Blogia
La llibreta virtual.

32a Rutes del Montseny

32a Rutes del Montseny

Amb molts dubtes sobre si la meteorologia aguantaria... de bon matí, a dos quarts de set el Grandisssim Triatleta em recollia per casa disposat a ABSOLUTament tot!!

Arribar, treure dorsal, cambiar-nos, preparar les màquines i cafetó de rigor. Molta gent, per davant, un entrenament dels que no s'oblida.

Grandissim Triatleta, de cap a la curta, el perquè, doncs perque volia córrer en acabar la cursa, BRUUTAL. Melcior, dubtós i rebent watsapp de Pons tildant-me de gallina, no volia ser menys tampoc i córrer en acabar la cursa serien uns punts eXXXtres més.

Finalment Grandissim Triatleta a la curta i Melcior a la llarga, 165km +2856dpa amb calamarssada al final que feia moolt de mal. Temps i classificacions crec que han dit albecam.com, però és lo de menys, la gent va mooolt forta i nosaltres hem donat la cara i ressistit l'endanada.

En qualsevol cas, una més al sac!!!!!!

30 comentarios

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 113 kms bici carretera.

Marc, em sap greu però demà al matí tinc una cita amb l'Andreu i no podré ser a les 8 al Calisay.

Xavi, els teus entrenaments són molt grans. Si ja sempre em fots canya, ara ja ni et veuré.

Carles, espero que aviat puguis tornar i si ara respires més bé perdré l'avantatge de escoltar-te venint per darrera.

Pau i herba

Xavier -

Entrenament dia 21 : Bici de Carretera.

Dades de la Sortida :

- 142 kms + 2400 Dpa
- 5H 22 Min
- 26 km/h
- 4700 Kcal Cremades.

- Recorrègut :

(Arenys de Mar - Mataró - Argentona - Dosrrius - Collet - Sta. Agnes de Malanyanes - Cardedeu - Marata - La Garriga - Bigues - St. Feliu de Codines -Castelltercol - Moià - Coll de la Pullosa- Collsuspina - Tona - Seva - El Brull - Collformic -Montseny - Sta. Maria de Palautordera - St. Celoni - Vallgorguina - Collsacreu- Arenys de Munt.

- Avui em fet una etapa molt dura ja que era molt trencacames.

- Ja de sortida amb Molt bon ritme, s'han tornat a acoplar els de Mataró i em Pujat per el Collet a fondo.

- Aqui ens havien preparat una sorpresa pujant per una urbanització amb dos autèntics murs però un cop a dalt s'han donat conte que s'havien equivocat de camí.

- Així que em girat cua per agafar la direcció Bona, em seguit per algún troç planer i molt de repetxons fins Arrivar a Bigues on em fet la segona Pujada del dia.

- Coronem i reagrupem, aquí molts de Mataró han girat cua i només N'hem quedat 8.

- Em seguit per una carretera mooolt pestosa que pujava bastant i al arrivar al Moià, parada a un bar a fer una coca-cola i com diu en Melcior un Pis-Stop.

- La Cambrera Brutal, m'he enamorat bojament, millorava la de Sta Coloma de Farnès i mira que és dificil.

- Ràpidament via Watsaap he informat als Mallarengos per designar aquell bar com a parada obligatoria en Próximes ocasions i Lloc de Culte Mallarengo.

- Tot seguit el temut Coll de la Pullosa on ens em quedat en Pruna, En Pau i jo sols, mica en mica anava millorant sensacions ja que avui no era el meu dia.

- La carretera super Pestosa i trenca-cames a no parar i continuem direcció Seva a Bon ritme per afrontar el Penúltim Port de Dia Collformic.

- L'has he passat Putes !!! ben al principi m'he quedat amb en Miguel però remant mooolt i mooolt he conseguit contactar amb L'alejandro, però poc a poc he anat fent la goma fins en dues ocasions, però em recuperava i tornava a entrar amb ells.

- En Miguel ha exclamat Otra Vez aquí Xavi !!! i jo li he dit que estava patint com un gos però foten-li cullons.

- Al final no he pogut seguir amb ells hi he Pujat a la meva.

