Blogia
La llibreta virtual.

Transandes 2015 : Avui comença el Repte

Transandes 2015 : Avui comença el Repte

En aquets precisos instants el gran mestre esta pedalant per la Patagònia Xilena .

La Transandes 2015 (26-31 de Gener) consta de 6 etapes i fa un parell d'hores  que ha començat la prova

Desde el full Parrokial estarem atents per anar informant puntualment del transcurs de la travessa .

http://www.transandeschallenge.com

Carles molts d'ànims , salut , força i disfruta de cada pedalada !!

71 comentarios

mallerenga12 mallerengaA -

diumenge 1 de març

mallarenga12:
Arenys-Can Catà-Arenys a pas ràpid amb un mallarengo.

mallarenga-A
Primer entrenament cavalls del vent juntament amb altres compannyes i una altra mallarenga: 18,5 km caminant pel Montnegre.

Carles -

Pensament 4699

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- En una discussió marital, sovint el primer que s'incomoda és el que menys raó té.
.- La bona memòria del lligaire no li permet recorda-ho tot, sinó que està programada per oblidar les coses trivials.
.- Els seus ulls verdosos em fan perdre la memòria. Ara l’unic que recordo és la seva mirada.
.- La falsa modèstia de les xicones espectaculars és la més decent de totes les seves mentides.
.- Si l’estimes a Ella però a les seves pestanys en veritat no l’estimes.

Carles -

Pensament 4698

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Algunes miserables es comporten com puces, els favors que els hi fas te’ls pagen amb picor.
.- La història de moltes parelles és la suma total de totes aquells mal entesos que haurien pogut evitar-se.
.- La paraula és utilitada per moltes senyoretes per encobrir el seu pensament.
.- El sexe és com l'aigua salada, com més es beu, més set produïx.
.- La venjança que genera un mal trancament eternitza els odis.

Victor de la Hoz -

He decidit desdoblar la meva existència i dividir-la en dues parts iguals. Una part que segueixi embolicada en el teu record, en aquesta dolça melancolia que m'envaeix en pensar en tu, i l'altra, que voli lliure, que es desprengui finalment de la teva ombra, que navegui lluny del que alguna vegada va ser la nostra història, i que al final de tots els finals, es trobi una vegada més amb tu, i així, donar-li inici a aquest cicle, a aquest conte interminable.

Carles -

Pensament 4697

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Per a elles és més fàcil parlar clar, especialment quan no et volen dir tota la veritat.
.- Els matrimonis haurien d'utilitzar el passat com a trampolí i no com a sofà.
.- Diuen que els petons rebuts són oblit i els petons promesos són record. Per si de cas em quedo amb l’oblit.
.- Quan l’estimes, a totes hores t’acompanya la seva absencia.
.- Els infants endevinen facilment quines persones els estimen; és un do natural que amb el anys es perd.

Carles -

Pensament 4695

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El sentit comú, en la parella, és l'art de resoldre els problemes, no de plantejar-los.
.- Després de molts anys de conviure en parella ja sé com conviure amb les parelles dels altres.
.- Quan li diras que t’agrada? La sopa es refreda sino es menja a temps.
.- Estar contents amb la dona que tens és la millor i més segura de les seduccions.
.- En aquestes confessions hi trobereu la meva opinió, i jo també la comparteixo.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 19 tarda: 50’ gimnàs
Comentaris:
.- Martí piules poc però quan ho fas ens deixes sords. Ho he llegit bé? L’Ironbike?
.- Propica que vagi molt bé a Formentera, tornaràs amb una grapat de punts al serro.
.- Roko recorda el que diu el mallot mallerengo: “La vida és una actitud” “Pau i Herba”.
.- Quadratti és certa la brama que corre dient que fas uns entrenaments brutals.... al llit. Segur que el nostre lligaire esta molt orgullós de tu.
.- Marc diumenge a la 8 al Calisay per fer btt. Roko, Melcior, Toni ... us hi apunteu?

