Blogia
La llibreta virtual.

II Marxa Mallerenga per Collserola

II Marxa Mallerenga per Collserola

A decidir data: 12, 13, 19 o 20 de Març. Voteu la vostra preferència al següent enllaç:

http://www.doodle.com/caep46igz32gku3i

Inscripcions obertes en aquest blog. Només cal confirmar amb el nom – Per tal d’ajudar amb els tràmits, l’organització adjunta el plànol i perfil de la ruta:

http://www.flickr.com/photos/llibretavirtual/sets/72157625997566303/show/

Track: http://connect.garmin.com/activity/71576486

ATENCIÓ: Actualització, 5 de març

Dia: Diumenge 13 de març

Sortida: 8 AM

Lloc: Parc de l’Oreneta, Barcelona

Com arribar: Ronda de  Dalt (direcció Llobregat), sortida 9 ‘Can Caralleu’ i seguir l’enllaç adjunt

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Cam%C3%AD+de+Can+Caralleu-Ronda+de+Dalt&daddr=Carrer+de+Conrad+Xalabarder,+7,+08034+Barcelona,+Spain&geocode=FRa-dwIdXUMgACk7zR3gN5ikEjHEFYE6-sKN7w%3BFU6sdwIdvywgAClpG2mES5ikEjFc0rRg6SYOrA&hl=en&mra=pd&sll=41.404175,2.111521&sspn=0.013359,0.041928&ie=UTF8&ll=41.399057,2.112486&spn=0.007082,0.020964&t=h&z=16

72 comentarios

Ferran Vilanova -

05/03/2011 19:31

Nois,
m'extranya veure tan poca activitat pre-marató! queden 13 hores, de nervis, d'ínseguretats, de no saber que em poso, de no saber que coi vol dir aixo del MUR, de saber si l'esquena m'aguantara o haure de plegar...m'enfronto allo que m'es desconegut pero aqui diuen que esta la gracia.
M'he imposat no avanacar a la llebre de 3h30min per si de cas...en prou feines aguantarem els 5min/km al tram final. Pero diuen que la primera es per acabar-la, disfrutari deixar ganes per a la segona.

Sort a tots alsque estem dema a les 8:30 a la sortida!

Roger -

Entrenament secret: 39km, +1360

Com que avui era una jornada molt assenyalada en el calendari mallerengo, ahir vaig tenir temptacions d’apuntar-me a alguna pedalada d’última hora per almenys solidaritzar-me amb els soldats espartans enviats als dos grans fronts (transmaresme i marató bcn). La de Matadepera tenia bona pinta, però al final m’he decidit per preparar la ruta de la setmana que ve (traçada des de l’any passat, però que fins avui no havia repetit integrament)

Estic molt frisós de saber com ha anat la jornada. He llegit breus teletexts, i tot apunta a una jornada molt gloriosa per l’MCT. Sembla que s’ha arrasat en els dos fronts.

Adjunto el comentari que va deixar el meu germà ferra ahir en una altra entrada del blog. S’haurà complert el seu pla “conservador” (3:30’) per atacar la seva primera marató?

pep -

Dema desitjo que tant els que participeu a la marató com la travessa del maresme feu uns bons temps,
Espero ens veurem per Collserola-

Salut i corriols

Ana -

ohhhhhhhh!! quina pena!! no podré venir a la sortica!! un altre vegada!


Super entreno d'avui!!! 120 Km amb bici de carretera!! Arenys, s celoni, Montsenys ( nevat preciós!!), viladrau, hostalric, breda, s celoni, Arenys!

Una abraçda mooooolt fotaaaaaaaa a tots que sou uns atletes de peus a cap!!

Carles les burbujites estaven calentes!!??

TONI -

Quedo acollonit de llegir que en Melcior avui ha sortit a entrenar ... per muntanya!!
Melcior, he decidit no sortir amb tu per no quedar malament.

Marc, no pateixis, demà l'acabaràs. Em veig amb els dubtes dels moments abans de fer la cursa i em sembla que puc dir que estàs prou en forma com per fer plata ben sobrat.

Jo estic cercant motivacions per demà.

http://www.youtube.com/watch?v=o8kZOOqQObY&feature=related

m'imagino l'entrenador cridant que baixaré de 3h 30' he he he he he

I encara no tinc res preparat per demà.

Pau i herba

Roger -

Entrenament secret, dissabte 5 de març: 40km, +1300

Decidit: La II Marxa Mallerenga per Collserola pel proper diumenge 13 de Març (Ana, creu-me que l’organització s’ha plantejat molt seriosament ajornar-la pel 19-20 – Amb qui hem de parlar perquè puguis venir el 13? ). Sortida a les 8AM. És un gran honor poder comptar amb el 100% de participació mallerenga. Temo que la ruta no estigui a l’alçada.

Aquest migdia he passat per Probike a buscar un nou pulsòmetre: “Si us plau, posi’m un que marqui més ppm que el del gran triatleta. Me l’emportaré posat, gràcies”. Amb això que em trobo en Martí posant a punt la seva màquina per demà a la Transmaresme. Em diu que mig club hi està apuntat. Em pregunta perquè no hi vaig, no sé quina excusa donar, dubto i em confesso: “Estic cagat”. La fem petar una estona, i jo cada vegada em vaig quedant més petit al seu costat (tot i que en Martí és d’aquells que no es prodiguen a explicar gestes; més aviat costa arrancar-li’n alguna, i em consta que no són poques).

