Blogia
La llibreta virtual.

25a MITJA DE GRANOLLERS

25a MITJA DE GRANOLLERS

El matí s’ha llevat fred però el cel blau, net de núvols presagiava un bon dia. Un bon dia per assolir els objectius marcats després de tants i tants dies d’entrenament.

La mitja de Granollers era la cursa, abans de la Marató de Barcelona, que semblava, volia marcar l’estat de forma dels mallarengos, dels aspirants a la LWS, dels que volen fer base o volum, segons es prefereixi.

Moltes cares conegudes i saludades d’entre la munió de participants.

La sortida es dóna bastant puntual i enfila pels principals carrers de Granollers, Les Franqueses, Llerona i La Garriga, on es fa mitja volta i cap avall altre cop cap a Granollers.

Veure córrer els favorits de la prova és un espectacle.

El temps ha acompanyat, sol i la temperatura justa.

Temps fets: Jose (1h 30’), Carles (1h 38’) i Toni (1h 44’).

(http://www.championchip.cat/curses/granollers/res2011g.htm)

Cares de desencís i de fracàs.

77 comentarios

Ferran Vilanova -

Nois,
m'extranya veure tan poca activitat pre-marató! queden 13 hores, de nervis, d'ínseguretats, de no saber que em poso, de no saber que coi vol dir aixo del MUR, de saber si l'esquena m'aguantara o haure de plegar...m'enfronto allo que m'es desconegut pero aqui diuen que esta la gracia.
M'he imposat no avanacar a la llebre de 3h30min per si de cas...en prou feines aguantarem els 5min/km al tram final. Pero diuen que la primera es per acabar-la, disfrutari deixar ganes per a la segona.

Sort a tots alsque estem dema a les 8:30 a la sortida!

Carles -

Pensament 2149

CONFESSIONS D'UN LLIGON:

.- El més complicat de fer corre varies amats són els horaris tan atapeïts.
.- En un peto de rosca no hi llengües mortes.
.- Penso amb la dona ideal a qui poder dir-li tot, confessar-se a fons; somio, possiblement, amb una dona inexistent.
.- Mira al fons del forat del cul de la teva estimada i t'adonares com n'és de negre tot.
.- Quan penetro una dona tots els meus sentits es concentren en un punt sense memòria.

Roger -

Entrenaments secrets (tirant del Garmin per si la memòria em falla, fa molts dies que no escric):
Dissabte 12, 27km +910, Malament
Diumenge 13, 30km +900, Fatal
Dissabte 19, 38km +1430, sembla que millor
Diumenge 20, 36km +1255, no sé què em passa
Dimarts 22, 26km +1020, ara sí
Dimecres 23, 24km +960, pletòric

Confirmat: El sol-solet és el meu millor aliat. Quin privilegi poder sortir amb aquesta caloreta... i pel migdia!!!

Avui porto tot el dia amb molta gana. Ja he liquidat tot el que he vist per la cuina (l’Abril i l’Ona han denunciat la desaparició misteriosa de la Nutella, ous kinder, Principe i altres productes dietètics varis per casa). O tinc la tènia/solitària (o com collons es digui), o estic entrenant bé!!!

Demà més; aquesta setmana no viatjo (per prescripció mèdica del meu preparador). Toooooomaaaaaaaaa!

Carles, com ha acabat l’enquesta de la setmana passada?

PD. Després penjaré un enllaç (doodle) per acabar de decidir el dia de la volta de peregrinació per Collserola. Sembla que 12 o 13. Ho tinc tot preparat. Només em falta aconseguir els xips (ah no, que no és competitiva)

Marc -

Tancades les incripcions a la Transmaresme. Hi haurà un total de 310 corredors, entre ells Roberto Heras, Núria Lauco i Laia Sanz.

Ana a -

MARC, la que dic jo és la Transmaresme!

una abraçada!

Fuentes -

Hola nois!!

Nurí ets una maquinote, podríem quedar algun dia per córrer o anar amb bici!!

Marc la II volta és el dia 6 de març, pq també fan una cursa de 80 i pico km de BTT. Si no tinc partit de vòlei, m'apunto
Toni, em vaig veure molt peix per poder fer algun dia podi.

Estimat Carles, ja no em vens a veure a la piscina...

Carles -

PENSAMENT 2148:

Entrenaments:
.- Dimarts 22 de febrer: 35 Km corrents (Arenys-Malgrat anar i tornar) amb 3h 09’. Millors sensacions que fa dues setmanes. Avui estic tocat.
Comentaris:
.- De cara a la marató es molt difícil que pugui baixar de les 3h 30’, es ABSOLUTament impossible que pugui millorar la marca de fa dos anys (3h 19’)
.- Estic molt content de llegir els entrenaments i curses de la Nurí i l’Anna, us llegeixo una i altre vegada mentre el cor bateja esbojarrat i neguitós. Aquest any m’hauré de posar les piles en serio si no vull fer un ridícul espantós.
.- Si en Roger li sembla be podríem quedar pel 13 de març per fer la peregrinació mística pels santuaris de les aparicions d’en Leonides el diumenge 13 de març.
Salut i força.

Nuri, la del mosso -

Toni, la concentració té la mateixa credibilitat que les gambés de Palamós. ;)

Entrenament d'avui : res

Bona nit mallerengos!!!!!!!!!!!!!!

TONI -

Entrenament secret:
- 3.000 mtrs nedant.

Quedo acollonit amb el personal que hi ha en aquest bloc.

