Blogia
La llibreta virtual.

EL GRAN DIA!!

EL GRAN DIA!!
Avui, gran dia, dia especial per a mi.
Gràcies a aquesta temperatura tan agradable s’ha produit la consumació del gran fet, l’estrena del meu maillot MCT ( per cert Carles, a veure si ens veiem i/ó parlem de números )!!!!!

Espectacular, entrenament "dolç", amb ganes de pedalar i passar per llocs molt transitats amb la finalitat de presumir amb el meu maillot.

Inclús m’he fet fotos per donar fè de tan emocionant moment!!! en definitiva, un orgull, un passada!!

entrenament secret: 30km btt +904dpa
Bones sensacions amb el maillot com és previsible, buscant el màxim d’agilitat possible.

20 comentarios

Carles -

Pensament 1985

DISBAUXA

.- Cal procurar que un mateix sigui el seu propi representant d’afers interns.
.- La gallina posa ous fins i tot el dia en que la bulliran per fer caldo.
.- Els millors aforismes sobre com ser feliç han estat escrits per pensadors de dubtosa felicitat.
.- Si no poguessin explicar les seves penes n’hi ha moltes que no estarien tristos.
.- Hom pot sentir-se pintor sense pintar. Però el deure de tot pintor és pintar.

Melcior -

entrenament secret dilluns:
20'gym + 28km btt +934dpa

Després del dia de descans avui he sortit sense massa idea de què fer, però ha sigut d'aquells entrenos on les bones sensacions han provocat que m'hagi acabat exigint força. Força corriol tècnic de pujada i baixada.

Sobre la truiterada amb el "capell" de Noel, serà aquest cap de setmana?? si és així, penso que estic preparat... :-)

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 11 de desembre: 13 Km corrents pel passeig de mar, 6 Km a la cinta fent series, 35’ sauna i jakuzzi
Dilluns 13 de desembre: 2000 metres piscina
Comentaris:
.- Diumenge havia d’anar a corre la mitja marató de Salou però finalment vaig anar a un enterrament d’algu que m’ha guanyat en la cursa de la mort.
.- Pep, Melcior, Marc i companys d’Arenys de Munt us volia acompanyar el dissabte en el sopar, però una festa d’un aniversari d’un conegut m’ho va fer impossible.
.- Quan farem la sortida nadalenca?

Melcior -

Toni, amb aquest maillot és fàcil fer patxoca home..!! sobre rodar plegats, res de ridicul, penso que disto encara força del vostre nivell i haig d'entrenar més hores per poder passar desapercebut en cas de pedalar junts.

Ahir sopar amb els companys del CCamunt, compartint taula amb en Marc i en Pep. qui varen desvetllar alguns secrets de la present temporada....

entrenament secret divendres: 50' gym

entrenament secret dissabte: 86,32km +1471 dpa, mitja de 27,10km/h

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 50 minuts carrera, farlek, etc.

Melcior, en aquesta foto fas molta patxoca. La veritat és que abans de sortir amb tu en bici m'ho pensaré perquè no vull que em deixis en ridícul.

Roger, escolta aquest enllaç:
http://www.youtube.com/watch?v=EgzR4jINXF8&feature=related

i quan acabis escolta el següent, vull la teva opinió:
http://www.youtube.com/watch?v=-_KfYQm39kQ&feature=related

Avui estic en dia de concentració de pre temporada:
http://soundcloud.com/dj-ilex/the-lucid-dreams-guide-by-ilex-novembre-2010

Si us interessa saber qui és l'Ílex...

pau i herba

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 9 kms carrera.

Roger, em sembla que la bici ja te l'emportes sempre. Si a més a més, ara t'emportes les vambes, ostres, ostres ostres,
Ja estic mirant d'on puc treure més temps per entrenar.

Carles, el temps és mediocre. Cal millorar i molt. La propera mitja és a Sitges i l'objectiu baixar dels 40'.

I en Marc, que no entrena?

Pau i herba

Carles -

Pensament 1984:

CONFESSIONS D'UN LLIGON CXIII

.- Per un lligon hi ha dos menes de dones..... les que volen estar amb ell i les que no el coneixen.
.- N'hi ha que pensen que l'home és més intel·ligent que la dona perquè té dos caps. I tu que creus?
.- Els seductors sabem que una dona, mentre espera l'home de la seva vida, cau en l'error de casar-se.
.- No se qui ha dit, i amb molta raó, que són els homes els que s'han d'alliberar de les dones, i no a l'inrversa.
.- Un enamorat exagera excessivament la diferencia entre una i altre dona. Un casat recupera la lucidesa.

Carles -

Pensament 1983

CONFESSION D'UN LLIGON CXII

Un bon seductor ha de disposar d'un conjunt de d'estrategies i tècniques per manipular l'opinió i percepció de la realitat de les seves captures. Aquí en teniu una petita mostra
1.- L'estratègia de la distracció: Consisteix a desviar l'atenció de la seva amant envers els problemes importants mitjançant la tècnica del diluvi o inundació continua de distraccions i d'informacions insignificants.
2.- Crear problemes, després oferir solucions: Es tracta de crear un problema, una situació prevista i controlada, a fi que la parella demani les mesures que es desitja fer acceptar.
3.- Utilitzar l'aspecte emocional més que la reflexió: Aquesta és una tècnica clàssica per fer cur circuit a qualsevol mena d'anàlisi racional.
4.- Reemplaçar la queixa per la culpabilitat: Convé fer-li creure que tan sols ella és responsable de les seves "desgràcies", a causa de la insuficiència dels seus esforços i dedicació a l'altre.
5.- Complaure's en la mediocritat: Procurant ser divertit i guai s'aconsegueix fer de l'estupidesa i la vulgaritat la raó de ser de la relació.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 2 de desembre: 9Km a la cinta fent series, 25' gimnàs.
Comentaris:
.- Toni estic impressionat per la teva marca a la mitja marató, fer-la amb 1h 42' és un molt bon temps. L'hora 30' d'en Jose en inabastable per a mi. Felicitats a ambdós.
.- Melcior i Roger els vostres entrenaments són brutals, tots els objectius us quedaran petits si continuem amb aquestes series demolidores.
.- Convindria fixar data per la sortida nadalenca. Els dies 18 o el 19 us van bé per anar a fer plegats una truitarada?
.- L'estada de quatre dies per castellà i arago m'ha engreixat quasi tres quilos. La bona vida te un preu.
Salut i força.

