La llibreta virtual.

XVIII Montalt Bike

Entrenaments:
.- Dissabte 3: 97 Km + 1.000 bicicleta de carretera, 6 Km caminant amb la Keta.
.- Diumenge 4: 4h jugant a escacs, 6 Km caminant amb la Keta.
.- Dilluns 5: 50’ gimnàs.
.- Dimarts 6: 50’ gimnàs, 11Km caminant amb la Keta.
.- Dimecres 7: 50’ gimnàs.

Comentaris:
.- Ahir vàrem rebre noticies mallerengues d’en Jordi Cuixart. Una carta curta però molt emotiva. Ells si que són un exemple a seguir.
.- Avui marxo cap a Italià i no torno fins la nit del dilluns 19. Entrenarem poc, però espero caminar molt.

Entrenaments:
.- Divendres 2: 10 Km corrents.
Comentaris:
.- He rebut l’informe d’aptitud esportiva. Especialment colpidores tres observacions: “sobrepès”, “flexibilitat insuficient” i “sorolls cardíacs audibles”. He decidit canviar de metge esportiu.

Entrenaments:
.- Dimecres 31: Descans per qüestions laborals.
.- Dijous 1 de febrer mati: 70 Km. bicicleta de carretera.

Comentaris:
.- La proba d’esforç de dimarts va anar força bé. Em va impactar els petits detalls que es poden desvetllar amb un revisió medica intensiva.
.- En Lluis Fenoy m’ha fet arribar els seus objectius esportius pels propers 6 mesos; si fos espartà s’enduria el Leònides vitalici.

Entrenaments:
.- Dilluns 29 tarda: 45’ musculat al gimnàs.
.- Dimarts 30 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda prova d’esforç.

Comentaris:
.- Avui, per dignitat al país, espero que el nostre parlament estigui a l’alçada del moment històric que vivim i designi President de la Generalitat al Molt Honorables Carles Puigdemont.

Pensament 5251

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- En algun lloc del món, cada centèsima de segon, una dona té un orgasme. Haig de trobar aquesta dona i aconseguir que pari, encara que nomes sigui una dècima de segon.
.- A la meva edat nomes em queden dues amant, i són imaginaries. Quan somio nomes volen practicar sexes entre elles.
.- Quan tinc dubtes, adjudico totes les cites d’aquestes confessions a Giacomo Casanova.
.- Primer un suc de taronja. Després una mica d’amor propi. I després les muses venen a veure’m per escriure aquestes confessions.
.- Darrerament visto sovint els puti clubs, malauradament , atesa la meva lamentable situació econòmica, em limito a demanar pressupostos.

Entrenaments:
.- Dissabte 27: 97 Km bicicleta de carretera +1.100 amb el grup TDI del CCAMA, 30’ sauna i jakuzzi, 4Km caminant amb la Keta.
.- Diumenge 28: 35 Km +1.500 a la Muntalbike amb un temps de 3h 29’. 6 Km caminant amb la Keta.
.- Dilluns 29 mati: 70 Km bicicleta de carretera.

Comentaris:
.- Ostres en Rocko només em va treure una hora. Pensava que havia fet una bona cursa, no obstant els tres o quatre embussos en les parts tècniques del començament, i una caiguda en la part final, però en veure la marca dels de MuntBikes estic per retirar-me.
.- Avui feia un fred que pelava, en els camps de la sortida de Tordera hem arribat als -3 graus. Això si que és voluntat.

Roko -

Entrenaments Setmanals :

Dilluns - Descans

Dimarts - road 100kms +605dpa

Dimecres: BTT 30kms +800dpa

Dijous : Descans

Divendres: Descans

Dissabte : BTT 35kms +972dpa

Diumenge : Montaltbike 35kms +1500dpa +12kms Desplaçament a Sant Vicenç Pedalant

Total setmana : 212kms +4.044dpa

RoKo -

Ahir vam poder disfrutar de la millor cursa BTT de la zona La Montaltbike , una clàssica en el meu calendari de curses i com sempre no va deixar indiferent a ningú , va ser molt divertida .

A les 9:00 es dona la sortida , aquest any tenim l'oportunitat de sortir davant de tot , si dic la veritat no tenia moltes ganes d'exprimir-me gaire , però un cop va explotar la traca , vaig arrancar i em vaig trobar molt fort . el primer km era una dura rampa d'asfalt , anava ben colocat entre els 20 -25 primers , però al entrar a la primera pista de baixada s'em va treure la puta cadena ... amb tanta mala sort que s'em va enredar amb el pedal .... ho sé sóc un pupas !!

vaig tenir de parar i colocar-ho bé , però clar em van avançar molts ciclistes , un cop de nou en marxa vaig anar remuntant posicions

Vaig anar fent fins que al km20 em van atrapar en CuadraTTi , L'arnau i en Sergi i vam seguir junts amb grupetta fins el final a bon ritme però sense exigir-nos gaire .

Ahir vaig tornar a tenir grans sensacions en pujada una grata sorpresa després de venir d'una setmana que no vaig estar molt fí

en total vaig cobrir els 35kms i +1500 dpa amb 2h 30min .

Per ser la primera de l'any no està malament ... avui més