Blogia
La llibreta virtual.

Últim entrenament abans de Madrid

Últim entrenament abans de Madrid

Aquest matí no hi havia ganes de patir més. Ahir van caure 140kms i 2070m asc. per carretera. Vam pujar el Coll de Ravell, Seva, Collformic i Arenys. En Pep no té aturador i en Carles sap patir com ningú.

Ens hem trobat a can Serrador a fer una truiteta i a comentar la jugada, on hem saludat en Ferran i l'Òscar. S'ha entrenat i tothom està molt fort, però amb això no n'hi haurà prou. Caldrà tenir cura del menjar, de descansar bé.. Divendres al matí cap a Madrid, dissabte i diumenge a donar-ho tot. A fondo.

Roger, podi?

Carles, has descansat bé avui..?

Salut Guiño

19 comentarios

Jugadora núm.8 -

Última hora:
Les 24 hores de Madrid han estat suspeses aquesta matinada a les 2.30 a causa de la pluja.
Els 4 valents anaven en onzena posició.

Jugadora núm.8 -

Notícies fresques des de Madrid:
Segons informacions des de terres estranyes, el circuit que recorren els 4 valents és dur, amb molta pujada, però genial per a poder disfrutar. Se sap que un membre de la parella 40 marca l'escandalós temps de 29 minuts per volta, i ja en van 4!! També en un petit moment de debilitat s'ha confessat que per la nit es baixaria el ritme i que altres membres de l'equip d'Arenys de Munt han marca volta en 25 minuts.
Esperem que no s'afluixi i que el temps acompanyi.
Sort!

santi -

Ja estem instalats a Madrid!
les tendes estan muntades, acabem d'arreglar les carpes i anem a dormir si la pluja ens deixa perquè deu ni do la que ens està caient!!!! esperem poder dormir a les tendes i descansar perquè els tres mallerengos estem disposats a donar-ho tot! deixarem el llisto ben alt pels seguents que s'atraveixin l'any vinent...!!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 24 de Juny St. Joan Baptista: 40 Km btt escoltant els ocellets i 2800 nedant mirant els peixos.
Comentaris:
.- Piu piu piu piu. Glup glup glup glup
.- Toni com em deia el meu pare: “Qui no es conforme es perquè no vol”. A Vitoria ja no se que més desitjar-te, doncs estàs sortidissim.
.- A la fira de la cirera d'Arenys de Munt m'he trobat en Tendo, m'ha impressionat el seu aspecte físic de marthon-man i la seva seguretat de cara al repte de Madrid. Esperò llegir les vostres cròniques des de Noruega.
Salut i força.

JOSE -

JUEVES:bici de montaña.34,5km.desnivel acumulado 950m. 1h36m. ritmo promedio 21,7 km.
el vapor del cava y el vino salia a raudales por todos los poros de mi pequeño cuerpo.
salut y força base.

TONI -

Entrenament:
- 7 kms carrera a ritme de pau i herba.

M'ha anat be de treure'm la son de les orelles i també per cremar un xic de l'alcohol d'ahir.

Demà viatge a Vitòria.
A les 14:00 hores "en el pabellón Buesa Arenas tendrá lugar la popular pasta Party. Será el momenta de dar la bienvenida a los grupos de edad españoles, agradecerles su participación y desearles mucha suerte".

Que vagi molt bé als que aneu a Madrid. Deixeu el pavelló mallarengo ben alt. Molta sort a tots !!!!!

Pau i herba

TONI -

Entrenament d'avui:
- 3.000 mtrs nedant

Quim celebro tornar a llegir quelcom teu en aquest bloc. Ja sé que enguany estàs fent una gran temporada mentre d'altres sembla que no acaben de donar la talla.

Carles, celebro que en el pla professional et vagin molt bé les coses. Això és molt important. Ja hi haurà temps per a proeses esportives.

Recull de frases d'en William Boyd (LV 22/6/10):
- "El secret de gaudir de casi tot és no ambicionar casi res".
- "He d'admetre que depenc tant de la sort com de mi mateix".

