Blogia
La llibreta virtual.

Un dia esplèndid de març per al MCT

Un dia esplèndid de març per al MCT

Aquest matí hem fet la Transmaresme. Em surten 78kms i +2400m (teniu dades?). Tots els del club hem fet Or, cosa no difícil perquè el circuit era molt ràpid. Un dia genial en tots els sentits, amb molt bon ambient. Destacar el 3r lloc d'en David i el 4t lloc d'en Majó (el mosso).

A les 6h 20' sortia de casa i he trobat un mallerengo (C.M.) que anava a córrer la Marató. Duia una perruca rossa que no li quedava gens malament.. Hem agafat el tren amb en Tendo, Santi i Xavi fins Sant Adrià i allà hem pedalat suaument fins la sortida a Santa Coloma. 

Esperem les cròniques dels maratonians Toni, Carles, Ferran.. i esperem que hagin acomplert els objectius.

El proper repte del MCT és a tocar; una sortida de Pau i Herba per Collserola, amb la organització sempre impecable d'en Roger (i família). 

Nota: Articles d'ahir i avui a l'article anterior Todo bien

32 comentarios

Roger -

Toni, podem convenir un preu mòdic. En el pack podem incloure assessorament del meu preparador. Té experiència contrastada a fer-me baixar eufòries i tocar de peus a terra. Potser no et fa falta, però mai se sap...

Demà no plourà. Els serveis meteorològics de l’organització preveuen que pararà de ploure a les 5:37AM. Això sí, trobarem molt de fang. L’organització es reserva el dret de modificar la ruta en temps real, sobretot en cas que hi hagin atacs indiscriminats i en Roger no pugui seguir roda. Els controls tindran un temps de pas, i es tancaran amb puntualitat rigorosa.

Ja teniu tota la caravana d’autocars muntada?

7:50 recollida de dorsals, 8AM sortida. Escalfeu al cotxe, que la sortida comença pujant.

Melcior -

Pep, fet, a les 7 al bar de san Carles!!! fins demà. Entenc malgrat tot, en cas de pluja automàticament es suspendria no la sortida?

pep -

Melcior a les 7 passaré per el bar Sant Carles. Mes tard entraré par si confirmes hora
Carles i Toni a ¼ de 8 al klsy, si anem junts millor jo fa molt que no circulo per aquesta zona.
Fins dema amb ganes de passar-ho be
He parlat amb els homes del temps i m’han dit que retrasaran les pluges per la tarda.


jose -

¿como quedamos para mañana ?a q hora ?
para salir todos juntos...
SALUT Y FORÇA BASE

Carles -

Pensament 2174:

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

Filòlegs experts m'han canviat el nom, sense comptar amb el meu parer. En un Congres celebrat a Vianròs els dies 5 i 6 de març s'ha debatut en profunditat la catalanització dels barbarisme lingüístics d'aquestes confessions; començant pèl nom del seu protagonista, el vostre lligon. Inicialment se'm volia anomenar cigala contenta, cigaleta o cigala d'or; al poc de continuar el debat filològic altres experts han proposat dir-me trampador, titola o pixafreda, més endavant s'ha parlat de cardador, follador o pixa-contenta. Desprès d'un llarg debat de mes de 8 hores i d'intenses discussions s'ha decidit batejar-me com a LLIGAIRE. ¡Ah , per cert! en aquest Congres també s'ha convingut donar un nom literari al meu creador QUANPUK MALATOKO.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte: 2000 piscina, 20' sauna, 3h escrivint versos
Comentaris:
.- Toni demà a 1/ de 8 al Calisay amb el meu cotxe; he muntat el porta bicicletes. A les dues serem a Arenys de tornada.
.- Roger espero que deixeu senyals pels endarrerits, diuen el ornitòlegs que demà hi haurà molte mallerenga per Collserola i em complau moltíssim sentir-les piular.
.- Melcior brutals els entrenaments. Pep ens trobem al Calisay per pujar junts cap a Barcelona.
Salut i força.

TONI -

Entrenaments:
- dimarts: 3.000 mtrs piscina.
- dimecres: 6 kms a ritme de pau i herba.

La resta de la setmana res de res. He tingut feina i no he pogut entrenar massa. O sigui que prepareu-vos per demà perquè he de cremar moltes energies i calories.

Roger, estic pensant fixar-te com a psicòleg/motivador. Ja ho comentarem.

Carles, demà a 1/4 de vuit seré al Calisay. Jo a les 2 hauria de ser a Arenys perquè a les 4 tinc un altre compromís. Si vols hi anem amb el meu cotxe. Ja diràs quelcom.

