Blogia
La llibreta virtual.

24a Marxa de resistència BTT La Selènika

24a Marxa de resistència BTT La Selènika

Avui amb en Melcior ens em presentat a Navarcles per participar a unes de les marxes BTT més mitíques del nostre Pais , la Selènika.

Al arrivar a Navarcles, ja em vist el panorama que ens trovariem, molta i molta gent. (1380 participants)

A les 7:40 arrivem al arc de sortida, estem per el mitg tirant cap enrere potser entre el lloc  600 o 700.

Pasades les 8 es dona la sortida amb L'eclat d'una traca, tardem més de 5' a posar-nos en marxa, a més sense poder pedalar, intentem avançar com podem, vaig darrere d'en Melcior però em tanquen i el perdo de vista.

Apartir d'aqui ja no ens em tornat a trovar fins l'arrivada a meta.

En Melcior ha volat finalitzant en el Lloc 23 de la General amb un temps de 4h 55'

Per la meva part m'he clasificat el num 168 amb un temps de 5h 47'

Amb el tema de les clasificacions em de dir que els temps no són reals ja que han començat a contar quant han donat la sortida, el qual vol dir que nosaltres al sortir més tard hauriem fet millor temps i millor lloc a la general, aqui ens preguntem per què feien servir xips !!!!

Ens em fet un tip d'avançar gent i estem contents per què ens em trovat amb mooolt bones sensacions, fer aquesta marxa a l'altura de temporada que estem no és broma, ara si urgentment toca fer una truiterada o sopar per explicar-nos les últimes batalletes Mallerengues.

Carles !!! Gaaaasss a L'ironman !!!!! Bruuuuutaaaaaal Espartaaaaansss !!

54 comentarios

Carles -

Pensament 3294

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- En les relacions de parella no hi ha alleujament més inútil que la queixa quotidiana.
.- Tracta de ser un destre genet cavalcant teus sentiments,
procura mantenir-los amb regna curta i en bona direcció. No els deixis
pasturar aquí i allà, perquè les millors pastures són on fixis
els teus objectius.
.- No deixis que la indecisió per atacar-la et converteixi en un invàlid per tirar-te-la.

Carles -

Pensament 3293

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- És un lligaire valent el qui els hi diu-li el que es pensa, però és més prudent el qui pensa el que els hi dius.
.- Si ets un lligaire que creu en la transmigració de les ànimes, esforçat a
cuidar i embellir la teva cardant tan com puguis, perquè el proper amo la rebi
contenta i ben assedegada.
.- La il.lusió és la columna vertebral del lligaire, sense ella seria impossible continuar en aquest món tan dur i competitiu..
.- En el qüestionari de la vida del lligaire, hi ha més preguntes que respostes.
.- Com a lligaire em sento terriblement pobre... ni tan sols soc amo del proper instant.

Carles -

Pensament 3292

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Quan els teus pensaments sobre el que li has de confessar no siguin clars, envia la teva llengua a descansar
.- Quan creuïs el carrer mira a ambdós costats, en judicar-la a ella, mira't cap a dins.
.- Quan no tinguis res per donar-li, començat a preocupar.
.- Quan no trobis cap altre sortida, prova a sortir per l'entrada.
.- Quan l'estimis de veritat ja sabràs que només envelleix el que té temps.

Xavi Cuadrado -

Bona sortida avui amb la grupeta, en Carles a fotut un pal que nomes a sigut capaç de seguir sr.Pruna tot just una punxada del presi a fet que caigues minutada sobre els dos escapats.

Demà mes amb company Rocko amb btt! Quina set-maneta deu-meu!!

Melcior -

entrenament secret: 78,8km +649dpa, 20' estiraments

Avui he sumat puntets com bé apunta en Rocko, sortida que he retallat amb el gran Carles per poder fer recados diversos.

Demà caminada, en tinc ganes!!!

Rocko -

Avui sortida amb els companys del club i 4 Mallerengos : 5 puntets al sarró.

- 110 kms + 1150 Dpa.

- Que vagi molt bè demà als que participeu a la marxa D'arenys de Munt, jo aniré amb àmic Cuadrado i la gent de Muntbikes a fer el reconèixament del circuit de la pedalada del proper 28 D'octubre.

EL FULL PARROKIAL -

El nostre corresponsal a Lausanne ens informa que a la seu central de l'UCI hi corren molts rumors.

Els periodistes destacats al lloc i els corresponsals habituals de mitjans mundials confirmen l'existència de moltes reunions i conjectures sobre una possible sorpresa demà a Arenys de Munt.

