Blogia
La llibreta virtual.

Copa Gironina a Vilobí d'Onyar

Copa Gironina a Vilobí d'Onyar

Avui s'ha disputat la cursa de Vilobí d'Onyar, dins el circuit de la Copa Gironina de btt. A quarts de nou del matí feia força fred però hi havia ganes de fer-ho bé, així que he començat a preparar els trastos i he anat cap a la línia de sortida, on m'he trobat amb l'Andrés i en Quim (primer i segon de la general).

En Quim necessitava quedar davant d'un biker determinat de cara a la classificació general. El meu objectiu era quedar davant d'aquest.

A les 10 la sortida mig neutralitzada i comença la cursa; rodant a gairebé 40km/h per asfalt i entrem al bosc. A partir d'aquí tot seria corriol i un puja-baixa constant que no permetien agafar bon ritme. He començat força ofegat però he anat remuntant, i a una de les poques pujades llargues m'he escapat primer. No he pogut mantenir la posició fins al final perquè he estat conservador baixant (per no dir dolent).

Finalment entràvem a meta l'Andrés, jo i en Quim, amb una mitjana de més de 21km/h. Els reptes del 2009 avui han quedat una mica més aprop..

Salut Sonrisa

31 comentarios

Carles -

Poema 165:

-Jo volia sortir a corre
-Apa, Carles, canya.
-Però aquest mes hi ha molta feina.
-Apa, Carles, canya.
-Al blog tothom explica entrenaments.
-Apa, Carles, canya.
-I jo, escrivint versos diversos
-Apa, Carles, canya.
-S’acosten nous reptes
-Apa, Carles, canya.
-La nova temporada ja ha començat.
-Apa, Carles, canya.
-Esperen temps de patiments.
-Apa, Carles, canya.
-Leooonidees ajuda’m.
-Apa, Carles, canya.

Carles -

Poema 164:

Quins plaers brinda el teu parnús
que germina de les fonts del teu cony
com els pinyols asprosos del codony
quan hi penetro com un intrús

Carles -

Poema 163:

Resposta al poema 159

Carles, amor meu, vida meva
mai ningú no m’ha deixat
i no vull que et quedis planxat
quan em desitgis i ja no sigui teva.
Em dol profundament el que em dius
però se en total plenitud
i amb completa exactitud
que ni tu mateix et creus allò que dius.

Es que ja no recordes
les trobades amoroses
dels nostres cossos anhelosos
de plaers venturosos?
Es que no recordes
les follades impetuoses
sota la pluja fina
damunt la manta divina?

Recorda:
Cap altre dona t’estimarà com jo
cap altre dona et cardarà com jo
cap altre dona et cuidarà com jo
cap altre dona et comprendrà com jo.

D’eixam.-me saps que la cagues
et deixes portar per les ganes
d’un rotllet ensopit
i et pots deixar en el camí
allò que no has deixat fins aquí.
Si vols dubta de mi,
però dubta també de tu.

T’ESTIM.

Carles -

Poema 162:

I un dia ve
que t’il•lumines,
de cop i volta,
sense avis previ,
i tots els dubtes
se’t dissipen
es connecten neurones
i es fa la llum
la claredat absoluta,
sentiment i raó
es descomponen;
idees transparents
que evolucionen
vers altres pensaments.
Conceptes clars,
paraules netes.
Un dia ve
que t’il•lumines
i no saps perquè
i no ho pots controlar.
Només afanya’t,
que no es per sempre
si un dia ve
que t’il•lumines.

Carles -

Poema 161:

Converses a mi mateix

Et plantejo un dubte
i tu ni te’l mires.
Et duc una proposta concreta
i tu la refuses.
T’acosto un grapat de dubtes
i tu els agites indiferent.
Et parlo del futur
i tu recordes el passat.
Camines sense destí
corres quan no tens pressa
t’angoixes sense necesitat.
M’escoltes?.

Carles -

Entrenaments:
Dijous: 30’ al gimnàs 7 Km. fent series a la cinta.

Comentaris:
-Dissabte o diumenge podrà sortir algú?
-Pel diumenge dia 30 ja estic inscrit a la Jean Bouin que es corre a Barcelona.

Salut i força.

Charles Moyen -

Es per a mi un gran paler anunciar la meva assistència i la de tot el cometé executiu de l’UCI al sopar d’entrega dels premis Leooonideees que tindrà lloc el divendres 5 de novembre a 2/4 de 10 del vespre al restaurant 9 de 9 d’Arenys de Mar. De moment hi ha confirmada la presencia de 15 comensals; també us puc dir que han confirmat que vindran vuit corresponsals de diferents mitjans de comunicació. Per la seva banda “temps d’aventura” ha programat una sèrie de cinc capítols sobre els entrenaments dels integrants de la mallerenga carbonera team.