Que tingueu una bona revetlla. Demà més.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 16 de juny St. Quirze: 1h 50’ minuts jugant a la petanca. Com que no estic avesat a jugar a aquest nou esport tinc el canell de la mà dreta fet caldo
Comentaris:
.- Ara parlant seriosament l’única fita que em queda per no engegar-ho tot a roda es la pujada a Andorra del proper 10 de juliol. Estic absolutament desbordat per la feina, la sort que em manca en l’esport darrerament si que m’acompanya en els afers laborals. Em sento com el Rei Mides, allò que toco ho transformo en or.
Salut i força

quim -

Hola a tots/es. Molt temps desaparegut. Tinc aquestes coses. He vist el comentari d'en Carles. Ara estic en un punt de la temporada que ni entrenements pautats i res de tot això. A "saco paco" i per això res millor que anar dimarts a dijous a fer la "carrera il.legal" amb la colla de Munt Bikes. Van sempre a mort. I les mitges que surten son més o menys com la que us ha posat en Carles.
Els entrenaments de l'hivern, avorrits però de conya. Espero que de cara el repetiré. I res més saludar-vos a tots, ja veig que esteu en moment crucial de la temporada, ànims especialment pel futur ALTIMAN??, em sembla que es diu així. Toni, ni superman, ni batman ni spiderman. Tu ALTIMAN. Mira que ets animal eh??? I tu carles ànims. És normal que l'estat de forma no sempre sigui igual.
Als que vingueu a la pujada a Andorra: ens veiem.

pep -

Entrenaments
Dilluns 1 h btt
Dimarts 1h carretera
Primer felicitar Roger i Toni per la seva progressió que sembla no tenir limit
També felicitar els participants de ccArenys de Munt a la Quebrantahuesos que tot i les males condicions de pluja i fred tots han fet uns temps impressionants
Tendo Santi Marc espero deixeu el pavelló mallerengo ben alt a Madrid
Carles pròxim repte Andorra

Salut i kms

TONI -

Entrenaments:
- 3.500 mtrs nedant.
- 40 kms bicicleta.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 15 de juny St. Abraham: 60' al gimnàs.
Comentaris:
.- Acabo d'arribar de la reunió a Suisa del Comité Executiu de l'UCI, estan espervarats del nivell de motivació de la penya. Per aquest cap de setmana han programat un seguiment espectacular davant els reptes esportius a que s'enfrontan En Toni, en Santi, en Tendo i en Marc.Els punts que hi ha en joc poden fer saltar la banca.
.- Avui he parlat amb en Quim, el tauro d'Arenys, em comentava que venia de fer 60 Km amb algun port, a un promig de 34,5 Km/h. Immediatament m'he inscrit en l'equip de petanca d'Arenys de Munt, estic cansat de fer el presec.
Salut i força.

JOSE -

DOMINGO:31.5km en 1h40m.desnivel acumulado de 1400m.
Roge una cronica fantastica ,
mucha suerte para los q van a madrid.

Carles -

Volia dir 1000 metres

Carles -

Entrenaments:
Diumenge 20 de juny St Ciril:100 metres nedant a mar obert amb onades de mig metre. A la segona glopada d'aigua salada he tornat cap a port, no acabo d'entendre com hi ha cracks que s'atraveixen a nedar amb onades de metre i mig. Cada cop prenc més consciència que soc un caga manduries.
Comentaris:
.- Estic molt desanimat, esparava aquesta fase de la temporada per sumar punts, però vist el vostre estat de forma i nivell de motivació m'apuntaré amb els patenqueros que es on em correspon.
.- Roger llegint la teva crònica estic molt content d'haver anat a la platja, segurament ara encara estaria pedalant pel Pirineu. Ara per ara ets el rei de les botifarrades.
.- Pep, Santi, i Marc felicitats pels 10 punts que avui heu sumat sense ser-ne conscients, Tendo tu n'has fet 12.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 110 kms carretera. promig de 31,6.

Roger, brutal el teu resultat. No sé com t'ho fas per estar en aquest estat de forma.

Marc, Santi, Tendo, Pep, Carles. Esteu pujant moltíssim el nívell. El meu cervell m'està dient que enguany em torni a deixar les sabates.

