Blogia
La llibreta virtual.

CABRILENCA 2012

CABRILENCA 2012

Com marca el calendari mallarengo de curses, avui cita obligada a Cabrils on Pep i Melcior ens hem dirigit a donar-ho ABSOLUTament tot i més.

De camí ens hem creuat Rockosa, inhumà, insaciable, no en va tenir prou amb la pallissa d'ahir, admirable.

Arribant ben d'hora doncs treure dorsals, cafetó en vena i a escalfar una mica. Quan ens hem volgut donar conta hi havia ja una cua sota l'arc de sortida que feia por, i a més, la sortida s'ha relentitzat pel tema del xip-control de pas.

Foto d e rigor i espera, per davant 42km i +1500dpa que prometien ser exigents.

Tret de sortida i doncs això, cadascú a fer el que pogués.

Malgrat perdre's tothom per rebre la organització un estúpid sabotatge desmarcant una part del circuit paperàs de la MCT, Pep dels 60 primers i ajusticiant al tram final i Melcior entrant 1er.

Picotada de punts i a seguir sumant.

21 comentarios

TONI -

Entrenament d'avui:
- 15 kms carrera.

Avui he decidit alliberar-me una mica de la pressió que esteu fent així és que a gaudir d'altres coses.

http://www.youtube.com/watch?v=mGgMZpGYiy8&ob=av2n

Però puc gaudir de res més????????
demà serà un altre dia a tooooooopeeeeeee

Pau i herba

Carles -

PENSAMENT 2977

T’ESTIMO


T’estimo. T’estimo com ningú mai no t’ha estimat.
T’estimo des de l’ungla del dit petit del peu esquerre fins a l’últim cabell de la calba.
T’estimo amb tot el sentiment que acumulen les ninetes dels meus ulls.
T’estimo perquè no tinc res millor a fer, ni cap altre cosa per dir, ni temps per perdre.
T’estimo per no sentir-me sol, per foragitar l’avorriment, per poder respirar.
T’estimo a les sis de la matinada, a tres quarts de dotze del migdia, a les deu de la nit.
T’estimo quan en tinc ganes i quan no recordo el que vull ni el que sento.
T’estimo. T’estimo com ningú mai no t’ha estimat.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 2: Se que vaig entrenar però no recordo que vaig fer. Serà l’inici d’un alzheimer esportiu?
.- Dijous 3: 14 Km + 400 corrents a bon ritme fins a la Creu de Canet, 40’ gimnàs
.- Divendres: 60 Km bicicleta de carretera, però encara me’n queden 32 Km més perquè soc a la feina i em cal tornar a casa amb bici.
Comentaris:
.- Avui estic particularment impressionat per les series brutals d’en Roger, amb quatre dies ha fet més de deu mil metres de desnivells i quasi tres-cents quilometres de btt... sense comentaris.
.- Andreu aquest cop no has publicat els entrenaments nocturns i, per a mi, aquest són les que tenen més mèrit. Corre, nedar o anar en bicicleta ho pot fer qualsevol, però ser “el puto amo” de Razamatazz només es a l’abast de uns pocs escollits.
.- Toni, Pep, Xavier, Melcior, Tendo, Santi, Angel .... entreneu que es arribat el moment de sumar punts a cabassos.

Roger -

Melcior, brutal el teu primer lloc a la Cabrilenca!! Fer podi en una clàssica com aquesta és pels escollits! Estàs en un moment òptim, aprofita el moment!!!! No recordo si un mallot mallerengo havia arribat mai tan a dalt del podi!

Entrenaments secrets
Dissabte 28, 50km +2050
Diumenge 29, 72km +2200
Dimarts 1, 100km +3070
Dimecres 2, 42km +1600

Sembla que el meu preparador vol donar per bona la base acumulada i aquest mes tocarà anar afinant la part de cardio. A veure si puc anar fent alguna cursa per anar agafant nervi.

Toni, sí, al final m’he decidit a treure el cap pel bloc. Estic cagat amb les publicacions d’aquestes últimes setmanes i, vist el nivell, mai trobo el moment d’obrir la pàgina.

Un corriol per valents (quins collons)
http://www.adventure-journal.com/2011/12/the-most-terrifying-five-minutes-of-singletrack-on-earth/

Encara estic força enganxat al hit del moment:
http://www.youtube.com/watch?v=6YzGOq42zLk

TONI -

Entrenaments secrets:
- dimecres: 11 kms carrera amb moltes penes i treballs.
- Dijous: 3.000 mtrs nedant.

