Blogia
La llibreta virtual.

Fred im-pressionant

Fred im-pressionant

Aquest diumenge Toni, Pep i Marc han fet una sortida de 46 kms, passant per Sant Cebrià, les escombraries, l'Esplai, Sant Martí (esmorzar), cal Peraire i can Colomer. A primera hora una temperatura de 3º i uns camps gelats a Sant Cebrià no acompanyaven gaire, però més tard ha sortit un bon sol.

Toni (que assegura estar fent doble sessió d'entrenaments com a mínim tres cops a la setmana i que no ha publicat aquests entrenaments com marca la normativa) ha mantingut un ritme molt bo i constant durant tota la sortida. Pep ha seguit la roda en tot moment. Marc ha anat prou bé, responent bé als atacs de Toni, sobretot tenint en compte el que es podia esperar d'ell veient la cara que feia a les 8h al calisay.

La base comença a ser sòlida (això va per als que juguen a escacs) i el ritme cada cop va a més.

A la foto Toni i Pep pedalant pel camí que va de l'Esplai cap a Sant Martí del Montnegre.

Salut i entreno! Sonriente

21 comentarios

TONI -

Així demà quedem a les 8:15/20 al Calisay. Si no heu canviat la ruta ja decidirem cap a quina direcció comencem

Pau i herba

Carles -

Entrenament dijous: 25 minuts a la cinta fen 6 Km. Despres 45 minuts de gimnas.

Marc dissabte quan acavem la passejada en bici amb en Toni espero que em pugis seguir si decideixes acompanyar-me fins a Sant Pol.
Salut i força.

marc -

Et falta motivació... què tal seguir-nos la roda el dissabte?

TONI -

Sí Marc, jo també em veig en el podi durant una temporada, mentre anem sortint 3 màxim.

Però ara la pregunta és en quin lloc. I aquí jo ja aplico una de les dites de'n Mitjà: "de la victòria poc se n'aprèn. De la derrota molt". I de diumenge passat n'he après.

Carles, dissabte ja et motivarem.

Pau i herba.

Carles -

Toni i Marc a mi la ruta de dissabte em sembla perfecte. Diumenge no surto tinc escacs.
Avui no he fet entrenament, la veritat es que em sento una mica desmotivat. No se quins son els meus nous reptes. Tinc la sensació que en llarges distancies ja he assolit els meus objectius.

Salut i força.

marc -

Dimecres: 500m de piscina. Que penós comparat amb el que veig apuntat per aquí.

Tot i això em veig dalt del podi durant una temporada..

Salut i entreno

pep -

Carles molta veritat i saviesa
amb les frases.
Jo he fet entrenament normal
de la feina pujar i baixar
escales.
Peró ara fare bici estatica
almenys 15 minuts.
Dissabte no sortire, si algu
surt diumengue ja ho escriura
Jo si sortiré.
aguantareu tant entrenament?
salut.


TONI -

Entrenament Dimecres:
- 1.500 mtrs piscina.
- 8 kms carrera.

Pau i herba

marc -

Jajajajajajaja! esperarem que ens pengi les classificacions.. i alguna foto!
Em sembla perfecte la ruta.
WWWWW

TONI -

Bé, no sé quants kms deu fer anar per la carretera de dalt: Mataró-LLavaneres-St. Vicenç- Arenys de Munt-St. Iscle-St. Cebrià-Canet- Arenys.

O si preferiu al revés.

Carles, no sé si serà una bona idea córrer després. Jo de tu guardaria quelcom pel diumenge, en Pep està fort, i a lo millor et sorprèn.

Pau i herba.

Carles -

Entrenament dimarts: 16 km. correns; 10 fins al Balis, 6 a la cinta fen series. Drespres mitja hora de gimnas.

Sembla que ha les 8h. 20´ hem quedat dissabte al Calisay em rodes de carretera. La ruta que la marqui en Toni, no sigui que faci figa a la duatlo de Barcelona per culpa nostre.

Marc si vols despres podem anar correns fins a San Pol i tornar.
Salut i força.

marc -

Si si, perfecte, és que m'emociono.. Millor algo suau, hem de pensar que hi haurà en Carles. T'anirà bé rodar una mica per la duatló.
xauuu

TONI -

Caramb Marc, si que vas fort.
Jo parlava d'anar a rodar perquè l'endemà vaig a la duatló de Barcelona, i m'han comentat que, malgrat ser curta, és potent.

Si no et sembla malament la ruta que proposes podem guardar-la per la setmana vinent, encara que em sembla un pèl llarga per fer-la en un parell d'hores.

Ja ho comentarem.

marc -

Carai, quanta raó en poc espai.. Ja deus tenir mono de bici, tot i que ja et deus imaginar que no tens res a fer amb nosaltres..

Toni, brutal l'entreno... A veure si demà faig bici estàtica i piscina fins tard.

Ahir lo del DVD de les 3h molt bé, en Mitjà i en Pep surten bé. Ja us el passaré si voleu, el vaig comprar.