Pau i herba

Marc -

Roger, moltes felicitats. Això és com un podi! Aturant-te als avituallaments i, sobretot, arreglant una punxada. Simplement impressionant.

Toni, que vagi molt bé l'Europeu que diria que faràs la propera setmana. Grans cròniques que només fan que seguir pujant el nivell del MCT.

Demà i dimarts sóc fora. Dimecres acabar els preparatius per Madrid. Dijous última rodada per fer baixar la ressaca.

Salut ;-)

Melcior -

Si senyor!!!!gran cursa Roger, exhibició de potència i control amb cap, que t'han portat a fer un super temps com així consta a la classificació!!!estàs en un gran moment de forma, un exemple a seguir com la resta d'aquí!!!!

Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte, 19.06: 25km, +600 suaus des de Castellar de N’Hug fins la Molina per carretera
Diumenge, 20.06: 65km, +2000 19ena Gósol-Berga “Mussols del Pedra”

Teletext
4:15, 19è segons taula.

Avui a Berga he tingut bones sensacions. M’atreviria a dir que he gaudit com mai en una botifarrada. Organització impecable, senyalització excel•lent, avituallaments en els llocs adients i, sobretot, un recorregut espectacular.

Crònica
Potser el fred d’ahir, sumat als quilòmetres i el desnivell previstos, han fet que em presentés avui a la línia de sortida sense gaires expectatives de passar-m’ho bé sobre la bici; però em repetia que el recorregut valdria la pena.

Amb el pulsòmetre sempre a mà, la primera ascensió se m’ha fet estranyament còmode. Pista ampla, amb un 6-7% de desnivell constant que permetia agafar cadència. El fet que alguns mallots de renom del circuit català (els Esteve, doctore, etc.) no anessin d’entrada amb els de davant ha fet activar la meva part més racional: “Regula, regula”. Un cop a plans de Corbera, baixada tècnica amb molt de fang fins al Pi de les tres branques, i seguir planejant fins a Castellar del Riu. Baixada per corriol espectacular fins a Llinars, amb molta aigua i fang, fang i més fang. Avituallament a Llinars. Ningú para, llavors jo m’acosto i veig que només tenen entrepans. No tinc gana, però el meu cervell em diu que mengi. “Posa’m mig de pernil dolç si et plau”, no sé amb quina mà agafar-lo (vaig de fang fins al cul) i segueixo pedalant. Comença la llarga ascensió fins al Montcalb. Les primeres rampes són dures, les maleïdes pedres (Santi?) comencen a fer acte de presència i l’entrepà no baixa a l’estomac. No sé com, agafo cadència i torno a tenir bones sensacions, i quan veig els de davant en la distància, la meva part racional em torna amb la mateixa cançó: “Regula, regula”. En ple Rasos de Peguera, enfilem cap a la font de la bruixa i gaudeixo d’un paratge acollonant, verge i feréstec. Avituallament, on també paro: Fruits secs i mig plàtan. Al pas per Peguera els del control em diuen “Vinga nano, ara tot baixada” (però el meu cervell em diu “I una p. meeeeerda!!! Vigila que te la tornaran a fotre!”). Baixada ESPECTACULAR per GR (7?) fins a la Baga de les Nou Comes. Sender molt tècnic (teòricament només apte per excursionisme), amb algun tram perillós on decideixo treure peu (amb cales enfangades, mala peça al teler). Arribem amb un puja-baixa inacabable (el meu cervellet tenia raó) a la Casanova de les Garrigues, i el camí s’eixampla. Agafo velocitat i... puffff. Punxada al darrera. “Com pot ser?!!! Merda!”. Em ve el Pas dels Lladres en ment, i em dic, “què collons!”. Canvio roda en menys de 5 minuts; a mi em semblen 10 segons justets (“ni els del a F1” em dic eufòric). Ara sí, tot baixada. El meu cervell em comença a reproduir el “pa-pa, pa-pa-pa-pa-pa”... i aquest cop sóc jo que el rectifico: “Què és aquesta collonada de cançó. Posa’m Giiiiiiiiigiiiiiiiiii a tooooooopeeeeeeeeee!”

He arribat a meta amb el Gigi ressonant amb estridència en les meves orelles.