Pau i herba

Melcior -

Pep, surts d'Arenys de Munt? podriem quedar al bar de san Carlos i anar avall, bici inclosa a la furgo si va bé i trobem a la resta per anar tirant.
Si a hores d'ara vas "ple" o el que sigui pillo cotxe, no problem!!
Ja concretem!

pep -

Carles el dimarts al mati baix fer una foto però com que pujaves tant rapit ha quedat borrosa me quedat amb les ganes de publicar-la.

Entrenaments
Dimecres 20km bici estàtica
Divendres 20 km carretera

Diumenge jo amb la furgo puc portar 3 bicis i un acompanyant
Ens trobem al kly per sortir junts ?
Si es així concretem hora.

Salut i pedals


Roger -

Entrenaments secrets
Dijous 10 de març, 35km +1200 2h
Divendres 11 de març, 50km +1800 3h

Bones sensacions, sobretot perquè aquesta setmana l’agenda pintava molt malament, però tornant d’un viatge a mitja setmana em van cancel•lar l’altre previst fins a finals de setmana. No sé fins a quin punt el meu preparador haurà pogut influir (sobretot després de posar-se al corrent de les gestes de tot el personal el darrer diumenge)

Per demà anuncien pluges, però diumenge sembla que ja haurem fet net. Em fa molta il•lusió poder comptar amb l’MCT al complert. A la sortida s’exigirà portar el mallot, altrament es desqualificarà a aquell qui no el porti.

Roger -

Enhorabona per la mega actuació a la transmaresme. Jornada triomfant pel CCADM. Felicitats especialment a en David, Joan i Nuri (de cracks). El temps d’en Melcior per flipar, i en Santi, Tendo i Marc fantàstics (prenc nota: m’hauré de posar les piles si enguany vull repetir parella 40 amb en Marc)

Als maratonians, moltes felicitats també. Carles i Ferran, segur que a no anàveu picats?

Però molt, molt especialment, la meva més sincera admiració al gran triatleta. El què vas fer el darrer diumenge està a l’abast de molt pocs. Això encara et fa més gran. Amb una targeta de presentació com la teva, el més fàcil (i habitual) és una retirada, seguida de mil excuses (no era el dia, que si el tendó, que si el rostit del dinar d’ahir, ... i fins i tot n’hi ha alguns que justifiquen una derrota per una groga, amb un balanç de vint a zero en xuts a porta en contra). Només sé que jo no m’hauria passat una hora caminant. Amb només cinc minuts m’haurien vingut tantes excuses convincents al cap que ho hauria deixat córrer. Però tu la vas acabar, i no t’ha caigut cap anell. Exemplar.

Melcior -

Cap equip buscaria tenir papers discrets, ho veig inviable.. :-P

Vull confessar però, que integrant la MCT estic més que satisfet, diumenge samarreta curta ni que nevi!!

Igual la Trek no se la queda aquest possible comprador, si sabeu d'algú que li interessés m'ho dieu!

Així, diumenge, 7:20 al kly?

Marc -

Melcior, ostia com entrenes!! Aviat a tu també et fitxarà algun equip..

Diumenge marxaré d'Arenys a les 7,20 i espero ser allà a les 7,50h per l'entrega de dorsals. Recordeu que cal dur la llicència i la samarreta de mallerengo.

Salut,

Melcior -

Esperem que no ens plogui diumenge, estic amb ganes de voltar per collserola amb l'èlit del MCT i poder seguir sumant punts.

El meu preparador m'ha fustigat aquesta setmana pel meu discret paper a la Trans de diumenge passat.

entrenaments secrets:

dilluns: 30,6 km btt, +750 dpa
dimarts: 73 km btt, +1730 dpa
dimecres: 20'gym 1h rodillo
dijous: 38 km btt, +1050 dpa
divendres: 26 km btt, +980 dpa

Sort que demà ha de ploure, perquè volia fer-me fer 140km carretera... benvinguda pluja!!!!!

Aquesta setmana he venut la trek, amb qui vaig entrar a l'èlit del MCT, amb ella han marxat grans records.
Companys de Mataró em parlen de les delícies de la marca Cannondale, inclús en 29'... igual me'n deixen alguna per probar, de ser així, ràpidament escriuré crònica.

Ja concretarem per diumenge!!!

