Blogia
La llibreta virtual.

Marxa Popular Termes D'arenys de Munt

Marxa Popular Termes D'arenys de Munt

Avui tocava la marxa d'Arenys de Munt, on Andrew partia com a gran favorit a podi, el gran Carles sumava i no deixava de sorprendre i en Toni, Grandíssim Gran de Grans apareixia sense previ avís, sota l'eslògan "estic de vacances" vinc a probar, apreteu el cul. Un servidor tenia l'objectiu de fer la marxa a peu amb la dona i fer-la finisher i enganxar-la al mundillo, l'ambient genial, la ruta ideal.

Adrew, tot i petar per lessió a aturat el crono en 1h55'i rodar al principi amb els primers, gran Carles, 2h15' i Grandíssim Gran de Grans 2h30', venint a estirar cames, brutal, no cal comentar més. Un servidor i senyora, finishers, i ella, amb ganes de repetir!! ;-)

Ruta llarga 24km i +700dpa aprox? i curta 14,01 +514dpa.

Hi ha tensió, ningú dóna res per perdut i ara, s'hi vas més que mai. Ens consta també que amic Sr.dels Desnivells ha repartit estopar per Castellar de n'Hug i l'excusa ha sigut la marxa run "espai Kilian", esperem crònica.

En fi, un no parar. I amic Rocko i Cuadrado fent prospecció del circuit btt que trobaràn a l'open Muntbikes, està clar que volen podi. Es pot demanar més per a una "final" de temporada??!! ufffffff!!!!!! "hagan juego señores"....

P.D: truiterada o sopar ja, urgent!! proposem dates o què?!

40 comentarios

Carles -

Pensament 3313

MASTURBACIÓ ORAL

Amb ma destra i segura
acarones amunt i vall
el meu piu encigalat.
Quan estic ben excitat
beses la pixa enrebotida
amb un massatge oral
plaent i estimulant.
La llet que escup el gland
et regalima per la boca triomfant.
Aquest poderós ungüent,
nutritiu i hidratant,
me l'escampes per la derma corporal
amb la teva llengua refrescant.

Carles -

Pensament 3312

ORIGEN I SIGNIFICAT DE COGNOMS MALLERENGOS

.- Torres-Torrer: Derivat de torre, "encarregat d'una torre de vigilància"
.- Ribes, Ribas, Rives Rivas: topònim freqüent, originat en el llatí "ripa", "vora del riu o de la mar"
.- Seller, Sellés, Sallés: Derivació de "seller", aplicat al que fa selles i altres guarniments de cavalleries.
.- Vilanova: Nom de força poblacions de Catalunya sorgides com a barri separat d'un nucli més antic.
.- Roca, Roques, Rocas: Del mot llatí "roca". Topònim expressiu del qui viu a la vora.
.- Mitjà, Mitjans: De l'adjectiu "mitjà", aplicat al fill "mig", ordinàriament el segon.
ORIGEN I SIGNIFICAT DE COGNOMS MALLERENGOS

.- Torres-Torrer: Derivat de torre, "encarregat d'una torre de vigilancia"
.- Ribes, Ribas, Rives Rivas: toponiom frquent, originat en el llatí "ripa", "vora del riu o de la mar"
.- Seller, Sellés, Sallés: Derivació de "seller", aplicat al que fa selles i altres guarniments de cavalleries.
.- Vilanova: Nom de força poblacions de cataluna soerrgides com a barri separat d'un nucli més antic.
.- Roca, Roques, Rocas: Del mot llatí "roca". Toponim expresiu del qui viu a la vora.
.- Mitjà, Mitjans: De l'adjectiu "mitjà", aplicat al fill "mig", ordinariament el segon.
Servei desenvolupat amb el diccionari ortogràfic de Softcatalà i l'Ajax Spell Checker.

