Blogia
La llibreta virtual.

Ja hi ha data pels premis Leònides

Ja hi ha data pels premis Leònides

Sortida de dissabte al matí passant per la creu de Canet, St. Iscle, Dones d'aigua, Vallgorguina, la Casa Nova i Arenys. Només sortir d'Arenys en Carles ha imposat un ritme mortífer que ha pagat només començar a pujar a la Creu. Un Roger amb un estat de forma indescriptible s'ha escapat ràpidament mentre en Marc i en Ferran intentaven seguir-li la roda. La resta com sempre, atacs per totes bandes..

La Comissió permanent del MCT ha decidit la data del sopar d'entrega dels Premis Leònides '08. Serà el divendres dia 5 de desembre, a Arenys, amb nombre d'assistents i lloc per determinar. Òbviament s'espera l'assistència del sector femení..

Salut i.. Lengua fuera

2 comentarios

Anónimo -

Salutacions a tothom, i molt especialment a la tortuga Gustabo per tenir-me present en els seves oracions.
Estic molt impressionat per les vostres fites i per el nivell que heu assolit.Veient el que veig, no em queda més remei que reconeixer que a hores d'ara em seria gaire be impossible mantindre la corona.
Un 10 per en Charly Moyen. 52 tacos, i està com el primer dia que el vaig coneixer ( 1962-65 aprox.), un sonát incombustible.
Un 9 per en Roger, per la seva encomiable constancia tot i les obligacions contractuals i familiars que l'envolten.
Unaltre 9 per en Toni, perquè és el perfecte complement toca-collons de tot aquell qui vulgui assaltar el trón. ( En a mi em va ser molt útil ).
Un 8 per en Boci. ( Quan falla en Toni, en Boci sap agafar perfectament la responsabilitat )
I un 7 per en Ferran. Per el seu passotisme, i la seva falta d'ambició.
Pau i herva, germans. (especialment per en Ferran)
I disculpeu el meu catalá de provincies.

Marc -

Toni, moltes gràcies per la foto de Núria, fa molta ilu. Avui al migdia se t'ha buscat per Arenys amb no gaire sort..

Pep, com va tot? Demà jo tampoc sortiré perquè aniré a Vilobí a una cursa. Espero que aviat pedalem junts.. no et passis amb el rodillo!!!

Salut