- Apartir D'aqui apart del cansament ens ha acompanyat un fort vent de cara que ens ha durat fins Arenys.

- Baixada Mooolt ràpida he arrivat a anar a 72 km/h i cap a St esteve fent un Bucle per arrivar al Peatge de St Celoni i Pujar Collsacreu.

- Avui tots em patit moolt però L'exhivició d'en Pruna ha estat per enmarcar.

- Salut i perdoneu per la Parràfada que no ha estat Poca.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 16: 1h bicicleta estàtica 30’ cinta 30’ recuperació braç esquerre.
.- Dimarts, dimecres, dijous, divendres: “0” patatero
.- Dissabte 21: 15 Km caminant +700
Comentaris:
.- Avui he fet una sortida molt social. Primer l’he fet petar amb en Vicenç de Montbike per tentajar la possible compra d’una bicicleta de btt, després amb en Pep que esta amb la moral pels núvols atès el seu excel•lent estat de forma física, més tard amb en Santi que porta tres setmanes de repòs esportiu per culpa d’una caiguda que li ha provocat molèsties al costellam. Pujant cap a Rupit hem coincidit amb en David Caldeira que venia de fer una volta corrents bestial, en arribar a Arenys un munt admiradores m’han preguntat que em passava al nas. Tinc la impressió que he estat més estona xerrant que no pas entrenant.
.- Marc demà jugo a escacs, sinó us hagués acompanyat corrents.
Salut i força.

Melcior -

Entrenament secret 19: 9km run, 37,8km btt +1284dpa
Entrenament secret 20: 90,1km road,+490dpa

Avui he optat per descansar, des de diumenge passat a rutes del montseny encara no he descansat cap dia, tot i que en tenia ganes de pedalar. Dema a veure quin temps fa i decidirem doncs a veure que.

Marc -

Nois, què us sembla tornar als orígens i quedar demà a les 8,00h al Calisay?
Sortida Mallerenga amb les següents puntuacions:
- Línia de sortida: 5p
- +4 Mallerengos: 10p
- Maillot: 5p
- Sortida >40kms: 10p
- Sortida >60kms: 20p

Ja consultaré després el bloc..

Carles -

Pensament 2971

ANUNCI

Pacient amb molta experiència s’ofereix per assessorar, ajudar i consolar als qui s’hagin de sotmetre a una intervenció quirúrgica i tinguin pànic, dubtes o simplement necessitin compartir les seves pors i neguits. Servei gratuït. Telèfon 654.33.28.19

Carles -

Pensament 2970

SALES DE L’HOSPITAL

El despatx 13 cirurgia general
El despatx 18 aparell digestiu
El despatx 6 endocrinologia i nutrició
El despatx 23 traumatologia i ortopèdia: genoll
El despatx 3 rehabilitació (consultes)
El despatx 25 otorinolaringologia
El despatx 1 i 2 serveis 24 hores
El despatx 33 urologia
Els despatxos 3 i 4 infermeria
i els números 7, 8,9 i 10 indiquen medicina general

Carles -

Pensament 2969

NAS INFLAT

Tinc el nas gros, es cert,
fa uns dies me l’he operat
i s’ha tornat prominent i rodonet,
talment com una bola de billar,
i quan ens acostem
els nostres nassos topen.
No és un nas qualsevol,
es veu de ven lluny
i es motiu d’admiració:
Déu n’hi do que t’ha passat!
Com es que tens el nas tan inflat?
Em qui t’has barallat?
Sembles en “pupetes”!.
Resignació i esperar
que un dia o altre es desinflarà.

Carles -

Pensament 2968

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Descansar massa de l’activitat eròtica ens oxida.
.- Desprès de saber quan hem d’aprofitar una oportunitat per lligar, el més important és saber quan hem de renunciar a una oportunitat per lligar.
.- Quan tothom pensa el mateix sobre les dones es un indici que ningú pensa massa.
.- L’amor entre un home i una dona és l’únic amor que pot tenir conseqüències desagradables per a tots dos
.- Algunes nits els somnis eròtics no em deixen dormir.

