Blogia
La llibreta virtual.

1 MALLARENGU A VALLNORD

1 MALLARENGU A VALLNORD

Jornada de poca glòria. He cercat en Leònides a l’arribada, només per consolar-me un xic, però n’hi ha vingut, ha anat a Castellar de n’Hug.

El test pel dia 8 d’agost ha estat un fracàs. Serà una pallissa monumental de la parella 40. Però això no s’acaba aquí.

En bicicleta vaig fer un paper mediòcre, però molt millor que caminant. La pujada al cim vaig anar bastant bé. La baixada va ser criminal. Quan encara em quedaven 3 kms per arribar al control de les bicis, les cames ni me les sentia.

Vaig cridar Leònideeeees! ... Silenci. Aristodemuuuuuus! ... Silenci.

Vaig patir perquè no em tanquessin el control de pas.

Un resultat molt dolent, el 115 de 148 corredors. Vaig apretar al final per estar per sota de les 4h, 3h 58’. Ja tinc 2 buffs. Només m'en manca 1.

1 comentario

Roger -

Toni,

A mi el teu paper a Vallnord em sembla excel•lent. Sobretot tenint en compte que no has entrenat en cap de les especialitats de la duatló: Cursa de muntanya a peu (altrament dit: Pujada/baixada verticals al 45%, amb un terreny molt hostil) i cursa btt (recordes la última vegada que vas agafar la Yeti? Jo no...)

Entenc que l’staff de la 38 facis continus moviments tàctics per desviar l’atenció i fer entendre als mitjans de comunicació que pel dia 8 d’agost tot el peix està venut – La 40 no s’ho empassa, i seguirà un pla molt estricte i exigent d’entrenaments per tal de poder seguir l’estela de la 38 (s’entén que en modalitat btt)