Andreu, el dimarts vaig tenir el plaer i la gran sort de pedalar al costat del gran Blai. Brutal!!!! un diamant en brut que s'està polint. Aviat, si té temps i dedicació, serà un dels grans del triatló.
Ja em entrat al mes de maig ... tic tac tic tac ...

Melcior, estic acollonit amb els teus entrenaments, dobles sessions, bici córrer sala del temple, físicament estàs intractable.
I moralment estàs en una altre galàxia, elogis, ofertes...
Estàs a punt de fer el cim de l'Olimp.

Carles, no sé com t'ho fas però sempre estàs allà i amb l'alè al clatell. Com més em puc preparar? tic tac tic tac

Roger? Roger? Encara estàs perdut per la muntanya fent desnivells?

Pau i herba

andreu -

Entrenaments:

Dilluns: 3000 m nedant

Dimarts: 17 km + 1000 dpa running + running per la platja (7 km)

Dimecres: 2400 m nedant + 1 h spinning

Melcior, estàs imparable hem sembla que m'hauré de començar a agafar la btt més seriosament.

Xavi, impressionant els 230 km que vas fer el dissabte passat. Sort que hem vaig retirar sinó ara seria mort.

Carles, el teu esperit guerrer que no defalleix ni en els moments més dificils em serveix de guia.

Toni, que t'he de dir toni corren veus que et veuen passar com una bala nacional amunt, nacional a baix imparable.

Finalment, m'he apuntat a la mitja marató de tossa amb un desnivell de 750 dpa!!

Salut!

Melcior -

Carles, obrir el blog m'acaba de fer entrar una desfeta de ventre important, avui no he pogut entrenar per virus estomacal però ja veig que era un pressagi. Poca broma a la Transpyr.

Xavi, olé!! entreno btt en estat pur. Em vaig adormir d'aquí que acabés optant a anar a córrer a Blanes, ja que amb l'equippe tampoc hi era a temps.

Toni, em fas por. N'éts responsable també de la meva "colitis".

entrenament secret 30: 31,5km btt, +711dpa amb fortíssim Rockosa

entrenament secret 1: 30km btt, +953dpa, open tactic a Blanes. Circuit de 3km i tres voltes. Mooooolt de nivell com us podeu imaginar, circuit 100% btt, sense descans,tot corriol i algun single track genial, sense apenes pista i per mala sort mal marcat, molt gent perduda i queixes, entre ells, jo als darrers instants última volta.

El meu temps real era 1h43'( anava enganxat al Toni de Freebike, que enguany ve a la Transpyr ), per la pèrdua 1h44'35'', 17 de la categoria. A 10' del primer ( Collados, de lo millor master-30 a nivell nacional )i a 5' del segon el Victor Ubeda, que va fi fi. Vam sortir junts amb ell i el vaig aguantar una estona però jo anava fora de punt, era la 1a cursa d'aquest tipus i el circuit no donava treva.

Content en qualsevol cas, em va sortir una bona cursa sense entrenament especific, poques més cauràn, els reptes ara ja són paraules majors.

P.D: nois, ahir em deien que la tracksnonstop es durííííssima..... què hem fet, on ens hem fotut????

Gasssssssssss

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 1: 104 Km bicicleta de carretera, 15’ gimnàstica , 15’ sauna 30’ arma secreta, 23 Km corrents.
Comentaris:
.- Avui no estic per fer masses comentaris, estic ABSOLUTament fos.

Xavier -

Entrenament dia 1 :

- 50 kms btt + 1400 Dpa.

- Avui sortida amb els companys del club J. Martori, Fuga i el Mallarengo Tendo.

- La ruta 100 x 100 corriols i senderillos, inclòs travesan rierols i pujant per molts de camins del GR plens de pedres molt divertida però força dura.

(Arenys de Mar / Munt- Can Colomer - Collsacreu - Vallgorguina- Cementiri de Vallgorguina - St Martí del Montnegre - El cubata - St Iscle - Corriol de la Roca Caganera - Plà de les Bruixes - Font de L'aulet - Ca L'arquer - Arenys de Mar)

TONI -

Entrenament secret:
- 134 kms carretera.
http://connect.garmin.com/activity/173596690

Estic angoixat esperant la crònica d'en Melcior amb la tacada de punts que deu haver sumat avui. Serà ja inabastable per a mi.

Roger, comenten que els teus entrenaments en alçada són brutals.