Qualsevol notícia més al respecte ho publicarem al digital

Carles -

Pensament 3291

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un bon lligaire és el que s'equivoca poc, però el perfecte és el que reconeix els seus errors
.- En l’amor dos més dos no sempre sumen quatre.
.- L'ús irracional de la veritat sentimental pot fer més mal que l'ús raonable dels errors.
.- En el camp de la seducció és preferible un error tàctic fèrtil a un encert estratègic estèril.
.- El patiment amorós propi és insofrible, l'aliè exagerat. El dolor sentimental aliè és l’únic que es tolera amb facilitat.


Carles -

Pensament 3290

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Si aquestes confessions no serveixen per enamorar-les, no serviran per a res.
.- Per a mi escriure és el més semblant al copular, per això, quasi sempre, escric al llit.
.- Escriure aquestes confessions és per a mi com dibuixar l’empremta de la meva anima de ficció.
.- Escrivint aquestes confessions he fabricat una doble identitat. Explicat d’una altre manera, qui utilitza el meu cos creu verament ser en Kuanpuk Mañlatoko, i pensa que tot el que diu es quelcom que ha viscut, escoltat o sentit.. Però això és impossible perquè darrera de cada paraula, cada frase, cada pensament hi ha un punt de vista, una selecció, que sempre serà ficció, fins i tot quan és ABSOLUTament verídic i real.
.- Continuaré escrivint confessions malgrat tot, malgrat el cansament, la desesperació o l’avorriment. No tinc res millor a fer en aquesta pobre, trista i porca vida.

Roger -

Carles, moltes felicitats! La teva crònica destil•la molta èpica i emoció. Amb aquesta espectacular marca no ens queda altre remei que donar la raó al teu preparador. Per cert, segur que a dins del sobre només hi havia el passi per la gran gala? Revisa que a dins no hi hagi una cartolina daurada amb el teu nom imprès...

Melcior, Roco: Esteu pletòrics, incommensurables! Celebro el vostre estat de forma, us ho heu guanyat a pols dia a dia!! I tinc el ple convenciment que seguireu amb aquesta progressió (encara us falta un bon tros per tocar sostre)

Aquest diumenge tinc previst fer la marxa “espai Kilian” a Castellar de n’Hug.

Melcior -

enrenament secret 4: 40'gym, 10,1km +265dpa run per la creu

entrenament secret 5: 31,8km btt, +1004dpa, btt del pur amb Pons, X.Cuadrado i M.Donadeu, molta classe junta amb coke inclosa al corredor

Carles, amb Andrew vam mirar marxassa però la va desestimar inicialment, no sé sino hi havia ni habituallaments, no sé exactament el què. Ara s'hi ha apunta, entenc que vol petar-la, i amb mi, s'hagués avorrit de mala manera. En qualsevol cas encara no estic preparat per a fer tirades tant llargues. Igual trams caminant i trams corrents si, no ho sé.

Demà suau suau road amb el club, amb pasta i cafè inclosa.

P.D: Andrew, diumenge ho petes, sort que jo caminaré amb la dona, sinó, el ridicul i minutada que m'etzibaries, faria por.

Gasssssssssssssssssssssss

Anónimo -

Pensament 3289

PAPURRI

.- El que importa no és arribar primer sinó l'actitud durant i desprès de la cursa.
.- L'ideal per a una persona saludable seria morir-se gaudint de plena salut.
.- No penso per saber qui soc, se qui soc quan penso.
.- Sempre he pensat que havia passat la major part de la meva vida en el dubte, però la veritat és que ara ho dubto.
.- La retòrica buida de contingut és sovint l'únic recurs dels qui no tenen res a dir.

Carles -

Pensament 3288

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La vida és molt simple, un està aquí per reproduir-se tan com pugui.
.- L'erotisme també és un refugi... ben pensat que no és un refugi?
.- Jo acceptaria anar al cel dels Evengelis sempre que em donessin la clau per poder sortir de nit.
.- En el món de l’erotisme un es desperta quan se li acaben els somnis.
.- Malauradament, és força freqüent que en algunes dones la seva amabilitat encobreixi fortes dosis de resentiment.
.- El pitjor que li pot passar a una dona és malgastar la seva vida enamorada d'un imbecil, i el pitjor que li pot passar a un home és ser aquest imbecil.

Carles -

Pensament 3287

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- No parlis bé d’una dona que no t’hagis tirat i no donis consells que no t'hagis aplicat, ni tan sols aquest.
.- El segon gran defecte d’ella és la indiscreció, el primer me’l callo.
.- Tot el que hauria de dir en la meva defensa com a lligaire ho porto escrit en els meu ADN.
.- La pitjor maledicció gitana: Que et moris somiaràs eternament amb la dones que mai et van estimar.
.- Quan anem a lligar el greu no és dir tonteries, sinó dir-les i creure-se-les.

