Blogia
La llibreta virtual.

Mont Ventoux

Mont Ventoux

Ahir amb una petita expedició Munt Bikes vam pujar el mitic port del Mont Ventoux , situat a la regió de la Provença té una altitut de més de 1900mts

Vam iniciar l'ascensió desde Malausenne , el dia estava gris i amb forá vent , als primers kms no teniem clar si podriem coronar el gegant de la Provença

Per sort els primers kms són bastant tancats per que estás rodejat de bosc i quedes protegit del vent

El port es molt llarg 21kms i+1600dpa força sostingut amb rampes del 8 i 9%

a mesura que anavem avançant anavem trobant cartells que posava Ferme ( Tancat ) pero nosaltres seguiem pujant el port

A falta de 6kms vam trobar una barrera que barrava el pas , la vam saltar i vam seguir la marxa

a parti d'aqui molt de fred , boira i el vent va fer acte de presència , els ultims dos kms les ratxes de vent eren besties , pero a 100mts de coronar ja eren huracanades

Literalment vam sortir volant ... ens va costar deu i ajuda possar-nos l'impermeable

La baixada va ser dantesca , jo els primers 100mts els vaig fer a peu , després ja em vaig pujar a la bici pero amb molta precaució

amb -3º sota zero vam decidir refugiar-nos a una caseta uns minuts per agafar una mica de calor , després de deu minuts ens vam decidir a iniciar la marxa

Boira , aigua , mal a les mans , carretera humida buuuffff tot molt èpic , pero una experiència innolvidable i el més important un altre port mitíc a les meves cames , proximament a per un altre

22 comentarios

TONI -

Enhorabona Roko per la teva fita de coronar el Mont Ventoux en les condicions que ho vares fer.
Im presionante.

Llegeixo que no pareu d'entrenar i esteu motivadíssim.
Sou uns craks.
Res a pelar.

Demà no puc sortir amb vosaltres. Excusa 29: "He d'acompanyar la nena".

Espero ser-hi la propera truiterada.

Esperaré a llegir les declaracions impactants que s'han d'anunciar demà per no fer el ridícul.

Que vagi molt bé demà.

Pau i herba.

Carles -

Pensament 5097

COM SÓC?

.- No sóc sincer, fins i tot quan dic que no ho sóc.
.- Sovint quan em diuen que parli sobre mi no se que dir, desconec qui o que sóc.
.- Casualitats? ... Jo faig les casualitats.
.- Durant molts anys m’he sentit una insignificant part de la immensitat de l’univers. Ara se que no en sóc el centre, però tot l’univers continua voltant a l’entorn.
.- A la seixantena sóc en aquella sorprenent edat a mig camí entre quan estava boig per sortir i quan no voldré sortir ni boig.

Carles -

Pensament 5096

QUI SÓC?

.- Segueixo, en la mesura que puc, el consell de Sòcrates: “Coneix-te e tu mateix”, però hi aplico sempre la màxima: “... i no ho expliquis a ningú”.
.- No sóc un escriptor, en realitat només sóc una fotocopiadora d’altres escriptors.
.- Sóc resistent. ¡Com un escarabat!
.- Quan tinc gana menjo com un porc. Malauradament la semblança no s’acaba aquí.
.- Sóc contradictori; em costa més explicar el que penso que no pas allò que no he pensat mai.

Carles -

Pensament 5095

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Tinc un desig sexual neolític.
.- Vaig començar essent un lligaire inexpert i un mal escriptor d’aforismes, hi ho continuo essent.
.- Com a lligaire he fet la meva carrera literària escrivint confessions d’un fill de mala mare.
.- Sempre he dit que sóc cosmopolita: m’agraden totes.
.- No em m’enfado pel que elles em demanen sinó pel que em neguen.
.- Tinc deu camises florejades, una per cada dia de la setmana.