Ara llegeixo que la Transmaresme són 80km i +2680. Amb aquest desnivell, fer-ho en menys de cinc hores penso que és d’èlit; i fer-ho en menys de 7h és de moooolt alt nivell. De fet, tenint en compte aquestes alçades de temporada, vagi per endavant la meva admiració a qualsevol qui l’acabi. Desitjar-vos molta sort, als mallerengos i a tots els del CCADM!

Molta sort també als maratonians. Demà pot ser un dia molt gran per l’MCT, lluitant en dos fronts que poden ser clau pels Leònides d’enguany. Estaré molt pendent del transistor.

Melcior -

entrenaments secrets:

dimarts 1: 2h 30' tenis
dimecres 2: 40 km btt +1111 dpa
dijous: 25 km btt +820 dpa
divendres: repòs ABSOLUT
dissabte: 18 km btt +550 dpa

Demà tenim tots fites importants, es palpa la tensió. Demà friso per les cròniques de tots i cadascun de nosaltres.
Espero poder sumar molts punts d'una tacada.

Sort a tots!!!!!!!
Gassssssssssssssssssssss

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 5 de mraç: 20' sauna 20' jakutzzi, 3h escrivint versos.
Comentaris:
.- Les ungles són tallades, la roba preparada, tinc a punt la vaselina i el dorsal, la bossa i les bambes són al seu lloc. Podia haver entrenat més, gaudiré la companyia d'en Toni, sento el vostre escalfor. Tot és a punt, demà toca a disfrutar del plaer de corre.
.- Sort en la sortida de btt. Millor l'or que la plata... per un mallarengo.

Marc -

Entrenament d'avui:
26kms super suaus per la NII. Demà aniré a fer una plata digne, però caldrà que tot surti bé.

Maratonians, això sí que té mèrit. Gaudiu la cursa i feu el vostre temps, l'entrenament ja s'ha fet.

Salut i a passar-ho bé,

JOSE -

CARLES ,TONI gracias por acordaros de mi pero este año va ser q no .Espero que vuestros deseos se hagan realidad en la maraton ,osease que baya bonito.
Bueno ya quedaremos para la salida de Collserola.
SALUT Y FORÇA BASE

TONI -

Ja estic en capella per la marató de demà. No em sento preparat ni físicament ni mental. Només importa acabar, amb un temps digne, i sumar els punts pel LWS, malgrat que demà els que aneu a la Transmaresme ja m'agafareu en la puntuació.

Que vagi molt bé la sortida en bici i que pugueu gaudir-ne força i sense cap problema. A per l'or!!!!!

Pau i herba

Marc -

Carles, substàncies energètiques? Seria fantàstic haver-te vist carregat de bosses passejant per la Fira del corredor.

Que vagi molt bé la Marató i sobretot gaudiu-la. Nosaltres estarem pedalant pel Maresme, amb intenció de fer una plata i passar-ho bé (més d'un i de dos aniran a per l'or).

Ana, vens diumenge que ve a la II Volta a Collserola? La jugadora nº8 vindrà perquè juga allà al costat.

Salut,

cARLES -

Pensament 2171:

CONFESSIONS D’UN LLIGON

.- Si ets casat una de les millors coses que et pot passar es rebre una trucada telefònica de la dona: senyal que no és a casa.
.- No cal enfadar-se si la dona ens amaga la veritat, ja que en masses ocasions ens l’amaguem a nosaltres mateixos.
.- El problema de la dona dominant és que s’emporta dos homes al llit: ella i l’amant.
.- El amant parla abans de fer l’amor, la amant desprès.
.- M’ha comentat un amic que fer l’amor amb una nana té un morbo especial. Convindria provar-ho

Carles -

Pensament 2170:

ESTOFAT

.- Podria ser moltes altres coses, però soc qui soc, que és el millor que se fer.
.- Article culinari: Macrobiòtica del moc, per una cuina del futur.
.- Canvio tots els rellotges per una mica de temps.
.- ¡Que difícil és ser un mateix! ¡Quant ets tu mateix et debilites!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 3 de març: 2h de massatge muscular. ¡Fabulós!
.- Divendres 4 de març: 1h 30’ gastant pasta a la fira del corredor de Barcelona. Ja tinc el dorsal i un munt increïble de substàncies energètiques
Comentaris:
.- Toni demà et trucaré per pujar plegats a Barcelona, espero que no m’apallissis. ¿ Jose que corres la marató? ¿Vols pujar a Barna amb nosaltres?
.- Marc, Melcior, Tendo, Nuri...... que vagi be la Transmaresme.
.- Per aconseguir el premi Leònides tan sols val guanyar. Abans, però, cal saber que significa guanyar per un mallarengo.

Marc -

Avui hem fet reunió per la Transmaresme. Ja tenim els dorsals i tothom preparant els últims detalls. Agafarem el tren de les 6.33 i baixarem a Sant Adrià del Besòs, d'on pujarem pedalant fins la sortida de Santa Coloma de Gramenet.

