Blogia
La llibreta virtual.

Preparant Andorra

Preparant Andorra

Avui en Carles i jo amb el grup cc Arenys de Munt emb fet una sortida de 130 km, em sortit direcció Tordera, Massanes, Sta Coloma, Sant Hilari, Arbúcies. Coll de Orri, Breda, Batlloria Sant Celoni, Vallgorguina, i Collsacreu.

La pujada de Santa Coloma fins a Sant Hilari 20 km la més forta i la baixada fins Arbúcies amb puntes de 65Km/h, jo he agafat una rampa a la cama he parat 10 minuts però he arribat bé, total hores del meu contador 4h 37m.

 

5 comentarios

quim montmany -

Hola nois, sóc en quim montmany. avui he recordat el vostre bloc i renoi déu ni do. quina penya.
Toni: acaba la crònica d'una vegada, estic ansiós. I tu carles, entrena una miqueta més la bicicleta. diumenge el rellotge em va marcar 4 h.12'.
a reveure.

per cert carles: m'han dit, no et diré qui que et fotés canya i jo te la fotu.

quim

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 13: 1300 metre piscina, 10Km. corrents.
Comentaris:
- Entrenar, entrenar, entrenar, entrenar, entrenar, entrenar, entrenar......... i res més? No se perquè em diuen que estic obsessionat.
- Toni i la crònica de Vitoria? Suposo que estàs tan habituat a batre contínuament records personals que has acabat per no donar-hi importància, però pels teus molts seguidores si que en te. Explica’ns com va anar si us plau.
- Tinc molta por a escriure el pensament 1000, un pànic irracional m’impedeix concentrar-me; em sento absolutament exhaust.
Salut i força.

TONI -

Pep, malauradament no podré venir a Andorra. La setmana vinent vaig a les Angles.

Carles, veig que t'has pres els entrenaments molt seriosament. En la propera sortida en bici, no sé si podré aguantar la teva roda.

Roger, gràcies per la inscripció. Havia avisat als de Probike que hi hauria un intent de suborn per part d'algun hooooooligan perquè no tinguéssim el pitrall 38. Per sort varen estar a l'aguait. Vaig veure que a prop de casa teva i havia una tanca publicitària. La setmana passada vaig trucar a l'agència de mitjans que la gestionat i a partir de la setmana vinent hi haurà anunci penjat. Ja et pots imaginar amb què.

Marc, em sembla que per la ruta de l'Ermità no hi ha barraques. Per cert, pujaràs?

Pau i herba.

Marc -

Aquest cap de setmana he tocat poc la bici. Sant Zenon, amb les respectives barraques, no m'han deixat.

M'encantaria venir a Andorra, però aquest cop no puc. Espero aviat poder fer-ne alguna d'aquestes..

Haig de dir que aquesta foto no demostra res. Des del comitè ètic del MCT reclamem més concreció a les fotus de cara a rebre punts.

Esteu tots molt forts! Fins aviat

Carles -

Entrenaments
Diumenge 12: 126 Km. bicicleta de carretera i 1500 nedant a la piscina.
Comentaris:
- Avui he patit de valent per aguantar el ritme de la sortida que han imposat els ciclistes d’Arenys de Munt; en els moments difícils he gaudit de la companyia d’en Pep que m’ha ajudat a recuperar el ritme. Demà aniré al Rovira per informar-me sobre els detalls de la sortida de dissabte a Andorra.
- Roger i Marc heu sortit avui?, Toni com ha anat la prova de Vitoria ? Espero la crònica.
- Salut i força.