Blogia
La llibreta virtual.

Entrenant amb el Mestre triatleta

Entrenant amb el Mestre triatleta

Avui hem quedat amb en Toni a quarts de dues a l'entrada de la piscina de Mataró. La meva sorpresa ha estat quan he vist que arribava corrent, completant els 10kms amb uns 47 min, crec.

Hem anat a entrenar una mica; ell ha fet 1500m i jo 1000m. Puc afirmar que neda molt ràpid, no és estrany si tenim en compte que als trams de natació es repassa a la majoria de triatletes que justament avui estaven allà entrenant. Jo no podia fer massa més, m'he limitat a aprendre del mestre i a apuntar-ho a la llibreta de cara a la propera sortida en bici.

Molt divertit, merci Toni! Guiño

28 comentarios

Roger -

Anem a pams:

Carles, ben retrobat. Trobàvem a faltar els teus pensaments.

Marc, avui acabo vacances. Les vaig començar el 22.12 amb la il•lusió d’entrenar molt durant aquests dies. Demà tornaré a la feina amb dues tristes sortides, un temps de mil dimonis, un refredat que m’ha deixat KO 6 dies i una grip intestinal de propina des d’ahir. Quan tens temps, llavors per una raó o altra no l’aprofites. Tinc ganes d'haver de tornar a fer mans i mànigues per sortir a entrenar :-)

Toni, m’agrada el to del teu últim escrit. Ho necessitava. Aquest blog és una font de motivació infinita.

Carles -

Pensament 311:

Es serena la nit
la lluna ho il•lumina tot.
Es clara la nit
s’albiren núvols cel enllà.
Es estrellada la nit
llums còsmiques dormen en l’univers.
Es silenciosa la nit
el lladruc d’un gos ressona llunya.
Es freda la nit
a la matinada els camp seran glaçats.
Es nostre la nit.

Carles -

Pensament 310:

Mirada càlida
mirada tendra
mirada que expliques
mil histories
d’esperances.

L’afoll que creix
La mirada penetra
fins que m’engull:
bel deix suau
de una mirada
al mirall

Carles -

Pensament 309:

Que curtes semblen les hores
Just com passa un entreteniment
Tu gaudiràs l’hora en que entrenes
Que passarà massa rabent
Just com passen totes les hores.

Carles -

Pensament 308:

CONFESSIONS D’UN JOIER

Tres brillants, sense un aro, no son un anell, un aro, sense cap diamant, sempre és L’anell.

Carles -

Pensaments 307

Ara que es negra nit
El cel esta radiant
Es veu l’intens brogit
De mils d’estels il•luminant
Un mon ple de sentit

T’escric des del Marroc il•lusionat
Quan mor l’últim dia del any
El darrer pensament d’enguany
Es panseix abans de ser nat.

Carles -

Entrenaments:
7 dies sense fer res.
Comentaris:
-He estat una setmana al Marroc. 3.500 Km. Amb alguns paisatges espectaculars.
-Roger, Pep, Toni, Marc, Ricard, Jose.......que tingueu un 2009 ple de nous reptes i renovades il•lusions. Sort a tots.
-Toni aquesta setmana podríem quedar per compartir algun dels teus entrenaments corrents.
-Demà sortire a corre uns 10Km. Si algú en te ganes podem anar-hi plegats.
Salut i força.

TONI -

Marc, de moment tu sempre arribes abans. Però com començava, només és de moment.

Carles ... on ets?????
Potser és que estàs fent tàctica Marc? Però no et pensis que sempre funciona.

Roger, no sé com t'ho fas per anar sempre davant, però si hi ha sortida dissabte vinent porta el motor que potser et farà faltar.
Per cert, ahir vaig veure en Ferran, vindrà el dia 18 a la mitja de Terrassa.

Pau i herba

Marc -

Pep, ets el meu ídol. La Ruth, la dona d'en Martí Anglas, m'explicava que vas arribar tard a la pujada a Santa Fe i, malgrat la neu, vas pujar sol fins dalt. Després a esmorzar amb tothom.. Brutal.

Roger, no pares. Estem contactant amb la teva empresa perquè et dificulti al màxim el fet d'entrenar; viatges, reunions dissabte al matí, prohibició de treballar des de casa.. Les negociacions van avançant..

Toni, em fas por. Sí, por. No sé com encara a vegades arribo davant teu (només amb btt). Em queda ben poc si no m'espavilo.

Mitjà.. On ets?

Una abraçada a tots i que els reis vagin molt bé. És una nit molt màgica..

El proper capdesetmana sortida de MCT?

Salut

TONI -

He oblidat comentar que en Ricard té moltes ganes de fotre'ns canya en bicicleta de muntanya.

Passat festes sortirà amb nosaltres per a repassar-nos, malgrat està en època de fer base.

Pau i herba

TONI -

Entrenament d'avui:
- 67 kms carretera.

Sortida amb el gran mestre Ricard. La ruta ha estat la dels 4 ports. No cal dir que m'ha fet treure la fel per la boca. M'ha costat Déu i ajut seguir-lo, per sort ell estava fent base.

Jo pels Reis he demanat un podi, però un podi de les sortides importants ... com ara a la pedals de foc o a la volta volta a la Cerdanya d'enguany, en fi, com que no he fet massa bondat doncs no sé si hi tindré regal.

Espero que els Reis acompleixin amb els vostres desitjos.

Pau i herba

Roger -

Sortida matinal vigília de Reis, 5 de Gener 2009: 25Km, +800m

Dia esplèndid. Millors sensacions que la darrera sortida, però em noto encara molt tou i he de tirar amb relacions de canvi altes.