Carles -

Pensament 3286

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- En l'amor sóc molt egoista: a canvi del que dono reclamo rebre una mica més.
.- Sempre he estat una mala companyia per les dones miserables.
.- Si jo m’estimo a mi mateix i no se ben be qui soc, a qui estimo?
.- M'és impossible ser fidel amb ningú, i molt menys amb mi mateix... mai he estat ningú.
- Si que ella no em desitja és obra de Déu, Déu és un canalla, si és obra del Diable, Déu és un inútil.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 4: 11 Qm corrents amb la Keta, 25’ gimnàs.
Comentaris:
.- Tinc por dels silencis, molt especialment d’alguns silencis, com els d’en Roger, en Toni o en Martí. Quan publiqueu els vostres entrenaments em donarà un infart.
.- Andrew el dia 20 faràs el primer hattrik de la temporada, però en l’improbable cas que arribi primer a Valgorguina si em dius que et ve de gust ja t’ho demanaré. Melcior t’animes a fer la marxassa?
.- Xaviers demà em tocarà serrar les dents per seguir la vostre roda?
Salut i força.

Rocko -

Entrenament dia 4 :

- 1h Rodillo

- Brutaaaaal Ningú dona encara per acavada la temporada, això m'agrada i mooolt !!!

Gaaaaassss i més Gaaaaasss !!!

Andreu -

Entrenaments setmanas:

Dilluns:2000 m de piscina+ 7 km running

Dimarts: 15 km running

Dimecres: 1000 m piscina + pujar i baixar escales a montjuïc 10 cops

Dijous: 30 min gym+ 800 m piscina



Hoooo gran Carles, jo també m'he apuntat a la marxassa. T'espero a vallgorguina per dinar?? fems uns vinets i anem alegres fins a matarò i d'allà podem agafar un tren i cap a razmataazzzzz (si arribem abans de les 12 es gratis).

Carles -

Pensament 3284

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Sigues atent i afectuós amb elles quan en tinguis possibilitat. Sempre tens aquesta possibilitat.
.- El millor regal que podem fer a l’estimada no és només compartir el nostre amor, sinó fer créixer el seu.
.- El que li dónes, t’ho dones. El que no li dónes, t’ho perds.
.- Quan m’enamoro trobo la pròpia riquesa interior fora de mi mateix.
.- Quan les estimo molt els hi parlo menys.

Carles -

Pensament 3284

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

- Què és enamorar-se? – li vaig preguntar.
- L’absència total de por – va dir-me ella.
- I a què tinc por? - vaig tornar a preguntar.
- A enamorar-te – va respondre ella.

Carles -

Pensament 3283

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Abans d’una relació carnal novedosa, tot el que els homes tenen d'irresponsables les dones ho tenen de calculadores.
.- Si les dones tinguessin la mateixa sexualitat que els homes, el món seria una orgia perpètua.
.- Les dones, quan un creu que no són fredes, calculadores i egoistes és perquè són fredes, calculadores i egoistes.
.- Per curar alguns mals d'amor és necessari segregar un potent verí.
.- L'enamorament és un estat d'ofuscació passatger que ens impedeix veure que la dona estimada és exactament igual a totes les altres.

Carles -

Pensament 3282

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Hi ha dones que pensen que fer l'amor és deixar que una piconadora els passi per sobre.
.- Hi ha dones que si no les vol qui elles volen que les vulgui, es deixen estimar per qualsevol. Aquí apareix un servidor.
.- Hi ha dones que prefereix seduir a estimar.
.- Hi ha dones que usen el sexe com a arma secreta.
.- Hi ha dones que senten debilitat pels homes que les menyspreen.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 3: 9 Qm corrents, 25’ gimnàs.
Comentaris:
.- Xavier i Xavi Cuadrado el dissabte dia 6 seré a la parada del bus d’Arenys de Munt per acompanyar-vos un tram de la sortida en bicicleta.
.- Melcior el diumenge 7 també faré els tres termes d’Arenys de Munt, espero poder sumar alguns puntets.
.- Pep el dia 14 m’apunto a clàssica ruta dels pantans, ja quedarem per pujar-hi junts.
.- Andrew m’he inscrit a la Marxassa 2012 del dia 20 ( 65 Qm i 4000 de desnivell acumulat) Aquesta és una travessa espectacular pels jocs de colors de la tardor al Montseny, el Montnegre i el Corredor, t’hi apuntes? (http://agrupe.blogspot.com.es/ )
.- De moment no desvetllo més objectius esportius, em convé descansar per recuperar-me.

