La llibreta virtual.

La Mare de deu del Mont

Avui sortida de Gran Fons amb els companys del club.

A les 7h del Matí ens em trovat a Arenys amb en Melcior, Andreu,Pruna, Martí, Alejandro i un servidor.

Desde la sortida ens ha acompanyat un fort vent de cara molt intens, que no marxava Mai ens ha durat fins passat Sils.

A Blanes en Melcior i en Pruna han girat cua, en els próxims dies tenen compromisos importants i haver fet L’etapa sensera avui haguès sigut una autèntica Mitjanada.

Em Pujat per Cal Coix a Bon ritme i a Sils L'Andreu a girat cap a casa.

Així que em quedat jo, L'Alejandro i en Martí hi hem continuat fins trovar-nos amb en Patiño que estava per Girona.

Més tart tambè s'ha afegit un company d'en Pati que ens ha portat a esmorzar a un Bar al Costat del Llac de Banyoles on casualment i solia anar el Gran Xavi Tondo.

Fem un tallat i reanudem la Marxa, queden uns 18 km per arrivar a peu del Port de la Mare de Deu del Mont, el terreny és molt trenca-cames i comença a Xispejar una miqueta, per sort no gaire.

Arrivem a una Cruïlla i girem a l'esquerra per agafar la carretera que porta a la Mare de Deu del Mont, el company d'en Pati gira cua i continuem els 4.

La Pujada, es de uns 17 Kms, els Primers 6 combinen repetxonets i plà i es van alternant continuament és fan sense cap dificultat.

Després comença a Pujar, es una carretera a L'estil Gualba però més Llarga i fent ferradures mooolt tancades i de forta pendent (com la Volta de la Paella de Collsacreu)

Els últims km són durs , però especialment els 3 últims  durissíms ja que el desnivell no baixa del 9 - 10 %

Jo aquets últims 3 kms els he pujat a 10km/h Brutaaal.

Per fí coronem amb 117 Km's a les nostres cames , foto de rigor i cap avall ja que fà fred, molt de vent i el cel està molt emboirat.

A acavar la Baixada, parem a fer coca-cola i tornem per on em vingut

En Pati ens acompanya fins passat Girona on tè el cotxe i amb en Martí i L'alejandro ens disposem a tornar a casa

Per sort el vent bufà a favor agafem velocitats per sobre dels 40 km/h fins arrivar al km 200 on pujem per Cal Coix aquí s'hem han atragantat una mica els dos repetxons que hi han.

Però un cop coronat, baixada i gasss tornant a casa a tota Llet amb 232 Kms a les Nostres Cames i +2.300 Dpa

Avui crec que la sortida ha estat èpica, fer tants de quilòmetres amb només 4 persones fent relleus tè Mooolt de Mèrit.

Melcior -

Carles, felicitats, jugant a escacs segueixes demostrant perquè ets un krak, perque ets el flamant premi LWS. Celebro que no tinguis molèsties fortes i puguis preparar la Transpyr, plegats tenim una cita amb la història.

Xavi, olé, sortir després de la pallissa d'ahir només és a l'abast d'alguns escollits.

Grandissim Triatleta, espero crònica ansiós, estic segur que has tornat a triomfar degudament.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 29: 3h 23’ jugant escacs amb victòria. Som a la final del Campionat de Catalunya de tercera.
Comentaris:
.- Avui ha estat una partida molt intensa i treballada. El contrincant jugava molt bé i em conformava amb fer taules, però els altres companys en acabat abans que no pas jo i amb les taules l’equip perdia el matx, per la qual cosa m’he vist obligat a jugar una final agressiva i arriscar; l’aposta m’ha sortit bé mercès a un parell de jugades meritòries. El meu oponent havia guanyat les dotze partides jugades en aquest torneig. Estic satisfet per haver arribar a la Gran Final que jugarem el proper diumenge.
.- Xavier tal com noto el colze esquerre i canell dret crec que podré fer la Transpyr, el que dubto seriosament es que pugui estar al teu nivell, però faré tot el que pugui perquè no m’hagis d’esperar massa estona als avituallaments.

Xavier -

Entrenament dia 29 : 30 km BTT

- Avui volia sortir amb els companys del club, però he arrivat tard a la font i ja no hi eren, així que he decidit sortir tranquil i a estirar les cames.

- Tot Pujant cap Arenys de Munt m'he creuat amb els Grans Mallarengos Pep i Melcior que és dirigien cap a Cabrils.

- Carles cel.lebro que ahir poguesis tornar a agafar la Bicicleta i que no hagis notat gaires Molèsties.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 28: 29 Km + 900 corrents (Arenys- Ca l’Arque- Cal Paraire- Vallgorguina- Casa Nova- Lurdes- Arenys), 30’bicleta estàtica, 20 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Avui m’he sentit còmode corrents pel bosc en un dia gris i ventós, però comparat amb el ha fet en Xavier i companyia és una collonada, realment heu fet una sortida èpica i memorable. En el test que he fet amb bicicleta de carretera no he notat excessives molèsties, a poc a poc ja començaré a rodar.
.- Pep, Melcior i David que us vagui be demà a Cabrils.
.- Toni on pares? Friso per llegir els teus

Ok Pep, ens veiem demà!

Pep -

Melcior a 2/4 de 8 al bar de Sant Carles fins dema.
Xavi impressionant la ruta bona per agafar fondo.

Bon cap de setmana a tots.

Xavier -

Dades de la Sortida :

- 232 Km's + 2350 Dpa
- 8h : 16 Min
- 28.3 Km/h
- 4.300 Kcal Cremades.

Desde Aquí vull Felicitar en Martí i L'Alejandro per la Gran etapa que han fet i el Bon rotllo que ha regnat durant tota la sortida que han fet que tantes hores patint sobre la Bici hagin estat tant amenes i em facin estimar cada dia més aquet Esport

I Tambè al Pati, per acompanyar-nos més de 100 Kms quant demà tè cursa a Porqueres i avituallar-nos amb Aigua i Fruita a la Tornada.

Melcior i Pep demà Gasss a Cabrils, esper-ho que la climatològia ús respecti i disfruteu pedalant

Melcior -

Xavi, enhorabona, per descomptat Alejandro i Martí, una sortida així és èpica i amb només 4 companys pedalant esdevé encara més dura. Xavi avui t'he vist marcant ritme, començes a fer por... el vent del principi era infernal, però ni res ni ningú us ha aturat, espectacular!!!!! ara a recuperar, que us ho heu guanyat!!!!!

entrenament secret: 60km +412dpa

P.D: Pep, demà 7:30 al bar de Sant Carles?