Carles -

Entrenaments:
Divendres 12: 62 Qm btt, 10 punts per sortida mallerenga.
Comentaris:
.- Avui hi havia tanta testosterona acumulada que m'ha sigut ABSOLUTament impossible seguir el ritme infernal d'en Tendo, en Pep,en Navarra, en Roko, en Melcior, en Xavier Cuadrado, el President i altres companys del Club. Ràpidament se m'han fos els ploms, he quedat exhaust, la polseguera que deixàveu en cada tram de pujada era irrespirable, les roderes quedaven marcades a terra com si enlloc de bicicletes portéssiu quads. Avui ni en Blanchart, ni en Pons ni en David Pruna haguessin estat capaços d'aguantar el vostre ritme bestiaL. Només em queden felicitar-vos i entrenar molt i molt per poder arribar a temps al Restaurant en el proper esmorzar.
Salut.

Anónimo -

Pensament 3311

TACA-TACA

Viatjo a a l'illa d'Ítaca
per fer un taca-taca.
Assegut a la butaca
li clavo l'estaca
al fons de la petaca.
M'ataca i contraataca,
fem el taca-taca.
Res no destaca,
tot ha estat un matacà.

Carles -

Pensament 3310

EM TREMPA LA POLLA

Em trempa la polla,
ella submisa s'agenolla,
la penjarolla trontolla.
L'argolla de l'anus trepolla,
s'amolla, rostollà i rebollà.
Quan es desendolla
brolla de la xipolla
una xorolla sorollà.

Anónimo -

Pensament 3309

VERSOS PERVERSOS

Se li han endurit els mugrons dels pits
llegint aquests versos tan perversos.
En saber que pensant en ella eren escrits
m'ha humitejat l'anus amb besos diversos

EL FULL PARROKIAL -

A pocs dies perquè es lliuri el premi més cobejat de tots, el LWS, els candidats, els que han estat lluitant pel premi, els que han fet moltes curses, humanes i inhumanes, els que han estat entrenant moltes hores, i els que han fet molts de sacrificis amb la família i altres coses, viuen pendents dels punts finals que els hi atorgarà l'UCI.

En aquests darrers dies tothom fa recompte dels punts que té, de les hores que ha estat entrenant, que ha patit, de l'esforç que hi ha esmerçat per fer-se mereixedor del premi.

Tothom? Sí, tothom, fins i tots els que treballen des dels despatxos, des de les noves tecnologies, des de la seva ambició, des del racó més fosc i invisible. Sí, tothom hi és comptat, com a la taula d'en Bernat.

Encara hi ha temps per a unes quantes curses, entrenaments, lluir el mallot, per poder sumar uns punts més. Així és que no ha de ser estrany que els darrers dies esdevindran frenètiques.
Fins i tot les campanyes no esportives orquestrades en un sentit o altri.

N'estem segurs i ben convençuts que l'Uci, com sempre ha fet, serà forta i garant de la seva independència i rigorositat a l'hora de nomenar el LWS '12.

Taxista Ripollenc -

Avui he rebut una trucada URGENT d'un dels millors clients d'enguany, pel que es veu hi havia punts en joc per no sé quin estàtua i m'ha dit el client: ni duia mallot, he quedat despenjat ràpidament i el pitjor no he seguit la grupeta, enfadat, molt enfadat deia: avui he perdut el premi Leònides".

Avui la propina no ha sigut generosa, i això que la trucada s'ha produit al pi d'en Buac, indret boscós on m'he vist obligat a recollir-lo amb un tot terreny.

Si perd el premi ho lamento de debò, espero però segueixi contant amb els meus serveis. Agraït de debò, taxista ripollenc!!

Carles -

Pensament 3308

LA GRAN XINGADA

Tinc eixerida la xirivia
i amb tu vull fer via.
Primer et besaré els pits,
desprès les cuixes i l'engonal.
Salvatgement et xuclaré,
l'abella de flor carnal,
gormand de la teva mel.
Et clavaré la ploma
fins al fons de l'entrecuix,
per jugar a teva meva
i espero que quedi ben esgotada,
desprès de la gran xingada.