Des de la Unió ciclista us encoratgem a mantenir l’any 2009, si us es possible, el llisto tant alta com en la temporada que ara s’acaba. Us puc avançar que totes les impugnacions presentades al TAS ha estat desestimades. Quan l’esforç es convina amb constància i perseverança hom pot cridar ben fort:
LEOOONIDEEES!!!!!

Roger -

Entrenament secret, dimecres 19 de Novembre: 20km, +600. Sessió de “manteniment”, ~1:30h aprofitant el temps esplèndid del migdia.

Carles -

Poema 160:

A mi, com a tu i com a l’altre
no m’han convidat a la vida,
tan bon punt fem el primer glop d’aire
s’obre aquesta benaurada ferida.
Ben mirat l’existència es absurda,
mancada de qualsevol sentit.
Per fer-la agradable i interessant
prenem, sense saber-ho, narcòtics
píndoles invisibles de seguretat
per no fer-nos massa preguntes
i tirar endavant com si res.

Carles -

Poema 159:

Resposta al poema 153

Si us plau
deixa’m en pau.
T’ho he dit
i repetit
oblidat de mi
pren un altre camí.
La teva insistència
em cansa,
la teva presencia
em molesta,
la teva poesia
m’irrita.
Vull restar sol
per reprendre el vol.

Salut i bon vent!

Carles -

Poema 158:

De ma vida vull la porta
oberta a tothora de bat a bat
gaudir d’una salut forta
i viure el temps i el seu esclat.

Vull escriure a pedaços
idees fràgils
per confeccionar
amb els pedaços
versos diversos
i principis humils.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts: 7 Km corrents i 40’ de gimas.

Salut i força

Marc -

Entrenament d'avui: 750m de natació estils.

Salut

Marc -

Merci Pep, el millor és que m'ho vaig passar bé, sobretot l'estona que no vaig anar ofegat. A una cursa de 20km i sense gaire desnivell es va molt ràpid. Donen copes als tres primers de Master 50.. (i Master 60 tb). A veure si hi anem tots un dia i veurem els temps a l'arribada.. jiji.

Carles, brutal el poema 153..

pep -

Acabo de llegir els resultats de la cursa
Marc molt bo el resultat.
Impressionant el promig de la cursa
els ciclistes de muntanya sabem el que costa
pasar ta sols de 15 km/h.
jo diumenge desprès dels treballs al Cros de can
Gelpi, 2/4 de 10 sortia a fer una volta de manteniment
Collsacreu, Creu Rupit etc, i em baix creuar amb en
Carles just a la pujada dels Bocanes.

Espero fer alguna sortida junts abans del sopar

Salut i desnivell




Carles -

Entrenaments:

Dilluns: 10,5 Km vorejant la Tordera
Salut i força.

Carles -

Poema 157:

Enmig del bosc
refila el cant
de la mallerenga carbonera:
recorre l’aire
recorre el temps.
Enmig del bosc
una sua ventada
recorre la capçada dels arbres
recorre les branques desfullades
remor de fullam
remor d’un motor llunya.
Esperits del bosc, no em sentiu!
Ajut! Ajut!
Esperits del bosc, parleu!
Vull ser fulla!
Vull ser vent!
Vull ser temps!.

Carles -

Poema 156:

Al capvespre, a la capçada dels arbres,
sento els cors dels ocells.
I de sobte, en passar pel cementiri,
noto, cop des del fons d’una tomba
cruixies un taüt somort en el nínxol.

Carles -

Poema 155:

Indiferent:

-Fa bon dia, oi?
-I a mi què!

-Si Catalunya fos independent, oi?
-La política, ha1 ha!

-Quina sort sentir-se viu, oi?
-Perquè?

-El barça guanyarà la lliga, oi?
- No en sé re!

Carles -

Poema 154:

La claror de la bombeta no canvia
miro estones perdudes aquesta llum.
Recordo temps passats que no esdevindran
penso en amics que son lluny d’aquí.
Noto una sensació de defalliment,
provo de ser sostingut per una bombeta
a qui no canvia la seva claror.