Roger -

Entrenaments secrets:
Dimecres 8 de desembre, 37km +1300
Dijous 9 de desembre, 32km +1050

Males sensacions ahir, amb les cames molt pesades. Millors sensacions avui, deixant-me anar més lleugerament en alguns trams. Pulsacions baixes i cadències molt suaus, com dicten els cànons de pre-temporada...

Banda sonora d’avui: http://www.youtube.com/watch?v=dA5AyVdm3CM
Toni, gran ressenya amb els The Jezabels! Totalment fora del meu radar musical (que no és gens difícil actualment) - fent ara un google ràpid, la primera ressenya en àmbit català em porta al magnífic vídeo que vas penjar fa poc (‘way back home’, al blog d’E. Batlle). La setmana que ve estaré a Edimburg per feina, m’emporto la bici i ho provo?

Melcior, estàs fent uns entrenaments dignes d’espartà. Estic convençut que aquest any honoraràs molt el maillot que has estrenat. De la pujada per la urb. Fontmontnegre, només recordo que la última vegada que la vaig fer tenia en Jeremi marcant un ritme infernal pel davant; des de llavors, procuro evitar-la...

Melcior -

entrenament secret dijous: 60km carretera +630 dpa mitja de 28km/h.

Avui, després de llegir al blog de diversos companys la duresa de pujar a la urb.fontmontnegre per st. Iscle ho he anat a probar.
Per falta de temps no l'he pogut pujar tot, però puc assegurar que és dur. Tornaré amb més temps per fer-ho sencer.

Carles -

Pensament 1982

DITES CATALANES SOBRE EL MATRIMONI

.- T'has casat, t'has cagat.
.- Una vegada et casaràs i mil te'n penediràs.
.- Mare, ¿què vol dir casar? Parir, rentar i plorar.
.- El casat descontent, sempre viu amb turment.
.- Dona malcarada duu el marit a la taverna.
.- ¿Casar?.... de lluny fa riure, de prop, fa plorar.
.- Abans de casar, molt t'hi has pensar.
.- A qui diu no, no el casen.

Carles -

Pensament 1981:

.- ¡No a la prostitució! ¡Si al sexe gratis!
.- Algunes dones són com les xapes: si no les claves..... volen.
.- Un bon seductor fa l'amor com veu els whiskys: sempre els pren dobles.
.- Si vols que ningú, absolutament ningú sàpiga que te l'has lligat..... deixa-ho corre.
.- Que és per mi l'amor em peguntes? Esperança i record.

Carles -

ensament 1980:

AURORA

Matineja
Es fa de dia
El sol despunta per l'horitzó
L'astre solar desperta amb claror rogent
A trenc d'alba l'aurora il·lumina el cel que mandrós perd el son.

Carles -

Pensament 1979:

DESPRÈS DE LA MORT

Tanca els ulls, resta immòbil, no pensis en res, deixa de respirar i deixa-passar una eternitat. És això la mort?

Carles -

Pensament 1978:

.- Una taula: Tan sols serveixo de quatre potes.
.- Un bumerang: Vaig i torno.
.- Un globus: Les agulles em rebenten.
.- Una ungle. Crec amb la reencarnació.
.- Un grafitti: Doneu-me una paret i canviaré el món.
.- Un darmetoleg. Anem al gra.
.- Un Déu: Fins demà si jo vull.

Carles -

Pensament 1977:

CONFESSIONS D'UN LLIGON CX


.- Les dones són com la pròpia ombra: si les persegueixes, fugen; si fuges, et persegueixen.
.- Fes l'amor amb la vida abans no et violi.
.- Una noia agenollada resant. Aquesta posició em recorda moments de tendresa.
.- Tinc tants somnis eròtics que sovint em desperten el mals sons.
.- Una amant sense tetes més que una amant és un amic.

Carles -

Pensament 1976:

.- Joan Fuster: "Bon dia, lector amic, futur cadàver, futur no-res! Sit tibi terra levis!
.- Carles: "Bon dia, escriptor amic, present cadàver, present no-res! Que la terra et sigui lleugera!

Carles -

Pensament 1975

CONFESSIONS D'UN LLIGON CIX

.- Una dona només fa marxa enrere per agafar impuls.
.- Tothom té una idea diferent de l'amor. Una noia que conec va dir-me: "Vaig saber que no m'estimava perquè no se m'escorria a la boca"
.- L'esport i el sexe poden esdevenir experiència límit de l'home. Només qui ha arribat a aquestes fronteres coneix amb profunditat la font de vida que brolla del seu cos.
.- La dona és allò que queda de la núvia desprès del casament.
.- A la guia de telèfon hi ha la dona ideal, però qualsevol la troba.

Melcior -

Toni, les meves ganes efectivament són il.imitades, però els meus entrenaments són limitats.

Els que callen i no diuen res seràn els "rivals" i aspirants més durs per la present temporada, creu-me.