Carles -


Pensament 5094

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- De poc em serveix que elles em desitgin per com sóc, perquè no vull ser com sóc.
.- Em elles em comporto com un mentider que sempre diu la veritat.
.- Confesso obertament que com a lligaire tinc petites mancances, possiblement perquè no me’n adono que en tinc de més grans.
.- Ho se, no sóc l’home perfecte, molt probablement perquè intento ser un lligaire imperfeccionista.
.- Sóc la mena de lligaire que, si fos dona, mai em seduiria.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 10: 9 Km trotant amb la Keta, 20’ gimnàs.
Comentaris:
.- Demà, en la sortida mallerenga, s’esperen declaracions impactants.

roKo -

estic estupefacte !! Grandissim Gran de Grans podría assistir a la sortida mallarenga de demà ??

En MelcionaToOOoOrrrrr també ??

Algú sap algo d'en Propika ????

acabarem a RaZzzZZZZzMaTaaaazzzz????

Impossssssssibleeeeeeeeeeeee !!!!!!!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 9 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la Tarda més amb la Keta.
Comentaris:
.- Ho he somiat això del 6 a 1? És cert que la fe mou muntanyes? Dissabte podré seguir la roda d’en Rocko i en Marc? Vindrà en Toni? Quant mallerengos serem? Podem comptar amb l’aparició estel•lar d’en Roger?

roko -

Dissabte dia 11 de Març Sortida Mallarenga Oficial

- Lloc Trobada : 7:30 - Calisay

- Bici de Carretera

- Anirem fins Mataró per recollir en Marc i ens disposarem a fer una sortida de Pau i Herba amb esmorçar inclòs

Carles -

Pensament 5093

.- N’hi ha que no saben trobar la solució, d’altres no saben veure el problema. Jo sóc dels que no troben solució per veure tants problemes.

RoKo -

Ok Carles , després contacto amb en Marc .

Podriem fer sortida de carretera i esmorçar a Sant Antoni de Vilamajor ! S'esmorça de Fabula

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 7 tarda: 9Km caminant amb la Keta, 50’ gimnàs.
.- Dimecres 8: 40’ gimnàs.
Comentaris:
.- Males noticies, no podré fer l’Arenys-Paris, les dates coincideixen amb la Transportugal.
.- Rocko, Marc i demes mallerengos a mi dissabte em va perfecte fer carretera o btt, sempre que hi hagi esmorzar. Podríem quedar a 2/4 de 8 al Calisay i anar a Mataró a recollir en Marc. Us va bé?
.- Diumenge toca escàs.

RoKO -

Carles avui em serà impossibleeeeeeee acompanyar-te a la reunió , reconec que el repte Arenys De Munt - Paris m'atrau ..... em posa bastant calent , però hauria de quadrar les dates i sobre tot els €€€€ ja que aquest any tinc previst fer diversos desplaçaments internacionals

Dissabte podriem fer una sortida amb btt o bici de carretera de pau i herba i ens expliques els ets i uts del repte Arenys - París .

PD : Felicitats per la victòria a la partida d'escacs i seguir sumant una altre gran setmana d'entrenaments

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 5: 12 Km trotant amb la Keta, 3h escacs amb victòria, 33 Km +1000 btt.
.- Dilluns 6: 70 Km bicicleta de carretera, 9 m caminant amb la Keta, 50’ gimnàs.
.- Dimarts 7mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més en companyia de la Keta.

Comentaris:
.- Diumenge vaig guanyar als escàs a un jugador de molt més nivell amb una partida brillant, Malauradament l’equip va perdre.
.- Rocko estava satisfet dels meus entrenaments de la setmana fins que he llegit els teus. T’espero avui a les 9 del vespre al rebost per planificar la Arenys- Paris.