Marc, avui has entrenat? ostres, ostres, ostres.

http://www.youtube.com/watch?v=_Yod7jc8U94&feature=related

Pau i herba

Carles -

Pensament 2976

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- El desig que sents per les teves amant és etern... mentre dura.
.- A la meva edat soc arribat a un punt que desconfio dels sentiments que no es poden expressar plenerament amb una sola paraula.
.- Ataca! Ataca Ja! No et preocupis del que pensin elles ni del que diran. Fes el que et passi pel cor. Actua amb decisió i sigues conseqüent.
.- Tractar d’enamorar-se d’un mateix es una empresa que sol donar més bon resultat que no pas tractar d’enamorar les altres.
.- En moltes coses en aquesta vida, però especialment en les relacions carnals, l’experiència pot, o sol, ser un poderós inhibidor de somnis. Per això la primera clusca és inoblidable.

Carles -

Pensament 2975

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Desitjar fa mal, però en fa més, molt més, la seva absència.
.- Ves en compte amb el cor traïdor d’algunes amants: quan més t’amanyaguin es que te’n preparant una de ben grossa.
.- Lligar esdevé divertit quan has après a reconèixer les mentides que elles et diuen i gaudeixes fent veure que te les creus, quan saps que et diuen coses diferents del que pensen, del que volen de debò.
.- Mai no et justifiquis. Si t’estimen no els hi caldrà i sinó t’estimen no et creurien.
.- Si necessites poemes per dedicar-los a les teves amants manlleva’ls de qualsevol altre com fa tothom. A elles els és ben igual i els efectes són més bons amb poemes de segona mà.

Xavier -

Entrenament dia 31 :

- 31.5 kms Btt

- Avui entrenament amb en Melcior per oxigenar les cames, sortida tranquila però entretinguda i parlant de futures competicions a fer.

TONI -

Àngel, felicitats pel teu coratge en anar a fer una cursa de tants quilòmetres sense haver entrenat suficientment. Con dos coj...

Pau i herba

Àngel Fenoy -

Entrenaments de les darreres 2 setmanes:

Del 16 al 27 d'abril 2012:

12 dies més d'antiinflamatoris i repòs, seguint les indicacions del metge i d'en Reverter, que m'ha fet 5 sessions de massatge i corrents elèctrics per tractar-me la ciàtica.

Dissabte 28 d'abril 2012:

74 Km amb 3400 m+ i 2900 m- a la Ultra Trail de Barcelona, primera prova de la Copa Catalana de curses d'ultraresistència. Vaig haver de plegar completament impedit quan mancaven uns 32 Km per acabar. Un dia d'aquests si m'animo us faig una crònica...

--
Felicitacions a tothom pels entrenaments publicats, especialment a en Melcior pel seu primer lloc.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 29 tarda: 52 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Melcior estàs descomunal; avui si que has sumat punts: 20 per la botifarrada, 10 pel mallot i 120 per quedar primer: Una altre atacad com aquesta i tot el peix ja estarà venut.
.- Pep recordo perfectament la primera pujada de la mutua i tu pit i collons i anar `passant altres corredors, realment no se quin és el teu secret però com el bon vi amb els anys millores, felicitats. Si us plau noli diguis al traumatòleg que ja entreno, sinó em farà fora de la consulta.
.- Toni una altre Half al serro, avui a Banyoles has fet poc més de quatre hores i encara estàs descontent, la teva ambició no té límits. Fa tres anys vares fer quasi una hora més i estaves molt satisfet, però ara el teu nivell d’exigència es el d’un professional; moltes felicitats. Espero la crònica.

TONI -

Melcior, felicitats pel teu podi. Això sí que és gran i és notícia.

Estic fent l'onada davant l'ordinador.
Sense comentaris.
Enhorabona per un pòdium que recompensa totes les hores de patiment a la sala del temple.

Pel, felicitar-te pel teu coratge d'anar a fer una cursa d'aquestes que és dura, i que cal guanyar-se la butifarra.

Carles, estàs imparable. La teva motivació va in crescendo. Brutal, la teva força comença a ser perceptible.

Xavier, la teva sed de quilòmetres i de superar repte rera repte, és encomiable. A més a més, estàs amb una forma envejable, gairebé com en Melcior.

Des de Banyoles estant he vist com una claror cap el sud, obria els núvols negres que presagiàvem una bona tempesta.

Per acabar d'arrodonir el dia, només manca saber què ha fet el Sr. dels Desnivells. Novament desencoratjador.

el track del dia
http://www.youtube.com/watch?v=LLhraQaCLx0&feature=related

Glòria a Esparta.
Pau i herba

Pep -

Primer felicitar en Melcior que ha demostrat amb fets el bon estat de forma que es troba,
També felicitar en Carles per els escacs que demostra que arribar lluny en tot el que es proposa exemple a seguir.