Carles -

Pensament 2967

AL MEU NAS

Dimarts em varen operar el nas i ara el tinc inflat com una pilota de golf. Amb proporcions tan gegantins no tinc més remi que recitar unes estrofes dels versos de Quevedo que porta per títol “A una nariz” i que hom té la impressió que foren escrits pensant en mi, modèstia a part:

A UNA NARIZ

Érase un hombre a una nariz pegado,
érase una nariz superlativa,
érase una nariz sayón y escriba,
érase un pez espada muy barbado.

(.........)

Érase un naricísimo infinito,
muchísima nariz, nariz tan fiera,
que en la cara de Anás fuera delito.

Melcior -

entrenament secret 16: 34,9km btt,+1022dpa, oxigenant cames
entrenament secret 17: 71,7km road, +557dpa, pujada a hortsavinya treien FUUÁÁ
entrenament secret 18: 49km btt, +1305dpa, amb amic Rockosa...

Avui estava cansat, no anava a sortir. He proposat a Xavi de pedalar una estona, en dir-me que si, he pensat, mira, estirarem cames... en Carles de Canet m'ha dit de fer 4 corriols abans, ja que feia dies que no ens veiem i tal. Doncs bé, resumint, primer fent només corriols i trialeres m'he deixat la pell per la creu, avui anava més lleuger l'amic, i després la cirereta del pastís amic Rockosa, no ha tret el plat en cap moment, per "escalfar" uns murets a ritmillo i St.Mònica ja s'ha deixat anat i m'ha portat amb el ganxo, ràdio apagada i plorant darrera seu. Estic cuit.

P.D: poca broma amb amic Rockosa i com les gasta, ull companys...

Xavier -

Entrenament dia 18 : 34 Kms BTT

- Avui entrenament amb el Gran Melcior a molt bon ritme.

Vagi Bè.

Carles -

Pensament 2966

Joan F. Mira: "L'ignorant no és el que ignora coses, sinó el que ignora que les ignora".
Carles: “¿Però si l’ignorant ignora que ignora, com pot saber que és un ignorant?

TONI -

Entrenament secret:
- Dimarts: 10 kms carrera.

Andreu, per diumenge portaré mooooooooolta vaselina, però espero no ser jo qui se l'hagi de posar.

Roger, m'agrada l'enllaç de música.

Xavier, no mengis tantes hamburgueses, així no hauràs de fer tants quilòmetres per cremar-les.

Pau i herba

Xavier -

Entrenament dia 17 : 33 kms BTT + 900 Dpa.

- Avui tot i tenir males sensacions a les cames, estic content per L'entrenament que he realitzat.

Ruta :

(Arenys de Mar - El remei - Riera de Caldetes - Carretera de Mata - Llavaneres - Sta Mònica - Creu de Rúpit - Riera Subirans - Circuit de Can Jalpí - Arenys)

- Dades de la sortida :

- Duració : 1h 40 Min
- Velocitat Mitja : 18.3 km/h

- Curiositats :

- últimament estic utilitzant una aplicació per el Movil que és diu Endomondo, el qual et calcula les Mitjes, Kms i Calories Cremades etc.. durant la pràctica esportiva.

- Doncs bè en les últimes 6 sortides L'he Utilitzat i surten les següents dades, són una Freackada.

- Duració total: 17h:22m:10s
- Distancia total: 211,62 km

- Vueltas al mundo: 0,005
- Viajes a la Luna: 0,001

- Calorías quemadas: 10906 kcal

- Hamburguesas quemadas: 20

- No se si és fiable, però m'ha fet Gràcia.

- Vagi Bè

Andreu -

Toni no et preucupis, tot el que he escrit en el blog ha estat exagerat per aconseguir el mallot mallerengu.
Diumenge a blanes les passarem putes... les 3 pujades aquelles són dures així que un rato m'empenyes tu i un rato t'empenyo jo.
Salut

TONI -

Ha ha ha ha ha. Aquesta és bona Àngel.
Doncs no sé per què però el seu nom complert no m'acaba de fer el pes.

Roger, he sentit a dir que t'estan fent un maîllot amb el teu nom per la tracks? O potser era que els que pugin al podi tenen un maîllot personalitzat?

