Blogia
La llibreta virtual.

Sortida Mallarenga De Road

Sortida Mallarenga De Road

Avui en Carles , Marc , Toni i en Roko ha completat una Gran sortida Amb bicicleta de Carretera .

Els Mallarengos en plena preparació dels seus propers objectius  han exhibit un gran estat de forma , completant la volta a una mitja superior als 27kms/h

La volta molt maca , rodadora i disfrutant de la bellesa de les terres Gironines , superant diversos ports i més d'una " tatxuela " curiosa

De tornada el fort vent en contra ha fet que els Mallarengos donguessin l'exxxtraaa 

Ara mateix a les xarxes socials és pregunten si en Carles ha arribat a temps a la Barbacoa 

Salut

21 comentarios

RoKo -

Marxa Cicloturista Lagos De Covadonga

Aquet Darrer cap de setmana amb l'equip ens em desplaçat fins Asturies per partcipar a una de les marxes cicloturistes més mitíques del país veí

Dissabte a les 9h del matí es donava la sortida de la marxa a Cangas D'Onís .

Hi haviem 4.000 participants i vam tardar més de 10min a creuar l'arc de sortida .

Això ens va perjudicar bastant ja que vam sortir molt enrederits i durant els primers 40kms (molt rodadors ) no vam parar d'avançar gent

Però aquesta marxa la volíem disfrutar i vam decidir fer-la amb grupetta (erem 10 Muntbikes)

al km50 vam fer l'alto de la Tornilleria , un port curt però dur , molt maco

Després va tocar un descens força tècnic fins arribar al avituallament , on vam estar parats per tornar a rea-grupar

Al km70 arribava el segon port , aquest molt suau , una especie de Parpers pero una mica més llarg , el qual el vam pujar tranquils

Al km90 vam parar al últim avituallament abans d'afrontar el plat fort de la marxa .. la mitica pujada a Los Lagos de Covadonga

Vam iniciar l'ascensió tranquils però quan les rampes es feien més pronunciades és va fer selecció i cadascú va anar tirant al seu aire ..

Jo vaig pujar amb en Jordi Vazquez a Gran ritme , vam completar els 18kms amb 50min , novament avançant molta gent que anava fent esses inclús alguns a peu

El tram de la Huesera és ABSOLUTament Terrible ! es fa molt dur , però els ànims de les noies que estaven al voral de carretera i les vistes del paisatge ho feien Més agradable

Vaig acabar amb molt bones sensacions i vaig poder cumplir un altre somni , pujar los Lagos de Covadonga , en breu anem a per Alpe D'huez !!

PD : Felicitar en Carles per ser novament finisher de la Transportugal i també felicitar efusivament a la Laia i en Marc per el seu gran paper a la Half de Calella ! per les xarxes còrre una instantània pujats al lloc més amunt del PODI !!

Carles -

Pensament 5116

TRANSPORTUGAL VII

.- A volts el futur és aquí i ara. Després o demà serà tard.
.- He fet la Transportugal no per trobar-me a mi mateix, sinó per crear-me a mi mateix.
.- A la Trasnportugal, per adormir-me, comptava els errors comesos en cada etapa.
.- Quan no hi ha humilitat els bons esportistes es degraden.
.- Carles conserva les teves esperances, mai no saps quan et faran falta.

Carles -

Pensament 5115

TRANSPORTUGAL VI

.- Veure i assaborir els que ens envolta en una cursa per etapes requereix un esforç constant.
.- El dolor per un esforç físic intens, quan no es converteix en botxí és un gran mestre.
.- L'important no és el que ens fa l'atzar o la fortuna, sinó el que nosaltres fem d'ells.
.- He viscut cada minut de les vuit etapes de la Trasportugal com si fos el darrer de a meva existència.
.- El valor de les experiencies no esta en el temps que duren, sinó en la intensitat en que es viuen. A la Transportugal he compartit moments inoblidables, coses inexplicables i persones incomparables.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres: Merescut descans.
Comentaris:
.- Toni dissabte surts a entrenar amb bicicleta de carrtera? Si vols podem quedar quedar per anar-hi plegats.
.- Marc diumenge que us vagi molt bé, tan a tu com a la laia la Half, molt probablement sigui a les quatre carreteres per animar-te.
.- Rocko que gaudeixi de l’ascens a Covadonga; em sap molt greu que hagis perdut l’avia.
.- Marti i Santi moooooltes felicitats per ser finishers de l’Arenys- Paris.

RoKo -

Carles ets lo puto Crack !!com sempre sobre-possante a les adversitats i demostrant aquet esperit de superació i coratge que molt poca gent teniu

Ara a recuperar hi ha preparar la Propera !!