Dissabte em semlba bé a les 8,20h. Ja direu ruta, què tal si fem Collsacreu, Llinars, Argentona, Arenys?

Salut i entreno!

TONI -

Entrenament dimarts
- 1.500 mtrs natació.
- 20 kms bici estàtica.
- 3 kms carrera.

Llegeixo que els 5 dies a Portugal han estat prolífics.
El llibre de les cites, el venien al Duty Free?

Dissabte podem quedar a 1 o 2/4 de 9, fer 40 kms rodant, + o - 1h45'. Com ho veieu?

La sortida de pau i herba.

Carles -

Dissabte m'apunto a la sortida en bici per carretera. Espero que sigueu benevols. A quina hora us va be quedar?.

Aprofito per acompanyar algunes reflexions interesants

La felicitat i l’imbecil·litat i d’altres aproximacions



Sols hi ha dues coses infinites,

l’univers i l’estupidesa humana.

I no estic gaire segur de la primera

Albert Einstein



Hi ha dues maneres de ser feliç en aquesta vida,

Una és fer-se l’idiota i l’altre ser-ho

Sigmund Froid



A vegades penso que la prova més fefaent,

de que existeix vida intel·ligent a l’univers,

és que ningú ha intentat, contactar amb nosaltres

Bill Watterson



Perdoni’m si els tracto de cavallers,

Però, es que no els conec prou be.

Groucho Marx



És millor tenir la boca tancada i semblar estúpid,

Que obrir-la i dissipar el dubte.

Mark Twain



Estimo la humanitat.

El que hem rebenta, és la gent.

Susanita, l’amiga de Mafalda



Més d’un, deu el seu èxit a la seva primera esposa,

I la seva segona esposa al seu èxit.

Jim Backus



Alguns matrimonis terminen be,

D’altres duren tota la vida.

Woody Allen



No et casis per diners,

Pots aconseguir un préstec més barat.

Proverbi escocès



Poc s’aprèn amb la victòria,

Però molt amb la derrota.

Proverbi japonès



Un amic és algú que ho sap tot de tu,

I malgrat això t’estima.

Elbert Hubbar



Moltes persones son prou educades

Com per a no parlar amb la boca plena,

Però no els preocupa fer-ho,

Amb el cap buit.

Orson Wells



Gaudeix del dia,

Fins que un imbecil´

Te’l arruïni

Woody Allen



Feliçment no soc feliç

Margeuritte Yourcenar



L’insult i la desqualificació,

Son les raons, dels que no tenen raó.

Pep Bermejo




marc -

Hola nois! Carles, a veure si ens veiem aviat, es troben a faltar els teus atacs.
Toni, em va perfecte fer carretera dissabte. Una bona quilometrada anirà bé per la base. Posaré rodes llises a la pacalo i espero poder-te seguir el ritme..
Avui a les 9,30 vaig al passe del DVD de les 3h de resistència d'arenys de munt, ja en compraré una còpia i us el passo. Suposo que també hi haurà en Pep.

TONI -

Entrenament:
- 1.500 mtrs piscina.

Per dissabte tinc prevista sortida en bici carretera, 40 kms +-.

Diumenge vaig a una duatló a Barcelona. Si algú s'hi apunta?

Ben tornat Carles. Ahir vaig patir molt per intentar donar una mica de guerra a en Marc. Ni que hagi estat 3 mesos parats l'afecta.

En Pep, malgrat anar darrera, sempre va estar a roda. I això que el ritme va ser bastant alt.

A veure si vosaltres també apunteu els entrenaments.

Pau i herba

Carles -

En llegir els vostres comentaris tinc una sensació d'enveja i frustració. Enveja per no poder gaudir de la vostre compayia, frustració per descuidar el meu entrenament.

He estat cinc dies de relax a Portugal, i a banda d'augmentar de pes, he perdut ganes d'anar a la marató de Barcelona.
Salut i força.

pep -

avui hem fet base per futures
sortides.
jo en arribar a casa he fet
algunes abdominals i una bona
dutxa he quedat com nou
vist el nivell de la sortida
tindre que entrenar entre setmana
salut i força

TONI -

Avui el sentiment ha estat de frustació. Després de tants de dies entrenant, en doble sessió, en Marc, que fa 3 mesos que no pedala, ha tornat a demostrar llur potència i classe.

Malgrat que a l'arribada a St. Martí la seva cara era més aviat pàl·lida.

En Pep, que per entrenar puja i baixa escales mentre treballa, ha estat molt a prop.

Avís per a navegants: El podi està molt car. Mentre només en surtin 3 es puntua segur, però si n'hi ha 4, el 3r lloc serà molt competit.

La temporada s'ha posat en marxa i molts objectius estant fixats per l'estiu.

No s'hi val a badar. No s'hi valdran excuses. Com bé diu en Marc, el ritme s'ha incrementat i s'albiren jornades glorioses.

Pau i herba