Xavier -

Brutaaaal àmic Cuadrado, estàs desbocat ja casi casi entrenas tant com en Melcior, si L'àmic Reverter s'entera dels teus últims entrenaments et penja jeje, encara bò que et va dir suau suau Talibán xD.

Em fà Gràcia venir avui amb els Lokus dels MB, haveure si no arrivo gaire tard a casa i puc venir a fer road.

Gassss !!!

Xavi Cuadrado -

Per cert Rocko,Melcior avui a les 15:00h al capravo amb Road!
Hi haura canya aseguradaaaaa!!!!!
Rocko si vens t'ho passaras xupiii tiran trons dels teus!

salut!

X.Cuadrado -

Jajajajajajaja!!! Rocko el asesino de perrosss!!!

Pobret gos Xavi vas anar a per ell i casi t'el carregues davant de la seva propietaria! Talivan talivan!! jejejeje

No ara en serio....anavem pujant el cami cap el far i de cop van sortir 2 chuchos a saco i s'e li van tirar a la roda devantera de Rocko, -Macagunlostia!! crida sifredy!! m'entre jo em partia la caixa jajajaja!! tremendoo!

Xavier -

Xavi, Benvingut al Blog i moltes felicitats per la "peazo" de màquina que has adquirit (Les 29" al Poder jeje)ara toca donar-li mooolt de gas i fotre-li molta canya.

- Ahir vam riure un rato, m'entre estavem prenent una Coca-Cola al bar de St Carles un veí d'en Melcior la va Liar parda amb el Seu BMW oi Companys jejeje.

- Després amb en Xavi al tornar cap Arenys vam decidir fer una volteta per Can Jalpí i fent el senderillo de pujada del circuit de les 3h de L'any Passat (El del Far) em van embestir dos gossos, un literalment es va estampar contra la meva roda davantera, cosa que va provocar el posterior descollonament del àmic Cuadrado jiji.

Xavi Cuadrado -

Carles felicitats per el bon resultat que vas fer!! et trobem a faltar els dissabtes eh!! Avui bona estrenada de la nova bici!! junt amb gran entreno amb els dos makines Melcior i Rocko sifrediiii!!

Pep -

Carles molt be felicitats, amb en Tendo varem tornar de Calella per el costat de la carretera i a Canet vas passar en aquell moment baix pensar que milloraries el temps dons portaves un ritme molt rapit i no anaves forçat, espero tenir l’honor de pedalejar junts el dia 14, magues agradat veure’t arribar amb l’estelada.
Felicitar també en Melcior i Xavier per el seu bon paper a la selenika

Els que tingueu intenció de venir el 14 als pantans aviseu amb temps.

Salut

Xavier -

Per quant el Sopar / Truiterada per mi el dia que vulgueu !!! en tinc moltes ganes ... el dia que propuseu em semblarà bè !!

Xavier -

Entrenament dia 3 :

- 31.5 Km's Btt + 915 Dpa amb companyia d'en Melcior i en Xavi Cuadrado, em montat una bona grupeta d'entrenament on esta asegurat entrenar bè i riure molt així dona gust entrenar, demà Més !!

- Brutaaaal els entrenaments d'en Melcior, no para i esta en un estat de forma impresionanteeeee !!!!

Melcior -

Carles, tot i que he parlat en privat amb tu, en capítol a part expresso la meva gran admiració i felicitar-te, per la gran Challenge que vas fer malgrat patir a tram de natació, sé el que es pateix ( a la half em va passar també ), vas finalitzar i amb nota.

ENHORABONA!!!!!

P.D: ja tens els discurs a punt per quan et lliurin el premi???

Melcior -

entrenament secret 1: 6,4km +232dpa run per la creu / 75,5km +275dpa road suau suau

entrenament secret 2: 13,1km +437dpa run pels corriols de la creu / 58,1km +358dpa road amb muntbikes ( mitja de 34,9km/h )

entrenament secret 3: 11,6km +358dpa run pel corral i rupit / 25,6km btt, +746dpa amb els Xavi's, que seràn parella a Andalusia si tot va rodat, brutal


Cal seguir, més i més, no he rebut invitació per la gala, i això s'apropa. Seguint la dinàmica de fer cursa cada setmana, aquesta tocarà la marxa a peu d'Arenys de Munt, la faré caminat amb la dona, però si l'acabo satisfactòriament seré finisher i sumaré els punts oportuns.

