Blogia
La llibreta virtual.

Sortida Mallerenga D'estiu

Sortida Mallerenga D'estiu

Després de la gran festa del passat Divendres, els Mallerengos Carles, Toni, Roger, Melcior i Xavier han fet una sortida Btt en Teoria de Pau i herba.

Dic en "Teoria" per què el Gran de Grans, ha impossat un ritme alt fins Arenys de Munt on s’ha Disputat la primera meta Volant amb en Carles.

On en Toni ha sortit vençedor.

Tot seguit em continuat riera amunt, hi hem pujat per Can Colomer a Bon ritme fins la Casa Nova .

Apartir d’aquí en Melcior ens tenía preparades unes quantes sorpreses pels voltants de Vallgorguina, pujades i més pujades fins arrivar al Santuari del Corredor.

Després d’omplir bidons i la foto de rigor em baixat per les escales , pasant per els misteris per continuar la sortida pujant a la pedra ferradura i baixant per el Camí Amagat.

Total 34 Km i +970 Dpa.

57 comentarios

Carles -

Pensament 3101

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Estic posseït per l'eterna insatisfacció, jo que he tingut tantes dones com m'ha complagut no he deixat en cap moment de voler-ne més.
.- Les dones que m és em complauen són aquelles que a més de follar be em saben fer riure.
.- Perquè hi hagi amor hi d'haver-hi confiança; un desconfiat ho té molt difícil per estimar.
.- En la vida amorosa només hi ha una realitat i és el present.
.- L'alegria va acompanyada,normalment, de la sinceritat i la sinceritat quasi sempre ens porta a l'amistat.

Carles -

Pensament 3100

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Per cardar prefereixo la claror perquè permet jugar amb tots els sentits i aixi multiplicar el plaer.
.- Intentar lligar per despit dificulta i minora les possibilitats d'èxit.
.- La dona és com una pel.licula que, bona o dolenta, ja ens ha d'agradar el tràiler, sinó no val la pena visionar-la.
.- Per una noia joveneta aquestes confessions no deixen de ser instructives perquè l'obliguen a pensar si el que dic és o no cert.
.- Quan vagis de cacera no deixis de banda les lletges, perquè sovint solen compensar la seva lletjor amb un excés de generositat carnal.

Carles -

Pensament 3099

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.-¡ Que dolces són les negatives d'una amant calenta que només retarda el moment de plaer per poder gaudir-lo més intensament!
.- L'home sense compromisos és lliure, però deixa de ser-ho si no creu en la seva llibertat.
.- Mentre dura la cacera la victòria sempre es dubtosa.
.- Els remeis pels mals d'amor no els trobaràs en una farmàcia.
.- Em sento més esclau de les meves petites vanitats que no pas dels meus grans vicis.

Carles -

Pensament 3098

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE


.- Els gemecs amoroses, quan estic trist, em recorden la ranera dels moribunds.
.- L'amor no és ser cec... però per estar enamorat cal saber tancar els ulls de tan en tan.
.- El sexe en la nostres vides és molt important, tan si el practiques com si el reprimeixes.
.- El millor que pots fer per qui estimes és continuar estimant-lo.
.- Qualsevol relació amorosa porta implícit un acord sexual.

Carles -

Pensament 3097

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- En les activitats sexuals, com en les esportives, la condició d'amateur s'ha de mantenir aferrissadament.
.- Quan discuteixo amb una noia bonica no em dol estar equivocat, ans el contrari, em sap greu tenir raó.
.- Els miralls i la fornicació són perillosos perquè multipliquen el número de dones.
.- Una dona enamorada de mi és una dona feliç que és a punt de deixar de ser-ho.
.- L'amor és un joc, la parella un conveni, el matrimoni un negoci.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 28: 94 Km +600 en bicicleta de carretera a una mitjana de 31,5 Qm/h en companyia del Gran Toni, 13,5 Qm corrents, 150 metres nedant, 20' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Avui en Toni m'ha tornat a donar una altre lliçó esportiva, com no podia ser d'altre manera. En tot moment ha marcat el ritme, ha demostrant estar en un moment de forma dolç i donant-me peixet en algun tram de la sortida ha aixecat el peu de l'accelerador perquè em pogués recuperar. Dolgut en el meu orgull, he anat a corre quan el sol picava de valent i a la tornada del Balís un cop de calor m'ha deixat mig grogui. Quasi cao he arribat a la piscina per fer les series programades, però el cos m'ha dit prou i quan només havia fet 150 metres ho he deixat exhaust. Tinc el preparador molt, però que molt enfadat.
.- Melcior, Xavier i companyia que us vagi tot rodo demà a la pujada a Valter 200.
.- Demà més.

