Blogia
La llibreta virtual.

Mallarengos Per Bruseles

Mallarengos Per Bruseles

El 7 de Desembre de 2017 l'mct va ser present a la manifestació organitzada per L'ANC I Omnium cultural a Brusel.les

En Carles , La Montse , en Martí , la Rut , En Santi , L'anna , La Laia i en Marc i també en Roko no es van voler perdre aquesta cita històrica

A Bèlgica vam poder comprovar el gran ressó mediàtic que te el mestre ja que no va parar de fer-se fotos amb fans i signar autogràf .

 

Salut i República

43 comentarios

Carles -

Pensament 5250

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un canari sempre es fidel a la seva parella... sempre que estiguin tancats en la mateixa gavià.
.- Una dona ha de ser dos coses qui ella vulgui i el que ella vulgui.
.- Una dona enfadada sol dir una quantitat immensa de tonteries que realment pensa.
.- Jo volia ser una maquina sexual, però em varen suspendre en les practiques.
.- A mi nomes m’agraden dues menes de dones, les roses i les altres.

Carles -

Pensament 5249

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- En els quaranta anys que fa que sortim junts nomes ens he discutit un cop i ja fa trenta-vull anys que dura.
.- És un matrimoni perfecte, ella no vol i ell no pot.
.- Tinc un amics que formen un excel·lent matrimoni . He ant al llit amb tots dos.
.- Hi ha dones que bàsicament són objectes sexuals, quan se’ls hi demana sexe sempre objecten.
.- El meu cervell és molt limitat; nomes tinc dues idees en el cap. La segona és fer esport.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 23 tarda: 3 Km nedant, 30’ sauna i jakuzzi.
.- Dimecres 24: Treball, treball i més treball.
.- Dijous 25: 11 Km caminant amb la Keta.
.- Divendres: Treball, treball i més treball.
Comentaris:
.- M’espera un cap de setmana intens.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 22: 70 Km bicicleta de carretera, 45’ gimnàs, 3Km caminant amb la Keta, 1h escacs.
.- Dimarts 23 mati: 70 Km bicicleta de carretera.

Comentaris:
.- Com és diu en angles “empeny la lluna?: Push the moon.
.- El meu nom es Bond, Puig de Bond.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 20: 97 Km +1200 bicicleta de carretera amb l’equip TDI del CCAM;6 Km caminant amb la Keta, 40’ sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 21: 43 Km +970 btt i 9 Km caminant amb la Keta.

Comentaris:
.- Rocko gracies per l’enllaç; com sempre tornès a polvoritzar els meus entrenaments.
.- Dissabte sortida amb l’equip TDI del CCAM amb diferents atacs made in Moien.
.- Diumenge sortida amb l’equip A de btt del CCAM. Feia un dia primaveral i em vaig abrigar amb excés, això explica una fotografia compromesa publicada en el watssap del CCAM.

Roko -

Dilluns : btt 44kms +1000dpa
Dimarts : Road 76kms +644dpa
Dimecres: Descans
Dijous : Road 62kms +1000dpa
Divendres:btt 36kms +1000dpa
Dissabte : Road 81kms +1182dpa
Diumenge: road 142kms +1900dpa

Roko -

Carles si et ve de gust en aquest enllaç podràs llegir la crònica d'en Sergi de la Ultra Tri de Motril 2016

http://sergircusco.blogspot.com.es/2016/06/ultra-tri-motril.html

Carles -

Pensament 5248

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El mateix dia que em vaig masturbar per primer cop vaig fumar el meu primer cigarret. Des d’aleshores no he tingut temps pel tabac.
.- Alguns marits em recorden un goril·la volen tocar el piano.
.- Surto amb una noia mega romàntica. Quan la vaig conèixer anava amb un llit lligat a l’esquena.
.- És un matrimoni excel·lent. He anat al llit amb tots dos.
.- Hi ha dones que bàsicament són objectes sexuals, quan se’ls hi demana sexe sempre objecten.

