Blogia
La llibreta virtual.

Rodant i Duatló.

Rodant i Duatló.

Ahir dissabte, Toni, Carles i Marc van fer una sortida per carretera per rodar una mica. La ruta va ser Mataró, Llavaneres, St. Vicenç de Montalt, Arenys de Munt, St Pol i Arenys. El ritme es va anar pujant i a la part final els atacs sovintejaven.. Mitjà va respondre bé tot i no haver tocat la bici durant setmanes, i Toni va acusar l'entrenament durant la setmana tot i que no va perdre mai la roda. La frase que va dir en acabar va ser "Em passo la setmana entrenant perquè em matxaqueu el diumenge"..

Avui diumenge, mentre Carles movia fitxes d'escacs i Marc era a Banyoles veient la Copa Catalana, Toni feia el Duatló de Barcelona. Segons les seves primeres declaracions, el duató ha anat bé tot i que no ha pogut entrar dins la selecció catalana d'aquest esport. Esperem veure algun comentari amb les seves impressions sobre la prova..

Aquesta propera setmana hi haurà entrenaments per part de tothom i ja confirmarem les sortides de dissabte i diumenge..

Salut i entreno! Guiño

10 comentarios

Carles -

Pep felicitats doncs a començament de temporada estas fortissim.
Toni disculpes si el ritme de dissabte et va pasar factura, però em sorpren que tenin en compte l'hora que vas anar a dormir i despres del que vares sopar i veure diumenge anesis a la duatló.
Marc estic convençut que a Banyoles hagesis fet un bon paper.

Carles en hora bona perquè diumenge vares guanyar la partida d'escacs i gracies al teu punt l'equip va guanyar el matx
Salut i força.

marc -

45 de 50 és el que faig jo quan vaig a una cursa de btt. Quan l'acabo, clar.. O sigui que molt bé, a la propera a baixar posicions mica en mica.
Dissabte intentaré fer bona quilometrada per carretera.. jiji
salut!

TONI -

Pep:
El meu temps és bastant dolent. Si s'agafa la classificació de la meva categoria, estic en el lloc 45 de 50.

Ara bé, estic content perquè els meus temps en carrera són més baixos del que acostumo a fer entrenant.

Marc:
Dissabte no crec que pugui sortir.

De tota manera diumenge sí que sortiré.

Jo només deia Sta. Mònica perquè allà hi tinc molts fulls de la llibreta per estripar, però podem fer la ruta que vulgueu.

Avui jornada de recuperació. No tinc agulletes. La duatló de Mataró em va passar més factura.

pau i herba

marc -

Pep, la teva sortida de diumenge em sembla bèstia.. però posa el llistó a un bon nivell per aquesta temporada..jajaja.
Dissabte m'agradaria fer carretera, a veure si algú vol/pot, ja comentarem.
Toni: www.probike.es mira't lo de l'Ironman, si més no per anar agafant idees..
Salut i entreno!

pep -

toni he entrat a les clasificacons, de la duatló
viste les dferencies de temps
entre el 1º i ultim. el teu temps emb sembla bastan bó
encara que es pot millorà
entrenant,entrenant etc
diumenge Santa Monica intentaré com minim seguir roda.
salut

marc -

Osti, lo d'en Toni té tela perquè jo sé el ritme que es portava el dissabte.. i fer el duatló diumenge és de nivell. Però lo teu, Pep, també és massa perquè 51km per muntanya puntua i molt, encara que anessis sol i no tinguem proves.. A veure si el proper capdesetmana pujant per santa mònica tampoc t'adelanta ningú.. jijij

Avui a la Copa Catalana he vist que sóc estic a anys llum dels bons. Els meus companys, que estan forts, anaven dels últims. Els de davant volaven, fent pujades amb plat gran, baixant rapidissim però segurs, rodant en pla rapidíssim però com si no s'esforcessin... Però en el fons, només espero que tots aquests que van tan ràpid s'ho passin lo bé que m'ho passo jo amb bici.. sinó ja em direu de què els hi serveix.

Salut!

TONI -

Ostres Pep, veig que avui has fet un bon entrenament.

Ja veig que diumenge que ve serà molt difícil seguir-te. No obstant intentaré entrenar una mica per poder seguir-te la roda.

Proposo que el diumenge vinent comencem pujant per Sta. Mònica, així podré pujar la meva autoestima.

Pau i herba.

TONI -

La sortida d'ahir va ser acollonant.

D'entrada s'havia de sortir a rodar però tant en Marc, que ha d'entrenar, com en Mitjà, que feia dies que no tocava la bicicleta, varen apretar-me de valent.

Vaig donar tot el que vaig poder i ells, en bici de muntanya, em varen matxacar, anant jo en bici de carretera.

I per això la frase que em passo la setmana entrenant i no em serveix de res.

Espero que arribi el dia que pugui passar comptes a la llibreta.

pau i herba.

TONI -

En la duatló d'avui es feia la selecció que representarà Catalunya en una competició que es farà amb el país veí, i en la qual Catalunya n'és l'actual campiona.

No he pogut entrar en la selecció, només 5 hi entraven directament, i com podeu veure en les classificacions (http://www.triatlo.org/08result/08dbcnm.pdf i http://www.triatlo.org/08result/08dbcne.pdf) el meu resultat ha estat més aviat discret.

No obstant en el 1r tram he rebaixat el meu temps personal. En el tram en bici no he anat malament, segurament hagués pogut fer millor temps. I en el 3r tram el temps ha estat per sobre de l'esperat.

Pau i herba

pep -

bona tarda
Mentre Carles jugaba escacs Toni lluitaba per fer un bon lloc en la duatló, i Marc veia la copa Catalana.
Avui diumenge jo a les 7h55m sortia d'Arenys de Munt a les 8h pasaba per el Calisay.
Fen la siguent ruta.
LLavaneres,Santa Monica,font Mal Pas Casanova,Vallgorguina,
avui no he vist Ferran i Oscar
despres he enfilat direcció
cal Paraire,Collsacreu,Casa Nova,Creu Rupit,Pedra Ferradura,el Corral,Subirans,i
a les 121h arribada.
Recorregut total 51 km
llàstima que no pntui per falta de quorum
La pujada a Santa Monica hi havia molt trànsit de ciclistes, he fet la pujada
adelantan ciclstes i acoseguin
que no adelantes cap.
tambe he descobert un cami que no em fet mai de Cal Paraire a vallgorguina.
espero llegir la cronica de Toni.
salut