TONI -

Entrenament avui:
- 93 kms bici carretera.

Avui en companyia del gran Carles. Avui en Carles ha demostrat que la preparació per la Challenge no és un joc a l'atzar. La preparació específica que li ha fet el seu entrenador i els entrenaments seriosos que fa amb l'equip, més tard donaran els seus fruits.

Avui m'ha deixat fer, primer ensenyant-me la roda perquè jo apretés i després seguint el meu ritme, tot conservant quan no podia. Després he entès el per què?

Un cop a Mallorquines hem seguit fins a Lloret, on s'ha començat a destapar. La màxima era lo important és no com comença si no com acaba.

Des de Pineda, cada cop que ha pogut s'ha anat posant a davant i m'ha portat collat fins a Arenys.

Un cop arribats a l'entrada d'Arenys, jo no podia més, demanava aire tot tossint. Mentre que en Carles deia que se n'anava a fer un entrenament de 20 kms corrent.

La moral, per no dir una altre cosa, me l'ha deixat per terra. Jo ja no hagués pogut sortir ni a córrer.

Encara queda molt de temps, però els entrenaments han de ser molt rigurosos i acurats per no fer el ridícul a la Challenge.

N'estic convençut que demà els que aneu a Vallter fareu un gran paper.

Pau i herba

TONI -

Entrenament secret:
- 7 kms carrera.

Demà si us sembla podem quedar millor a 2/4 de 8 al Calisay i a 3/4 passar a buscar en Melcior al Pont.

Ja ho confirmareu.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3096

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.-Les desitjo com desitja el desig. No conec cap altre forma de desitjar.
.- Hi ha noies que són precioses, atractives i encisadores fins que hi parles cinc minuts.
.- Com més llegeixo i parlo de sexe més em complauen els llibres en blanc; els poemes sense paraules; les converses mudes i les veus silencioses.
.- Des de que sé que l’anilingus compren una veritat de tècniques per estimular l’anus amb la llengua cago molt més concentrat.
.- Un lligaie no val per les vegades que ho fa, sinó pel que resta intacte de la seva humanitat en acabar de fer-ho.

Carles -

Pensament 3095

CORRES

Corres per camins de bosc pensant mil i una ximpleries,
amb un aire distret i divertit puges corriols i baixes dreceres.
L’ombra et segueix com amic fidel entre roures i alzinars,
mentre et dones la mà i creixes en aquest íntim camí curull de puresa.

Carles -

Comentaris:
.- Avui havia de fer 14 Km corrents per la muntanya, però en haver-hi la possibilitat que demà sortíssim a fer una volta amb bicicleta de carretera amb en Toni he decidit reservar energies. Ell te la cabra a punt i vosaltres ja sabeu el que això significa.
.- Benvolgut preparador els vostres constants canvis de criteri em desorienten i confonen. Primer em dieu que els meus entrenaments són els d’una mitja merda i al cap de poc em recomaneu que vagi a un balneari. Primer m’exigiu més temps i més qualitat en el nedar ,corre i pedalejar i ara em suggeriu que descansi. No us entenc i tampoc us comprenc, però faré allò que em demaneu.

Carles -

Pensament 3094

CURSILERIA

Els amants cursis es diuen sovint expressions grandiloqüents buides de contingut; aquí en teniu uns exemples:

.- Si cada vegada que penso en tu s'apagués un estel, l'univers quedaria fosc.
.- Els teus ulls, com un llampec m’enlluernen amb la seva bellesa radiant.
.- L'amor és com una abella, primer et pica i després et deixa.
.- Si t’hagués de regalar alguna cosa, et regalaria un mirall perquè el més bonic després de tu, és el teu reflex.
.- Si fossis una llàgrima no ploraria, per por a perdre't.
.- Et vull i no et vull són dues paraules iguals, et vull, per a mi i no et vull, per a ningú més.
.- Si passo pel teu costat i no et saludo no t’ho prenguis malament que els enamorats es saluden amb els ulls.
.- M'agrada el teu somriure, m'agrada la teva mirada, m'agrada reconèixer, que de mi estàs enamorada.
.- Li vaig preguntar a un àngel quin és el pitjor càstig i em va respondre: estimar i no ser correspost.