Andreu ... Andreu ... Quina por que em fas.

Pau i herba

Àngel Fenoy -

Toni, sí, sí. Són els entrenadors que m'obliguen a fer aquests períodes de descans. Per si a algú li interessa contractar-los, l'equip tècnic que em porta es diuen Ten&Cia.

Quan en vaig sentir parlar, el nom de l'equip em va agradar molt, doncs el vaig trobar engrescador, modern i motivador, em va inspirar confiança... Va ser precisament el nom tant xulo el que em va acabar de decidir a contractar-los a ells entre una llista d'aspirants que estava avaluant.

D'entrada no em vaig plantejar què podia significar Ten&Cia, simplement el nom em va agradar, però ara, desprès de les parades que m'han obligat a fer, li he estat donat voltes i crec que n'he esbrinat el significat: Tendinitis&Ciàtica, Ja Ja Ja!!!

TONI -

Andreu, estic acollonit amb els registres que has fet aquest cap de setmana. Tant, que ja he comprat tota la vaselina que hi havia a les farmàcies d'Arenys.
No obstant et faré suar el maîllot.

Roger, no enganyo ningú. Quan surtin les classificacions de la marxa ho veuràs.

Àngel, aquests descans que fas, són dictats per l'entrenador? Em sembla que n'estàs preparant alguna de grossa. Potser més grossa que la d'en Carles?

Melcior, encara estic bocabadat del teu estat físic. Brutal com hi anaves.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2965

CULTURA LITERARIA

Em dieu que tenim una gran cultura?
Suposant que queda hora poguéssiu llegir
trenta pagines d’un llibre i que visquéssiu noranta anys,
totes ells dedicats integrament a la lectura,
us calen cinquanta mil vides per llegir un u per cent
de tot el que s’ha escrit fins el dia d’avui.
Us recomano doncs prudència i modèstia,
la vostra cultura literària és ABSOLUTament
limitada testimonial i insignificant

Carles -

Pensament 2964


LA INSPIRACIÓ ÉS PUR ATZAR

Sovint els pensaments, els aforismes
m’assalten de cop i volta, sense previ avis:
la lectura d’un fragment en un diari,
una cita llegida a l’atzar en qualsevol recull,
un anunci publicitari a la radio o en una cantonada
em deserten una idea, una reflexió, uns mots
que, per poc que els treballi, al cap de poc
cristal•litzen en forma de reflexió somera.
La meva d’inspiració és pur atzar.

Àngel Fenoy -

Carles, com que no vaig poder córrer li vaig regalar el meu xip, dorsal i butifarra a un noi que no tenia inscripció, amb la condició que havia de fer un bon paper.

Al final va quedar 19è, amb 1:42 h. que no està gens malament, encara que jo aspirava a quedar dels tres primers, ja ja ja!

I en comptes d'en Francesc Fàbregas, que estava inscrit i al final no va venir, va córrer la xicota d'aquest mateix noi, que tampoc tenia dorsal.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 14: 21 Km corrents.
.- Diumenge 15: 8 Km caminant.
Comentaris:
.- Sense cap mena de dubte aquest cap de setmana heu fet uns entrenaments estratosfèrics, possiblement els millors de la temporada: L’Andreu 4 Km nedant en 1h 10’ i l’endemà una triatló, en Melcior a ritme de campió a les rutes del Montseny, en Toni sumant quilometres, em Marc gaudint d’un passeig romàntic pel Duero, en Xavier, en Pep i en Tendo d’una ruta bettera de les dures, l’Àngel quedant dinovè a la classificació final de la cursa de Vallgorguina, en Roger bno publicant els seus entrenaments per no desmoralitzar-nos... sense més comentaris. Em sento petit, molt, però que molt petit.

Roger -

Marc, per molts anys!!!
Gran foto. I que boniques les ressenyes d’en Carles. Aniversari:
http://www.youtube.com/watch?v=L06TCy-ZT0s

Entrenaments secrets:
Aquesta setmana passo de publicar-los, al llegir el bloc m’han vingut molt mals de consciència i un encara té una certa dignitat per no fer el ridícul. Acabo de trucar el meu preparador per acomiadar-lo. És la cinquena vegada aquesta temporada. Almenys superaré en Gil y Gil despatxant entrenadors.