PD : Estic content i orgullòs ! si algú em té que superar amb els kms setmanals que sigui en Carles , es un honor

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 13: 140 Km +2400 de Albernoa a Mochique a la setena etapa de la Transportugal.
.- Diumenge 14: 96Km +2600 de Monchique a Sagres a la vuitena etapa de la TransportugaL.
Comentaris:
.- Després de fer 1050 Km +17.000 en vuit dies sóc finisher de la meva segona Transportugal. He pedalat 60 hores, 18 de les quals sota la pluja. He begut 48 litres d’aigües i 3 litres de coca-cola, ingerit 16 barreretes i 24 gels, menjat 12 plàtans i 8 entrepans, consumit 3 bosses de fruita seca i 2 de patates, devorat 15 pastes de tota mena, així com un munt de gominoles.
.- Personalment ha estat una experiència increïble a tots els nivells i esportivament ha sigut dur, mooooolt dur, amb moments de dubtes i vacil•lacions. Ara que ja sóc de tornada, a pesar del partiment viscut, considero que ha valgut la pena intentar-ho i em sento satisfet d’haver assolit l’objectiu que m’havia marcat.
.- Per segona setmana aquesta temporada he entrenat més que no pas en Rocko.
.- Un record molt especial per en Santi i en Marti que demà al vespre acabaren la travessa Arenys de Munt- Paris.

Toni -

Enhorabona Carles, una gran cursa i brutal la teva determinació i actitud.

Què gran!

A recuperar bé per la propera mitjanada.

Pau i herba

Marc -

Carles, espectacular el que llegeixo. Quina força mental pedalar tantes hores sota la pluja...
Molts ànims i a veure si aviat fem una truiterada i ens ho expliques tot. Anècdotes en deus tenir moltes!!

Demà carretera, si algú vol sortir toca fer ruta Half.

Entre setmana algun entrenament curtet.

Diumenge Mataró - Calella de Palafrugell, no la Laia neda entre unes cales uns 3.5kms.

Salut,
Marc

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 10: 164 Km +2300 més 12 Km d'enllaç a la quarta etapa de la Transportugal de Penhas da Saude a Castelo de Vide.
.- Dijous 11: 153 Km + 1700 més 8 de neutralitzats a la cinquena etapa de la Transportugal de Catelo de Vide a Évora.
.- Divendres 12: 101 Km més 5 de neutralitzats a la sisena etapa de la Transportugal d'Évora a Albernoa.
Comentaris:
.- Ja he fet les sis primeres etapes de la Transportugal; nomes me'n queden dues per ser finisher. Abans-d'ahir i ahir varen ser dures de veritat per la intensa pluja, els camins enfangats i els desnivells acumulats. Avui ha estat més fàcil; ideal per recuperar bones sensacions.
.- He aconseguit un nou record: Pedalar 11 hores sota una intensa pluja, per sort no m'han sortit boletes al culete; però si uns granets força empipadors
.- En les etapes quatre i cinc he tingut problemes per arribar a meta; un dia per què el GPS se'm va bloquejar per la pluja i l'altre per què dues punxades inoportunes em varen obligar a esprémer-me al màxim per no arribar fora de temps.
.- Ja hem deixat enrere les ribes del Tajo, la dehesa amb boscos de roures i olivers i camps plens de flors i bestiar.

Roko -

Ànims Carles ho estàs fent de puta mareeee !!

Entrenaments Secrets :

- Dilluns : 157kms +1.749dpa (Road +4 Mallarengod)

- Dimarts : Descans

- Dimecres: Descans

- Dijous : 30kms +634dpa btt

- Divendres: Descans

- Dissabte : 147kms +1300dpa Road

- Diumenge : 27kms +745dpa btt

Vaig tancar la setmana amb un total de 360kms +4.426dpa , aquesta setmana toca repossar , ja porto dos dies de descans , diumenge Terra de Remences , crec que hi arribo amb una gran condició fisíca , esperem que la sort acompanyi

Carles !!! dia 20 marxa cicloturista de Covadonga !!! tenim alguna plaça lliure !! leonideeesss

Ànims i a rematar la feina a Portugal !

Carles -

Pensament 5114

TRANSPORTUGAL V

Aquell que te un que per entrenar, es pot enfrontar a tots els cóms.
.- Quan recordo, i ara tinc molt de temps per fer-ho, no em veig com sóc: em veig com era.
.- Ahir, metre pedalava per la riba del Duero, pensava en les sortides mallerengues de Pau i Herba. No en va recordar prove del llati re-cordis: tornar a passar pel cor.
.- No puc parar de fer coses i viure experiències. Ja tindre tota l'eternitat per reposar.
.- És un privilegi fer la Transportugal i espero exprimir-lo fins la darrera gota.

Carles -

Pensament 5113

TRANSPORTUGAL IV

- Segons el que s'és, així es competeix.
.- Deixem de buscar l'excel·lència. És quelcom que es construeix, no que es troba.
.- No assolir l'objectiu que anheles no és més que mala sort; la desgracia consisteix en no tenir objectius.
.- Les paraules mai no arriben quan el que has viscut desborda l'ànima.
.- En aquestes curses per etapes, la resistència es trenca o s'enforteix.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 7: 110 Km +1,900 i 14 Km neutralitzats a la primera etapa de la Transportugal de Cahves a Reuga.
.- Dilluns 8: 92 Km + 2,700. a la segona etapa de la Transportugal de Reuga a Viseu
.- Dimarts 9: 104 + 3.300 a la tercera etapa de la Transportugal de Viseu a Penhas da Saude.
Comentaris:
.- La ruta per on hem passat aquest tres dies és espectacular: paisatges idíl·lics, poblets encantadors i la gent super amable; especialment m'ha agradat vorejar la vall de Duero amb les vinyes verdes vora el riu. El primer dia i avui he tingut bones sensacions, ahir vaig patir, vàrem fer rampes inacabables amb molt de desnivell. Avui ens els últims 50 Km hem fet 2.400 de desnivell. Demà m'esperen 164 Km més de btt.