Núria, és veritat que has estat en una concentració?

Fuentes, ja estàs fent duatlons? Ja et queda menys per la Challenge del Maresme.

Marc quin entrenament el de dissabte.

Pep i Melcior tampoc perdeu el temps.
I segons diu el Full Parrokial, en Roger ja està tornant a entrenar fort.

Ai, ai, ai.

Pau i herba

Marc -

Descans fins demà i recuperació d'un virus de poc monta a l'estómac.

Ana, molt bé això del Duatló. Si segueixes així aviat pujaràs al podi! T'apuntes a la II Volta a Collserola?

Nuri, fantàstic que t'hagis apuntat a la Transmaresme, tot i que és la prova menys dura de totes les que tens a curt termini. Això de l'stage va en sèrio?

Respecta a la II Volta a Collserola, ja confirmareu dates. Per mi els dies 12, 13 van bé. (La jugadora nº8 té partit el dia 13 a Sarrià i tampoc aniria malament combinar-ho).

Carles, Toni, Jose, Ferran?.. molts ànims per la Marató, ja queda poc.

Roger, entrenament brutal? Nooooooooooooo!!

Ràdio Macuto informa que han detingut al propietari d'una botiga de Mataró pel tema 'doping'.. Es comenta que hi hauria un mallerengo implicat a la trama i que està essent investigat pels Mossos. Les seves inicials són C.M. i és natural d'Arenys de Munt.

Salut ;-)

Ana -

Hola nois!! Marc molt bé aquest 45 Km!!! enhorabona!!

Doncs jo aquest cap de setmana vaig fer la meva primera duatló. De 15 noies vaig quedar la 13 !! vaig fer 2h 30', Vaig patir molt, molt, molt però molt!! però estic molt orgullosa d'haver acabar!! La bici era molt tècnica rollo la cursa de resistència BTT d'Arenys de Munt i el corre era un camí de cabres, i em duc un petit esquinç al peu esquerra de record!!

una abraçada i petons a tots que sou uns craks!!

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Nuri, la del mosso -

Després d'estar dues setmanes a Mallorca fent un stage ciclista ja torno a ser per aquí.

Ahir vaig participar a la pedalada l'aventura és l'aventura de Corró d'Avall. I va ser una bona aventura, estava tot ben enfangat però em vaig divertir.
Entrenament dilluns 21: 1:45H molt i molt suau

Propers esdeveniments :
- 27/2 Aguilar Segarra (ens veiem allà Melcior, el mosso treballa)
- 6/3 Transmaresme (el mosso no treballa)
- 13/3 El meu primer debut a la Copa Catalana a Banyoles (quan sigui allà pensaré que perquè no he vingut amb vosaltres a Collserola...)

Salut i pedals!!!!!!!!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 19 de febrer: 4h caminant per la neu amb raquetes pel Pirineu.
.- Diumenge 20 de febrer: 3h 20’ patida d’escacs amb final decebedor.
.- Dilluns 21 de febrer: 2000 metres piscina, 11Km corrents entre pollacres i alzines.
Comentaris:
.- Dissabte en Toni va fer una nova demostració de capacitat d’organització i extraordinària potencia física. ¡Xapo!Ahir molt bon entrenament de cara a la marató
.- Diumenge em vaig enfadar, novament per un descuit imperdonablñe se’m va escapar un punta que ja tenia al sac. Tota la nit he estat somiant amb la aquesta partida.
.- Felicitats als mallarengos que no paren de sumar punts, però estigue pendents al entrenament de dissabte d’en Roger ¡brutal el que va fer!
.- ¿Nuri que no entrenes o no publiques el que entrenes? Sense referècncies teves la meva motivació baixa.
Salut i força.

TONI -

Entrenament secret de diumenge:
- 30 kms carrera.

La tirada llarga per preparar la marató ha estat com espera i marca una mica en quina forma estic. Enguany a la marató de Barcelona espero no sobrepassar les 4 hores.

Pau i herba

Melcior -

Jo he baixat per Collsacreu i m'han sortit 36km +1206 dpa, bon entrenament de pau i herba, i lo millor, érem quatre mallaregos, per tant, doble puntuació aconseguida en el dia d'avui!

Marc -

Entrenament d'avui:
Creu de Canet (senderillos by Tendo), Can Ginesta, 'el cubata' o sigui pujar fins la Torre del Foc, Sant Martí, cal Peraire, Dones d'Aigua, i Arenys.
41,5kms, 2h 50' pedaleig.
He patit molt i molt i molt fins arribar a Sant Martí, les cames no anaven.

Pep, gran ruta pel teu jardí. No t'hi poses per poc, collons! A mi m'hagués fet més por venir amb tu..

Bona setmana!

pep -

Marc aquest mati al no coneixia la ruta he tingut por d’arribar tard i he decidit fer una sortida de pau i herba.
Entrenament dissabte,
Amb la bici de btt Collsacreu, Palautordera, el poble de Montseny, la Costa del Montseny, el Mortirolo, el Turo de L’home, les Antenes, Santa Fe, Sant Celoni i Collsacreu, 90 km,
La baixada del Turo de L’home mol divertit amb la btt amb la carretera molt mal estat i neu en alguna corba.
Dema no puc sortir que vagui be.

Salut i pedals

Marc -

Demà a les 7,45h al rial de sobre la gasolinera entre els Arenys.
Sortida btt unes 4h, millor portar algo de menjar, mòbil..
Fins demà!