Confessions: Veient la poca activitat del blog, reconec que jo m’havia relaxat i tirat de qualsevol excusa per no sortir aquests dies. Però ahir al vespre, al veure els entrenaments publicats d’en Toni i en Pep, vaig recuperar tota la motivació i avui a les 8AM ja estava pedalant.

Que tingueu tots uns bons Reis – Jo no he fet carta aquest any, però crec que en Leònides m’haurà demanat una brúixola. No sé perquè...

TONI -

Demà sortida en bici de carretera amb el gran mestre Ricard.

Algú s'hi apunta? a 2/4 de 9 del matí (no del vespre, Marc) a la Puntaire d'Arenys de Mar.

Pau i herba

TONI -

Què sortirà algú demà en bici?

Pau i herba

pep -

Aqueta tarda sortida per cremar calories
he pujat fins al Corral portava les cobertes
llises les he volgut provar fora carretera i
he anat be controlant la velocitat a la
baixada.

Que els reis siguin generosos
amb ganes de fer una sortida de pau i herba
tots junts

TONI -

Entrenament d'avui:
- 17 kms carrera

Hi ha molta calma. No sé si això és bo o dolent. Ho veurem després de les vacances.

Pau i herba

TONI -

Entrenament d'avui:
- 66 kms carretera.

Demà sortirà algú?

Pau i herba

Marc -

Demà no puc sortir.. Estic pensant fer tres setmanes més de descans, ja que no va malament.. Ens comuniquem, fins aviat nois!!!

TONI -

Entrenament d'avui:
- 12 kms carrera.

Pep, no sé si sentir-me cofoi o no de que t'exciti. je je je

Demà sortirà algú?

Pau i herba

pep -

Bon any a tots els que llegiu els escrits del bloc
Roger a mi també ‘ha pasat alguna vegada
que he sortit de pau i herba i he mirat cap
enredarrera i he vist pujar un grup perseguidor
I canvi de ritme i a patir fins dalt o despistar en
alguna cruilla.
Marc i Toni vista la portada això sembla un bloc
eròtic.
Carles trobo a faltar poesia i pensaments
desde el 26 no he tocat la bici
pasat reis tindre que rebaixar els 2 o 3 quilos

Que els reis portin el que desitgeu


Roger -

Últim entrenament secret 2008, 31 de Desembre: 18km, +550m

Sortida molt suau, amb males sensacions (crec que degut a un fort refredat que m’ha deixat KO els darrers dies). Però avui he vist el Sol després de tants dies de tempesta, i m’ha injectat una gran energia positiva que espero em permeti afrontar el 2009 amb molt d’optimisme.

Confessions d’avui: Pujant a St. Pere Màrtir, uns pros que s’anaven acostant pel darrera m’han “obligat” a no deixar un ritme de 15km/h (ref.: quan pujo “bé”, no passo mai dels 12-13). No m’han agafat, però m’he recordar de l’antibiòtic amb la pájara descomunal que he agafat un cop a dalt. He fet la baixada com he pogut, amb una forta tremolor a les cames, fins que en el primer trencall m’he pogut amagar dels dimonis que em venien perseguint pel darrera... M’havia proposat una sortida de Pau i Herba, i he acabat petat en els primers 4km.

Comentaris:

Pep, la sortida del 26 només es pot titllar d’heroica. Quedo molt acollonit. Per sobre de tot us felicito per aquesta força mental tant extraordinària (extensible a tots els integrants del CC Arenys de Munt!) – pel 2009 només m’agradaria aprendre’n i esgarrapar un petit bocí d’aquesta voluntat.

Marc, Toni: No pareu. La foto denota un envejable salut de ferro, sobretot tenint en compte els pocs graus d’aquests dies a la intempèrie.

Us desitjo una molt bona entrada pel 2009!

Molta Salut a tothom
-roger

Marc -

Entrenament d'avui: 1000m natació.

A veure si torna el sol i fem una sortideta de btt..

Bon '09 a tots i totes..

pep -

Marc dema no sortiré amb bici
l’anònim era jo que amb vaig deixar
de posar el nom

salut i moltes neules i torrons



Marc -

Algú surt demà diumenge a les 8?

Anónimo -

Avui el cc Arenys de Munt a fet la tradicional pujada
a Santa Fe del Montseny a partí del km 16 la pluja
s’ha transformat en nevada i tot el paisatge nevat
la sensació de pedalejar sobre la neu i nevant
no es pot explicar s’ha de viure
amb ganes de repetir el 2009.

Bon any a tots


TONI -

Entrenament d'avui:
- 10 kms carrera.

Aquest matí m'he trobat l'atleta "Guadiana", que només apareix en grans ocasions, bé siguin curses o sopars.

Sembla ser que feia una sortida, res, menys de 12 kms no és una sortida. Els entrenaments és una altre cosa i per aquest motiu no els publica.

Així és que ja sabem una mica més del secret del bon resultat que va fer en la cursa d'Arenys de Munt.

Roger, encara em queda molt per poder veure la teva roda. Així és que em toca entrenar mentre tu pots fer festa.

Bon Nadal!!!
Pau i herba

Carles -

Entrenament:
Dimecres:
Acabo de fer 21,3Km. en 1h.51'; amb la sessió d'avui finalitzo els entrenaments intensius que em va imposar en Leòoonides. Disciplina, disciplina i disciplina.

TONI -

Marc, ni amb els triatletes entrenant al costat nostre he aconseguit que en motivessis. Tampoc hi havia pastanaga. Ho sento.

Segur que amb un parell de vegades et posaràs al nivell i llavors tindré feina per seguir-te.

Entrenament d'avui:
- 10 kms carrera. Ritme 4'43" ppm mig 146
- 1.500 mtrs nedant.

Bon Nadal a tots

Pau i herba