La ruta serà dura i apretar a l'inici pot sortir car, però hi haurà molt bon ambient i espero que ens ho passarem de conya.

Demà i dissabte una mica de carretera light.

Salut,

Carles -

Pensament 2169:

CONFESSIONS D’UN LLIGON

.- El secret per ser un seductor no és pas el de ser cec, sinó el de saber tancar els ulls a temps.
.- Un altre secret del bon seductor rau en explicar a l’amant no pas allò que pensa, sinó allò que ella voldria que penses.
.- Un dels més grans seductors que he conegut em va fer el següent advertiment: “vigila tot el que dius, que ho pots arribar a pensar”
.- En els anys que porto practicant l’art de la seducció he après que el vertader amor és difícil de trobar, però encara ho és més l’autentica amistat.
.- De tant de seduir tinc la vista cansada, enlloc de mirar els ulls contemplo els pits.

Carles -

Pensament 2168:

CONFESSIONS D’UN LLIGON

.- La perruqueria, el maquillatge i la manicura fan guapes les dones guapes.
.- Les dones no són menys partidàries del divorci que els homes: les estadístiques demostren que el cinquanta per cent dels separats són dones.
.- Hi ha dos menes de dones: les que et fan desitjar ser solter i les que et fan penedir de ser casat.
.- De totes les parts belles del cos femení els pels púbics són els que em causen un efecte més intens. Em recorden els boscos primigenis abans de l’arribada de l’home.
.- La meva darrera amant en deixar-me va dir-me: “Me’n vaig perquè altrament t’estimaria tota la meva vida”

Carles -

Pensament 2167:

MÉS PENSAMENTS PERDUTS

.- Tenir raó a destemps és una forma d’equivocar-se.
.- ¿Quina trista soledat hi ha a les pistes de ball a vessar de gent!
.- Quan un desgraciat es mora feliç ja no sap realment ben que va ser en vida.
.- Les teràpies alternatives produeixen efectes molt saludables, a condició que no s’estigui malalt.
.- Els petons de l’Anna em fan sentir com un infant.

Carles -

Pensament 2166

REFLEXIONS PERDUDES

.- Deia Lichtenberg que “quan els que manen perden la vergonya, els que obeeixen perden el respecte”; passats dos anys aquesta màxima encara val.
.- El sentit comú és l’única forma de raonament realment útil que conec.
.- Podran prohibir tots els versos, però no podran acabar amb la poesia.
.- A l’Oracle de Delfos li voldria dir: “El més important és ser un mateix, el coneixre’s arriba desprès”
.- Cada cop em falta menys, però no se ben be perquè.

Carles -

Pensament 2165:

PENSANT PENSAMENTS

.- Escriure pensaments és una mena de consol per la meva incapacitat de viure.
.- Aquestes reflexions no són més que un cúmul de pensaments perduts.
.- Transformar pensaments en paraules és trair al cervell.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 1 de març: 12 Km fent series a la cinta.
Comentaris:
.- Toni diumenge faràs la teva millor marca, ja cal que serri fort les dents que en cas contrari em trauràs 15’. Ja quedarem per pujar plegats; jo divendres aniré a buscar el dorsal.
.- Anna estic content perquè estàs encantadaaaaaaaaaaaa. M’agradaria molt que el dia 13 féssim plegats la sortida mallerenga.
.- Espero noticies i croniques de la Transmaresme.
.- ¿Algú de vosaltres sap a quin aeroport internacional és en Roger?
Salut i força

Ana -

Bon dia a tothom!! avui he decidit fer campana a la UNI, vaig massa estressada!!

El dilluns vaig fer 70Km amb bici de carretera. Vaig fer Arenys-S.Celoni-Hostalric-Blanes-Calella i Arenys. De Blanes Arenys vaig patir molt perquè feia molt de vent en contra, casi pillo el tren per arribar Arenys, però per orgull no ho vaig fer!! jajaja!

Carles estàs com un LLuuuuum!! jajaja!! però m'encantaaaaaaa!!

Marc, ara miro si no tinc partit, si puc vindré!! quina por, sóc una cagada! jajajaja!!

Una petó

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 8 kms.

Estic molt acollonit pel diumenge. Espero no pujar de les 4 hores.

Marc, ja veig que el diumenge et vares avorrir.

Melcior, si descanses un dia més no passa res.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2164

OBSESSIÓ

Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna, Anna, Anna,Anna, Anna, Anna,

Melcior -

Marc, sobervi. Ens estàs reservant una sorpresa per la Transmaresme, segur. Aviat no necessitaràs cadena a la bici, directament voles.

entrenament secret 28: 24,6 km btt +820

Encara carregat de la pallissa de diumenge... començo a pensar que la Trans serà dura de "co..."!!

Marc -

Entrenament non-stop d'avui al migdia: 35.8kms, 18.9km/h, +1025m

Creu de Canet, Dones d'Aigua, Xeremell, Vallgorguina, Corredor per la pista, Creu de Rupit i Arenys.
Bones sensacions amb una temperatura genial.

Sembla que diumenge farà bon temps.

Marc -

Per cert Ana, comptem amb tu per la II Volta a Collserola? Vahhhhh..

