Blogia
La llibreta virtual.

Seguim fent base

Seguim fent base

Aquest diumenge una nova sortida per anar fent base. La ruta: camí de la creu de canet, sant iscle, can vives de la cortada, cal peraire, vallgorguina, can serrador (esmorzar), la casa nova, can framis i arenys.

Els participants han estat Toni, Pep, Marc i Marc (semi professional convidat a la sortida i que esperem que s'hagi cansat una mica). A la foto es veu l'ordre del podi. Cal destacar el descens final de Toni per Can Framis (ensenyant a Marc com es baixa) i que un cop a l'Urdes d'Arenys de Munt Pep ha decidit que allargaria una mica la volteta anant cap a no sé on... Esperem ens detalli el recorregut.

El proper cap de setmana més!

13 comentarios

marc -

La intenció és que sí. La que vaig segur és la de Sant Gregori, Campionat d'Spain, més que res perquè el meu club la organitza i fa gràcia córre-hi. La única que puc intentar no fer el pena és la de Open Natura.. allà espero que ens hi veurem tots les cares.. o hauria de dir les esquenes (motxilles) jijiji
Demà entreno, ja donaré detalls..salut!

TONI -

ENTRENAMENT
- Divendres
. 1500 mtrs piscina.

Marc, aniràs a totes aquestes curses?

No pateixis per diumenge, però ja saps que (cricricricricric) no puntues.

marc -

Sembla que diumenge no estaré en condicions de sortir amb bici perquè dissabte tinc sopar divertit.. Però intentaré fer bon entreno el dissabte al matí.
Curses properes:
-30 març: Copa Catalana Corró d'Amunt
-6 Abril: Open d'Spain Sant Gregori (club)
-13 Abril: Bike Show Copa Catalana Barcelona
-27 Abril: Open Natura Arenys de Munt
Ja ens anirem comunicant!
salut

marc -

29 min anar i tornar de canet no està malament.. però encara em veuria en cor de treure't mig minutet.. jiji
Ok toni, jo sortiré a rodar, diumenge també surto si sortiu.. Molta sort a la Marató Carles, i no facis als teus companys de cursa el que ens fas a nosaltres o no arribaràs a bcn..jajaja
salut

TONI -

ENTRENAMENT
- Dijous
. 7 kms carrera en 34'40"
. 2.000 mtrs piscina.

Dissabte no podré sortir en bici al matí. Entreneu-vos força.

Potser si truques en Jose sortirà.

Pau i herba.

Carles -

Si Marc diumenge vaig a la marató de Barcelona, però em sap greu perquè portava un bon entrenament i les dues últimes setmanes m'he descuidat massa.

Dimarts vaig fer 6,5 Km. amb 29'(Arenys-Canet anar i tornar) , despres 45 minuts al gimnas. Avui descans.

Salut i força.

marc -

Bruta, Toni, brutal.

Ara niré al gimnàs a fer alguna cosa..
Dissabte en Marc farà bici, a veure si us apunteu.. Diumenge a gaudir del paisatge..
Si, la motxilla molt xula Toni.. Sempre la pots fer servir com a excusa, jijiji.

salut

TONI -

ENTRENAMENT
- Dimecres
. 1500 mtrs piscina.
. 20 kms bici estàtica
. 3 kms carrera

Marc, Marc, ... on ets Marc?

Jose, Jose, ... on ets Jose?

Per cert, a en Marc li va agrada la motxilla que porto. Es que no l'havia vist mai.

Pau i herba

TONI -

ENTRENAMENT
- Dimarts
. 7 kms carrera.
. 2000 mtrs piscina.


Cada dia em sorprèn més el rendiment de'n Pep. El podi de la categoria V>50 estarà molt renyit aquest any.

Carles, estàs molt fort. Em fa por sortir els dies que tu vindràs i per això m'hauré d'inventar alguna excusa.

Pau i herba.

marc -

Aniràs a la Marató, Carles?
Avui:
Bici estàtica: 20min 7,2km
Abdominals: 45
Natació: 750m
salut

Carles -

Diumenge vaig perdre d'una forma patètica una partida que tenia guanyada. Per fer-me pasar les males vibracions avui he fet 28 km. correns, d'Hostalric a Sant Celoni vorejant la Tordera.

Els dies 16 i 23 de març podre comprovar personalment si aquestes sortides domingeres que feu tenen el nivell de dificultat que comenteu.
Salut i força.

Pep -

Avui la sortida, de pocs km
ha estat compensada, per els desnivells acumulats.
I per el ritme de las pujades
Jo quan quan ens hem separat
he pujat la trialera darreda
el restaurant Lourdes, fins el
cami del Corral, carretera Torrentbó i a casa.
salut

TONI -

Avui ha estat una sortida bastant avorrida pels dos pros' que venien.

Amb en Pep hem anat trampejant però el peix estava venut, i tal com ja fa dies que es veu, el tercer calaix del podi serà molt disputat a cada sortida.

Per cert, he de demanar disculpes als companys de la sortida i en Joan Navarra perquè he marxat sense esperar-vos però és que ja feia tard.

PRIMICIA:

Atenció !!!!!!

D'aquí a 15 dies en Jose sortirà en bici.

Diu que entrenarà molt fort per poder ocupar el primer lloc del podi, ja ha passat el temps de fer base. Diu que qui pugui que el segueixi.

Ja li he comentat que ha d'apuntar els entrenaments que faci.

Pau i herba.