Blogia
La llibreta virtual.

Comencem a Millorar !!

Comencem a Millorar !!

Com que el Post del bloc té quasi 200comentaris i avui estic molt content he decidit obrir un nou Post així que ......

Després de uns mesos complicats per culpa de diversos còlics i pedres al ronyó per fi sembla que començo a aixecar el cap .

Desde fa uns dies pràcticament no sento dolor i el mes important he sortit a rodar amb la bici de carretera i he tingut bones sensacions .

Ara em toca anar poc a poc i amb bona lletra , apart tinc que solucionar una contractura a l'ingle causada per els forts Dolors que vaig tenir ( per flipar ) 

Han estat quasi 3 mesos sense bici , sense poder disfrutar de la companyia dels amics fent allò que més ens agrada i veient com tot el treball forjat al hivern se'n anava a "Norris " peró a la vida no hi ha res que per bé no vingui .

Crec que això em farà més fort i valorare més les coses .

Ara toco fusta i espero deixar tot això enrere i  estic amb molta ilusio i ganes de poder tornar a disfrutar de la bici amb tots vosaltres

Si algun dia teniu que sortir a estirar cames penseu amb mi 

Per cert m'agradaria agrair totes les vostres mostres de suport ! Impossibleeeee

24 comentarios

Carles -

Pensament 5231

BON DIA INDEPENDENCIA!!!!!

.- Aquest dimarts 10 d’octubre serà un gran dia, nomes ens ho hem de creure.
.- Bon dia, avui és el dia que fa tant temps que esperem, a per ell.
.- Aprofitem cada alè d’esperança d’aquest gran dia.
.- No tornarem a gaudir d’un dia com avui en molts anys, així que fem realitat el nostre somni.
.- Avui és el dia que naixerem al món dels nous estats, fem-ho realitat.
.- Un altre dia, un altres sol, un altre esperança. !Avui serà els nostre primer dia!

Carles -

Pensament 5231

LA NIT ESTELADA (1889) VAN GOGH
El 1889, tretze mesos abans de morir Van Gogh, quan estava al sanatori mental de Saint-Rémy-de-Provence, va pintar un dels quadres més representatius, la nit estelada, en aquella època va escriure aquestes versos:

La fosca de la nit
m’esborra el terra sota els peus,
l’entorn desapareix
i dibuixa de llum, els estels llunyans.
Sóc una partícula diminuta,
però sóc d’aquí, i tot em pertany.
M’enlairo, i viatjo pel cel
estirat damunt la Terra voladora.
No hi ha límits, m’eixamplo fins l’infinit
i entra l’espai i el temps dintre meu.
Tot em sembla insondable
però desmesuradament [...]

Carles -

Pensament 5230

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE


.- Fingir un orgasme és fàcil, fingir la cara de ben cardada és el problema.
.- Amor? No, gracies, jo prefereixo orgasmes.
.- Abans Ella valia la pena, ara en fa.
.- Avui és el dia internacional de: “Avui segur que lligo”
.- El problema de moltes parelles no són les desavinences que pugin tenir, sinó la seva actitud davant aquests desavinences.
.- En aquesta confessió et foto un polvo per escrit, gaudeix-lo tants cops com et faci falta.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 7: 92 Km bicicleta de carretera, 30’ sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 8: 54 Km btt.
Comentaris:
.- La primera quinzena de novembre hauríem de quedar per fer el sopar de la Nit de la Gran Gal.la.

Roko -

Poc a Poc anem tornant a la normalitat , ara toca començar a recuperar la forma !

Entrenaments Setmanals :

Dimarts : Mani a BCN
Dijous : BTT 17kms +500 dpa
Dissabte : Road 90kms +980 dpa
Diumenge : BTT 25kms +640dpa

Carles -

Ahir la lluna esta preciosa, el seu rogent encès reflectit a l’aigua recordava els paradisos perduts.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 30 de setembre: 3,8 Km nedant, 180 Km bicicleta i 42, 2 Km corrents a l’Ironman de Calella amb un temps 11h 51’
.- Diumenge 1, dilluns 2, dimarts 3: Descans.
.- Dimecres 4: 50’ gimnàs.
Comentaris:
.- Sis de sis, de moment puc dir que he finalitzat totes les Ironmans on he participat. Enguany vaig rebaixar 8’ la marca de l’any passat, però he fet 29’ més que la meva millor marca. El tram de la natació el vaig salvar amb dignitat, el de corre anava molt bé però fer relleus en un tram amb tres altres corredors em va costar una penalització de 10’ i a la marató les forces em varen fallar ens els últims 15 Km. Estic més que satisfet amb les sensacions i objectius assolits, ara ja sóc a la recerca de nous objectius.