TONI -

Entrenaments:
- 3.000 mtrs nedant.

Impactat!!!!!! estic Impactat dels entrenaments d'en Carles. Ara mateix, pres pel pànic, però no es pot dir, he decidit que demà al matí a 2/4 de 8 aniré a comprar el diari. No vull pas tastar l'esmorzar que ens donarà el gran Carles.
Acollonant. Estic acollonit.

Amb més d'un preparador. Brutal!!!! ni els grans tenen aquest staff.

Ruta proposada per demà:
Collsacreu-Hostalric-Mallorquines-Vidreres-Lloret-Arenys.
92,5 kms aprox
http://connect.garmin.com/course/1739143

Jo portaré la cabra, però no espero superar la mitjana estratosfèrica dels entrenaments d'en Carles.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3093

TERAPIA SEXUAL

La sexualitat humana és el més complex del regne animal, aquesta complexitat alhora que enriqueix la nostra vida també fa que augmenti la seva fragilitat, quan la sexualitat es torna problemàtica pot afectar a tots els àmbits de la persona (individual, parella, familiar, social).
Les dificultats relacionades amb la sexualitat més comuns són,
- Dubtes sobre la Orientació sexual
- Disminució del desig sexual
- Ejaculació Precoç
- Dificultats orgàsmiques (Anorgasmia)
- Disfunció erèctil
- Dolor o dificultats en la relació sexual coital (vaginsime i dispareunia)
- Complementarietat sexual

En base aquest guio treball podria impartir un curs de doctorat o col.laborar en en l'edició d'un enciclopedia especialitzada.


Carles -

Pensament 3092

TERAPIA DE PARELLA


En la teràpia de parella, segons anuncia una psicologa en al seva pagina web, és necessària la implicació dels dos membres de la relació, tot i que en ocasions, es poden fer sessions per separat que serien acordades amb la terapeuta.
Els problemes més habituals són
- Dificultats de comunicació
- Discussions i baralles
- Distribució de responsabilitats
- Canvis vitals i la seva afectació a la relació
- Definició i redefinició de la relació

També es realitza la teràpia de separació. És una ajuda per tal de finalitzar una relació sense rancors perquè el procés de separació sigui més fàcil i havent aprés els errors per evitar repetir-los en el futur.

Hi trobo a faltar la teparapia de vacunació, es a dir aquella que ens immunitza front d'altres terapies de parella.

El Preparador d'en Carles -

Fà dies que no em contestes els mails que t'envio ..... suposso que no els deus obrir.

Et vaig planificar una setmana de descans, i entre farres nocturnes i entrenaments portes 15 dies d'entrenaments Non Stop.

Et vaig prohibir més competicions i m'arriven veus que t'estàs informant per anar a competir a Costa Rica i Tunisia.

Savies que en el teu poble hi ha un Balneari ??

Saps que has de fer cas al teu Preparador ? o en tens uns quants ?

Anónimo -

Pensament 3091

CONSELLS INUTILS

.- Millor que mil promeses buides és un fet que demostri la nostre actitud.
.- Un bon punt de partida per fracassats, decebuts i insatisfets forà modificar el propi passat.
.- Cal anar amb compte amb qui mai s’enfada, mai s’irrita i mai no renega. Tots hem d’exterioritzar d’una o altre forma, en un moment o altre la nostre ira.
.- Procura no omplir-te la boca a cops de puny.
.- L’art de sobreviure és l’art de saber-se creure les pròpies mentides.

Carles -

Pensament 3090

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Com que tard o d’hora, una dona, se l’ha de plantar, val més plantar-la de seguida.
.- Les relacions que mantenim amb elles són sempre un reflex de les relacions que mantenim amb nosaltres mateixos.
.- Les pitreres de debò són les que agafen tot el mamellam, des de les arrels fins a les costelles.
.- Actualment em comporto com el lligaire sense escrúpols que menyspreava i em feia indignar en la meva joventut.
.- Ensenya més una dona enamorada que mil novel•les d’amor.