Marc -

Melcior, vas fer una gran cursa. De fet vas quedar al lloc que et tocava per tot el que has entrenat. I tot just estem al febrer-març... A la Transmaresme faràs un Or com una casa.

Diumenge vam fer una sortida molt divertida. Estic amb en Pep que això de recuperar camins o redescobrir-ne de nous és genial, jo sóc el primer a vegades de repetir massa allà mateix. El Sr. Senderillu té un repertori de camins que no s'acaba i és un plaer acompanyar-lo. Toni, Pep i Tendo a un gran estat de forma, sort que surto a entrenar.

La sortida de diumenge és força amunt, a Santa Coloma. Suposo que els companys del club ja ho tenen controlat, per Google maps hi ha uns 8kms.. Però si tenim el dorsal no hauria de ser problema. Demà trucaré a la botiga i si puc recollir els dorsals dimecres, us recullo DNI i llicència.

Salut i peles,

Carles -

Pensament 2164:

.- Anselm de Turmeda: “Tres plaers són en aquests món: beure en taverna, jaure en bordell e cagar en prat”
.- Anònim: “Tres coses fan hom alegre: honor inflada, mala muller soterrada e bella serventa sots flassada.

Carles -

Pensament 2163

CONFESSIONS D’UN LLIGON

.- Em fan més por els desenganys amorosos que no pas els enganys.
.- La frustració sexual és la historia secreta de moltes parelles ben avingudes.
.- Tendeixo a trobar més belles les meves amants quan són en braços d’altres.
.- Un bon seductor fa sonar una dolça partitura musical en acaronar el clítoris de l’estimada.
.- Quan una dona em diu “ho vull deixar corre” mirant-me fixament als ulls, se que m’està mentint.

Carles -

Pensament 2162

CONFESSIONS D’UN LLIGON

.- Estimo tan a les meves amants que soc incapaç d’enamorar-me’n.
.- Hi ha dies en que besant els pits de l’Scarlett Johanson en tindria prou.
.- Quan una dona ja t’ha explicat tots els seus secrets es senyal que esta a punt de marxar amb un altre.
.- Un sap que una dona casada es a punt per una aventura extra conjugal quan diu: “Gracies a Déu estimo molt al meu marit”
.- Desitjar-les a totes és un acta d’impotència.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 27 de febrer: 2h 40’ escacs amb una victòria incontestable.
.- Dilluns 28 de febrer: 2500 piscina, 11 Km corrents.
Comentaris:
.- Anna gracies, moltes gracies pels petons, Si no fos tan vergonyós jo te’n faria molts i molts més.
.- Roger m’ha costat moltíssim convèncer als directius de la teva empresa perquè et fessin anar de viatge, espero que no entrenis als aeroports.
.- Melcior felicitats per la cursa, arribar a 2’ d’en Marti Anglas significa que li vares fotra molta canya.
.- Toni, Pep, Marc, Tendo, Santi no pareu de sumar punts de sortida mallargenga en sortida mallarenga.
Salut i força.

Pep -

Entrenament
Amb companyia d’en Tendo Marc Toni, hem sortit direcció can Sala, la Creu, baixada per el camí del senglar, pujada sot Urenella, cal Paraire, direcció Montllorer, Olzinelles, Vallgorguina, Casanova, Creu de Rupit, el Corral, baixada per el camí amagat, Subirans. 40 km

He recordat autèntic btt que barreja la bici amb l’aventura provant camins i corriols i improvisant la ruta a seguir, passant per camins molt poc transitats, amb vistes espectaculars del Montseny i Montserrat, i sentint una sensació de llibertat que no es pot explicar s’ha de viure.

Melcior bona cursa tenint en conte el nivell dels participants,

Salut i corriols



Roger -

Entrenaments secrets,
Divendres 25, 28km +1010
Dissabte 26, 37km +1000 amb en Marc i en Carles
Diumenge 27, 23km +815

Tanco una gran setmana d’entrenaments, amb bones sensacions (que atribueixo al bon temps i a la continuïtat d’enllaçar un grapat de dies seguits). Malauradament tot s’acaba, i les perspectives per les pròximes setmanes no em són molt encoratjadores; almenys procurarem mantenir la il•lusió de tornar-hi aviat.

Melcior, enhorabona per la jornada d’avui. Els teus entrenaments són demolidors, com la teva progressió. La teva perseverança és d’admirar – i diuen els entesos que aquest és el gran secret.

Toni, les sessions de bici que t’has marcat aquest cap de setmana són acollonants, i més tenint en compte que tens la marató de Barcelona a 7 dies. Aquesta capacitat pluridisciplinar és espectacular (tan mental com física), només a l’abast de poquets.

De moment sembla que la marxa mallerenga per Collserola es perfila pel diumenge 13 de març – Jose, alguna remota possibilitat per poder-t’ho combinar diumenge enlloc de dissabte?

Bona setmana!

Carles -

Pensament 2161:

DIVAGACIONS

.- No vull més consells, ja he apres a equivocar-me sol.
.- Voldria que tots aquells que han cregut en la immortalitat de l'anima despertessin per uns segons del somni etern per adornar-se com n'han estat d'enganyats.
.- Enfront la intolerable opressió del repetitiu jo hi oposo l'estimulant vivificació del canvi.
.- L'home no és una costum o un habit, sinó una esperança.
.- En ocasions penso que m'enganyo, d'altres n'estic segur.