Carles -

Pensament 5247

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Fa tant temps que no practico sexe que ja no recordo qui lliga a qui.
.- Si no fos pels carteristes i els controls als aeroports ja no tindrà vida sexual.
.- Un canari sempre es fidel a la seva parella... sempre que estiguin tancats en la mateixa gavià.
.- El meu cervell és molt limitat; nomes tinc dues idees en el cap. La segona és fer esport.
.- Estimada pujaré al llit a les 11, si arribo tard comença sense mi.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous tarda: 9 Km caminant amb la Keta.
.- Divendres 19: 45’ gimnàs.
Comentaris:
Anem bé.

Carles -

Pensament 5246

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE


.- He conegut una noieta força interessant: La seva desconfiança m’inquieta i el seu silenci m’ofèn.
.- Ella i jo estem a res de deixar-ho corre tot. Ens ho jugarem tot amb un tres i no res.
.- A voltes elles volen desaparèixer però el que realment volen és que les trobis.
.-Al cap i a la fi els lligaires som el que fem per canviar el que som.
.- Esforçat per no necessitar la seva aprovació, i seràs lliure per ser qui realment ets.

Carles -

Pensament 5245

A: Fill abans de morir et deixaré quelcom perquè sempre tinguis amb que menjar
B: Diners?
A: No, un forquilla.

Carles -

Pensament 5244

A: Saps que avui és el meu cumple?
B: Felicitats, es el primer cop, des que et conec, que compleixes quelcom.

Carles -

Pensament 5243

A: Em fas un petó.
B: On
A: Sorprèn-me.

Carles -

Pensament 5242

A: Arribo tard?
B: Per a mi sempre arribes tard, doncs sempre voldria que vinguessis abans.

Carles -

Pensament 5241

A: Mai en les relaciones passen les coses que imagines.
B: Si, es cert, però sinó les imagines no passa res en absolut.

Carles -

Pensament 5240

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE


.- No t’enfadis amb mi... m’espanta fins i tot el teu somriure.
.- Festejar bé és un art, però no tothom és un artista.
.- Somio amb les fel•lacions que encara no m’han fet.
.- Un amic em deia l’altre dia que hi ha na frase que diu: “Si Ell t’importa no el deixis marxar”. Ara ja sap perquè esta sol.
.- Si Ella en té ganes, tot és possible.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 17 tarda: 50’ gimnàs.
.- Dijous 18 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més? SIIIIII.
Comentaris:
.- Avui segon intent per fer arribar per correu certificat el Premi Leònides Honorífic 2017 als Jordi’s dea Soto del Real.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 15: 50’ gimnàs.
.- Dimarts 16: 11 Km trotant amb la Keta, 1h massatge.
.- Dimecres 17 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Com deien les notes d’avaluació dels meus fills: “Progressa adequadament”

Carles -

Pensament 5239

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- “Al you need is love” (tot el que necessites és amor?. Quanta raó tenien els Beatles.
.- Ella és la dona perfecta... però amb la distancia equivocada.
.- L’he intentat deixar un parell de cops... i sempre recaic en la trampa un i altre cop.
.- No importa quan cels vulguin enamorar-me, sempre escolliré el mateix infern.
.- Si res em salva de la mort, al menys que el sexe em salvi de la vida.

Carles -

Pensament 5238

A: Si continues fumant acabaràs morin.
B: I tu que penses fer amb la teva immortalitat?

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 13: 127 Km +1.200 bicicleta de carretera, 2.500 piscina.
.- Diumenge 14: 20,2 +300 Km a la Mar i Murtra de Blanes amb un temps de 1h 48’ 7’’. Bones sensacions pel poc que he entrenat corrents.
.- Dilluns 15 matinada: 45’ gimnàs.
Comentaris:
.- Dissabte al mati vaig intentar fer la ruta de bicicleta de carretera seguint l’equip A. Ben aviat em vaig adonar que aquella ritme feria un pet com una gla així que vaig invocar l’excusa 659: “Tinc rebento” per poder fer la ruta en solitari.
.- Dissabte per la nit una trucada d’en Toni va canviar els objectius pel cap de setmana. Seguint el meu instint vaig acceptar acompanyar-lo a fer la Mar i Murtra a Blanes on vaig viure una bona experiència esportiva envoltat d’un munt de bituqis.