Marc -

Entrenament d'avui:
Arenys, Parpers, Les Franqueses, Sant Feliu de Codines, Sant Llorenç Savall (atracament d'un supermercat), Castellar del Vallès, Santa Eulàlia de Ronçana, Parpers, Arenys.
144kms, 5h 2' pedaleig. 28,5kms/h.
De menys a més, no anava bé a primera hora però bones sensacions al final.

Demà sortida btt, a les 8 a la Font? Ja confirmem.

Salut!

pep -

Carles el 12 o el 13 de Marc per mi correcte.
Diumenge no puc sortir i dema encara no ser que fer, carretera o muntanya dema al mati pensaré.

Setmana amb puc entrenament 2h de “rodillos”
Bon cap de setmana a tots.

Salut i pedals

TONI -

Demà començala reconquesta de l'escut que vaig perdre el mes d'agost.

http://www.youtube.com/watch?v=Cr7yNhC1gZo&feature=related

Pau i herba

Carles -

Comentaris:
.- Avui tocava fer 12 Km corrents, però pensant amb la travessa pirinenca de demà he decidit reservar energies.
.- Melcior jo també m’excuso per no poder-vos acompanyar, però el 6 de març corro la marató de Barcelona i estic rumiant fer el 26 els 100 Km de Calella. El més d’abril tocarà començar a fer bicicleta. Estic acollonit amb els teus entrenaments, però si coincidim en una cursa on hi participi la Nuri calçat.
.- Toni desprès et truco per quedar demà per anar al Puigllançada. ¿Tota la travessa per la neu és corrents?
.- Us estimo
Salut i força.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 65' carrera.

No em sento bé. No sé com anirà la marató. Avui he anat fent com he pogut, i diumenge em toca la tirada llarga abans de la marató.

Anna, a la piscina mai no nedo tots els metres seguits. sempre són sèries. I el secret per no acabar amb torticolis és nedar bilateral.

Melcior, quan vaig veure que t'havies apuntat a la Transmaresme, t'he de confessar que vaig córrer a fer la inscripció. Era una bona oportunitat de sumar punts. Però quan vaig mirar l'agenda me'n vaig adonar que es fa el mateix dia de la marató de Barcelona, d'aquí d'haver de tirar d'excusa.
Ara, no en tinc cap ganes de sortir amb tu, enguany ja m'han matxacat prou, i tot just estem a principis de temporada.

El diumenge vaig veure el mosso entrenant, i ja no ha dit res més al blog. Potser l'Uci l'ha suspès?

La ruta que fan els del Club d'Arenys de Munt la vaig fer amb ells l'any passat i recordo que pujant Parpers va ser un calvari. Demà els de Mataró fan els 7 ports i m'ho perdré. Ostres, ostres, ostres. Com ho puc fer per motivar-me?

En Roger tampoc entrena? Potser demà vol venir al Puigllançada?

Pep, no entrenis massa, que si no em fotaràs molta canya.

Carles, estic acollonit amb els entrenaments que fas. A la marató no cal que m'esperis a l'arribada.

Pau i herba

Melcior -

Carles, Carles, no t'has assabentat encara??? tens la possiblitat de sumar gran tacada de punts fent la transmaresme el 6 de març!!! gran presència mallarenga a càrrec d'en Tendo, d'en Santi, en Marc i jo mateix.
Podria ésser que mosso i sra. hi participéssin, cosa que podria suposar un plus eXXXtra de motivació per a tu, però això ara per ara només seria una suposició meva.

Toni, entenc que curses d'aquesta mena no t'interessen, primer, vas sobrat de punts, segon, serien un simple aperitiu acostumat a les abrassives probes que tú practiques.

Marc... com sempre, l'home eficient. Tens classe, facilitat i potència en carretera, sense això, estaries boig sortint amb els del club demà, sortida esgarrifosa. Tens molt a dir a la transmaresme, ja que després de sortidetes com les de demà, serà un simple aperitiu.

Roger, he estrenat els dos plats, espectacular, van de conya!!!!pel 13 de març comença la copa catalana a banyoles, malgrat tenir "mals consellers" que m'inciten a anar-hi no crec que ho faci, per tant, si fixéssim el dia 12 ó 13 com suggeria el gran Mitjà, per mi ok.

entrenaments secrets:

dilluns: 29km btt, +1060 dpa
dimarts: 75km N-II
dimecres: 45'peses + 30km btt +985 dpa
dijous: 42km N-II + 35' rodillo
divendres: 40'peses + 28km btt +1045 dpa

Demà descansaré, suposo... diumenge en Marc em parlava d'una sortida "trallera" de btt, on igual m'apunto, no correré a Canet d'Adri finalment ( tampoc tinc la llicència encara )i millor "reservar" per l'open d'Espanya de la setmana vinent.


Bon cap de setmana mallarengos!!!!

Carles -

PENSAMENT 2148:

PARTES MÈDICS

.- No li hem l’autòpsia, el finat ho ha rebutjat.
.- El pacient s’ha deixat els globus vermells en la darrera transfusió.
.- La pacient gaudia de bona salut fins que va tenir l’accident de cotxe.
.- L’examen dental revela que té uns genitals normals.
.- Manifesta que ha patit vòmits els darrers quinze anys de casat, fins el 2010 que es va divorcia.
.- Varo de cinquanta-quatre anys, decrèpit i cansat, però amb molta energia sexual.
.- La pacient no para de plorar, sembla que esta deprimida.

