Blogia
La llibreta virtual.

Pujada a Vallter 2000

Pujada a Vallter 2000

Avui amb en Melcior em participat a la Pujada a Vallter 2000 que organitzava Muntbikes.

A les 5h:45 del matí em sortit D'arenys per la NII direcció Tordera on em pujat per Cal Coix a ritme trànquil i amb el pilot ben agrupat (30 Unitats).

Tot seguit em continuat la Marxa per Sta Coloma de Farnes i Angles on em fet una parada tècnica per fer un cafè i un Pis Stop (km 61).

A continuació em continuat planejant fins trovar-nos el primer port del dia el Coll de Capsacosta de 8km de Distància i una pendent mitjana del 5.2% (desnivell total 414 mts)

En Melcior ha pujat amb el grup capdavanter (5 Unitats) a un promitg de 25 km/h jo arrivaria a continuació en Solitari a 1 Min .

Un cop a Dalt, omplim bidons, menjem algo i fem reagrupament.

Ja ens disposem a fer el Descens del Port i ens dirigim cap a Camprodón.

Apartir d'aquí fins a Setcases, el terreny es " falso Llano " però amb trams del 4%.

Al arrivar a Setcases (km 138 ) comença la Traca Final, em de fer una ascensió de més de 1.000 mts de desnivell pujant el Port de Vallter 2.000 (12.2 km al 7.2 %)

Sens Dubte unes de les Pujades més dures que em fet amb Bici de Carretera.

En Melcior ha fet una gran pujada arrivant entre els 5 Primers i Jo per darrere he arrivat el 7 o 8 .

Un cop a Dalt ens em tingut d'abrigar ja que a 2.200 mts d'altitud feia una rasca considerable i per més inri em tingut que afrontar la Baixada amb una Mica de Pluja.

Desde aquí volem Agraïr a la gent de Muntbikes, per la gran Organització de la sortida i als companys de ruta per el seu bon rotllo i companyerisme ja que sempre s'ha intentat anar agrupats per que tothom puguès arrivar a Lloc.

PD : Quim Montmany Haveure si t'animes a escriure la teva Crònica jejeje.

 

45 comentarios

Carles -

Pensament 3126

EN TONI O REI DELS CAGANERS

En Toni a 2/4 de 8 no s'ha presentat a la rotonda, ha preferit seguir els designis de la cavitat rectal i, assegut a la Trona del vàter de casa, en un ambient de sana tranquil.litat i respectuosa intimitat, ha buidat una i altre vegada els budells de tifes, cagallons, cagarrons deixant-los en diposit en la seva estimada Tassa. Sembla que per una imperiosa i urgent necessitat d'obrir les comportes rectals ha deixat anar una catarata de merda pudent i llefiscosa. Segons comenten els veïns, el nostre caganer ha deixat anar un ufanós cagarro de la mida d'una garrafa d'aigua de cinc litres i ha embossat la xarxa de clavegueram del bloc de pisos. En pocs minuts tot el carrer ha quedat inundat per la ferum nauseabunda de centenars de milers de litres cúbics de pets comprimits en tant portentós acte fematori. La policia l'ha denunciat per un delicte greu contra la salut públic. Ell, impertèrrit, continua a hores d'ara cagant pels descosits, esquitxant a tort i a dret amb tifes d'una textura i dimensions descomunals.

Anónimo -

Pensament 3125

DEMÀ A 2/4 DE 8 A LA ROTONDA

Us recordo que demà és quatre d’agost
i pot començar un canvi de cicle.
Meravellosa contradicció aquesta de creure,
com un infant ple de somnis i il•lusions,
que per fi coronaré els cims primer.
Diuen que tots estan molt forts,
però en capacitat de desitjar,
us puc ben assegurar,
que ningú em pot guanyar,
llevat d’en Toni, en Xavier, en Melcior
o qualsevol altre que ho gosi provar.
¡Qui avisa no és traïdor!