Carles -

Com molt be deia Cesare Pavese a l’ofici de viure:
.- “La moral sexual és un pal•liatiu de la gelosia. Tendeix a evitar la confrontació amb la capacitat viril d’un altre. La gelosia és la temença d’aquesta confrontació”
.- “Es prenen més seriosament el matrimoni els solters que no pas els casats”
.- “Qui no fa fills per no mantenir-los mantindrà els dels altres”
Pensament 3089

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- “Qui denunciï la immoralitat de l’amor mercenari haurà de deixar totes les dones perquè, tret dels escassos moments ens què ens ofereixen el cos per amor, també la dona que ens ha estimat es deixa fer i fa, només per cortesia o per interès, si fa no fa resignada com una meretriu”
.- “Es possible de no pensar en la dona; com no es pensa en la mort”
.- “Si una dona no traeix és perquè no li convé”

Carles -

Pensament 3088

aL FONS DEL MIRALL

Miro i remiro al fons del mirall,
s’hi reflecteix una cara arrugada,
una closca amb pocs cabells canosos.
Els anys han passat despresa
i mai els podré reviure.
¡Inútil netejar el vidre!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 26: 68 Km +650 bicicleta de carretera a ritme de carrera (31,3 Qm/h de mitjana)
Comentaris:
.- Ahir a ¾ de 8 de la tarda varem sortir a entrenar amb els companys de bike3fish (Cesc, Toro i Guti), la ruta fou Arenys- Mataró -Coll de Parpers - Cardedeu- Mataró- Arenys. Els tres corredors de Bike3fish estan forts, molts forts, però ahir em sentia físicament be, i sortosament no vaig fer un ridícul espantós; fins i tot a la tornada em vaig permetre el luxe de fer una mitjanada. Amb aquests entrenaments de qualitat un te la impressió que progressa adequadament.
.- Toni si vols demà podem quedar a 2/4 de 8 a la rotonda del cap d’avall de la Riera; la ruta la marques tu. En arribar intentaré corre 7 Qm per començar a fer transicions.
Salut i força.

TONI -

Dissabte tinc intenció de sortir en bici de carretera per fer uns 100 kms.

Miraré què fan els del club. Si algú s'hi vol apuntar, quedem. Voldria sortir d'hora, com a molt tard 2/4 de 8.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3087

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Les úniques dones de qui realment val la pena enamorar-se, son aquelles amb qui un mai hi conviuria.
.- L’amor sense fum és com el fum sense el rostit.
.- És molt fàcil maniobrar i utilitzar les diferents estratègies amoroses quan un no esta enamorat.
.- Reconec, amb un punt de tristor, la sequedat sentimental del meu cor. Perquè elles no em fereixin estic immunitzat als mals d’amor.
.- Hi ha un cansament del lligaire; i és dels més horrorosos dels cansaments afectius. No pesa com el cansament del cos, ni inquieta com el cansament mental. És un pes de la consciencia del món, és no poder respirar amb el cor.

Carles -

Pensament 3086

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- No em frustra no poder lligar-me aquesta o aquella noia. El que em frustra es adonar-me de les meves incapacitats, incompetències i misèries pel fet de no poder-me-la endur al llit.
.- La manera i la intensitat com un home s’interessa per una dona o per les dones en general, es reflex del seu sistema de valors i actituds davant la vida.
.- Aspiro a follar tan com pugui perquè la meva cigala tinc dret al repòs de tan en tan.
.- Escriure aquestes confessions és gratificant perquè ajunta dos plaers: parlar tot sol i parlar a una colla d’aprenents.
.- La riquesa de les relacions amoroses és feta de records oblidats.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 25: 1h 10’ gimnàs, 8 Qm corrents mooooooooolt lentament.
Comentaris:
.- Necessito descansar... però el meu preparador no em deixa.

TONI -

Entrenament secret:
- 3.000 mtrs nedant + 11 kms carrera.