P.D: caldria trobar-nos bé per sopar, bé truiterada, no sé, alguna trobada... jo en tinc ganes!!! gassssss

Carles -

Pensament 3281

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Hi ha dones que tota la seva vida guarden rancor a un pretendent per no haver-li fet cas.
.- Ja ho deia Karl Kraus: “ L'ànima femenina:

x2 + V31 * 4-20 + 4,6 - (4 * 2) + y2 +2 xy
-------------------------------------------------- (0,53 + 0,47)
(X + i) 2-3,8 + 6-6,2
.- La sexualitat mal reprimida ha destrossat moltes vides, la ben reprimida ha destrossat la societat.
.- Només els veritablement apassionats podem ser veritablement freds.
.- No es pot estimar desinteressadament sinó a l’amant que s'ha perdut per sempre.

Carles -

Pensament 3280

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- En rellegir aquestes confessions m’adono de la mena d’home que no he estat.
.- M'agradaria que em traduïssin al vietnamita,al bengalí o l’albanès perquè així tindria l'oportunitat de veure aquestes confessions millorades.
.- Aquestes confessions no son més que grans mentides; escrites, però, amb total sinceritat.
.- La bondat i l’altruisme que es respira en alguna d’aquestes confessions no són més que una coartada per apaivagar la mala consciencia del seu autor.
.- Després de cada enamorament s'efectua en nosaltres una estranya muda de l'ànima, això explicaria les contradiccions inherent en algunes d’aquestes confessions.

Carles -

Pensament 3279

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Es ben sabut que quan estem ben acompanyats les estonetes són més llargues que les estones.
.- Per trobar una dona que valgui la pena primer de tot s’ha de trobar, malauradament pocs volen buscar.
.- Si volem viure la vida amb passió i sensibilitat s’ha de posar decididament el sexe al servei de l’amor, però no a l’inrevés.
.- Amb elles sigues prudent: escolta només les preguntes que siguis capaç de contestar.
.- Cap d’aquestes confessions és una veritat complerta; pot ser una veritat a mitges o una veritat i mitja.

Carles -

Pensament 3279

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Fer les paus amb la parella no assegura l’absència de conflictes, sinó la presencia d’alternatives creatives que ens ajudin a superar els conflictes.
.- Si en el nostre dia a dia podem somriure, si podem ser afectuosos i comprensius, no només nosaltres, sinó cadascú de nosaltres, se’n beneficiarà. Aquesta és la classe més bàsica de treball per l’amor.
.- La capacitat de seducció no és una roba que és pugui posar o treure segons ens convingui. S’assenta al cor, i és una peça inseparable del propi ser.
.- Quan ella et digui que hi ha mil raons per plorar; demostra-li que teniu mil i una raons per somriure.
.- Aquest és el meu crit, aquesta és la meva pregaria: Sexe, sexe i sexe.

Carles -

Comentaris:
.- Ja han publicat la classificació definitiva de la Challange, amb un temps de 11h 30’ 26’’ he quedat 8 dels 32 del meu grup d’edat. A la general he quedat el 668 dels 1159 que varen acabar, altres 300 varen caure pel camí( http://www.challenge-barcelona.es/administracio/UserFiles/GRUPOS%20MASCULINOS.pdf)
.- Quim, pare d’en Marc, espero que l’operació de menisc sigui un èxit i ben aviat puguem fer plegats una sortida mallerenga de Pau i Herba.
.- Algú corre diumenge als tres termes d’Arenys de Munt?
.- Pep la sortida dels pantans del dia 14 puntua com una botifarrada o hi ha bonificacions especials?

Carles -

Pensament 3278

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Alguns separats no tenen memòria, se l’han quedat les seves ex en el procés de separació de bens.
.- Qui s’estima molt a si mateix gaudeix de la gran avantatge de no tenir rivals que competeixin pel seu estimat.
.- No podem canviar el passat que em compartit amb ella, però si que podem canviar la nostre actitud envers ell.
.- El perill més gran pel futur de qualsevol lligaire és l’apatia.
.- L’amor porta l’amor: la seva arrel és el respecta i la seva flor l’acceptació.

Carles -

PREGARIA A LEÒNIDES

Ajudem a millorar
ensenyem el camí per canviar:
la colera pel perdó,
l’orgull per la modèstia,
la hipocresia per la simplicitat,
l’avarícia per l’alegria.
Condueix-se’m de la desesperació a l’esperança,
de la mort a la vida,
del conflicte a la pau.
Ensenyem a veure el cel com el meu pare,
la terra com la meva mare
i totes les coses com els meus germans i germanes.
Deixa que l’amor ompli el meu cor,
el meu món,
el meu univers.