Carles -

Pensament 3124

RIDICULESES PER DIR A L’ESTIMADA

.- Penso amb tu més hores que te el dia.
.- Ets el que mai havia tingut, però que sempre havia desitjar tenir.
.- Ni la distancia ni el temps podran esborra el que sento per tu.
.- El més valuós en aquest vida no és el que tinc, sinó a qui tinc.
.- Tu per a mi ets... imprescindible.
.- Un segon amb tu es pot convertir en el millor moment de la meva vida.
.- Tinc una sensació... Saps quina és? Crec que vaig néixer per fer-te feliç.
.- La vida és com un sorteig i tu has estat el meu millor premi.
.- Tan de bo mai s’haguessin de separar les nostres mans.
.- La meva felicitat es troba allà on siguis tu.
.- M’agrada impregnar-me de la teva essència.
.- Encara ens queden molts llocs on gravar les nostres inicials.
.- Ets el meu present, ets el meu futur, ets el millor que m’ha passat.
.- Ens queden moltes nits per compartir al voltant d’un foc.
.- La meva vida deixaria de ser vida si no la pogués compartir amb tu.
.- Tu i jo junts per sempre.

TONI -

Carles, demà ens tocarà patir, i molt, amb aquestes dues bèsties. Jo sí que t'aviso a tu.
En Melcior en té moltes ganes, el veig bavejant de plaer tot pixant-se mentre ens colla a 40 qm/h.
I en Xavi està molt fort i no deixarà anar la roda d'en Melcior.

Qui avisa no és traïdor!!!
Pau i herba

Carles -

Comentaris:
Xavier, Toni, Melcior: Demà 2/4 de 8 seré a la rotonda que seran 15 punts, cinc per la sortida i deu si porto l'uniforme mallerengo, i ara per ara cal sumar tots els possibles. La morente ja l'aniré a viure una altre dia.
¡Alerta amb en Toni! Qui avisa no és traidor.

Xavier -

Carles,Demà em quedat a les 7:30 a la rotonda de L'ajuntament amb en Toni i en Melcior per fer una sortida amb bici de Carretera

Vindràs ?

Carles -

Pensament 3123

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- ¿Com pots confiar en una dona que no s’arrisca a confiar-te tota la seva vida, dia i nit?
.- La meva relació amb les dones és com una tragèdia grega; tot es sagrat, és a dir predit, volgut pel Déu dels lligaires.
.- Ve un dia que per aquelles que m’ha refusat només sento indiferència, cansament de la seva estupidesa. Aleshores me’n compadeixo i les oblido.
.- Els problemes que em pugui generar una relació s’extingeixen amb la relació següent, no pas perquè els hagi resolt, sinó perquè el meu desinterès els aboleix.
.- Per lligar em comporto com els deus clàssics que no tenen sentiments. Sabem el que ha de passar i amb elles ho fem tal com ha de ser. Som utilitaris.

Carles -

Pensament 3122

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- He malbaratat la meva fortuna amorosa com un boig, o potser com un savi, o tal volta un poc d’ambdós.
.- En el meu ofici de lligaire, al capdavall, soc rei.
.- Soc com un vailet de deu anys: tot allò que no obtinc de seguida, ja no ho vull.
.- Em pensava que aquella noieta al llit era ensopida i freda, però ha resultat ser tremenda i orgiàstica. Un cop desfermada m’he posat a defensiva, no podia assedegar tant desig.
.- Saber que alguna dona m’espera, que em pot demanar comptes de les meves actituds, dels meus pensaments, que em pot reclamar explicacions, tot això em pesa, m’impacienta, m’ofèn. Per això no m’aparello.

Carles -

Pensament 3121

FLORETES RIDÍCULES XIII

.- Saps perquè el mar és salat? Perquè tota la dolçor te la vas emportar tu.
.- Com vols que t’oblidi, si quan vull oblidar-te, m’oblido de l’oblit i començo a recordar-te?.
.-Deu déu estar distret perquè els àngels esteu fugint.
.- Si tu ets el pecat, estic disposat a complir penitència.
.-Si Adam per Eva es va menjar una poma, jo per tu em menjaria la fruiteria sencera.
.- Tu ets l’excepció que confirma la regla que cap persona és perfecta.
.- Qui va dir que les flors no sabien caminar?
.- El teu somriure és la meva vida, no em deixes morir.