Carles -

Pensament 5237

COSETES

.- Si no et canvies els calcetes durant quinze dies no pateixes, no s’embrutaran més.
.- Fa un mes et vaig dir que la teva germana era la dona més lletja que havia vist mai. Avui he conegut la teva esposa, ara voldries retirar aquesta afirmació.
.- Per què haig de fer coses pel futur? Que ha fet el futur per mi?
.- He tingut més problemes amb en Charles Moien que em qualsevol altre persona que hagi conegut.
.- Epitafi d’un dia que estava enfadat: Que pebrots estàs mirant?

Carles -

Pensament 5236

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Quan vull llegir una confessió del lligaire, n’escric una, com aquest per exemple.
.- Per escriure bones confessions només hi ha dues regles; malauradament desconec quines són.
.- El llibre d’en Kuapuk Melatoko és tan poc llegit, que les seves confessions de lligaire són quasi confidències intimes.
.- L’autor d’aquestes confessions i totes les dones que s’hi esmenten són fictícies. No existeix un poble com Arenys de Mar.
.- No em trobo massa inspirant. Avui només he estat capaç d’escriure quinze confessions.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 11: 112 Km bicicleta de carretera, 7 Km cinta i 1.500 nedant a la piscina.
Comentaris:
.- Hi ha dies en que, sense saber-ne el motiu, em sento especialment motivat per entrenar.
.- Gracies, Roko, per la informació, m’ho miro.

Carles -

Pensament 5235

COSES DE L’EDAT

.- He estat infant, jove i adult. Ara sóc en aquella edat en que “tinc un aspecte sensacional”.
.- Tinc seixanta un anys, però em sento com si en tingues seixanta.
.- De veritat que m’agradaria poder explicar-vos quins són els meus objectius pels propers anys, però canvien constantment.
.- Moltes gracies per la teva trucada dement disculpes. No perdre ni un minut més escoltant-te.
.- Avui em sento optimista: cada dia i en tots els aspectes milloro i milloro.

Carles -

Pensament 5234

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Vaig fer promesa de castedat, vaig comprometrem a no participar en orgies ni somiar en perversions eròtiques i en dos mesos he perdut seixanta dies.
.- Ella és una dona bonica i interessant, però la part interessant no és bonica i la part bonica no és interessant.
.- M’agraden les dones... fregides.
.- Ajuda a una noia que tingui problemes i ella no t’oblidarà, especialment el proper cop que tingui problemes.
.- Porto hores corregint la carta d’amor que li vull enviar. Al mati hi he posat una coma i un punt i a part, i per la tarda els he tret.

RoKo -

Carles per si t'interessa Diumenge a Breda és farà una marxa Btt , LA Crematorrons , les inscripcions són presencials .


https://runedia.mundodeportivo.com/ca/cursa/crematorrons-de-breda-2018/201810130/

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 7: 27 Km +900 corrents en solitari.
.- Dilluns 8: 9 Km cinta fent series, 50’ gimnàs.
.- Dimarts 9: 12 Km trotant amb la Keta.
.- Dimecres 10 mati: 70 Km bicicleta de carretera; per la tarda més.
Comentaris:
.- Van bé els entrenaments corrents i amb bicicleta; em cal reforçar els de natació.

Carles -

Entrenaments:
.- Del divendres 6 al diumenge 14: Crec recordar que he entrenat prou, especialment emotiva la sortida en btt amb en Melcior i en Rocko i especialment intensa la sortida de runnig ahir al mati.

Comentaris:
.- Tinc la sensació que estic fent els deures, malauradament només és una sensació.