Enhorabona a tothom (els mallerengos, els aspirants a mallerengos, els pseudo-mallerengos, etc i etc.):
Melcior, aprofita el moment! Gaaaasss!
Toni, a qui vols enganyar?
Carles, de veritat ja hi estàs apuntat?
Rocosa, frena que la Transpyr “només” són 8 dies!
Àngel, el teu zeru patateru me’l poso entre cometes.
Andreu, diria que ja tens el mallot a tocar!

El cover de la setmana:
http://www.youtube.com/watch?v=oTbObag1r0I&feature=related

andreu -

Entrenaments:

dilluns--> 3000 m nedant
dimarts--> series runing 8 km+ spinning
dimecres--> 2000 m nedant + spinning
dijous--> 15 km running 300 dpa

Competicions:

Aquest cap de setmana ha estat cap de setmana de competicions.

Travesía premià-masnou 4 km: El dissabte hem vaig aixecar a les 7 per anar cap a ocata on vaig deixar el cotxe i vaig agafar el tren cap a premià. Al arribar a la platja de premià ja es respirava aires de competició i un fred que feia tirar cap enrera, tot i això el sol va aparèixer per iluminar-nos la travesía. Amb el dorasal 410 vaig començar a enfundar-me el neopreno que feia mesos que acomulava polç. Finalment i amb molt d'esforç vaig aconseguir enfundar-me en aquella espècie de condó. a les 9h va sortir la primera onada on sortien "els més lents", en aquell moment vaig aprofitar per fer un tastet de l'aigua i nedar una mica, la veritat és que l'aigua no debía estar a més de 18 graus i feia mal al cap de lo freda que estava, aquí em va venir el primer pensament negatiu: "no aguantaré 1 hora en aquesta aigua tan freda". Al final a les 9:30 arrivaba la meva hora, sortia amb la tercera onada. En el primer km em vaig estar foten de osties amb un tiu que em va fotre tres cops de puny... un vale però tres ja em va emprenyar així que vaig deicidir tronar’m-hi. Els 2 primers km se'm van fer eterns, notava els dits del peu engarrotats i els anava movent de tant en tant. Després dels 2 km em vaig pendre un gel i vaig tirar fins al final. Vaig sortir de l'aigua amb 1h 10 min i amb una marejada de cullons. Bon entrenament i bona natació.

Prova triatló blanes: Amb en Ricard de canet hem sortit desde canet fins a blanes amb bici. Al arribar a blanes teníem cadires preparades per deixar la bici i tot el material. A les 10h estava estipulada la sortida. El recorregut eren 750 m nedant + 21 km en bici + 5 kmcorrens. Erem 40 participants i ha estat un plaer competir amb tanta poca gent. Val a dir que estava una mica nerviós ja que tots semblaven molt forts i jo sempre dubto de la meva forma física. Per entrar en calor hem fet uns cuants metres a l’aigua, estava molt més freda que la del dia anterior. El tret de sortida ha estat a les 10:10h, a l’aigua no m’he trobat amb gaires bones sensacions (degut als 4 km fets el dia anterior) tot hi això he sortit en un temps de 12 min de l’aigua. La transició ha estat bastant rapida però anava molt passat de pulsacions. El tram de bici ha començat amb una pujada increíble i jo sense sang a les cames intentava agafar un grup de dos ciclistas. Finalment amb èxit els hi he pogut donar caça. En aquest moment anava amb pulsacions molt altes i no he pogut donar cap relleu fins que m’he recuperat. Al final ens hem posat a donar-nos relleus a velocitats vertiginoses i ens hem posat a 1 minut del primer grup de ciclistas. Tot hi els esforços no hem estat capaços de enxampar-los. El tram de bici a sortit en 31 min. Finalment, a la carrera m’he trobat molt bé correns i fins hi tot apretant en el últim moment. Han sortit 5,5 km en 22 minuts. Temps final 1h 7 min.