Carles -

Pensament 3120

FLORETES RIDÍCULES XII

.- Ton pare era lladre? Ho dic perquè algú va robar dos estels del cel i els ha posat als teus ulls.
.- Saps perquè el cel està tan gris? Perquè tot el blau se l’han emportat els teus ulls.
.- Voldria ser el mar i que tu fossis la roca, perquè al pujar la marea, et besaria la boca.
.- Qui fora rellotge per ser amo del teu temps.
.- Si la fada em concedís un desig, desitjaria tornar-te a conèixer.
.-Beneït sigui aquest Ajuntament que va construir el paviment pel qual passarà aquest monument.
.- M’has de comprar un diccionari. Perquè des que et vaig veure, m’he quedat sense paraules.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 1: 3000 nedant a la piscina amb un temps 1h 12’, l’objectiu es baixar d’1h 5’.
.- Dijous 2: 68 Qm amb els bike3fish, bon entrenament però nova cura d’humilitat.
Comentaris:
.- Avui DESCANS. Demà dissabte els de bik3fish (Cesc, Toro, Guti, Carles Sola...) han quedat a 2/4 de 8 a la fabrica Belkor d’Argentona per anar i tornar a Montserrat; l’idea que tenen es que a 2/4 de 3 ja seran de tornada, però ho dubto, són 198 Qm. No se si anar-hi ja que aquesta nit surto de gresca i ells van molt forts, però si algú de vosaltres s’hi apunta pot ser em decideixo per anar a veure la moreneta. Xavier, Melcior, Toni... si us decidiu acompanyar-los feu-m’ho saber que els avisaré.
.- Andreu un espartà mai defalleix, cal que ho intentis fins l’últim alè; la recompensa be s’ho val.

Andreu -

Desde Londres se't felicita ROCKOOO!!!

Em perdon el non-stop i no aconseguire el repte dels 5 pels...comensa a perillar el meu mallot amllerengu...

Xavier -

Moltes Gràcies Jugadora Num 8 , Carles (Gràcies x dedicarme un pensament) i a tots els mallerengos que m'heu felicitat via Facebook & Watsaap.

Només dir que apartir de Dissabte s'acava el meu petit cicle de descans i per qui vulgui venir Dissabte farem una sortida amb bici de carretera.

I el Diumenge amb L'àmic Marc comentavem de fer una sortideta Light pre-Non stop i anar a esmorzar .

Una Abraçada Àmics .

Carles -

Pensament 3118

FLORETES RIDÍCULES XI

.- Estimada, si pugues et faria cigalateràpia.
.- Nena amb menys cul també es caga.
.- Si caic ja se on agafar-me.
.- Prefereixes que t’estudií o que et treballi?
.- Deixem si no et serveixo però primer provem!!
.- Tinc set nena, i tu fas olor a Coca-Cola.
.- Si l’amor et dona l’esquena… ¡¡¡TOCA-LI EL CUL!!!
.- Tens unes cames boniques, a quina hora s’obren.
.- Estic lluitant contra la necessitat de fer-te la dona més feliç del món.
.- Déu va fer el món perfecte, però amb tu es va passar
.- Avui he cercat la paraula bellesa al diccionari i el teu nom estava allí

Carles -

Pensament 3118

PER EN XAVIER, EL DE LA CRESTA

Anys i anys, per molts anys,
a la una per molts anys.
Anys i anys, per molts anys,
a les dues per molts anys.
anys i anys, per molts anys,
a les tres per molts anys.
volem que Súper t'ho passis,
bufis fort i les apaguis!

Anys i anys, per molts anys:
A la una, per molts anys!
A les dues, per molts anys!
A les tres, per molts anys!
A la una, a les dues, a les tres,
súper 3, per molts anys!!
Per molts anys Xavier!

Jugadora núm. 8 -

Per molts anys Xavi de la cresta!!!!

Carles -

Pensament 3117

FLORETES RIDÍCULES X

.- Ser esclau del teu amor és com tenir una presó al paradís.
.- L`escala de la perfecció porta escrit el teu nom!!!!
.- Estic boig pels teus ossos, la carn per als gossos.
.- Preciosa, el que tu fas no es caminar pel carrer, és acaronar la vorera
.- Si això és un somni no voldria despertar mai!!!!!
.- Estàs més bona que el pa!
.- Has tingut sort aquesta nit no tinc res millor a fer, et deixo escollir el lloc.
.- ¿Busques el tocador? pues aquest soc jo.
.- Construïm el nostre futur junts, no tenim cap altre cosa a compartir.

.- No t’ho creuràs, però fa trenta segon jo era homosexual
.- L’únic que no m’han dit els teus ulls és el teu nom.
.-Ets tan bonica que et demanaré als Reis Mags.