Carles -

Pensament 2147

TAXISTES

De petit envejava els taxistes, mai saben on estaran passats deu minuts.

Carles -

Pensament 2146

EL PARADÍS BIBILICl


Pels teòlegs cristians el més important de la història bíblica sobre el paradís rau en el pecat original, pels jueus ho és l'expulsió , per a mi el desig de retornar-hi

Carles -

Pensament 2145:

ANÈCDOTES

.- Gotthilf Hernrich von Sshubert va explicar la seva vida en un llibre de ¡mil set-centes pàgines!
.- Kafka malalt de tuberculosis i ja moribund va dir al seu metge: "matim si us plau, si no serà voste un assasi"
.- Descartes, ja agònic, davant la sangria que volia practicar-li el metge suec que el cuidava va dir-li : ¡Senyor, estalvii voste la sang francesa!
.- Joubert deia "tanqueu els ulls i hi veureu", passats molts anys Claudel li contestava: "Abans d'obrir els ulls ja ho se tot de memòria"

Carles -

ensament 2144:

CONFESSIONS D'UN LLIGON

.- Els somnis eròtics no són més que poesia amorosa involuntària.
.- Crec que era Kafka qui ens explicava que fins i tot en el suposit més favorable, en una relació de parella feliç, ell acabaria desesperat.
.- Voler follar i tanmateix acabar anant al cinema per veure una pel.lucula d'amor.
.- Els errors amorosos dels altres haurien de servir per no equivocar-nos.... malauradament un ha de viure els seus propis fracassos.
.- És menester molt de coratge per viure sense cap mena de desig sexual, ho admeto, però tot seguit em pregunto ¿ de què serveix viure així?

Carles -

Pensament 2143:

EL MONJO BUDISTA

En visitar un temple budista al Tibet em varen explicar que un dels monjos de la comunitat, desprès de vint anys de complerta soledat, va rebre dels seus parents i antics amics un paquet de cartes. No les va obrir, doncs considera que el millor era cremar-les, per fugir de l'agressió dels records. En algunes ocasions he tingut la temptació de comportar-me com aquest monjo, però sempre m'ha falta coratge, ja que necessito dels records per sentir-me viu.

Carles -

ensament 2142

FE

Voldria ser creient, a pesar de les moltes ximpleries que m'ha explicat perquè en fos. Ara be, si tingues fe viure amb una por terrible a perdre-la en qualsevol instant, i això em provocaria un pànic molt més intens que no pas el de no creure en res. Per tant es molt millor que continuí com fins ara.

Carles -

Pensament 2141:

NOTES FUNERÀRIES

A l'enterrament de Bodelaire hi havia poc més de trenta persones, en el de Willy, dinou, i en el de Oscar Wilde, set. Esser un bon escriptor i haver gaudit d'èxit en vida no es pas garantia que en L'últim adieu t'acompanyi molta gent.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres16 de febrer: 14 Km corrents a ritme d'anar fent, 15' gimnàs.
.- Dijous 17 de febrer: 3000 metres piscina, 20' sauna.
Comentaris:
.- Expressions com ¡Que burro! o ¡Que tonto ets! que podrien semblar ofensives, segons qui te les dies, son afalacs carinyosos en boca d'algu altre.
.- Nuri necessito que publiquis entrenaments aviat, el teu silenci m'exespepera.
.- Roger i resta de companys ¿que us semblaria fixar la data per la sortida a Collserola pels dies 12 0 13 de març?
Salut i força.

Marc -

Entrenament d'avui:
41kms carretera suau, Mataró, St Pol, St Iscle Arenys.

Ana, quedem un dia per fer btt amb tota la colla. Ara preparem la Transmaresme fent carretera dissabte i muntanya diumenge. Aquest suposo sortirem a les 8 de la Font d'Arenys de Munt. T'apuntes?

La jugadora nº 8 diria que llegeix el blog.. a veure si és així, sinó li recordaré..

No hi ha cap altra teoria científica que avali la relació edat-duresa d'en Carles?

Salut,

Ana -

Holaaaaaaaaa!! guapoooos!!!

Toni, molt bé 3.800, quin temps?? no has acabat amb torticulis! jajaja!
Osti, MArc, doncs quedem algun dia! digali a la Laia que la necessito un dia a l'entren de les meves noies!!

Fuentes

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3.800 mtrs nedant.

Aquest matí m'han donat el certificat d'esportista ... popular.

Pau i herba

Marc -

Ana, molt bo el comentari!!

Sí, soc en Marc de la jugadora nº 8 de volei... A veure quan fem sortida btt junts.
Salut,

Ana -

Hola!!

home... Carles...jo cigales tant madures no he probat!! però pot ser!! jajajaja!

Per cert, MArc, ets en MArc de la LAia de vòlei!?!?


Petons!!

Carles -

ntrenaments:
.- Dimarts 15 de febre: 22 Km corrents amb un temps de 1h 49'. A l'anada a Mataró a ritme Pau i herba, la tornada a ritme de cursa.
Comentaris:
.- Anna molt bona marca diumenge corrents i avui bon temps nedant. Em fa molt feliç que em diguis quelcom al bloc.
.- ¡Alerta! demà en Toni obtindrà el certificat d'esportista d'elit. ¡A l'aguait! en Melcior fa dos dies que no entrena. ¡Aneu en compte! desprès de quasi dos mesos en Tendo dona senyals de vida. ¡Perill! diuen e radio macuto que en Roger s'ha guarit del constipat.
.- ¿Cap noia blocaire no dona al seu punt de vista en relació al pensament 2137?
Salut i força.