Roko -

EntrenamenTS setmanals :

- Dilluns : Road 61kms +2000dpa (MontVentoux)
- Dimarts : Road 58kms +461dpa
- Dimecres: Descans
- Dijous : Road 95kms +985dpa
- Divendres: Descans
- Dissabte : BTT 18.5kms +511dpa
- Diumenge : Road 144kms +1200dpa

Tanco la setmana amb un total de 375kms +5.084 dpa

Ahir em feia especial ilusió sortir a rodar amb en Marc però la climatologia desaconsellava sortir a la carretera al menys al matí , per la tarda vaig anar passejant fins la creu de canet

Dissabte que bé si voleu fer una sortida de road suau estirant potes parlem

Bona setmana a tothom

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 4: 2Km trotant amb la Keta, 1h 30' bicicleta estàtica.
Cometaris:
.- Demà toca campionat d'escacs.
.- Marc aquesta setmana decidiré si t'acompanyo a una de es dues curses.

Marc -

Entrenaments: 21kms btt per Santa Mònica i baixant per corriols fins a casa. Molt terapèutic.

Carles, si vols venir a qualsevol de les dues perfecte, em toca fer quilòmetres ja pensant en la Half per relleus.

Demà road amb en Roko, entrenament secret amb els bons per intentar aprendre coses... què deu esmorzar en Roko? Com anirà vestit? Pressió dels pneumàtics? Barretes o gels..? (segur que no fan com jo parant al restaurant..)

Diumenge algú vol fer btt o carretera?

Salut,
Marc

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 2: 14 Km trotant amb la Keta, 40’ gimnàs, 2.500 piscina.
.- Divendres 3: 9 Km trotant amb la Keta, 35’ gimnàs.
Comentaris:
.- Des del 2 d’octubre del 2016 que no tornava a nedar, ahir ho vaig fer i encara que em queda molt per millorar vaig tenir bons sensacions... i unes excel•lents vistes femenines.
.- Marc em rumio la teva proposta i si en Rocko confirma la seva participació en una de les dues proves jo us hi acompanyaré. Em va fer il•lusió trobar-me en Pep. Aquí ningú entrena però a l’hora de la veritat tothom li for canya.

Marc -

Xavi, visca el turisme que fas amb la bici.. 😊
Carles, no pares! Que bé que hagis trobat a l'altre Master60 de la colla..

Apuntat a l'Open OnVelo o a la Ports del Maresme (curta des de Mataró)

Salut!

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 28: Ahir finalment varen ser 86 de btt, 40' gimnàs i 3Km passejant amb la Keta.
.- Dimecres 1: 70 Km bicicleta de carretera, 35' gimnàs, 3 Km passejant amb la Keta.
Comentaris:
.- Avui a Collsacreu, quan tornava de la feina cap a casa, m'he trobat en Pep que fent btt i hem estat xerrant una estona, l'he vist pletòric.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 27 Tarda: 4Km caminant amb la Keta, 1h gimnàs.
.- Dimarts 28 mati: 70 Km btt. Per la tarda més btt.
Comentaris:
.- Rocko l’atac a Mont Ventoux amb aparició estel·lar d’en Leònides és la primera gran proesa mallerenga de la temporada. Llegir la crònica m’ha donat ales per continuar picant pedra.
.- Fa tant de temps que no veig a Leònides que a voltes penso si m’haurà abandonat.

RoKo -

Ahir m'entres pujavem eL mONT Ventoux vam veure un ciclista davant nostre .

Quan ens vam començar a acostar-nos a ell vam poder apreciar que portava un mallot idèntic al Mallarengo pero estil Retro , color lila i grog i un company de muntbikes va exclamar pau i herba

Quan el vam avançar vam quedar atònits , aquell home francès deuría tenir uns 80 anys , portava un bicicleta de carretera miním dels anys 60 , el casc semblava de porexpan

va ser una senyal ?? Leònides s'em va manifestar ? la veritat que s'em va possar la pell de gallina

Per uns instants abans d'atrapar-lo interior-ment vaig pensar serà en Carles que vol contra-programar la meva ascensió al Mont ventux

va donar la casualitat que ell també es va refugiar just a la caseta del costat on estavèm nosaltres .

desde aquí espero que arribes a casa seva sense cap conseqüencia