Carles -

Pensament 3116

FLORETES RIDÍCULES IX

.- Voldria ser pluja per caure’t damunt.
.- Algunes vegades em pregunto: On es troba la perfecció? I cada cop que et miro trobo la perfecció.
.- Estimar no és mirar-se l’un a l’altre, és mirar tots dos en la mateixa direcció.
.- Il•luminats per l’amor, tots som un xic poetes
.- Potser que l’amor no fa girar el món, però haig d’admetre que viatgar amb tu paga la pena.

Carles -

Pensament 3115

FLORETES RIDÍCULES VIII

.- Empalmat de conèixer-te…- Però, que dius?- Res… ep… que encantat de conèixer-te.
-. Ets tan dolç@ que només amb mirar-te, engreixes!!!!
-. Escolta, que fas anant pel Sol? No saps que el petards esclaten?
-. M’agrada el teu cul, me’l deixes tocar?
-. Si estimar és pecat, jo per tu pecaria tota la vida.
-. Estudies o em treballes??
-. Què fa un estel volant tan baix?
.- Voldria ser papallona per volar fins a tu, i dir-te, preciosa, que estic morint-me per tu.

Carles -

Pensament 3114

FLORETES RIDÍCULES VII

-. Ets una bruixa; m’ho has alçat tot sense tocar res.
-. Si tots els estels brillessin com tu, la nit es faria dia.
-. L’únic que no m’han dit els teus ulls és el teu nom...
-. Perdona... però... és que vestida no et reconeixia.
-. Estàs tan bona que et menjaria i em cosiria el forat del cul per no cagar-te.
-. Estàs per a menjar-te la gometa de les bragues!
-. Caldria fer-li un monument a ta mare, per haver parit una filla com tu.
-. Verda és l’herba, blau és el mar, i tu estàs tan bona que et vull cardar.
-. Estàs molt bona… però… tan bona… tan bona que… Adéu!

Carles -

Pensament 3113

FLORETES RIDÍCULES VI

.- Tu creus en l’amor a primera vista o haig de tornar a passar.
.- Quins pantalons més bonics, quedarien la mar de be al terra del meu dormitori.
.- De nit si penso en tu no dormo, i si dormo somio en tu.
.- Amb el teu culet portes millor el compàs que un director d’orquestra.
-. Estàs de sort, avui estic d’oferta.
-. Aquesta nit estic molt fàcil.

Carles -

Pensament 3112

FLORETES RIDÍCULES V

.- Aixó és caminar, i el demés trencar rajoles.
.- Estàs tan bona que em menjaria la teva regla a cullerades.
.- Xaiaaaaaa, que busques pastora?
.- Guapa!!! ets la meva nevera i t'ompliré de carn, d'ous i de llet!!!!
.- No tinc pels a la llengua perquè tu no vols.
.- Tens un cul que te’l menjaria cagat i tot!
.- Baldufeta, baldufona si els teus pits
fossin formatgets jo seria un ratolinet!!

Carles -

Pensament 3111

FLORETES RIDÍCULES IV

A Argentina:
¡Sos re linda!
¡Sos muy hermosa!

A Rusia:
¡Ti ochen crasivoya! (eres muy guapa)
¡Ti ochen crasiviy ! (eres muy guapo)

A Colombia:
¡Que viscocho!
¡Quién pidió pollo!

A Canaries:
¡Tutti frutti!
¡Pibón!

A Xina:
你很漂亮(ni hen piao lian) estás muy guapa
美眉(mei mei) guapa

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 31 tarda: 55’ gimnàs, 9 Qm corrents, 30’ arma secreta.
.- Dimecres 1 matí: 70 Qm bicicleta de carretera (manquen els 35 de tornada), per la tarda més.
Comentaris:
.- Darrerament els entrenaments publicats semblen un diàleg entre en Toni i un servidor. O be els altres aspirants ja han retirat les seves respectives candidatures o tenen prevista alguna mitjanada.
.- Llàstima Toni que no pugis fer la LWS 2012, perdràs un munt de punts a no ser que en facis una de molt i molt grossa.
.- Melcior, Xavier, Tendo, Pep... em podríeu facilitar els telèfons dels vostres preparadors ? Jo també voldria descansar però el meu no em deixa.