Avui com ja ha explicat en Melcior la sortida ha estat molt lenta quant hem passat per el xip de sortida els primers ja havien fet un km, la pujada asfaltada fins a la Mútua tenia la sensació de anar molt be he anat passant i passant ciclistes, a mitja recorregut ja tots ens trobàvem en el seu lloc he trobat gent que venia en direcció contraria algun graciós ha canviat les marques total 4 km de propina, els últims 10 km de pujada molt forts almenys per mi plat petit i anar fent.
Al final tots satisfets alguns com en Melcior per fer el 1º i altres per acabar la prova amb el temps que tenien pensat.

Carles m’han dit que ja entrenes amb bici per la N-2 ja esta informat el traumatòleg ¿.

Salut i desnivells

Xavier -

Moltes Felicitats Pep i Melcior per els Grans resultats a la Cabrilenca.

- Melcior Brutal, has guanyat una pedalada t'ho mereixes per el teu constant sacrifici amb entrenaments durisíms, t'ho has guanyat a Pols Felicitats !!!

- Pep, Tambè Moltes Felicitats per entrar a meta dintre dels 60 primers, estàs Molt fort hauriès de venir a la Tracks !! faries un Gran Paper .

- Carles enhorabona per la Nova Victòria a La partida d'escacs, veig que estàs en " ratxa " i per la Transpyr no pateixis, segur que farem un gran paper.

- Aquest Cap de setmana veig que ha estat Impresionant per els membres del MCT, apreteu-vos els cinturons que ben haviat arrivaran les emocions fortes el rellotge ja comença a fer Tic - Tac.

Melcior -

entrenament secret: cabrilenca 2012, 42km i +1500dpa

Avui SI. Ja de matí un bon esmorzar i sensació de no estar cansat ( darrerament sempre m'hi sento ) pressagiaven un bon matí de btt.

El cafetó amb en Pep se m'ha posat d'allò més bé i ja escalfant les cames ja m'han picat l'ullet movent el plat amb facilitat. L'arc de sortida semblava una manifestació, així que ens hem col.locat força enrere, la cursa ens posaria a tots a lloc si bé minvaven les possiblitats de lluitar pel pernil a l'escalada a la mutua, que no era cronometrada sinó guanyava el primer que arribava. Complicat.

He sortit fort sense sortir de punt això si, i he avançat moooolta gent, i al cap d'una bona estona rodava 3e enganxat al 2on, que ja el tenia a punt, 1e en aquells moments anava el tiet de l'Edu que va entrar darrera meu a la Trans.

Algún impresentable ha desmarcat part del circuit, i és aquí on ha sigut caòtic: havia obert forat i he baixat fins on ens havien desviat bona estona abans, tornar a pujar i trobar que arribaven els 15-20 primers ( entre ells el Dr.Bike que ha fet 2on ), ningú sabia on tirar, podiem pujar amunt unes parets de por o avall, tiro avall i només me'n segueix un, al rato veiem que anem mooolt malament, tornem al punt d'orígen i ha pujar els muros, mooooolt durs i drets.

A partir d'allà només pensava en arribar pillar els regals i tornar a casa pedalant, però per sort quedava bastant encara. He tornat a entrar en tensió i he pedalat sincerament ràpid. He atrapat en Reixach i més endevant ja cap al final el Dr.Bike que ha fet segon, no m'he pogut reprimir: "tio, és la 2a vegada que et passo, fas curta, llarga, què fots?" ell també s'havia perdut, i ell SI ha sortit en 1a linia arc de sortida, de fet a meta hem entrat plegats, però jo he passat per l'arc de sortida-inici més tard que ell.

Els dos bons de cabrils només han anat a disputar l'escalada a la mutua, després anar fent.

En qualsevol cas avui les cames si anaven, m'he trobat bé i si la mecànica em respectava ja veia que avui acabaria bé si o si.

Avui he portat el mallot a lo més alt, espero sumar MOOOOOOOLTS punts....

Melcior -

Carles, felicitats, jugant a escacs segueixes demostrant perquè ets un krak, perque ets el flamant premi LWS. Celebro que no tinguis molèsties fortes i puguis preparar la Transpyr, plegats tenim una cita amb la història.

Xavi, olé, sortir després de la pallissa d'ahir només és a l'abast d'alguns escollits.

Grandissim Triatleta, espero crònica ansiós, estic segur que has tornat a triomfar degudament