Marc -

Entrenament d'avui:
74,5kms carretera amb en Melcior i en Xavi. Mataró, Blanes, Sant Iscle, Arenys. Bones sensacions.

Ana, com hi vas! Felicitats i segueix progressant, corrent vas fer un bon temps.

Diumenge sortida de 'fons' amb Tendo, Santi.. ja concretarem.

Salut,

Ana -

Carles, vols dir que no penses massa!!

Dilluns:3.000 crol 1hora

Esteu tots mooooolt en forma!!!

Petonets!!

Carles -

PENSAMENT 2140:

NIT BOJA

Aquest cap de setmana he sortit de marxa i he viscut una nit ABOLUTament boja. Desprès d’algunes experiències eròtiques hauríem de canviar de nom, d’edat i fins i tot de sexe. Tot sembla diferent, començant per la forma d’entendre la vida.

Carles -

PENSAMENT 2139:

ALS MALLERENGOS

.- Quelcom certament difícil per un mallerengo: aprendre a ser un perdedor.
.- ¡Esteu alerta! Conformar-se es anar perdent pistonada.
.- ¡Fem del nostre sentiment de victòria la nostre voluntat de combat!
.- Recordeu companys que els grans rius arrastren molta aigua, però aquesta no és pas diferent a la dels rierols d’alta muntanya.
.- Com diu un adagi popular “la sort no és de qui la cerca, sinó e qui la troba”

tendo -

Moltes felicitats a tots i a totes.

No entreneu tant que no podre ni seguir la vostre olor.

En Santi i jo ja estem apuntats a la TRANSMARESME, anirem a ritme de pau i herba.(com quasibé sempre)

Entrenaments ultra secrets:

dissabte 12: Carretera 145km a 27 de mitja

Diumenge 13:BTT 43km a 15,8 de mitja

Dilluns 14:tinc les cames ......

I si demà no plou...
Dimarts 15: Sortida nocturna a les 19:20 per fer Santa Monica i segur k cau algun senderillo.

PAU I HERBA.

TONI -

Ostres Anna, molt bé el teu temps. Suposo que aviat aniràs a una prova oficial.

Ahir al matí vaig sortir en bici amb els d'Arenys de Munt de Muntbikes. Anaven a un ritme que em va costar molt seguir, sort que jo marxava abans, que si no, arribo destrossat a casa.

Roger, em fa por que en Ferran estigui preparant "meticulosament" la marató de Barcelona. Enguany no tinc masses expectatives.

Pep, ja veig que tornes a regar l'hortet del Montseny. Hi hauré de posar fil a l'agulla, també.

Marc, aquesta setmana no hi ha crono. Dimecres vaig a veure al metge que dóna certificats d'esportista d'elit. He intentat subornar-lo per telèfon però diu que això no es fa així.

Carles, aquesta setmana no sé com anirà el tema de córrer. Per cert, ahir vaig trobar-me en Ricard Brillas corrent, cap a Mataró també.

Melcior, jo tot just surto de la zona de 80. N'hi ha d'altres que ja aneu a 120. Em cal molt d'entrenament.

Pau i herba

Ana -

Bon dia a tothom!
Què tal nois?? Ahir em vaig llevar inspirada i vaig fer mitja marató jo soleta. Vaig fer d’Arenys a Mataró/ Mataró –Arenys. Total 22 kilòmetres i vaig trigar 1h 55min. Portava el Garmin i la mitja és de 5.30. Nois em pesa el CUL!!!!
ESTIMAT CARLES!!! No tornis a venir a la piscina rallat, que em deixes preocupada!!!

Marc és increïble els pedazos d’entrenos que fas!!

Ana Fuentes

Marc -

Esport i política:

1) Avui s'han prohibit les estelades a Madrid, no el Barça ha guanyat la Copa del Rei de bàsquet.

2) Raül Agné planta als periodistes d'Osca després que no li permetin respondre preguntes de periodistes en català.

http://www.ara.cat/esports/futbol/2a_divisio/raul-agne-catala-sala-premsa_3_426587338.html

Salut i llengua,

Marc -

Entrenaments:

-Dissabte: 120kms carretera amb els companys del club. Primera etapa sèria, patint molt pujant a Sant Hilari.
-Diumenge: 33,2kms per Collserola de Pau i Herba. Esmorzar a can Jané de Sant Cugat, Sant Pere Màrtir.. molta gent amb bici, caminant, corrent..

Carles, molt interessant el debat que encetes, a veure si hi ha més aportacions. S'agrairà que siguin de forma anònima.. jajaja.

Toni no pares. Hi haurà 'crono' aquesta setmana.. ;-)?

Descans i entreno!

Carles -

Pensament 2139:

MADAME D'HEUDICOURT

Madame d'Heudicourt, segon ens explica Saint-Simon, mai parlava be de ningú si no era "amb un ostentós i reiteratiu però". En excessives ocasions en el meu dia a dia em trobo amb Madames d'Heudicourt, persones incapaces de parlar be d'algú sense deixar anar algun retret.

Carles -

Pensament 2138:

AUTORS MALEITS

Llegint Nerval, Baudelaire, Rilke, i esencialment Kafka un té la impressió que aquests autors ni conviden a la vida ni pretenen explicar-la, senzillament es declaren insatisfets i ens expliquen el seu patiment. La seva obra és l'expressió d'aquest dolor i el mal estar que els hi genera. Si un els hi presta massa atenció acaba per fer seu aquesta incomprensió, aquest neguit existencial.