Martí -

Entrenament secret.

Dilluns 30km de btt
Dimarts 40km de ctra.
Dijous 30km de ctra.

Carles, on és el teu límit?
Molta sort Propica, a ses illes.
Roger com van els entrenaments? jo entreno per seguir-te.
Rocko!! on ets?

Confirmo la meva participació a l'Ironbike, no hi ha volta enrrere, pagada!
Ara a entrenar com un xaiet!!

Petons!

propica -

Ahir 45 km de btt-road, nervios, dema mentre dormiu jo estare anant a ses illes, la primera nonstop m espera.

Marc -

Mallerengos, diumenge a les 8 sere al Caly. Records a tots, i espereu-me siusplau quan anem junts.. ;-)

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 14: 29 Km +700 corrents amb la Keta, 40’ gimnàs, sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 15: 13 Km +300 caminant amb la Keta.
.- Dimarts 17: 14 Km +350 corrents amb la Keta, 40’ gimnàs.
.- Dijous 19 mati: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Eugenio que no entrenes?
.- Propica has tornat? Friso per llegir els teus entrenaments.
Salut.

propica -

Jo mateix, hi tornat!!! Aquesta setmana començo l asalt al per mi gran premi de premis, poder ser present a la gran gala leonides

Eugenio -

Hay alguien más?

Carles -

Pensament 4694

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Els seus pits rodonets i turgents fan créixer les meves mans.
.- No la idealitzis tant: els estels reflectits en l’aigua són aigua.
.- No t’enfadis amb les que et volen fer mal, riu-te d'elles. La rialla és el gran antídot contra els verins del cor
.- Acceptar la nostra vulnerabilitat sentimental en comptes de tractar d'amagar-la és la millor manera d'afrontar la realitat.
.- El bon humor resol dificultats i ajuda a lligar amb més facilitat.

BOB MARLEY -

Pots no haver estat el seu primer, el seu últim o el seu únic amor. Ella va estimar abans i pot estimar de nou. Però si ella t'estima ara, no importa res més. Ella no és perfecta, tu tampoc ho ets, i vosaltres dos no ho sereu mai però si ella pot fer-te riure encara que sigui tan sols una vegada, pot fer-te pensar dues vegades, i a més admet que és humana i que pot cometre errors, no la deixis marxar i dóna-li el millor de tu mateix. Ella no et recitarà poesies i segurament no pensarà en tu en tot moment, però et donarà una part d'ella que sap li podries trencar, el seu cor. No li facis mal, no la canviïs i no esperis d’ella més del que ella et pugui donar. No la analitzis, somriu quan et faci feliç, crida quan et faci enfadar i enyora-la quan ella no hi sigui. Estima-la amb tota l'ànima quan rebis el seu amor perquè el cert és que no existeixen les noies perfectes, però sempre hi haurà una noia especial que serà perfecta per tu

Carles -

Pensament 4693

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La meva incapacitat per fer el que es necessari fer per que estigui contenta fa que m’esforci per aconseguir el que és inútil.
.- Si sempre vas darrere les dones, acabaràs trepitjant la seva merda.
.- Totes les dones sempre tenen un preu: el de la majoria és de rebaixes.
.- És molt diferent copular per plaer que fer-ho per estricta necessitat.
.- Si la teva dona et diu que és rendeix ves en compte perquè molt probablement t’ha vençut.

Carles -

Pensament 4692

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- A voltes soc un mag: foto un polvo i desapareix-ho.
.- No pots fer que ella t’estimi, però ets pot fer estimar.
.- La millor alternativa a la teva parella és una parella millor.
.- Per copsar la importància que té el sexe en les diferents cultures no és menester donar la volta al món.
.- Elles s’imaginen que experimenten el que comprenen, nosaltres imaginem que comprenem el que experimentem.