Carles -

Poema 153:

Segona resposta de l’estimada

Carles una mirada teva
envolta d’esglai
omple de vida
les ninetes sobtades.
De cada besada
neix una flor
convertint el petó
en una dolça metzina.
Somnis amorosos
amb el color dels teus ulls.
Desitjos silenciosos
mentre tu esculls:
Lliscar els dits
per la corba de l’espatlla
o acaronar amb el palmell
dels peus fins els pits.
Els meus àvids mugrons
dels pits neguitosos
pasturen la teva pell
acaronat febrosos
fins el fons del cervell.
Endevino una tendra tremoló
respiro el teu olor embriagada
mentre escolto gemecs desinhibits.
Restem units per sempre
en un moment etern
de plaer infinit.

Carles -

Entrenaments:
Dissabte: Sortida curta de 25 Km. però intensa, he quedat últim en totes les etapes cronometrades, no obstant les arribades “compactes”. En Roger pletòric, en Marc preparant la cursa de diumenge, en Ferran fortíssim i en Carles aguantant amb dignitat.
Diumenge: Sortida de pau i herba de 40 Km. rodant uns tarms en solitari i altres amb ciclistes d’Arenys de Munt.

Comentaris:
-Felicitats Marc pel teu bon paper a la cursa de la copa Girona a Vilobí d’Onyar, segon podi d’un integrant de la mct aquesta temporada.
-En Charles Moyen confirma que el sopar de lliurament dels premis Leooonideees serà el divendres dia 5 de desembre a les 9 de la nit al restaurant 9 de 9 d’Arenys de Mar. De moment ha confirmat l’assistència en Marc, Roger, Carles, Toni, Jeremmy, Ferran, Quim, son molts els petits detalls per lligar encara.
-Propers objectius: el dia 30-11 10Km. a Barcelona, el dia 7-12 mitja marató de Mataró.
Salut i força.

Marc -

Merci Roger!
Hi ha dues categories dins èlit, a una fan la volta de 30km i a l'altra la de 20km. Els pro's fan la de 30, sinó jo "de què" hagués fet segon.. Tu haguessis fet la de 30, baja..
Però bé, estic content de totes maneres, allà tothom pedalava.
El més important són les bones sensacions que mica en mica es van agafant..

Bonanit

Marc -

Merci Tendo altre cop.. ets un crack i a més pedales molt.. estàs dins els rivals perillosos del Mallerenga Carbonera Team.

Toni, bon intent.. potser amb una mica d'Absolut ho canto.. En Màgic va proposar un Port Blanc o similar després del sopar.. Porteu paper de liar i encenedor..

Roger -

Gran Marc, molt gran. Enhorabona. Crec que t’ho tens ben merescut; és el lloc que et pertoca – Jo et faig guanyador (virtual, o com li vulguis dir), amb tots els meus respectes a l’Andrés.

Personalment encara no he entès això de “sèrie B”, sobretot si llegeixo que has marcat un promig de 21km/h. Senzillament, sensacional.

Toni, gran versió del “knocking on heaven's door”. La millor per mi, sens dubte.

Tendo, salutacions!

Bona setmana
-roger

TONI -

Caramb Marc, a què ve tant de secretisme. Tampoc publicaràs entrenaments? Res de res? Qué tens por de no poder-los acomplir?

Pau i herba

tendo -

felicitat.
ENKARA KE SIGUI DE LA SERIE B.
Radio makuto t'ha informat be.
jo no hi he anat.La cursa era a Orrius.
En Marti,fuga(rocky mountain) i jo hem sortit x aki, 38km.La creu de canet ,can vives,la torra del foc,sant marti ,collsacreu i cap ARENYS.
Repeteixo FELICITATS!!!!!!

Marc -

Merci Toni.. a la Half Challenge no n'hi ha de sèrie B, oi? jijiji..
No puc revelar els reptes del 2009.. però no són difícils d'endevinar..

TONI -

Marc, impressionant encara que sigui la Sèrie B. Molt bé!!!!

Potser la Granota Gustau en tindrà en consideració.

Per cert, quins són els reptes per a la temporada 2009?

Tendo, qué grans que sou !!!!! No sé per què però no trobo la foto d'en Santi de la Volta a la Cerdanya, llàstima.

Pau i herba.

Marc -

Tendo, moltes gràcies!!! De fet ja et pots imaginar que els pro's corrien a una altra categoria (30kms).. Però ha anat bé dins les possibilitats. Per impressionant el que vas fer tu a la Volta a la Cerdanya..
Per cert, Radio Makuto informa que avui anàveu a una cursa a Dosrius? Canta Tendo..
Proposaré que se't faci entrega del premi al lector fidel del blog..

Cuida't, que vagi tot bé!

tendo -

estic flipant!Molt bé,et felicito,ja era hora que et sortis tot rodó, t'ho mereixes.De veritat FELICITATS ESTIC MOLT CONTENT.