Blogia
La llibreta virtual.

11 comentarios

Carles -

Poema 96:

És una persona força desassenyada.
Un te la impressió que pensa com un cap boig,
però actua com un cap buit
En temes d’amor es un cap calent,
però en qüestions de cales es un cap fluix.
Si va de marxa es un cap de trons,
però per estudiar es un cap verd.
Alhora de fer esport es un capsigrany,
però en assumptes amorosos es un cap de pardals.
Ell pensa que te el cap ben posat,
però els amics el tenen per un cap lleuger.
Qui això us explica no sap si te el cap ple de vent,
però te la certesa que es un cap desgavellat.
El temps dirà si no tenia res al cap,
però de fet era un cap ple de serradures.

Carles -

Poema 95:

M’agrada sortir en bicicleta per la tardor
per les tardes quan el sol te presa per anar a dormir
en que la mallerenga amb el seu cant vol presumir
mentre el bosc allarga l’últim alè de verdor

M’encanta escalar la muntanya del cim de la consciencia
amb el plat mitjà i sense parar de pedalejar
esforçar-me com un esparta per no desvariejar
donant a les cames el màxim de potència.

Roger -

Avui he preparat la jornada de demà a consciència:

He pres la poció màgica a la fonda de Castellar. L’he demanat amb efectes extra; crec que els necessitaré.

He trucat en Ferran. Hem convingut quedar a les 8:15 a Susqueda. M’encomanaré a en Leònides com sigui, i allà hi seré.

He procurat treure alguna informació confidencial sobre la ruta, però només he pogut esgarrapar les següents dades: 73km amb trams tècnics. Dinar a Rupit. A les 6PM s’hauria d’estar als cotxes de tornada.

He gosat extreure-li informació més crítica: Quans serem, quin és el “nivell” i el “desnivell”, si serà una jornada de “Pau, Herba i Poesia”, o ans al contrari, d’atacs constants en busca d’escuts perduts.

Em quedo amb la següent frase com a única resposta: “Hi haurà dues noies, que fa anys que li treuen el son a en Mitjà” (?)

Carles, segur que no vindràs demà?
-roger

Carles -

Poema 94:

No em renyis, t’ho prego
He arribat tard, ho se
No he fet l’encàrrec, m’he distret
M’he oblidat de l’aniversari, fatal
La feina de casa esta per fer, l’acabaré

Però si t’estimo amb bogeria.

Ara que m’has cantat les quaranta
i m’has estirat les orelles
es moment de no posar-se medalles
i procurar estar contenta.

Carles -

Poema 93:

Intueixo moltes coses;....
però se me’n van del cap.
Quan crec tenir bones idees;....
se m’esborren de la memòria.
He aconseguit fer rimar un vers;....
igual com ha vingut m’ha fugit de la testa.

Tot se m’oblida
s’ho emporta el vent
ja no recordo
el que acabo d’oblidar.

Carles -

Poema 92:

Un dia
vaig descobrir
que no tenia res més
per descobrir.

Avui
he aclarit
que no hi ha res més
per aclarir

Un dia
m`adonaré
que encara em queda molt
per aclarir i descobrir

Carles -

Poema 91:

De moment visc content
i així passo la vida.
Una estona escrivent
com la cosa més sentida,
fent esport en tot moment
de forma decidida.

Procuro fer de la humiliat la meva guia
no envejar la sort dels altres
ni cap ficar-me en tonteries
per gaudir, tant com pugui, el dia a dia.

Carles -

Poema 90:

Estic sense un xavo
i amb el cos ben xafat
No tinc ganes de xaxara
doncs el dia m’ha anat xerbot.
M’he pres un absolut d’un xarrup
i tinc la impressió que perdo la xaveta

Carles -

Poema 89:

Versos rebregats
en papers arrugats
que son llençats
per morir ofegats

Elegies buides
que restaran àrides
entre pudors fètides
en aigües podrides

Composicions insignificants
plenes de mots horripilants
amb rimes dissemblants
moriran com passavolants

Poemes inútils
amb paraules volàtils
que han nascut infèrtils
per manca d’estils

Carles -

Poema 88:

La tarda s’ha enfosquit.
S’han acumulat núvols negres
i la pluja cau i cau.
La tempesta m’acompanya,
més i mes intensa,
cauen trons a dreta i esquerra.
Sembla el Diluvi universal,
plou a bots i barrals
i la cortina de l’aiguat m’envolta.
Xop de d’alt a baix
continuo corrents pels corriols de bosc,
pels senders i viaranys tot fent drecera
que són plens de bassals, tolls i rierols.
Quin plaer sentir-me amarat
per aquesta aigua purificadora
que espanta les pors i neteja els dolors.

Marc -

Aquest matí 40kms molt suaus amb en Tendo i en Santi. Es comenta que en Tendo (que és un fidel seguidor del blog) ha estat empès per en Marc i en Santi des de Llavaneres fins a Canet perquè ha tingut problemes amb la biela..

En Santi m'ha explicat que un dia preparant l'Open Natura en Mitjà va fer mitja volta perquè ja portaven una estona pedalant i no podia més.. Va dir que anava a córrer una mica.. jijiji. La UCI sol·licita aclarir aquest afer de cara a les puntuacions finals de la temporada..

Pep, diga'm si et vinc a buscar a casa o ens trobem a les 7 al KLY, com vulguis.

Obertes les inscripcions de les 3h del dia 9Nov.
www.ccarenysdemunt.cat
Jo ja estic apuntat..

Salut