Carles, continuu astorat amb el teu ritme d'entrenaments. És brutal. Jo diria que ja estàs entrenant per a "Tierra de Conquistadores" o bé la de Tunísia. Tot el que hi ha entremig fins el dia de Tierra de conquistadores és només per fer volum i entrenaments de qualitat. Brutal!

Melcior i Xavier, diumenge sé que estareu en la 2a grupeta que arribarà a Vallter.

Roger, com tenim el descans? El teu entrenador te l'ha concedit?

Xavi, una cançoneta pel proper dia:
http://www.youtube.com/watch?v=A8YhBC2bLZU

Pau i herba

Xavier -

Entrenament dia 25 : 53 Km Carretera + 600 mts Dpa.

Aquesta tarda amb en Melcior teniem pensat pujar al Turó de L'home, però finalment em decidit dexar-ho per un altre dia ja que estava fent molta calor.

Aixì que em prés una decisió molt encertada i em decidit fer un Plan B, tot i això em pedalat sobre més de 30º i bastants trams amb un fort vent de cara.

Arenys - Ctra de Mata - Mataró - NII - St Pol - St Cebrià - St Iscle - Arenys de Mar.

El Meu Preparador, veien que encara no estic al 100x100 després de la meva visita al fisio, em dona descans fins Diumenge, per arrivar bè a Vallter 2000

Carles -

Pensament 3085

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- N’hi ha que aspiren a tenir parella per tenir dret a separa-se’n.
.- En conec un que quan anava a lligar tot era esperança; ara que té parella tot es perspectiva de desastre.
.- Quan la seva dona troba salada l’esperma i no és l’esperma seva, no l¡’hi agrada gens ni mica.
.- Les lliçons amoroses no es donen, es prenen.
.- Sexualment hi ha una cosa més trista que envellir i es la de no superar l’etapa de la infantesa.

Carles -

Pensament 3084

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Per un lligaire el que compte no és “l’experiència” ni l’experiència interior, sinó l’experiència exterior.
.- Tots aquests grans pensadors que ens parlen de lògica o de veritat absoluta molt probablement no han hagut mai de raonar de tu a tu amb una dona.
.- Desitjar i/o estimar de tot cor és un luxe que es paga i , normalment es paga molt car.
.- No patim per l’amor d’una dona. Patim perquè aquest amor ens descobreix les nostres misèries i debilitats, la nostra vulnerabilitat i indefensió.
.- Davant qualsevol fracàs només conec un remei ancestral: tornar-ho intentar una i altre vegada perquè és així com ho has fet sempre.

Carles -

Pensament 3083

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Avui he passat una llarga estona davant el mirall; necessitava estar amb algú que m’estimes.
.- Perdono les inconveniències de les meves amants només quan em convé?. És això ser egoista?
.- No desitjo tant el gaudir al llit d’una dona, com experimentar la vanitat d’un gaudi per no estar-hi obsessionat durant al menys un parell d’hores.
.- L’ofensa més ferotge que es pot fer a un marit enganyat és negar-li que sofreix.
.- En les relacions de parella n’hi ha prou amb un instant d’ingènua sinceritat perquè s’enrunin setmanes o mesos d’asserviment mutu.

Carles -

Pensament 3082

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Cal no dir mai en broma que estem enamorats perquè pot passar que ens prenguin pel mot.
.- El professionalismes dels falsos lligaires és la mes fatigosa de les insinceritats seductores.
.- Gaudir del plaer és la més barata de les religions i és la que ens acosta més a la recompensa del paradís.
.- Puntuar i valorar les capacitats eròtiques de les meves amants comporta fer-ne una caricatura reduccionista. Elles també em puntuen?
.- Tothom té la filosofia amorosa de les pròpies actituds afectives.