TONI -

Sortida en BTT amb en Marc, Tendo i Pep. Així que sumo puntets i més que els altres perquè portava el mallot.

Melcior, felicitats per la cursa. No sé si el temps que dius és molt o poc ni quanta gent al final ha acabat. Però la teva participació en un campionat d'aquestes característiques ja és molt important. Així que enhorabona per acabar la cursa i per anar-hi.

La sortida d'avui ha estat molt tranquil·la. En Tendo i en Santi anaven xerrant mentre que en Pep m'apretava darrera. Però el tanto que no estamos tant mal, com deia aquell.

Pau i herba

Melcior -

entrenament secret: 66km btt +1800dpa aprox. Open d'Espanya. Massa nivell.

Cursa moolt dura, més llarga del prevista i amb molt de corriol i trialera, alguna, més d'una, a peu.

Malament de bon matí perquè m'he deixat el pulsòmetre, indispensable per a mi, així que m'ha tocat anar a "ull".

Bon dia però de btt, exceptuant el fort vent que ens ha acompanyat tota la proba.

Com de costum, molt de "pro",nivell alt i MOOOLTA gent, taps al principi, gent molt carretera amb "poca tècnica", etc.

He sortit prou bé ( per corralines, però ràpid a gassss ) malgrat llepar tots els taps inicials, a base de remar he aconseguit entrar el primer bucle a "només" 18' del primer classificat ( Paco Mancebo, guanyador en menys de 3h, 2h 57' crec ).

El segon bucle l'he fet majoriàriament amb en Martí Anglàs, que tot i patir a les baixades ( algunes, no ciclables ) ha demostrat que està fet un toro, entrant 2' ( crec ) per davant meu.

Del km 60 al 65 he pillat, bajón total i a sobre unes pujades brutals, traca final per recordar...
el meu temps, 3h 44' a falta de confirmació, 78 de la general i de master 30 no ho sé.

"Content" perquè en Pons no m'ha agafat més de 20' segons m'ha dit, ell li ha passat com a mi: petada total als kms finals, i anava lluitant pel podi master 30.

Ritme de cursa frenètic, no pots ni menjar gel/barreta i amb feina hidratar-te bé.

El marcatge de cursa justet, m'he perdut, però força gent es veu que també. Satisfet, bones sensacions, em fa més mal l'esquena que les cames, d'on estc bé.

La buti, coke, galetes principe i demés han sigut deborades en molt pocs minuts.

No he vist en Leònides... però això sí, he patit de valent per sumar aquests puntets d'avui.

I vosaltres, com ha anat????
Gassssssssssss

Ana -

Hola nois!

entrenament diss: 3000m nedant i noche loca de festa!!
entrenament diumg: partit contre el cornellàà.. perdut 1-3

Carles, els petons només són per tu, no ho dubtis!! només tinc ulls per tu!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

TONI -

D'acord demà a les 8 al Gernika.

Marc, enquestes sense proves???? sona una mica estrany, o potser no.

Pep, molt bona!!!!

Pau i herba

Carles -

Pensament 2160:

DIVAGACIONS

.- A partir dels cinquanta t'adones que per ser feliç has de saber renunciar a moltes coses.
.- Quan em parlem de la bellesa d'una sortida de sol o d'un camp florit massa sovint oblidem que les coses més belles són invisibles.
.- He visitat molts psicòlegs, fins que n'he trobat un un que m'ha diagnosticat el complexe que cercava. Això dels complexes no es pot deixara l'atzar.
.- En les nits polar els dies no surten del llit.
.- Els Kai-Ku són encreuats poètics.

Carles -

Pensament 2159:

CONFESSIONS D'UN LLIGON

.- Quan surto amb una noia i em diu per primer cop "t'estimo" se que es arribat el moment de deixar-ho corre.
.- Quan em diuen que entre nosaltre ja no hi ha res, erm treuen un pes del damunt.
.- Quan una dona ja m'ha explicat tots els seus secrets és senyal que esta a punt de marxar amb un altre.
.- Cal redactar una llei que garanteixi el dret a un orgasme digne.
.- El món és ple d'homes casats que saben el que volen: una altre dona.

Pep -

Marc i Toni a les 8h al Gernika intentaré seguir roda tot i l’excusa dell entrenament 0
Carles no se si la tenen mes grossa pero una llegenda urbana diu que els d´Arenys de Munt la tenen com el puny.

Salut

Marc -

Sí Toni, millor muntanya. Em fa pal llevar-me per sortir a les 7,15.. pel dia que farà millor muntanya. Porteu barretes..

Això dels negres està basat en enquestes, no tinc proves. Però cal desmitificar la llegenda, no?

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 93 kms carretera.

Marc, fem el que tu diguis. Si vols anem amb els d'Arenys de Munt o bé a les 8 a l'arbre de Guernika. Si no dius res més, quedem a les 8 a l'arbre amb en Tendo.

Per cert, estic un xic estorat amb l'afirmació que fan en Carles i en Marc que els negres no la tenen tan grossa. Suposo que sustenteu la vostra afirmació en una base empírica. No sabia que us dedicàveu a mirar membres masculins, per poder negar les llegendes urbanes.