Carles -

PREGARIA A LEÒNIDES

Siguin les valls i les muntanyes,
les nits i els dies,
el pare terra i la mare cel,
tota la vegetació i els animals,
siguin tots part de mi i jo part d’ells.
Siguem sempre un sol en el tot
com el sol i la lluna
que es mouen eternament al cel.
Siguem compassius l’un amb l’altre,
unim-nos en un tot indissoluble.
Ells que és amistós, benèvol, omnipresent
regui les seves benediccions en nosaltres.
Oh Leònides treu-me la supèrbia i l’arrogància
allibera la meva ment.
Posa fi a la trampa de desitjos sense fi.
Eixample l’esfera dels meus coneixements
per comprendre que el tot i jo som un
i ajudem a creuar l’oceà de l’existència.

Carles -

ANÈCDOTES DE LA CHALLENGE

.- El matí de diumenge pesava 72 Quilos, per la nit 68, avui al mati 70.
.- Durant la cursa em vaig prendre un munt de substancies energètiques: Una ampolla de magnesium líquid de PowerBar, un amino Mega Shot de Multipower, una StimulRed de NutriSoport, cinc gels energètics Overtim’s, dos gels PowerBar.
.- Em varen impressionar els culs descomunals d’algunes de les ciclistes estrangeres, en alguns moments les vaig fer servir de pastanagues per imaginar relacions impúdiques.
.- En l’últim volta del tram corrents tenia la impressió d’estar en una retirada bèl•lica pel munt d’atletes tocats i enfonsats que anava avançant.
.- A voltes em pregunto si val la pena tants esforços i patiments per anar a una cursa a suar la gota grossa; experiències com la d’ahir em confirmen plenament que compensa sobradament per viure i compartir un munt de sensacions i experiències irrepetibles.
¡Gloria a Leònides! ¡Tots a Razzmatazz!

Xavier -

Entrenament dia 1 :

- 1h Rodillo (sessió de recuperació)
- Visita al Fisio

- Brutal Carles, llegint les teves vivencies d'ahir a L'ironman s'hem ha posat la pell de gallina, impresionant, coincideixo totalment amb en Quim ets un esportista Bestial, si senyor.

- Moltes Felicitats per la gran marca que vas fer ahir, baixant 50' la de l'any anterior, conèixente l'any que bè la baixaras 1h 30'

- Impresionant tambè la teva entrada apotèosica a meta tot onejant l'estelada amb la cridoria dels teus fans allà congregats.

- Per la meva part tambè estic de subidón, després de fer la Selenika em trovo fresc, no em fan mal les cames, la veritat que estic molt content per com el cos ha asimilat l'esforç d'ahir.

- Si quant surti del fisio tinc temps em pasaré per Muntbikes a deixar la 29 per que em facin un petit repàs, i ja posats cursaré inscripció per la seva pedalada BTT que es celebrarà el dia 28 D'octubre, em nego a donar per acavada la meva temporada.

Per cert Carles, tens més reptes abans de la Gran gala ? o vols amagar les teves cartes per la dura pugna per el gran premi amb en Melcior

- Andreeeeeewwww brutaaaaaal la teva promesa del Raaaazzzzzmaaaaataaaazzzz, la liarem parda !!!

Andreu -

Carles, només hem puc agenollar als teus peus. Fer aqest temps i pensar que feia res estaves corrent com les cabres per montserrat amb mi hem fa petit. Només et puc prometre que el dia de la gran gala acabem a razmataz!!!!!

Quim Montmany -

Carles: Enhorabona!!!! Ets un esportista bestial!!!, descomunal!!! i els espartans és quedarien curts davant les teves gestes.

Carles -

EL CORRE: L’APOTEOSI

Només començar a corre m’adono que em sento fort, segur i amb ganes, moltes ganes, de fer-ho bé. Quaranta dos quilometres són molt quilometres corrents, sobretot desprès de la pallissa de la bicicleta, i no em vull cremar, per la qual cosa agafo un ritme suau per intentar mantenir-lo el màxim temps possible. Els pros encara són en el tram de corre quan jo començo fer-ho i veure’ls em fa adonar que comparat amb ells soc un pobre cagamandurries. Quan estic al quilòmetre dotze el primer corredor creua la línea d’arribada. En cap moment baixo el ritme compassat que m’he marcat, els quilòmetres van caient i tinc una lleugera crisi entre el 22 i el 24; ràpidament em recupero i prenc consciencia que puc fer la meva millor marca personal en una ironman si aconsegueixo aguantar. Saludo amics i companys que em donen coratge; poc abans de fer la ultima volta al circuit constato que he reservat energies i decideixo gastar-les totes. En els últims deu quilometres avanço més de cent corredors en incrementar molt la velocitat, em sento eufòric i corro com un poses, l’Àngel m’acompanya en últim quilòmetre abans de la meta; allà m’espera la Montse que em dona una estelada que onejo els últims metres en mig d’una forta ovació. Una forta i intensa llum m’encega, sento que el meu cor es a punt d’explotar de joia, el que havia començat com un desastre acaba en èxtasis. El membre de l’organització que em lliura la medalla em pregunta si em dic Carles Mitjà, li responc afirmativament i m’entrega una carta al meu nom, a dins hi ha una invitació per estar a primera fila la Nit de la Gran Gala.

