Blogia
La llibreta virtual.

Toni no podrà representar Catalunya

Toni no podrà representar Catalunya

Aquest passat diumenge al duatló de Barcelona s'escollien els representants de la selecció catalana que disputarà el campionat del país veí properament. Toni, que va fer un bon temps millorant en alguns trams la seva marca personal, no va poder entrar dins aquest grup d'escollits. Possiblement, el tiberi que es fa cruspir (convenientment regat) la nit anterior i el fort ritme de la sortida per carretera del mateix dia no el van ajudar a fer un millor temps. Tot i això, Toni demostra que està fort i disposat a donar canya aquest 2008.

A la foto veiem el moment en què el seleccionador català absolut comunica a Toni que ha quedat fora de la selecció. Triste

10 comentarios

Pep -

Agafar la bici i tot seguit
padalejar de baixada a un ritme déscalfament, al mati
es perfecte.
a les 8h al Calisay.
salut

TONI -

La ruta em sembla bé.

Arenys de Munt-St.Iscle es farà per carretera? Perquè així podem quedar a les 8:15 amb en Pep a Arenys de Munt i així que no hagi de baixar i gaudir de 15 minuts més al llit. Potser així, la dona de'n Pep el cansa una mica.

Fins i tot penso que tindré temps d'esmorçar.

Pau i herba

marc -

Bona ruta Pep.
Toni, hauràs de demostrar tot el teu potencial durant la primera part de la sortida doncs..
Fins demà

pep -

entrenament de la setmana
dimecres 15 minuts estatica
divendres 15 minuts estatica
jo diumenge també sortiré, ens veiem a les 8 al calisay.
jo proposso
Arenys de Munt, Sant Iscle, Can Vives, Cal Paraire, Can Camps,direcció Can Mora i desvio esquerra direcció V
Vallgoguina.
Recuperar forces (esmorzar)
després esmorzar ?
fins demà.

TONI -

Sí, jo demà vull sortir.

Però no sé si em podré quedar a esmorzar. He de ser a casa aviat i faré una mica sobre la marxa.

Entrenament dissabte:
- 7 kms carrera.

Només demà aniràs dopat? A mi em sembla que hi vas cada diumenge.

Vaig a comprar una Coca-Cola de 2 litres i acabaré l'ampolla de rom que tinc a casa.

S'ha d'estar a l'alçada.

Fins demà a les 8.

Pau i herba

marc -

Entrenament de dissabte:
0
Demà a les 8 estic al caly, aviso que puc anar dopat..

TU surts toni oi?

TONI -

Hi haurà algú demà a les 8 al Calisay?

marc -

Entrenament de la setmana:
0m piscina
0m corrents
0m pedalant
Espero demà fer carretera i diumenge btt. Espero no plogui i estar despert, ja que dissabte surto..
Fins diumenge nois!

TONI -

Jo no podré sortir el dissabte però espero que el diumenge sí.

Entrenaments:
- Dimecres
- 2000 mtrs piscina.
- Dijous
- 7 kms carrera.
- 2000 mtrs. piscina.

I vosaltres no entreneu?

No em puc creure les arrencades que veig quan sortim. Em sembla que haurem de fer control antidòping.

Pau i herba

marc -

Hola nois..
Bé, aquest dissabte tinc intenció de sortir amb bici per carretera.. si algú vol sortir que ho digui, a mi m'és igual l'hora i la ruta.
Diumenge també sortiré..
Salut i entreno!