Carles -

Pensament 3307

DUES NOIES EN UN CATRE

Són dues noies en un catre.
Dos motius de gran trempera.
Dos culs, dues boques; pits, quatre...!
Duplicony, quina salivera!

Melcior -

entrenament secret: 20'gym, 15,6km +480dpa run ( 1h24'33''), 45' rodillo deixant anar cames

Demà sinó plou esperem gaudir d'un bon esmorzar!!!!

Carles -

Pensament 3306

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Les meves moltes amants esdevenen sovint lladres del meu temps.
.- La llibertat sexual és l’art de gestionar els desitjos eròtics.
.- El que la farà canviar a ella no es el que tu li diguis, sinó el que ella descobreixi.
.-¿ L’autoritat de la raó masculina és sempre preferible a la raó de l’autoritat femenina?
.- Hi ha homes i dones que quan volen lligar sempre arriben fora d’hores, i si algun cop són puntuals, arriben al lloc equivocat.

Carles -

Pensament 3305

DISPERSIONS

.- El passat, a diferencia del present i el futur, mai es mou de lloc.
.- Com m’agradaria arribar a ser qui soc.
.- L’èxit no depèn dels resultats, sinó de la interpretació dels resultats que uns i altres facin.
.- El descans del guerrer no depèn de la quantitat sinó de la qualitat del son.
.- El Talmud , aquest ampli compendi de discussions rabíniques al voltant de la llei, l'ètica, els costums i la història jueva diu:”No facis al teu veí el que és odiós per a tu”. Aquesta és la Torà sencera; la resta només són comentaris a aquest principi bàsic.

Carles -

Pensament 3304

EPITAFIS

.- ... Ja res no em fa por.
.- ... Aquí s’acaba la historia.
.- ... El més difícil ja esta fet.
.- ... Per fi gaudeixo de la pau dels morts.
.- ... No bevia, no fumava, no follava: vaig fer el préssec!
.- ... Això és tot?
.- ... Ja era hora.
.- ... Fins i tot ha estar mort un s’hi acostuma.
.- ... Crec que no se m’aixeca.
.- ... Per fi parlareu bé de mi.
.- ... Tan de bo no m’hagués mort mai.
.- ... No hi soc, però us espero.
.- ... Fins aviat!

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 10: 9 Qm corrents amb la Keta i 50’ gimnàs.
Comentaris:
.- Si divendres no plou a 2/4 de 8 seré a la parada del bus d’Arenys de Munt.

Melcior -

entrenament secret 8: 30'gym, 17,98km +539dpa run( 1h41' ), 45' rodillo

entrenament secret 9: 30'gym, 13,5km +450dpa run

entrenament secret 10: 40'gym, 38,5km btt, +960dpa

Blanchart com de costum dota de sentit comú i qualitat els entrenaments inclús en moments de "parón". Es un luxe poder ser assessorat per algú així.
Tirades llargues run i/o animalades diverses, no, l'any vinent, veurem.

Aquesta setmana ja vaig afluixant, potser per això les sensacions són tan bones, especialment corrents, bé, avui en btt, també.

Diumenge, tot i escapar-se als "meus dominis" miraré de fer la trail run 22km montnegrerace.com. Atenent que el gran Carles va aturar el crono diumenge passat en 2h15', em proposo, primer, acabar, segon, igualar almenys el temps del present i futur premi LWS.

Demà, més. Gasssssssss!!

P.D: Xavis, divendres: vi, vi i més vi!!!

Rocko -

El Divendres sortida de germanor amb Btt i esmorzar amb els Companys del Club

Per més Info :

http://ccarenysdemunt.blogspot.com.es/

ús Apunteu ????

