Blogia
La llibreta virtual.

La Catllaràs 2008

La Catllaràs 2008 La Catllaràs 2008

No hauria de gosar escriure sobre la meva jornada d’avui – El protagonisme dels herois de la pedals de foc és absolut i no mereix altres comentaris que no siguin referents a la seva proesa.

Només dir que la Catllaràs m’ha impressionat. Un paratges extraordinaris, una ruta molt ben traçada (amb molts corriols i triatleres), i una organització excel•lent (tot i els més de 500 participants)

Personalment he tingut bones sensacions. L’ansietat inicial (després de tants anys, era la meva primera cursa!) l’he superada un cop s’han presentat les primeres exigències de la ruta.

Molt recomanable de cara l’any que ve (d’acord, sempre que no torni a coincidir amb la pedals de foc :-))
- roger

P.D. La foto és a l’arribada, un cop m’han lliurat dos trofeus molt preuats per mi – De fet l’organització m’ha dit que he arribat segon de la ruta vermella (llarga). Al ésser un marxa, no era cronometrada, i no hi havia trofeus (per tant, me’ls he regalat jo mateix :-). Val a dir que aquesta classificació “de veu” la trobo qüestionable, però ja és prou satisfacció.

P.D.D. El primer era un crack de Berga. Durant la bona estona que hem anat junts, en algun avituallament m’ha comentat que va fer la Pedals de Foc l’any passat, i no ha deixat de repetir que és MOLT DURA. Sens dubte, si ja admirava els herois de la jornada d’avui, per mi ara ja han passat a la categoria d’ídols.

13 comentarios

Roger -

Hola Pep,

Aquest cap de setmana he estat per Arenys, i fins ahir a molt última hora no vaig llegir la teva nota – Avui he sortit a les 7h; a les 10 el guió manava diumenge de platja, i he preferit matinar per fer alguna volteta digna - Em sap greu no haver aprofitat l’ocasió per sortir plegats; però espero poder fer-ho ben aviat.

Les obligacions familiars (que tant m’agrada al•legar com excusa) avui m’han deparat una molt grata sorpresa – Un cop instal•lats a primera línia de mar, tot gaudint dels primers banys estivals, he pogut entreveure quelcom que es dibuixava a l’horitzó com a silueta inequívoca d’un non-stopper; incrèdul, m’hi he acostat i, entre una gran multitud de banyistes, he observat en Toni amb un posat tranquil, relaxat, humil; sense cap indici de la proesa que tot just acaba de realitzar...

Gràcies per la xerrada; tenia ganes de conèixer la vostra experiència amb detall!!
-roger

P.D. Entrenament secret avui: Creu, Coll de Senís (Dones d’aigua), Vallguorgina, Dolmen, Corredor, Casa – 35km, +1000m (perquè després es digui que no publico entrenaments!! :-))

PEP -

La proposta d’en Carles de la volta a la Cerdanya
la trobo força interessant ja parlarem

Jo diumenge sortiré amb bici
mes tard miraré per si algú s’anima a sortir

Salut i bon cap de setmana

Roger -

Entrenament secret: 34km, +900 per Collserola. Estic força petat.

Bon cap de setmana
-roger

Roger -

Entrenament secret avui: 30km, +1050m per Collserola.

Bones sensacions, fins que he patit un pájara monumental en els darrers 3km (curiosament planers). M’he quedat sense benzina. Conclusions: L’alimentació és important, sobretot abans de sortir :-)

Roger -

Ja m’imaginava que a partir d’ara qualsevol ruta us semblaria poc, i no heu trigat ni dos dies en buscar nous reptes... :-) Ho trobo collonut. Ja m’explicareu de què va això de la volta a la Cerdanya, però mirant el calendari, crec que m’hi podré apuntar. Em teniu tan motiva i animat, que m’apunto al què sigui amb vosaltres :-) Ah, però una setmana abans si us plau no m’expliqueu els entrenaments dels “Rebollos & Co”, que em mateu.

Per cert, si ens acabem apuntant tota la colla, proposo un maillot conjunt – Primeres propostes: “L’anti-bucanera” (quins anys aquells!), “A les 8 al Cali”, “Els ous de la Mallerenga”, etc.

El diumenge passat vaig veure moltes colles amb uns maillots guapíssims, d’aquells que fan “ambient”.

http://teampoal.forumotion.com/fotos-f4/la-catllaras-2008-29-06-08-t125.htm

Si teniu paciència, i passeu les primeres fotos, per la meitat n’hi ha dels paisatges del Catllaràs. Llàstima que jo no me’n vaig assabentar de res...
- roger

P.D. Toni, veient la pàgina que adjunto, ara m’adono que la penya anava totalment de costellada. Si aprengués alguna vegada del gran mestre, potser ara podria parlar de Mallerengues enlloc de fer el passerell per aquests móns de Déu...

TONI -

Fins avui no m'he despertat una mica. M'ha costat recuperar-me de la travessa d'aquest cap de setmana.

