La llibreta virtual.

Bikegorguina

Avui no es podia faltar a la tradicional cita de Vallgorguina . On dos Mallarengos ( RoKo i CuadraTTi ) han participat a la marxa btt Bikegorguina

En Roko ha fet el recorregut curt per aixi anar agafant la forma i no forçar gaire el cos

En CuadraTTi ha fet la llarga però lamentablement quan anava entre el top10 s'ha equivocat de camí per el mal marcatge del recorregut

Ara a preparar la següent

Pensament 5232

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- A totes les dones els hi agraden els homes sincers, fins que en troben un que ho practica.
.- Prefereixo les dones interessants a les dones interessades.-
.- Hi ha dones que són úniques i irrepetibles... per sort.
.- Les esposes canvien i generalment s’obliden de comunicar-ho als seus marits.
.- Només demano als meus lectors que dediquin la seva vida ha fer realitat aquestes confessions, us asseguro que no us serà gens fàcil.

Entrenaments:
.- Dilluns 16: 3 Km nedant a la piscina, 40’ gimnàs, 3Km caminant amb la Keta.
.- Dimarts 17: 70 Km bicicleta de carretera, 6Km trotant amb la Keta, 30’ gimnàs.
.- Dimecres 18: Descans.
Comentaris:
.- Rocko demà no se si vindre al sopar amb el portàtil, ja porto gastada una xifra astronòmica en inscripcions esportives impossibles i aquest descontrol amb pot portar a la ruïna esportiva i econòmica.

RoKo -

Brutal Carles !!!

Demà porta el Portatil a la NONNA

Entrenaments:
Del diumenge 8 al dimarts 17: He nedat, he fer bicicleta de carretera i de muntanya, m’he musculat al gimnàs. He trotat amb la Keta per muntanyes i hem caminat per rieres i corriols, però no recordo dates ni quilometres.
Comentaris:
.- M’haig de controlar, porto uns dies que no paro de inscriurem a un munt de curses de tota mena i condició, no se si disposo de prou temps per arribar amb garanties a tants reptes impossibles.

roko -

Ahir no podia faltar a la Bikegorguina ! desde que pedalo només m'he l'he perdut en una ocasió .

Tot-hi estar baix de forma i amb restricció mèdica de BTT vaig decidir apuntar-me a la curta de 26kms i +700dpa

Com canvia la cosa quan surts sense pressió a una cursa !!

em vaig colocar darrere dels Pro's i vaig sortir amb la calma , inclús em vaig permetre de parar quan vaig veure un company que havia tingut un engantxon amb un altre participant

Al tornar a arrencar vaig coincidir amb La Núria i Junts vam anar fent la marxa .

Ella però estava inscrita a la llarga , així que la vaig acompanyar fins el km24

Tot-hi que de cames anava bé , el cap em deia que no acabes fent la llarga .... ganes no en faltaven !! però vaig el seny es va acabar impossant . Millor curar-se en salut i més després que entre el Dijous i Divendres notés una mica de molèsties als Ronyons

El recorregut de la curta molt entretingut , al començament pujada de pista per el camp de futbol però abans d'arribar a la casa nova ens vam desviar per un corriol que desconeixia , a partir d'aqui trams de corriols amunt i avall molt entretinguts , que es feien força bé

En definitiva un bon recorregut i content de les sensacions , tot-hi anar una mica passat de pulsacions , les cames no van anar malament del tot

Nois qui vulgui venir Dijous Pizza a la NoNNa ! 10€ gyntonic inclòs hahaha

Toni , dissabte si la ruta del club no es molt dura tinc pensat anar amb ells fins que peti (els trobo bastant a faltar i sempre em diuen a veure quan vaig amb ells) , si és una liada al Montseny no hi aniria .. i m'agraderia fer un sant Miquel del Fai a ritme de Pau i herba , a veure si hi anem tots plegats !!!

RoKo -

- Divendres: Road 26kms +269dpa
- Dissabte: Road 33kms +231dpa
- Diumenge: BTT 50kms

De Moment la cosa sembla que va bé , només vaig tenir una mica de molesties Dijous i Divendres (imagino per causa del entreno BTT) , però per sort ara mateix de moment zero molesties .

Seguim

Toni -

Enhorabona per la participació dels 2 mallarengus a la cursa.

Q2 impressionant en el top10. Llàstima del final.
Roko cada dia a més. Hem de quedar abans no agafis la forma, així puc anar davant teu i fer-me il•lusions.