Carles -

Pensament 3303

BAJANADES

.- Primer em varen ensenyar a caminar i a parlar, però de seguida em varen exigir estar quiet i callat. ¡Quins collons!
.- Principi basic en qualsevol interpretació del dret: “L'aplicació general de la llei a tothom genera injustícies individuals.” ¡Que hi farem!
.- Si la vida fos una sala de cinema els de mitjana edat seuríem a les files del darrere. ¡No és just!
.- Claudi Bernard deia en morir: “no em dol patir sinó patir inútilment ...” Això ho podria haver dit un servidor un munt de vegades. ¡No hi ha remei!
.- És admirable tot el que fan les abelles per aparentar que no perden el temps. ¡Que en són de tanoques!

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 8: 35 Qm. btt
.- Dimarts 9: 28 Qm btt.
Comentaris:
.- Per no fer el ridícul el diumenge als pantans el meu preparador m’ha ordenat sortir cada dia a fer btt. Roko jo també estic cuit, però sembla que el meu entrenador no accepta aquesta mena d’excuses.
.- Toni els teus entrenaments nedant fan por, per sort a mi de moment el meu preparador no m’ha donat instruccions de tornar-me a posar a la piscina.
.- Anna com va anar la duatlo del Puigmal? Quin temps vares fer tu, en Toro i en Guti? Espero crònica.
.- Quim com ha ant l’operació al genoll? Podràs acompanyar-nos a la propera triturada mallerenga?
.- Andrew tu fent repòs? Espero que el dissabte 20 siguis a la línea de sortida per fer la mraxassa.- Digues-li a la persona que et vol passar per la pedra que les inscripcions encara són obertes i que em faria moltíssima il•lusió que ens demostres el fort que està.
.- Roger com va anar la cursa per l’espai Kilian? Es cert que la propera temporada intentaràs corre una marató?
.- President Marti i Xavier Cuadrado, els aspirants a mallerengos, si volen aconseguir el mallot MCT cal que publiquin els entrenaments al bloc.
.- Marc el refugi del niu ja s’acaba, esperem que et posis les piles i ens fotis una altre cop canya.
.- Jugadora número 8 ja entrenes per la Half de l’any que ve? Si vols el mallot només has de publicar els entrenaments, series la primera fèmina del club.
.- Ramon, Pep, Ferran... jo diumenge sortiré a les 7 d’Arenys de Mar per ser a les 8 al pasteral, hi vaig amb el meu cotxe i disposo d’una plaça, si algú vol venir amb mi ja ho sap.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 4.000 mtrs nedant.

http://www.youtube.com/watch?v=JPWFtapYOXQ

Pau i herba

Rocko -

Entrenament dia 9 :

- 51.5 Km Btt
+ 1300 Dpa
- 18.1 Km/h
- 2h 49'

- Avui sortida (Emboscada) amb en Xavi Cuadrado, començant pujant per una urbanització d'aprop de casa seva per anar fins la creu de Canet.

- Baixada per els Gossos i em seguit capa a Sant Cebrià per fer la pujada dels 3 termes, sortir a les Basures de Calella i continuar per Pista fins Can Benet Vives.

- Tot seguit em continuat la marxa per st Maria del Montnegre, fins Sant Martí i em baixat per Cal Paraire, Coll Sacreu, Can Colomer, subirans i Arenys de Mar.

- Avui he vist clarament que necesito descansar, em noto molt i molt cuit.

- Felicitar al Xavi Cuadrado per el gran estat de forma en el qual es trova anava com una autèntica moto per la carretera de Sta Maria del Montnegre, M'ha ajusticiat sense despentinar-se.

- Carles, Pep em sap greu però no vindré a la clàssica dels Pantans, he de descansar i el meu preparador m'ha prohibit tocar la Bici en uns quant dies, diu que tinc que repossar

- Salut

Andreu -

El diumenge vaig participar a la marxa d'arenys de munt. El temps va ser de 1 h 55 min. Les pujades es varen fer molt dures, hem pensava que estava més fort per pujar aquelles pujades i encara queda picar molta pedra després de veure els animals que intentava seguir. Al final satisfet tot hi les últimes punxades al genoll que em van fer que baixes les ultimes baixades a ritme de pau i herba.
He parlat amb el meu entrenador i m'ha dit que fes repòs aquest cap de setmana i que no participes al trail del montnegre ja que ha escoltat rumors de que certa persona se'm vol passar per la pedra i vol que estigui 100%.