Anónimo -

Pensament 4692

Frases de Cristian Grey

.- Vull que el teu món comenci i acabi amb mi.- Vine, anem al llit. Et dec un orgasme
.- En primer lloc, jo no faig l'amor. Jo follo ... dur
.- M'agrada que et faci mal. Et recordarà que he estat aquí dins, només jo
.- Vull que, per començar, coneguis bé la part més valuosa del meu cos, la meva preferida. Li tinc molt afecte.
.- Vull que, cada vegada que et belluguis, recordis que he estat dins teu.
.- No tenim molt de temps, això serà ràpid, i és per a mi, no per a tu, entesos? .-
.- Agafa't fort, això serà ràpid nena

Carles -

Pensament 4691

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Si estimes el major plaer que pots tenir és el plaer de fer gaudir a l’altre.
.- Si Ella no és amb mi a tothora m’acompanya la seva absència.
.- Si no tens cap dubte que coneixes la teva parella, amb tota seguretat no la coneixes.
.- Si no em desitges no és el meu problema, és el teu problema.
.- Si no t’estima no t’enganyis creient que t’estima. L’arbre amarg dona fruits amargs encara que el cobreixis de mel.


Carles -

Pensament 4690

Enveja: “Un altre té el que jo vull”
Gelosia: “Un altre vol el que jo tinc”

Carles -

Pensament 4689

A: M’estimaràs sempre?
B: Més encara: t’estimaré per a sempre.

Carles -

Pensament 4688

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- N’hi ha que sentimentalment sempre estan insatisfets per que gaudeixen de la satisfacció de la seva insatisfacció.
.- N’hi ha que prefereixen les seves mossegades als seus petons.
.- N’hi ha que amb la seva imaginació malaltissa es fabriquen inferns emocionals.
.- N’hi ha que enganyen la dona i exigeixen a l’amant que li sigui fidel.
.- N’hi ha que no estan d’acord en res però verament s’estimen.

mallerenga12 mallerengaA -

mallarenga 12:
dilluns: 1.30 h gimnàstica rítmica
dimecres: 2.15 h esports + 1 h gimnàstica rítmica.
dijous: entrenament amb l'equip
dissabte: 10 km esquí de fons.

mallarenga-A:
aquesta setmana no he entrenat, estava amb febre.

dissabte: 16 km esquí de fons.

Carles -

Pensament 4687

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Quan estàs enamorat els batecs del cor escampen per cada raco del cos el seu nom.
.- Quan estàs enamorat desitges la seva felicitat encra que sigui en braços d’un altre.
.- Quan estàs enamorat fins i tot avorrir-te amb Ella és divertit.
.- Quan estàs enamorat res és més agradable que una carícia innecessària.
.- Quan estàs enamorat milers de cops mors i reneixes entre els seus braços.

Carles -

Pensament 4686

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Quan surts de cacera succeeixen coses inesperades, sempre hi ha la possibilitat d’una coincidència que creies impossible.
.- Ella és l’única deessa amb qui puc creure, el seu sexe és l’unic temple on vull pregar.
.- Els decidits han d’estimar sense artificis: oferir una estimació sincera però sense vacil•lar per podar les branques mortes.
.- Les parelles que funcionen tendeixen a compartir el plaer d’anar canviant junts.
.- Sovint el plaer d’una cicatriu només l’entenen les ferides.

Carles -

Pensament 4685

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- No la vull temptar que si ens temptem després correm el risc de no podrer oblidar-nos.
.- Que vol dir l’expressió: és una dona sexual activa? Significa que és desactivarà algun dia? O bé és un estat permanent?
.- El desig sexual no és allò que vull sentir sinó allò que sento sense voler.
.- Habitualment en questions de faldilles dic si, encara que tingui dubtes i encara que després me’n penedeixi perquè sinó em puc penedir tota la vida d'haver-li contestat que no.
.- No puc aguantar la idea que el meu món s'hagi de destruir cada vegada que Ella marxa.

full parrokial -

Ens ha arribat informacio d ultima hora.
Ens comunican que carles, rocko i propica estan mirant d apuntarse a una prova per relleus que els portara de barcelona a san sebastian 550km nonstop per relleus...sera cert? De ser aixi les accions d aguantaforte pujaran absolutament sense sostre

Anónimo -

Pensament 4684

A: T’estimo, em creus?
B: L’important no és el que jo pensi, és el que tu creguis.

