Blogia
La llibreta virtual.

1 MALLARENGU A VITÒRIA

1 MALLARENGU A VITÒRIA

Després de vàries hores de cotxe arribem a Vitòria. Directament anem cap el Buesa Arena, lloc de recent bon record en el bàsquet blaugrana.

 

El lliurament de pitralls es fa amb puntualitat i després demanem com arribar al pantà on es farà la prova de natació i si és molt lluny. Un noi, de Vitòria, ens diu que no massa lluny, 10 minuts en cotxe. Li pregunto pel traçat en bici i em respòn que no m'ha de donar pistes si demà jo seré un competidor seu.

 

Tot anant cap el pantà, em dóna la impressió que fa bastanta pujada. En arribar al pantà resulta que allà és la "platja" de Vitòria. Moltíssims cotxes aparcats a les vores de la carretera.

 

I ja veig participants i bicis. Com sempre unes bicis impressionants, els corredors que fan por. Una altre jornada que tocarà patir. Un cop deixada la bici, cal arreglar alguns altres detalls i no oblidar res. Una paraula se'm repeteix en el cervell: "supervivència".

3 comentarios

Marc -

Quim, benvingut al blog! A veure si entrenes més, pensa que et controlo des de casa..

Toni, senzillament brutal. Amb aquests articles ajudes molt a mantenir el Mallerenga Spirit..

Aquest vespre he trobat en Carles, que venia de fer un entrenament que no m'atreveixo ni a apuntar. M'agrada veure'l tan motivat, i veure els seus canvis de 'look'. Ara ets un mega pro!

Avui he fet 15kms btt, ahir 6kms corrent. Que trist que us deu semblar, oi?

Pep, apunta els entrenaments, ehh!

Roger, no entrenis, fes-ho per mi.. Em fa molta por el dia 8, però a les 5.30AM seré a la plaça de Castellar. Algú no hi serà?

Fins aviat

TONI -

Són 3/4 de 5 del matí. El despertador m'ha agafat ben desprevingut. No s'hi val a badar, ahir anunciaven que a les 6 en punt sortirien del Buesa Arena els autobusos que ens han de portar al pantà.

Arribo d'hora al pavelló. Encara hi ha poca gent. Miro que el material de la transició 2 estigui ben preparat. No fa massa fred i el cel es veu ben serè, serà un dia de calor.

Van arribant més corredors. Molts es saluden. Hi ha moltes motxilles i samarretes de diferents Ironman, etc. Que difícil que serà aconseguir una plaça per l'europeu.

A l'autobús no hi ha massa soroll. La gent està concentrada i repassant els darrers detalls. Ja veig el pantà i per darrera les muntanyes s'albira la primera claror de la matinada. L'aigua del pantà està en calma, un xic calenta, contràriament al que podria semblar.

He de passar el control del pitrall. Al costat meu una noia comença a posar-se vermella, mira i regira la motxilla. Amb cara d'espantada es dirigeix a un dels jutges i li diu que s'ha oblidat el pitrall. No podrà competir.

Abans d'entrar m'identifico. Després em marquen els números a la cama i al braç. També darrera el bessó.
Faig els darrers preparatius. Hi ha ambient, la gent parla, però també hi ha tensió. Cares ben concentrades mirant cap al pantà, fent escalfament. Criden al calaix de sortida a l'elit masculina i la femenina. Els grups d'edat ja ens podem anar preparant. Augmenta l'adrenalina.

S'han de fer 2 voltes. Les boies no semblen tant lluny. Ja m'arriba el torn quan tot just l'elit masculina està arribant a la 2 boia.

Pels altaveus ressona: "Triatletas, estáis a las órdenes del juez de salida". Tots posats en línia recta sobre una catifa de color blau elèctric esperant la botzina per començar a nedar.

I ja sóc dins l'aigua!!!!
La primera volta serà de contenció. Encara no he arribat a la primera boia que ja estic agafant als darrers dels grup que ha sortit abans. Enfilo cap a la riba. Vaig bé. Bones sensacions, les pulsacions bones. Faig la primera volta en aproximadament 31 minuts. I apreto a la segona. Estic agafant els que havien sortit 2 grups abans que el meu.

De cop, tot traient el cap per respirar, veig un gorro de color blanc, el número 71. Aquest és de l'elit. I el deixo enrera. Passo la primera boia i accelero el ritme. Veig un grup davant i m'he proposat agafar-los. Just abans d'arribar a la riba, ja els tinc i sortim plegats. Hi ha barrets de tots colors. Miro el crono i veig que he fet els 4 kms en 1h 3' aproximadament. Penso que no vaig tant malament.

Ara he de fer una transició ràpida a la bici.

Vaig el 7è del meu grup d'edat. Estic momentàniament classificat !!!!!

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 14 matí: 35 Km. bicicleta de carretera.
Comentaris:
- Toni has iniciat un nou model d’intervencions en el blog: les cròniques amb suspens. Com va anar la cursa? Et vares sentir còmode? Com era l’ambient?.... continua si us plau.
- Ahir al Rovira hi va haver-hi una trobada per planificar la pujada a Andorra de dissabte, crec que aquesta sortida serà un bon entrenament de cara a la `primera prova dels premis Leòoonides 2009 del 8 d’agost.
Salut i força.