COMITÈ DE PUNTUACIÓ -

Comunicat del Comitè de Puntuació.

Per mitjà d'aquest comunicat volem reiterar que les puntuacions per proves i les proves puntuables són les que estableix el calendari de la LWS 2012.

Qualsevol altre prova queda supeditada a la consideració d'aquest Comitè.

Així mateix també volem fer esment que en cas d'empat a punts en el primer premi, llavors es recurrirà als entrenaments publicats i verificats per aquest Comitè, que, en funció del barem establert, atorgarà els punts convenients per desfer l'empat.

Així mateix, aquest Comitè fa públic l'obertura d'un expedient per esclarir la veracitat de l'entrenament publicat per en Carles el 27/7 de l'entrenament del 26/7 en el que s'han detectat versions diferents a la publicada. Segons sembla tota la força es va perdre en la mitjanada feta i després, de Mataró a Arenys, en Carles no podia ni seguir la roda dels altres companys.
Si es verifica que això va ser així, evidentment l'entrenament no comptaria.

Comitè de Puntuació.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Diumenge: 50 kms bici carretera + 1.500 mtrs nedant
- Dimarts: 90 kms bici carretera + 3.000 mtrs nedant.

Malauradament enguany no podré pujar a la non-stop. Aquestes dates encara seré fora de vacances. Em sap greu per les fans del gran Roger. Una abraçada ben forta per a totes.

Avui sortida amb en Carles. Conscient que en Carles havia corregut ahir a la tarda i també havia de córrer avui, he apretat en bici per fer l'entrenament que a mi em corresponia, comptant que ell s'havia de reservar per fer l'entrenament de la tarda.

Melcior i Xavi, esteu fortíssim. Que l'elit del Muntbikes us elogiï és digne d'admiració profunda.

Demà toca entrenar més.

pau i herba

cARLES -

Pensament 3110

FLORETES RIDÍCULES III



.-Nena! No parpellegis tant. Fas tant d'aire amb les pestanyes, que podries constipar-me!
.- - Tanta corba m'accentua l'estrabisme, deixaré que em duguis, sense veure, fins al fons del teu abisme.
.- Demanaré a la U.N.E.S.C.O. que et declari patrimoni de la humanitat.
.- M'agrades tant que em fa mal.
.- Amb aquesta crinera negra i aquest aire, t'ensellaria a pèl, et cavalcaria tot un dia.
.- Les onades del teu cos farien trontollar una barca, jo en sóc vell mariner per a dur-te a bon port!





Carles -

Pensament 3109

FLORETES RIDÍCULES II

.- No canviaria un minut d'ahir amb tu per cent anys de vida sense tu.
.- T'estimo no només per com ets, sinó per com sóc quan estic amb tu.
.- Si jo fos el mar, i tu una roca, faria pujar la marea, per besar la
teva boca.
.- Voldria que em besessis fins a deixar-me sense alè. Perdre el coneixement, tocar el cel amb tu...
.- Un aprèn a estimar, no quan troba la persona perfecta, sinó quan apren a creure en la perfecció d'una persona imperfecta

Carles -

Pensament 3108

FLORETES I

.-Si la bellesa fos pecat, que mai et sigui perdonat.
.-Ara estic segur que hi ha un cel, perquè he vist un àngel.
.-Et mous com el Ballet Bolshoi.
.-Haig d'estar dormit si somio amb tanta bellesa.
.-On tu vagis, les flors han de florir. »
«Tantes corbes i jo sense frens.

Carles -

Pensament 3107

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE



.- Com a bon coneixedor de la mentalitat femenina fàcilment puc esbrinar quan darrere d’un retret s’hi amaga una sibil•lina insinuació.
.- Hi ha moments en que un lligaire, per enganyar, es veu obligat a dir la veritat.
.- Lligar és fàcil si saps com fer-ho. No n’hi ha prou d’aconseguir un numero de telèfon, fer una morrejada o tenir uns collons com un piano; cal enamorar-les, que desitgin tornar-hi un cop enllestida la feina. Si vols aprendre’n compra el meu llibre”Com seduir una noia en vint minuts”
.- ¿Com pensen les dones? Perquè sovint són tan complicades? Que busquen en un noi? Perquè fan just el contrari d’allò que diuen? Si ho vols saber llegeix el segon capítol del meu llibre “Perquè soc un cigala contenta”
.- Saps entrar amb èxit en un grup de noies i ser acceptat? Tens un repertori de recursos que et facin alegre i interessant? Disposes de tècniques de seducció avançades com les Muntanyes Russes Emocionals o la tensió sexual? Vols aprendre a separar una noia del grup i saber com i quan torcar-la? Si ho vols conèixer aquestes tècniques entra a la meva pagina web: Lligar és fàcil i follar encara més”