Carles -

Pensament 2173:

CONFESSIONS D’UN LLIGON

.- Quans prejudicis són necessaris per restar fidel a la parella?
.- Una nova seducció és com una confessió sense penitencia. Es perdonen tots els pecats comesos i un recupera les forces per fer-ne de nous.
.- Escric aquestes confessions perquè les meves futures amants no es facin il•lusions i perquè les passades em disculpin.
.- La castedat produeix atrofia genital i saturació cerebral. Pel primer ja hi ha remei.
.- Qui vols estudiar per esdevenir un lligon, tota la vida estarà aprenent.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 10 de març: 13 Km corrents, 25’ gimnàs.
Comentaris:
.- M’acabo d’inscriure als 100 Km de Calella que tindrà lloc el dissabte 26 de març; serà la meva vuitena participació en aquesta clàssica de l’ultrafondisme.
.- Per diumenge amenaça mal temps? Podríem quedar a les 7 al Calisay per fer la II Marxa mallerenga per Collserola.
.- Esteu tots molt callats, que no entreneu?
Salut i força.

jugadora núm. 8 -

Demano explicacions a la sortida de broma d'en Marc. Que no es pensa fer un bon paper a la volta de Collserola?

Marc -

Entrenament d'avui al migdia:
24kms, +700m. A Canet vorejant l'autopista, Creueta, Sant Iscle, Dones d'Aigua, Ca l'Arquer, Arenys.
El camí (trampa) que agafem a la urbanització de Collsacreu està ple de branques, millor no passar-hi.

He trobat en Paricio del club ciclista. Va perdre uns cargols dels plats just sortir a la Transmaresme, havent d'avandonar a l'inici. Va trucar i el van deixar al mig de Barcelona, on va agafar les bambes que duu al cotxe i va córrer 25kms del circuit de la marató. Impressionant.

També he trobat a l'Ana Fuentes, que està apuntada a la mitja marató de Calella del dia 20 crec.

Diumenge: 7,50h Entrega de dorsals.

Salut,

Carles -

Comentaris

APARICIÓ D’EN LEÒNIDES.

Fa temps que no es produïa una aparició del gran Leònides, darrerament un té la impressió que els mallarengos em perdut la fe en el nostre guia i estendard. Diumenge, quan em faltaven poc menys de 300 metres per creuar la línea d’arribada, una llum potent i enlluernadora va il•luminar les fonts de Montjuic a plaça Espanya. En la meva vanitat pensava que per fi se’m tornava a aparèixer, però quan em faltaven pocs metres per creuar la meta la llum es va esvair. Desil•lusionat em creia que era una altra broma de l’omnipotent que se’n reia de la meva persona. Ara soc conscient que Leònides si que va aparèixer a la marató de Barcelona, però no a mi, sinó a en Ferran, que amb unes poques llàgrimes li va fer pales el seu agraïment. Diumenge vaig ser testimoni involuntari d’una conversió, de com un profà esdevenia mallarengo per gracia del més gran general esparta.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 8 de març: 70 Km bicicleta carretera, 2h massatges.
Comentaris:
.- Fins fa ben poc em feia massatges per recuperar-me dels esforços esmerçats en les curses; últimament corro i vaig a curses per poder anar a la massatgista. Canvis de perspectiva.
.- Ferran et recordo que diumenge a Barcelona tu vares ser el pispa, jo anava tot confiat intentant fer petons a les noies boniques a les Rambles mentre tu m’avencaves poc abans de la arribada i feies un minut menys a la marató. Si ho arribo a saber no em deixo sorprendre. Felicitats per la teva marca.
Salut i força.

Carles -

Pensament 2172:

CONSELLS VARIS PER SER UN XIC MÉS FELIÇ

.- Procura dormir i evita els mals sons.
.- Arriba als llocs a temps, no facis esperar als altres.
.- Viu el moment, és únic.
.- Gaudeix de la feina, t’hi passes moltes hores.
.- Dedica més temps a fer allò que t’agrada.
.- Observa el teu entorn; mira les coses des de diferents perspectives.
.- Creu en les teves possibilitats, no et resignis.
.- Sigues generós amb tu mateix. Cuidat el cos i la ment.
.- Malda per acabar allò que comencis.
.- Balla, fes esport, escolta música, llegeix, ves a museus o al cinema.
.- Comunicat amb els altres; intenta ser més amable i atent.
.- Evita l’enveja i la rancúnia. Potencia la integritat i l’honestedat.
.- Marcat objectius possibles i esforçat per assolir-los.
.- Col•labora amb els altres per fer coses útils pels demes.
.- Cuida als que són a prop teu. Comparteix temps amb qui estimes.
.- Fes les coses el millor que sàpigues.
.- Pren decisions quan hagis de fer-ho.
.- Aprèn quelcom nou cada dia i valora les coses positives que et succeeixen.
.- Combat les teves pors. Aprofita les teves oportunitats.
.- Ajuda a qui et necessita si pots fer-ho.
.- Valora qui ets i el que tens. ¡Ànim, tu pots!