Razmatazzz!!!

Carles -

Pensament 3302

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- L’enamorat que diu a la seva parella: “estem fets l’un per l’altre”, se’l podria definir com a fatalista sentimental.
.- Quan arribes a la maduresa, poc abans de endinsar-te a la senectut, ja no defuges les temptacions, més aviat les temptacions fugen de tu.
.- El plaer dura mentre hi ha contacte físic, tot el demes són records agradables o remordiments inútils.
.- En el món dels lligaires un no sap si la casualitat és la manifestació del caos o la revelació del destí.
¡Soc immortal! Cada cop que algú llegeix o escolta una de les meves confessions ressuscita del no ser una minúscula part de l’esperit d’en Kuanpuk Malatoko.

Rocko -

Reportage molt interesant de la Vanguardia sobre el límit esportiu dels humans

http://www.lavanguardia.com/encatala/20121008/54352758024/boom-curses-muntanya-planteja-limit-posar-en-perill-salut.html

Carles -

Pensament 3301

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

"Tens dues opcions a la vida: romandre solter i sentir-te desgraciat, o casar-te i desitjar estar mort." No ho dic jo ho pensa W.W. Renwick.
.- Una dona va posar un avís classificat que deia: "Busco marit." L'endemà va rebre centenars de cartes que deien: "Et pots quedar amb el meu." No és un acudit, és un cas ben real.
.- Un nen li pregunta al seu pare: "Pare, ¿quant costa casar-se?" El pare li respon: "No ho sé fill, jo encara estic pagant."
.- "Papa, és veritat que en molts països de l'Àfrica un home no coneix la seva dona fins que es casa?" "Això passa a tot arreu, fill meu"
.- Un conegut, que ja porta anys casat, em deia l’altre dia: "Jo no sabia el que era la veritable felicitat fins que em vaig casar i llavors ja va ser massa tard."

TONI -

Entrenament d'avui:
- 3.800 nedant.

Cercant inspiració i motivació
http://www.youtube.com/watch?list=LLVUkeeEHGIZsWBxFZNcyxlw&feature=autoplay&v=-TbZo71KhnE&gl=US&playnext=7

Pau i herba

Carles -

Pensament 3300

RESPOSTA DE L'ANGELS:

- Mulla't! - li vaig dir jo.
Però no ho va fer, tenia por.
- Si estimar és absència de por,
em demostres que no tens cor.
Desitjo que t'agradin les meves reflexions,
i, un altre cop, posa-hi més collons.

Apa, fins aviat,

Àngels

Carles -

Pensament 3299

CONVERSES AMB L'ANGELS

Plagiant un dels meus darrers pensaments vaig enviar a una companya el vers següent:

- Què és enamorar-se? – li vaig preguntar a l’Àngels.
- L’absència total de por – va dir-me ella.
- I a què tinc por? - vaig tornar a preguntar.
- A enamorar-te de mi – va respondre ella.
- Té raó? – em vaig interrogar jo

Carles -

Pensament 3298

EN UNA LLIBRERIA

Avui he anat a una llibreria i aquí us deixo els títols d’alguns dels llibres que m’hi he trobat escrits en espanyol:
.- Gustavo Bolivar Moreno: “Sin tetas no hay paraiso”
.- Gustavo Espinosa: “Carlota podrida”
.- Ferdinando Camon: “La enfermedad llamada hombre”
.- Varis autors:”Mujeres con pelotas”
.-Antonio Trujillo: “Anecdotas de putas”
.- Groucho Marx: “Anecdotas de un amante sarnoso”
.- Fernando Vallejo: “La puta babilonia”
.- Jack Holland: “Una breve historia de la misioginia”
.- Maqrques de Sade: “El cornudo de si mismo”
Com podeu cosntatar hi ha literatura per a tota mena de paladars.