Carles -

Pensament 2137:

ERECCIÓNS

Fisiològicament l'erecció penil és el resultat d'una estimulació sexual que genera una tumefacció, un enduriment i un augment de l'aparrell reproductor masculí. Però com totes les parts del cos humà, amb el pas dels anys la intensitat, vigorositat i frecuència d'aquestes ereccions varien. Una amiga, amb una experiència eròtica molt i molt complerta, em comentava l'altre dia que tocant un penis erecta, fins i tot amb els ulls enventa, pot encertat l'edat del varo amb un marge d'error molt escàs. Segons ella les millors cigales que ha provat son les d'entre els trenta-cinc i els quanta anys, quan ja no són fortes com una pedra ni flacides com una pega. ¿ Les companyes del bloc sou del mateix parer?

Carles -

ntrenaments:
.- Dissabte 12 de febrer: 105 Km bicicleta de carretera, 1500 piscina 20' sauna.
.- Diumenge 13 de febrer: 4h 10' d'escacs amb victorià, l'única de l'equip i som 10 jugadors.
Comentaris:
.- Ahir dissabte bon entrenament per pla, llàstima de no trobar a la Nuri, en arribara la piscina l'Anna feia just 10' que havia marxat. Mira que tinc mala sort.
.- Avui a escacs hem jugat amb el primer classificat, he fet una bona partida amb final feliç. Malauradament l'equip ha perdut, som en una categoria massa forta, enguany baixarem.
.- Pep, Marc molt bona sortida dissabte. Roger si en Melcior tingues el teu constipat hagués fet doble entrenament. Toni m'agradaria sortir un dia a corre plegats.
Salut i força.

Melcior -

Iep!!! Toni, interessants entrenos,comences a apretar l'accelerador ja?
Pep, bona sortida, així, sempre et mantens a punt eh??!!
Dissabte partidet de futbol, avui 32km btt +700dpa, entreno suau, de relax, veient en Marc a primera sortint amb el cotxe cap a bcn.
Setmana per mi bona d'entrenos... anuncien plujes per la vinent, esperem ens deixi sortir algun dia...

Bona setmana!!!

pep -

Entrenaments cap de setmana
Dissabte amb en Marc i els companys del cc Arenys de Munt.
Ruta Tordera, cal Coix, Santa Coloma de Farnes, Sant Hilari, Arbúcies, coll Norris, Breda, Sant Celoni, Arenys de Munt.
120 km amb total.
Recorregut dur principalment de Santa Coloma a Sant Hilari uns 20 km pujant i pujant.
Diumenge he decidit fer una sortida curta per estirar les cames desprès de la pallissa de dissabte, ruta la Pedra de la Ferradura, Creu de Rupit, baixada per Subirans, 14 km.

Conclusions de la sortida de dissabte que la gent esta molt forta es qüestió de no adormir-se.

Que no entrenar ningú el cap de setmana tret d’en Toni i en Marc?.

Salut i pedals

TONI -

Entrenament d'avui:
- 86 kms bici carretera
http://connect.garmin.com/activity/68002837
- 50' carrera
http://connect.garmin.com/activity/68002849

Va home va!, això no s'ho creu ningú.
Tot el cap de setmana i ni un sol entrenament?

Va home va! a qui voleu enganyar?
Segur que una mica. Segur que algú de vosaltres ha fet l'intent dels 3 per saber què diu una dona.

Ja està bé, home! Ja està bé!!!
Espero que l'Uci prengui cartes.

Pau i herba

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 84 kms carretera
http://connect.garmin.com/activity/67802717

Primera sortida amb ruta per muntanya. Ja m'ha tocat patir.

Pau i herba

Marc -

Demà espero ser a l'Ateneu a les 8h per fer una etapa dura, molt dura.

Diumenge tinc sortida per Collserola amb ex-companys de feina.

No m'he apuntat a la Transmaresme, si dilluns hi ha places m'arribaré a TomasDomingo. Roger, Carles.. voleu dorsal?

Bon cap de setmana

Roger -

Entrenaments secrets: ZERO
Estic KO des de fa dies amb un refredat molt inoportú. Aquests dies, només pujar les escales de casa ja em suposa un esforç colossal. Anem bé.

Espero que els triatletes s’ho comencin a agafar seriosament i s’esforcin una mica més. No sigui que la UCI es vegi obligada a avançar la gala d’enguany pel diumenge de rams... Pau i herba.

Carles -

Pensament 2136

CONFESSION D’UN LLIGON

.- ¿ Quan parlem de l’amor a quin ens referim al eròtic, al romàntic, al platònic o al místic?
.- Avui en dia ja ningú es suïcida per una decepció amorosa; hi ha masses remeis alternatius.
.- Els somnis eròtic no tenen límits, es la nostre capacitat de somiar el que els limita.
.- Estimar es una expressió ambigua; hom té la impressió com si no anés referida a res en concret, ni a ningú en particular. ¿Si fos així quin sentit tindria estimar?
.- Com més lligo més m’apropo al deliri. Ja tan sols ataco a les dones que són volcans en erupció.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 50' minuts de carrera.

Estic bastant tocat per un constipat. NO he pogut entrenar el que voldria.