Carles -

Pensament 4683

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- N’hi ha que per amor a una rosa es fan esclaus de les espines.
.- N’hi ha que fan del matrimoni un sopar fred i serveixen els postres de primer plat.
.- N’hi ha que desitjant tant la seva estimada que no poden rebre el seu afecte en estar saturats de desig.
.- N’hi ha que no tenen una manera d’estimar, estimant de totes les maneres possibles.
.- N’hi ha que confonen estimar en voler ser l’únic estimat.


Carles -

Pensament 4682

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Hi ha parelles que es separen quan, fet i fet, mai han estat unides.
.- Deliciosa angoixa: aquesta setmana encara no m’he masturbat.
.- “Si tu fas jo faig, si tu no fas jo no faig”. Aquest mercat de Calaf de regateig inútil quasi mai porta enlloc.
.- Hi ha ruptures de tota mena, la més estúpida és abandonar-la per por a que ella t’abandoni.
.- Si verament t’estima quan mostris debilitats Ella no ho aprofitarà per exhibir la seva força.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 12 tarda: 1h 20’ gimnàs.
Comentaris:
.- Ahir les series d’abdominals, flexions i estiraments al gimnàs va ser demolidora. Crec que canviaré de preparador, així no puc continuar.
.- Propica quan acabis de pintar a casa teva, si necessites entrenar més amb la brotxa, pots venir a fer el menjador, la cuina i els lavabos de casa. Els teus objectius pel 2105 fan por, de ben segur seràs un dels candidats per endur-se una o més estatuetes.

propica -

Tic be, sense poder entrenar gaire per diversos motius pero tot canviara.... tornare i mes em val ja que estic inscrit ja a unes quantes probes diguem de les llargues
-Tracks Formentera Nonstop
-Volta per etapes Arago
-NogueraBikeRace
-Transmaresme
-Osona Limits
Tots aquests reptes nomes avent pintat una paret de casa, quan pinti el menjador sencer i alguna habitacio la lio parda!!!

Carles -

Pensament 4681

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Desprès d’un coit profund i intens les paraules em semblen sacrilegis.
.- Saps que has trobat l’amor de la teva vida si ja abans de conèixer-la enyoraves les seves absències.
.- Quan soc al llit amb una amant, jo sóc meu, ella és seva, però ella i jo som nostres.
.- Quan em masturbo pensant en Ella esdevé real perquè la imagino.
.- Interpreto millor el que em volen dir quan escolto el que no em diuen.

Carles -

Pensament 4680

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Ella em diu “és meu”. Jo li responc, sinó és nostre no és ni meu ni teu.
.- El desig és com la lluna: quan no creix, decreix.
.- Més important que la posta de sol són els seus ulls que s’ho miren.
.- No vull que em desitgi, vull que desitgi. Els somnis no tenen amo.
.- Encara que sàpiga que ja és meva continuo intentant arribar a Ella.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 10: 50’ gimnàs,i 50’ corrents amb la Keta.
.- Dijous 12 matí: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Roger tinc tants objectius per assolir que no em puc permetre el luxe de cansar-me.

Carles -

Pensament 4680

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Crec en això. Que l’exploració de l’erotisme amb plena llibertat és la cosa més valuosa del mon.
.- Elles no volen consell, exigeixen corroboracions.
.- Una de les meves moltes amants dolguda perquè l’havia deixat em va dir: “ ves en compte no sortiràs viu d’aquest món”
.- En algunes dones, al revés que en els taxis, "lliure" és el contrari de "disponible".
.- Un matrimoni és com un viatge. Un s’equivoca si es pensa que ho té tot controlat.

Roger -

No estàs ni un xic cansat, Carles?
Collons, convoco reunió d’urgència amb el preparador. La 3a en 8 dies, aviat m’engegarà...