Pau i herba

Marc -

Diumenge: 8h a l'arbre de Gernika. Sortida btt non-stop, a fer uns quants quilòmetres. Millor portar plàtans, barretes..

Carles, estic d'acord. Els negres no la tenen tan grossa.. Algú ho havia de dir!

Carles -

Pensament 2158

CONFESSIONS D'UN LLIGON

.- L'afició per menjar figues madures pot ser un indici d'alguna desviació sexual.
.- Es una noia una mica porca; cada cop que li llepo el sexe em recorda el gust de les ostres podrides.
.- No és just que un home de cinquanta anys s'haguí d'avergonyir per desitjar una joveneta de vint-i-cinc
.- No crec en les llegendes urbanes: ni els negres la tenen tan grossa, ni les xines el tenen horitzontal.
.- La majoria de les dones, a partir de la cinquantena, es tornen transparents, a partir de la seixantena ja són invisibles

Marc -

Pep, demà potser btt ja que si plou prefereixo dur rodes gruixudes..
Després parlo amb en Tendo i escric algo..
Salut

Carles -

Pensament 2158:

DE VEGADES

.- De vegades és honest no dir tota la veritat.
.- De vegades és saludable estar un poc malalt
.- De vegades és comprensible ser un xic incomprès.
.- De vegades és raonable fer-se passar per boig.
.- De vegades és just no aplicar la llei.

Carles -

Pensament 2157:

BREVETATS

.- L'amor que dones sempre serà teu.
.- La bellesa és crea amb els ulls.
.- El sexe necessite sortides de sol a la platja.
.- El mal humor ajuda a conèixer millor el caràcters de les persones.
.- Fins i tot als ànecs els hi agrada el foi-gras.

pep -

Roger el dia 13 per mi perfecte 2ª opció 14, impressionant el disseny de la ruta amb tots els detalls-

Setmana de molta feina així vol dir entrenament 0, tinc mono de bici.
Marc a ¾ de 8 al Ateneu per sortir puntuals a les 8h ?
Acabo de llegir la ruta del cc Arenys de Munt i per mi son molts km i no tinc ganes d’arribar a casa a 2/4 de 3 o mes tard a casa si teniu intenció d’anar-hi ja direu alguna cosa-

Salut i bon cap de setmana.



Carles -

Dissabte 16 de febrer: 13 Km corrents, 40 Km +1000 btt
Comentaris:
.- Roger i Marc gracies per la sortida d'avui. Em sap greu no poder seguir les vostres converses, en tinc prou en seguir les vostres roderes.
.- Jugadora número 8 ja havia perdut tota la fe i avui m'entero que hi ha una lectora que té la santa paciència de llegir-se algun dels meus pensaments, gracies per les teves mentides piadoses.
.- Montse diumenge que be et buscaré a plaça de Catalunya-Porta de l'angel, quan passi fes sonar ben fort la campana.
Salut i força.

Marc -

Demà potser acabaré fent btt, després parlem.
Avui 40kms, +1000 amb en Roger i en Carles pujant pel camí amagat fins la pedra de la ferradura, Canyamars, pi de Buac, Arenys.

El dia 6 de març fan la pedalada de la dona, espero que no ens interfereixi gaire si acabem fent al Volta aquell dia. El seu recorregut és:
PROBIKE-pça.Mireia-St.Pere Màrtir-Collet de L'Espinagosa-La Feixera-Sta. Creu d'Olorda-esmorzar-Valldonzella-Collet de l'Espinagosa-Sant Pere Màrtir-PROBIKE.

Marc -

Toni, has vist l'etapa de diumenge del club? No em faria res anar-hi, què et sembla? Algú s'apuntaria? Sinó fem sortida nosaltres.

Es van definint els possibles dies per la II Volta a Collserola, de moment guanya el diumenge 13. Qui falta per votar.. Ana?!
Sembla que en Leònides no té previst assistir-hi, segurament encara decebut per haver abandonat a la Volta al Cadí.

Salut,

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 55' carrera.

Ostres Melcior, no pares, no pares.

Marc, caramb quina sortideta que et vols marcar el diumenge. A mi a les 8 ja em va bé.

Pau i herba

Marc -

Dissabte 26: Sortida btt, 10,30h Calisay. Camí amagat, Corral, Pedra Ferradura, Santa Mònica, Canyamars, Corredor, Vallgorguina...

Diumenge 27: Sortida carretera. Podem quedar a l'Ateneu per sortir a les 8h i anar a Sant Feliu de Guíxols (120kkms, 4h30'). Si voleu avancem hora de sortida, recorregut.

Salut,

Carles -

Pensament 2156

CONFESSIONS D’UN SEDUCTOR

.- La dona més important en la vida de molts homes casats és la cambrera que els hi serveix el cafè.
.- En la penetració anal no hi ha sexe, sinó espeleologia.
.- Els penis és el pinzell que pinta els quadres que dissenya el cervell.
.- El sexe és una necessitat afectiva, l’ejaculació una urgència eròtica. Cal saber destriar ambdós per saber destriar que fem exactament al llit amb l’amant.
.- M’ha comentat una amiga que fer l’amor amb un paraplègic té un morbo especial.