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 31 matí : 70 Qm bicicleta de carretera, encara em queden els 35 de tornada; per la tarda més.
Comentaris:
.- Aquest matí em pujat amb en Toni cap a Hostalric. Fins a la benzinera d’Arenys de Munt semblava que es comportava, però de cop i volta ha imposat un ritme frenètic i demolidor, he aguantat com bonament he pogut fins a la sortida de Sant Celoni, però quan he vist que el compte quilòmetres marcava 46 i 48 Qm/h, m’he despenjat exhaust. No se que es pren ni com es motiva però jo també en vull.
.- Confirmar a la fans d’en Roger que el divendres dia 11 la Montse i un servidor vindrem a Castellar de N’Hug per participar a la Non Stop del 12. Us agrairíem que reservéssiu habitació. Jo pujaré l’ABSOLUT i les fantes.

Xavier -

En Xavi "El de la cresta" confirma la seva assistència a la Lws 2012 Non Stop.

Leòooooonideeeeeessssssssss !!!!!!

LES TRES FANS! -

Bona nit mallerengos!

Desvetllem la nostra identitat! Ens hem fet passar per les il·lusions del Roger, però no és cert! Som l'Abril, L'Ona i la Mireia, i com a tals, ens agradaria moltíssim poder viure i veure la Non-Stop d'Enguany!

Per cert, aprofitem per tornar a felicitar al Xavi i en Melcior, en Carles i en Toni pels entrenaments i a la resta per tot el que feu!

Un petonàs per a tots/es,
Fans

Il·lusions del Roger -

Bona nit mallerengos!

Sóc les il·lusions del Roger i com a tals, dir-vos que voldria ser com tots vosaltres! Com en Xavier (el cresta!) que no para d'avançar, del Melcior que es creix ja sol, del Carles que cada dia entrena amb més força i mai defalleix, del Toni que no para d'aconseguir grans reptes, del Marc, que en silenci, ho segueix tot...

Com a il·lusions d'ell, FELICITATS A TOTS!
La seva il·lusió (jo) és fer la NON-STOP el proper cap de setmana del 10 i 11 d'agost. Com que degut a la seva apretada agenda (no pas d'entrenaments, sinó per feina!), encara no ha pogut dir res, HO FAIG PÚBLIC JO MATEIXA, LA SEVA IL·LUSIÓ: TROBAR-VOS A TOTS A LA NON-STOP D'ENGUANY A CASTELLAR! HI HA CABUDA PER A TOTHOM! I, A MÉS... JA SABEU QUE ACABA SEMPRE AMB BALL!

No hi falteu...No hi falteu...No hi falteu...No hi falteu...
Sóc la seva il·lusió i només vosaltres em podeu mantenir viva com a tal!

Il·lusió del Roger

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 30 tarda: 10 Km corrents al voltant de la Tordera. Demà doble sessió una altre cop.
Comentaris:
.- Avui he vorejat el camí nou que franqueja la Tordera i per on passa el gasoducte.
Fa molta pena veure els centenars d’arbres capolats per soterrat aquesta infraestructura. ¡Que en pau descansin!
.- Quim se del cert que enguany és molt difícil assolir revalidar el premi, però un espartà mai defalleix.

Carles -

Pensasment 3106

PASSEJANT LA GOSSA

Feia molta calor i no podia dormir, ha mitjanit he tret la gossa a pixar i la lluna es reflectia en el líquid daurat. L’arbre ha remugat quan la gossa s’hi ha cagat, quin misteri més agredolç. Un gat en la llunyania diu miau-miau i la gossa li respon gua-gua. Ahir, avui,demà trec la gossa a passejar.
És aspra la nit i a ¾ d’1 me’n vaig al llit.