Carles -

Pensament 4679

.- Aquest és un pensament sord, mut i invisible.
.- Aquest és un pensament que pensa.
.- Aquest pensament és una novel•la d’una línia.
.- Aquest pensament és tan profund que abans de sortir a la llum s’ha extingit.
.- Aquest és un pensament molt llarg que no té punt final.

Carles -

Pensament 4678

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Aneu en compte, els vostres enganys poden generar nous desenganys.
.- Se que Ella m’agrada si les seves absències generen el meu desig de les seves presencies.
.- Si no et deixes dominar molt probablement ella et prendrà per un dominador.
.- La rutina en la vida de parella facilita el sexe, però dificulta el desig.
.- Sexualment voldria ser independent, però em conformo amb la no dependència.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 7: 22Km +1356 corrents a mitja marató de Vallgorguina amb un temps de 3h 11’. 30’ gimnàs, 20’ sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 8: 30’ gimnàs, 30’ SPA, 30’ massatge.
Comentaris:
Dissabte estava inscrit a la marató de Vallgorguina, però quan ja portava tres hores corrents, en passar per la línia d’arribada, vaig dir prou. El recorregut va ser molt bonic, per corriols i dreceres que desconeixia ABSOLUTament.

Roko -

Entrenament Secret dia 5 : 90km Amb Bici de Carretera

Entrenament Secret dia 7 : 10km Caminant pel Montnegre

Entrenament Secret dia 8 : 40km BTT

mallerenga12 mallerengaA -

mallarenga12:

dilluns: 1.30 h gimnàstica rítmica preparant la competició de diumenge.

dijous: entrenament amb l'equip.

dissabte: 6 km caminant amb dues mallarengues i la Keta.

diumenge: 2a fase de la competició de gimnàstica rítmica individual: 6a classificada (es classifiquen les 8 primeres).

mallarenga-A:

Setmana de repòs ja que no tinc el peu bé, simplement vaig fer estiraments dijous, i ahir vaig sortir a caminar 6 km amb dues mallarengues i la Keta.

Bona setmana a tothom

Marc -

Hola nois,

Primer de tot sento no haver escrit durant tant temps, tot està en ordre. Esteu fets uns cracs i em feu sentir molt petit, però avui he tornat a agafar la bici i espero en unes setmanes començar a estar mínimament en forma.
Carles, ja vencedor moral del Leònides 2015, pedalant pels Andes, Roger i Martí 'petant' el crono a la Montalbike, Toni desfilant per la NII amb cos de triatleta, en Pep que va a Girona amb bici com qui va fins a Sant Pol, Roko professionalitzat (aquest fa por!)........ ??!!!

Avui sortida tranqui amb en Pep, amb qui hem fet un d'aquells esmorzars que tant enyorava i que donen tant sentit a les meves sortides btteres. Hem sortit amb en Santi i altres ciclistes d'A.Munt, quan la cosa s'enfilava hem (he) renunciat a més patiment i hem encarat Torrentbò.

Fins aviat,

Roko -

Entrenament secret dia 5 :

- 90km +1200 DPa Amb Bici de Carretera

- Comfirmo la meva participació a la cursa Italiana Stelvio Gran Fondo amb Bici de Carretera (150km +5000 Dpa )que es celebrarà el 7 de Juny , cumplire un somni pujant el Mortirolo i L'Stelvio Cal entrenar fort !!!

- Carles que vagi molt be demà la cursa , un àmic que hi participa calcula que tardarà entre 15 i 16h en completar el recorregut , segurament acavi al Top5 per què es molt bo . He vist el recorregut i és molt dur , com a tú t'agrada

Salut

el full parrokial -

Roko trucko acava de ser avistat baixant per la Riera amb una pinta de ciclista professional espectacular enfundat amb l'equipació de MuntBikes brutal!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 4: 40’ gimnàs, 40’ corrents.
Comentaris:
.- Necessito saber com em trobo físicament, per fer una avaluació mínimament acurada m’he inscrit a una marató de muntanya que organitzant per dema passat, dissabte dia 7, a Vallgorguina. Melcior t’hi apuntes?

el full parrokial -

Grandissim gran de grans acava de ser avistat correns al costat de la via del tren de Llavaneres a molt bon ritme i ja de tornada a Arenys enfundat en un jersey verd brutal !!