Carles -

Pensament 2155

SEDUCCIÓ

Seduir, etimològicament , significa enganyar a l’enemic. Entenc que per gaudir dels plaers corporals d’una dona l’haguem de seduir, però això, en cap cas, ens obliga a conviure-hi.

Carles -

Pensament 2154

CONFESSIONS D’UN LLIGON

.- A partir dels cinquanta el sexe és pura probabilitat.
.- Les meves amants són sexe embolcallat de paraules.
.- L’únic que físicament em surt dels collons és la cigala, la resta són elucubracions mentals.
.- Tots sabem el que és l’amor, el que no sabem és com.
.- Després d’una bona clusca tot sembla més lluminós.

Carles -

Pensament 2153

CONFESSIONS D’UN LLIGON

.- Hi ha dos menes de dones: les que enganyen molt i les que enganyen poc.
.- Quan una senyora viu sola és que espera algú. Quan un senyor viu sol és que fuig d’algú.
.- Alguns homes pensen que el divendres per la nit s’ha fet pel sexe. Algunes dones pensen que el sexe s’ha fet pel divendres a la nit.
.- En les relacions de parella es fa molt difícil evitar l’inevitable.
.- La diferencia entre un lligon i un home casat és que el lligon busca una dona enamorada i el casat es suposa que la té.

Melcior -

entrenament secret: 32km btt +855 dpa

dia esplèndid per pedalar, bones sensacions en un entreno curt i plà, per relaxar això si!! i amb coca-cola inclosa a can bruguera, estic domant aquestes bèsties, que mai en tenen prou.

Toni, si sortís amb aquests "pros" seria amb un clar objectiu: millorar per poder seguir la teva roda en un entreno d'aquests que fas a crono.

Carles, molt d'entreno no porta enlloc sense un esperit competitiu com el teu, ets un animal competitiu, d'aquí que siguís tan admirat i respectat per la majoria.
No oblidaré mai el primer avituallament a la Cerdanya, on amb la boca plena balbucejant em vas exclamar: "Melcior, un minut"!!!!!!!!!!!!!!!! sobervi.

Pep, tornaràs a portar-los amb el "ganxo" si sortiu el cap de setmana??

Avui he vist en Jose disposat a sortir a pedalar... això sí que són entrenaments secrets!! :-P

Marc, la transmaresme ja és aquí: el millor de tot, ja has entrenat "massa" per lo que ets i tu per deixar com de costum el llistó ben alt.

Roger... per Collserola m'han dit que han vist l'Heras entrenant cada dia a tota màquina, però no els quadra perquè va amb una Cannondale blanca. A mi SÍ que em quadra companys....

Tinc pensaments impurs si demà sortiu, perquè m'agradaria ser-hi, però aleshores segur que l'actuació de diumenge seria encara més discreta .

Nuri, a punt per diumenge?? esperem tenir bon temps, m'han dit que aquell circuit emfangat és lo pitjor.

Estaré atent a cròniques i entrenaments!!!
Gassssssssssssssssss

TONI -

L'organització de la Volta a Collserola se supera cada any. Brutal!!!!!
Quan arribeu a Can Borrell, ja em podeu encarregar unes seques que jo ja arribaré.

A mi, com a en Carles, llegir els entrenaments d'en Melcior i d'en Roger em desmotiva i tinc la sensació com que no faig res. Sí, Melcior, ja hauria d'anar a tot gas, potser encara no a fondo, però a tot gas. I sí, premo l'accelerador però el cubicatge de la màquina ja no dóna per més.

He sabut en rigorosa exclusiva i secret que els membres de l'organització de la LWS s'estan plantejant alguna solució per tal que el Leònides no es decideixi abans de Rams. Veient els entrenaments d'alguns mallarengos tenen por que el sopar de la Gran Gal·la s'hagi de fer el Divendres Sant.

Sé que en Blanchard és un dels grans corredors de triatlons. No obstant jo sóc molt nou en aquest esport i ho faig per reptes personals, i la veritat no em paro a llegir massa. Aquesta gent només els veus al box, després són una canya i sempre els veig de cara, mai de cul, ja ja j aja jaja ja. Si a sobre ja entrenes amb ell, no hi haurà qui et pugui seguir.

Marc, a mi sortir el diumenge en bici de carretera ja em va bé. Procuraré seguir-vos.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2152

CONFESSIONS D'UN LLIGON

.- Una erecció. ¡Estic viu!
.- M'estimo, no em fa vergonya confessar-ho.
.- Desprès d'un bona clusca soc del parer que la felicitat és sexe i poca cosa més.
.- Jocs educatius per a nens: "A veure qui pixa més lluny" "donar a llum" "ensenyem la titola i jo t'ensenyo el cul" "la casa de barrets"
.- No soc un obsés sexual, tanmateix em comporto com si ho fos.

Carles -

Pensament 2151

ANUNCI PER UNA TROBADA

Home separat busca relació seriosa amb senyora madura que en arribar a casa sàpiga dir: "Hola estimat" Tot el demés és negociable.