Carles -


Pensament 3081

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Les meves confessions són, quan hi reïxo, prevencions d’un gat escaldat que ha patit massa per no prendre prous precaucions.
.- De les dones dels altres, quan he acabat la feina, no sé què fer-ne.
.- Follejant revistes del cor un s’adona que ja no hi ha matrimonis de conveniència. Ara, quan una senyoreta vol pescar un famós i vol dur-lo a l’altar pren la precaució d’enamorar-se’n.
.- D’amors n’hi ha de molt diversos; el més important és, sense dubte, l’amor propi.
.- Avorreixo ràpid aquelles dones que erren el to dels seus comentaris.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 24 tarda: 2000 piscina, 20’ sauna i jakuzzi.
.- Dimecres matí: 70 Qm bicicleta de carretera, encara haig de fer els 35 de tornada. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Melcior i Xavier com que ahir no vareu concretar l’hora per pujar al Turo de l’Home he decidit fer els entrenaments que m’havia programat el meu preparador.
.- Avui per primer cop en molt de temps he tingut bones sensacions amb bicicleta; tanmateix haig de millorar molt per fer una marca digne.
.- Ja se sap el dia per fer la LWS a Castellar de N’Hug?

Xavier -

Carles demà a quina hora et va bè quedar per fer Road ?????

Xavier -

Entrenament dia 24 : 20 km Bici

Avui sortida rotllo "verano azul" vorejant el mar contemplant les bones vistes que s'hi oferien.

Carles -

Pensament 3080

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Per lligar, com per navegar, és més assenyat fer cas de les intuïcions que no pas de les raons.
.- No acabo d’entendre aquells que busquen un amor que duri per sempre; com en les grans novel•les hi ha episodis molt millors que no pas l’obra sencera.
.- La meva cigala és com un nen gran...i les dones el seu juguet .
.- Per estimar de veritat no és necessari explicar-ho tot, només cal no amagar res.
.- En les relacions de parella usualment les dones no aconsegueixen el que esperen i els homes no esperen el que aconsegueixen.

Carles -

Pensament 3079

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Les ferides sentimentals, encara que invisibles, són dels que fan més mal.
.- El plaer no es veu ni se sent, es pesa; especialment quan ella es damunt teu.
.- Els bons amants es reconeixen no pel que demanen; sinó pel que ofereixen.
.- Si no vols que res et separi d’ella, procura que res t’hi lligui.
.- El sexe es tan important com el beure; però no treu la set.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 24: 70 Qm bicicleta de carretera, encara em queden els 35 de tornada. Malauradament per la tarda no n’hi haurà més.
Comentaris:
Per aconseguir més i més punts m’estic mirant la possibilitat de participar del 1 al 3 de novembre a la ruta de los conquistadores ( http://larutadelosconquistadores.com/ruta2011/index.php?option=com_content&view=article&id=64&Itemid=86&lang=es ) i del 28 al 31 de desembre a la Tunísia Dune Trail ( http://www.dunetrail.com/ ). Aconseguir una estatueta em pot comportar la ruïna econòmica.

TONI -

Entrenaments secrets:
- 2.500 mtrs nedant + 7 kms carrera.

Quedo acollonit dels entrenaments estratosfèrics que fa en Carles.

Xavi i Melcior, esteu imparables.

Andrew, diuen que ja tens un hat trick???

Pau i herba

Xavier -

Ok Carles, ja penjarem hora per fer la sortida amb Bici de carretera del Dimecres.

Haveure si algú més s'anima.

Salut.

Carles -

Pensament 3079

ELL

.- Ell no rep respostes amb paraules i tampoc les dona; els seus missatges enigmàtics s’han de saber descodificar.
.- Ell t’obra la porta, però ets tu qui l’ha de travessar.
.- Ell ens ensenya que al final del camí hi ha la llibertat, malauradament també ens diu que el camí no té fi.
.- Ell sap que si actues de forma serena i conseqüent, la plenitud et seguirà com l’ombra que no t’abandona.

Carles -

Pensament 3078

DAVANT EL MIRALL

Em miro al mirall;
jo i el meu reflex es miren.
Jo no soc el meu reflex,
però el reflex es creu ser jo.
¿Qui dels dos te raó?

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 23: 17 Qm +450 corrents a bon ritme
Comentaris:
.- Andrew: l’UCI ha acceptat la meva petició de formar part de la comissió de verificació dels teus mèrits extradeportius; ens veiem per Londres.
.- Melcior i Xavier si dimecres pugeu al Turo de l’Home publiqueu al bloc l’hora de sortida; per poc que pugui us acompanyaré.