Carles -

Comentaris

PETONS

Diumenge a la marató a partir del quilòmetre 35, un cop passat Arc de Triomf, em vaig dedicar a gaudir del caliu del públic. Quan veia un infant que estirava el braç li donava un copet al palmell de la mà, quan algú deia “ànim Carles” en llegir el meu nom al dorsal cridava qualsevol salutació amb veu enèrgica, en passar per plaça Catalunya vaig fer un parell de petons a la Montse d’Arenys de Montse quie sempre es a punt per animar fent sonar la campana. En el tram final de les Rambles em va envair un incomprensible estat d’eufòria, faltaven poc més de 2 Km i sabia que no fallaria. A les hores em va envair unes ganes boges d’abraçar a les espectadores mes boniques i jovenetes, la qual cosa em va provocar un parell de mals entesos amb les agraciades, ja que algunes d’elles no varen entendre que els petons que els hi volia fer eren d’agraïment i d’amor universal. En aquells instants em sentia com el Gran Lligon dels meus pensaments, malauradament un lligon sense èxit.

Ferran Vilanova -

Nois, ja soc maratonia!! se que es un club de gent diferent, de gent que ha creuat una linea que no s'ha de creuar, pero el premi era inimaginable. He sentit una forta emocio quan he assolit el repte. Tambe com en Carles em quedo amb les anecdotes, del famos Mur, de la destruccio massica de fibres musculars, de les llagues, de la ciatica que no m'ha deixat viure en pau...he deixat el crono a 3h28min (Deu meu! encara no se com no m'he adonat que el Mitja el tenia tan a prop!) i amb ganes de tornar per batre'm.
Toni,em sap greu pel teu final. Sempre et diuen que aixo li pot passar a qualsevol pero es dur. Anims que del que va aixo es de tornar-se a aixecar, i per aixecar-te has de caure un i altre cop.
Carles, no m'explico que avui hagis entrenat...es una altra linea, molt mes enlla, que no penso creuar :)

Carles -

Comentaris

EL DESVALGUT

En tota prova esportiva hi ha una cara i una creu. La creu la vaig veure en la cara d’un corredor que en creuar l’arribada va quedar fos a l’instant; els servies d’emergència de la Creu Roja van intentar reanimar-lo durant una bona estona, però restava immòbil ja que havia perdut el coneixement. Passats un minuts se’l varen endur amb l’ambulància cap un centre mèdic, ja que estava molt tocat. Durant la cursa en vaig veure d’altres de fotuts però sense cap dubte aquest em va deixar preocupat, feia pena veure com n’estaven de preocupats els seus acompanyants.

Carles -

Comentaris
UN DÉU QUE VA FER L’ALTRIMAN
.- Un dia de competició és també una jornada plena d’anècdotes, de petites histories que fan que valgui la pena els entrenaments esmerçats per assolir l’objectiu que t’has marcat. Ahir a Barcelona, poc abans de prendre la sortida de la marató, érem fent cua per anar al lavabo i de cop i volta uns dels corredors s’agenolla a terra davant en Toni i comença a venerar-lo com si fos un Déu. Estorats la resta de corredors se’l mirant amb sorpresa , mentre ell anava repetint “increïble, aquí tenim un Altriman”. Poc va faltar perquè no li demanes un autògraf, però no deixava de repetir que aquesta prova tan sols l’acaben un pocs escollits. A les hores vaig observar que en Toni portava l’armilla que es va guanyar l’any passat als Pirineus francesos. Acompanyat d’un Déu em vaig sentir protegit i segur.

Marc -

Ei Xavi! Benvingut al blog, a veure si hi vas escribint. He vist una mica per internet que has fet una progressió brutal des que fa poc vas començar amb bici (recordo quan et donava cops amb el rem als entrenos de les 10 de la nit a mar oberta..)
A veure si quedem per anar amb bici, diumenge anem a Collserola però serà massa light per tu.. Si vols ves mirant el blog, dissabtes matí fem carretera (ja sé que fas tirades molt llargues) i diumenges btt.
T'agrairé si em pots enviar les fotos al correu de hotmail.
Fins aviat,

Xavier Rocosa -

Eii Marc, sóc en Xavi Rocosa ahir et vaig fer un parell de fotos quant pujaves Cal Paraire si vols te les envio per Mail.

Aprofito per dir-vos que ultimament llegeixo el vostre blog i la veritat que hem motiva molt llegir els vostres entrenos a l'hora que hem fan Flipar.
Sou uns Crack's !!

Salut i Pedals !!