El Full Parrokial -

Desde el Full Parrokial podem desvetllar futures destinacions esportives d'alguns Mallarengos .

Em de dir que anar a pedalades del poble del costat ha passat a l'història

(Xile , Itàlia , Suïsa , Alemania , Aragò , Andorra , Eivissa , Illa de Reunió , Odense ) serán algunes de les destinacions on alguns mallarengos anirán a disputar competicions esportives .

Seguirem Informant

Roko -

Apostuflant , Increible , Acollonant , Especatcular , sense Límits , sóc Acollonit , Sense Mots , ho sento no puc acabar d'escriure m'en vaig al WC

Toni -

Estratosfèric, excels, inabastable, im presionant, sense mots.............................

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 3: 30’ sauna i jakuzzi, 1h 30’ massatge.
Comentaris:
.- Acabo de rebre un missatge que em pot trastocar tota la temporada esportiva, diu així: “Desprès d’haver parlat amb el director de cursa, hem tornat a considerar la teva cursa de referència (Trail de Bourbon) i ha estat acceptada excepcionalment ja que la falta de quilometratge esta compensada per el desnivell positiu important”. ¿Estaré preparat a finals del mes de juny per acabar la Ronda dels Cims d’Andorra? ¿Estic disposat a fer els entrenaments necessaris per ser a la línia de sortida d’una prova de 171 Km +13.500? Mama tinc por...

Carles -

Desprès d’haver parlat amb el director de cursa, hem tornat a considerar la teva cursa de referència (Trail de Bourbon) i ha estat acceptada excepcionalment ja que la falta de quilometratge esta compensada per el desnivell positiu important.

Roko -

Entrenaments secrets :

- Dimarts 27 : 81.6km amb bici de carretera
- Dijous 29 : 53km amb bici de carretera
- Dissabte 31 : 57.3km amb bici de carretera
- Diumenge 1 : 136km amb bici de carretera

- En total 11h 27 ' i 328km d'entrenament , segueixo amb molt bones sensacions sobre la bici de carretera , no faig gaire btt i de moment no la trovo a faltar , definitivament em passare a la Road

- Carles segurament aquet serà el meu repte pel 2015 :

http://muntbikesarenys.blogspot.com.es/2015/02/muntbikes-gran-fondo-stelvio-juny-2015.html

Carles -

Entrenaments:
.- 31 de gener: 23 Km + 650. Etapa 6 de la Transandes Pucon- Pucon.
Comentaris:
.- Ja soc un finisher de la Transandes Challange 2015 en acabar dignament la crono de diumenge. Finalment he quedat en el lloc número 163 de la general amb un temps total de 29h 21’. Dels 327 que vàrem prendre la sortida dilluns nomes han finalitzat 239. Avui mateix enviaré un correu a Laussane perquè sumint aquests valuosos punts aconseguits a la Patagonia Xilena. Ara a descansar per planificar nous objectius.
.- Felicitats Melcior pel temps estratosfèric assolit a la mitja de Granollers. Toni espero poder ser digne de fer algun entrenament junts, corrents o en bicicleta de carretera. Propica espero que aviat puguem fer una botifarrada plegats.
Salut.

Toni -

Entrenaments setmana:
- 9.500 mtrs nedant.
- 37 kms corrent.
- 145 kms en bici.

Ahir vaig sortir amb els animals del ccarenys de Munt. Em varen deixar tirat com un mocador de paper a la cruïlla de Sant Grau. No els hagués pogut seguir fins a dalt.

Avui m'he arrossegat per les vinyes i camins de Sant Pol.