Comença el meu assalt al tro del mallot mallerengu!!!

Àngel Fenoy -

Entrenaments de la setmana:

Zeru patateru.

Un atac de ciàtica que em va començar dilluns mentre pujàvem en cotxe de Granada m'ha deixat al dic sec tota la setmana. Ja m'havia passat altres vegades, i sempre se'm passava sol en un parell dies, però aquesta vegada a anat cada dia a pitjor fins que divendres hem van haver d'injectar voltarén i ara estic amb un tractament d'antiinflamatoris i relaxant muscular durant 5 o 10 dies... Paciència!

Melcior i Toni, m'heu fet recordar la "Rutes del Montseny" de fa uns 12 anys... És la única cursa cicloturista que vaig fer en la meva època ciclista i la vaig gaudir molt. La vaig fer amb l'Àngel Pruna i uns companys de Torrentbó amb els que fèiem sortides de BTT habitualment. Els de Torrentbó la van fer amb bici de carretera, i en Pruna i jo la vam fer amb la BTT (amb rodes sense tacs). A les pujades i pla vam anar molt bé, però les baixades van ser horribles, amb la merda de plat gros que portàvem, havíem de fer molinet a 140 RPM per no perdre roda, realment esgotador... Tot i així, en el tram de tornada de Sant Celoni a Granollers vam tirar fort, ens vam despenjar del pilot en el que anàvem i els hi vam agafar mitja hora d'avantatge als companys de Torrentbó. En aquella època estàvem molt forts.

Avui, a la cursa de Vallgorguina, com que no he pogut córrer m'he dedicat a fer fotos. Si algú hi vol perdre el temps són en aquesta adreça:

https://picasaweb.google.com/102786557381863350667/Trailgorguina15Abril2012
(Compte que n'hi ha moltes)
(Però moltes, eh!)

Marc -

Entrenament d'avui:
16kms bici amb la jugadora num. 8 per la Ribera del Duero fins la desembocadura, seguint el carril bici que passa al costat del tramvia.
Força vent d'anada, I molt bones sensacions!!

Moltes grâcies a tots I felicitats perquê esteu molt motivats.

Carles, moltes gråcies pels poemes, trobo molt encertat el que escrius.

Bona setmana ;-)

Anónimo -

Entrenament d'avui:
- 141 kms Rutes del Montseny.
http://connect.garmin.com/activity/168365460

Brutal la canya que m'ha fotut en Melcior avui.
Ha fet menys temps en fer 165 kms que jo en fer-ne 141.

No ase falta disir nada más.

Hem coincidit a Granollers amb dos companys del club. I només sortir ja m'he quedat l'últim.

M'he despenjat a St. Celoni. Les pujades no són lo meu i he anat fent a un ritme per aguantar perquè ja veia que no aniria sobrat.

La pujada a Collformic m'ha costat moltíssim. En arribar a l'avituallament, on en Melcior no li ha calgut parar-se, he atracat el xiringuitu. M'ha recordat a la Non-Stop de l'any passat en arribar a Alp. La fruita se m'ha posat molt bé.

Una mica abans d'arribar a St. Esteve de Palautordera, en Melcior m'ha passat a un ritme infernal. Anava com una moto. L'he pogut seguir fins una mica abans de Vilalba, on les meves cames ja anaven en reserva.

Ha estat la segona empalada que em fot aquest any. Felicitats Melcior, estàs intractable.

Xavi, ja veig que tampoc perds el temps. Gran ruta i molts de quilòmetres a les cames per anar acumulant.

Em sembla que aquesta temporada no podré seguir-vos.

Pau i herba

Xavier -

Entrenament dia 15 : 75 Kms BTT + 1.700 Dpa.

- Avui a les 7:35 ens em trovat al arbre de Gernika en Pep, Tendo, Fuga, Sergi i jo mateix per anar fins el Castell de Burriac.

- Em començat Pujant per Can Jalpí per anar a Buscar la riera de Caldetes, previ pas per els senderillos del Remei.

- Fem una Mica de Pista i seguim per la Carretera de Mata fins Llavaneres.