Carles -

Pensament 3297

NOSALTRES SOM UNA PART DE LA TERRA

L’ANY 1855 el President dels Estats Units, el demòcrta Fanklin Pierce, proposa als indis duwamish que venguessin les seves terres als colons blancs i que ells se n’anessin a una reserva. El Gran Cabdill Seattle va donar resposta a la proposta del Gran Cap de Washington en un missatge que passats 150 anys encara sorprèn i admira. Aquí en teniu uns breus fragments:

“Les meves paraules són com les estrelles,
mai no s’extingeixen.
cada part d’aquesta terra
és sagrada per al meu poble,
cada agulla brillant dels avets,
cada platja de sorra,
cada boira en el bosc fosc,
cada clariana del bosc
cada insecte brunzinaire, és sagrat
per al pensar i el sentir
del meu poble...

“Considerem la possibilitat
que l’home blanc
ens compri la terra.
Però el meu poble pregunta:
Què és el que vol l’home blanc?
Com es pot comparar el cel,
o l’escalfor de la terra,
o la velocitat de l’antílop?
Com us podeu vendre aquestes coses,
i com podeu comprar-les?...

Quan l’últim pell-roja
d’aquesta terra desaparegui
i el seu record sigui solament
l’ombra d’un núvol
que travessa la planúria,
ecara serà viu
l’esperit dels meus avantpassats
en aquestes ribes i aquets boscos....”

Les paraules del Gran Cabdill Seattle no foren escoltades. Escoltarem ara?

Pep -

Carles vaig parlar amb en Ramon porta la furga gran amb els seus companys de sortida i la plaça meva te ple, parla amb en Ferran per si va sol..
Entrenaments .
Dissabte 104 km amb els companys del club, vaig aguantar be fins a sant Celoni, la pujada a Collsacreu no vaig seguir el ritme i vaig decidir pujar tranquil, la pujada da Gualba a la Costa del Montseny molt forta.
Diumenge amb família la marxa curta 3h 30 m.
Temps mol bons de tots vosaltres encara que es poden millorar.
Interessaria saber quant mellerengos vindran als pantans per avisar en Ferran.


Salut i pantans



Carles -

Pensament 3296

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Em faig gran; la memòria ja només m'arriba per saber on guardo les fotografies de les meves amants.
.- Existeixen honestes professionals del sexe i deshonestes professionals de l'amor.
.- Com més es gaudeix del propi cos més generós es pot ser amb el cos de les altres.
.- En l’amor no crec en el perdo, professo la dignitat humana.
.- Conviure en parella és també un aprenentatge de solituds.

Carles -

Comentaris:
Roko la sortida dels pantans seran aproximadament uns 90 Qm de btt amb un desnivell positiu de 2000. Sortim a les set del matí d’Arenys per ser a les 8 al pasteral per enfilar-nos cap al pantà de Susqueda. Sembla que dinarem a Rupit i agafarem el cotxe per tornar sobre les 6 de la tarda. És una excursió de germanor, una clàssica, que ja deu anys organitza en Ferran Sole, aproximadament serem uns 15 participants, amb destacada presencia femenina.

Carles -

Pensament 3295

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- En la meva obsessió per estimar i ser estimat, la meva imaginació ha inventat amors sublims
.- Que n’és de veritat aquell proverbi que m’acabo d’inventar:: “Guarda't de l'home d'una sola dona”
.- Per causar sorpresa i caure bé a les dones fàcils convé saber barrejar l’agudesa amb la xerrameca.
.- La felicitat sexual mai és completa si només s'assaboreix en solitari. ¡Menys masturbació i més copulació!
.-Ja ho deia Giacomo Casanova: ““Un matrimoni sense el gaudi carnal és com un esbarzer espinós”

Rocko -

Carles, fins quin dia tenim temps per confirmar la nostra asistència a la sortida dels Pantans ??

Apróximadament Quants km's són ?? ho saps ?

Ja ens Informareu .