Carles -

Pensament 3105

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Una dona bella ho és a primer cop d’ull; si es menester un examen més acurat es senyal que no és tan preciosa.
.- Un secret amorosos posat al descobert sense el nostre consentiment és com un robatori amb nocturnitat i premeditació.
.- La plenitud amorosa mai es complerta si només és gaudeix en solitari.
.- El sexe només sap riure amb ganes en la intimitat... tanmateix l’alegria augmenta quan aquesta intimitat és compartida per una multitud.
.- Quan m’adono que soc a punt de caure atrapat pels encanteris d’una dona, la por i la fatalitat fan que me’n allunyi: son les contradiccions d’un esperit lliberti que només busca el canvi i nous plaers.

Quimet -

Mallarengus tots: ahir vaig tenir el plaer d'anar a Vallter en companyia de molts ciclistes més i entre ells els vostres companys Xavier i Melcior. Dir que no heu de patir pel nivell ja que el tenen i molt alt. En Xavier amb qui havia coincidit fa dos o tres anys al CC Arenys de Munt, ha fet un salt de qualitat grandiós i ahir a les pujades ni l'olorava. En Melcior, a qui no coneixia, és un valor segur. Ja m'havien arribat a les orelles les gestes/entrenaments d'aquest mallerengu i que ahir em va explicar ell tot dinant. Per cert que el seu "Trainer" ha quedat entre els 10 primers del campionat del món de triatló d'ahir a Vitoria. Algo es deu aprendre no Melcior??

Carles: fes alguna gesta important o el premi Leònides 2012 ni l'olores.

I pel que fa a mi, crec que vaig estar més que correcte en els dos punts claus d'ahir. Va ser una gran sortida a un port que vaig trobar molt dur. Feia dues setmanes que només entrenava amb els "rudillus" supersònics de Bkool, fent els finals d'etapa del Tour. La veritat és que van més que bé.

A reveure "mallerengus" i espero anar coincidint amb valtrus.

Carles -

Pensament 3104

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- M’encanta aprendre noves tècniques de seducció, però no suporto que me les ensenyin com si fos un novell.
.- Si vols conèixer altres mars has de perdre de vista les teves platges habituals.
.- He llegit i après en el gran llibre de l’experiència amorosa que escriure confessions serveix de ben poca cosa si aquestes no es duen a la practica; això sense menystenir que poden ser conselles assenyats i raonables.
.- Quan estàs realment enamorat dones més importància al plaer que procures que no pas al que reps.
.- En el cor d’un lligaire l’amor sense recompensa carnal mor d’inanició.

Carles -

Pensament 3103

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El mateix principi que m’impedeix mentir a les meves amants, m’impossibilita ser-hi sincer.
.- L’amor ha de ser desvergonyit, tan de dia com de nit.
.- Les dificultats que un ha de vèncer per endur-se-les al llit no són més que incentius per assolir aquest objectiu tan gratificant.
.- Els secrets més íntims d’un lligaire ben aviat ultrapassen les fronteres més llunyanes.
.- El meu desig és com el gas, no obstant ser fàcilment inflamable necessita una guspira per explotar, en cas contrari és perd volàtil en el no res.

Carles -

Pensament 3102

COMIAT DEL PRESIDENT DE LA COCA COLA

El discurs més curt ... per Bryan Dyson, ex President de Coca Cola ... Ho va dir fa uns anys en deixar el càrrec de president de Coca Cola.

"Imagina la vida com un joc en el qual estàs fent jocs malabars amb cinc pilotes a l'aire". Aquestes són: - La vostra Treball, - La vostra Família, - La vostra Salut, - Les teves Amics i - La vostra Vida Espiritual, I tu les mantens totes aquestes en l'aire. Aviat t'adonaràs que el Treball és com una pilota de goma. Si la deixes caure, rebotarà i tornarà. Però les altres quatre pilotes: Família, Salut, Amics i Esperit són fràgils, com de vidre. Si deixes caure una d'aquestes, irrevocablement sortirà estellada, marcada, oscada, danyada i fins i tot trencada. Mai tornarà a ser el mateix. Has entendre això: apreciar i esforçar per aconseguir i cuidar el més valuós. Treballa eficientment en l'horari regular d'oficina i deixa el treball a temps. Dóna-li el temps requerit a la teva família i als teus amics. Fes exercici, menja i descansa adequadament. i sobretot ... creix en vida interior, en l'espiritual, que és el més transcendental, perquè és etern. Shakespeare deia: sempre em sento feliç, saps per què? Perquè no espero res de ningú. esperar sempre fa mal. Els problemes no són eterns, sempre tenen solució. l'únic que no es resol és la mort.
La vida és curta, ¡per això, estima.! Viu intensament i recorda:

Abans de parlar ... Escolta! Abans d'escriure ... Pensa! Abans de criticar ... ¡Examina't! Abans de ferir ... ¡Sent! Abans de pregar ... ¡Perdona! Abans de gastar ... Guanya! Abans de rendir-te ... Intenta! ABANS DE MORIR ... ¡VIU!!