I ara sóc al lavabo després de saber l'espectacular temps que ha fet en Mel a la mitja de Granollers. Enhorabona!

Què més es pot fer per intentar seguir el pilot?

Pau i herba.

mallerenga12 mallerengaA -

Mallarenga12:
dilluns: 1.30h gimnàstica rítmica

dimecres: 1.30 esports + 45 minuts natació+ 1.30h gimnàstica rítmica.

dijous: entrenament amb l'equip.

Mallarenga-A:

dijous: entrenament amb l'equip.

dissabte: 7 km run ( al final sèries de 1 minut entre 160-165 puslascions i 3 minuts a 150 pulsacions. Això 3 vegades.

Diumenge: marxa de Sant Pol, 15 km.
En principi anava a fer-ho caminant, però m'he trobat bé i he corregut a les baixades i a força trossos plans, tot i que no anava amb les bambes adients. Estic molt contena amb el temps: 2.25h; de 1600 inscrits, he arribat en la posició 303. Els entrenaments van bé, començo a veure els resultats.

Bona setmana a tothom

propica -

Jo com podeu comprovar no dic res. Perque?? Estar clar per molt que publiqui, inventi o faci el cop que a fotut en carles fa mal. Tot i aixi esperare cronica del gran mestre i despres ja publicare.... pau i herba o alguna cosa mes grossa :(

Toni -

Un aplaus des de Can Roca

Pau i herba

Roger -

Apostoflant

Carles -

Entrenaments:
.- 26 de gener: 71 Km +2050. Etapa 1 de la Transandes challange Huilo-Huilo.
.- 27 de gener: 56 Km +2490. Etapa 2 de la Transandes Huilo-Huilo- Liqueñe.
.- 28 de gener: 74 Km +2240. Etapa 3 de la Transandes Liqueñe- Catripulli.
.- 29 de gener: 72 Km +2300. Etapa 4 de la Transandes Catripulli-Cartipulli.
.- 30 de gener: 60 Km + 1330. Etapa 5 de la Transandes Catripulli-Pucon.
Comentaris:
.- Encara no és moment de fer valoracions, em queda una ultima etapa per ser un finisher, però estic més que satisfet amb el meu rendiment esportiu. Cal felicitar els organitzadors de la prova: bon menjar, gran ambient entre els participants i especteculars els itineraris que passant per diferents parcs naturals de la Patagònia xilena, vorejant volcans, cims nevats, llacs, vegetació frondosa, rius, llacs, pistes... Realment ha estat un encert escollir aquesta aventura.
.- Gràcies Roko mi companys pels missatges de suport. Felicitar en Martí i en Roger per acabar la Montalbike, segur que heu fer un temps increïble. Toni intuïa que et guardaves un as a la màniga, el 20 de juny del 2015 faràs historia. Ara a cap a sopar i dormir i que dema toca la crono.
Salut i records des de Pucon.

Roger -

Sortir inscrit amb la bandera del teu país, priceless… for anything else, mastercard. Molt gran, Toni!

Aquest vespre reunió d’urgència amb el meu preparador. A 30 de gener ja he perdut roda del pilot. I ja no dic del parell d’escapats que van per davant...

TONI -

Avui, l'organització del Swissman ha fet oficial la llista de participants en la cursa el mes de juny.

A la pàgina 12 queda ben clar.

http://www.suixtri.com/wp-content/uploads/2015/01/SWISSMAN2015_Entrylist.pdf

Si teniu un moment per mirar de quins països vénen els corredors, hi trobareu una diferència significativa.

Impossiiiiiiiiiiiiiiibleeeee!!!!

Pau i herba

Roko -

Entrenament secret dia 27 : 82km +850 Dpa amb Bici de Carretera .

- Ahir en Carles va finalitzar la segona etapa de la Transandes amb un temps de 5h 4' i puja fins el Lloc 157 de la General

La segona etapa Huillo - Ligueñe constava d'un dur traçat de 55km i +2.500 Dpa

Segons ens han informat l'etapa ha estat molt calurosa i els participants han tingut que afrontar varies pujades força dures .