Melcior, segurament els entrenaments deuen ser d'allò més exigents.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 8 de febrer: 14 Km corrents, 25’ gimnàs.
.- Dijous 10 de febrer: 45 Km bicicleta de carretera, 7 Km cinta, 20’ sauna i jakutzzi.
Comentaris:
.- Darrerament quan vaig a la piscina no se si ho faig per nedar o per veure la meva entrenadora en banyador. Caldrà que em centri si no vull perdre pistonada.
.- Dijous en sortir a pedalejar per la general estava més pendent de procurar trobar-me amb la Nuri que no pas de l’entrenament. Serà menester que estigui per la feina i no em distregui.
.- Avui havia de sortir a corre, però com que no em trobaria ni l’Anna ni la Nuri ho he deixat corre.
.- El meu preparador es del parer que m’estic obsessionant en excés en activitats extraesportives.

Melcior -

entrenament secret 9: 33, 5 km btt, +1015 dpa
entrenament secret 10: 75 km N-II
entrenament secret 11: 34 km btt, +1180 dpa

El vent aquests dies ha fet força la guitza. Comentar que els "pressumptes" arenyencs de dalt acusats de prendre sùbstàncies de dubtosa legalitat han sigut vistos entrenant, junts i per separat. Es parla que aniràn també a Aguilar de Segarra... vist lo vist, m'hauré d'espavilar entrenant més perque no m'arrenquin les enganxines, sinó, sempre em quedarà "suplementar-me"... XD

Sembla que pel cap de setmana torna el fred... amb lo que bé que estàvem!!

P.D: entenc que el poc "moviment" que reflexa el blog és fruit dels intensos entrenaments que està efectuant l'èlit del MCT...

Carles -

Pensament 2135

CONVERSES MARITALS:



Pepita: “Qualsevol cosa que em donis la convertiré en quelcom fabulós. Dóna’m un espermatozou i et donaré un bebè. Dóna’m una casa i et donaré una llar. Dóna’m aliments i et donaré un menjar exquisit . Dóna’m un somriure i et donaré el meu cor. Multiplicaré i embelliré tot allò que em donis. Però si em dónes problemes...... Prepara’t cabró!!!
Pepitu: “Em fas feliç que vulguis canviar doncs fins ara has convertit tot el que t’he donat amb merda. Et vaig donar un espermatozou i no vares concebí. Et vaig donar una casa i sembla una cort de porcs. Porto els aliments i cuines porqueria. T’ofereixo un somriure i sols em fas retrets. Minores i embrutes tot el que et dono. Si finalment ets una dona com cal i no em fas un desgraciat..... sabràs com realment soc.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3.000 mtrs nedant.

Pau i herba

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 28 Kms carretera.
http://connect.garmin.com/activity/67268962

Melcior, Melcior, no entrenis tant, que m'obligaràs a robar un banc per no haver de treballar i dedicar-me a entrenar només.

Marc, si arribes a venir anem més ràpids.

Ostres, Nuri, quins entrenaments que t'han posat. Això és el que et permet fer ja l'entrenador?

Pau i herba

Melcior -

entrenament secret 7: 30' peses + 37,10 km btt +905 dpa

entrenament secret 8: 100km N-II,3h 20'

Miraré el manual d'excuses per evitar les sortides crono... sense escalfar ( això sí ), he "intentat" anar i tornar a Mataró en plan Toni i Marc, amb feina he aconseguit una mitja de 35,2 km/h.

Disten encara mooolts entrenos i forçes sopes per poder sortir amb aquestes bèsties pardes.

EL FULL PARROKIAL -

Passat el primer terç de la temporada de la LWS comencen a transcendir alguns detalls de les planificacions d'entrenaments dels mallarengos cara a la part més important de l'any.

Hem accedit, d'estranquis, a una d'aquestes planificacions (Collserola?, Montnegre? Montseny?, Serralada litoral?).
Alguna part ha estat suprimida per evitar possibles reclamacions legals i maniobres obscures de tota mena

" ... la programació sería algo aixi:
Divendres mati 80-90 kms i despres 2000-3000 de natació al xxxxx.
divendres tarda correr 10-12 kms ja a la zona de l´alberg
dissabte mati sortida bici curta de 60-80 kms i llarga de 100-120 kms
dissabte tarda entrenament de cursa de entre 10 i 20 kms
diumenge entrenament de doble transició correr-bici. amb un volum total aproximadament de 40-10"

Esmoleu ben bé les eines.

pep -

Acabo de llegir tots els comentaris de la setmana i ja veig que aquí no s’adorm ningú uns entrenant i altres fent mitges maratons amb uns temps que no estant malament encara que es poden millorar.
Casi fa vergonya publicar el que he fet el cap de setmana,
Dissabte de festa fins les 3h del mati.
Diumenge a les 11h del mati per carretera 50 km Collsacreu, Palautordera, el Poble del Montseny, i tornar 2h pedalejant bones sensacions.
Aquesta setmana espero començar entrenar amb normalitat.

Roger conte amb mi per fer la volta per Collserola.

Salut i pedals

TONI -

Melcior, estic acollonit amb els teus objectius. Per sort, el dia 6 de març puc tirar d'excusa 23 "Tinc una altre cursa" per no anar a la Transmaresme. I la setmana abans hauràs fet la d'Aguilar. Dos palabras: "Im presionante".

Marc, demà sortida crono. T'hi apuntes? Necessito mantenir el ritme i diuen que no hi haurà massa vent. Entre les 13 i 13:30.

Pau i herba

Marc -

Entrenament de divendres a diumenge: molts kms caminant per Lisboa amb la jugadora nº8, i amb important desnivell acumulat. Degustació de Mojito's XL.