Xavier -

Carles, impresionant no pares quiet !! i per la tarda més ??? telaaaa !!!

Si no m'equivoco la Non Stop será el Dissabte 11 D'Agost.

Bona setmana a tothom d'entrenaments.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 29: 2000 piscina
.- Dilluns 30 matí: 2000 piscina, per la tarda més.
Comentaris:
.- Primer de tot felicitar en Roko i en Melcior que en la pujada a Vallter 2000 han demostrat un cop més perquè en aquests moments formen part de l’elit mallerenga. ¡Xapo!
.- En segon lloc demanar que es concreti la data de la LWS Non Stop, tinc l’agenda esportiva molt plena i no voldria faltar a aquesta transcendental cita mallerenga.
.- En tercer lloc pregar a en Toni que tingui a be fer una altre entrenament de qualitat amb un pobre servidor, sortir amb Ell fa que deixi de somiar quimeres i toqui de peus a terra.
.- En quart lloc demanar que en Quim Montmany es digni escriure una petita crònica en el nostre bloc.

Melcior -

Dades de la sortida, les d'en Rocko!! Igual que ell estic suuper content, la sortida es preveia exigent i els membre de muntbikes tenen merescuda fama de pedalar rapid i a la idea.

Felicitar-los perque a nivell organitzatiu ha sortit tot rodat i segons lo previst.

En Rocko esta fent un salt qualitatiu, tots els que temps enrere el van veure iniciar-se avui han sigut ajusticiats, les seves males sensacions combinades amb un bon repos donaran pas a una pujada de forma.

Jo correcte, complint l'expedient, marcant ritme al primer port on hem arribat a pujar a 26km/h i la veritat, he quedat sorpres de veure'm pujar aixi, fa dies que no m'exigeixo ni competeixo, ara tocar reposat i assimilar, aviat tornaran les sessions exigents en vistes a la nonstop i VC.
La pujada a Vallter m'he regulat una mica, sobretot al principi, i ha sigut un encert, considero que es un port ben exigent i ha costat lo seu. La baixada amb quatre gotes i baixada de temperatura m'han deixat les mans morades, per sort un bon tiberi m'ha recarregat les piles.

Gran sortida en genial companyia, estic content perque malgrat entrenar ben poc m'he trobat prou be.

Entrenament secret 27: 30,5km btt,+1005dpa, a bon ritme

P.D: despres d'assimilar aquesta petita pallissa d'avui... Tornara la sala del temple i els entrenaments. Lo bona vida es va acabant...

Xavier -

Dades de la Sortida :

- 165 km
+ 2775 Dpa
- 6h 29 Min
- 25.1 km/h

Avui estic molt content per com ens ha anat la Pujada a Vallter 2000 tant al Melcior i com a mí

Tot i seguir amb molt males sensacions a les cames desde la meva visita el fisio la semana pasada, no ho he fet del tot malament.

Al coll de Capsacosta inicialment havia pensat pujar-lo amb molta trànquilitat però al final m'he acavat encigalant i le pujat a Plat a uns 21 / 22 Km/h.

Després al iniciar el ascens a Vallter 2000 no les tenia totes, al principi ho he passat fatal, males sensacions i molta fatiga muscular, de cardio em notava perfecte i això era un cònsol.

Així que ràpidament m'he deixat anar del grup capdavanter per pujar al meu ritmillo.

En tot moment he anat regulant de menys a més i poc a poc m'entrès ens anavem enfilant per aquest port de 12 km anava passant companys que s'anaven quedant per el camí.

Ara estaré uns dies de repòs, però al cap ja hi tinc la Non Stop .

Felicitats Melcior per la Pujada que has fet a Vallter si están de vacances camines així quant tor-nis a començar a fer els teus entrenaments Infernals seràs imparable.