Carles -

LA BICICLETA: BONES SENSACIONS

Només enfilar-me a la bicicleta tinc moltes ganes de recuperar el temps perdut en la natació, surto esperitat i a fons, em cal recuperar la confiança i gaudir de la cursa. Els primers setanta quilometres són frenètics, amb una mitjana superior als 35 Qm/h,amb una punta màxima de 68 Qm/h, no paro d’avançar altres corredors, però en començar la segona volta un empipador vent en contra em fa minorar significament el ritme, encara em queda molta cursa i no em vull cremar. Els jutges de control amonesten i penalitzen corredors que no guarden les distancies reglamentaries, el temps és ideal, a Arenys i Canet saludo una i altre vegada coneguts i a amics que em donen ànims, cauen els quilometres sense adonar-me’n. M’hidrato adequadament, menjo l’entrepà de gall d’indi que m’he preparat i em prenc algun gel per fer passar la gana. Ha mesura que transcorre el temps millorant les bones sensacions i els darrers quaranta quilometres li torno a fotré canya. Amb una mitjana superior als 33 Qm/h fe fet els 180 Qm en poc més de 5h 30’ recuperant els temps perdut en la natació. La transició per iniciar el tram de corre es ràpida; em sento capaç de tot.

Carles -

LA NATACIÓ: UN DESATRE

A les 7 del matí, desprès de passar una nit de nervis i malsons, soc a Calella. Deixo la bicicleta al box i comprovo que tot el material estic correctament col•locat a les respectives bosses, em poso el neoprè i nedo una estona per tranquil•litzar-me. A les 8h 36’ donant la sortida al meu grup d’edat; només entrar a l’aigua m’agafa una hipòxia de dimensions descomunals, no puc fer dues braçades seguides, em falta oxigen, cada cop que intento agafar el ritme trago aigua. Quedo últim del meu grup i just en arribar a la boia que és a dos-cents metre ja m’avancen els qui han sortit dos minuts desprès, passats quatre-cents metres ja veig els barrets de color carbassa del grup següent que no paren de donar-me cops de peu i de braç. Passats més de deu minuts començo a trobar un ritme de cadència que em permet nedar més segur però pausat. Superat el primer quilòmetre aconsegueixo concentrar-me i agafar el meu ritme, poc a poc s’esvaeixen les pors i em lleugers errors d’orientació acabo el tram de natació com bona puc. Em sento trist i decebut, el temps es el pitjor que mai he fet en el tram de natació. Tinc tanta pressa per fer la transició en bicicleta que tot se’m complica: em costa posar-me els guants, treure’m la sorra dels peus, col•locar el neoprè dins la bossa. Tot plegat perseguia que enguany la Challange serà un immens desastre.

TONI -

Felicitar en Carles per la seva gran cursa d'ahir i per haver batut el seu récord personal i també de l'MCT.
I el meu reconeixement a una gran temporada.

Melcior i Xavi, enhorabona per la vostra cursa d'ahir, una més al sac i una altre experiència per expolicar. Els vostres temps són molt bons.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Diumenge 30: 3,8 Qm nedant, 180 Qm, 42 Qm corrents a la Challange del Calella amb un temps de 11h 30’
Comentaris:
.- Primer de tot agrir als fans incondicionals el suport que em varen donar durant tota la cursa, que va ser decisiu per mantenir la motivació i la concentració en el trams de bicicleta i corre: Gracies, moltes gracies, Montse, Marc (fill) Toni( amic del meu fill) jugadora número 8, Marc, Toni, Anna, Toro, Carles Sola, Angel i germà, Lali i espòs, i molts d’altres coneguts i amics, sense el vostre caliu no se si hagués acabat.
.- Felicitar en Melcior i en Xavier per la seva gran actuació a la Selènica, segur que aviat rebéreu la invitació per la Nit de la Gran Gala.
.- Estic molt satisfet, diria que eufòric, ahir vaig aconseguir la meva millor marca personal en una ironman i vaig rebaixar més de 50’ minuts el temps de l’any passat. En acabar no sentia cap molèstia física i avui em trobo totalment recuperat.
.- En creuar la línea d’arribada ELL era allà, feia molt de temps que no se m’apareixia.

