Blogia
La llibreta virtual.

DECEPCIÓ A VITÒRIA

DECEPCIÓ A VITÒRIA

A les 7 del matí agafo l'autobús per anar cap al Pantà d'Ullibarri per fer la part de natació i la primera transició.

A mig camí del pantà, noto un fort moviment intestinal. Això ja és normal. Però un cop para l'autobús me'n vaig corrent, una manera de dir, cap al lavabo. La descomposició és gran i ja no m'en moc fins gairebé 1/4 abans de començar la cursa.

Per un moment he pensat de no prendre la sortida. Però decideixo continuar tot guiat per la veu que em deia: "no pots abandonar".

He fet els 4 kms. i tot just arribat a la transició he hagut de tornar al lavabo. Ja no sé què era el sortia, segurament l'aigua que m'he empassat del pantà.

Decideixo agafar la bici i que sigui el que en Leònides vulgui. Tot just sortir trobo el primer avituallament i agafo un plàtan i l'Isostar. Al cap de 3 kms m'he hagut d'aturar al marge. No podia aguantar més. Un parell de quilòmetres més i ara m'he d'ajupir en un camp de blat. 20 quilòmetres molt a poc a poc, intentant aguantar. Gràcies al Recupat-ion m'he refet un xic i m'he permès apretar una micar, fins arribar al pavelló Buesa Arena on he abandonat. No podia menjar res sense el risc de treure-ho. Encara em quedava una volta de 70 kms en bici. He decidit retirar-me.

No sé si ha estat el plat de mongetes que vaig menjar al vespre o l'esmorzar del matí. Encara que els metges que m'han atès no descarten que sigui el fet de portar el maillot de la selecció espanyola "la roja".

És la primera triatló que abandono. Ha estat un cop dur per la moral i caldrà aixecar-me per afrontar amb garanties el darrer entrenament abans la gran prova del Pirineu.

6 comentarios

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 1h 20' carrera. No dels millors dies, feia calor.

Roger, friso per veure la classificació de la Catllaràs. Segur que tornaràs a ser un top 10. Per cert, m'he atavalat veient la quantitat d'entrenaments que has fet. Em sembla que el Leònides Butifarrades ja no te'l treu ningú.

Marc i Santi, felicitats per la classificació, malgrat que no sé interpretar-la massa bé. perquè veig molts de grups, però quedar 11 de 80 equips està molt bé, però que molt bé. Ja veig que esteu en forma punyeteros.

Pep, no sé com t'ho fas però estic acollonit llegint els teus entrenaments.

Pau i herba

Marc -

Felicitats Roger i ànims Toni.

Escric dues línies abans d'anar a dormir. Les 24h han estat molt més suaus del que esperàvem degut a la seva fi a quarts de quatre degut al gran aiguat. De totes maneres no hem abandonat i hem acabat al lloc onzè amb les mateixes voltes que molts top ten. Bones sensacions, patiment i molt bon rotllo.

Collons Pep com hi vas..

Bona setmana i salut!

pep -

Quin cap de setmana en Toni no pot acabar per problemes digestius i “Madrit” anul•lat per problemes meteorològics imagino com us sentiu ara toca mirar cap endavant i preparar nous reptes.

Entrenament
Dissabte bici carretera Arenys de Munt Tordera, Arbúcies, Coll Ravell, Santa Fe, les Antenes, el poble de Montseny,Palautordera, Sant Celoni, Arenys de Munt, 130 km bones sensacions
Diumenge bici carretera anar i tornar Sant Celoni 25 km 1h

Salut i pedals

Roger -

Entrenaments secrets:
Dijous, 24.06: 23km, +1100 Vernet les Bains - Refuge de Mariailles
Divendres, 25.06: 14km, +600 Vernet les Bains – Torre de Goa + Cronoescalada “especial” Casteil-Sant Martí del Canigó 1.44km, +220, 11:30’. Tots aquests entrenaments acompanyat del meu germà Ferran.
Dissabte, 26.06: 20km, +500 Castellar de N’Hug – Coll Creueta per carretera (i tornada)
Diumenge, 27.06: 40km, +1420 a “La Catllaràs 2010” (8ena edició)

Comentaris:
Tinc entès que Madrid ha estat conquerida pels mallarengos i el CC Arenys de Munt. Sóc del parer que el fet d’haver suspès la prova a les 15h no minva la seva proesa, i més si tenim en compte el gran paper que han fet en les diverses categories. Estic a l’espera de la crònica. Enhorabona a tots/es!

Vist el nivell de les proves d’aquest cap de setmana, veig impropi col•lar la crònica de la meva botifarrada de torn. Només dir que avui m’ha semblat prou bona, potser un pèl cremada pel meu gust. El pa bo, cruixent i ben sucat amb tomàquet. Me l’he menjat força a gust.

El meu preparador ja té en ment la propera botifarrada – Algú s’hi anima?
http://www.btttarragona.com/index.php?option=com_content&view=article&id=66&Itemid=37

Bona setmana a tothom!

Roger -

Gran Toni, molt gran.

Sóc dels que crec que jornades com les d’ahir et fan molt gran. No cal dir que en el teu lloc la majoria de nosaltres ni ens haguéssim plantejat començar (ni remotament). Espero que estiguis millor, i estic segur que trobaràs la “redempció” al Capcir. ELL t’esperarà a l’arribada; aquest cop ja no en tinc cap mena dubte.

TONI -

Lamento llegir que les 24 hores s'han suspès. Suposo que el sentiment de frustració és gran i el comparteixo. Després de tant de temps entrenant per assolir un objectiu es fa dur no poder-ho fer.

No us preocupeu, aviat encetarem altres reptes i la il·lusió estarà a tope.

Pau i herba