Roko -

En carles ha finalitzat la primera etapa de la Transportugal obtinguent una merescuda 41 posició després de recorrer els 110kms en 6h

En Carles va segon a la classificació Master 60

gaaass

Carles -

Pensament 5112

TRANSPORTUGAL III

.- El que em queda per aprendre ho voldria assimilar gaudint i competint.
.- Els objectius s'han de somiar i lluitar perquè esdevinguin realitat, no esperar que arribin per art de màgia.
.- El present fa uns instants era el futur i d'aquí poc serà el passat; però ara és el moment de l'elecció i de l'acció.
.- Sense ser un agosarat aventurer intento viure com a mi m'agrada: perillosament.
.- Avui em sento generós i us donaria tot el que em queda: les meves esperances.

Carles -

Pensament 5111

TRANSPORTUGAL II

.- M'esperen un munt de quilòmetres pels camins lusitans: contemplar serà un luxe, actuar una necessitat.
.- L'últim dia, abans que se m'emportin dins la caixa, no em preguntaré que he sabut o que tinc, sinó que he fet i que he viscut.
.- La setmana vinent a uns els hi tocarà pencar; a d'altres, prendre la vida. Va com va.
.- "Enamora't de la teva existència". Quanta raó tenia Jack Kerouac!.
.- L'únic límit als meus objectius de demà està en els meus dubtes d'avui.

Carles -

Pensament 5110

TRANSPORTUGAL I

.- La transportugal sé que és un repte difícil d'assolir, una aventura plena d'oportunitats; però també de paranys i dubtes. Si en algun moment defalleixo esperó sortirem'n amb l'esperança entre les dents.
.- Constància, sacrifici i un cert coratge rialler. Tot el que defineix la grandesa del ciclisme segueix sent essencialment el mateix amb el pas dels anys.
.- Viure una nova aventura esportiva contribueix a afegir quelcom nou al meu petit món.
.- El pas, la braçada o la pedalada més petita és millor que el propòsit més gran.
.- La recerca d'objectius és com un cercle, es pot començar a qualsevol punt, però mai no s'acaba.

Marc -

Entrenaments:
20kms NII estirant les cames després de la ruta de dilluns Made In Toni.

Carles, que vagi molt bé la TransPortugal. M'encanta la zona de Lisboa especialment, espero que tinguis bon temps i ho gaudeixis molt.

Dissabte tocarà fer sortida llarga i diumenge simulacre Half per ser a les 12h a Plaça i fer la foto amb el Club.

Salut i molts watts/kg.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 29: 13 Km caminant amb la keta, 30’ gimnàs, 30’ sauna i jakuzzzi.
.- Diumenge 30: 42 Km +800 btt, 3 h escacs.
.- Dilluns 1: 157 Km +1750 en companyia d’en Toni, en Rocko i en Marc; 10 punts per sortida mallerenga.
Comentaris:
.- Cap de setmana esportivament intens, especialment dilluns on em varen sobrar els últims 30 Km. Avui encara m’estic llepant les ferides d’una sortida que havia de ser Pau i Herba, però no hi va haver treva ni repòs, Els primers 80 km vaig aguantar el nivell, però després va venir la padrina, em va visitar el senyor del mazo i les pregaries a Leònides em varen salvar d’un kaó tècnic. Estic a anys llum del nivell dels companys d’aventura.
.- Si Rocko ara toca descansar, sinó aniré a la Transportugal cuit.

RoKo -

Avui he disfrutat moltissím , del recorregut , del paissatge i sobre tot de la vostre companyia

Ahir vaig sentir la crida del Gran mestre i no m'ho vaig pensar dues vegades , avui tenia que estar present a la sortida mallarenga sí o sí

Ja estic esperant amb moltes ganes que arribi la propera sortida plegats !!

en total m'han sortit 157kms +1749dpa

PD: Jo també he fet records personals al Strava !! al Lorooooooo que no estamos tant mal

Salut i Bona setmana !! Carles aquesta Setmana no et matxaquis gaire que tens la Transportugal a tocar

Marc -

Entrenaments:
Dissabte 60 kms carretera.
Dilluns: 176.5 kms amb els companys mallerengos. Mitjana 27.5km/h.

Avui hem fet un gran grup, tots estem bé de forma amb menció especial a en Roko. En Toni ha fet una exhibició pujant a Sant Hilari per Osor, i en Carles només ha parat per esmorzar.

Un gran dia de bici, tenim un país i unes carreteretes espectaculars.

Bona setmana!