Avui en Carles afrontrarà la tercera Etapa Liquiñe - Catripulli de 74km i +2.240 Dpa

Distancia: 74 Kms
Ascenso Acumulado: 2.240 metros
Camino Secundario: 50%
Camino Forestal: 25%
Sendero: 20%
Pavimento: 5%

Martí -

Començem a posar el motor a punt, diumenge vaig participar a la Montalbike amb els companys del club i em vaig trobar a en Roger, grata sorpresa.
Vam compartir tot el recorregut i vaig poder comprovar el gran estat de forma, i em va obsequiar amb el detall d'entrar junts a l'arribada. Bufff.
La temporada serà llarga....

Carles ens tens a tots pendents de la teva evolució, gaudeix gran mestre, i demostra l'esperit mallarengo.

Roger -

Molts ànims, Carles!
Estem amb tu, malgrat la distancia!
(si us plau, que ningú li torni a fer saber a en Carles d’alguna cursa no-sé-on no-sé-quan. Comptarem fins a 10 abans d’obrir la boca en un sopar, ok?)

PD. Correcció d’altimetria a la Montaltbike: +1470dpa (el Garmin va acabar més marejat que jo) http://connect.garmin.com/modern/activity/682369526

Roko -

Transandes Etapa 2 : Huillo - Liquiñe

Distancia: 55,5 Kms
Ascenso Acumulado: 2.490 metros
Camino Secundario: 35%
Camino Forestal: 45%
Sendero: 20%

* Brutaaaal Carles !!! el whatsap del club esta colapsat de misatges dels companys donan-te ànims !!

Roko -

Ja tenim els resultats de la primera etapa de la Transandes :

En Carles ha finalitzat el recorregut amb 6h 20' a la posició 168 -

Val a dir que avui lluïa el mallot mallarengo .

http://transandeschallenge.com/resultados-tac-2015/

Jeremy -

Fes saber al mon, un cop més, qui ets i d'on vens Carles

Roko -

Entrenaments Secrets :

- Dimarts 20 de Gener : 58.5km amb Bici de carretera

- Dijous 22 De Gener : 62.5km amb Bici de Carretera

- Divendres 23 De Gener : 28.5 km BTT

- Dissabte 24 De Gener : 74.5km amb bici de carretera

* Tanco la setmana amb 9h 24' i 224km's

Roko -

Etapa 1 Transandes : Huilo - Huilo

Distancia 70 Kilómetros
Ascenso Acumulado: 2050 metros
Camino Secundario: 10%
Camino Forestal: 60%
Sendero: 30%

Gaaaasss Mestre !!!!!!!!

Roger -

Entrenaments secrets:
08.01 – 24.01, 7 sessions, 16h totals, +8500 dpa
25.01, 14a Montaltbike, 43Km +1700dpa
http://connect.garmin.com/modern/activity/682369526

Arranquem temporada seguint la tradició amb els Xurribikers. Cita ineludible, malgrat un servidor no sempre pot complir (l’any passat me la vaig saltar). Recorregut espectacular, en la línia de les darreres edicions (m’atreviria a dir que enguany s’han tornat a superar, que ja és dir). Tot i creure anar amb la lliçó apresa d’altres anys, sempre-sempre s’acaba fent llaaaaaaarga - Sí, et segueixen dient allò de “vinga nano, ara ja tot baixada fins a meta”. I sí, un sempre-sempre hi cau de quatre potes i enmig de l’enèsim puja-baixa trencacames un mai deixa de preguntar-se “no deien que...?”. Plus ça change, plus c'est la même chose.

Comentaris –
Començo any de la mateixa manera que vaig acabar l’anterior: Creuant meta al costat del gran Martí.
A partir d’aquí, qualsevol cosa serà esguerrar la temporada. Crec que la tanco aquí.

Tema del mes –
http://www.youtube.com/watch?v=Fynl_6Havpw