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 7 de març: 2000 metres piscina, 25’ sauna.
Comentaris:
.- Toni desprès de visionar el teu segon vídeo sobre l’esforç acabo de comprar un quilo de plàtans de Canàries.
.- Anna 120 Km per carretera pujant al Montseny? Estàs molt motivada, llàstima que no puguis venir diumenge a passejar per Collserola.
.- Nuri ens tens abandonats, últimament no publiques cap entrenament i em consta que no paràs de pedalejar. Serà perquè em confií?
.- M’acaba de trucar el meu preparador; avui comença la fase dos del pla d’entrenament. Sorprenentment estic ABSOLUTament refet de l’esforç d’ahir. i això que vaig acabar força tocadet.
Petons........ per l’Anna

pep -

Impressionant els temps de la transmaresme segons diu en Melcior molta pista això ajuda a circular mes rapit però no treu mèrit els desnivells s’han de fer igual, a cal Paraire he vist passar a la Nuri que pujava molt be..
Carles i Toni felicitació per acabar la marató.

Entrenament diumenge
Subirans Creu Rupit, el Corredor, Vallgorguina, pujada per el cementiri direcció Sant Martí, Turo de can Vives, baixada per la pedrera, cal Paraire, Dones d, Aigua, Sant Iscle, Collsacreu, i baixada per can Colomer, total 44 km.


Salut i corriols

TONI -

Felicitar a tots els mallarengos de la Transmaresme. Estic acollonits si tots heu fet menys de 5 hores. I si en Melcior l'ha fet en menys de 4 és brutal. M'estic repensat venir el diumenge per que no hagueu d'esperar tanta estona.

Repeteixo moltes felicitats pel temps i el vostre estat de forma.

També felicitar de tot cor en Carles i en Ferran. Temps sensacionals en la marató.

Jo altre cop, he tornat a punxar, i a l'alçada de la temporada ja és molt alarmant pel futur proper. El meu temps ha estat de 4h 36'. Un absolut desastre, que m'ho fa replantejar tot.

Però em quedo amb què he arribat al final després de caminar 10 quilòmetres. I aquest és l'enllaç que em dedico, ja que al final puc posar una segona creu a la marató de Barcelona, donc he creuat la línia d'arribada.

http://www.youtube.com/watch?v=BFynYhlkYUQ

Pau i herba i moltes felicitats a tots els finishers de la jornada i per aconseguir uns grans temps.

Carles -

Entrenament:
.- Diumenge 6 de març: 42,12 Km amb un temps de 3h 29'.
Comentaris:
.- Avui a la marató de Barcelona he patit de valent. He sortit fort per intentar fer una bona marca, però m'han fallat les forces. Fins a la mitja (1h 38') he seguit el globus de 3h 15'; a partir d'aquest punt m'han abandonat les bones sensacions i he fet una segona part molt conservadora per no defallir. El dia ha estat preciós i he viscut mil una petites anècdotes que es el que al cap i la fi t'emportàs a casa un cop creues la meta. Friso per nous objectius.
.- Roger em fa il.lussió la sortida mallerenga el proper diumenge, però caldrà que tingueu paciència ja que en btt estic molt fluix.
.- Felicitats als mallarengos que ha fet la Transmaresme. Estic acollonit tots han fet la travessa amb menys de 5 hores, el vostre estat de forma és brutal.
.- Toni es però que pengis el segon vídeo; avui en Fonseca no ha venut tots els productes, pot ser el cap de ventes no el va motivar prou.
Salut i força.

Melcior -

Ei!!!!a mi em surten 73,3 km i +2400 dpa aproximadament... ruta feta a mida per carreteros, ni un corriol, ni una trialera, res, 0, pista i més pista. D'aquí les elevades mitjes i la gent que ha fet grans papers prescindint de tècnica i ni haver d'arriscar.
Malgrat tot, gran dia de btt, gran paper de la MCT com es preveia. Ha faltat en Roger per donar un cop de puny sobre la taula i mostrar com les gasta, però francament, s'hagués avorrit de valent.
Jo he fet el recorregut en 3h 56', he anat fent, seguint els consell del gran Roger, avui si, tirant de pulsòmetre i sense excessos exagerats. La setmana passada vaig quedar fós, avui no.
Força content amb el temps siguent poc carretero i haver de parar un parell de vegades a posar la cadena que havia quedat totalment estrangulada.

Inclús he rebut un sms i l'he llegit tot pedalant d'en Ferran, que ha fet 3h 28' a la marató, brutal, està molt fort.

Nova tacada de punts al sarró.

Estic impacient per llegir les cròniques dels bons, dels que marquen tendència.