Xavier -

Entrenament dia 23 :

33 km BTT + 760 Dpa.

andreu -

Què puc dir, hem sento alagat per poder aconseguir una fita històrica tal com aquesta. Ser el primer asprrant a mallerengu que aconsegueix el LWS i amb mèrits extradeportius.
Us aniré informant de com van les coses per londres i dels meus entrenos tan nocturns com diurns realitzats a londres.

Una abraçada

Carles -

Pensament 3077

EXCITACIÓ

M'excita el que tens sota la cintura,
em fa bategar ben fort el cor.
Tot clama i se'm posa dura,
et dic paraules plenes d'amor.
Quan penetro a la teva cova pura,
tot calla i res no mor

EL FULL PARROKIAL -

L'Uci acaba de fer pública una nota insòlita.

Veient l'actuació espectacular de l'Andrew el divendres passat, li proposa poder assolir el LWS sense ser un mallarengu.

Seria la primera vegada des de la instauració del premi LWS que un no mallaregu l'obtindria.

L'Andrew té a l'abast aquesta proesa.

La prova en qüestió és la següent:

"Degut a la seva presència en un esdeveniment tant gran com uns jocs olímpics, li proposa d'obtenir pèl moixí de 5 noies, havent de ser el pèl representatiu dels 5 continents, representants en les anelles olímpiques".

Les mostres de pèl s'hauran de presentar en 5 potets. Si aconsegueix un repte de tal magnitud, directament guanyarà el premi LWS.

Des de la redacció volem enviar els nostres ànims més fervorosos i esperonar a l'Andrew a fer història.

Carles -

Pensament 3076

FAREM COM SEMPRE

Faré dos trucs i m'obriràs la porta
i em farà il.lussió que siguis tu.
Entraré al teu pis, que ja conec
i on només hi vinc per fotre un clau.
Passarem per alt xerrameques inútils
i prolegomen innecessaris.
Anirem de dret a la habitació blau cel
per rebolcar-nos uns minuts al llit perfumat.
Espiaré els teus ulls, acaronaré la teva galta,
xuclaré els teus mugrons, em lleparàs la cigala.
Assajarem posicions estrambòtiques,
faré el conillet i em correré depresa.
Deixaré els cinquanta euros a la tauleta
i et diré fins la setmana que ve, com sempre.

Xavier -

Avui m'ho he passat d'allò més bè amb els companys Mallerengos.

Desde que he tornat de la Transpyr em trovo en molt bon estat de forma i confiança.

Avui he baixat per una trialera que L'últim cop que hi varem passar la vaig fer a peu.

Poc a poc anem Millorant, és el que tè entrenar amb gent com vosaltres que fà que un és posi les Piles i poc a poc vagi pujant de nivell.

Ara aquesta setmana a continuar entrenant i el Diumenge a Vallter 2000 per preparar el gran repte de la Non Stop que em fà Molta Il.lusió després de no haver pogut anar-hi L'any Passat.

- Toni Gràcies per penjar la cançó. segur que serà un súper hit

Carles -

Pensament 3075

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE


.- Alguns homes no busquem raons per a comprometre'ns per sempre amb elles, sinó excuses per a no fer-ho.
.- Alguns pensen que lligar es qüestió de sort, n'hi ha pocs que intueixen que la sort pot ser és qüestió de saber lligar.
.- En l'amor, com en la vida en general, quan tanques les portes del passat se t'obren les finestres del futur.
.- De les meves relacions no recordo els dies que he sortit amb cadascuna d'elles, sinó els moments que hem compartit.
.- No n'hi ha prou de voler viure; primer de tot s'ha de voler estimar i de passada saber conviure.
.- La constància en la cacera no és una cursa llarga, són moltes curses curtes una darrera de l'altre.
.- Estimar és molt més que estimar si s'estima de veritat. Dos que s'estimen són una multitud.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 21: 2000 piscina.
.- Diumenge 22: 38 Qm +1050 btt, en companyia dels quatre magnífics (Roko, Melcior, Roger, Toni)
Comentaris:
.- Avui els meus acompanyants anaven a ritme de Pau i Herba, jo, en canvi anava esbufegant com un possés. Nova cura d'humilitat.
.- Ja no se que haig de fer per millorar, tan sols em queda l'esperança d'intentar-ho una i altre vegada.