Carles -

Pensament 2150

REFLEXIONS DEL DIA D'AVUI

.- Ha estat una conversa molt interessant: hem parlat de mi.
.- Segur que hi ha bona gent, però costa molt trobar-la.
.- "Poder" també significa poder equivocar-se.
.- Tot és posi-ble per a qui no creu en L'Impossible.
.- Pels qui viure és pensar els hi convé repensar la seva forma de viure.

Carles -

Pensament 2149

CONFESSIONS D'UN LLIGON:

.- El més complicat de fer corre varies amats són els horaris tan atapeïts.
.- En un peto de rosca no hi llengües mortes.
.- Penso amb la dona ideal a qui poder dir-li tot, confessar-se a fons; somio, possiblement, amb una dona inexistent.
.- Mira al fons del forat del cul de la teva estimada i veures que negre és tot.
.- Quan penetro una dona tots els meus sentits es concentren en un punt sense memòria.

Carles -

ntrenaments:
.- Dijous 24 de febrer: 70 Km bicicleta de carretera, 2000 nedant.
Comentaris:
.- Roger i Melcior llegir els vostres entrenaments em descoratge, per més que m'hi esforci no tinc res fer davant tanta perseverança.
.- ¿Anna els petons són per tots els mallerengos o tan sols per mi?

Melcior -

Marc, la mitja, d'enganyosa res de res, el crono, la distància i el temps són els que són, 161 ppm confirmen que has anat a tempo. No passes pas desapercebut, i ara que començo a tenir més idea d'aquest mundillo, un entreno a 17,3 no el fa qualsevol, no fotem, per pistero que sigui.

Algú ho havia de dir!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.D: els amiguets, ja tens raó ja... a vegades sembla que hagin vist el dimoni tu, quines presses! i ojo, el triatleta està preparant unes sèries/sortida per carretera per anar plegats. Espero que la Kuota trigui moooolt a arribar, o directament ni arribi.

Marc -

Entrenament d'avui al migdia:
32kms btt, 17,3km/h, 161ppm. Creu Canet, Can Vives de la Cortada, Cal Peraire fins la pista, Vallgorguinia, Casa nova pel camp de futbol i can Framis avall.
La mitjana és molt enganyosa perquè era tot pista.

Melcior, pots parar una mica???? Gràcies. Estàs molt fort i et busques uns amiguets que tela..

Dissabte btt, diumenge podríem fer sortida de carretera. Toni, Pep, Carles... us ve de gust?

Tendo, divendres a la tarda et porto allò. Deixa espai a la nevera per les bosses i recorda comprar una xeringa.

Salut

Melcior -

Estic amb en Marc, presentació de luxe, sóu uns kraks, en bici, i sense bici.

També he marcat el calendari per la reserva.

Roger, després d'aquests entrenos, si féssis la montaltbike altre vegada, rebaixaries el crono de manera espectacular.

Toni... entrenes ja a gass o encara no has pitjat l'accelerador? avui he tingut l'honor de conèixer en Miquel Blanchart ( 3e d'Espanya en triatló de llarga distància ), tú que ets triatleta, saps qui és? un fenòmen!!

Marc, la teva eficiència combinada amb les "quilometrades" que fas et porten a un bon moment de forma, que entre d'altres, tindrà recompensa a la transmaresme.

Carles, els teus entrenos són durs, poses el llistó alt, quan toqui passar a la bici... ens obligaràs a donar-ho tot!

Nuri, a punt per Aguilar?? serà dura suposo, com tota cursa. Llàstima que el mosso treballi, seria un bon company de fatigues, si li aconseguís aguantar roda és clar.

En entrenaments secrets, setmana dura.

Per demà he amenaçat als companys de fatigues, passeig pel port oxigenant cames i cafetó, prohibit ni una apretada, ni una trialera més.

dilluns: 25 km btt +905 dpa
amb C.Torrente, corriols i trialeres a gassss per la creu, literalment, em treu la carbonilla je je ( 190 ppm màximes..)

dimarts: 42,5 km btt +1100 dpa
entreno amb Xavi C, pistero, a la idea, et va desgastant

dimecres: 43 km btt +1120 dpa
entreno amb J.Pons, només trialeres i corriols trencacames puja i baixa per Mataró i Argentona, un ó dos puntets de "ritme" per sota de ritme de cursa, dur

dijous: 50 km btt, +1360 dpa
entreno altre vegada amb l'amic Pons i Xavi ( que avui venia fresc i amb ganes ), corriol, pista i trialera, a ritme ALT i a estones a gassss ( fent sèries a 180/190ppm ). Entreno de gran qualitat ideal per mirar d'ultimar la preparació per Aguilar. Esgotador.

Les cames diuen "hola", demà, oxigenar-les i deixar de maltractar-les que ja toca. Prendre cafetó amb aquests cafres, que troben gust a anar com salvatges pel mig del bosc.

Demà suau, dissabte 30-40' relax i diumenge Aguilar, on farem el que podrem. Baixar de 3h 35' seria una bona marca per a mi.

Companys, gassssssssssssssssss!!!!

tendo -

Com sempre BRUTAL.
Moltes felicitats a L'ORGAMITZACIO.
Sensa falta... alla esterem.

Marc -

Felicitats a l'Organització, com sempre.
A veure si podem ser molts/es!
Salut,