Toni -

Martí!!!
Ets lo putu amo. Instal•lat al podi. Un crak!!!!!
Màxima admiració.

Carles, demà no faltes a la cita!!! Apostlofant!!!
Què vagi molt bé!!!

Pau i herba!

Carles -

Comentari:
.- Marti felicitats pel merescut podi a la Madrid-Lisboa, darrerament les teves participacions en curses mediàtiques i televisives es transformen en pujar damunt el caixó. Després de més de 35 anys fent esport a data d’avui encara no he viscut aquest experiència. M’afegeixo a la teva petició d’un sopar d’hivern mallerenga.
.- Toni, Marc, Roger, Anna, Clara... ja sóc inscrit a la Jean Bouin del 26 de novembre on saltaran xispes.
.- Rocko i Cuadratti necessito suport logístic pel 23 al 27 de maig del 2018 si finalment participo a la III edició de l’ULTRATRI, l’ultraman més dur del mon . En parlem.

MartÏ -

Bon dia a tothom!
No escric mai, però us segueixo estimant.
Exigeixo a la plana major de comandament un sopar Mallarengo d'Hivern !!, abans de l'atapeida agenda nadalenca.
Carles molta sort a Calella.

Carles -

Comentaris:
.- Avui quan venia cap a la feina amb bicicleta he fet una mitjanada, no tinc remei. Des de dijous passat practico intensivament l’entrenament silenciós: cuidar el menjar, entrenaments suaus i descansar tant com pugui. Agreixo a en Rocko els seus afalacs però ell, un servidor i els companys de ReporBikes saben que són immerescuts. Avui per la tarda massatge i anar a buscar material per l’Ironman de dissabte. El compta enrere ha començat... i diumenge col•laborar amb que el referèndum sigui un èxit.

Roko -

Dissabte vaig coincidir amb en Carles a la N2

Jo anava pasturant tranquil ja que el dia abans havia tingut un casament i venia directament del Jonnys .

Amb aquestes que vaig escoltar com algú cridava Areeeeeeenys de Muuuuuuunt !!

Em vaig girar i vaig veure en Carles tirant com un animal , acompanyat de dos ciclistes a la seva roda .

En Carles anava tant encigalat que no em va reconeixer .

Seguit vaig apretar per possar-me a la seva altura , estava pletoric , tant que després del repetxo de Sant Pol ja havia rebentat als ciclistes que l'havien acompanyat

Quan ens aconstavem a Calella , ens vam creuar amb la gent dels ReporBikes de Canet i en Carles em va comentar , anem a per ells ...

Quan vam girar a la rotonda de Calella en Carles va iniciar una crono en solitari , jo a roda vaig patir moltissim per seguir-lo .

Finalment en Carles els va atrapar , anava tant encès que s'en va anar tot sol .

Jo aprofitant que ja anava podrit vaig quedar-me a xerrar amb els reportbikes intentant recuperar l'alè

En definitiva vaig veure en Carles molt fort i motivat , i amb els canvis que ha realitzat a les seves bicis amb el biomecànic , estic convençut que farà una gran actuació a la Half

Salut i a per Totes !!*!!
#FREEPIOLIN

RoKo -

Entrenaments
16 Setembre : Road 45km+222dpa

17 setembre : Road 27km +200dpa

19 setembre : Road 53.5km+445dpa

21 setembre : Road 20km +100dpa

22 setembre : Road 47km +585dpa

23 setembre : Road 22km +162dpa

Carles -

Poema JOC de Gabriel Ferrater

Pots jugar amb el seu cos,
que és jove i riu, i vol
el joc, i no n'ha tingut prou
Encara creus que en tu hi ha vici?
Mostra el teu vici. Dóna't
sencer. Si te l'estimes,
no li ofeguis aquesta tremolor:
la curiositat del cos, que tu
fa massa temps que en dius desig.