Carles -

Pensament 3074

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Aprèn a estimar en silenci. Encara que els sentits i el cervell et diguin que L'experiència és real, el silenci et farà veure que tot és pura il.lussió.
.- En les relacions de parella no hi ha situacions desesperades, nomes amants que es desesperen.
.- Si vols lligar utilitza allò que saps fer, i allò que saps fer millorarà.
.- Si no vols cometre mai cap error sentimental molt probablement mai tindràs cap encert.
.- No n'hi ha prou de compartir sentiments amb qui estimes; hi has de compartir la vida.

Pep -

He vist la vostra sortida ja veig que de pau i herba res sempre competint, no vaig llegui la pagina i pensava que no sortia ningú.
El meu entrenament del diumenge.
A 2/4 de 8 amb en Tendo i altres companys del club ciclista Arenys de Munt, entrenament de pau i herba amb escorçar inclòs a cal Serrador, passant per can Colomer, provant camins i trialeres fins a Vallgorguina, Casanova Creu de Rupit, Camí de la font del Mal Pas, trialera de pujada Pedra de la Ferradura, i baixada per el Corral i camí amagat, on hem trobat l’Andreu fen entrenament secret corrent muntanya amunt, Arenys de Munt on jo he continuat al Pollastre i baixada per la teixonera (zona industrial) 36 km de btt autèntic arribant a casa com els vells senyalat per les romegueres.

Salut i pedals

Andrew -

Dilluns: 10 km running per la platja
Dimarts: 5 km running + 2000m nedant
Dimecres: vertical runnning, pujar i baixar les escaleres de montjuic deu cops
Dijous: 15 km running
Divendres: descans
Dissabte: descans
Diumenge: 22 km + 600 dpa pujant al corredor

Entrenaments nocturs

Divendres: Sopar mallerengu amb bailoteo al l'au

Dissabte: Sopar i festa amb bona companyia

Comentari:

Brutal la festa de divendres amb gran representació de tots els mallerengus amb l'expeció de gran dels grans. Val a dir que no vam acabar al razzmatazz com li hagues agradat al tira però ens ho varem passar molt i molt bé al xiringuito.

Salut i km!

TONI -

Entrenament secret:
- 35 kms amb l'elit Mallarenga.

He quedat acollonit del nivell d'en Roger, en Melcior i en Xavier. Simplement superiors.
Pujant només feia que sentir la flaire del havanus que s'anaven fumant tot parlant i explicant-se anècdotes del sopar.

Res a fer, simplement contemplar la seva superioritat.

A petició d'en Xavier penjo un enllaç que diu que l'hi agrada: "Dalinda"

http://www.youtube.com/watch?v=A6dP2vMxRHs&feature=related

Estic destrossat, al sofà de casa sense poder ni mu. Només he intentat seguir les vostres roderes.

Pau i herba

Melcior -

Avui genial i distreta sortida amb l'elit de la MCT. Nivell exigent amb alguns calentons inclosos, amb un gran de grans pletoric, sabedor que el premi es seu, un Rocko en plena expansio, un sr.dels Desnivells endormiscat i el gran Tira, enfeinat per seguir en gran de grans.

Jo mateix infestat d'alcohol pels excessos de divendres i dissabte m'ho he passat de conya i veig com mica en mica cal anar reprenent els entrenaments.

Xavier -

Per petició Popular d'alguns Mallerengos :

Aqui fem un petit recull de les "perles" que s’han dit durant la Sortida :

- Amb la merda d’entrenos que fot, ve aquí i s’hem pixa.

- No recordo res de la Nit del Divendres, Vaig anar a la Platja a Pixar i no trobava el Local (El Lau)

- Si la Montse haguès encès un Llumí, s’haguès fet foc

- Vaig dormir al Llit del meu fill.

- Vaig veure a L’Andreww molt tocat

- Em vaig passar ningunejant-lo, Li vull demanar perdó

- El Nivell era més haviat baix. només alguna s’en salvava

- Aquets que van vestits de Ciclistes están fent el pena

- Esteu atents al Novembre

- L’any que bè faré les quatre proves BTT més dures del Mòn

- El meu somni és poder anar davant teu i poder-te filmar esbufagant.

- Els ploraners serán penalitzats amb la perdua de punts