, però no ha vingut a la cita. Tanmateix abans de sortir de Calella els bombers estaven apagant un vistós incendi mentre de les linees elèctriques saltaven guspires, talment som si fossin uns focs artificials. En la meva vanitat he pensat que aquella era l'aparició el nostre guia que tant esperava, un cop assolida la fita més difícil: pujar al cotxe i ser capaç de conduir-lo fins a casa.
.- Ara estic molt, molt cansat, però orgullós de la força de voluntat, que amb il.lusió i entusiasme, m'ha donat coratge per a no defallir.
.- Marc i Xavi ahir gran, gran ruta, sou inconmensurables.
Salut i força.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 70 kms carretera.

Estic neguitós tot esperant les notícies des de Calella.

Si dilluns hi ha nous anuncis dels plans d'en Carles, ja no faré res més perquè s'ho emportarà tot, si no li ha donat avui en Leònides en persona.

Demà sortida llarga en bici.

Pau i herba

Marc -

Carles, a hores d'ara potser ja ets FINISHER. Felicitats i molta força!

Entrenament d'avui:
124,5kms, +2820m, 5h 13'
Arenys, Santa Fe, Sant Marçal, Viladrau, Seva, Collformic, Mortirolo, Sant Celoni, Arenys.

Estic desfet però molt content d'haver acabat l'etapa. Felicitar als companys pels ànims i l'espera. Xavi R. està molt fort, però avui davant hi havia Patiño, David, Martí i Alejandro.

Demà no sé què seré capaç de fer. Qualsevol cosa mòbil, ja que marxaré aviat.

Salut i kms,

El Full Parrokial -

Actualitzem l'estat de la cursa amb el nostre corresponsal a Calella.

En Carles ja està al km 80. Només 20 kms per a la GLÒRIA!!!!!!!
El seu estat és d'eufòria total. fins i tot està cantant: "AQUEST ANY, SÍIIII".

El president Mas ja ha arribat a Calella per fer lliurament de les medalles al participants, i ara mateix està parlant amb en Leònides en Persona. però i a en Carles, li donaran el Leònides directament?

El Passeig de Mar està a rebentar de gent, com deia aquell: "lleno en las Gaunas".

Si ara mireu cap a Calella veureu una llum intensa. I no és el far.

Tornarem a connectar amb Calella quan en Carles estigui a punt d'entrar a meta.

pep -

1º donar ànims a en Carles perquè acabi els 100 km amb un bon temps.

Impressionant els pròxims reptes, per millorar-los ja sols queda la Transhimalaya i alguna mes.

Els meus entrenaments
Dimarts 1h carretera Collsacreu Sant Celoni
Dijous 1h btt Pedra Ferradura, Rupit
Divendres 1h btt can Colomer Rupit
Dissabte 1h btt Creu de Canet

Dema sortiré amb btt mes tard entraré a veure si algú s’anima acompanyar-me

Salut i bon cap de setmana


Ana -

ÀNIMS CARLES!!!

jajajaja!! està com una puta cabraaa!!

PETOOOOOOOOONS!!