Carles -

Poema Mestre d’amor de Joan SALVAT-PAPASSEIT

Si en saps el pler no estalviïs el bes
que el goig d'amar no comporta mesura.
Deixa't besar, i tu besa després
que és sempre als llavis que l'amor perdura.
No besis, no, com l'esclau i el creient,
mes com vianant a la font regalada;
deixa't besar -sacrifici feren-,
com més roent més fidel la besada.
Què hauries fet si mories abans
sense altre fruit que l'oreig en ta galta?
Deixa't besar, i en el pit, a les mans,
amant o amada -la copa ben alta.
Quan besis, beu, curi el veire el temor:
besa en el coll, la més bella contrada.
Deixa't besar i si et quedava enyor
besa de nou, que la vida és comptada.

Carles -

Poema No deixis que el dia s'acabi de WALT WHITMAN

No deixis que el dia s'acabi
sense haver crescut una mica
sense haver estat feliç,
sense fer més grans els teus somnis.
No et deixis vèncer pel desànim.
No permetis que ningú et tregui el dret a expressar-te,
que és quasi un deure.
No abandonis les ànsies de fer de la teva vida
alguna cosa extraordinària.
No deixis de creure que la paraula i la poesia
sí poden canviar el món.
Passi el que passi la nostra essència està intacta,
Som éssers plens de passió.
La vida és desert i oasi.
Ens fa caure, ens colpeix, ens ensenya,
ens converteix en protagonistes de la nostra pròpia història.
Encara que el vent bufi en contra,
la poderosa obra continua:
Tu pots aportar-hi una estrofa.
No deixis mai de somniar,
perquè en somnis l'home és lliure.
No caiguis en el pitjor dels errors: el silenci.
La majoria viu en un silenci aterridor.
No et conformis.

Carles -

Poema de William wordsworth


Avui volia compartir amb vosaltres el poema de William wordsworth que llegeix Dennie Loomis ( Natalie Wood), en la pel·lícula " Esplendor damunt l'Herba" , abans d'ensorrar-se plorant. Preciosa pel·lícula d'amor juvenil, que em va deixar una duradora empremta:

Doncs encara que la brillantor tant encesa
d'aquells dies de joventut,
no es repeteixi mai més a la mirada,
tot i que no ens pugi tornar l'hora
de l'esplendor damunt l'herba
i la glòria a les flors,
no cal que em desesperi,
puc trobar la força en la bellesa
que perdura encara en el record feliç
de la vibració que sí hi va ser.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 19: 70 Km bicicleta de carretera, 1h gimnàs.
.- Dimecres 20 mati: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Mai ho havíem tingut tant a prop, ara és el moment de creure cegament que tot és possible i tot esta per fer.
.- Toni i Marc dissabte 22 com ho teniu per quedar a 2/4 de 8 a la rotonda d’Arenys per fer 100 Km rodant per la general en territori IRONMAN? Segurament ens acompanyin en Rocko i en Mel.

Carles -

Pensament 5232

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un sempre recordarà aquelles nits on es va oblidar de tot.
.- Jo i la meva nefasta costum de desitjar les senyores més que no pas del que em desitgen elles a mi.
.- M’he enamorat de mi. Tinc problemes mentals?
.- L’amor és com la lluna: quan no creix, minva
.- Les seves aparences no enganyen, qui t’enganya són les teves expectatives.

Carles -

Pensament 5232

A: M’estimes amb el cor o amb el cap?
B: Suposo que amb els peus, doncs sempre torno a tu.

Carles -

Pensament 5231

A: M’estimes?
B: Molt
A: Més que a la bicicleta?
B: No em pressionis.

Carles -

Pensament 5230

A: I si jo no vull ser feliç, sinó un desgraciat?
B: Sigues un desgraciat, si això et fa feliç.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 16: 4.200 nedant a la marnaton de Cadaqués.
.- Diumenge 17: 55 Km btt.
Comentaris:
.- Felicitar a la Laia per l’excel•lent actuació a la Marnaton de Cadaqués i també a les dues mallerengues que varen córrer diumenge a Canet. Toni això del podi és verídic?
.- Rocko estic content que per fi t’hagis tret les pedres del damunt. M’apunto a la sortida de dissabte amb en Toni.

Toni -

Roko, celebro que ja tornis a pujar a la bici. I ara mica en mica a agafar la forma. Si vols quedem dissabte, i per fer un Hostalric a tope. Així podré explicar en Melcior que et vaig tornar a petar. Hahahahahahaha. Ànims!

Felicitar als dos mallarengos finixers a Cadaqués. Enhorabona!!!!

I també a les 2 mallarengues que varen córrer la cursa de 5kms de Canet. Una, va fer podi!