RoKo -

Entrenaments Secrets :

- Dilluns : 12kms btt +250dpa

- Dimarts : Descans

- Dimecres: 26kms btt +700dpa

- Dijous : 64kms road +680dpa

- Divendres: 47kms btt +1017dpa

- Dissabte: 82kms Road +858dpa

- Diumenge: Descans

Salut

Carles -

Entrenaments:
.- Del dimarts 19 al dijous 5: He entrenat prou però ara no recordo quant.
Comentaris:
.- Després de llegir els entrenaments d’en Rocko prenc plena consciencia que sóc un llepa canyes.
.- Fa uns dies un esportista d’elit em varen donar, entre copa i copa, una “master clas” el resum de la qual era sintèticament: “Si aquests són els teus objectius vas molt curt d’entrenaments”. Cada mati quan em llevo recordo aquestes paraules que són una font de motivació.

Roko -

Entrenaments Secrets :

18 Desembre : Road 31.5km +370dpa
20 Desembre : BTT 42.2km +1.191dpa
21 Desembre : Road 56.1km +550dpa
22 Desembre : BTT 30.1km +587dpa
23 Desembre : Road 166.5kms +1.417dpa
24 Desembre : Road 44kms +219dpa
25 Desembre : Road 48kms +409dpa
26 Desembre : Road 79kms +879dpa
28 Desembre : BTT 42.4 +1.010dpa
29 Desembre : Road 66kms +316dpa
30 Desembre : BTT 34kms +714dpa
31 Desembre : Road 202kms +2369dpa

Molt bon any 2018 a tots , espero que podem gaudir de tots els nostres reptes i sobre tot que la salut ens respecti

Salut i Glòria a Esparta

Carles -

VERSOS DE CELDONI FONOLL


NADAL DEL 2017

Amb esquitxos foixians.

Caraeixut i amb vestit groc
resto a plaça en la nit rara:
una veu me diu –Què vols?,
des de dalt d'una murada.

–Vull la terra recobrada,
i vull els presos a casa,
i hi vull els exiliats.
I vull, amb tot el voler,
la catalana República
rica i plena i triomfant!

La Lluna creixent sotjava
i una estrella fulgurant.

Carles -

Pensament 5238

SOM RÈPUBLICA

.- No es el que tu penses sinó el que fas amb el que penses el que marca la diferencia.
.- ABSOLUTament tot el que et passa a la vida te a veure amb el teu creixement personal i col.lectiu.
.- Recordes que quan erets petit et volies fer gran per fer el que et dones la gana? Com et va?
.- Ahir un psicoanalista em va dir. Depressió: excés de passat, estrès: excés de present, angoixa: excés de futur. Estem els catalans deprimits, estressats i angoixats?
.- Pot ser si prohibissin aquestes confessions igual que la cocaïna, la gent per pur morbo buscarien esfinar-ne un parell de línies.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 16: 11 Km caminant amb la Keta, 9 Km fent series a la cinta, 2.500 nedant a la piscina i30’ sauna i jakuzzi.
.- Dissabte 17: 34 Km btt en la sortida nadalenca del CCAM i 4 Km caminant amb la Keta.
.- Dilluns 18: 40’ gimnàs.
Comentaris:
.- Primer de tot felicitar la Clara pel seu darrer podi en una prova d’atletisme i també a l’Anna per la bona marca assolida.
.- Malauradament entreno bastant menys del que voldria, encara pateixo mandritis.

RoKo -

Entrenament Setmanal :

- Dilluns : Descans

- Dimarts : Descans

- Dimecres : Road 55kms +933dpa

- Dijous : Road 75kms +661dpa

- Divendres: BTT 27kms +500dpa

- Dissabte : Road 105kms 686dpa

- Diumenge : Road 115kms +1.058dpa

Tanco la Setmana amb Un Total de 377kms i +3900dpa . perfecte per preparar una Nova edició de la Pirados 200 del Proper dia 31

Salut

Carles -

Pensament 5237

NADALES 2017 IV

.- El millor ritual per a l'Any Nou que aviat comença, és posar-li ous i nous objectius a la resta dels següents 365 dies.
.- Si et rendeixes ara, de res hauran servit tot els entrenaments que has fet en el 2017. De vegades l'última clau és la que obre la porta.
.- Que aquest 2018 et doni la saviesa suficient per saber quan persistir, quan seguir lluitant i quan desistir.
.- Aquest 2018 si ens canses de tant entrenar, no pateixis. Vas en la bona direcció!
.- Benvolgut alcohol, he de recordar-te que teníem un pacte. Tu m'ajudaves que en aquestes festes jo lluís més divertit, més guapo, més intel·ligent i molt millor ballarí, i jo et portava a tot arreu amb mi. Ahir vaig veure el vídeo, hem de parlar.
.- Aquest 2018, segueix corrent, no deixis que les teves excuses t'enxampin.