Xavier -

Moltes Felicitats Carles !!!!
Brutaaal el temps que has fet e L'ironman.

En dos palabras IM-PRESIONANTE !!!!!

Estic desitjant llegir la teva crònica !!!

Marc -

Felicitats a tots dos!
En Melcior ja va demostrar que amb un any es pot passar d'anar amb rodetes a guanyar curses. En Xavi esta a l'elit, ja amb els pro.

Carles, encara estas corrent pero moltes felicitats. Vas molt concentrat I aconseguiras de nou l'objectiu. Te molt merit.
Abans sentia x radio a la guanyadora de la cursa d'ahir del Cavalls del Vent. Diu que el proper repte es la Everest Trail... No se, em sona d'alguna cosa... ;-)

Avui 65kms carretera rodant per la carretera de Mata amb en Marc, el noi que fara el relleu corrent juntament amb la jugadora num8 I jo. Si en tenien algun dubte, anant avui a Calella han vist l'ambient I hi volen ser! (Ja estem analitzant els temps de la ultima edicio..)

M'he de posar les piles!!
Aviat info de la Gala...

Salut!!

Xavier -

Primer de tot donar-li les gràcies al Melcior per fer-me les gestions per poder participar a la Selènika i tornar-me a enredar per segona setmana seguida.

En segon Lloc felicitar-lo per el gran paper que ha fet, creieu-me que no es gens fàcil arrivar al meta en 23 posició sortint desde tant i tant enrere com ho em fet

Avui arrivava a la Selènika una mica dubtòs del meu estat de forma, ja que dimecres entrenant anava parat i al km 12 vaig plegar d'entrenar.

Durant tota la setmana m'he notat molt cuit, però Dijous vaig fer rodillo amb plat petit i Divendres i Dissabte vaig reposar

Ahir vaig posar en pràctica tot el que vaig apendre d'en Melcior a la Transpyr, menjar fins reventar, pendrem un cafetò al matí (recordeu que jo sóc encara Pro-Colacao), i em vaig estudiar la gràfica de la sortida.

Tenía molt clar algunes coses :

- 1 Faria tota la marxa sense fer un Pit Stop als avituallaments si no era estrictàment necesàri

-2 interpretant el tríptic entenía que el més dur estava els primers 50km i després era més rodador (no excepte de duresa x això) i si tenia forces podría apretar.

3- es imprescindible menjar i veure constantment i saver escoltar i sobre tot conèixer el teu cos

Al anar tant enrere era molt dificil rodar a gust, avançava i avançava molta gent però buuuuffff n'hi havia tanta !!! i mooolta en tots els respectes bastant Límitada en quant habilitats sobre la Bici.

Taps a senderillos sense dificultat, no deixaven pasar ni demanan-ho amb educació i lo que m'ha indignat més quant és baixaven abans dels bassals per no mullar-se !!! aqui m'he cabrejat i he pasat per sobre de la bassa cridant això es Mountain Bike Senyors !!!

Sobre el Km50 he tingut problemes mecànics, s'hem treia la palometa de la roda devantera, m'he tingut que parar 3 cops per arreclar-ho com he pogut i després anant revisant-ho de tant en tant (M'he rallat i mooooolt)

A sobre, la cadena s'em quedava bloquejada per culpa del fang i he fet una altra parada per posar oli a la cadena. (Pensava que no arrivaria a meta jijiji Panduloooooo)

En tot moment m'he trovat molt bè fent amb plat gran més de la meitat de la cursa, certament estic convençut que podia haver quedat millor a la general, però ara lamentar-me no serveix de res, en definitiva una més al sac.

Ara estic a casa, escrivint i no estic gens cansat, ni em fan mal les cames, demà tinc hora al fisio, però si vulgues podria sortir a entrenar una estona, vull seguir Millorant !!!

Carles !!!! a Topeeeee !! ets el meu idòl i Lo puto Craaaaack !!!

Glòria a Espartaaa !! Collons !!! jejeje

Melcior -

Rocko completament d'acord, ens hem empatxat de passar gent, però lo important quedar-nos amb el bon entrenament fet i les bones sensacions que ens han acompanyat.

El tema del xip és una encerrona, tenir-lo i no posar temps reals, i per millorar la proba caldria fer sortida escalonada, per dorsal, no sé, però es per un mon passant gent, i si que hi havia moolt de nivell, està clar, però encara hi havia més globero.

Res una més, que exceptuant algún tram el terreny estava perfecte. Han sigut uns 94km i +2300dpa aprox.

Cal anar escalfant motors per la Gala, truiterada, sopar, el que sigui!!!

Esperem crònica del gran Mestre, estic segur haurà donat tot i més, com cal!!!

gassss