Blogia
La llibreta virtual.

Problemes tècnics o excuses..

Problemes tècnics o excuses..

En aquest article podeu anar escrivint excuses, molt cops camuflades com a problemes tècnics, per els que les necessitin quan quedin endarrere en alguna sortida...

Suggerències:

-Se m'ha doblegat la pota del canvi

-M'he quedat a esperar al que se li ha doblegat la pota del canvi

-Porto la molla de l'V-brake mal posada i em frena

-He de tornar aviat que sinó la dona em pela..

A la foto Toni sucant a una bassa entre Can Vives de la Cortada i Cal Peraire.

6 comentarios

marc -

Excusa autèntica:
Tinc ganes de veure el vostre maillot des del darrere..

pep -

Excusa nº...
Estic una mica refredat
Excusa nº...
La roda estaba baixa he parat a inflar
Excusa nº...
He parat fer pis
Excusa nº...
Air baix entrenar massa
avui ho
pago

marc -

Excusa típica:
-Fa setmanes que no toco la bici

Carles -

Excusa més autèntica: Avui no tinc excusa.

TONI -

Excusa número ...
- Estic fent base

TONI -

Excusa número ...
- M'ha entrat un mosquit a l'ull.