Carles -

Pensament 5236

NADALES 2017 III

.- Aquest 2018, confia en la teva part més espartana, ella sap el camí!
.- Si la vida posa a cadascú al seu lloc, en aquest 2018 i a la zona dels nominats sense possibilitats a la Nit de la Gran Gal.la hauran de posar grades supletòries
.- Senyor, tu que apartes les dones del mal, aparta-me'n dos per al pròxim any.
.- Carles aquest 2018 si has de cometre més errors esportius, procura que siguin nous
.- I quan a la nit del 31 miris les estrelles per demanar un desig, en recorda’t dels premis Leonides, perquè en cada una d'elles hi trobaràs una estatueta.

Carles -

Pensament 5234

NADALES 2017 II

.- Leònides Tu ets el meu únic propòsit per aquest 2018!
.- Aquest 2018 no t'oblidis d’entrenar intensament!
.- Estimats Reis d'Orient, serè breu, necessito diners per inscripcions i perdre pes per acabar curses
.- Aquest 2018 no et conformis amb menys premis del que et mereixes. I tu te’ls mereixes tots.
Aquest 2017; 02V1D4 20 QU3 73 H1Z0 D4Ñ0 3N 3L P454D0 P3R0 J4M45 02V1D35 20 QU3 73 3N5EÑ0
.- Diuen que cada un de nosaltres té una mitja de 70 relacions sexuals a l'any. Anima't! Quin desembre ens espera!

Carles -

Pensament 5234

NADALES 2017
.- Mallerengos alguna cosa a publicar abans que acabi l'any?
.- Als que aquest 2017 m'han robat els premis pels que tant he lluitat, només els hi diré que s'esmercin més perquè segueixo en peu i penso seguir de la mateixa manera aquest any vinent.
.- Atenció, Última hora: El Tribunal Constitucional acaba de suspendre la Gal.la Leònides 2018: També estudia impugnar les sortides mallerengues perquè no troba cap article a la Constitució que ho autoritzi. Aneu-ho passant, no fos cas que se es presenti la Guardia Civil a la propera sortida de Pau i Herba.
.- Aviat s'acabarà l'any i dels 2 quilos que em volia aprimar ja tan sols me'n falten set. Anem millorant!
.- Aquest 2018 si vols que els teus somnis espartants es facin realitat, desperta ja!

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 12: 11 Km caminant amb la Keta
.- Dimecres 13: 70 Km bicicleta de carretera, 5 Km caminant amb la Keta, 40’ gimnàs.
.- Dijous 14: 70 Km bicicleta de carretera, 3 Km caminant amb la Keta, 40’ gimnàs.
Comentaris:
.- Dimecres al pla de Fogars estàvem -4,7 graus, l’endemà al mateix lloc 2,6 de positius. Necessitava sortir a pedalar no obstant l’intens fred, el meu cervell m’ho agreix de millor manera possible: amb l’alegria i moltes ganes de treballar pels demés.

Carles -

Entrenaments:
.- Del 6 al 8 de desembre: 27 Km caminant pels carrers de Brussel•les.
.- 9 de desembre: 5 Km caminant pel camp de batalla de Waterloo.
.- 10 de desembre: 11 Km caminant amb la Keta
Comentaris:
.- Va ser un orgull i motiu de satisfacció poder participar amb set mallerengos a la manifestació de Brussel•les del passat 7 de desembre. No se si érem 45.000 o 90.000 els catalans que ens vàrem desplaçar 1.200 Km fronteres enllà per fer un clam col•lectiu en defensa dels presos polítics i els drets nacionals. Ara toca rematar la feina el 21 de desembre.