Salut i independència !!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 6: 79 Qm +650 bicicleta de carretera sumant 10 punts per sortida mallerenga.
.- Diumenge 7: 24 Qm +1000 en la XXIV cursa dels tres termes d'Arenys de Munt. 20 punts per botifarrada, 10 punts per ser quatre mallerengos.
Comentaris:
.- A la cursa d'Arenys de Munt he quedat 91 de la llarga amb un temps de 2h 13', com sempre he anat de menys a més. Li vull agrair al meu preparador, a qui molt sovint he considerat un incompetent i un impresentable, que m'haguí fet uns entrenaments per arribar a final de temporada amb un estat físic optim. Felicitar l'Andrew per la seva marca excepcional de 1h 53 i també en Toni que sense quasi entrenaments ha baixat de les 2h 30'. En Melcior he fet un esplendid regal d'aniversari a la Miriam: sortida romàntica pels entorns de la Vila.
.- Aquesta setmana faré btt per preparar la sortida dels pentans. Pep varàs poder parlar amb en Ramon per temes de logística del dia 14? Toni i Xavier i demés companys algú s'anima? Sembla que enguany la ruta serà força diferent a la d'altres anys.
Salut i força.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 23 kms a la Marxa dels Termes + 1h nedant a mar.

Avui ha estat una jornada per gaudir de la cursa. Sense cap pressió, sense cap més objectiu que la butifarra de l'arribada.

En Melcior ha fet el que tenia pactat amb la senyora. L'Andrew brutal, està en una gran forma. I en Carles va estirant la temporada sense necessitat de recuperació. Brutal!

La setmana vinent promet, i molt.

Pau i herba

Rocko -

Nois si voleu fer truiterada o sopar us va be Divendres o Dissabte sopar ??

o Diumenge Truiterada BTT ???

A mí em va bè qualsevol cosa

Melcior -

entrenament secret: 14,01km cami-trotant,+514dpa

Avui he tingut dubtes existencials. Sortir de casa amb la dona a fer esport a les 7 del matí, no és normal. Trobar Grandíssim Gran de Grans amb cara de pòker i intuir al tirà Sarwisé i el Gran Andrew a primera línia de sortida, pressagiava una gran jornada.

Al posar-me el dorsal la cara m'ha cambiat, el pols se m'ha accelerat i només veia rivals. Superats aquests instants depredadors i veient la Miriam i el que li esperava, he entès que avui no tocava. Crec però que no ho he pogut dissimular, ella m'ha dit: vés i destrossa-ho, jo m'apanyo per aquí, ens trobem a l'arribada. Evidentment, he disfrutat molt moltíssim cami-trotant amb ella.

Cares conegudes i entorns on passo moooltes hores entrenant i patint han fet d'avui un dia diferent i que no oblidaré. La organització, senyalització i habituallaments, un 20.

Tinc dubtes, l'excusa d'haver d'afluixar amb la btt m'engresca a auto-proposa-me reptes que no toquen, i trobar-me bé no m'ajuda a desconectar de la bici. Sobre la marxa!!!

Gasssssss

Rocko -

Brutaaaal Espartans !!!

Novament cap de setmana molt intens per el Mct i com sempre donant el dò de pit, Moltes felicitats a tots.

Andreeeewww espero que la lesió no sigui res important i puguis donar el màxim i L'exxxtraaa a la Marxassa.

Entrenament dia 7:

- 44 km's Btt + 1250 Dpa

- Avui amb Talibán Cuadrado i la gent de Muntbikes, em anat a fer una inspecció del circuit de la pedalada del proper 28 D'octubre.

- Al anar buscant camins per fer-hi pasar la pedalada i esperar alguns companys que es quedaven un pel enrere només em pogut fer la ruta curta.

- El circuit rodador, però amb algunes emboscades series, sobre tot per Vallgorguina.

- Avui el ritme totalment de verano Azul, tot i que la pujada per Can Vives l'hem fet a Full amb àmic Cuadrado & Pina .

Salut i Visca el Barça