Pensant una mica crec que en Roger a la Catllaràs deuria volar. De 500 participants arribar el segon això té molt de mèrit.

No sé si seré digne de seguir les roderes que deixis en la propera sortida. Fas por.

Pel que fa a la Travessa de la Cerdanya ho anem comentant.

Pau i herba.

Marc -

Ei nois.. l'any passat ja vaig fer la Volta a la Cerdanya que comente, i aquest tinc intenció de tornar-hi. No estaria malament fer dues parelles i anar-hi.. És dura si vols estar davant, sinó és anar fent. Compteu amb mi, intentaré portar a una fèmina si feu parella vosaltres dos.

Salut

Carles -

Entrenaments:
Dilluns niente de niente
Dimarts: 30’ de gimnàs i 9 Km. Corrents
Excuses:
Del dijous dia 3 al dimarts dia 9 serè fora, visitant Dinamarca i Suècia. Ho sento però aquesta setmana no hem podreu repassar
Propostes.
Perquè en Toni es torni a motivar, en Pep pugui gaudir d’un cap de setmana d’esbarjo,en Roger inicií les negociacions familiars i en Marc passi una nit del dissabte a un lloc que no sigui una discoteca llenço la següent proposta
Participar els dies 20-21 de setembre a la XIV Volta a la Cerdanya. Visitarem territoris despoblats i salvatges a cavall entre el Pallars i l’Alt Urgell. Passarem per camins de contrabandistes i valls amb històries de cruentes revenges. En total uns 200 Km. I 5000 m de desnivell
Us hi apunteu?
Salut i força.

Roger -

Gràcies per les felicitacions vàries – Però totes han d’anar als non-stoppers, de debò

Carles, les teves línies em fan posar vermell davant l’ordinador; no fotem per favor! L’orgull i honor és meu i dels qui hem pogut compartir tants anys al vostre costat!

Referent a la Catllaràs, dos matisos:

Ú, la marxa no era cronometrada i la sortida no es pot dir que fos del tot “neutralitzada” (no sé com va això en les curses de debò, però ahir els últims en sortir deurien posar el pedal al cap de cinc minuts que ho fes el primer)

Dos, vaig tenir molta, molts sort (em vaig poder col•locar dels 50 primers en la sortida diria, no vaig tenir cap problema mecànic, ni cap caiguda/accident lleu). I la veritat és no sé que collons em va passar però em vaig sentir com poques vegades dalt de la bici. Potser va ser el caldo de carn d’olla que em vaig prendre la nit abans (sí, aquell que li vaig oferir a en Marc, però que finalment es va decantar per la disco ) o potser l’adrenalina de veure tantes bicis juntes... No sé, dubto que em torni a trobar així, però estic desesperat buscant el perquè...

pep -

Acabo de llegir les cròniques del intens cap
de setmana den Roger i den Carles i Toni
felicitats per haver superat la proba i arribar be
de temps
espero la propera sortida junts per escoltar
mes anècdotes den Carles
salut

Marc -

Aquest matí, quan anava a buscar el tren, he mirat amunt, cap al cel, i la meva vista s'ha creuat amb un triatleta que jeia a la tribuna de casa seva. La seva cara, doncs no podia veure gaire més, era d'una pau immensa. Des d'allà baix he vist algú content del que havia fet, tranquil, possiblement cansat, però amb molta pau interior.

Pel que fa a l'altre participant de la mateixa prova, llegint els seus comentaris denoto eufòria pura, endorfina per la vena.. això és fantàstic.

I què dir d'en Roger que es dedica a comentar la jugada amb els líders de les proves on va? Altrament dit, que lidera proves com la Catllaràs..

Bé, hauré de començar a preparar la triatló de BCN (5 oct)... i felicitats!

Carles -

L'autèntic heroi de la jornada es, sense cap mena de dubte, el Gran l'Incomparable, el Temible,el Pletòric ROGER. Quin orgull, quin honor haver compartit unes jornades d'entrenament amb el segon classificat a la Catllaràs 2008. Aquest "crack" de Berga de ben segur que el proper any li desmostraras quin es el seu lloc en el podi.
De totes maneres el millor de la prova son els dos trofeus que els organitzadors t'han entregar en finalitzar la cursa.
Ja estic pensat un seguit d'excuses per justificar les meves absències en les teves sortides amb els passerells d'Arenys de Mar
Gaudeix del teu èxit.
Salut i força.

Roger -

Marc,

Hi ha alguna manera de posar el meu article en darrer terme – És una llàstima que, per ésser l’últim publicat, aparegui el primer. Avui aquest lloc correspon, sens dubte, als articles referents a la pedals de foc!!!

Altrament, podeu obrir un altre article per damunt el meu, penjant-hi alguna altra foto d’en Carles i en Toni? Així tenim els campions en el primer lloc que els pertoca.

Gràcies
Roger