Espero posar-me a entrenar aviat per afrontar els nous reptes amb més garanties!

Salut,

Ana Fuentes -

Felicitats Carles i Toni!!

Melcior -

Carles, Toni, Jose, enhorabona, teniu uns puntents més al sarró.

En Jose, suposo no ha corregut marxa enrere com amenaçava al sopar, malgrat tot, gran temps.

Toni, tot és millorable, cada cursa és diferent, i l'estat i les variables que hi intervenen sempre varien.

Carles... no et queixis tant home, temps més que acceptable penso jo, la temporada és llarga, i cal deixar temps per progressar i millorar. Si ho fas tot ara... què???

Nuri.. bé per aguilar!!el mosso també vindrà??? el tens molt calladet darrerament, que no entreni tant carai!! quin desnivell té la proba més o menys?? és dura?? pel que pugui ser ja m'he inscrit a la transmaresme...

Nuri, la del mosso -

La meva enhorabona als finishers, Toni i Carles, de la mitja de Granollers. Toni he millorat una mica els meus coneixements, he mirat les notícies els primers he sentit que fan 1:03H aprox, pertant penso que no feu pas mal temps. A mi els wbons també me treuen 30-45min. ;-)

Carles,Carles,Carles... em va saber greu que canviessis el campionat d'escacs pel duel, no va ser el mateix. A Andorra aquest any no ens hi veurem, no hi seré aquelles dates.Perdem un altre assalt del nostre combat ciclista.
El teu és copi-pegui-pegui, perquè l'escatologia de l'article anterior té pets i merdes repetides d'un altre pensament ja publicat.

Com que volia comparar el marisc de Palamós amb el d'Arenys divendres vaig anar al port a tastar un platet de gamba vermella, Toni quan em vas veure estava fent venir la gana.
- Entrenament secret divendres 3: 1:30H molt i molt suau

Dissabte feia un dia esplèndid i vaig voler comprovar la fama de les galetes Trias, així que vaig passar-me per Santa Coloma de Farners.
Entrenament dissabte 5: 5:35H anar fent

I diumenge encara tenia la rumia dels calçots.
Entrenament diumenge 6: 4:00H les cames s'hi noten però acabo bé. Només començar em creuo amb el mallerengo Melcior que també està entrenant i m'enrecordo que avui quan fagi el comentari li diré que també m'he apuntat a Aguilar!

Tanco aquesta setmana de set dies havent-ne estat pedalant 1 tot sencer. En ma vida havia fet una setmana com aquesta, espero que es tradueixi en positiu. L'entrenament de demà ja us l'avanço avui: DESCANS

Bona nit mallerengos!!!!!!!!

Carles -

ensament 2134

PROPOSTA VITAL

Si quan ens llevem al matí féssim la promesa de fer una cosa bona durant el dia , i fóssim fidels a aquests compromís, possiblement la nostre vida, en poc temps, seria força diferent.

Carles -

Pensament 2133

FRAGILITATS

.- Quan hi ha coses per fer...... millor començar.
.- No se perquè, però ploro...... ploro de gratitud.
.- Si no tens un bon amic, procura-te'l....... una dia o altre el trobaràs faltar.
.- La igualtat d'oportunitats no té sentit si no es reconeix abans.... el dret a tenir totes les oportunitats.
.- No se si el desig és cec.....però encega.

TONI -

Realment avui ha estat una cursa dura. Tothom m'havia comentat que la de Granollers era una cursa molt ràpida i que es podia fer un bon temps. La qüestió era aguantar la pujada fins a La Garriga, Km 10, i després de baixada apretar.

He intentat mantenir un ritme d 1h 40' a la pujada i quan tot just començava la baixada he vist que no podia apretar. I sort que no ho he fet perquè els tobogans que hi ha fins a Les Franqueses són de Deú n'hi do.

O sigui, que de les 4 mitges que he fet enguany, la que havia de ser la de millor temps ha estat la pitjor.

Els ànims s'han de pujar de cara a la Marató.
No obstant estic content perqùe he retrobat en Jose, que feia dies que no en sabia res i l'he vist bé, tot i que està lesionat. També molts amics del club i coneguts. Especial il·lusió m'ha fet poder saludar a en Josep Maria, un company de Vic que va fer l'Altriman, i gairebé m'ha confirmat que hi tornarà.
També en Marc, un company que vàrem passar bastantes hores de pizzes.

He de replantejar entrenaments. Banda sonora i de gran efecte persuasiu de coses que de vegades considero fracassos (http://www.youtube.com/watch?v=0m2sWyc6lOc)

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 5 de febre: 3500 piscina, amb interessant correccions d'estil de l'Anna, la meva entrenadora personal.
.- Diumenge 6 de febre: 21,2 Km a la mitjà de Granollers amb un temps de 1h 38' 10''. He millorat 1' 40" el temps de la mitja de Sitges però he fet 1'20" més que fa dos anys a la mitja de Granollers.
Comentaris:
.- Avui he fracassat, volia intentar fer 1h 35' però no he pogut; els primers 10 Km els he fet a un ritme acceptable, però quan era el moment de donar-ho tot m'han mancat reserves. Amb consola pensar que progresso, encara que menys del que voldria fer-ho. El millor de tot el bon tiberi que ens he donat amb en Toni a la Fonda Europa un cop acabada la cursa. Cal entrenar, entrenar i entrenar.