- On ens desviem per pujar per Santa Mònica a Molt Bon ritme.

- Tot seguit alternant algún corriol i bastanta Pista em sortit a la riera D'Argentona.

- Travasem el Poble, fins Font Picant el parc que està a Peu del Castell.

- On em iniciat L'ascensió al Castell tot per Corriol bastant tècnic.

- Un cop a Dalt Fotografies de Rigor i decidim acostar-nos cap a Teia on en David, En Martí i en Xavi C Participaven a les 3h de Resistència.

- Per arrivar-hi, em fet Mooolta Pujada i mooolt dura, ens em perdut un Moment tinguent que tornar enrere fins i tot.

- Els em animat una Bona estona i inclús els hi hem fet de auxiliars, ja que en Tendo els hi canviava el Xip, Donava una Barreta al Presi o en Pep un Bidó D'aigua.

- El Organitzador de la Prova, un crack ens ha deixat avituallar-nos i fins i tot ens convidava a fer una volta al circuit de la Prova.

- Al final, em decidit anar cap a casa, ja que es feia tard i em agafat la NII i gaaaasss !!!

- A Mataró en Tendo ens tenia preparada una Sorpresa, anar amb rodes groses per L'asfalt no va amb ell.. així que ens em desviat a la rotonda de L'antic Chasis per dirigir-nos arrant de Platja fins Arenys per la Vora del Mar pel costat de la Via del Tren.

- Finalment em arrivat a Arenys amb 75 km's a les Nostres Cames i amb la Pluja Trepitxan-nos els talons.

- Per la meva Part he arrivat a casa molt senser, estic content.

- Demà més Gaaasss !!!
- Melcior, Toni felicitats per la cursa D'avui sé del cert que era ben dura.

- Andreu, esperem crònica de Les Proves que has fet aquest Cap de Setmana.

- Felicitats Nano.

Vagi Bè.

Melcior -

entrenament secret: 165km, +2856dpa, rutes del montseny

Entrenament ben dur, sortida de bojos i a estones "parons", 1a cicloturista per a mi, així que tot nou i anant al lloro. Fins St.Celoni anar fent, la pujada St.Fè els de davant han marxat, jo m'he limitat a buscar sensacions i trobar el meu ritme, i m'ha anat bé, he anat ajusticiant i cada vegada anava millor.
Abans del primer habituallament tinc davant a uns 50m grupeta muntbikes, a l'habituallament descobreixo que era en Banyeres i els seus companys d'equip, tots coixos tu... ens saludem i xerrem, em diu que m'hi sumi que faràn la curta.
L'excés de coke, donetes i coca de sucre m'han obligat a fer la llarga, he abusat, he atracat l'haituallament jeje.
Anar fent, les cames volien més i més, i he anat apretant, i donant-me homenatges als habituallaments, els donetes d'avui després d'anys de no probar-ne m'han estat d'allò més bò.
Propera pujada sèria Collformic, no l'he fet mai, però les bones sensacions m'han portat a pujar-lo francament ràpid, passant a mooolta gent i sense ningú que em rellevés ni tan sols seguint-me i inclús saltant-me el darrer habituallament.
Les baixades, prudent, magrat tot la meva màxima d'avui han sigut 86km/h... tela!!!
Arribant a Palautordera he sorprès al Grandissim Triatleta que duia ben collats a un parell o tres que no han entès que els passés cridant com un posseït: LEÒÒÒÒÒÒNIDES!!!!!!!!!!!!
Allà les cames encara volien gasss però m'he relaxat i he xerrat amb un grupet que he atrapat, i a més començava a ploure i al final era pedra, cosa que feia força mal en impactar a la cara.
El meu temps crec 5h36', Grandissim Triatleta algun minutet més, classificacions crec que m'han dit albecam.com, però tan li fot, m'ho he passat de conya, sobretot als habituallaments, quin festival companys!!!!!!
Llàstima de la pluja del final i la calamarssada, tot i ser dur m'ho he passat molt i molt bé!!

P.D: Grandissim Triatleta ha sigut pietós amb mi i no s'ha calçat les bambes de run, sinó, em fulmina, ja no estava per a festes jo...