Blogia
La llibreta virtual.

Brindant a Sant Joan de l'Erm

Brindant a Sant Joan de l'Erm

Foto de la setmana passada a la Volta a la Cerdanya.

El Mallerenga Carbonera Team va ser la sensació no només pel lluiment dels seus dos non-stoppers sinó per brindar amb cava gràcies a en Toni tots dos dies després de cada etapa. Algun ’pro’ a hores d’ara encara està estranyat, però ells s’ho perden..

Ahir algú dels d’Arenys de Munt, a banda de fer-me mil bromes sobre orientació i temes similars, va recordar que divendres a la nit, quan tothom estava concentrat per la dura etapa de l’endemà mentre sopàvem, el MCT es va fotre uns cubates d’Absolut. Que gran! Guiño

13 comentarios

Carles -


Poema 42:

Tinc el cap carregat de donar voltes al a cap .
En quin cap cap tan d’embolic? en cap cap!
Evidentment en cap cap cap que Déu deu deu
Tampoc en cap cap cap el que cap en el meu cap.
Nogensmenys en cap dels vostres caps no cabria mai el meu cap,
En quin cap cap el que en teu cap no cap?
Si dins de cap cap no cap el que cap en el vostre cap,
ni cap pla, cap al cap del replà,
no arribo a cap conclusió i segueixo donat voltes al cap.


Carles -

Comentaris:
-Marc dimecres a les 8 m’agradaria poder acompanyar-vos a tu i en Ferran a fer el circuit de la cursa d’Arenys de Munt, tinc assumptes laborals per la tarda a Girona però crec que m’ho puc combinar. On heu quedat i a quina hora? Ens truquem.
-Tendo jo divendres no podré acompanyar als cracks d’Arenys de Munt en la seva sortida nocturna al Corredor; el pla d’entrenament per la cursa d’Arenys de Munt em senyala repòs per divendres i dissabte, per poder donar al màxim diumenge.
-Em sento tan ple d’energia que en ocasions penso que estic a punt de fer un pet per expandir per tot l’univers l’amor que porto a dins.

Salut i força.


Marc -

Bé! M'apunto a la sortida! Gràcies Tendo. Suposo que en Pep Sellés també vindrà..

Suposo que no hi haurà tram d'orientació, ja serà prou complicat sent fosc.. En tot cas, intenteu donar mapes fosforescents i amb 3 dimensions..

Per cert, algú sap si hi ha servei de taxi a dalt del Puigmal? 19/10 Duatló!

TONI -

Tendo, gràcies per la invitació. Malauradament jo no podré venir, se'm va fondre el frontal a la Cerdanya.

De tota manera ja hi he enviat unes ampolles de cava per que pugueu brindar per la sortida.

Per cert, en Santi ja està bo?

Pau i herba

tendo -

Com que veig q us va la marxa, I si us voleu fer amb els bons...us convidem a fer una sortida nocturna aquest proper divendres (dia 03/10) a les 21h a la font "GAUDI" d'Arenys de Munt!!! Soparem al corrador!! Ja que el diumenge no es pot pedalar ( hi ha la marxa)!!
Us hi espero!!!
Espero confirmació, per poder encarregar taula!

Pau, herba i absolut!!

Marc -

Entrenament d'avui: 8km amb 45min i 139ppm de mitjana. Molta pau i molta herba.

Carles, gràcies per apuntat-te també a la cursa. Bé, gràcies Montse per deixar que en Carles vingui a la cursa.. jijiji. No et podré matxacar però intentaré arribar davant teu..

Carles, si vols dimecres tenim intenció de fer el recorregut de la marxa amb frontal (a partir 20,00h).. amb en Ferran, el company que vindrà a Puigmal i que està molt fort corrent per muntanya.

Salut!

Carles -

Poema 41:

He fet tan esport
que m’he tornat un llunàtic,
un enamorat de la lluna.
Els meus bens de fortuna, muden com la lluna.
Els cèrcols de lluna m’omplen de ventura.
Si la lluna es apagada, tinc la passió esvalotada.
Si la lluna es brillant, tinc bones sensacions per endavant.
Si la lluna va en creixent, to em sembla diferent.
Si vull veure la lluna be, la miro pel gener.
Amb la lluna plena res se’m remena.
Amb la lluna rogent em sento com el vent.
Com que miro massa la lluna no faré gaire fortuna.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 29: 16 Km. per les muntanyes de l’entorn d’Hostalric gaudint d’una tarda quasi perfecte. Els canvis de ritme confirmen el bon estat de forma que he assolit i que espero poder mantenir fins el proper diumenge.

Salut i força.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2000 mtrs piscina.

Pau i herba

Carles -

Poema 40:

No es el mateix dir….

Un pessic de pa, que pa de pessic.
Veure una cara de tres dimonis que veure tres dimonis de cara.
Mort de pena, que pena de mort.
Ha guanyat la parella 38 a la 48 que ha guanyat la parella 48 a la 38.
Que bé vius que quin vi beus!
Dues negres en pilotes que dues pilotes negres
Pijar una pala que palar una pija.
Vi bo, que boví
Dues tasses de te, que dues tetasses.
Xocolata d’ametlles que ametlles de xocolata.
Cos de fada, que fa de cos.
Treballa per viure, que viu per treballar.

No es el mateix dir….

Carles -

Entrenaments:
Diumenge 28: 39 Km en bici de muntanya en companyia d’en José i en Ferran fent base; satisfet de la volta (Creu de Canet, Sant Iscle, Can Vives,Olzinelles, Vallgorguina, Casanova, Arenys) perquè en tot moment he vist el cul d’en José.

Comentaris:
-Felicitats Roger per les teves millores amb el crono; avui en llegir en la premsa esportiva el nou record del mon en la marató, que Haile Gebrselassie ha polvoritzat deixant-lo en 2h 3’, he pensat en tu, que en tres mesos has millorat més d’un 30% el teu temps.
-Gracies Marc per apuntar-te a la cursa del proper diumenge a Arenys de Munt, la teva presencia m’esperona a no baixar la guàrdia i entrenar, entrenar i entrenar perquè la palissa que em fotis no sigui d’escàndol.
-Llàstima Toni dels rebentons, però soc del parer que, ates el teu envejable estat de forma actual, podries intentar entrenar amb la roda punxada perquè sinó tot t’és massa fàcil
-José escriu al blog, necessitem conèixer el teu pla d’entrenament , per saber quan passaràs de fer base a competir.

Salut i Abssolut!

Marc -

Tendo, a la Volta a la Cerdanya ja has passat a la categoria de 'Pro' (si no hi estaves). Impressionant segona etapa!

Crec que Probike us hauria de fer un descompte a la inscripció a tots els d'Arenys de Munt en concepte de crear bon rotllo i fer de despertador a les 4,45h, per exemple..

Ens veurem a les 3h (9/11), ja intentaré venir a alguna reunió per donar un cop de mà.

Salut i benvingut al blog!

tendo -

us vull felicitar per la volta que heu fet tot l'equip,sense perdre l'humor en cap moment.Ha valgut la pena brindar amb cava.Enhorabona sou collonuts!